Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

391910 / 2011-11-23 - Administracja samorządowa / Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu (Poznań)

Przeprowadzenie audytu rekompensaty z tytułu świadczenia usług w transporcie publicznym dla Miasta Poznania reprezentowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, zwanym dalej ZTM

Opis zamówienia

1) Przedmiot zamówienia polega na ocenie poniesionych kosztów i zysku (rekompensaty) z tytułu zrealizowanej pracy przewozowej w kontekście przepisów Prawa Zamówień Publicznych oraz Rozporządzenia (WE) nr 1370 2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007r dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191 69 i (EWG) nr 1107 70 oraz, w przypadku korzystania przez Operatora z dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego, Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym.

Wykonawca w ramach przeprowadzonego badania opracuje dla Zamawiającego dokument zwany -audytem rekompensaty.
Celem przeprowadzenia badań jest:
a) obliczenie rekompensat dla poszczególnych Operatorów tj. dla:
Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Poznaniu Spółka z o.o., ul. Głogowska 131 133, 60-244 Poznań.
Kórnickiego Przedsiębiorstwa Autobusowego - Kombus Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwa Transportowego -Translub Sp. z o.o.
Zakładu Usług Komunalnych w Komornikach Sp. z o.o.
za okres od dnia 1 stycznia 2011r. do dnia 31 grudnia 2011r., w oparciu o rzeczywiste koszty i rozsądny zysk,
b) stwierdzenie, czy tak obliczone rekompensaty są równe, niższe lub wyższe od otrzymanych wynagrodzeń za pracę przewozową, powiększonych o inne przychody zwiększające rekompensatę (wg zasady memoriałowej).
W związku z powyższym, analiza rekompensat musi być nakierowana na przeprowadzenie badania w świetle dopuszczalności pomocy publicznej, czy koszty poniesione zostały i skalkulowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze wskazaniem, czy poszczególni Operatorzy nie otrzymują wynagrodzenia (rekompensaty) mogącego zostać uznaną za niedopuszczalną pomoc publiczną.
2) poza analizą - ustaleniem rekompensaty, zakres audytu powinien obejmować analizę ekonomiczno - finansową oraz ocenę i ewentualny wykaz niedociągnięć w organizacji i prowadzenia rachunkowości przez Operatorów pod względem dostosowania do wymogów wynikających z realizacji zadania celu publicznego.
Analiza ekonomiczno-finansowa ma przyjąć charakter analizy porównawczej, dotyczącej efektywności świadczonych usług. Ma ona na celu pokazanie efektywności wykorzystania otrzymanej rekompensaty (produktywności zasobów) w stosunku do innych, porównywalnych/doprowadzonych do porównywalności Przewoźników (Operatorów) w Polsce, świadczących usługi w publicznym transporcie zbiorowym. Analiza porównawcza swym zakresem ma obejmować, poza badanymi podmiotami, co najmniej 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w miastach powyżej 400 tys. mieszkańców o podobnym do Poznania układzie komunikacyjnym oraz 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w przewozach autobusowych w miastach (gminach) do 30 tys. mieszkańców. Wynikiem analizy powinno być stwierdzenie, czy poziom otrzymanej rekompensaty znajduje swoje odzwierciedlenie w wysokości wskaźników techniczno-finansowych, zbliżonych do występujących u porównywanych Przewoźników (czy Operator spełnia warunki równorzędne przeciętnemu, dobrze zarządzanemu i wyposażonemu w środki transportowe przedsiębiorstwu). W razie stwierdzenia, że Operator nie spełnia tego warunku a poziom otrzymanej rekompensaty jest w warunkach porównywalnych wyższy o więcej niż 10% od przeciętnego poziomu rekompensaty badanych reprezentantów, Audyt rekompensaty powinien określić (wycenić)różnicę..
W celu uzyskania niezbędnych danych do porównania, Wykonawca zwróci się do wybranych przez siebie Organizatorów publicznego transportu zbiorowego (Zarządów Transportu) i/lub Operatorów o udostępnienie danych dotyczących posiadanych zasobów, wyników ekonomicznych i osiągniętych w 2010 i 2011r parametrów eksploatacyjnych dla rozliczenia rekompensaty w zakresie komunikacji tramwajowej, komunikacji autobusowej oraz całości przedsiębiorstwa. Informacje otrzymane od wybranych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i/lub Operatorów będą wyłącznie w dyspozycji Wykonawcy.
Wykonawca na podstawie zebranych danych przedstawi wyniki, bez ujawniana źródła danych, w audycie oraz każdemu z Organizatorów publicznego transportu zbiorowego lub Operatorów, który udostępnił dane.
W przypadku problemu z uzyskaniem danych przez Wykonawcę, Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci się do właściwych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i lub Operatorów o przedstawienie niezbędnych danych. W przypadku nie uzyskania, bądź tylko częściowego uzyskania danych Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania tzw. danych jawnych publikowanych przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej lub do wytypowania innego reprezentanta.

3) Program realizacji zmówienia:
a) przekazanie materiałów źródłowych przez Operatora;
b) wstępna analiza dokumentów oraz przekazanie ewentualnej listy pytań dodatkowych;
c) badanie rekompensaty;
d) analiza ekonomiczno-finansowa, ocena systemu rachunkowości;
e) przedstawienie Zamawiającemu wstępnych wyników całości audytu;
f) kontakt z Zamawiającym, w celu uwzględnienia ewentualnych uwag;
g) przedstawienie końcowych wyników z przeprowadzonego audytu;

4) Wykaz dokumentów, jakie Zamawiający udostępni wykonawcy w celu przeprowadzania niniejszego badania:
umowy wykonawcze z poszczególnymi Operatorami,
wstępne sprawozdania finansowe i noty uzupełniające sprawozdania,
zestawienia obrotów i sald poszczególnych Operatorów,
raport z przeprowadzenia badania rekompensat za rok 2010 u poszczególnych Operatorów,
sprawozdania Zarządów z działalności dla jednostek zobowiązanych do jego sporządzenia,
inne dokumenty, których dostarczenie wynika z zawartych umów o świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego.

W przypadku gdy dostarczony zestaw dokumentów będzie dla Wykonawcy niewystarczający do sporządzenia analizy, Wykonawca zwróci się do Operatorów o udostępnienie dodatkowych dokumentów.
Dokumenty zostaną przesłane do Wykonawcy w formie elektronicznej bądź papierowej.

5) Badanie powinno być przeprowadzane równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego u danego Operatora. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z biegłym rewidentem dokonującym badania sprawozdania finansowego Operatora, o ile operator zobowiązany jest do przeprowadzenia badania przez biegłego rewidenta.

6) Zamawiający informuję, iż usługa może być realizowana w siedzibie Wykonawcy.
Badanie powinno być przeprowadzone i autoryzowane przez osoby posiadające doświadczenie w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw transportu publicznego oraz ustalania i oceny dopuszczalności pomocy publicznej.

Audyt przeprowadzany powinien być przez osoby niezależne od Zamawiającego i od Operatora. Audyt nie może być przeprowadzony przez audytora wewnętrznego,biegłego rewidenta Zamawiającego lub przez inną osobę zatrudnioną u Zamawiającego i jednostki objęte niniejszym audytem. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorujących, zarządzających bądź administrujących lub pracownikiem jednostki pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu; lub osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 40% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych (nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt); lub jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będąca w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby.

7) Badanie będzie koordynowane po stronie Zamawiającego przez Dział Ekonomiczny Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, a po stronie Wykonawcy przez osoby przez niego wskazane.

8) Wyniki prac Wykonawcy powinny znaleźć swoje odzwierciedlenie w postaci następujących dokumentów przekazanych Zamawiającemu:
a) 3 egz. opinii ,raportu z badania u danego Operatora,
b) wykonawca opracuje dla Zamawiającego, odrębnie dla każdego Operatora, dokument zwany - Audytem rekompensaty .
c) płyty CD z nagranymi dokumentami, o którym mowa w ppkt. a i b
d) listu informacyjnego do dyrektora ZTM.

Odbiór powyższych dokumentów zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli Stron.

9) Termin realizacji zadania - równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego, w terminie 30 dni od otrzymania dokumentów w przypadku Operatora, którego sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłych rewidentów. Natomiast w przypadku pozostałych operatorów przed ostatecznym zatwierdzeniem sprawozdania.

10) Wykonawca zobowiązany jest do referowania wyników prac organowi nadzoru ZTM

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 391910

Data publikacji: 2011-11-23

Nazwa: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu

Ulica: ul. Matejki 59

Numer domu: 59

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-770

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 61 834 6146

Numer faxu: 61 834 61 47

Adres strony internetowej: www.ztm.poznan.pl

Regon: 30097351000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie audytu rekompensaty z tytułu świadczenia usług w transporcie publicznym dla Miasta Poznania reprezentowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, zwanym dalej ZTM

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia polega na ocenie poniesionych kosztów i zysku (rekompensaty) z tytułu zrealizowanej pracy przewozowej w kontekście przepisów Prawa Zamówień Publicznych oraz Rozporządzenia (WE) nr 1370 2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007r dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191 69 i (EWG) nr 1107 70 oraz, w przypadku korzystania przez Operatora z dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego, Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym.

Wykonawca w ramach przeprowadzonego badania opracuje dla Zamawiającego dokument zwany -audytem rekompensaty.
Celem przeprowadzenia badań jest:
a) obliczenie rekompensat dla poszczególnych Operatorów tj. dla:
Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Poznaniu Spółka z o.o., ul. Głogowska 131 133, 60-244 Poznań.
Kórnickiego Przedsiębiorstwa Autobusowego - Kombus Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwa Transportowego -Translub Sp. z o.o.
Zakładu Usług Komunalnych w Komornikach Sp. z o.o.
za okres od dnia 1 stycznia 2011r. do dnia 31 grudnia 2011r., w oparciu o rzeczywiste koszty i rozsądny zysk,
b) stwierdzenie, czy tak obliczone rekompensaty są równe, niższe lub wyższe od otrzymanych wynagrodzeń za pracę przewozową, powiększonych o inne przychody zwiększające rekompensatę (wg zasady memoriałowej).
W związku z powyższym, analiza rekompensat musi być nakierowana na przeprowadzenie badania w świetle dopuszczalności pomocy publicznej, czy koszty poniesione zostały i skalkulowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze wskazaniem, czy poszczególni Operatorzy nie otrzymują wynagrodzenia (rekompensaty) mogącego zostać uznaną za niedopuszczalną pomoc publiczną.
2) poza analizą - ustaleniem rekompensaty, zakres audytu powinien obejmować analizę ekonomiczno - finansową oraz ocenę i ewentualny wykaz niedociągnięć w organizacji i prowadzenia rachunkowości przez Operatorów pod względem dostosowania do wymogów wynikających z realizacji zadania celu publicznego.
Analiza ekonomiczno-finansowa ma przyjąć charakter analizy porównawczej, dotyczącej efektywności świadczonych usług. Ma ona na celu pokazanie efektywności wykorzystania otrzymanej rekompensaty (produktywności zasobów) w stosunku do innych, porównywalnych/doprowadzonych do porównywalności Przewoźników (Operatorów) w Polsce, świadczących usługi w publicznym transporcie zbiorowym. Analiza porównawcza swym zakresem ma obejmować, poza badanymi podmiotami, co najmniej 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w miastach powyżej 400 tys. mieszkańców o podobnym do Poznania układzie komunikacyjnym oraz 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w przewozach autobusowych w miastach (gminach) do 30 tys. mieszkańców. Wynikiem analizy powinno być stwierdzenie, czy poziom otrzymanej rekompensaty znajduje swoje odzwierciedlenie w wysokości wskaźników techniczno-finansowych, zbliżonych do występujących u porównywanych Przewoźników (czy Operator spełnia warunki równorzędne przeciętnemu, dobrze zarządzanemu i wyposażonemu w środki transportowe przedsiębiorstwu). W razie stwierdzenia, że Operator nie spełnia tego warunku a poziom otrzymanej rekompensaty jest w warunkach porównywalnych wyższy o więcej niż 10% od przeciętnego poziomu rekompensaty badanych reprezentantów, Audyt rekompensaty powinien określić (wycenić)różnicę..
W celu uzyskania niezbędnych danych do porównania, Wykonawca zwróci się do wybranych przez siebie Organizatorów publicznego transportu zbiorowego (Zarządów Transportu) i/lub Operatorów o udostępnienie danych dotyczących posiadanych zasobów, wyników ekonomicznych i osiągniętych w 2010 i 2011r parametrów eksploatacyjnych dla rozliczenia rekompensaty w zakresie komunikacji tramwajowej, komunikacji autobusowej oraz całości przedsiębiorstwa. Informacje otrzymane od wybranych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i/lub Operatorów będą wyłącznie w dyspozycji Wykonawcy.
Wykonawca na podstawie zebranych danych przedstawi wyniki, bez ujawniana źródła danych, w audycie oraz każdemu z Organizatorów publicznego transportu zbiorowego lub Operatorów, który udostępnił dane.
W przypadku problemu z uzyskaniem danych przez Wykonawcę, Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci się do właściwych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i lub Operatorów o przedstawienie niezbędnych danych. W przypadku nie uzyskania, bądź tylko częściowego uzyskania danych Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania tzw. danych jawnych publikowanych przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej lub do wytypowania innego reprezentanta.

3) Program realizacji zmówienia:
a) przekazanie materiałów źródłowych przez Operatora;
b) wstępna analiza dokumentów oraz przekazanie ewentualnej listy pytań dodatkowych;
c) badanie rekompensaty;
d) analiza ekonomiczno-finansowa, ocena systemu rachunkowości;
e) przedstawienie Zamawiającemu wstępnych wyników całości audytu;
f) kontakt z Zamawiającym, w celu uwzględnienia ewentualnych uwag;
g) przedstawienie końcowych wyników z przeprowadzonego audytu;

4) Wykaz dokumentów, jakie Zamawiający udostępni wykonawcy w celu przeprowadzania niniejszego badania:
umowy wykonawcze z poszczególnymi Operatorami,
wstępne sprawozdania finansowe i noty uzupełniające sprawozdania,
zestawienia obrotów i sald poszczególnych Operatorów,
raport z przeprowadzenia badania rekompensat za rok 2010 u poszczególnych Operatorów,
sprawozdania Zarządów z działalności dla jednostek zobowiązanych do jego sporządzenia,
inne dokumenty, których dostarczenie wynika z zawartych umów o świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego.

W przypadku gdy dostarczony zestaw dokumentów będzie dla Wykonawcy niewystarczający do sporządzenia analizy, Wykonawca zwróci się do Operatorów o udostępnienie dodatkowych dokumentów.
Dokumenty zostaną przesłane do Wykonawcy w formie elektronicznej bądź papierowej.

5) Badanie powinno być przeprowadzane równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego u danego Operatora. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z biegłym rewidentem dokonującym badania sprawozdania finansowego Operatora, o ile operator zobowiązany jest do przeprowadzenia badania przez biegłego rewidenta.

6) Zamawiający informuję, iż usługa może być realizowana w siedzibie Wykonawcy.
Badanie powinno być przeprowadzone i autoryzowane przez osoby posiadające doświadczenie w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw transportu publicznego oraz ustalania i oceny dopuszczalności pomocy publicznej.

Audyt przeprowadzany powinien być przez osoby niezależne od Zamawiającego i od Operatora. Audyt nie może być przeprowadzony przez audytora wewnętrznego,biegłego rewidenta Zamawiającego lub przez inną osobę zatrudnioną u Zamawiającego i jednostki objęte niniejszym audytem. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorujących, zarządzających bądź administrujących lub pracownikiem jednostki pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu; lub osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 40% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych (nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt); lub jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będąca w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby.

7) Badanie będzie koordynowane po stronie Zamawiającego przez Dział Ekonomiczny Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, a po stronie Wykonawcy przez osoby przez niego wskazane.

8) Wyniki prac Wykonawcy powinny znaleźć swoje odzwierciedlenie w postaci następujących dokumentów przekazanych Zamawiającemu:
a) 3 egz. opinii ,raportu z badania u danego Operatora,
b) wykonawca opracuje dla Zamawiającego, odrębnie dla każdego Operatora, dokument zwany - Audytem rekompensaty .
c) płyty CD z nagranymi dokumentami, o którym mowa w ppkt. a i b
d) listu informacyjnego do dyrektora ZTM.

Odbiór powyższych dokumentów zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli Stron.

9) Termin realizacji zadania - równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego, w terminie 30 dni od otrzymania dokumentów w przypadku Operatora, którego sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłych rewidentów. Natomiast w przypadku pozostałych operatorów przed ostatecznym zatwierdzeniem sprawozdania.

10) Wykonawca zobowiązany jest do referowania wyników prac organowi nadzoru ZTM

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 45

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 50 w zw. z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. 2 do ogłoszenia o zamówieniu.)

Wiedza i doświadczenie:
1. A) Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2 usług polegających na przeprowadzeniu audytu badania o charakterze i złożoności zbliżonym co do zakresu do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (wzór wykazu stanowi zał. 4 do ogłoszenia o zamówieniu.)
lub
B) Wykonawca posiada doświadczenie w postaci - zajmowania się pracą naukowo-badawczą, związaną z funkcjonowaniem transportu pasażerskiego i posiadania doświadczenia, pozwalającego na ocenę ekonomiczno-finansową oraz techniczno-organizacyjną firm transportowych, wyrażone w publikacjach lub wdrożeniach, co wykonawca udokumentuje co najmniej 7 publikacjami lub 3 wdrożeniami, (wzór wykazu stanowi zał. 4 do ogłoszenia o zamówieniu.)


2. Wykonawca w swoim wniosku winien przedstawić model kryterialno- wskaźnikowy analizy oceny porównawczej. Powyższy model ma zostać przedstawiony za pomocą wskaźników techniczno - eksploatacyjnych. Za każdy wymieniony wskaźnik analityczny przyznany zostanie 1 pkt., lecz nie więcej niż 10 wskaźników analitycznych. Za każdy wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) przyznane zostanie 5 pkt. Wykonawca przedstawiając wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) winien przedstawić wskaźnik wraz z opisem tworzenia tego wskaźnika oraz oceny w zależności od wysokości wskaźnika . Kryteria doboru oraz listę wskaźników określi Wykonawca.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca wykaże iż dysponuje 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby te winny mieć kierunkowe wykształcenie:
a) ekonomiczne z zakresu ekonomiki transportu lub finansowości przedsiębiorstw lub ekonomiki usług
lub
b) politechniczne z zakresu transportu lub zarządzania rozwojem i eksploatacją transportu
lub
c) w zakresie finansów i rachunkowości, zarządzania przedsiębiorstwem, controllingu, lub oceny dopuszczalności pomocy publicznej.

Osoby te winny mieć jedne z następujących stopni naukowych dla wyżej wymienionych kierunków wykształcenia : doktor ,doktor habilitowany, magister, magister inżynier.

Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób musi być sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu.) Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu
Wypełniony formularz podwykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do ogłoszenia o zamówieniu.
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisania przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
b) warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej w sumie musi spełniać wymagane od wykonawców warunki,
c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do oferty,
e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PO

Liczba wykonawców: 5

Warunki wyboru wykonawców:
Zgodnie z zapisami punktu IV.1.2) ogłoszenia o zamówieniu zaproszonych do udziału zostanie 5 Wykonawców, którzy zdobędą największą ilość punktów. Punkty zostaną przyznane za model kryterialno - wskaźnikowy analizy/oceny porównawczej, według poniżej punktacji :
- za każdy wymieniony wskaźnik analityczny przyznany zostanie 1 pkt., lecz nie więcej niż 10 wskaźników analitycznych.
- za każdy wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) przyznane zostanie 5 pkt.
Wykonawca przedstawiając wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) winien przedstawić wskaźnik wraz z opisem tworzenia tego wskaźnika oraz oceny w zależności od wysokości wskaźnika .
Kryteria doboru oraz listę wskaźników określi Wykonawca.

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności przepisów dotyczących rozliczania rekompensaty jak i przepisów dotyczących stawki podatku VAT.
2) wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy z dnia 30 października 2009 roku o świadczenie usług publicznych dotyczących zadania własnego Miasta Poznania w zakresie lokalnego transportu zbiorowego mających bezpośredni wpływ na prowadzony przez Wykonawcę audyt;
3) wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy wykonawczej z dnia 30 czerwca 2010 roku dotyczącego realizacji zadania własnego Miasta Poznania w zakresie lokalnego transportu zbiorowego mających bezpośredni wpływ na prowadzony przez Wykonawcę audyt dotyczy Kórnickiego Przedsiębiorstwa Autobusowego - Kombus Sp. z o.o;
4) wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy wykonawczej z dnia 30 czerwca 2010 roku dotyczącego realizacji zadania własnego Miasta Poznania w zakresie lokalnego transportu zbiorowego mających bezpośredni wpływ na prowadzony przez Wykonawcę audyt dotyczy Przedsiębiorstwa Transportowego - Translub Sp. z o.o.
5) wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy wykonawczej z dnia 10 stycznia 2011 roku dotyczącego realizacji zadania własnego Miasta Poznania w zakresie lokalnego transportu zbiorowego mających bezpośredni wpływ na prowadzony przez Wykonawcę audyt dotyczy Przedsiębiorstwa Transportowego Zakładu Usług Komunalnych w Komornikach Sp. z o.o.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59
60-799 Poznań
Dział Zamówień Publicznych III piętro pok -319

Data składania wniosków, ofert: 01/12/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
ul. Matejki 59
60-799 Poznań
Dział Zamówień Publicznych III piętro pok -319

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
792120003 (Usługi audytu)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
792121004 (Usługi audytu finansowego)

Podobne przetargi

231810 / 2011-08-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2010.

277887 / 2010-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2009

28639 / 2012-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile - Piła (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego realizowanego projektu pt. Przebudowa dróg powiatowych nr 1160P, 1177P, 1180P, 1191P na odcinku Ujście - Ruda, stanowiących ciąg obwodnicy południowej powiatu pilskiego

3955 / 2013-01-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie i udokumentowanie w formie sprawozdania audytu zewnętrznego dla projektu Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski pn. Budowa ulicy Sadowej - ostatni etap ramy komunikacyjnej miasta Ostrowa Wielkopolskiego dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (WRPO), Działania 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego (drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne), Schematu I Drogi w granicach administracyjnych miast powyżej 50 tys. mieszkańców

178833 / 2014-08-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie i udokumentowanie w formie sprawozdania audytu zewnętrznego dla projektu Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski pn. Przebudowa ciągu drogowego ulic Brzozowej, Siewnej i Długiej oraz wiaduktu kolejowego nad ulicą Brzozową w Ostrowie Wielkopolskim, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (WRPO), Działania 2.2 Poprawa dostępności do regionalnego i ponadregionalnego układu drogowego (drogi wojewódzkie w miastach na prawach powiatu, powiatowe i gminne)

505364 / 2013-12-06 - Inny: Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk

Instytut Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie badania sprawozdania finansowego za rok obrotowy 2013 Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu

209481 / 2011-08-03 - Inny: Fundacja

Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAŻDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW

47956 / 2013-02-05 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu pt.: Uprawy odmian wierzby na nieużytkach oraz na terenach zdegradowanych i chemicznie zanieczyszczonych, celem efektywnego pozyskania biomasy, surowca budowlanego i energetycznego oraz fitoremediacji środowiska wraz ze sprawozdaniem i opinią o projekcie.

311056 / 2011-09-29 - Inny: Fundacja

Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
PRZEPROWADZENIE 13 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAśDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW

54555 / 2015-04-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Centrum Edukacyjne Usług Elektronicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

478874 / 2013-11-22 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lata 2007-2013, pt.: Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacja technologii produkcji wybranych roślin energetycznych wraz ze sprawozdaniem i opinią o projekcie

90013 / 2013-05-27 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet im. A. Mickiewicza - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa audytu zewnętrznego projektu POKL.03.03.02-00-015/09-00 Edukacja wczesnoszkolna z przedszkolną z jęz. Angielskim na WPA w Kaliszu. Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

16524 / 2013-01-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasteczko Krajeńskie - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
wykonanie audytu zewnętrznego projektu: Ochrona wód zlewni rzeki Noteć- aglomeracja Miasteczko Krajeńskie

232505 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego Projektu Zakup taboru kolejowego dla regionalnych pasażerskich przewozów kolejowych, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

103954 / 2013-03-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Usługa audytu zewnętrznego projektu informatycznego pt.: Rozbudowa i przekształcenie bibliograficznej bazy danych AGRO w bazę bibliograficzno-abstraktową z wykorzystaniem oprogramowania YADDA

182553 / 2015-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektów pn.:Zakup urządzeń i sprzętu medycznego dla wojewódzkich podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego- etap I i II oraz Doposażenie wojewódzkich podmiotów leczniczych podległych Sejmikowi Województwa Wielkopolskiego celem podniesienia jakości świadczonych usług

169089 / 2010-06-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Piła - Piła (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
przeprowadzenie audytu zewnętrznego w zakresie projektu pn. Nowe połączenie drogi krajowej nr 11 i wojewódzkiej nr 188 - ostatni etap budowy obwodnicy miasta Piły realizowanego w ramach WRPO 2007-2013, projekt II, działanie 2.2; Schemat I

225427 / 2010-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
Wykonanie audytu zewnętrznego działań zrealizowanych w ramach Rocznego Planu Działania Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na rok 2009

285560 / 2009-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Turku - Turek (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
USŁUGA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO DLA PROJEKTU -TUREK - MIASTO W KLIMACIE MEHOFFERA. RENOWACJA ZABYTKOWYCH POLICHROMII W KOŚCIELE NSPJ I PRZEBUDOWA RATUSZA NA POTRZEBY EKSPOZYCJI MEHOFFEROWSKIEJ. (WRPO 2007-2013, DZIAŁANIE 6.2. SCHEMAT I. )

310776 / 2012-08-22 - Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 792120003 (Usługi audytu)
USŁUGA WYKONANIA AUDYTU ZEWNĘTRZNEGO PROJEKTU OPRACOWANIE INNOWACYJNEJ TECHNOLOGII SYNTEZY FRAGMENTÓW RNA ORAZ KONSTRUKCJI MIKROMACIERZY RNA, NR UDA-POIG.01.03.01-30-045/09-00 (POIG.01.03.01-30-045/09) PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU INNOWACYJNA GOSPODARKA