Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

59283 / 2011-02-21 - Administracja samorządowa / Starostwo Powiatowe w Żninie (Żnin)

Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Do zadań Wykonawcy należy:

ETAP I.
PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH
W 6 URZĘDACH

W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić:

I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez:
a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych)
b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).
II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez:
a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników,
b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych,
c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe,
d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku.
Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o:
a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej:
a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego),
b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku,
c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe).
d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu.
Podsumowaniem Etapu I jest raport pt (Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy). Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy.

ETAP II.
PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY-WIEDZĘ-UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW

W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić:

I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat.

II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie.

Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu.
Zestawienie powinno zawierać co najmniej:
a)imię i nazwisko pracownika,
b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu,
c)płeć i wiek pracownika,
d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń.
Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych
Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup.
Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup:
1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG)
2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne
3.Profesjonalna obsługa klienta
Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup.
Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup:
1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza,
Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym.
Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup:
1.Sprawy podatkowe
2.Sprawy obywatelskie
3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska
4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa

Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty:

1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników
2) Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu.

Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP III.
PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE.
W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić:
I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia.

II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych.
Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9.
Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej:
a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu
b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych).
c)Propozycję podręczników dla uczestników.
Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport:
1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45+
Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP IV.
WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST
W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien:

I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór-dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników.
W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju.
Model ten powinien uwzględniać:
a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników
b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia
c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników.
d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska.
Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty/formularze w przedmiotowych zakresach.
II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie:
a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień
b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień
c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień
d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień
Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń.
Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST:
1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk
Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP V.
AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST
W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić:
1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień.
2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz oceny/ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r.
Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST:
1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych.
Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Wytyczne EFS
Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD.
PoPodwykonawcy:
W Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Etap I - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
Etap II - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.
Etap III - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Etap IV - 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Etap V - 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 59283

Data publikacji: 2011-02-21

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Żninie

Ulica: ul. Potockiego 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Żnin

Kod pocztowy: 88-400

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 052 3031100

Numer faxu: 052 3031302

Adres strony internetowej: www.bip.powiat.znin.pl

Regon: 09236143300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Do zadań Wykonawcy należy:

ETAP I.
PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH
W 6 URZĘDACH

W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić:

I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez:
a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych)
b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).
II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez:
a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników,
b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych,
c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe,
d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku.
Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o:
a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej:
a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego),
b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku,
c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe).
d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu.
Podsumowaniem Etapu I jest raport pt (Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy). Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy.

ETAP II.
PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY-WIEDZĘ-UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW

W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić:

I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat.

II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie.

Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu.
Zestawienie powinno zawierać co najmniej:
a)imię i nazwisko pracownika,
b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu,
c)płeć i wiek pracownika,
d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń.
Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych
Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup.
Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup:
1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG)
2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne
3.Profesjonalna obsługa klienta
Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup.
Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup:
1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza,
Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym.
Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup:
1.Sprawy podatkowe
2.Sprawy obywatelskie
3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska
4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa

Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty:

1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników
2) Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu.

Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP III.
PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE.
W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić:
I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia.

II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych.
Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9.
Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej:
a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu
b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych).
c)Propozycję podręczników dla uczestników.
Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport:
1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45+
Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP IV.
WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST
W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien:

I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór-dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników.
W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju.
Model ten powinien uwzględniać:
a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników
b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia
c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników.
d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska.
Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty/formularze w przedmiotowych zakresach.
II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie:
a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień
b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień
c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień
d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień
Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń.
Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST:
1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk
Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP V.
AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST
W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić:
1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień.
2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz oceny/ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r.
Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST:
1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych.
Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy.
Wytyczne EFS
Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD.
PoPodwykonawcy:
W Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Etap I - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
Etap II - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.
Etap III - 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Etap IV - 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Etap V - 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/09/2012

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy

Wiedza i doświadczenie:
Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować w oparciu o wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi dotyczyły wdrożenia modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników, w tym jednej usługi dla jednostek sektora finansów publicznych na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy, rozumianego jako:
-przygotowanie kompetencyjnych opisów stanowisk pracy
-przeprowadzenie audytów diagnozujących kompetencje pracowników
-dokonanie analizy potrzeb szkoleniowych pracowników w aspekcie zdiagnozowanych luk kompetencyjnych
-wdrożenie modelu rozwoju kompetencji kadr usprawniającego nabór nowych pracowników oraz prowadzenie okresowej oceny dotychczasowych pracowników i zostały wykonane należycie - sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ

Potencjał techniczny:
Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia ( art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych).

Sytuacja ekonomiczna:
Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
2. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zmiana umowy musi być zgodna z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Wykonawca rażąco naruszy postanowienia umowy, niezależnie od zaistnienia przesłanek z art. 144 Prawa zamówień publicznych. Zgodnie z treścią art. 144 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
4.1 Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
4.2 Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT;
4.3 Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów;
4.4 Innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
4.5 W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
5.Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego może nastąpić:
1) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach,
2) W przypadku o którym mowa w niniejszym ustępie pkt 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia:
www. bip.powiat.znin.pl w katalogu Zamówienia publiczne

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Żninie
ul. Potockiego 1
88-400 Żnin
biuro nr 12 I piętro

Data składania wniosków, ofert: 01/03/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Żninie
ul. Potockiego 1
88-400 Żnin
Sekretariat Starosty Żnińskiego pokó nr 19 I piętro

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
796330000 (Rozwój personelu)

Oświadczenie nr 3: Tak

Podobne przetargi

376261 / 2010-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

63412 / 2011-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.

91301 / 2016-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Śródmieście na drodze do zmian - opracowanie narzędzi aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców centrum Włocławka - proces programowania gminnego programu rewitalizacji wraz z opracowaniem dokumentów towarzyszących

91219 / 2011-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników