Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

376261 / 2010-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Miasto GrudziÄ…dz (GrudziÄ…dz)

Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników. Wdrożenie systemu kompetencji kadr stanowi Zadanie 2 Wdrożenie modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych w ramach realizowanego projektu Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Do zadań Wykonawcy należy:
ETAP I
AUDYT DIAGNOZUJĄCY OPIS CO NAJMNIEJ 305 STANOWISK PRACY I OPRACOWANIE PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH
W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić:
I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w Urzędzie poprzez:
a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu i profilami zadaniowymi (na podstawie: Regulaminu Organizacyjnego, Schematu organizacyjnego Urzędu i Zakresów czynności poszczególnych pracowników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonych naborów na wolne stanowiska),
b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).
II.Analizę specyfiki pracy urzędników na stanowiskach poprzez:
a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników,
b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych,
c)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań.
Załącznik nr 6 do SIWZ: Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
III.Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla co najmniej 305 pracowników.
Opis kompetencji każdego stanowiska musi zostać przygotowany w oparciu o identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać:
a)realizowane zadania,
b)poziom wymaganych kompetencji,
c)kwalifikacje,
d)uprawnienia,
e)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu.
Podsumowaniem Etapu I jest raport pt. Opis profili kompetencyjnych 305 stanowisk pracy.
Etap I trwa 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
ETAP II
PRZEPROWADZENIE AUDYTU KOMPETENCYJNEGO WŚRÓD CO NAJMNIEJ 305 PRACOWNIKÓW
W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić:
I. Badanie kompetencji co najmniej 305 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w dłuższej perspektywie czasu (co najmniej 2 lata).
II. Wytypowanie 237 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach zadań w projekcie.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7, 8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać: imię i nazwisko pracownika, nazwę komórki organizacyjnej, płeć i wiek pracownika oraz przyporządkowanie do odpowiedniego modułu szkoleń.
Opis zadań szkoleniowych nr 7, 8 i 9 zaplanowanych w projekcie:
Zadania szkoleniowe będą realizowane według 5 etapów:
1.Ocena kwalifikowalności uczestników szkoleń.
2.Wybór wykładowców do Modułów.
3.Przygotowanie materiałów i zakup książek dla uczestników.
4.Przeprowadzenie szkoleń wg Modułów.
5.Ocena satysfakcji uczestników (monitoring szkoleń).
Zajęcia dla każdej grupy odbywać się będą w czasie pracy/8h lekcyjnych/7 godzin zegarowych co 2 tyg./ w godzinach od 8.30 do 15.30 w sali konferencyjnej urzędu. Kadrę dydaktyczną stanowić będą wysokiej klasy specjaliści.
Szczegółowe programy szkoleń zostaną przygotowane w oparciu o wyniki raportu diagnozującego luki kompetencyjne stanowisk: kierowniczych (zadanie 7), urzędników przygotowujących decyzje administracyjne (zadanie 8) i pozostałych (zadanie 9). W tym szczególnie priorytetowo zostanie przygotowany zakres wsparcia dla grupy +45.
Zadanie 7. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA 43 URZĘDNIKÓW NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH
Trwa 5 m-cy, 8 dni x 8 h = 64 h dla 43 osób /2 grupy po ok. 20 osób.
Uczestnicy: kadra kierownicza 43 osoby.
MODUŁY:
I Techniki komunikacji z elementami negocjacji.
II Zarządzanie czasem pracy i delegowanie zadań.
III Zarządzanie kadrami i system ocen pracowniczych.
IV Zamówienia publiczne.
V Przygotowywanie projektów uchwał JST.
Zadanie 8. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA 110 URZĘDNIKÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE
Trwa 10 m-cy, 8 dni x 8 h = 64 h dla 110 osób /8 grup po ok. 15 osób.
Uczestnicy: pracownicy przygotowujący decyzje administracyjne.
MODUŁY WSPÓLNE
I Techniki komunikacji z obsługą trudnego klienta.
II Zarządzanie i organizacja czasu pracy.
III Procedury wydawania decyzji administracyjnych (KPA).
MODUŁY SPECJALISTYCZNE WG SPRAW/DECYZJI:
I Obywatelskich.
II Związanych z rejestracją pojazdów i uprawnień do kierowania pojazdami.
III Ochrony środowiska.
IV Prawa budowlanego.
V Ewidencji gruntów i budynków.
VI Gospodarki nieruchomościami.
VII Podatków i opłat lokalnych.
VIII Pomocy społecznej.
Zadanie 9. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA 84 URZĘDNIKÓW WG POTRZEB STANOWISKA PRACY
Trwa 10 m-cy, 5 dni x 8 h = 40 h dla 84 osób/4 grupy po ok. 20 osób
Uczestnicy: pozostali urzędnicy
MODUŁY WSPÓLNE
I Techniki komunikacji z obsługą trudnego klienta.
II Zarządzanie i organizacja czasu pracy.
MODUŁY SPECJALISTYCZNE, SPECYFIKA I PROBLEMY:
I Księgowości JST finansów publicznych.
II Straży Miejskiej.
III Biura Obsługi Interesanta.
III. Przeprowadzenie analizy potrzeb 237 pracowników wytypowanych do szkoleń w projekcie.
Analiza potrzeb powinna zostać przeprowadzona w oparciu o ocenę wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu szkoleniami zaplanowano objąć 237 pracowników urzędu, w tym minimum 20% (48 os.) powyżej 45 roku życia w ramach następujących grup docelowych:
a) 43 osoby ze stanowisk kierowniczych urzędniczych z Urzędu - moduły zadania 7;
b)110 osób z 8 Wydziałów (Budownictwa i Planowania Przestrzennego, Finansowy, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Komunikacji, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Edukacji, Spraw Obywatelskich, Transportu), którzy zajmują się przygotowywaniem i wydawaniem decyzji administracyjnych - moduły zadania 8.
c) 84 osoby z 3 Komórek: Biuro Obsługi Interesantów, Wydział Finansowy, Straż Miejska - moduły zadania 9.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie Raportu pt. Analiza potrzeb szkoleniowych 237 urzędników, w którym zostanie zaproponowany zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7,8 i 9. Priorytetowo należy uwzględnić analizę problemów i potrzeb dla pracowników powyżej 45 roku życia.
Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien być przyporządkowany zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: Konspekt zajęć dla modułu szkoleń.
Etap II trwa 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
ETAP III.
WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR
W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien:
I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr, uwzględniający:
a)Metodologię budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowanej do specyfiki urzędu
z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników;
b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników;
c)Model eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia a także model systematycznej oceny/ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników.
II.Przeszkolić 43 pracowników Zamawiającego (szkolenie dwudniowe) w zakresie:
a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych,
b)Przeprowadzenia naborów/doborów pracowników,
c)Wykonywania audytów kompetencyjnych,
d)Okresowych ocen pracowników.
Podsumowaniem Etapu III jest raport prezentujący metodykę i wdrożenie Modelu Rozwoju
i Kompetencji Kadr.
Etap III trwa 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
ETAP IV.
AUDYT KOŃCOWY MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR
W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić:
I.Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień.
II.Weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego:
Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz ocenę/ścieżkę awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu) i okresowej oceny pracowników o 30 % w 2011 w stosunku do 2009 r.
Podsumowaniem Etapu IV jest raport weryfikujący poprawność funkcjonowania systemu oraz prezentujący: Opinie pracowników działów personalnych na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych.
Etap IV trwa 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wytyczne EFS
Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej ( 1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD.
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 376261

Data publikacji: 2010-12-30

Nazwa: Gmina Miasto Grudziądz

Ulica: ul. Ratuszowa 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Grudziądz

Kod pocztowy: 86-300

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 056 4510233

Numer faxu: (056) 4510233

Adres strony internetowej: www.bip.grudziadz.pl

Regon: 00059692600000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników. Wdrożenie systemu kompetencji kadr stanowi Zadanie 2 Wdrożenie modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych w ramach realizowanego projektu Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Do zadań Wykonawcy należy:
ETAP I
AUDYT DIAGNOZUJĄCY OPIS CO NAJMNIEJ 305 STANOWISK PRACY I OPRACOWANIE PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH
W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić:
I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w Urzędzie poprzez:
a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu i profilami zadaniowymi (na podstawie: Regulaminu Organizacyjnego, Schematu organizacyjnego Urzędu i Zakresów czynności poszczególnych pracowników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonych naborów na wolne stanowiska),
b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).
II.Analizę specyfiki pracy urzędników na stanowiskach poprzez:
a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników,
b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych,
c)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań.
Załącznik nr 6 do SIWZ: Schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego w Grudziądzu.
III.Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla co najmniej 305 pracowników.
Opis kompetencji każdego stanowiska musi zostać przygotowany w oparciu o identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać:
a)realizowane zadania,
b)poziom wymaganych kompetencji,
c)kwalifikacje,
d)uprawnienia,
e)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu.
Podsumowaniem Etapu I jest raport pt. Opis profili kompetencyjnych 305 stanowisk pracy.
Etap I trwa 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
ETAP II
PRZEPROWADZENIE AUDYTU KOMPETENCYJNEGO WŚRÓD CO NAJMNIEJ 305 PRACOWNIKÓW
W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić:
I. Badanie kompetencji co najmniej 305 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w dłuższej perspektywie czasu (co najmniej 2 lata).
II. Wytypowanie 237 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach zadań w projekcie.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7, 8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać: imię i nazwisko pracownika, nazwę komórki organizacyjnej, płeć i wiek pracownika oraz przyporządkowanie do odpowiedniego modułu szkoleń.
Opis zadań szkoleniowych nr 7, 8 i 9 zaplanowanych w projekcie:
Zadania szkoleniowe będą realizowane według 5 etapów:
1.Ocena kwalifikowalności uczestników szkoleń.
2.Wybór wykładowców do Modułów.
3.Przygotowanie materiałów i zakup książek dla uczestników.
4.Przeprowadzenie szkoleń wg Modułów.
5.Ocena satysfakcji uczestników (monitoring szkoleń).
Zajęcia dla każdej grupy odbywać się będą w czasie pracy/8h lekcyjnych/7 godzin zegarowych co 2 tyg./ w godzinach od 8.30 do 15.30 w sali konferencyjnej urzędu. Kadrę dydaktyczną stanowić będą wysokiej klasy specjaliści.
Szczegółowe programy szkoleń zostaną przygotowane w oparciu o wyniki raportu diagnozującego luki kompetencyjne stanowisk: kierowniczych (zadanie 7), urzędników przygotowujących decyzje administracyjne (zadanie 8) i pozostałych (zadanie 9). W tym szczególnie priorytetowo zostanie przygotowany zakres wsparcia dla grupy +45.
Zadanie 7. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA 43 URZĘDNIKÓW NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH
Trwa 5 m-cy, 8 dni x 8 h = 64 h dla 43 osób /2 grupy po ok. 20 osób.
Uczestnicy: kadra kierownicza 43 osoby.
MODUŁY:
I Techniki komunikacji z elementami negocjacji.
II Zarządzanie czasem pracy i delegowanie zadań.
III Zarządzanie kadrami i system ocen pracowniczych.
IV Zamówienia publiczne.
V Przygotowywanie projektów uchwał JST.
Zadanie 8. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA 110 URZĘDNIKÓW PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE
Trwa 10 m-cy, 8 dni x 8 h = 64 h dla 110 osób /8 grup po ok. 15 osób.
Uczestnicy: pracownicy przygotowujący decyzje administracyjne.
MODUŁY WSPÓLNE
I Techniki komunikacji z obsługą trudnego klienta.
II Zarządzanie i organizacja czasu pracy.
III Procedury wydawania decyzji administracyjnych (KPA).
MODUŁY SPECJALISTYCZNE WG SPRAW/DECYZJI:
I Obywatelskich.
II Związanych z rejestracją pojazdów i uprawnień do kierowania pojazdami.
III Ochrony środowiska.
IV Prawa budowlanego.
V Ewidencji gruntów i budynków.
VI Gospodarki nieruchomościami.
VII Podatków i opłat lokalnych.
VIII Pomocy społecznej.
Zadanie 9. PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA 84 URZĘDNIKÓW WG POTRZEB STANOWISKA PRACY
Trwa 10 m-cy, 5 dni x 8 h = 40 h dla 84 osób/4 grupy po ok. 20 osób
Uczestnicy: pozostali urzędnicy
MODUŁY WSPÓLNE
I Techniki komunikacji z obsługą trudnego klienta.
II Zarządzanie i organizacja czasu pracy.
MODUŁY SPECJALISTYCZNE, SPECYFIKA I PROBLEMY:
I Księgowości JST finansów publicznych.
II Straży Miejskiej.
III Biura Obsługi Interesanta.
III. Przeprowadzenie analizy potrzeb 237 pracowników wytypowanych do szkoleń w projekcie.
Analiza potrzeb powinna zostać przeprowadzona w oparciu o ocenę wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu szkoleniami zaplanowano objąć 237 pracowników urzędu, w tym minimum 20% (48 os.) powyżej 45 roku życia w ramach następujących grup docelowych:
a) 43 osoby ze stanowisk kierowniczych urzędniczych z Urzędu - moduły zadania 7;
b)110 osób z 8 Wydziałów (Budownictwa i Planowania Przestrzennego, Finansowy, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Komunikacji, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Edukacji, Spraw Obywatelskich, Transportu), którzy zajmują się przygotowywaniem i wydawaniem decyzji administracyjnych - moduły zadania 8.
c) 84 osoby z 3 Komórek: Biuro Obsługi Interesantów, Wydział Finansowy, Straż Miejska - moduły zadania 9.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie Raportu pt. Analiza potrzeb szkoleniowych 237 urzędników, w którym zostanie zaproponowany zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7,8 i 9. Priorytetowo należy uwzględnić analizę problemów i potrzeb dla pracowników powyżej 45 roku życia.
Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien być przyporządkowany zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: Konspekt zajęć dla modułu szkoleń.
Etap II trwa 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
ETAP III.
WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR
W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien:
I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr, uwzględniający:
a)Metodologię budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowanej do specyfiki urzędu
z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników;
b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników;
c)Model eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia a także model systematycznej oceny/ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników.
II.Przeszkolić 43 pracowników Zamawiającego (szkolenie dwudniowe) w zakresie:
a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych,
b)Przeprowadzenia naborów/doborów pracowników,
c)Wykonywania audytów kompetencyjnych,
d)Okresowych ocen pracowników.
Podsumowaniem Etapu III jest raport prezentujący metodykę i wdrożenie Modelu Rozwoju
i Kompetencji Kadr.
Etap III trwa 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
ETAP IV.
AUDYT KOŃCOWY MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR
W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić:
I.Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień.
II.Weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego:
Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz ocenę/ścieżkę awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu) i okresowej oceny pracowników o 30 % w 2011 w stosunku do 2009 r.
Podsumowaniem Etapu IV jest raport weryfikujący poprawność funkcjonowania systemu oraz prezentujący: Opinie pracowników działów personalnych na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych.
Etap IV trwa 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Wytyczne EFS
Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej ( 1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD.
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres w miesiącach: 7

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi polegające na diagnozie i wdrożeniu systemu rozwoju kompetencji kadr, obejmujące łącznie minimum 150 osób
i o wartości łącznie 50 000 PLN brutto.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT;
3.Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
1) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmian przepisów;
4. Innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz

Data składania wniosków, ofert: 10/01/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, pokój nr 114

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
796330000 (Rozwój personelu)

Podobne przetargi

63412 / 2011-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.

91301 / 2016-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Śródmieście na drodze do zmian - opracowanie narzędzi aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców centrum Włocławka - proces programowania gminnego programu rewitalizacji wraz z opracowaniem dokumentów towarzyszących

91219 / 2011-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

59283 / 2011-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.