Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

91219 / 2011-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Miasto GrudziÄ…dz (GrudziÄ…dz)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2010-12-30 pod pozycją 376261. Zobacz ogłoszenie 376261 / 2010-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 91219

Data publikacji: 2011-03-21

Nazwa: Gmina Miasto Grudziądz

Ulica: ul. Ratuszowa 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Grudziądz

Kod pocztowy: 86-300

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 56 4510233

Numer faxu: 56 4510233

Adres strony internetowej: www.bip.grudziadz.pl

Regon: 87111883300000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 376261

Data wydania biuletynu: 2010-12-30

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2010

Pozycja ogłoszenia: 376261

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników. Wdrożenie systemu kompetencji kadr stanowi Zadanie 2 Wdrożenie modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych w ramach realizowanego projektu Urząd Miejski w Grudziądzu otwarty na wyzwania XXI wieku. Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Do zadań Wykonawcy należy:
ETAP I
AUDYT DIAGNOZUJĄCY OPIS CO NAJMNIEJ 305 STANOWISK PRACY I OPRACOWANIE PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH
W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić:
I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w Urzędzie poprzez:
a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Urzędu i profilami zadaniowymi (na podstawie: Regulaminu Organizacyjnego, Schematu organizacyjnego Urzędu i Zakresów czynności poszczególnych pracowników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonych naborów na wolne stanowiska),
b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).
II.Analizę specyfiki pracy urzędników na stanowiskach poprzez:
a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników,
b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych,
c)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań.
III.Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla co najmniej 305 pracowników.
Opis kompetencji każdego stanowiska musi zostać przygotowany w oparciu o identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać:
a)realizowane zadania,
b)poziom wymaganych kompetencji,
c)kwalifikacje,
d)uprawnienia,
e)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu.
Podsumowaniem Etapu I jest raport pt. Opis profili kompetencyjnych 305 stanowisk pracy.
Etap I trwa 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
ETAP II
PRZEPROWADZENIE AUDYTU KOMPETENCYJNEGO WŚRÓD CO NAJMNIEJ 305 PRACOWNIKÓW
W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić:
I. Badanie kompetencji co najmniej 305 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w dłuższej perspektywie czasu (co najmniej 2 lata).
II. Wytypowanie 237 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach zadań w projekcie.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7, 8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu. Zestawienie powinno zawierać: imię i nazwisko pracownika, nazwę komórki organizacyjnej, płeć i wiek pracownika oraz przyporządkowanie do odpowiedniego modułu szkoleń.
III. Przeprowadzenie analizy potrzeb 237 pracowników wytypowanych do szkoleń w projekcie.
Analiza potrzeb powinna zostać przeprowadzona w oparciu o ocenę wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń. Zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu szkoleniami zaplanowano objąć 237 pracowników urzędu, w tym minimum 20% (48 os.) powyżej 45 roku życia w ramach następujących grup docelowych:
a) 43 osoby ze stanowisk kierowniczych urzędniczych z Urzędu - moduły zadania 7;
b)110 osób z 8 Wydziałów (Budownictwa i Planowania Przestrzennego, Finansowy, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Komunikacji, Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Edukacji, Spraw Obywatelskich, Transportu), którzy zajmują się przygotowywaniem i wydawaniem decyzji administracyjnych - moduły zadania 8.
c) 84 osoby z 3 Komórek: Biuro Obsługi Interesantów, Wydział Finansowy, Straż Miejska - moduły zadania 9.
Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie Raportu pt. Analiza potrzeb szkoleniowych 237 urzędników, w którym zostanie zaproponowany zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7,8 i 9. Priorytetowo należy uwzględnić analizę problemów i potrzeb dla pracowników powyżej 45 roku życia.
Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien być przyporządkowany zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ: Konspekt zajęć dla modułu szkoleń.
Etap II trwa 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
ETAP III.
WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR
W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien:
I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr, uwzględniający:
a)Metodologię budowy i rozwoju kompetencji kadr dopasowanej do specyfiki urzędu
z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników;
b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników;
c)Model eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia a także model systematycznej oceny/ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników.
II.Przeszkolić 43 pracowników Zamawiającego (szkolenie dwudniowe) w zakresie:
a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych,
b)Przeprowadzenia naborów/doborów pracowników,
c)Wykonywania audytów kompetencyjnych,
d)Okresowych ocen pracowników.
Podsumowaniem Etapu III jest raport prezentujący metodykę i wdrożenie Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr.
Etap III trwa 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
ETAP IV.
AUDYT KOŃCOWY MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR
W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić:
I.Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień.
II.Weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego:
Usprawnienie naboru/doboru nowych pracowników oraz ocenę/ścieżkę awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu) i okresowej oceny pracowników o 30 % w 2011 w stosunku do 2009 r.
Podsumowaniem Etapu IV jest raport weryfikujący poprawność funkcjonowania systemu oraz prezentujący: Opinie pracowników działów personalnych na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych.
Etap IV trwa 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Nazwa wykonawcy:
Konsorcjum:
1. ORANGE HILL Anna Zaroda-Dąbrowska
2. Nowe Motywacje Sp. z o.o.

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Ehrenberga 15

Miejscowość: Kraków

Kod pocztowy: 31-309

ID województwa: 5

Województwo / kraj: małopolskie

Data udzielenie zamówienia: 25/02/2011

Liczba ofert: 9

Liczba odrzuconych ofert: 5

Szacunkowa wartość zamówienia: 64918,03

Cena wybranej oferty: 59040,00

Cena minimalna: 59040,00

Cena maksymalna: 533045,10

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kody CPV:
732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
796330000 (Rozwój personelu)

Podobne przetargi

376261 / 2010-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

63412 / 2011-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.

91301 / 2016-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Śródmieście na drodze do zmian - opracowanie narzędzi aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców centrum Włocławka - proces programowania gminnego programu rewitalizacji wraz z opracowaniem dokumentów towarzyszących

59283 / 2011-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.