Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

63412 / 2011-04-04 - Administracja samorządowa / Starostwo Powiatowe w Żninie (Żnin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-02-21 pod pozycją 59283. Zobacz ogłoszenie 59283 / 2011-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 63412

Data publikacji: 2011-04-04

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Żninie

Ulica: ul. Potockiego 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Żnin

Kod pocztowy: 88-400

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 052 3031100

Numer faxu: 052 3031302

Regon: 09236143300000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 59283

Data wydania biuletynu: 2011-02-21

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2011

Pozycja ogłoszenia: 59283

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego.
ETAP I.
PRZYGOTOWANIE KOMPETENCYJNYCH OPISÓW STANOWISK PRACY (PROFILÓW KOMPETENCYJNYCH) DLA 219 STANOWISK URZĘDNICZYCH
W 6 URZĘDACH

W ramach powyższego Etapu I Wykonawca powinien przeprowadzić:

I.Analizę dokumentacji i audyt istniejących opisów stanowisk w 6 Urzędach poprzez:
a)zapoznanie się ze strukturą organizacyjną 6 Urzędów i profilami zadaniowymi (na podstawie dokumentacji z 6 JST: Regulaminów Organizacyjnych, Schematów organizacyjnych, Zakresów czynności urzędników, Formularzy okresowych ocen pracowników, Dokumentacji z przeprowadzonego naboru na wolne stanowiska oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych)
b)przygotowanie założeń do systemu oceny kompetencji pracowników (przygotowanie procedury i harmonogramu działań oraz wybór odpowiednich narzędzi i metod).


II.Analizę specyfiki pracy 219 osób na stanowiskach urzędniczych poprzez:
a)zapoznanie się ze specyfiką pracy na podstawie zakresów czynności pracowników,
b)zapoznanie się z wymaganiami kwalifikacyjnymi dla stanowisk pracowniczych,
c)konsultacje wśród osób odpowiedzialnych za sprawy kadrowe,
d)określenie kluczowych kompetencji i ich poziomu wymaganego dla właściwej realizacji poszczególnych zadań na danym stanowisku.

III.Opracowanie modelowych profili kompetencyjnych dla 219 urzędników w oparciu o:
a)identyfikację kompetencji pracownika nieodzownych dla sprawnego funkcjonowania na danym stanowisku. Opis kompetencji powinien zawierać kartę kompetencyjną oraz wyskalowane opisy kompetencji i musi zostać przygotowany według wzoru przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
Opis kompetencji powinien zawierać co najmniej:
a)informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego),
b)zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku,
c)poziom wymaganych kompetencji (wykształcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe).
d)zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcję stanowiska pracy w strukturze Urzędu.
Podsumowaniem Etapu I jest raport pt -Przygotowanie profili kompetencyjnych dla 219 stanowisk pracy. Etap I trwa 2 miesiące od momentu podpisania umowy.

ETAP II.
PRZEPROWADZENIE AUDYTÓW DIAGNOZUJĄCYCH KOMPETENCJE (POSTAWY/WIEDZĘ/UMIEJĘTNOŚCI) WŚRÓD 219 URZĘDNIKÓW

W ramach powyższego Etapu II Wykonawca powinien przeprowadzić:

I Badanie kompetencji wśród 219 pracowników w oparciu o zaprojektowane metody i narzędzia.

Podsumowaniem tej części Etapu II będzie raport zawierający wyniki badania kompetencji kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych
i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przeprowadzonym opisem profili kompetencyjnych oraz rekomendacje do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie co najmniej 2 lat.

II Wytypowanie 116 pracowników do szkoleń zaplanowanych w ramach odrębnych zadań w projekcie.

Podsumowaniem tej części Etapu II będzie sporządzenie imiennej listy tych pracowników, którzy powinni zostać objęci wsparciem w ramach szkoleń zdefiniowanych w zadaniach nr 7,8 i 9 wniosku o dofinansowanie projektu.
Zestawienie powinno zawierać co najmniej:
aimię i nazwisko pracownika,
b)nazwę komórki organizacyjnej danego urzędu,
c)płeć i wiek pracownika,
d)przyporządkowanie pracownika do odpowiedniego modułu szkoleń.

Szkolenia, które nie stanowią przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zaplanowane dla 9 grup w ramach 3 zadań: Zadanie 7, Zadanie 8, Zadanie 9. Cykl szkoleń dla każdej grupy to 6 dni spotkań w czasie pracy x 8 godzin lekcyjnych=48 godzin lekcyjnych

Zadanie: 7.SZKOLENIA OGÓLNE I SPECJALISTYCZNE DLA 42 URZĘDNIKÓW z 6 JST WEDŁUG POTRZEB STANOWISKA PRACY w ramach 3 alternatywnych grup.
Trzy moduły alternatywne dla 3 zróżnicowanych grup:
1.Przygotowanie i rozliczanie projektów UE (EFS, RPO i POIG)
2.Rachunkowość budżetowa i finanse publiczne
3.Profesjonalna obsługa klienta

Zadanie 8.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 26 URZĘDNIKÓW z 6 JST NA KIEROWNICZYCH STANOWISKACH URZĘDNICZYCH w ramach 2 jednolitych grup.
Jeden moduł tożsamy dla 2 jednolitych grup:
1.Ustawa o ochronie informacji niejawnych, zamówienia publiczne, zarządzanie ryzykiem, metodyka tworzenia prawa miejscowego, kontrola zarządcza,

Zadanie 9.SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE DLA 48 URZĘDNIKÓW z 6 JST PRZYGOTOWUJĄCYCH DECYZJE ADMINISTRACYJNE w ramach 4 alternatywnych grup wg zakresu przygotowanie decyzji administracyjnych pod względem formalnym i merytorycznym.
Cztery moduły alternatywne dla 4 zróżnicowanych grup:
1.Sprawy podatkowe
2.Sprawy obywatelskie
3.Sprawy z zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i ochrony środowiska
4.Sprawy z gospodarki nieruchomościami i drogownictwa

Podsumowaniem Etapu II są 2 raporty:

1) 6 Audytów badających luki kompetencyjne 219 urzędników
2)Wytypowanie 116 osób do szkoleń w ramach zadań i modułów zaplanowanych w Zadaniu 7, Zadaniu 8 i Zadaniu 9 we wniosku o dofinansowanie projektu.

Etap II trwa 4 miesięcy od momentu podpisania umowy.


ETAP III.

PRZEPROWADZENIE ANALIZY POTRZEB URZĘDNIKÓW W ASPEKCIE ZDIAGNOZOWANYCH LUK KOMPETENCYJNYCH I POTRZEB SZKOLENIOWYCH 116 PRACOWNIKÓW W TYM OKREŚLENIE SPECYFICZNYCH PROBLEMÓW OSÓB 45+ CO W EFEKCIE POZWOLI NA ZAPROPONOWANIE SZCZEGÓŁOWEJ TEMATYKI I PROGRAMU SZKOLEŃ W PROJEKCIE.

W ramach powyższego Etapu III Wykonawca powinien przeprowadzić:

I. Analizę potrzeb - diagnoza potrzeb szkoleniowych 116 pracowników. Za pomocą różnorodnych narzędzi (testy wiedzy, ankiety, wywiady) Wykonawca dokona oceny wiedzy, umiejętności i postaw pracowników wytypowanych do szkoleń tak aby zostały określone ich potrzeby szkoleniowe. W szczególności musi zostać uwzględniona specyfika problemów i potrzeb pracowników powyżej 45 roku życia.

II. Określenie szczegółowej tematyki wsparcia dla potrzeb zadań szkoleniowych.
Należy zaproponować szczegółowy program zajęć dla uczestników w ramach poszczególnych MODUŁÓW wymienionych w Zadaniach 7, 8 i 9.
Zakres programowy dla poszczególnych MODUŁÓW powinien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz zawierać co najmniej:
a)Nazwa zadania szkoleniowego oraz nazwa danego Modułu
b)Opis szkolenia (cel szkolenia, zagadnienia - tematy, które powinny zostać omówione oraz wiedza i umiejętności, które będą nabyte zgodnie z diagnozą potrzeb szkoleniowych).
c)Propozycję podręczników dla uczestników.

Podsumowaniem Etapu III jest 1 raport:
1) Analiza potrzeb szkoleniowych 116 urzędników i wyspecyfikowanie zakresu szkoleń, w szczególności dla grupy 45 plus
Etap III trwa 5 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP IV.
WDROŻENIE MODELU ROZWOJU KOMPETENCJI KADR W 6 JST

W ramach powyższego etapu Wykonawca powinien:

I.Zaproponować model rozwoju kompetencji kadr oparty na aktualnych przepisach prawnych w aspekcie przeprowadzonych analiz oraz polityki równości płci, co usprawni nabór/dobór nowych pracowników oraz umożliwi prowadzenie okresowej oceny pracowników.
W rezultacie urzędy będą dysponować skutecznym narzędziem rozwoju kompetencji zasobów ludzkich, który pozwoli na precyzyjne ustalanie potrzeb szkoleniowych, wyboru metod podnoszenia kompetencji, co zostanie wykorzystane na potrzeby procesów kadrowych, m.in. przy naborze nowych pracowników, okresowych ocenach pracowników, planowaniu ścieżek karier, motywowaniu i samorozwoju.

Model ten powinien uwzględniać:
a)Metodologię budowy i sporządzania modelowych profili kompetencyjnych dopasowanej do specyfiki 6 urzędów z uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych pracowników
b)Metodologię weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników oraz eliminacji zdiagnozowanych luk kompetencyjnych głównie w oparciu o odpowiednie szkolenia
c)Metodologię systematycznej oceny oraz doboru ścieżki awansu i rozwoju dotychczasowych pracowników zgodnie z Zasadą Równości Szans Kobiet i Mężczyzn w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników.
d)Metodologię dokonywania naborów na wolne stanowiska.

Wykonawca powinien przygotować wzorcowe dokumenty-formularze w przedmiotowych zakresach.

II.Przeszkolić 18 pracowników z 6 Urzędów (szkolenie czterodniowe) w zakresie:
a)Sporządzania modelowych profili kompetencyjnych - 1 dzień
b)Wykonywania weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych pracowników - 1 dzień
c)Przeprowadzenia okresowych ocen pracowników - 1 dzień
d)Przeprowadzenia naboru pracowników- 1 dzień

Wykonawca powinien przygotować materiały szkoleniowe dla potrzeb szkoleń.

Podsumowaniem Etapu IV jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST:
1) Metodyka i wdrożenie -Modelu Rozwoju i Kompetencji Kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników na podstawie aktualnych opisów stanowisk

Etap IV trwa 6 miesięcy od momentu podpisania umowy.

ETAP V.
AUDYT KOŃCOWY I ZEBRANIE OPINII NA TEMAT WDROŻONEGO SYSTEMU W 6 JST

W ramach powyższego etapu Wykonawca musi przeprowadzić:
1)Weryfikację poprawności funkcjonowania systemu i ewentualne wprowadzenie usprawnień.
2)Zebranie opinii nt. wdrożonego systemu i weryfikację osiągnięcia zaplanowanego wskaźnika miękkiego: Usprawnienie naboru-doboru nowych pracowników oraz oceny-ścieżki awansu dotychczasowych pracowników (zgodnie z zasadą równości szans Kobiet i Mężczyzn, w aspekcie postępującej feminizacji urzędu i okresowej oceny pracowników) o 30% w 2012 w stosunku do 2011r.
Podsumowaniem Etapu V jest 6 indywidualnych raportów dla każdego JST:
1) Zebranie opinii wśród kierowników i osób z działów Kadrowo-Szkoleniowych 6 Urzędów na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych .

Etap V trwa 7 miesięcy od momentu podpisania umowy.

Wytyczne EFS
Wszystkie opracowane dokumenty zostaną oznakowane zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i przekazane Zamawiającemu w formie papierowej (1 egzemplarz - zbindowany lub w inny sposób trwale złączony) oraz w tożsamej z nią edytowalnej formie elektronicznej (na przykład MS Word - plik z rozszerzeniem: .rtf, .doc albo .docx) zapisanej na płycie CD albo DVD.
Podwykonawcy:
Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.

Kody CPV:
732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
796330000 (Rozwój personelu)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Nazwa wykonawcy: Nowe Motywacje Spółka z o. o.

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Ehrenberga 15

Miejscowość: Kraków

Kod pocztowy: 31-309

ID województwa: 5

Województwo / kraj: małopolskie

Data udzielenie zamówienia: 01/04/2011

Liczba ofert: 7

Liczba odrzuconych ofert: 2

Szacunkowa wartość zamówienia: 34000,00

Cena wybranej oferty: 41820,00

Cena minimalna: 41820,00

Cena maksymalna: 321000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

376261 / 2010-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

91301 / 2016-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Śródmieście na drodze do zmian - opracowanie narzędzi aktywizacji zawodowej i społecznej mieszkańców centrum Włocławka - proces programowania gminnego programu rewitalizacji wraz z opracowaniem dokumentów towarzyszących

91219 / 2011-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników

59283 / 2011-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 732000004 (Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju)
Wdrożenie systemu kompetencji kadr w 6 jednostkach samorządu terytorialnego Powiatu Żnińskiego opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników na podstawie zaktualizowanych opisów stanowisk pracy.