Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

58270 / 2014-02-19 - Administracja samorządowa / Urząd Miasta i Gminy Myślenice (Myślenice)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-01-29 pod pozycją 33500. Zobacz ogłoszenie 33500 / 2014-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 58270

Data publikacji: 2014-02-19

Nazwa: Urząd Miasta i Gminy Myślenice

Ulica: Rynek 8/9

Numer domu: 8/9

Miejscowość: Myślenice

Kod pocztowy: 32-400

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 012 6392300

Numer faxu: 012 6392305

Regon: 00052549300000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 33500

Data wydania biuletynu: 2014-01-29

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2014

Pozycja ogłoszenia: 33500

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Gminy Myślenice - Jednostki Realizującej Projekt pn.: Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Myślenice.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług kompleksowej pomocy prawnej na rzecz Jednostki Realizującej Projekt (dalej jako JRP) w ramach Projektu Czysta woda dla Krakowa w zakresie ustalonym w niniejszej Umowie w sprawie zamówienia publicznego.

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tyś. RLM. Nazwa Projektu Czysta woda dla Krakowa- uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie Gminy Myślenice.

Nazwa wykonawcy: Kancelaria Radcy Prawnego Jacek Kogut

Adres pocztowy wykonawcy: ul. J. Supniewskiego 7/4

Miejscowość: Kraków

Kod pocztowy: 31-527

ID województwa: 5

Województwo / kraj: małopolskie

Data udzielenie zamówienia: 04/02/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 131694,60

Cena wybranej oferty: 161984,36

Cena minimalna: 161984,36

Cena maksymalna: 161984,36

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;b;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a art. 5 ust. 1b

Uzasadnienia wyboru trybu:
I. Uzasadnienie faktyczne: Dla potrzeb prawidłowej realizacji Projektu, Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Myślenice Zamawiający zdecydował, iż koniecznym jest powierzenie Wykonawcy świadczenie usług kompleksowej pomocy prawnej polegającej na podejmowaniu przez Wykonawcę działań, w ramach realizacji Umowy o obsługę prawną JRP, które winny uwzględniać wszystkie uwarunkowania związane z realizacją Projektu i warunki pomocy technicznej dla Zamawiającego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, z w szczególności z uwzględnieniem: 1) podstawowych zasad wynikających z wniosku o dofinansowanie Projektu 2) podstawowych zasad wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu 3) merytorycznych i formalnych wymagań instytucji Zarządzających Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 4) stosowania aktualnych wzorów i wytycznych zatwierdzonych przez Instytucje Zarządzające Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko przy opracowaniu dokumentów. W ramach powyższego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do udzielania pomocy prawnej w kwestiach związanych z planowaniem, organizacją i zarządzaniem Projektem w tym do: 1) udzielenia JRP pomocy prawnej w bieżącym zarządzaniu i administrowaniu wszystkimi umowami związanymi z Projektem, 2) doradztwa prawnego dotyczącego zoptymalizowania struktury Jednostki Realizującej Projekt (JRP) i sposobu jej działania, 3) doradztwa prawnego dotyczącego wypełniania zobowiązań wobec instytucji zewnętrznych (KE, MŚ, NFOŚiGW), 4) udzielania pomocy prawnej w uzyskaniu wszelkich niezbędnych dokumentów i pozwoleń, 5) opiniowania czynności podjętych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co w szczególności obejmuje: - opiniowania czynności podjętych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, co w szczególności obejmuje: opiniowanie pod względem prawnym poprawności opracowanych SIWZ, ogłoszeń protokołów - przygotowanie dokumentacji przetargowej dla zamówień, których szacunkowa wartość przekracza kwoty wskazane na mocy art. 4 pkt 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, z wyłączeniem dokumentów ogłoszeń, protokołów zamówienia oraz dokumentacji technicznej - udział w postępowaniu przetargowym po stronie zamawiającego w charakterze biegłego, - opiniowanie pod względem prawnym poprawności dokumentacji postępowania oraz wszelkich działań z tym związanych, - obsługa prawna procesu kontraktowania zamówień publicznych polegająca w szczególności na opiniowaniu projektów umów przygotowanych przez Zamawiającego lub w przypadkach skomplikowanego przedmiotu zamówienia polegająca na przygotowaniu umów, - opiniowanie pod względem prawnym pism i innych dokumentów Zamawiającego związanych z udzielaniem zamówień publicznych, - udzielanie porad i opinii prawnych oraz wyjaśnianie stosowania prawa zamówień publicznych, - informowanie o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa o zamówieniach publicznych - występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi w sprawach związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym przed organami uprawnionymi do kontroli prawidłowości procedur udzielania zamówień publicznych, - wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne, nie wymienione powyżej czynności, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji przedmiotu umowy oraz zapewnią zachowanie interesów Zamawiającego, 6) realizacji innych nie wymienionych wyżej czynności mieszczących się w ramach pojęcia obsługa prawna, które będą niezbędne dla poprawnego wdrożenia Projektu. II. Uzasadnienie prawne: W zakresie usług prawniczych, polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego podstawę prawną udzielenia niniejszego zamówienia stanowi art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) - zwanej dalej ustawą Pzp, zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych praw lub interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. W zakresie zaś usług prawniczych, polegających na doradztwie prawnym podstawę prawną udzielenia niniejszego zamówienia stanowi art. 5 ust. 1a ustawy Pzp. Zgodnie z powyżej powołanym przepisem, do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. W opisywanym przypadku, ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, niecelowe jest oddzielenie usług prawniczych od usług polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego. Poza powyższymi działaniami dotychczasowy Wykonawca usług prawniczych, ze względu na dotychczas świadczone na rzecz Zamawiającego usługi prawne, pozyskał niezbędną wiedzę, jest w stanie zapewnić ciągłość usług i kontynuację szeregu procesów sądowych oraz innych działań w zakresie kompleksowej obsługi prawnej. Co więcej, udzielenie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcy, w celu kontynuowania usług świadczonych na rzecz Zamawiającego od 2010 roku, znajduje swoje oparcie w kontekście przepisu art. 5 ust. 1b ustawy Pzp, z uwagi na znaczny udział w przedmiocie zamówienia usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi oraz na doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego w celu ochrony ważnych praw Zamawiającego oraz jego działań wykonywanych dla potrzeb Projektu, jak również jest uzasadnione w rozumieniu art. 5 ust. 1a ustawy Pzp (zwłaszcza na podstawie art. 5 ust. 1a pkt 1 i 4 ustawy Pzp). Zastosowanie innego trybu w przedmiotowej sprawie, mogłoby skutkować naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków oraz uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Należy przy tym wyjaśnić, że w niniejszym przypadku połączenie usług prawniczych polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego (w tym np. wydawanie opinii, sporządzanie pism procesowych) z innymi usługami prawniczymi, jest racjonalne, z uwagi na celowość zapewnienia kompleksowej obsługi prawnej wynikającej ze specyfiki spraw i problemów prawnych związanych z działalnością Zamawiającego w zakresie realizacji przez niego Projektu, a zatem dopuszczalne z punktu widzenia art. 5 ust. 3 ustawy Pzp. W szczególności, świadczenie kompleksowych usług prawniczych umożliwia szybsze i dogłębne pod względem merytorycznym rozwiązywanie spraw, co przekłada się na wprost na racjonalność wydatkowania środków na w/w usługi. Wykonawca legitymuje się wieloletnim, doświadczeniem prawidłowej, pod względem merytorycznym i formalnym pracy na rzecz Zamawiającego w okresie bezpośrednio poprzedzającym udzielenie niniejszego zamówienia. Należy przy tym podkreślić, że Wykonawca jest podmiotem o ugruntowanej pozycji na rynku usług prawniczych z zespołem wysoko wykwalifikowanych, doświadczonych i cenionych prawników, liczącą w chwili obecnej 8 osób. Dzięki temu, Zamawiający ma możliwość korzystania z szerokiej gamy usług o specjalistycznym charakterze, co umożliwia optymalne rozwiązywanie nawet bardzo złożonych problemów, wymagających łączenia wiedzy z wielu specjalistycznych dziedzin prawa. Powyżej wskazane zasoby są przydatne, w szczególności przy planowaniu i realizacji specjalistycznych zadań, jak choćby w inwestycjach infrastrukturalnych, współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, w ramach realizowanego przez Zamawiającego Projektu. Wskazać również należy, iż Wykonawca posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze szeregu podmiotów samorządowych, w szczególności w zakresie procedur udzielania zamówień publicznych, m. in. z wykorzystaniem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, dzięki czemu, w sposób bardziej efektywny niż jakikolwiek inny podmiot, jest w stanie rozwiązywać problemy Zamawiającego. Za racjonalnością kontynuacji współpracy z Wykonawcą, przemawia także fakt, iż podmiot ten jest zaznajomiony z szeregiem postępowań administracyjnych i sądowych oraz innych spraw prowadzonych przez Zamawiającego. Wybór innego podmiotu świadczącego usługi prawnicze spowodowałby konieczność wielomiesięcznych przygotowań i wprowadzenia nowego wykonawcy w tematykę spraw prowadzonych i planowanych Zamawiającego. Powyższe, mogłoby doprowadzić w wielu przypadkach do nieuzasadnionego przedłużenia postępowań i utrudnień w realizacji zadań przez Zamawiającego. Utrzymanie ciągłości w zakresie doradztwa w wielu przypadkach, znacznie zmniejsza ryzyko wystąpienia błędów, mogących skutkować utratą środków publicznych, umożliwia zachowanie ciągłości realizowanych zadań oraz ich terminowe wykonywanie, zgodnie z zaciągniętymi wcześniej zobowiązaniami i planami realizowanymi przez Zamawiającego. Z kolei, wdrożenie nowego wykonawcy wiązałoby się także z koniecznością poświęcania przez z pracowników urzędu znacznie więcej czasu na wprowadzenie w problematykę postępowań i innych zadań realizowanych przez Zamawiającego, kosztem realizacji bieżących spraw. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowym przypadku pozwoli zachować ciągłość pracy pracowników Zamawiającego pod względem prawnym, co ma kluczowe znaczenie dla efektywnego i terminowego wywiązywania się z zadań wykonywanych przez Zamawiającego. Należy także zwrócić uwagę na specyfikę usług prawniczych, a mianowicie na fakt, iż satysfakcjonujące efekty obsługi prawnej, posługując się pewnym uproszczeniem, z jednej strony zależą od profesjonalizmu usługodawcy (czynnika obiektywnego), a z drugiej strony liczy się zaufanie pomiędzy usługodawcą i usługobiorcą (czynnik subiektywny). Z uwagi na doświadczenia dotychczasowej współpracy należy stwierdzić, że Wykonawca jest partnerem sprawdzonym w różnorodnych okolicznościach, a świadcząc swoje usługi wykazała swój profesjonalizm, niezawodność, rzetelność, skrupulatność, mobilność, umiejętność dostarczania niestandardowych rozwiązań oraz umiejętność identyfikacji najlepiej pojętego interesu Zamawiającego. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki zmniejsza w sposób istotny, potencjalne ryzyko strat, jakie powstawałoby w przypadku powierzenia świadczenia usług prawniczych nowemu, nie sprawdzonemu podmiotowi, a zatem uzasadnia prawidłowość decyzji o wyborze trybu zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowej sprawie z uwagi na konieczność zapewnienia racjonalnego wydatkowanych środków Zamawiającego przeznaczonych na finansowanie usług prawniczych. W świetle powyższego, zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki znajduje uzasadnienie faktyczne i prawne, dlatego też Zamawiający zdecydował się udzielić przedmiotowego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy - radcy prawnemu Jackowi Kogutowi, działającemu pod firmą: Kancelaria Radcy Prawnego Jacek Kogut, ul. J. Supniewskiego 7/4, 31-527 Kraków, na podstawie art. 5 ust. 1a i 1b ustawy Pzp.

Kody CPV:
791000005 (Usługi prawnicze)

Podobne przetargi

418176 / 2010-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chrzanowski - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego

361802 / 2010-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Nowym Sączu - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
OBSŁUGA NOTARIALNA MAŁOPOLSKIEGO ZARZĄDU MELIORACJI I URZĄDZEŃ WODNYCH W KRAKOWIE INSPEKTORATU REJONOWEGO W NOWYM SĄCZU W ZAKRESIE NABYWANIA NA WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH POD INWESTYCJE

21983 / 2012-01-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chrzanowski - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego

100121 / 2010-04-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
CZĘŚĆ I spisanie umów (aktów notarialnych) dotyczących nabycia na własność województwa małopolskiego działek przeznaczonych do zajęcia w związku z inwestycją: Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w gminie Skrzyszów Działki położone w obrębach: Skrzyszów i Szynwałd w gminie Skrzyszów CZĘŚĆ II spisanie umów(aktów notarialnych) dotyczących nabycia udziałów w działkach na własność Skarbu Państwa w związku z realizacją zadania pod nazwą:Podwyższenie obwałowań i bulwarów wiślanych w Krakowie na odcinku od stopnia Dąbie do stopnia Kościuszko-etap2B

255770 / 2009-07-28 - Podmiot prawa publicznego

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Opracowanie projektu regulaminu funduszu kapitałowego typu zalążkowego- seed capital- pn. Inwestycje Kapitałowe oraz weryfikacja i ewentualne opracowanie zmian do treści Regulaminu Naboru, Analizy i Selekcji oraz Preinkubacji Projektów Inwestycyjnych w ramach projektu Kapitał na Innowacje

403162 / 2010-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Obsługa prawna Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i jego ośrodków. Znak sprawy: N1-ZP/271/57/2010

6121 / 2012-01-05 - Podmiot prawa publicznego

Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawniczych z zakresu wszystkich czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących realizacji projektu pn. Małopolski Park Technologii Informacyjnych - Ośrodek Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego

457806 / 2013-11-08 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Rejonowy Zarząd Infrastruktury - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Wykonywanie czynności Obsługi Prawnej w projekcie LIFE12 NAT/PL/000031 Kompleksowa ochrona nieleśnych siedlisk przyrodniczych na terenach wojskowych w obszarze Natura 2000 (dalej Projekt) finansowanego przez Unię Europejską ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW

28139 / 2012-02-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chrzanowski - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Świadczenie usług zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego

47928 / 2013-02-05 - Inny: jednostka wojskowa

Jednostka Wojskowa 4228 - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Wykonywanie usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego.

180812 / 2009-06-05 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - Oświęcim (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Usługa prawnicza obejmująca doradztwo prawne w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zawarcie umów w sprawie zamówień publicznych w zakresie zadań: Prace konserwatorskie i budowalane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3 oraz Konserwacja pięciu drewnianych baraków dawnego KL Auschwitz II-Birkenau

366636 / 2014-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
ZP.272.35.2014 Zamówienie na świadczenie usług prawniczych w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej, na rzecz Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu i powiatowych jednostek organizacyjnych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

8311 / 2014-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Obsługa prawna projektu DiAMEnT - dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty

164598 / 2012-05-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Sporządzenie wniosków wieczysto - księgowych dotyczących ujawnienia własności Województwa Małopolskiego w Księgach Wieczystych w związku z wydaniem przez Wojewodę Małopolskiego decyzji o pozwoleniu na realizacje inwestycji pod nazwa Zbiornik Skrzyszów na potoku Korzeń w Gminie Skrzyszów

299004 / 2010-09-20 - Inny: Pomoc Społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Wykonanie usług prawniczych w zakresie pomocy prawnej w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! realizowanego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2010-2012, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Partnera I - Ośrodek Adopcyjno Opiekuńczy w Nowym Sączu zwanych dalej Usługi prawnicze dla OAO

163951 / 2015-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Zamawiającego: ZP.272.36.2015 Zamówienie na świadczenie usług prawniczych w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej, na rzecz Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu i powiatowych jednostek organizacyjnych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w okresie od 2 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. Postępowanie realizowane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 5 ust. 1 i art. 10 ust. 1 w zw. z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych

64964 / 2010-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
świadczenie usług prawniczych dla zadania III w ramach realizacji projektu SamoDZIELNI współfinansowanego ze środków EFS w ramach POKL

445052 / 2011-12-30 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Muzeum Narodowe w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
Świadczenie pomocy prawnej dla Muzeum Narodowego w Krakowie w zakresie stosunków prawnych z Fundacją Książąt Czartoryskich w Krakowie oraz innych zagadnień występujących na gruncie opieki nad zbiorami Muzeum i Biblioteki Książąt Czartoryskich.

58638 / 2010-03-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 791000005 (Usługi prawnicze)
świadczenie usług prawniczych dla zadania II w ramach realizacji projektu SamoDZIELNI współfinansowanego ze środków EFS w ramach POKL