Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

380306 / 2013-09-19 - Administracja samorządowa / Gmina Ziębice (Ziębice)

Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice.

Miejsce realizacji zamówienia:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, adres: Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej, w tym dostępu do bazy materiałów edukacyjnych, jej wdrożenie i przetestowanie oraz usługę szkoleniową dla nauczycieli następująco:
- dostęp do platformy e-learningowej dla 134 uczniów i zatrudnionych w szkole nauczycieli przedmiotowców, w tym dostęp do bazy materiałów edukacyjnych dla 90 uczniów oraz dla 6 nauczycieli,
- usługę szkoleniową - szkolenie online 10h wraz z materiałami szkoleniowymi dla nauczyciela administratora z zasad funkcjonowania platformy e-learningowej, umieszczania materiałów dydaktycznych, przy czym materiały szkoleniowe mają być autorskie, przygotowane na potrzeby niniejszego szkolenia.
Po zakończeniu szkolenia administrator między innymi:
- będzie umiał umieszczać materiały przydatne dla uczestnika kursów,
- zdobędzie umiejętności w zakresie pracy na platformie e-learning,
- nabędzie umiejętności w zakresie metodologii i metodyki budowania kursów e-learningowych,
- pozyska zdolności do komunikowania się poprzez Internet oraz komunikacji z wykorzystaniem możliwości e-learningowej platformy edukacyjnej.

Postawienie platformy e-learningowej, na której odbywać się będą zajęcia praktyczne z zakresu użytkowania i stosowania nowych technologii oraz metod edukacji dla uczniów, ma na celu integrowanie bloków zajęć realizowanych w projekcie.
Platforma ma pełnić funkcję organizacji zajęć w szkole z umieszczonymi tam efektami pracy uczniów i funkcje e-learningowe, która publikuje zasoby dydaktyczne z zajęć kół zainteresowań i zajęć wyrównawczych stworzone przez uczniów i nauczycieli do wykorzystania zarówno na tych zajęciach jak i do pracy w domu. Platforma ta ma być wykorzystywana także do testowania funkcjonalności poszczególnych składowych dostępnych na platformach tego typu. Zgodnie z założeniami edukacji zdalnej (e-learningu) platforma powinna być dostępna dla użytkowników stale, tzn. użytkownicy platformy (uczestnicy projektu) powinni mieć możliwość edukacji w dogodnych dla siebie godzinach. Zapewnienie dostępności platformy 24h/7d na hostingu wraz z domeną, na którym zostanie umieszczona i uruchomiona platforma wykorzystywana w projekcie. Dzięki funkcjom dostarczanym przez platformę (opis zakładanych funkcjonalności poniżej) będzie można, m.in.: przygotowywać zajęcia w postaci modułów tematycznych obejmujących treści, elementy multimedialne, zadania oraz testy i ćwiczenia w obrębie żądanych tematów.
Ponadto platforma, dzięki jej funkcjom, dostarczać będzie harmonogramy zajęć, ważne komunikaty i informacje dla uczniów, tematy poszczególnych zajęć oraz polecenia, które należy wykonać.

Platforma ma spełniać następujące funkcje:
a) tworzyć i udostępniać uczestnikom wiele aktywności w tym: sprawdzać wiedzę lub generować popyt na nią za pomocą: quizów, krzyżówek, rozsypanek wyrazowych, zadań z lukami do uzupełniania, gier edukacyjnych, itp.,
b) przekazywać informacje lub wiedzę za pomocą prezentacji, różnego rodzaju dokumentów, plików dźwiękowych i wideo - te grupy składowych tworzące zasoby lekcyjne lub pojedynczych obiektów będą dostarczały określony zakres materiałów do danej lekcji,
c) wprowadzać inne elementy aktywizujące uczestników do pracy indywidualnej lub grupowej, w tym ankiety, głosowania, dyskusje na łamach forów, itp.,
d) dzięki forum, mechanizmowi bazy oraz Wiki uczestnicy będą mieli możliwość prac w grupach nad wspólnymi projektami lub dzielenia się wiedzą merytoryczną.

Musi spełniać również następującą funkcjonalność:
1) poprawne wyświetlanie w przeglądarkach: Firefox, Microsoft Internet Explorer i Google Chrome;
2) platforma musi udostępniać narzędzia służące do zarządzania użytkownikami oraz gospodarowania treściami edukacyjnymi;
3) w ramach zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na dodawanie różnych typów użytkowników (uczniów, nauczycieli, administratora), rejestrację użytkowników, tworzenie i edycję użytkowników, nadawanie użytkownikom loginów i haseł z opcją samodzielnej zmiany hasła przez danego użytkownika;
4) w ramach tworzenia i zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na przydzielanie uczniów i nauczycieli do wirtualnych grup przedmiotowych, przypisywanie zadań, testów oraz ich ocenianie, monitoring aktywności uczestników oraz ich wyników, archiwizowanie pracy ucznia i rezultatów jego nauczania;
5) platforma musi pozwalać na bieżące monitorowanie i uzyskiwanie raportów w zakresie: rejestrowania i archiwizowania w bazie danych systemu czynności wykonywanych przez użytkowników, monitorowania postępów poszczególnych użytkowników w obrębie danego kursu lub zadania, generowania raportów;
6) na platformie powinna być zamieszczona aktualna, szczegółowa instrukcja jej obsługi;
7) platforma e-learningowa musi być zabezpieczona przed awarią systemem kopii zapasowych, kopia zapasowa musi być wykonywana przynajmniej raz dziennie;
8) rejestrowanie i śledzenie aktywności użytkowników, możliwość generowania statystyk, możliwość eksportowania wyników do pliku formatu .xls lub .ods;
9) platforma musi umożliwiać przypisanie następujących ról wewnątrz systemu:
a) Administrator: administruje platformą e-lerningową i jej użytkownikami, zapewnia poprawność i bezpieczeństwo działania systemu, tworzy kopie zapasowe, współpracuje z pozostałymi użytkownikami systemu, udziela pomocy użytkownikom w zakresie działania i poruszania się oraz kompleksowej obsługi platformy e-learningowej, tworzy, aktualizuje, umieszcza na stronie platformy e-learningowej materiały, instrukcje dla poszczególnych typów użytkowników.
b) Nauczyciel (osoba prowadząca zajęcia on-line): tworzy i modyfikuje program zajęć składający się z wybranych jednostek e-learningowych w ramach określonych kursów dostępnych w systemie i przypisanych danej grupie przedmiotowej bądź uczniowi oraz z dowolnych innych materiałów, kontaktuje się z uczniami za pomocą wiadomości wysyłanych do grupy oraz indywidualnie do uczniów w obrębie systemu, administruje kursem, w tym określa sposoby zapisu, i zapisem użytkowników, nadzoruje postępy oraz weryfikuje postępy pracy uczniów, tworzy zadania do samodzielnego opracowania przez uczniów,
ocenia zadania uczniów za pomocą zawartych w systemie narzędzi, przegląda raporty z postępów uczniów indywidualnych i grupowych, wykonuj kopie zapasowe swojego kursu.
c)Uczeń: realizuje poszczególne jednostki e-learningowe, zadania przydzielone przez nauczyciela, komunikuje się z nauczycielem, a także z innymi uczniami w ramach grup przedmiotowych, przegląda uzyskane wyniki, korzysta z przydzielonych zasobów edukacyjnych, korzysta z zasobów archiwum.
10) Na platformie e-learningowej muszą się znaleźć:
a) logotypy oraz informacje o współfinansowaniu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
b) treść merytoryczna dotycząca rodzajów zajęć w ramach projektu dostarczona przez Zamawiającego.
11) Obsługa platformy w języku polskim.

Zainstalowana platforma ma być dostosowana do potrzeb szkoły zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej. Standardowa funkcjonalność platformy ma zostać rozszerzona o moduły dodatkowych raportów, dodatkowe typy pytań quizowych, w tym pozwalające na umieszczanie quizów HotPotatoes, możliwość tworzenia map myśli, list kontrolnych, galerii obrazów, generowania certyfikatów i dodatkowy moduł pozwalający na tworzenie gier edukacyjnych.
Platforma ma zostać skonfigurowana pod potrzeby szkoły tak, aby była od razu gotowa do użycia. W zakres konfiguracji wchodzi: instalacja dodatkowych modułów, dostosowanie ustawień do preferencji szkoły, konfiguracja rozsyłania poczty, uwierzytelniania, funkcji zaawansowanych związanych z dostępem warunkowym, uaktywnienia statystyk, wstępnym importem kont, ustawieniami regionalnymi, modyfikacjami lub dodaniem tłumaczeń widocznych z frontu (dla użytkownika), dostosowaniem ustawień wybranych modułów, dostosowaniem wyglądu strony głównej, konfiguracja opcji wsparcia. Po instalacji i konfiguracji wszystkich elementów platforma zostanie przetestowana.
Platforma dostarczona w ramach projektu ma posiadać moduł administracyjny pozwalający na łatwe zarządzanie poprzez stronę www - obejmujący:
a) zarządzanie użytkownikami, w tym dodawanie, samorejestracje, filtrowanie, import z pliku, definiowanie pól profilu,
b) zarządzanie grupami użytkowników,
c) tworzenie i zarządzanie rolami, w tym przypisywanie im uprawnień,
d) tworzenie kursów i grupowanie ich w struktury,
e) automatyzacje w zakresie wykonywania kopii zapasowych,
f) możliwość definiowania skali ocen,
g) określenie danych lokacyjnych i językowych,
h) możliwość zarządzania funkcjami modułów,
i) dostęp do funkcji raportowania i logów.
Dostarczone oprogramowanie (platforma) ma pozwalać na rozmieszczanie obiektów w co najmniej dwóch pozycjach (np. kolumnach), a także umieszczanie w nich obiektów.

12) W ramach wdrożenia platformy e-learningowej wykonawca musi zapewnić ponadto:
a) administrowanie, wsparcie metodyczne na czas projektu tj. do dnia 30.06.2014 roku,
b) hosting i domenę na czas projektu,
c) aktywny link strony po zakończeniu projektu - 2 lata,
d) instalację i konfigurację, parametryzację, dostosowanie szaty graficznej, wsparcie techniczne.
Wdrożenie platformy e-learningowej do zajęć z uczniami musi nastąpić do 22 listopada 2013 roku.

Platforma powinna spełniać swą funkcjonalność również dwa lata po zakończeniu realizacji projektu tj. do 30.06.2016 r. Zamawiający staje się właścicielem oprogramowania platformy, plików źródłowych, zawartości stworzonych baz danych w ramach platformy i innych plików koniecznych do prawidłowego działania platformy. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w/w plików na nośniku CD/DVD po zakończeniu projektu.

13) Gwarancja.
Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez co najmniej 12 miesięcy od dnia stworzenia platformy w zakresie:
a) zapewnienia możliwości odbierania zgłoszeń usterek w działaniu platformy e-learningowej (co najmniej drogą elektroniczną, telefoniczną),
b) usuwania usterek w działaniu platformy w trybie do 48h,
c) serwis techniczny dostępny co najmniej od poniedziałku do piątku.

Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 709 ze zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 380306

Data publikacji: 2013-09-19

Nazwa: Gmina Ziębice

Ulica: ul. Przemysłowa 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Ziębice

Kod pocztowy: 57-220

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: 074 8163870

Numer faxu: 074 8191212

Adres strony internetowej: www.ziebice.biuletyn.net

Regon: 89071847800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej oraz usługi szkoleniowej na potrzeby realizacji projektu Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice.

Miejsce realizacji zamówienia:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, adres: Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej, w tym dostępu do bazy materiałów edukacyjnych, jej wdrożenie i przetestowanie oraz usługę szkoleniową dla nauczycieli następująco:
- dostęp do platformy e-learningowej dla 134 uczniów i zatrudnionych w szkole nauczycieli przedmiotowców, w tym dostęp do bazy materiałów edukacyjnych dla 90 uczniów oraz dla 6 nauczycieli,
- usługę szkoleniową - szkolenie online 10h wraz z materiałami szkoleniowymi dla nauczyciela administratora z zasad funkcjonowania platformy e-learningowej, umieszczania materiałów dydaktycznych, przy czym materiały szkoleniowe mają być autorskie, przygotowane na potrzeby niniejszego szkolenia.
Po zakończeniu szkolenia administrator między innymi:
- będzie umiał umieszczać materiały przydatne dla uczestnika kursów,
- zdobędzie umiejętności w zakresie pracy na platformie e-learning,
- nabędzie umiejętności w zakresie metodologii i metodyki budowania kursów e-learningowych,
- pozyska zdolności do komunikowania się poprzez Internet oraz komunikacji z wykorzystaniem możliwości e-learningowej platformy edukacyjnej.

Postawienie platformy e-learningowej, na której odbywać się będą zajęcia praktyczne z zakresu użytkowania i stosowania nowych technologii oraz metod edukacji dla uczniów, ma na celu integrowanie bloków zajęć realizowanych w projekcie.
Platforma ma pełnić funkcję organizacji zajęć w szkole z umieszczonymi tam efektami pracy uczniów i funkcje e-learningowe, która publikuje zasoby dydaktyczne z zajęć kół zainteresowań i zajęć wyrównawczych stworzone przez uczniów i nauczycieli do wykorzystania zarówno na tych zajęciach jak i do pracy w domu. Platforma ta ma być wykorzystywana także do testowania funkcjonalności poszczególnych składowych dostępnych na platformach tego typu. Zgodnie z założeniami edukacji zdalnej (e-learningu) platforma powinna być dostępna dla użytkowników stale, tzn. użytkownicy platformy (uczestnicy projektu) powinni mieć możliwość edukacji w dogodnych dla siebie godzinach. Zapewnienie dostępności platformy 24h/7d na hostingu wraz z domeną, na którym zostanie umieszczona i uruchomiona platforma wykorzystywana w projekcie. Dzięki funkcjom dostarczanym przez platformę (opis zakładanych funkcjonalności poniżej) będzie można, m.in.: przygotowywać zajęcia w postaci modułów tematycznych obejmujących treści, elementy multimedialne, zadania oraz testy i ćwiczenia w obrębie żądanych tematów.
Ponadto platforma, dzięki jej funkcjom, dostarczać będzie harmonogramy zajęć, ważne komunikaty i informacje dla uczniów, tematy poszczególnych zajęć oraz polecenia, które należy wykonać.

Platforma ma spełniać następujące funkcje:
a) tworzyć i udostępniać uczestnikom wiele aktywności w tym: sprawdzać wiedzę lub generować popyt na nią za pomocą: quizów, krzyżówek, rozsypanek wyrazowych, zadań z lukami do uzupełniania, gier edukacyjnych, itp.,
b) przekazywać informacje lub wiedzę za pomocą prezentacji, różnego rodzaju dokumentów, plików dźwiękowych i wideo - te grupy składowych tworzące zasoby lekcyjne lub pojedynczych obiektów będą dostarczały określony zakres materiałów do danej lekcji,
c) wprowadzać inne elementy aktywizujące uczestników do pracy indywidualnej lub grupowej, w tym ankiety, głosowania, dyskusje na łamach forów, itp.,
d) dzięki forum, mechanizmowi bazy oraz Wiki uczestnicy będą mieli możliwość prac w grupach nad wspólnymi projektami lub dzielenia się wiedzą merytoryczną.

Musi spełniać również następującą funkcjonalność:
1) poprawne wyświetlanie w przeglądarkach: Firefox, Microsoft Internet Explorer i Google Chrome;
2) platforma musi udostępniać narzędzia służące do zarządzania użytkownikami oraz gospodarowania treściami edukacyjnymi;
3) w ramach zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na dodawanie różnych typów użytkowników (uczniów, nauczycieli, administratora), rejestrację użytkowników, tworzenie i edycję użytkowników, nadawanie użytkownikom loginów i haseł z opcją samodzielnej zmiany hasła przez danego użytkownika;
4) w ramach tworzenia i zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na przydzielanie uczniów i nauczycieli do wirtualnych grup przedmiotowych, przypisywanie zadań, testów oraz ich ocenianie, monitoring aktywności uczestników oraz ich wyników, archiwizowanie pracy ucznia i rezultatów jego nauczania;
5) platforma musi pozwalać na bieżące monitorowanie i uzyskiwanie raportów w zakresie: rejestrowania i archiwizowania w bazie danych systemu czynności wykonywanych przez użytkowników, monitorowania postępów poszczególnych użytkowników w obrębie danego kursu lub zadania, generowania raportów;
6) na platformie powinna być zamieszczona aktualna, szczegółowa instrukcja jej obsługi;
7) platforma e-learningowa musi być zabezpieczona przed awarią systemem kopii zapasowych, kopia zapasowa musi być wykonywana przynajmniej raz dziennie;
8) rejestrowanie i śledzenie aktywności użytkowników, możliwość generowania statystyk, możliwość eksportowania wyników do pliku formatu .xls lub .ods;
9) platforma musi umożliwiać przypisanie następujących ról wewnątrz systemu:
a) Administrator: administruje platformą e-lerningową i jej użytkownikami, zapewnia poprawność i bezpieczeństwo działania systemu, tworzy kopie zapasowe, współpracuje z pozostałymi użytkownikami systemu, udziela pomocy użytkownikom w zakresie działania i poruszania się oraz kompleksowej obsługi platformy e-learningowej, tworzy, aktualizuje, umieszcza na stronie platformy e-learningowej materiały, instrukcje dla poszczególnych typów użytkowników.
b) Nauczyciel (osoba prowadząca zajęcia on-line): tworzy i modyfikuje program zajęć składający się z wybranych jednostek e-learningowych w ramach określonych kursów dostępnych w systemie i przypisanych danej grupie przedmiotowej bądź uczniowi oraz z dowolnych innych materiałów, kontaktuje się z uczniami za pomocą wiadomości wysyłanych do grupy oraz indywidualnie do uczniów w obrębie systemu, administruje kursem, w tym określa sposoby zapisu, i zapisem użytkowników, nadzoruje postępy oraz weryfikuje postępy pracy uczniów, tworzy zadania do samodzielnego opracowania przez uczniów,
ocenia zadania uczniów za pomocą zawartych w systemie narzędzi, przegląda raporty z postępów uczniów indywidualnych i grupowych, wykonuj kopie zapasowe swojego kursu.
c)Uczeń: realizuje poszczególne jednostki e-learningowe, zadania przydzielone przez nauczyciela, komunikuje się z nauczycielem, a także z innymi uczniami w ramach grup przedmiotowych, przegląda uzyskane wyniki, korzysta z przydzielonych zasobów edukacyjnych, korzysta z zasobów archiwum.
10) Na platformie e-learningowej muszą się znaleźć:
a) logotypy oraz informacje o współfinansowaniu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
b) treść merytoryczna dotycząca rodzajów zajęć w ramach projektu dostarczona przez Zamawiającego.
11) Obsługa platformy w języku polskim.

Zainstalowana platforma ma być dostosowana do potrzeb szkoły zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej. Standardowa funkcjonalność platformy ma zostać rozszerzona o moduły dodatkowych raportów, dodatkowe typy pytań quizowych, w tym pozwalające na umieszczanie quizów HotPotatoes, możliwość tworzenia map myśli, list kontrolnych, galerii obrazów, generowania certyfikatów i dodatkowy moduł pozwalający na tworzenie gier edukacyjnych.
Platforma ma zostać skonfigurowana pod potrzeby szkoły tak, aby była od razu gotowa do użycia. W zakres konfiguracji wchodzi: instalacja dodatkowych modułów, dostosowanie ustawień do preferencji szkoły, konfiguracja rozsyłania poczty, uwierzytelniania, funkcji zaawansowanych związanych z dostępem warunkowym, uaktywnienia statystyk, wstępnym importem kont, ustawieniami regionalnymi, modyfikacjami lub dodaniem tłumaczeń widocznych z frontu (dla użytkownika), dostosowaniem ustawień wybranych modułów, dostosowaniem wyglądu strony głównej, konfiguracja opcji wsparcia. Po instalacji i konfiguracji wszystkich elementów platforma zostanie przetestowana.
Platforma dostarczona w ramach projektu ma posiadać moduł administracyjny pozwalający na łatwe zarządzanie poprzez stronę www - obejmujący:
a) zarządzanie użytkownikami, w tym dodawanie, samorejestracje, filtrowanie, import z pliku, definiowanie pól profilu,
b) zarządzanie grupami użytkowników,
c) tworzenie i zarządzanie rolami, w tym przypisywanie im uprawnień,
d) tworzenie kursów i grupowanie ich w struktury,
e) automatyzacje w zakresie wykonywania kopii zapasowych,
f) możliwość definiowania skali ocen,
g) określenie danych lokacyjnych i językowych,
h) możliwość zarządzania funkcjami modułów,
i) dostęp do funkcji raportowania i logów.
Dostarczone oprogramowanie (platforma) ma pozwalać na rozmieszczanie obiektów w co najmniej dwóch pozycjach (np. kolumnach), a także umieszczanie w nich obiektów.

12) W ramach wdrożenia platformy e-learningowej wykonawca musi zapewnić ponadto:
a) administrowanie, wsparcie metodyczne na czas projektu tj. do dnia 30.06.2014 roku,
b) hosting i domenę na czas projektu,
c) aktywny link strony po zakończeniu projektu - 2 lata,
d) instalację i konfigurację, parametryzację, dostosowanie szaty graficznej, wsparcie techniczne.
Wdrożenie platformy e-learningowej do zajęć z uczniami musi nastąpić do 22 listopada 2013 roku.

Platforma powinna spełniać swą funkcjonalność również dwa lata po zakończeniu realizacji projektu tj. do 30.06.2016 r. Zamawiający staje się właścicielem oprogramowania platformy, plików źródłowych, zawartości stworzonych baz danych w ramach platformy i innych plików koniecznych do prawidłowego działania platformy. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w/w plików na nośniku CD/DVD po zakończeniu projektu.

13) Gwarancja.
Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez co najmniej 12 miesięcy od dnia stworzenia platformy w zakresie:
a) zapewnienia możliwości odbierania zgłoszeń usterek w działaniu platformy e-learningowej (co najmniej drogą elektroniczną, telefoniczną),
b) usuwania usterek w działaniu platformy w trybie do 48h,
c) serwis techniczny dostępny co najmniej od poniedziałku do piątku.

Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 709 ze zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 22/11/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie

a) zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu platformy e-learning dla szkół, w tym co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.
b) zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na przeszkoleniu min. 6 nauczycieli każda usługa w zakresie blended learning , dotyczących nauczania z wykorzystaniem platformy e-learning.
c) zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na tworzeniu pakietów edukacyjnych, obejmujące min 1 materiał szkoleniowy i 50 scenariuszy zajęć blended learning dla nauczycieli
d) zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych realizuje przez min. 12 miesięcy co najmniej jedną usługę polegającą na opiece platformy e learning (tj. utrzymaniu systemu, wprowadzaniu poprawek do systemu, wykonywaniu czynności administracyjnych )

Potencjał techniczny: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 5: Tak

oswiadczenie_potwierdzenia_opis_5:
Zamawiający określa, że usługi, których dotyczy obowiązek wykazania przez wykonawcę w wykazie i złożenie dla nich poświadczeń dotyczy:
a) zrealizowania co najmniej 2 usługi polegające na wdrożeniu platformy e-learning dla szkół, w tym co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł.
b) zrealizowania co najmniej 2 usługi polegające na przeszkoleniu min. 6 nauczycieli każda usługa w zakresie blended learning , dotyczących nauczania z wykorzystaniem platformy e-learning.
c) zrealizowania co najmniej 2 usługi polegające na tworzeniu pakietów edukacyjnych, obejmujące min 1 materiał szkoleniowy i 50 scenariuszy zajęć blended learning dla nauczycieli
d) zrealizowania a w przypadku świadczeń okresowych realizacji przez min. 12 miesięcy co najmniej jedną usługę polegającą na opiece platformy e learning (tj. utrzymaniu systemu, wprowadzaniu poprawek do systemu, wykonywaniu czynności administracyjnych)
Zamawiający nie żąda wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik,
2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem na zał. 6 do SIWZ

Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który powołuje się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów, wykazał czynny udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia
Odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich jest uprawnieniem wykonawcy. Jeżeli z niego korzysta, zobowiązany jest zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Wykonawca musi po pierwsze: wskazać zasoby którymi będzie dysponował a zamawiający oceni, czy są one wystarczające do należytego wykonania zamówienia, po drugie: wykonawca zobowiązany jest wykazać dostępność tych zasobów, a więc określić m.in. stosunek łączący go z podmiotem trzecim. Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające, tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich, może żądać właściwych dowodów, a w szczególności zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których ich skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty,
2) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w szczególności Instytucją Pośredniczącą,
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących programu,
5) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu, wówczas termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
6) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego, Wykonawcy i Płatnika.
2.Zamawiający nie przewiduje zmian do umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeśli usługa jest objęta podatkiem VAT)
3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
4.W przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego potrzeby nabycia praw do utworu na innych polach eksploatacji niż określone w § 17 ust. 2 i § 18 ust. 2 umowy, zamawiający zgłosi taką potrzebę Wykonawcy i strony w terminie 14 dni zawrą aneks do umowy przekazujący autorskie prawa majątkowe na tych polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego bez zmiany wynagrodzenia
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6.Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
7.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (pokój nr 20b- II piętro)

Data składania wniosków, ofert: 27/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10, 57-220 Ziębice sekretariat (I piętro - pok. Nr 10)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
3. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
4. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN
5. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
6. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
7. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA

1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia Zamawiający uzna iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu.
4) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania.

8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 września 2013 roku o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10 w Ziębicach, w pokoju nr 2 (sala narad),

Informacje o finansowaniu projektu: projekt Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804200004 (Usługi e-learning)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Podobne przetargi

81986 / 2014-03-11 - Uczelnia publiczna

Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIE ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI, STATYSTYKI, SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W LOGISTYCE DLA STUDENTÓW 1 ROKU KIERUNKU ZARZĄDZANIE (I STOPIEŃ) ORAZ OPRACOWANIE PROGRAMU ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z FIZYKI DLA KIERUNKU INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA (II STOPIEŃ) W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. nr sprawy 3/PN/2014

295211 / 2010-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Integracji Społecznej - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej na potrzeby projektu Wrocławski Klub Kompetencji realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

239457 / 2013-11-13 - Uczelnia publiczna

Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIE ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI, FIZYKI, BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO II STOPNIA ORAZ ZARZĄDZANIA II STOPNIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU pt. WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA WOJSK LĄDOWYCH- BEZPIECZNE PAŃSTWO współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr sprawy 70/PN/2013

234872 / 2011-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Żarowie - Żarów (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Żarów

206703 / 2013-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze - Jawor (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamowień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

491110 / 2013-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Górowski - Góra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie usługi edukacyjnej w projekcie Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego

49552 / 2012-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Integracji Społecznej - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych na potrzeby projektu Edukacja i praca bez barier realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

326304 / 2014-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizację usługi polegającej na realizacji zajęć edukacyjnych przez Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością dla uczniów publicznych szkół i przedszkoli oraz innych placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto

238553 / 2013-11-13 - Inny: powiatowa jednostka samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu - Lubań (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI SZKOLENIA NAUCZYCIELI W RAMACH SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim

81111 / 2011-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Oława - Oława (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Oława

385304 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubin - Lubin (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2011/2012 w ramach projektu systemowego pn.: INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA KLAS I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE LUBIN

413026 / 2009-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jelenia Góra - Jelenia Góra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie konsultacji w ramach Zadania Nr 3.34 - Punkt Interwencji Kryzysowej Pomocna Dłoń - Terapeuta ds. uzależnień w Projekcie pod nazwą: Punkt Interwencji kryzysowej POMOCNA DŁOŃ - pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla młodzieży w wieku dorastania, Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-02-386/08

27490 / 2013-01-18 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Jaworze - Jawor (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolny organizator rozwoju edukacji w ramach projektu Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

170773 / 2014-08-07 - Inny: powiatowa jednostka samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu - Lubań (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI SZKOLENIA NAUCZYCIELI W RAMACH SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach projektu: Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim

376190 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Twardogóra - Twardogóra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Twardogóra

197499 / 2010-07-23 - Inny: Instytucja filmowa

Wytwórnia Filmów Fabularnych we Wrocławiu - Instytucja Filmowa - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Dyrektora programowego w projekcie pn. Wrocławskich Studiów Technologii Wizualnych realizowanego w Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu.

297646 / 2014-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Podgórzyn - Podgórzyn (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nowoczesna edukacja na wsi

454508 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Złotoryja - Złotoryja (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Szkole Podstawowej nr 1 i w Szkole Podstawowej nr 3 w Złotoryi

352538 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sobótka - Sobótka (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych, w ramach projektu Uczę się, rozwijam i lepiej rozumiem świat- cześć 2

109861 / 2014-05-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomicy Społecznej - Zgorzelec (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla 27 uczestników w ramach projektu systemowego Nowa Szansa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej; Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

27052 / 2012-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Specjalnych - Wierzbice (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie pn. Uczyć się, aby być, wiedzieć, działać i żyć wspólnie w społeczeństwie w podziale na 17 zadań, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.