26446 / 2013-01-18 - Administracja samorządowa / Gmina Piła (Piła)
ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-30-181 łamane 12 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu w klasach I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Celem głównym programu Trampolina do sukcesu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych oraz podniesienie jakości procesu kształcenia poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Piła. Program w szczególności obejmuje:
zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze oraz specjalistyczne służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia z zakresu: trudności w pisaniu i czytaniu oraz nauk matematycznych, doradztwo i opiekę pedagogiczno - psychologiczną dla uczniów wykazujących problemy w zachowaniu i komunikacji z otoczeniem lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, zajęcia dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem uzdolnień matematycznych, przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, teatralnych, języków obcych,
gimnastykę korekcyjną dla dzieci z wadami postawy, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia specjalistyczne dla dzieci niepełnosprawnych stymulacja polisensoryczna.
Cele szczegółowe:
zmniejszenie liczby uczniów z wadami postawy,
zmniejszenie liczby uczniów z zaburzeniami umiejętności szkolnych,
podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w obszarze realizacji podstawy programowej w edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej,
zmniejszenie skali występowania problemów związanych z zachowaniem się dzieci w szkole,
korekcja wad postawy i wad wymowy,
poprawa relacji międzyludzkich wśród uczestników projektu,
poszerzenie oferty edukacyjnej dla uczniów zdolnych - zajęć umożliwiających rozwijanie zainteresowań i talentów.
W ramach tego projektu realizowane będą zadania skierowane do uczestników - uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica, Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich, Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika, Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich, Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza, Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi, Zespole Szkół nr 1 im. Jana Brzechwy, Zespole Szkół nr 2 im. Królowej Jadwigi, Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich.
W ramach projektu realizowane będą zadania z następującego zakresu:
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - ogółem 900 godz., w tym: w SP1 - 30 godz. dla 5 dzieci; w SP2 - 150 godz. dla 25 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP5 - 60 godz. dla 7 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 16 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 10 dzieci; w ZS2 - 240 godz. dla 40 dzieci; w ZS3 - 150 godz. dla 26 dzieci,
2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 330 godz., w tym: w SP2 - 90 godz. dla 18 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 5 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 16 dzieci; w ZS1 - 30 godz. dla 6 dzieci; w ZS3 - 60 godz. dla 11 dzieci,
3) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - ogółem 1350 godz., w tym: w SP1 - 120 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 180 godz. dla 24 dzieci; w SP4 - 180 godz. dla 24 dzieci; w SP5 - 150 godz. dla 20 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 270 godz. dla 35 dzieci; w ZS1 - 90 godz. dla 12 dzieci; w ZS2 - 120 godz. dla 16 dzieci; w ZS3 - 180 godz. dla 17 dzieci,
4) zajęcia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - ogółem 210 godz., w tym: w SP2 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP4 - 90 godz. dla 30 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 5 dzieci, w SP12 - 30 godz. dla 10 dzieci, w ZS2 - 30 godz. dla 5 dzieci,
5) zajęcia dla dzieci z wadami postawy - gimnastyka korekcyjna - ogółem 1080 godz., w tym: w SP1 - 120 godz. dla 32 dzieci; w SP2 - 180 godz. dla 48 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci, w SP5 - 60 godz. dla 20 dzieci, w SP7 - 120 godz. dla 32 dzieci, w SP12 - 210 godz. dla 56 dzieci, w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci, w ZS2 150 godz. dla 40 dzieci, w ZS3 - 150 godz. dla 35 dzieci,
6) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie - ogółem 450 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 24 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci; w ZS2 90 godz. dla 24 dzieci,
7) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych przyrodniczo - ogółem 300 godz., w tym: w SP1 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 23 dzieci,
8) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie i tanecznie - ogółem 60 godz., w tym: W SP1 60 godz. dla 16 dzieci,
9) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - ogółem 300 godz., w tym: w SP2 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 20 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci; w ZS2 30 godz. dla 8 dzieci,
10) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych plastycznie - ogółem 510 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 90 godz. dla 24 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 11 dzieci; w ZS1 - 90 godz. dla 18 dzieci; w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci,
11) zajęcia teatralne dla dzieci uzdolnionych - ogółem 120 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci,
12) zajęcia rozwijające uzdolnienia sportowe dzieci - ogółem 180 godz., w tym: SP1 - 120 godz. dla 32 dzieci; w SP5 - 60 godz. dla 12 dzieci,
13) zajęcia dla dzieci uzdolnionych manualnie - origami - ogółem 30 godz., w tym: SP2 - 30 godz. dla 8 dzieci,
14) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych językowo - ogółem 60 godz., w tym: w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci,
15) zajęcia informatyczne dla dzieci zdolnych - ogółem 30 godz., w tym: w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci,
16) zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych - stymulacja polisensoryczna - ogółem 60 godz., w tym: w SP12 - 60 godz. dla 8 dzieci,
17) zajęcia dla dzieci szczególnych uzdolnionych polonistycznie i środowiskowo - ogółem 90 godz., w tym: w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci,
18) zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - ogółem 90 godz., w tym: w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci.
Jednostka godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, tj. 60 minut w odniesieniu do zajęć specjalistycznych:
a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji,
b) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
c) zajęć dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej,
d) zajęć dla dzieci z wadami postawy - gimnastyka korekcyjna,
e) zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych - stymulacja polisensoryczna.
Dla pozostałych zajęć jednostka godzina w harmonogramie używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, tj. 45 minut.
Rozpoczęcie wyżej wymienionych zajęć przewidziane jest od dnia podpisania umowy do dnia 28 czerwca 2013 r. w wymiarze 30 godzin zajęć dla grupy,
w układzie:
luty 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
marzec 2013 r. 7 godzin zajęć dla grupy,
kwiecień 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
maj 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
czerwiec 2013 r. 5 godzin zajęć dla grupy.
W ramach projektu przewidziano realizację 6150 godzin zajęć dla 1294 uczestników projektu podzielonych na 205 grup.
W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad:
1) zajęcia mogą sie odbywać w dniach od poniedziałku do soboty,
2) zajęcia nie będą sie odbywać w niedziele,
3) ustalenie konkretnych dni oraz godzin zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji uczniów w danym dniu,
4) zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej aniżeli przed godzina 8.00, ani też później aniżeli po godzinie 19.00.
2. Obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu w klasach I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła będzie należeć:
1) opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników projektu zwanych dalej Programem pracy, i przedstawienie ich do akceptacji dyrektorowi danej szkoły,
2) opracowanie szczegółowych planów zajęć grup uczniów danej szkoły podstawowej na podstawie informacji zawartych w załącznikach nr 8.1 - 8.9 do SIWZ -Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu,
3) prowadzenie zajęć (według harmonogramu oraz przewidzianej liczby godzin zajęć) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej, zgodnie z zakresem projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ i w myśl sporządzonego przez siebie Programu pracy zaakceptowanego przez Zleceniodawcę na zasadach określonych w pkt.1,
4) dokumentowanie na bieżąco prowadzonych przez realizatorów zajęć pozalekcyjnych w postaci Kart czasu pracy oraz dzienników zajęć w celu bieżącego monitorowania obecności Beneficjentów Ostatecznych na prowadzonych zajęciach. Wszelkie nieobecności uczestników Projektu na zajęciach muszą być pisemnie usprawiedliwione przez rodziców i dołączone do dokumentacji,
5) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie, co najmniej raz w miesiącu, informacji w formie elektronicznej i papierowej dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest Projekt oraz koordynatorowi Projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczby zrealizowanych godzin, a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji Projektu,
6) wspomaganie promocji i ewaluacji Projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem Projektu i szkolnymi opiekunami merytorycznymi w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu,
7) dokonywanie ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywanie ewaluacji osiągnięć rozwojowych uczniów (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie,
8) opracowanie dokumentu podsumowującego realizację projektu z uwzględnieniem opisu wykonania zaplanowanych rezultatów i produktów projektu, tj.:
a) twardych rezultatów projektu w postaci:
objęcia 1294 uczniów (100% uczniów ze szkół objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła, w tym 49,61procent chłopców oraz 50,39 procent dziewcząt) zajęciami wyrównawczymi oraz rozwijającymi ich zainteresowania, ograniczenia u 149 uczniów problemów związanych z nauką czytania i pisania, wyrównania wiedzy u 72 uczniów z zaburzeniami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wyeliminowanie lub zmniejszenie problemu zaburzeń mowy u 172 dzieci, wyeliminowanie kłopotów w komunikacji z otoczeniem u 56 uczniów, korekty wad postawy u 285 uczniów, wyrównanie wiedzy z zakresu języka angielskiego u 24 uczniów, objęcie 8 uczniów niepełnosprawnych zajęciami terapeutycznymi, rozwoju zdolności: matematycznych u 112 dzieci, przyrodniczych u 71 dzieci, muzyczno-tanecznych u 16 dzieci, muzycznych u 74 dzieci, plastycznych u 123 dzieci, teatralnych u 32 dzieci, sportowych u 44 dzieci, manualnych u 8 dzieci, językowych u 16 dzieci, informatycznych u 8 dzieci, polonistyczno- środowiskowych u 24 dzieci.
b) miękkich rezultatów projektu w postaci:
poszerzenia wiedzy i umiejętności u 100procent uczniów biorących udział w zajęciach,
rozwoju zainteresowań i zdolności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach,
wzrostu aspiracji u 100 procent uczestników projektu,
poprawy zdolności w zakresie funkcjonowania w społeczeństwie u 100 procent uczestników projektu,
ograniczenia deficytów rozwojowych u 100 procent uczestników zajęć,
wzrostu umiejętności współpracy w zespole, samooceny oraz motywacji u biorących
udział w projekcie uczniów,
c) pozostałych produktów w postaci:
przeprowadzenia zajęć w zakresie likwidacji braków u dzieci z zakresu: umiejętności pisania i czytania, matematycznych, językowych oraz korekta zaburzeń: wad wymowy, postawy, komunikacji z otoczeniem, zaburzeń u dzieci niepełnosprawnych w łącznym wymiarze 4020 godzin, co stanowi 65,37 procent ogółu godzin projektu,
przeprowadzenie zajęć rozwijających talenty i uzdolnienia dzieci z różnych dziedzin: matematycznej, przyrodniczej, muzyczno-tanecznych, muzycznych, plastycznych, teatralnych, sportowych, manualnych, językowych, informatycznych, polonistyczno-środowiskowych w łącznym wymiarze 2130 godzin, co stanowi 34,63 procent ogółu godzin projektu.
9) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
10) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia,
11) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce,
12) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do wszystkich uczestników Projektu,
13) przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe Beneficjentów Ostatecznych Projektu (BOP) w celu uzyskania upoważnienia od Prezydenta Miasta Piły do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych (Realizatorów Projektu) w związku z realizacją Projektu,
14) przestrzeganie zasad zawartych w wytycznych dotyczących oznaczania projektów systemowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej: www.efs.wup.poznan.pl,
15) przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć.
Szczegółowe informacje o terminach prowadzenia zajęć z podziałem na grupy BOP w danej szkole zawarte są w załącznikach 8.1 - 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 26446
Data publikacji: 2013-01-18
Nazwa: Gmina Piła
Ulica: Pl. Staszica 10
Numer domu: 10
Miejscowość: Piła
Kod pocztowy: 64-920
Województwo / kraj: wielkopolskie
Numer telefonu: 067 2126210
Numer faxu: 067 2123566
Adres strony internetowej: www.um.pila.pl
Regon: 00063833000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-30-181 łamane 12 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu w klasach I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Celem głównym programu Trampolina do sukcesu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych oraz podniesienie jakości procesu kształcenia poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I - III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Piła. Program w szczególności obejmuje:
zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze oraz specjalistyczne służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia z zakresu: trudności w pisaniu i czytaniu oraz nauk matematycznych, doradztwo i opiekę pedagogiczno - psychologiczną dla uczniów wykazujących problemy w zachowaniu i komunikacji z otoczeniem lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, zajęcia dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem uzdolnień matematycznych, przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, teatralnych, języków obcych,
gimnastykę korekcyjną dla dzieci z wadami postawy, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia specjalistyczne dla dzieci niepełnosprawnych stymulacja polisensoryczna.
Cele szczegółowe:
zmniejszenie liczby uczniów z wadami postawy,
zmniejszenie liczby uczniów z zaburzeniami umiejętności szkolnych,
podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w obszarze realizacji podstawy programowej w edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej,
zmniejszenie skali występowania problemów związanych z zachowaniem się dzieci w szkole,
korekcja wad postawy i wad wymowy,
poprawa relacji międzyludzkich wśród uczestników projektu,
poszerzenie oferty edukacyjnej dla uczniów zdolnych - zajęć umożliwiających rozwijanie zainteresowań i talentów.
W ramach tego projektu realizowane będą zadania skierowane do uczestników - uczniów klas I - III w Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica, Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich, Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika, Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich, Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza, Szkole Podstawowej Nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi, Zespole Szkół nr 1 im. Jana Brzechwy, Zespole Szkół nr 2 im. Królowej Jadwigi, Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich.
W ramach projektu realizowane będą zadania z następującego zakresu:
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - ogółem 900 godz., w tym: w SP1 - 30 godz. dla 5 dzieci; w SP2 - 150 godz. dla 25 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP5 - 60 godz. dla 7 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 16 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 10 dzieci; w ZS2 - 240 godz. dla 40 dzieci; w ZS3 - 150 godz. dla 26 dzieci,
2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - ogółem 330 godz., w tym: w SP2 - 90 godz. dla 18 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 5 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 16 dzieci; w ZS1 - 30 godz. dla 6 dzieci; w ZS3 - 60 godz. dla 11 dzieci,
3) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - ogółem 1350 godz., w tym: w SP1 - 120 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 180 godz. dla 24 dzieci; w SP4 - 180 godz. dla 24 dzieci; w SP5 - 150 godz. dla 20 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 270 godz. dla 35 dzieci; w ZS1 - 90 godz. dla 12 dzieci; w ZS2 - 120 godz. dla 16 dzieci; w ZS3 - 180 godz. dla 17 dzieci,
4) zajęcia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - ogółem 210 godz., w tym: w SP2 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP4 - 90 godz. dla 30 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 5 dzieci, w SP12 - 30 godz. dla 10 dzieci, w ZS2 - 30 godz. dla 5 dzieci,
5) zajęcia dla dzieci z wadami postawy - gimnastyka korekcyjna - ogółem 1080 godz., w tym: w SP1 - 120 godz. dla 32 dzieci; w SP2 - 180 godz. dla 48 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci, w SP5 - 60 godz. dla 20 dzieci, w SP7 - 120 godz. dla 32 dzieci, w SP12 - 210 godz. dla 56 dzieci, w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci, w ZS2 150 godz. dla 40 dzieci, w ZS3 - 150 godz. dla 35 dzieci,
6) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie - ogółem 450 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 24 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci; w ZS2 90 godz. dla 24 dzieci,
7) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych przyrodniczo - ogółem 300 godz., w tym: w SP1 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 10 dzieci; w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP7 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 23 dzieci,
8) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie i tanecznie - ogółem 60 godz., w tym: W SP1 60 godz. dla 16 dzieci,
9) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych muzycznie - ogółem 300 godz., w tym: w SP2 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP12 - 90 godz. dla 20 dzieci; w ZS1 - 60 godz. dla 14 dzieci; w ZS2 30 godz. dla 8 dzieci,
10) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych plastycznie - ogółem 510 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP2 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 90 godz. dla 24 dzieci; w SP5 - 30 godz. dla 6 dzieci; w SP7 - 30 godz. dla 8 dzieci; w SP12 - 60 godz. dla 11 dzieci; w ZS1 - 90 godz. dla 18 dzieci; w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci,
11) zajęcia teatralne dla dzieci uzdolnionych - ogółem 120 godz., w tym: w SP1 - 60 godz. dla 16 dzieci; w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci,
12) zajęcia rozwijające uzdolnienia sportowe dzieci - ogółem 180 godz., w tym: SP1 - 120 godz. dla 32 dzieci; w SP5 - 60 godz. dla 12 dzieci,
13) zajęcia dla dzieci uzdolnionych manualnie - origami - ogółem 30 godz., w tym: SP2 - 30 godz. dla 8 dzieci,
14) zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych językowo - ogółem 60 godz., w tym: w SP4 - 60 godz. dla 16 dzieci,
15) zajęcia informatyczne dla dzieci zdolnych - ogółem 30 godz., w tym: w SP4 - 30 godz. dla 8 dzieci,
16) zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych - stymulacja polisensoryczna - ogółem 60 godz., w tym: w SP12 - 60 godz. dla 8 dzieci,
17) zajęcia dla dzieci szczególnych uzdolnionych polonistycznie i środowiskowo - ogółem 90 godz., w tym: w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci,
18) zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - ogółem 90 godz., w tym: w ZS2 - 90 godz. dla 24 dzieci.
Jednostka godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny zegarowej, tj. 60 minut w odniesieniu do zajęć specjalistycznych:
a) zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji,
b) zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
c) zajęć dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej,
d) zajęć dla dzieci z wadami postawy - gimnastyka korekcyjna,
e) zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych - stymulacja polisensoryczna.
Dla pozostałych zajęć jednostka godzina w harmonogramie używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, tj. 45 minut.
Rozpoczęcie wyżej wymienionych zajęć przewidziane jest od dnia podpisania umowy do dnia 28 czerwca 2013 r. w wymiarze 30 godzin zajęć dla grupy,
w układzie:
luty 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
marzec 2013 r. 7 godzin zajęć dla grupy,
kwiecień 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
maj 2013 r. 6 godzin zajęć dla grupy,
czerwiec 2013 r. 5 godzin zajęć dla grupy.
W ramach projektu przewidziano realizację 6150 godzin zajęć dla 1294 uczestników projektu podzielonych na 205 grup.
W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad:
1) zajęcia mogą sie odbywać w dniach od poniedziałku do soboty,
2) zajęcia nie będą sie odbywać w niedziele,
3) ustalenie konkretnych dni oraz godzin zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji uczniów w danym dniu,
4) zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej aniżeli przed godzina 8.00, ani też później aniżeli po godzinie 19.00.
2. Obowiązki Wykonawcy:
Do obowiązków prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu w klasach I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła będzie należeć:
1) opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników projektu zwanych dalej Programem pracy, i przedstawienie ich do akceptacji dyrektorowi danej szkoły,
2) opracowanie szczegółowych planów zajęć grup uczniów danej szkoły podstawowej na podstawie informacji zawartych w załącznikach nr 8.1 - 8.9 do SIWZ -Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu,
3) prowadzenie zajęć (według harmonogramu oraz przewidzianej liczby godzin zajęć) przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej, zgodnie z zakresem projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ i w myśl sporządzonego przez siebie Programu pracy zaakceptowanego przez Zleceniodawcę na zasadach określonych w pkt.1,
4) dokumentowanie na bieżąco prowadzonych przez realizatorów zajęć pozalekcyjnych w postaci Kart czasu pracy oraz dzienników zajęć w celu bieżącego monitorowania obecności Beneficjentów Ostatecznych na prowadzonych zajęciach. Wszelkie nieobecności uczestników Projektu na zajęciach muszą być pisemnie usprawiedliwione przez rodziców i dołączone do dokumentacji,
5) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie, co najmniej raz w miesiącu, informacji w formie elektronicznej i papierowej dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest Projekt oraz koordynatorowi Projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczby zrealizowanych godzin, a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji Projektu,
6) wspomaganie promocji i ewaluacji Projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem Projektu i szkolnymi opiekunami merytorycznymi w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu,
7) dokonywanie ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywanie ewaluacji osiągnięć rozwojowych uczniów (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie,
8) opracowanie dokumentu podsumowującego realizację projektu z uwzględnieniem opisu wykonania zaplanowanych rezultatów i produktów projektu, tj.:
a) twardych rezultatów projektu w postaci:
objęcia 1294 uczniów (100% uczniów ze szkół objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła, w tym 49,61procent chłopców oraz 50,39 procent dziewcząt) zajęciami wyrównawczymi oraz rozwijającymi ich zainteresowania, ograniczenia u 149 uczniów problemów związanych z nauką czytania i pisania, wyrównania wiedzy u 72 uczniów z zaburzeniami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wyeliminowanie lub zmniejszenie problemu zaburzeń mowy u 172 dzieci, wyeliminowanie kłopotów w komunikacji z otoczeniem u 56 uczniów, korekty wad postawy u 285 uczniów, wyrównanie wiedzy z zakresu języka angielskiego u 24 uczniów, objęcie 8 uczniów niepełnosprawnych zajęciami terapeutycznymi, rozwoju zdolności: matematycznych u 112 dzieci, przyrodniczych u 71 dzieci, muzyczno-tanecznych u 16 dzieci, muzycznych u 74 dzieci, plastycznych u 123 dzieci, teatralnych u 32 dzieci, sportowych u 44 dzieci, manualnych u 8 dzieci, językowych u 16 dzieci, informatycznych u 8 dzieci, polonistyczno- środowiskowych u 24 dzieci.
b) miękkich rezultatów projektu w postaci:
poszerzenia wiedzy i umiejętności u 100procent uczniów biorących udział w zajęciach,
rozwoju zainteresowań i zdolności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach,
wzrostu aspiracji u 100 procent uczestników projektu,
poprawy zdolności w zakresie funkcjonowania w społeczeństwie u 100 procent uczestników projektu,
ograniczenia deficytów rozwojowych u 100 procent uczestników zajęć,
wzrostu umiejętności współpracy w zespole, samooceny oraz motywacji u biorących
udział w projekcie uczniów,
c) pozostałych produktów w postaci:
przeprowadzenia zajęć w zakresie likwidacji braków u dzieci z zakresu: umiejętności pisania i czytania, matematycznych, językowych oraz korekta zaburzeń: wad wymowy, postawy, komunikacji z otoczeniem, zaburzeń u dzieci niepełnosprawnych w łącznym wymiarze 4020 godzin, co stanowi 65,37 procent ogółu godzin projektu,
przeprowadzenie zajęć rozwijających talenty i uzdolnienia dzieci z różnych dziedzin: matematycznej, przyrodniczej, muzyczno-tanecznych, muzycznych, plastycznych, teatralnych, sportowych, manualnych, językowych, informatycznych, polonistyczno-środowiskowych w łącznym wymiarze 2130 godzin, co stanowi 34,63 procent ogółu godzin projektu.
9) ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
10) zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia,
11) decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce,
12) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do wszystkich uczestników Projektu,
13) przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe Beneficjentów Ostatecznych Projektu (BOP) w celu uzyskania upoważnienia od Prezydenta Miasta Piły do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych (Realizatorów Projektu) w związku z realizacją Projektu,
14) przestrzeganie zasad zawartych w wytycznych dotyczących oznaczania projektów systemowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej: www.efs.wup.poznan.pl,
15) przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć.
Szczegółowe informacje o terminach prowadzenia zajęć z podziałem na grupy BOP w danej szkole zawarte są w załącznikach 8.1 - 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 28/06/2013
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia: oświadczenie
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca winien udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie usługi edukacyjnej . W tym względzie udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie związane z usługą edukacyjną realizowaną dla szkół dofinansowaną ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Potencjał techniczny: oświadczenie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia do nauczania dzieci w klasach I - III szkół podstawowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12. 03. 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) z dnia 27. 03. 2009 r.
Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
b) parafowane projekty umów - załącznik nr 7.1 - 7.9 do SIWZ
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
1) jeżeli wystąpiły okołfcznośd, których przy dotożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzleć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia;
2) zmiany terminów realizacji zamówienia zgodnie ze zmianami w umowie o dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu terminowego realizacji przedmiotowego projektu bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia;
3) konieczności przedłużenia lub skrócenia godzin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zajęć w ramach projektu.
4) nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.pila.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: www.pila.pl
Data składania wniosków, ofert: 28/01/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
283465 / 2011-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Leszno, UrzÄ…d Miasta Leszna - Leszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Zapewnijmy dzieciom lepszy start, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w roku szkolnym 2011-2012 oraz 2012-2013, w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Leszno (SP3).
287127 / 2011-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta i Gminy Rydzyna - Rydzyna (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe dla dzieci klas I-III i doposażenie w pomoce dydaktyczne szkół podstawowych w Gminie Rydzyna
68575 / 2013-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usług edukacyjnych wraz z usługami towarzyszącymi tj. dostawą sprzętu multimedialnego, pomocy dydaktycznych i cateringiem w ramach realizacji projektu Nowe wyzwania - nowe kompetencje
1017 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
381245 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
233378 / 2012-07-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Przedszkole nr 1 im. "Chatka Puchatka" - Trzemeszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nauczyciela języka angielskiego ze specjalnością nauczanie przedszkolne.
336770 / 2009-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe (wspólny słownik zamówień publicznych CPV kategoria 80420). Szkolenie realizowane w ramach projektu SKORZYSTAJ Z SZANSY, finansowane ze środków Funduszu Pracy.
41460 / 2011-03-10 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Piła (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
53272 / 2013-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ÅšWIADCZENIA USÅUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŠPODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU FAJNA SZKOÅA REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO
356624 / 2013-09-03 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Åšrem (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PEÅNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI
963 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
187288 / 2012-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Przedszkole nr 1 im. "Chatka Puchatka" - Trzemeszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nauczyciela języka angielskiego ze specjalnością nauczanie przedszkolne.
50242 / 2013-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Baranów - Baranów (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego
w szkołach podstawowych na terenie Gminy Baranów w ramach realizacji projektu
pt. Dobry start w roku szkolnym 2012/2013
381814 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych języka angielskiego i niemieckiego w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
369234 / 2012-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Baranów - Baranów (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Baranów w ramach realizacji projektu pt. Dobry start w roku szkolnym 2012/2013
100349 / 2015-07-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Jarocin (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jarocinie.
289160 / 2011-09-14 - Inny: Przedszkole
Przedszkole Nr 25 "BAJKA" - Konin (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegającą na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych dodatkowych w ramach projektu W Bajkowym Ogrodzie.
22989 / 2012-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług związanych z przygotowaniem i prowadzeniem zajęć dodatkowych dla dzieci w wieku 3-5 lat objętych i nieobjętych edukacją przedszkolną na terenie 13 przedszkoli w Gnieźnie w latach 2011-2013
484314 / 2013-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizację form doskonalenia w ramach Rocznego Planu Wspomagania, zwanego dalej RPW, w szkołach i przedszkolach oraz szkoleń i konsultacji w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego
425562 / 2012-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy - Kazimierz Biskupi (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu gminy Kazimierz Biskupi w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
93817 / 2013-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stęszew - Stęszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wyjazdowych obozów naukowych dla dzieci z klas IV - VI szkół podstawowych w Gminie Stęszew, w tym dla dzieci niepełnosprawnych w ramach projektu Mój lepszy start realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
437510 / 2013-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy - Trzcinica (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedszkole marzeń - asystent koordynatora współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
17498 / 2012-01-19 - Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie - Konin (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZLECENIE USÅUGI PRZEPROWADZENIA LEKCJI POKAZOWYCH Z FIZYKI I Z CHEMII DLA UCZNIÓW GIMNAZJALNYCH W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-1/2012)
382166 / 2011-11-16 - Inny: jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego
Miejski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Konin (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu zajęć z języka angielskiego i laboratorium matematyczno - przyrodniczo - ekologicznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Kazimierz Biskupi w ramach projektu Startuj z nami w przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
31641 / 2011-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
971 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
276221 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Piła - Piła (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ÅšWIADCZENIE USÅUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-03-050 11-00 pod nazwÄ… Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŠPODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZÄ„CYM JEST GMINA PIÅA
246269 / 2008-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs komputerowy finansowo-księgowy