Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

17498 / 2012-01-19 - Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie / Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie (Konin)

ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA LEKCJI POKAZOWYCH Z FIZYKI I Z CHEMII DLA UCZNIÓW GIMNAZJALNYCH W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-1/2012)

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie lekcji pokazowych świadczonych w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.2 Zamówienie realizowane będzie w 12 gimnazjach powiatu konińskiego i słupeckiego, tj.:
1. Gimnazjum w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów,
2. Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny,
3. Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec,
4. Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi,
5. Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk,
6. Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Gimnazjum w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno,
7. Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite,
8. Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku, ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz,
9. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale, ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał,
10. Publicznym Gimnazjum w Sławsku, ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów,
11. Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca,
12. Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Unii Europejskiej w Trąbczynie, Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów.
2.3 Zakres zamówienia obejmuje:

2.3.1 Lekcje pokazowe z fizyki - Część 1
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego maksymalnie 12 lekcji pokazowych z fizyki zgodnie z ustalonym harmonogram zajęć (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy), po jednej w każdej ze szkół.
2.3.2 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych (z pokazem i warsztatami), zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami fizycznymi. Ww. program powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum oraz zawierać zagadnienia m.in. związane z:
- fizyką współczesną, w szczególności najnowszymi problemami fizyki: czarna materia i energia, sieci optyczne, bozon Higgsa, nanofizyka (nanorurki, grafen, kropki kwantowe), druga ziemia, czarne dziury, stany koherentne materii, nadprzewodnictwo, splątanie kwantowe, dualizm korpuskularno-falowy,
- elektrycznością i magnetyzmem: elektrostatyka, linie sił pola magnetycznego, wzbudzanie pola elektromagnetycznego oraz jego wpływem na organizmy żywe, indukcja elektromagnetyczna, przepływ prądu, zjawiska związane z poruszaniem się ładunków elektrycznych w polu,
- optyką, w tym: zjawiskiem załamania światła w zależności od badanego ośrodka, transmisją światła poprzez włókna optyczne, zjawiskiem fluorescencji, zjawiska interferencji dyfrakcji światła, spójne wiązki światła - lasery. Zachowanie się światła w układach optycznych, pomiar prędkości światła,
- grawitacją, w z uwzględnieniem zachowania się masy i energii w polu grawitacyjnym, fizyką lotów kosmicznych, ugięcie światła i soczewkowaniem grawitacyjnym,
- symulacjami komputerowymi w fizyce;
b) przeprowadzić zajęcia (zgodnie z ww. programem) składające się z dwóch części:
- zajęć multimedialnych z pokazem - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (czas trwania 1 godzina zegarowa) oraz
- zajęć warsztatowych, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 2 godziny zegarowe).
Łączny czas trwania jednej lekcji pokazowej składającej się z części pokazowej i warsztatowej to 3 godziny zegarowe;
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów;
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów;
e) przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram zajęć realizowanych w 12 szkołach gimnazjalnych w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy;
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.

2.3.3 Lekcje pokazowe z chemii - Część 2
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego maksymalnie 12 lekcji pokazowych z chemii zgodnie z ustalonym harmonogram zajęć (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy), po jednej w każdej ze szkół.
2.3.3 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych (z pokazem i warsztatami), zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami chemicznymi i przyrodniczymi. Ww. program powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum;
b) przeprowadzić zajęcia składające się z dwóch części:
- zajęć wspomaganych multimedialnie - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej i nowoczesnych pomocy dydaktycznych (czas trwania 1,5 godziny zegarowej). Uczeń powinien mieć szansę na przeprowadzenie kilku efektownych doświadczeń chemicznych, wśród których muszą znaleźć się: rozkład termiczny soli (np.: galusanu bizmutu(III)), bezpieczne mieszaniny zapalne w zmniejszonej skali (np. azotany(V)) - minimum 3 barwy płomienia powstałe w wyniku inicjacji, mieszaniny wybuchowe w zmniejszonej skali (np.: mieszanina powietrza z wodorem, fosforu z solami wybuchowymi) - minimum jedna mieszanina w stałym stanie skupienia oraz jedna w stanie gazowym, reakcje otrzymywania tlenku węgla(IV) (np.: z reakcji kwasu octowego z sodą oczyszczoną), spalanie pierwiastków w tlenie (siarki, fosforu, węgla), badanie właściwości węgla (jego rola w przyrodzie i zastosowanie w nanotechnologii - np. nanorurki), współczesne ogniwa paliwowe (nowoczesne technologie, prezentacja mechanizmu działania urządzeń napędzanych w wyniku reakcji elektrolizy), doświadczenia z użyciem katalizatorów (np.: katalityczne rozkłady roztworu nadtlenku wodoru, współczesne katalizatory - biokatalizatory <jak działają, jak je otrzymać>).
Uczeń musi mieć również możliwość pracy z tablicą interaktywną (gry dydaktyczne, krzyżówki, szarady, łamigłówki, plansze interaktywne) oraz pracę z systemem bezprzewodowego głosowania (ankiety, quizy) oraz
- zajęć warsztatowych, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 1,5 godziny zegarowej). W części warsztatowej każdy uczeń powinien mieć szansę samodzielnie wykonać eksperymenty, wśród których muszą znaleźć się: otrzymywanie chloru i badanie jego właściwości wybielających, określanie obecności chlorowodoru w powietrzu i badanie jego odczynu, reakcje w roztworach wodnych (wytrącanie soli i reakcje barwne), typy reakcji chemicznych (analizy, wymiany, syntezy) oraz inne eksperymenty zgodne z tematyką Chemia w służbie środowiska - w technice chemii w małej skali (polecanej przez twórców obowiązującej podstawy programowej z chemii).
W wyniku zajęć uczeń powinien uzyskać wyjaśnienia dotyczące nurtujących go problemów, nauczyć się poprawnie dydaktycznie opisywać doświadczenia.
Czas trwania jednej lekcji pokazowej składającej się z części pokazowej i warsztatowej to 3 godziny zegarowe.
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów;
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów;
e) przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram zajęć realizowanych w 12 szkołach gimnazjalnych w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy;
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 17498

Data publikacji: 2012-01-19

Nazwa: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

Ulica: ul. Zakładowa 4

Numer domu: 4

Miejscowość: Konin

Kod pocztowy: 62-510

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 63 2453095

Numer faxu: 63 2422229

Adres strony internetowej: www.arrkonin.org.pl

Regon: 31050869000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

Inny rodzaj zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZLECENIE USŁUGI PRZEPROWADZENIA LEKCJI POKAZOWYCH Z FIZYKI I Z CHEMII DLA UCZNIÓW GIMNAZJALNYCH W RAMACH PROJEKTU UNIWERSYTET GIMNAZJALISTY W RAMACH POKL 9.1.2. (ZP-1/2012)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie lekcji pokazowych świadczonych w ramach projektu: Uniwersytet Gimnazjalisty realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.2 Zamówienie realizowane będzie w 12 gimnazjach powiatu konińskiego i słupeckiego, tj.:
1. Gimnazjum w Brzeźnie, ul. Kwiatowa 20a, 62-513 Krzymów,
2. Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, ul. Szkolna 17, 62-541 Budzisław Kościelny,
3. Zespole Szkół w Grodźcu - Gimnazjum, pl. Ks. Abp Bronisława Dąbrowskiego 4, 62-580 Grodziec,
4. Publicznym Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Kazimierzu Biskupim, Bielawy 1A, 62 Kazimierz Biskupi,
5. Publicznym Gimnazjum im. Ireny Sendler w Kramsku, ul. Konińska 20, 62-611 Kramsk,
6. Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2, Gimnazjum w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno,
7. Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Ostrowitem, ul. Szkolna 4, 62-402 Ostrowite,
8. Gimnazjum im. Kompani Powidzkiej 1918 roku, ul. Park Powstańców Wlkp. 1, 62- 430 Powidz,
9. Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rychwale, ul. Sportowa 11, 62-570 Rychwał,
10. Publicznym Gimnazjum w Sławsku, ul. Okólna 3, 62-586 Rzgów,
11. Gimnazjum im. M. Kopernika w Słupcy, ul. Armii Krajowej 27, 62-400 Słupca,
12. Zespole Szkolno-Gimnazjalnym im. Unii Europejskiej w Trąbczynie, Trąbczyn 50, 62-410 Zagórów.
2.3 Zakres zamówienia obejmuje:

2.3.1 Lekcje pokazowe z fizyki - Część 1
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego maksymalnie 12 lekcji pokazowych z fizyki zgodnie z ustalonym harmonogram zajęć (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy), po jednej w każdej ze szkół.
2.3.2 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych (z pokazem i warsztatami), zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami fizycznymi. Ww. program powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum oraz zawierać zagadnienia m.in. związane z:
- fizyką współczesną, w szczególności najnowszymi problemami fizyki: czarna materia i energia, sieci optyczne, bozon Higgsa, nanofizyka (nanorurki, grafen, kropki kwantowe), druga ziemia, czarne dziury, stany koherentne materii, nadprzewodnictwo, splątanie kwantowe, dualizm korpuskularno-falowy,
- elektrycznością i magnetyzmem: elektrostatyka, linie sił pola magnetycznego, wzbudzanie pola elektromagnetycznego oraz jego wpływem na organizmy żywe, indukcja elektromagnetyczna, przepływ prądu, zjawiska związane z poruszaniem się ładunków elektrycznych w polu,
- optyką, w tym: zjawiskiem załamania światła w zależności od badanego ośrodka, transmisją światła poprzez włókna optyczne, zjawiskiem fluorescencji, zjawiska interferencji dyfrakcji światła, spójne wiązki światła - lasery. Zachowanie się światła w układach optycznych, pomiar prędkości światła,
- grawitacją, w z uwzględnieniem zachowania się masy i energii w polu grawitacyjnym, fizyką lotów kosmicznych, ugięcie światła i soczewkowaniem grawitacyjnym,
- symulacjami komputerowymi w fizyce;
b) przeprowadzić zajęcia (zgodnie z ww. programem) składające się z dwóch części:
- zajęć multimedialnych z pokazem - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (czas trwania 1 godzina zegarowa) oraz
- zajęć warsztatowych, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 2 godziny zegarowe).
Łączny czas trwania jednej lekcji pokazowej składającej się z części pokazowej i warsztatowej to 3 godziny zegarowe;
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów;
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów;
e) przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram zajęć realizowanych w 12 szkołach gimnazjalnych w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy;
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.

2.3.3 Lekcje pokazowe z chemii - Część 2
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego maksymalnie 12 lekcji pokazowych z chemii zgodnie z ustalonym harmonogram zajęć (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy), po jednej w każdej ze szkół.
2.3.3 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych (z pokazem i warsztatami), zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami chemicznymi i przyrodniczymi. Ww. program powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum;
b) przeprowadzić zajęcia składające się z dwóch części:
- zajęć wspomaganych multimedialnie - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej i nowoczesnych pomocy dydaktycznych (czas trwania 1,5 godziny zegarowej). Uczeń powinien mieć szansę na przeprowadzenie kilku efektownych doświadczeń chemicznych, wśród których muszą znaleźć się: rozkład termiczny soli (np.: galusanu bizmutu(III)), bezpieczne mieszaniny zapalne w zmniejszonej skali (np. azotany(V)) - minimum 3 barwy płomienia powstałe w wyniku inicjacji, mieszaniny wybuchowe w zmniejszonej skali (np.: mieszanina powietrza z wodorem, fosforu z solami wybuchowymi) - minimum jedna mieszanina w stałym stanie skupienia oraz jedna w stanie gazowym, reakcje otrzymywania tlenku węgla(IV) (np.: z reakcji kwasu octowego z sodą oczyszczoną), spalanie pierwiastków w tlenie (siarki, fosforu, węgla), badanie właściwości węgla (jego rola w przyrodzie i zastosowanie w nanotechnologii - np. nanorurki), współczesne ogniwa paliwowe (nowoczesne technologie, prezentacja mechanizmu działania urządzeń napędzanych w wyniku reakcji elektrolizy), doświadczenia z użyciem katalizatorów (np.: katalityczne rozkłady roztworu nadtlenku wodoru, współczesne katalizatory - biokatalizatory <jak działają, jak je otrzymać>).
Uczeń musi mieć również możliwość pracy z tablicą interaktywną (gry dydaktyczne, krzyżówki, szarady, łamigłówki, plansze interaktywne) oraz pracę z systemem bezprzewodowego głosowania (ankiety, quizy) oraz
- zajęć warsztatowych, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 1,5 godziny zegarowej). W części warsztatowej każdy uczeń powinien mieć szansę samodzielnie wykonać eksperymenty, wśród których muszą znaleźć się: otrzymywanie chloru i badanie jego właściwości wybielających, określanie obecności chlorowodoru w powietrzu i badanie jego odczynu, reakcje w roztworach wodnych (wytrącanie soli i reakcje barwne), typy reakcji chemicznych (analizy, wymiany, syntezy) oraz inne eksperymenty zgodne z tematyką Chemia w służbie środowiska - w technice chemii w małej skali (polecanej przez twórców obowiązującej podstawy programowej z chemii).
W wyniku zajęć uczeń powinien uzyskać wyjaśnienia dotyczące nurtujących go problemów, nauczyć się poprawnie dydaktycznie opisywać doświadczenia.
Czas trwania jednej lekcji pokazowej składającej się z części pokazowej i warsztatowej to 3 godziny zegarowe.
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów;
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów;
e) przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram zajęć realizowanych w 12 szkołach gimnazjalnych w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy;
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 2

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą - w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp (jeżeli ich wartość przekracza 14000 euro) lub -poza ustawą ( jeżeli ich wartość nie przekracza 14000 euro). Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego.

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2012

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Część 1
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób, wyznaczonych do realizacji niniejszego zadania, które posiadają wykształcenie wyższe (minimum licencjat) z dziedziny fizyki oraz posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku nauczyciela lub wykładowcy na wyższej uczelni z dziedziny fizyki,
Do wykazu należy dołączyć:
- dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe z dziedziny fizyki
- dokumenty/oświadczenia potwierdzające co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku na stanowisku nauczyciela lub wykładowcy na wyższej uczelni z dziedziny fizyki,

Część 2
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób, wyznaczonych do realizacji niniejszego zadania, które posiadają wykształcenie wyższe (minimum licencjat) z dziedziny chemii oraz posiadają co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku nauczyciela lub wykładowcy na wyższej uczelni z dziedziny chemii,
Do wykazu należy dołączyć:
- dokumenty potwierdzające wykształcenie wyższe z dziedziny chemii
- dokumenty/oświadczenia potwierdzające co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku na stanowisku nauczyciela lub wykładowcy na wyższej uczelni z dziedziny chemii,
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza, łącznie z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie osób wymienionych w wykazie oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.
14.3 Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy:
a) zmiana jest dla niego korzystna,
b) w przypadku konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron,
c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin

Data składania wniosków, ofert: 27/01/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, III piętro, sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe: POKL

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Lekcje pokazowe z fizyki

Opis:
Lekcje pokazowe z fizyki - Część 1
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego maksymalnie 12 lekcji pokazowych z fizyki zgodnie z ustalonym harmonogram zajęć (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy), po jednej w każdej ze szkół.
2.3.2 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych (z pokazem i warsztatami), zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami fizycznymi. Ww. program powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum oraz zawierać zagadnienia m.in. związane z:
- fizyką współczesną, w szczególności najnowszymi problemami fizyki: czarna materia i energia, sieci optyczne, bozon Higgsa, nanofizyka (nanorurki, grafen, kropki kwantowe), druga ziemia, czarne dziury, stany koherentne materii, nadprzewodnictwo, splątanie kwantowe, dualizm korpuskularno-falowy,
- elektrycznością i magnetyzmem: elektrostatyka, linie sił pola magnetycznego, wzbudzanie pola elektromagnetycznego oraz jego wpływem na organizmy żywe, indukcja elektromagnetyczna, przepływ prądu, zjawiska związane z poruszaniem się ładunków elektrycznych w polu,
- optyką, w tym: zjawiskiem załamania światła w zależności od badanego ośrodka, transmisją światła poprzez włókna optyczne, zjawiskiem fluorescencji, zjawiska interferencji dyfrakcji światła, spójne wiązki światła - lasery. Zachowanie się światła w układach optycznych, pomiar prędkości światła,
- grawitacją, w z uwzględnieniem zachowania się masy i energii w polu grawitacyjnym, fizyką lotów kosmicznych, ugięcie światła i soczewkowaniem grawitacyjnym,
- symulacjami komputerowymi w fizyce;
b) przeprowadzić zajęcia (zgodnie z ww. programem) składające się z dwóch części:
- zajęć multimedialnych z pokazem - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (czas trwania 1 godzina zegarowa) oraz
- zajęć warsztatowych, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 2 godziny zegarowe).
Łączny czas trwania jednej lekcji pokazowej składającej się z części pokazowej i warsztatowej to 3 godziny zegarowe;
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów;
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów;
e) przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram zajęć realizowanych w 12 szkołach gimnazjalnych w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy;
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Lekcje pokazowe z chemii

Opis:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego maksymalnie 12 lekcji pokazowych z chemii zgodnie z ustalonym harmonogram zajęć (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Umowy), po jednej w każdej ze szkół.
2.3.3 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych (z pokazem i warsztatami), zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami chemicznymi i przyrodniczymi. Ww. program powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum;
b) przeprowadzić zajęcia składające się z dwóch części:
- zajęć wspomaganych multimedialnie - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej i nowoczesnych pomocy dydaktycznych (czas trwania 1,5 godziny zegarowej). Uczeń powinien mieć szansę na przeprowadzenie kilku efektownych doświadczeń chemicznych, wśród których muszą znaleźć się: rozkład termiczny soli (np.: galusanu bizmutu(III)), bezpieczne mieszaniny zapalne w zmniejszonej skali (np. azotany(V)) - minimum 3 barwy płomienia powstałe w wyniku inicjacji, mieszaniny wybuchowe w zmniejszonej skali (np.: mieszanina powietrza z wodorem, fosforu z solami wybuchowymi) - minimum jedna mieszanina w stałym stanie skupienia oraz jedna w stanie gazowym, reakcje otrzymywania tlenku węgla(IV) (np.: z reakcji kwasu octowego z sodą oczyszczoną), spalanie pierwiastków w tlenie (siarki, fosforu, węgla), badanie właściwości węgla (jego rola w przyrodzie i zastosowanie w nanotechnologii - np. nanorurki), współczesne ogniwa paliwowe (nowoczesne technologie, prezentacja mechanizmu działania urządzeń napędzanych w wyniku reakcji elektrolizy), doświadczenia z użyciem katalizatorów (np.: katalityczne rozkłady roztworu nadtlenku wodoru, współczesne katalizatory - biokatalizatory <jak działają, jak je otrzymać>).
Uczeń musi mieć również możliwość pracy z tablicą interaktywną (gry dydaktyczne, krzyżówki, szarady, łamigłówki, plansze interaktywne) oraz pracę z systemem bezprzewodowego głosowania (ankiety, quizy) oraz
- zajęć warsztatowych, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 1,5 godziny zegarowej). W części warsztatowej każdy uczeń powinien mieć szansę samodzielnie wykonać eksperymenty, wśród których muszą znaleźć się: otrzymywanie chloru i badanie jego właściwości wybielających, określanie obecności chlorowodoru w powietrzu i badanie jego odczynu, reakcje w roztworach wodnych (wytrącanie soli i reakcje barwne), typy reakcji chemicznych (analizy, wymiany, syntezy) oraz inne eksperymenty zgodne z tematyką Chemia w służbie środowiska - w technice chemii w małej skali (polecanej przez twórców obowiązującej podstawy programowej z chemii).
W wyniku zajęć uczeń powinien uzyskać wyjaśnienia dotyczące nurtujących go problemów, nauczyć się poprawnie dydaktycznie opisywać doświadczenia.
Czas trwania jednej lekcji pokazowej składającej się z części pokazowej i warsztatowej to 3 godziny zegarowe.
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów;
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów;
e) przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram zajęć realizowanych w 12 szkołach gimnazjalnych w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy;
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2012

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

981 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

344470 / 2009-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

298098 / 2011-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Złotów - Złotów (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Złotów

87546 / 2013-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIA USŁUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU FAJNA SZKOŁA REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO

14552 / 2011-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Górka - Miejska Górka (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Szansa na sukces ucznia - Indywidualizacja nauczania

84725 / 2011-03-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej Nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Grabowskiej 1-3, w ramach projektu systemowego pn. Szkoły nowych możliwości Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

360652 / 2014-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja seminariów poświęconych prowadzeniu i organizowaniu działalności kulturalnej w ramach projektu Budzik kulturalny: projekt działań promujących i aktywizujących kulturę Wielkopolski w roku 2014

396932 / 2012-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sieraków - Sieraków (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne szansą na rozwój i sukces uczniów z gminy Sieraków

357992 / 2015-12-30 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Åšrem (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia pn. Zapoznanie się ze zmianami w prawie oświatowym po 1 stycznia 2014r. w ramach sieci nr 3 pn. Dyrektorzy szkół i przedszkoli

381824 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych języka angielskiego i niemieckiego w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..

342624 / 2013-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka - Wysoka (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych, kursu komputerowego oraz indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym i psychologiem dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Wysoka w ramach w ramach projektu systemowego Lepsza przyszłość - program aktywizacji osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

187238 / 2012-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Przedszkole nr 1 im. "Chatka Puchatka" - Trzemeszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nauczyciela języka angielskiego ze specjalnością wychowania przedszkolnego

26567 / 2014-02-10 - Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Rogoźno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół