377140 / 2011-11-14 - / Gmina Mielnik (Mielnik)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-11-10 pod pozycją 374188. Zobacz ogłoszenie 374188 / 2011-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 377140
Data publikacji: 2011-11-14
Nazwa: Gmina Mielnik
Ulica: ul. Piaskowa 38
Numer domu: 38
Miejscowość: Mielnik
Kod pocztowy: 17-307
Województwo / kraj: podlaskie
Numer telefonu: 085 6577003
Numer faxu: 085 6577121
Regon: 05065945000000
Typ ogłoszenia: ZP-406
Numer biuletynu: 1
Numer pozycji: 374188
Data wydania biuletynu: 2011-11-10
Ogłoszenie dotyczy: 0
Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miejsce składania: II.1.3)
Przed wprowadzeniem zmainy:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 32 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki. 2) Część nr 2. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki. 3) Część nr 3. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego. 4) Część nr 4. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego. 5) Część nr 5. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii. 6) Część nr 6. Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody. 7) Część nr 7. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum. 8) Część nr 8. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum. 9) Część nr 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum. 10) Część nr 10. Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum. 11) Część nr 11. Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum. 12) Część nr 12. Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum. 13) Część nr 13. Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum. 14) Część nr 14. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym. 15) Część nr 15. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi. 16) Część nr 16. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim. 17) Część nr 17. Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum. 18) Część nr 18. Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum. 19) Część nr 19. Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum. 20) Część nr 20. Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum. 21) Część nr 21. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 22)Część nr 22. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum. 24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego. 25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum. 26) Część nr 26. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 27) Część nr 27. Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 28) Część nr 28. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 29) Część nr 29. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 30) Część nr 30. SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego. 31) Część nr 31. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe. Wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce. 32) Część nr 32. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.
Po wprowadzeniu zmiany:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2. Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 32 części, z podziałem na następujące części: 1) Część nr 1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki. 2) Część nr 2. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki. 3) Część nr 3. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 22 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego. 4) Część nr 4. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego. 5) Część nr 5. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii. 6) Część nr 6. Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody. 7) Część nr 7. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum:22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum. 8) Część nr 8. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 44 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum. 9) Część nr 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 44 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum. 10) Część nr 10. Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum. 11) Część nr 11. Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum. 12) Część nr 12. Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum. 13) Część nr 13. Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum. 14) Część nr 14. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym. 15) Część nr 15. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi. 16) Część nr 16. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim. 17) Część nr 17. Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum. 18) Część nr 18. Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum. 19) Część nr 19. Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum. 20) Część nr 20. Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum. 21) Część nr 21. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 22)Część nr 22. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum. 24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego. 25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum. 26) Część nr 26. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 27) Część nr 27. Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 28) Część nr 28. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 29) Część nr 29. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. 30) Część nr 30. SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego. 31) Część nr 31. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe. Wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce. 32) Część nr 32. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.
Miejsce składania: IV.4.4)
Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik.
Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Mielnik ul. Piaskowa 38 17-307 Mielnik.
Miejsce składania: zał cz. 1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.
Miejsce składania: zał cz.1.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.
Miejsce składania: zał cz. 2
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;.
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;
Miejsce składania: zał cz.2.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;.
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;
Miejsce składania: zał cz. 3
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Miejsce składania: zał cz.3.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Miejsce składania: zał cz. 4
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Miejsce składania: zał cz.4.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;
Miejsce składania: zał cz. 5
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;
Miejsce składania: zał cz.5.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;
Miejsce składania: zał cz. 6
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;
Miejsce składania: zał cz.6.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;
Miejsce składania: zał cz. 7
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz.7.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz. 8
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 44 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz.8.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 44 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz. 9
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 44 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz.9.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 44 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz. 10
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;
Miejsce składania: załcz.10.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz. 11
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;
Miejsce składania: załcz.11.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz. 12
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;
Miejsce składania: załcz.12.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;
Miejsce składania: zał cz. 13
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;
Miejsce składania: załcz.13.1
Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;
Po wprowadzeniu zmiany:
Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 22 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;
Podobne przetargi
39736 / 2012-02-09 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Urząd Miejski w Sokółce - Sokółka (podlaskie)
CPV: -
118102 / 2013-03-25 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: -
234031 / 2012-11-06 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Szpital Wojewódzki w Åomży im. KardynaÅ‚a Stefana WyszyÅ„skiego - Åomża (podlaskie)
CPV: -
263338 / 2013-07-05 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Białowieski Park Narodowy - Białowieża (podlaskie)
CPV: -
110070 / 2015-05-12 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Politechnika Białostocka - Białystok (podlaskie)
CPV: -
353034 / 2009-10-09 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie - Grajewo (podlaskie)
CPV: -
56085 / 2010-03-15 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce - Sokółka (podlaskie)
CPV: -
306123 / 2011-11-23 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Białostockie Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Białystok (podlaskie)
CPV: -
133972 / 2013-04-05 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miasto Białystok - Białystok (podlaskie)
CPV: -
246612 / 2015-09-21 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - Suwałki (podlaskie)
CPV: -
277433 / 2011-10-21 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sąd Rejonowy w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: -
426704 / 2012-10-31 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. - Siemiatycze (podlaskie)
CPV: -
280104 / 2014-08-22 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Gmina Szepietowo - Szepietowo (podlaskie)
CPV: -
164006 / 2013-04-24 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Urząd Gminy Szudziałowo - Szudziałowo (podlaskie)
CPV: -
188189 / 2014-09-03 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach - Suwałki (podlaskie)
CPV: -
190340 / 2015-07-27 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: -
116202 / 2010-04-26 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Politechnika Białostocka - Białystok (podlaskie)
CPV: -
114984 / 2010-04-22 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: -
229143 / 2014-10-31 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miasto Białystok - Białystok (podlaskie)
CPV: -
342144 / 2010-10-22 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Starostwo Powiatowe - Mońki (podlaskie)
CPV: -
271771 / 2011-10-17 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sąd Rejonowy w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: -
333410 / 2015-12-07 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: -