Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

374188 / 2011-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Mielnik (Mielnik)

Usługi edukacyjne i szkoleniowe, dotyczące prowadzenia zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu.
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 32 części, z podziałem na następujące części:

1) Część nr 1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.

2) Część nr 2. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.

3) Część nr 3. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego.

4) Część nr 4. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego.

5) Część nr 5. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii.

6) Część nr 6. Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody.

7) Część nr 7. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum.

8) Część nr 8. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum.

9) Część nr 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum.

10) Część nr 10. Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum.

11) Część nr 11. Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum.

12) Część nr 12. Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum.

13) Część nr 13. Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum.

14) Część nr 14. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym.

15) Część nr 15. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi.

16) Część nr 16. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim.

17) Część nr 17. Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum.

18) Część nr 18. Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum.

19) Część nr 19. Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum.

20) Część nr 20. Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum.

21) Część nr 21. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

22)Część nr 22. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum.

24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego.

25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum.

26) Część nr 26. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

27) Część nr 27. Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

28) Część nr 28. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

29) Część nr 29. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

30) Część nr 30. SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego.

31) Część nr 31. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe. Wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.

32) Część nr 32. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 374188

Data publikacji: 2011-11-10

Nazwa: Gmina Mielnik

Ulica: ul. Piaskowa 38

Numer domu: 38

Miejscowość: Mielnik

Kod pocztowy: 17-307

Województwo / kraj: podlaskie

Numer telefonu: 085 6577003

Numer faxu: 085 6577121

Regon: 05065945000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne i szkoleniowe, dotyczące prowadzenia zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych i szkoleniowych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu.
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2.
Usługi będą realizowane w niżej wymienionych specjalnościach w Szkole Podstawowej i Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół im. Unii Mielnickiej w Mielniku.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (na każdą część osobno) t.j. 32 części, z podziałem na następujące części:

1) Część nr 1. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.

2) Część nr 2. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki.

3) Część nr 3. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego.

4) Część nr 4. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego.

5) Część nr 5. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii.

6) Część nr 6. Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody.

7) Część nr 7. Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum.

8) Część nr 8. Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum.

9) Część nr 9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum.

10) Część nr 10. Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum.

11) Część nr 11. Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum.

12) Część nr 12. Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum.

13) Część nr 13. Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie. Wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum.

14) Część nr 14. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym.

15) Część nr 15. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie. Wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi.

16) Część nr 16. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim.

17) Część nr 17. Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum.

18) Część nr 18. Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum.

19) Część nr 19. Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum.

20) Część nr 20. Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum.

21) Część nr 21. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

22)Część nr 22. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego.

23) Część nr 23. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum.

24) Część nr 24. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego.

25) Część nr 25. Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum.

26) Część nr 26. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

27) Część nr 27. Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

28) Część nr 28. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

29) Część nr 29. Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

30) Część nr 30. SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego.

31) Część nr 31. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe. Wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.

32) Część nr 32. Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 32

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.

Potencjał techniczny:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą (nauczycielem) zdolną do wykonania każdej z części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę:
Wskazana osoba powinna posiadać:
1. Kwalifikacje do prowadzenia danego rodzaju prowadzonych zajęć w Zespole Szkół w Mielniku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz.400) oraz korzystającą z pełni praw publicznych.
2. Przygotowanie pedagogiczne;
3. Kwalifikacje do nauczania danego rodzaju zajęć w szkole (odpowiednio: szkole podstawowej lub gimnazjum), określone w rozdz. III ust.1 punkty od 1 do 30;
4. Co najmniej trzyletni staż pracy jako nauczyciel;
5. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz powinna korzystać w pełni z praw publicznych.
Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dołączonego przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.

Sytuacja ekonomiczna:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 Ustawy, składając oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty, których forma opisana jest w rozdz. V SIWZ.
4. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje zmiany w zapisach umowy w formie aneksu w przypadku zmian we wniosku aplikacyjnym projektu WND-POKL.09.01.02-20-575.11 pn. Szkoła Sukcesu II - rozwój umiejętności kluczowych drogą do sukcesu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.mielnik.com.pl (BIP)

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik

Data składania wniosków, ofert: 17/11/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 09:30

Miejsce składania:
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. V szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z przyrody z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. VI szkoły podstawowej: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania przyrody;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z historii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania historii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z historii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania języka polskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka polskiego w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 66 godzin w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania matematyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z matematyki w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z geografii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z fizyki z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z chemii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl. III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia wyrównawcze z biologii z wykorzystaniem technologii informatycznej dla uczniów kl.III gimnazjum: 33 godziny w 1 grupie; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym

Opis:
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu umiarkowanym z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi;

Opis:
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim i uczniów niedosłyszących z kl. I-VI szkoły podstawowej: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, surdopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim i uczniami niedosłyszącymi;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim;

Opis:
Zajęcia specjalistyczne dla uczniów upośledzonych w stopniu lekkim z kl. I-III gimnazjum: 56 godzin w 1 grupie; wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje z oligofrenopedagogiki i doświadczenie w pracy z uczniami upośledzonymi umysłowo w stopniu lekkim;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia z chemii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 60 godzin (6 projektów po 10 godzin) dla 6 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania chemii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z chemii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 18

Nazwa:
Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia z biologii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania biologii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z biologii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 19

Nazwa:
Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia z fizyki rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania fizyki i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z fizyki w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 20

Nazwa:
Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia z geografii rozwijające kompetencje kluczowe prowadzone metodą projektów edukacyjnych dla uczniów gimnazjum: 30 godzin (3 projekty po 10 godzin) dla 3 grup; wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie nauczania geografii i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z geografii w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 21

Nazwa:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;

Opis:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III szkoły podstawowej - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 22

Nazwa:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;

Opis:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 23

Nazwa:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka angielskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka angielskiego w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 24

Nazwa:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego;

Opis:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. IV-VI szkoły podstawowej - 52 godziny w 4 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 25

Nazwa:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum;

Opis:
Zajęcia rozwijające kompetencje porozumiewania się w językach obcych - zajęcia z języka rosyjskiego dla kl. I-III gimnazjum - 78 godzin w 6 grupach, 13 godzin dla jednej grupy wymagane jest, by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć z języka rosyjskiego i doświadczenie w realizacji nowej podstawy programowej z języka rosyjskiego w gimnazjum;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 26

Nazwa:
Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

Opis:
Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. I szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 27

Nazwa:
Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;

Opis:
Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. II szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 28

Nazwa:
Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;

Opis:
Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III a szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 29

Nazwa:
Każdy wielki był niewielki - zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;

Opis:
Każdy wielki był niewielki- zajęcia budzące wiarę we własne możliwości i motywację do nauki dla kl. III b szkoły podstawowej - praca metodą projektów, 2 projekty po 10 godzin dla 1 grupy, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie edukacji wczesnoszkolnej;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 30

Nazwa:
SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego;

Opis:
SZOK - zajęcia z doradztwa zawodowego i wyboru dalszej ścieżki edukacyjnej dla uczniów gimnazjum - 72 godziny zajęć, wymagane jest by prowadzący te zajęcia posiadał kwalifikacje w zakresie doradztwa zawodowego;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Numer części zamówienia: 31

Nazwa:
Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;

Opis:
Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat równości szans kobiet i mężczyzn dla członków kadry realizującej projekt - szkolenie z zakresu przeciwdziałania stereotypom i dyskryminacji ze względu na wiek i płeć i inne cechy, np. niepełnosprawności - szkolenie w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 2: 50

Numer części zamówienia: 32

Nazwa:
Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;

Opis:
Zakup usługi szkoleniowej: Szkolenie na temat innowacyjnych metod nauczania dla nauczycieli Zespołu Szkół w Mielniku - szkolenie na temat zastosowania nowoczesnych środków, form i metod nauczania (np. tablice multimedialne, metoda projektów, technologia informatyczna) - przeprowadzenie szkolenia w wymiarze 8 godzin + materiały szkoleniowe; wymagane jest by prowadzący to szkolenie posiadał kwalifikacje w zakresie szkoleń w w/w tematyce;

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2012

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

9198 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Hajnowski - Hajnówka (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014 - IV

82097 / 2014-04-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół w Kuleszach Kościelnych - Kulesze Kościelne (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęćw ramach projektu od niepowodzeń do sukcesu Działanie 9 1 2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

27755 / 2009-01-26 - Inny: Organizacja NGO (samorzÄ…d gospodarczy)

Izba Przemysłowo-Handlowa w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
realizację specjalistycznych kursów dla dwóch grup (8-12 osobowych) w przedmiocie spawacz metodą MAG oraz technolog robót wykończeniowych w budownictwie, uczestników Projektu: Aktywna postawa szansą na zatrudnienie

114039 / 2014-05-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługa szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - Nowatorskie metody i techniki pracy z uczniem

54211 / 2015-04-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 6 części

388484 / 2013-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych realizowanych w ramach Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych projekt pt. Akademia Sukcesu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

10001 / 2015-01-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 7 części

484022 / 2012-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża - Łomża (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża: ,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12.

421592 / 2011-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu - Wąsosz (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór nauczycieli do prowadzenia pozalekcyjnych zajęć rewalidacyjnych w projekcie - Szansa na lepszy start - współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego ramach PODDZIAŁANIA 9.1.2 WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH UCZNIÓW Z GRUP O UTRUDNIONYM DOSTĘPIE DO EDUKACJI ORAZ ZMNIEJSZANIE ROŻNIC W JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH, realizowanych w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Wąsoszu

252873 / 2014-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki-14 części

44697 / 2015-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 15 części

172040 / 2013-04-30 - Inny: Jednostka organizacyjna urzędu gminy

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łapach - Łapy (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kursu prawo jazdy kategorii /B/ dla 29 uczestników oraz kursu prawo jazdy kategorii /C/ dla 5 uczestników projektu /Nowe kwalifikacje szansą na rynku pracy - aktywizacja społeczno - zawodowa bezrobotnych gminie Łapy/

58101 / 2014-03-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn.Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - Kreatywna matematyka w przedszkolu

420222 / 2011-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Edukacji Nauczycieli - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie przeprowadzenia od 8 grudnia 2011 r. do 30 czerwca 2012 r. 28 godzin dydaktycznych zajęć pozalekcyjnych z biologii z uczniowskim zespołem redakcyjnym dla uczniów klasy IIb Gimnazjum nr 1 w Grajewie w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach dla Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach, ul. Mikołaja 67 B, 16-400 Suwałki.

367684 / 2009-10-21 - Inny: Stowarzyszenie

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzanie spotkań dla najwyższego kierownictwa jednostek samorządu terytorialnego, szkolenia zespołów pilotowych, szkolenia pracowników JST oraz pełnienie funkcji doradcy dla kadry projektującej system zarządzania przy realizacji projektu pn. ISO 9001 w administracji samorządowej Polski Wschodniej

334064 / 2009-09-25 - Inny: Stowarzyszenie

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzanie spotkań dla najwyższego kierownictwa jednostek samorządu terytorialnego, szkolenia zespołów pilotowych, szkolenia pracowników JST oraz pełnienie funkcji doradcy dla kadry projektującej system zarządzania przy realizacji projektu pn. ISO 9001 w administracji samorządowej Polski Wschodniej

185465 / 2013-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Bielski - Bielsk Podlaski (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) oraz koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu -Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bielskim województwa podlaskiego

421986 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża - Łomża (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć dodatkowych z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Podgórzu w ramach projektu pn. Wykorzystaj swoją szansę! WND-POKL.09.01.02.-20-674/12 finansowanego przez Urząd Marszałkowski w Białymstoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

395720 / 2014-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie warsztatów, szkoleń, wykładów, konsultacji i innych form doskonalenia/wsparcia dla uczestników projektu Doskonalenie nauczycieli ukierunkowane na sukces szkoły/przedszkola współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

211196 / 2011-07-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mońki - Mońki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych w gminie Mońki w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.

311566 / 2011-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu Trening czyni mistrza współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach E.F.S. 2007-2013 Priorytet IX Działanie 9.1.2 P.O.K.L.