Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

159969 / 2014-07-23 - Administracja samorządowa / Powiat Rypiński (Rypin)

Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE)
w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.
Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje dla każdej części,
tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym:
1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego,
2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego
w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń),
3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów
24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po
3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe),
4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole,
5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi
i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym,
6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE,
7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.),
8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW,
9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań
i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE.
Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu.
Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 159969

Data publikacji: 2014-07-23

Nazwa: Powiat Rypiński

Ulica: ul. Warszawska 38

Numer domu: 38

Miejscowość: Rypin

Kod pocztowy: 87-500

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 54 2802432

Numer faxu: 54 2802549

Adres strony internetowej: www.bip.powiatrypinski.pl

Regon: 91086670300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE)
w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego.
Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje dla każdej części,
tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym:
1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego,
2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego
w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń),
3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów
24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po
3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe),
4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole,
5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi
i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym,
6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE,
7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.),
8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW,
9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań
i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE.
Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu.
Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą spełniającą poniższe warunki łącznie w każdej części:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
minimum dziesięcioletnie doświadczenie w pracy nauczycielskiej
w rozumieniu Ustawy Karta Nauczyciela,
stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego,
przygotowanie do pracy z grupą dorosłych potwierdzone certyfikatem trenerskim lub kwalifikacjami edukatorskimi lub kursem z coachingu lub kursem z andragogiki,
ukończony cykl szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji,
doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć z dorosłymi,
w tym w szczególności z nauczycielami (np. przygotowanie
i prowadzenie zajęć otwartych, szkoleń rad pedagogicznych i zespołów nauczycielskich, doradztwo, opracowanie i wdrożenie programów kursów i warsztatów dla nauczycieli) - minimum 200 udokumentowanych godzin,
minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy konsultanta lub doradcy metodycznego lub trenera lub coacha,
doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego - warsztaty strategiczne, rady pedagogiczne szkoleniowe, wspólne rozwiązywanie problemów, tworzenie procedur, warsztaty - minimum pięć przedsięwzięć,
autorstwo w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 5 publikacji (artykuły prasowe lub publikacje książkowe) dotyczących oświaty i problematyki edukacyjnej.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty: Formularz ofertowy

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) terminu realizacji zamówienia z uwagi na:
siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był
w stanie uniknąć lub przewidzieć, opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego,
c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną
w tym Instytucją Wdrażającą,
d) zakresu usług zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe,
e) konieczność zmiany osoby wykonującej zamówienie (wskazanej w ofercie)
z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, niewywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych jej zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji).
Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi SIWZ.
Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej
w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy.
Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin

Data składania wniosków, ofert: 31/07/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pokój nr 211 (sekretariat), II piętro

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Umowa Nr UDA - POKL. 03.05.00 - 00 - 087/13 - 00 z dnia 18 czerwca
2014 roku zawarta pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji a Powiatem Rypińskim

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania,
w tym:
1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego,
2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego
w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń),
3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów
24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po
3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe),
4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę,
5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi
i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym,
6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE,
7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW
(min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami
w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.),
8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do
25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW,
9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań
i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE.
Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu.
Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 2

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania,
w tym:
1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego,
2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego
w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń),
3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów
24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po
3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe),
4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę,
5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi
i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym,
6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE,
7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW
(min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami
w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.),
8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do
25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW,
9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań
i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE.
Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu.
Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym:
1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego,
2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego
w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń),
3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów
24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po
3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe),
4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole,
5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi
i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym,
6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE,
7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.),
8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole/przedszkolu RPW,
9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań
i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE.
Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole/przedszkolu osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu.
Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania,
w tym:
1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego,
2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego
w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń),
3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów
24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po
3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe),
4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę,
5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi
i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym,
6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE,
7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW
(min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami
w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.),
8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do
25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW,
9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań
i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE.
Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność.
Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu.
Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Podobne przetargi

298925 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną polegającą na przeprowadzeniu działań potrzebnych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskimwspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia pozalekcyjne przeznaczone są dla uczniów szkół kształcenia zawodowego (technika i zasadnicze zawodowe), dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński.

201505 / 2012-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lipnowski - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie

358738 / 2013-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji nr 2 do realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny

345754 / 2010-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, realizowanych w ramach II edycji projektu Przyszłość wytyczana pozalekcyjnymi ścieżkami wiedzy i kompetencji..

185758 / 2011-07-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Płużnica - Płużnica (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie nauczycieli - logopedów prowadzących zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-5 lat). Korekta wad wymowy u najmłodszych będzie prowadzona w ramach projektu Przedszkole oknem na świat realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego poddziałanie 9.1.1 POKL.

193649 / 2014-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4

80087 / 2014-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Chełmno - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolenia, zakup podręczników do zajęć komputerowych ECDL, oraz organizacji i przeprowadzenia egzaminów zewnętrznych dla zawansowanych kursów z informatyki i organizacja wycieczek edukacyjnych w ramach projektu 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych Kształtujemy naszą przyszłość, w latach 2014/2015, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

68445 / 2010-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lipnowski - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programu zajęć dodatkowych z zakresu obsługi kasy fiskalnej

114275 / 2012-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubicz - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna dla uczniów SP nr 1 w Lubiczu Dolnym - prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III w ramach Projektu pn. Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania Uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko - Pomorskim realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1. Poddziałania 9.1.2 POKL - zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.

390046 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Mogilnie - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego - III realizowanego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

8801 / 2015-01-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu EU-geniusz i szkoła tajemnic

90517 / 2013-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Stolno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie: Kursów Zawodowych, Treningu Kompetencji Społecznych, Doradztwa Zawodowego, Programu Aktywności Lokalnej.

527470 / 2013-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chełmiński - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu Lepszy start - indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III Specjalnej Szkoły Podstawowej z powiatu chełmińskiego

33225 / 2015-03-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna - wybór osób do prowadzenia zajęć w ramach projektu >>Nasz Przyjaciel Robot - Mechatronika innowacyjnym narzędziem sukcesów edukacyjnych dla toruńskich gimnazjalistów<<

277508 / 2013-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Stolno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych, treningu kompetencji społecznych, doradztwa zawodowego, programu aktywności lokalnej

240493 / 2013-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3

231915 / 2014-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na dodatkowe zajęcia z przedmiotów egzaminacyjnych / maturalnych / ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu Zawodowy paszport do kariery

46274 / 2015-03-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów i warsztatów w publicznych 4 szkołach ponadgimnazjalnych, 1 szkole podstawowej oraz 1 gimnazjum na terenie powiatu świeckiego w roku szkolnym 2014/2015 - Etap VI

197643 / 2012-09-13 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
STANOWISKA EKSPERTÓW DS. OPRACOWANIA MODELU ZARZĄDZANIA FINANSAMI I MODELU ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM UCZELNI - ZADANIE NR 2.