Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

193649 / 2014-09-11 - Administracja samorządowa / Powiat Rypiński (Rypin)

Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 193649

Data publikacji: 2014-09-11

Nazwa: Powiat Rypiński

Ulica: ul. Warszawska 38

Numer domu: 38

Miejscowość: Rypin

Kod pocztowy: 87-500

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 54 2802432

Numer faxu: 54 2802549

Adres strony internetowej: www.bip.powiatrypinski.pl

Regon: 91086670300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 3, Część 4. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Miejsce realizacji zadania: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Rypinie; ul. Warszawska 38 i siedziby szkół/przedszkoli oraz praca zdalna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowy opis poszczególnych Części zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje dla każdej części, tj. jednego SORE organizację pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszkola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 3

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą spełniającą poniższe warunki łącznie w każdej części: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum pięcioletnie doświadczenie w pracy nauczycielskiej w rozumieniu Ustawy Karta Nauczyciela lub w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej lub w Bibliotece Pedagogicznej, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego, ukończony cykl szkoleń dla Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty: Formularz ofertowy

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) terminu realizacji zamówienia z uwagi na: siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawców, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego, c) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną w tym Instytucją Wdrażającą, d) zakresu usług zleconych Podwykonawcom oraz zmiany Podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe wykazanego w ofercie pod warunkiem spełnienia postanowień SIWZ dotyczących Podwykonawców lub podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, e) konieczność zmiany osoby wykonującej zamówienie (wskazanej w ofercie) z następujących powodów: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie, niewywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych jej zadań, jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby spełniające wymogi SIWZ. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zamawiający nie wyrazi zgody na wprowadzenie zmian jeżeli zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu umowy zawartej w efekcie przeprowadzenia niniejszego postępowania lub obniżenie jakości wykonania tej umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin

Data składania wniosków, ofert: 19/09/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pokój nr 211 (sekretariat), II piętro

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Umowa Nr UDA - POKL. 03.05.00 - 00 - 087/13 - 00 z dnia 18 czerwca 2014 roku zawarta pomiędzy Ośrodkiem Rozwoju Edukacji a Powiatem Rypińskim

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 3

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół/przedszkoli, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły/przedszkola obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły/przedszkola w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę/przedszkole, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły/przedszkola związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą/przedszkolem oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole/przedszkolu RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły/przedszkola SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły/przedszola do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole/przedszkolu osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 4

Opis:
Organizacja pełnego cyklu doskonalenia dla 8 szkół, przy czym pełen cykl doskonalenia dla jednej szkoły obejmuje realizację Rocznego Planu Wspomagania, w tym: 1) zdiagnozowanie potrzeb szkoły w formie wywiadu z dyrektorem, spotkania z radą pedagogiczną oraz warsztatu diagnostyczno - rozwojowego, 2) opracowanie Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zawierającego w szczególności: datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji RPW, krótki opis diagnozy potrzeb, cele realizacji RPW (max 3), wskaźniki realizacji, role osób realizujących RPW i korzystających ze wsparcia, harmonogram realizacji RPW wraz ze wskazaniem działań (np. warsztatów, konsultacji, szkoleń), 3) organizację procesu doskonalenia nauczycieli, w tym: organizację warsztatów 24 godzinnych dla nauczycieli (np. 3 moduły po 8 godz. lub 8 modułów po 3 godz.) dla grupy 9 - 26 osób (w przypadku dużych szkół organizuje się 2 grupy warsztatowe), 4) organizację innych form spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe, zajęcia otwarte) i konsultacji indywidualnych - 30 godzin na szkołę, 5) monitoring wdrażania i przygotowanie sprawozdania z Rocznego Planu Wspomagania, to znaczy przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania, opracowanie sprawozdania z RWP, przedstawianie go dyrektorowi i nauczycielom, przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, 6) zaplanowanie zakupu materiałów dydaktycznych i ich opis merytoryczny dla danej placówki w związku z realizowanym RPW i przedłożenie go do akceptacji PORE, 7) organizacja wszystkich spotkań na terenie szkoły związanych z realizacją RPW (min. warsztatów, konsultacji, konferencji, seminariów, zajęć otwartych) od strony logistycznej tj. ustalenie terminów z dyrektorem, nauczycielami, ekspertami w porozumieniu z PORE, przygotowanie pomieszczeń do prowadzenia zajęć, spotkań, przygotowanie suszu konferencyjnego itp.), 8) opracowanie i uzgodnienie ze szkołą oraz przedłożenie w biurze projektu do 25 sierpnia 2015 roku sprawozdania z realizacji w szkole RPW, 9) bieżący kontakt z PORE w związku z realizacją powierzonych zadań i przedkładanie na koniec każdego miesiąca pisemnej informacji o stanie realizowanych zadań w formie uzgodnionej z PORE. Zadania wymienione w pkt 1, 2, 5, 6, 7 i 8 SORE wykonuje osobiście i ponosi za nie pełną odpowiedzialność. Zadania wymienione w pkt 3 i 4 w zakresie merytorycznym wykonuje/wykonują eksperci z danego obszaru doskonalenia. Opis szczegółowych wymagań dotyczących eksperta dla danej szkoły SORE dostarcza niezwłocznie po przeprowadzeniu diagnozy potrzeb szkoły do Powiatowego Organizatora Rozwoju Edukacji. Współpracuje z PORE w opisie merytorycznych wymagań stawianych ekspertom. SORE odpowiada za realizację zadań wymienionych w pkt 3 i 4 od strony organizacyjno - logistycznej. SORE przebywa w szkole osobiście min. 2 razy w miesiącu po 4 godziny, ponadto jest do dyspozycji dyrektora zawsze po wcześniejszym (min. 3 dniowym) umówieniu. Czas realizacji pracy SORE w ciągu miesiąca wynosi minimum 90 godzin

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2015

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

16595 / 2014-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna - wybór osób do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu w ramach projektu>> Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces<<.

287302 / 2014-08-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć edukacyjnych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem w ramach Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

99506 / 2014-03-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć edukacyjnych w ramach Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

11762 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z zaawansowanych metod lutowania i napraw pakietów elektronicznych z zakresu IPC oraz z zakresu ESD - elektryczności statycznej ochrony urządzeń elektronicznych dla uczniów Zespołu Szkół Elektrycznych we Włocławku

285482 / 2014-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rojewo - Rojewo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi edukacyjnej w formie dodatkowych zajęć, wyjazdów edukacyjnych oraz doposażenia bazy dydaktycznej w Gimnazjum w Rojewie w ramach projektu pn. Pewniejsza przyszłość w Gminie Rojewo - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Publicznego Gimnazjum w Rojewie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

32739 / 2013-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu SZkOlna kuźnia Profesjonalistów

237166 / 2014-07-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opiekun zawodowy stażystów w firmach działających w obszarze biotechnologii w Projekcie: Lepsza przyszłość z Biotechnologią

79431 / 2013-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów obejmujących specjalistyczne zajęcia zawodowe poszerzające lub umożliwiające nabycie kwalifikacji zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność w 2013r. Projekt realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

60794 / 2012-02-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-04-011-11 Szkoła po szkole 3

64298 / 2012-03-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chełmiński - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej - wybór osób do prowadzenia zajęć w ramach projektu Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III

113722 / 2015-05-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Rypin - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - III edycja

46821 / 2015-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych oraz pełnienie funkcji szkolnego koordynatora praktyki dla uczniów biorących udział w projekcie Dobry zawód - Lepszy start

72054 / 2015-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór eksperta do przeprowadzenia warsztatu w Szkole Podstawowej nr 5 w Świeciu nt.: Odpowiedzialność prawna nauczyciela w roku szkolnym 2014/2015 - Etap VII

295324 / 2014-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chełmiński - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Chełmnie

4465 / 2015-01-13 - Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania - spawanie łukowe elektrodą otuloną - metoda MMA oraz spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę