Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

40772 / 2013-01-30 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych. / Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (Lublin)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-12-13 pod pozycją 265059. Zobacz ogłoszenie 265059 / 2012-12-13 - Inny: koÅ›cielna szkoÅ‚a wyższa o peÅ‚nych prawach publicznych szkół wyższych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 40772

Data publikacji: 2013-01-30

Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Ulica: Al. Racławickie 14

Numer domu: 14

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-950

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: (81) 445 41 59

Numer faxu: (81) 445 41 63

Adres strony internetowej: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/

Regon: 00051406400000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 265059

Data wydania biuletynu: 2012-12-13

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2012

Pozycja ogłoszenia: 265059

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

Inny rodzaj zamawiającego:
kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KODOWANIE ZADAŃ OTWARTYCH W TESTACH SPRAWDZAJĄCYCH WIEDZĘ I
UMIEJĘTNOŚCI PRZEWIDZIANYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ DLA PRZEDMIOTU
JĘZYK POLSKI NA ETAPIE GIMNAZJALNYM

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Instytut Badań Edukacyjnych realizuje projekt systemowy Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty. Celem głównym projektu jest
wzmocnienie systemu edukacji w zakresie badań edukacyjnych oraz zwiększenie wykorzystywania wyników badań naukowych w polityce i praktyce edukacyjnej oraz w zarządzaniu oświatą. Od 1 czerwca 2012 roku powołany zespół badawczy z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego prowadzi w ramach projektu
systemowego Badanie Dydaktyka literatury i języka polskiego w gimnazjum w świetle nowej podstawy programowej na obszarze pięciu województw: lubelskiego, mazowieckiego, małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Badanie to ma na celu identyfikację słabych i mocnych stron nauczania polonistycznego
oraz określenie szans i zagrożeń związanych z wdrażaniem nowej podstawy programowej z języka polskiego.
Głównym celem badania jest diagnoza stanu nauczania języka polskiego, zgodnie z nową podstawą programową1, na III etapie edukacyjnym oraz opis środowiska szkolnego (w wypadku kadry szkolnej i uczniów) i pozaszkolnego (w wypadku uczniów), które może warunkować ten stan. Diagnoza ta będzie
punktem wyjścia do działań mających na celu poprawę opisanego stanu nauczania. 1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa zakodowania, przez specjalnie przygotowanych koderów, zadań otwartych w testach sprawdzających wiedzę i umiejętności przewidzianych w podstawie programowej
dla przedmiotu język polski na etapie gimnazjum na potrzeby Badania: Dydaktyka literatury i języka polskiego w gimnazjum w świetle nowej podstawy programowej. Testy z języka polskiego posłużą do oceny
wiedzy i umiejętności zarówno całych klas (średnia wyników), jak i konkretnych uczniów. Realizacja zamówienia obejmuje następujące zadania po stronie Wykonawcy: Zorganizowanie szkolenia koderów mającego na celu przygotowanie ich do należytego wykonania zadań opisanych w zamówieniu Zakodowanie
zadań otwartych w testach z języka polskiego zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego Arkuszem kodowania zadań otwartych Wprowadzenie do elektronicznej bazy danych wyników kodowania zadań
otwartych Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia przedstawi Zamawiającemu listę koderów. Zastąpienie kodera w terminie późniejszym (w szczególności po odbytym szkoleniu) jest wykluczona. 2.
Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia wyznacza się na: w części pilotażu: 10 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 15 stycznia 2013 r. w części badania właściwego: 90 dni od dnia
podpisania umowy, nie później niż 3 kwietnia 2013 r. w podziale na transze: I transza - nie więcej niż 6000
testów do 6 marca 2013 r. II transza - nie więcej niż 6000 testów do 20 marca 2013 r. III transza - nie więcej
niż 6000 testów do 3 kwietnia 2013 r. W razie konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia
spowodowaną obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację
zamówienia w pierwotnie określonym czasie. Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu realizacji, z zastrzeżeniem, że wydłużenie nie przekroczy 1 tygodnia. Zmiana terminu musi odbyć się za zgodą Zamawiającego. 3.Opis zadań otwartych w zeszytach testowych wymagających kodowania Na test z języka
polskiego składają się wszystkie zadania sprawdzające umiejętności uczniów przewidziane w nowej podstawie programowej dla przedmiotu język polski w gimnazjum. Testy te przeznaczone są dla uczniów klas: I, II i III gimnazjum. Testy umożliwiają zbadanie poziomu opanowania trzech zasadniczych
umiejętności określonych w podstawie programowej: 1) odbioru wypowiedzi i wykorzystania zawartych w nich informacji, 2) analizy i interpretacji tekstów kultury, 3) tworzenia wypowiedzi pisemnych. Dla każdej
klasy (I, II, III) zostaną przygotowane trzy odrębne testy 90-minutowe (3 testy dla kl. I, 3 testy dla klasy II, 3
testy dla kl. III). Nie będzie różnic między testami dla różnych oddziałów każdej klasy. Każdy test będzie zawierał wyraźne i jednoznaczne oznaczenie, dla którego poziomu edukacyjnego został przygotowany. Każdy test liczy sobie 10-11 stron formatu A4 zawierające zadania oraz 1 stronę zawierającą stronę tytułową. W każdym zeszycie jest średnio 20 zadań z czego średnio 10 to zadania otwarte. W 9 testach znajduje się 91 zadań otwartych, w tym: 77 zadań krótkiej odpowiedzi, 8 zadań rozszerzonej odpowiedzi, 6 zdań tworzenia
dłuższej wypowiedzi. Szczegółowe informacje: Obszar I (3 testy) kl. 1. + kl. 2. + kl. 3 Obszar II (3 testy) kl.
1. + kl. 2. + kl. 3 Obszar III (3 testy) kl. 1. + kl. 2. + kl. 3 razem zadań otwartych zadania krótkiej odpowiedzi
(0-2p.) 8+ 5+ 8= 21 8+4 +9= 21 13 + 12 + 10 = 35 77 zadania rozszerzonej odpowiedzi (3-4p.) 2+ 3 +2 = 5
1+ 1+ 1 = 3 8 zadania dłuższej wypowiedzi (6- 16p. 1+1 +1 = 3 1+ 1+ 1 = 3 6 Liczba zeszytów testowych
wymagających kodowania Zamawiający w terminie 10 dni po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy nie
więcej niż 500 zeszytów testowych z pilotażu do kodowania próbnego (mającego na celu sprawdzenie
poprawności kodowania koderów), nie więcej niż 17500 wypełnionych przez uczniów zeszytów testowych z
testu z języka polskiego (liczba ta obejmuje łącznie testy z języka polskiego poziomów i wszystkich
obszarów) do kodowania zasadniczego. Zeszyty do kodowania próbnego i zeszyty do kodowania
zasadniczego będą przekazane w osobnych paczkach. Zamawiający przekaże także elektroniczną listę
zeszytów do kodowania próbnego (zawierającą oznaczenie rodzaju zeszytu testowego oraz id ucznia, który
wypełnił dany zeszyt). Wykonawca jest zobowiązany do zakodowania wszystkich przekazanych przez Zamawiającego zeszytów testowych zgodnie z zasadami dostarczonymi przez Zamawiającego oraz wprowadzenia efektów kodowania do elektronicznych baz danych o strukturze dostarczonej przez
Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany traktować wszelkie materiały otrzymane w toku realizacji
zamówienia (w szczególności przekazane zeszyty testowe) jako materiały poufne. Zamawiający wymaga zastosowania szczególnych środków bezpieczeństwa i należytej staranności, aby materiały lub ich fragmenty
nie zostały ujawnione osobom nieuprawnionym, czyli innym niż koderzy oraz przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy, którzy na potrzebę realizacji zamówienia muszą mieć do nich wgląd. W dniu
przekazania Wykonawcy zeszytów testowych do zakodowania obie strony podpiszą przygotowany przez
Zamawiającego protokół odbioru materiałów badawczych. 4. Realizacja zamówienia a)Zamawiający w terminie 7 dni po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy Arkusz kodowania zadań otwartych zawierający
szczegółowe wytyczne dotyczące kodowania zadań otwartych w zeszytach testowych z języka polskiego.
b)Zamawiający w terminie 3 dni po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy strukturę baz danych oraz specyfikację określającą zasady wprowadzania danych do baz. Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić
dane zgodnie z przekazaną strukturą i wytycznymi Zamawiającego. c)Wykonawca nada koderom unikalny
kod identyfikacyjny (id kodera), którym oznaczy w bazie danych rekordy kodowane przez danego kodera. Kodowanie zeszytów testowych z języka polskiego W przypadku, gdy zadania otwarte będą kodowane przez
różnych koderów w bazie powinny znaleźć się dwa kody identyfikacyjne z rozróżnieniem na to, który koder
kodował daną część zadań. Wykonawca na 5 dni przed szkoleniem koderów przekaże Zamawiającemu listę koderów wraz z przypisanym kodem identyfikacyjnym kodera. d)Koder może przystąpić do kodowania pod
warunkiem uczestnictwa w szkoleniu, o którym mowa w punkcie i). Zamawiający nie przewiduje możliwości zorganizowania szkolenia uzupełniającego. e)Przydział zeszytów poszczególnym koderom powinien nastąpić w drodze losowania. Zeszyty określonego rodzaju z każdego oddziału klasowego powinny być jak najbardziej
równomiernie rozdysponowane pomiędzy wszystkich koderów z każdego zespołu. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której jeden koder z zespołu koduje wszystkie zeszyty danego typu wypełnione przez uczniów z
jednej klasy. Przed rozpoczęciem kodowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę zawierającą jednoznaczne przypisanie poszczególnych zeszytów testowych do kodera. Lista powinna zawierać numer identyfikacyjny kodera (id kodera), oznaczenie zeszytu testowego oraz numer identyfikacyjny ucznia (id
ucznia), który wypełnił dany zeszyt. f)Kodowanie zadań otwartych wymagających sprawdzenia poprawności
przedstawionej odpowiedzi lub oceny przedstawionego rozumowania będzie polegać na porównaniu rozwiązania z kryteriami opisanymi w Arkuszu kodowania zadań otwartych przekazanym przez Zamawiającego i przyznania danemu rozwiązaniu odpowiedniego kodu opisującego, czy rozwiązanie jest
całkowicie poprawne, częściowo poprawne, czy błędne. Szczegóły procedury kodowania zadań otwartych
opisano poniżej. g)W przypadku kodowania wykonania przez uczniów zadań otwartych zawartych w zeszytach testowych procedura przewiduje: Zapoznanie się przez koderów z kluczami kodowymi i zakodowanie przez nich próbki zeszytów testowych (po 5 rozwiązanych przez uczniów zeszytów testowych z
każdego rodzaju) w ramach przygotowania do szkolenia koderów. Zamawiający 2 dni po podpisaniu umowy
przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej materiały dla koderów potrzebne do przeprowadzenia szkolenia (w tym próbkę rozwiązanych przez uczniów zeszytów testowych oraz arkusze do wprowadzania danych w
formacie .xls). Wykonawca jest odpowiedzialny za przesłanie koderom w wersji elektronicznej materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Koderzy są zobowiązani do uważnego zapoznania się z Arkuszem
kodowania zadań otwartych oraz zakodowania przesłanej próbki rozwiązanych przez uczniów zeszytów testowych (po 5 każdego rodzaju) w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Wykonawca w terminie
do 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia przekaże Zamawiającemu wyniki kodowania próbki testów w postaci elektronicznej bazy danych od wszystkich koderów, którzy wezmą udział w szkoleniu. Próbka zeszytów
testowych, o której mowa wyżej, jest materiałem szkoleniowym i nie wlicza się do puli zeszytów testowych do kodowania zasadniczego objętych niniejszym zamówieniem. Szkolenie koderów testów z języka
polskiego. Wykonawca zorganizuje szkolenie nt. przebiegu i zasad kodowania otwartych zadań testowych dla koderów w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W szkoleniu uczestniczyć będą
przedstawiciele Zamawiającego (nie więcej niż 5 osób). Wykonawca zadba o pełne wyżywienie, nocleg i
materiały szkoleniowe dla wszystkich osób obecnych na szkoleniu, w tym także dla przedstawicieli
Zamawiającego (bez noclegu). Poniżej tabelka dotycząca szkolenia: Zagadnienia Treści Środki dydaktyczne
Czas w. 1. Charakterystyka zadań testowych 1) Typologia zadań pisemnych rodzaje, formy i typy zadań 2)
Procedura oceniania z zastosowaniem kryteriów oceniania prezentacja 2.1. 1h 2. Ocenianie segmentacji
tekstu, stylu, języka, ortografii 1) ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych
umiejętności (wymagania ogólne i wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) prezentacja 2.2.
materiały ćwiczeniowe 10 3. Ogłoszenie 1) ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania ogólne i wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) -
prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 4. Dedykacja, przestroga, kartka pocztowa 1) ogólna
charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania ogólne i wymagania
szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 5. Podanie 1) ogólna
charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania ogólne i wymagania
szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 6. Notatka 1) ogólna
charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania ogólne i wymagania
szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 7.List motywacyjny 1)
ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania ogólne i
wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 8. Opis
zdjęcia 1) ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania
ogólne i wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 9.
Opowiadanie 1) ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania
ogólne i wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 10.
Rozprawka 1) ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres sprawdzanych umiejętności (wymagania
ogólne i wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) - prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 11.
Analiza i interpretacja tekstu literackiego 1) ogólna charakterystyka formy wypowiedzi 2) zakres
sprawdzanych umiejętności (wymagania ogólne i wymagania szczegółowe 3) ocenianie (ćwiczenia) -
prezentacja 2.2. - materiały ćwiczeniowe 10 W szkoleniu wezmą udział wszyscy koderzy, którzy będą brać
udział w realizacji przedmiotu zamówienia. Brak udziału kodera w szkoleniu uniemożliwia mu przystąpienie
do kodowania. W przypadku kodowania wykonania zadań otwartych zawartych w zeszytach testowych co
najmniej 20% zadań powinno zostać zakodowanych podwójnie. Koderzy będą kodować arkusze niezależnie
od siebie. Pierwszy koder będzie kodował na specjalnej karcie podwójnego kodowania, drugi w zeszycie
kodowym. Zamawiający może sprawdzić wybraną przez siebie liczbę zakodowanych wartości. W razie
stwierdzenia w skontrolowanych kodach więcej niż 10% błędów całe kodowanie będzie musiało zostać
powtórzone. Próbne kodowanie. Po szkoleniu, na podstawie klucza kodowego, koderzy zakodują zadania
otwarte z nie więcej niż 500 zeszytów testowych przekazanych przez Zamawiającego. Następnie Wykonawca
przekaże Zamawiającemu do weryfikacji efekty kodowania próbnego w postaci elektronicznej bazy danych
wraz z zeszytami testowymi, których dotyczą. Zeszyty testowe do kodowania próbnego powinny być
rozdzielone pomiędzy koderów zgodnie z następującymi zasadami: każdy koder musi sprawdzić liczbę prac
proporcjonalną do jego wkładu w zasadnicze kodowanie (np. jeśli dany koder będzie kodował w kodowaniu
zasadniczym więcej zeszytów niż pozostali koderzy, powinien także na etapie kodowania próbnego
zakodować proporcjonalnie więcej zeszytów niż pozostali koderzy); każdy koder musi zakodować te rodzaje
zeszytów testowych, które będzie kodował w kodowaniu zasadniczym; przydział zeszytów poszczególnym
koderom powinien nastąpić w drodze losowania. Zamawiający w terminie 2 tygodni od dnia otrzymania baz danych i zeszytów testowych sprawdzi efekty kodowania prac i jeśli wielkość błędów nie przekroczy 5%
zakodowanych zadań otwartych oraz 0,5% zakodowanych zadań zamkniętych przyjmie efekty kodowania
(odsetki błędnych zakodowań są liczone dla każdego testu oddzielnie). Brak zgłoszenia uwag w tym czasie
oznacza akceptację próbnego kodowania. W przypadku błędów w kodowaniu przekraczających 5%
zakodowanych zadań otwartych oraz 0,5% zakodowanych zadań zamkniętych, Zamawiający zwróci
wszystkie zakodowane zeszyty, a Wykonawca dokona poprawek w ciągu 5 dni roboczych i przedstawi
wyniki kodowania do akceptacji. W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego efektów próbnego
kodowania po trzecim przedstawieniu jego wyników, Zamawiający rozwiąże umowę z Wykonawcą bez
prawa do wynagrodzenia. Pulę zeszytów testowych zakodowanych w kodowaniu próbnym, która uzyskała
akceptację Zamawiającego, uznaje się za ostatecznie zakodowaną. Kodowanie zasadnicze. Akceptacja
efektów próbnego kodowania zadań otwartych dokonana przez Zamawiającego umożliwia rozpoczęcie
zasadniczej fazy kodowania zadań otwartych. W fazie tej koderzy zakodują pozostałe zeszyty testowe.
Wyniki kodowania zasadniczego Wykonawca przekaże w oddzielnych bazach danych niż wyniki kodowania
próbnego. a)Uporządkowanie materiałów badawczych: Wykonawca uporządkuje wszystkie przekazane mu
zeszyty testowe ze względu na id szkoły, oddział i rodzaj zeszytu testowego. 5. Dane Wykonawca wprowadzi
do elektronicznych baz danych dane z zadań otwartych (zakodowane) oddzielnie dla wyników kodowania
próbnego i oddzielnie dla wyników kodowania zasadniczego. 6. Przekazanie dokumentacji i baz danych Pliki
z danymi wraz z paczkami ze wszystkimi przekazanymi przez Zamawiającego wypełnionymi zeszytami
testowymi muszą być przekazane Zamawiającemu nie później niż 6 tygodni od podpisania umowy w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego. Zeszyty testowe mają być zapakowane w kartony, oddzielnie dla każdej
szkoły. Każdy karton musi być oznakowany ID szkoły. Zeszyty testowe muszą być uporządkowane ze
względu na oddział i rodzaj zeszytu testowego. 7. Odbiór materiałów badawczych W dniu przekazania przez
Wykonawcę materiałów badawczych oraz baz danych Wykonawca sporządza protokół odbioru materiałów
badawczych. Protokół powinien zawierać w szczególności: I.datę i miejsce przejęcia materiałów badawczych;
II.wykaz załączonych dokumentów badawczych, czyli: zeszytów testowych; konieczne jest umieszczenie
liczby dokumentów; III.podpisy stron. Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 3 tygodnie od dnia
podpisania protokołu odbioru dokona kontroli wyników kodowania dla losowo wybranej próbki zeszytów
testowych pod względem poprawności kodowania pytań zamkniętych i otwartych. Kodowanie zostanie
zaakceptowane, jeśli liczba stwierdzonych błędów nie przekroczy 5% liczby skontrolowanych zadań
otwartych i 0,5% liczby skontrolowanych zadań zamkniętych (odsetki błędnych zakodowań liczone są dla
każdego testu oddzielnie). W przypadku stwierdzenia błędów kodowania przekraczających dopuszczalne
progi Zamawiający zwróci Wykonawcy wszystkie materiały badawcze i wezwie Wykonawcę do usunięcia
błędów w kodowaniu we wszystkich zeszytach testowych w wyznaczonym terminie w ramach ustalonego w
umowie wynagrodzenia. Wyznaczony termin na usunięcie wad nie może być dłuższy niż 2 tygodnie. Po
ponownym protokolarnym przejęciu materiałów badawczych oraz baz danych Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 2 tygodnie ponownie weryfikuje przekazane przez Wykonawcę materiały badawcze oraz bazy
danych (także pod względem ich spójności). W przypadku, gdy Zamawiający nie stwierdza wad, następuje podpisanie ostatecznego protokołu odbioru. W wypadku ponownego stwierdzenia wad wyżej opisaną procedurę stosuje się odpowiednio. 8. Informacje dodatkowe Zamawiający wyznaczy osobę monitorującą przebieg realizacji zamówienia. Wykonawca ze swojej strony wyznaczy osobę odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym. Zamawiający ma prawo do ciągłego monitoringu prowadzonych prac. Wykonawca ma obowiązek udzielenia wszystkich informacji związanych z prowadzonymi i planowanymi
pracami w ramach realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego

Kody CPV:
793150005 (Usługi badań społecznych)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt systemowy Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty

Nazwa wykonawcy: Prosperidad Sp. z o.o.

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kowalska 17

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-115

ID województwa: 2

Województwo / kraj: lubelskie

Nazwa:
KODOWANIE ZADAŃ OTWARTYCH W TESTACH SPRAWDZAJĄCYCH WIEDZĘ I
UMIEJĘTNOŚCI PRZEWIDZIANYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ DLA PRZEDMIOTU
JĘZYK POLSKI NA ETAPIE GIMNAZJALNYM

Nr częsci: 1

Data udzielenie zamówienia: 21/01/2013

Liczba ofert: 3

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 170731,71

Cena wybranej oferty: 198000,00

Cena minimalna: 168989,70

Cena maksymalna: 569304,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

382820 / 2010-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie diagnozy stanu i zakresu badań i analiz w województwie lubelskim oraz opracowanie Strategii Lubelskiego Obserwatorium Rynku Pracy (LORP) wraz z opracowaniem i wydrukiem raportu

505526 / 2013-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Realizacja w latach 2013-2015, w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ilościowego badania Potrzeby i oczekiwania przedsiębiorstw z wykorzystaniem techniki CATI (wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego) oraz wykonanie prac analitycznych związanych z badaniami wraz z przygotowaniem raportów po pierwszej i drugiej fali badania

265059 / 2012-12-13 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
KODOWANIE ZADAŃ OTWARTYCH W TESTACH SPRAWDZAJĄCYCH WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI PRZEWIDZIANYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ DLA PRZEDMIOTU JĘZYK POLSKI NA ETAPIE GIMNAZJALNYM

129522 / 2014-04-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Realizacja w roku 2014 w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ilościowego badania pt. Potrzeby i oczekiwania pracodawców zatrudniających co najmniej 10 pracowników, wśród podmiotów gospodarki narodowej, z wykorzystaniem techniki CATI oraz wykonanie prac analitycznych związanych z badaniami wraz z przygotowaniem raportów po pierwszej i drugiej fali badania

242303 / 2010-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie badań w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - pilotaż

393534 / 2013-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Realizacja w latach 2013-2015, w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ciągłego monitoringu ofert pracy z wykorzystaniem metody analizy treści, prace analityczne związane z badaniem, w tym przygotowanie raportów miesięcznych, okresowych i końcowego

235433 / 2012-11-07 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
KODOWANIE ZADAŃ OTWARTYCH W TESTACH SPRAWDZAJĄCYCH WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI PRZEWIDZIANYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ DLA PRZEDMIOTU JĘZYK POLSKI NA ETAPIE GIMNAZJALNYM

284964 / 2010-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie diagnozy stanu i zakresu badań i analiz w województwie lubelskim oraz opracowanie Strategii Lubelskiego Obserwatorium Rynku Pracy (LORP) wraz z opracowaniem i wydrukiem raportu

241851 / 2012-11-15 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
KODOWANIE ZADAŃ OTWARTYCH W TESTACH SPRAWDZAJĄCYCH WIEDZĘ I UMIEJĘTNOŚCI PRZEWIDZIANYCH W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ DLA PRZEDMIOTU JĘZYK POLSKI NA ETAPIE GIMNAZJALNYM

478104 / 2013-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Realizacja w latach 2013-2015, w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - kontynuacja, ciągłego monitoringu ofert pracy z wykorzystaniem metody analizy treści, prace analityczne związane z badaniem, w tym przygotowanie raportów miesięcznych, okresowych i końcowego

338719 / 2011-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Przeprowadzenie badania ilościowego (metodą CAWI) PLANY I LOSY ZAWODOWE ABSOLWENTÓW w województwie lubelskim oraz wykonanie prac analitycznych dotyczących badania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie w związku z realizacją projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy

342230 / 2010-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie badania ewaluacyjnego p.n. Ocena poziomu realizacji wskaźników w ramach Priorytetu VI i VII POKL w województwie lubelskim.

4836 / 2013-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Przeprowadzenie w roku 2013, w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy, badań ilościowych absolwentów, w działaniu badawczym Plany i losy zawodowe absolwentów szkół ponadgimnazjalnych i uczelni wyższych, wykonanie prac analitycznych związanych z badaniem, skład i druk raportu

389866 / 2010-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 793150005 (Usługi badań społecznych)
Wykonanie badań w ramach projektu systemowego Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy - pilotaż