202013 / 2012-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Dukla (Dukla)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
Opis zamówienia
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja = edukacja Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakość usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
Rodzaj zamówienia: usługi
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych) w ośmiu szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla dla klas I - III dla uczestników programu: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Dukla w roku szkolnym 2012/2013. W procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów i uczennic istotne jest przekazywanie im niestereotypowej wiedzy i szerokiego, niezależnego od płci spektrum możliwych wyborów życiowych, a także szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi zawodowej, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych.
Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych a także zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języki obce, zajęcia artystyczne, i gimnastyka korekcyjna. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
Do obowiązków prowadzącego będzie należeć:
a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły), w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 r.
b) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia,
c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy.
Beneficjentem projektu jest - Gmina Dukla
Jednostką koordynującą projekt jest - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli ul. Kościuszki 4
Numer i nazwa Priorytetu: IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Instytucja Pośrednicząca: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie.
Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (określona szkoła podstawowa) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych:
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Nr 1 w Dukli
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 90 h
2012 rok 30 h
2013 rok 60 h
Część II NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 60h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część III NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 120 h
2012 rok 40 h
2013 rok 80 h
Część IV NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część V NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część VI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Łącznie -150 h
2012 rok 50 h
2013 rok 100 h
Część VII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -180 h
2012 rok 60 h
2013 rok 120 h
Szkoła Podstawowa w Głojscach.
2) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część VIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część IX NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część X NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Iwli.
3) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część XIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Szkoła Podstawowa w Wietrznie.
4) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XIV NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Jasionce.
5) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XVI NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XVIII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich
6) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XIX NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XX NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Równem
7)Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XXII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXIV NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXVI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Tylawie
8) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XXVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie je - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXVIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).
1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum pół roku doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało:
-uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach;
-sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka;
-dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć;
-opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły;
-prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (...godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Indywidualizacja =edukacja UDA-POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013r. wg zaakceptowanego planu pracy;
-dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji;
-informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów,
-przeprowadzenie ewaluacji zajęć
- dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków dyrektorowi szkoły a dyrektor koordynatorowi;
-prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin.
-wspomaganie promocji i ewaluacji projektu
- informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z dyrektorem szkoły w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu;
-ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie;
-zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia;
-decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce;
-bieżące informowanie koordynatora i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy;
-oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorami szkół. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 26 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły.
Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie.
Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dukla. Do celów szczegółowych projektu należą:
a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Dukla. oferty edukacyjno -wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi,
b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania,
c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej),
d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia,
f) zadania,
g) treści i struktura programu zajęć,
h) procedury/ metody osiągania celów,
i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie),
j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów),
k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)...
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego,
b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu,
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją,
jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Indywidualizacja =edukacja DA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej gminie Dukla wniosek złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 202013
Data publikacji: 2012-09-20
Nazwa: Gmina Dukla
Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
Numer domu: 11
Miejscowość: Dukla
Kod pocztowy: 38-450
Województwo / kraj: podkarpackie
Numer telefonu: 013 4329135
Numer faxu: 013 4331011
Adres strony internetowej: www.dukla.pl
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej, w roku szkolnym 2012/2013 , w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej
Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja = edukacja Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakość usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012-2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
Rodzaj zamówienia: usługi
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych) w ośmiu szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla dla klas I - III dla uczestników programu: Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Celem głównym jest indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu Gminy Dukla w roku szkolnym 2012/2013. W procesie wyrównywania szans edukacyjnych uczniów i uczennic istotne jest przekazywanie im niestereotypowej wiedzy i szerokiego, niezależnego od płci spektrum możliwych wyborów życiowych, a także szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi zawodowej, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych co spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych.
Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych a także zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, języki obce, zajęcia artystyczne, i gimnastyka korekcyjna. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
Do obowiązków prowadzącego będzie należeć:
a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły), w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013 r.
b) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia,
c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy.
Beneficjentem projektu jest - Gmina Dukla
Jednostką koordynującą projekt jest - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Dukli ul. Kościuszki 4
Numer i nazwa Priorytetu: IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Numer i nazwa Poddziałania: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Instytucja Pośrednicząca: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie.
Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (określona szkoła podstawowa) oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych:
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Nr 1 w Dukli
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 90 h
2012 rok 30 h
2013 rok 60 h
Część II NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 60h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część III NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 120 h
2012 rok 40 h
2013 rok 80 h
Część IV NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część V NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część VI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Języki obce dla dzieci Łącznie -150 h
2012 rok 50 h
2013 rok 100 h
Część VII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -180 h
2012 rok 60 h
2013 rok 120 h
Szkoła Podstawowa w Głojscach.
2) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część VIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część IX NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część X NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Iwli.
3) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Część XIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Szkoła Podstawowa w Wietrznie.
4) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XIV NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Jasionce.
5) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XVI NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XVIII NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Łękach Dukielskich
6) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XIX NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XX NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -60 h
2012 rok 20 h
2013 rok 40 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Równem
7)Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XXII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXIII NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Łącznie - 30h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXIV NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXV NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie, szczególnie uzdolnionych - ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno przyrodniczych Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXVI NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - artystyczne Łącznie -30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Publicznych w Tylawie
8) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część XXVII NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Łącznie je - 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Część XXVIII NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Łącznie- 30 h
2012 rok 10 h
2013 rok 20 h
Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009r. Nr 50, poz. 400).
1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z ww. rozporządzeniem oraz minimum pół roku doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało:
-uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach;
-sporządzenie diagnozy indywidualnej dziecka;
-dostosowanie zajęć pozalekcyjnych do ustalonego przez dyrektora szkoły planu zajęć;
-opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja =edukacja UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły;
-prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (...godz. lekcyjnych zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Indywidualizacja =edukacja UDA-POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w wybranej przez siebie części Projektu w terminie maksymalnym do 28 czerwca 2013r. wg zaakceptowanego planu pracy;
-dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji;
-informowanie wychowawcy, dyrektora o wynikach i o osiągnięciach uczniów,
-przeprowadzenie ewaluacji zajęć
- dwa razy w trakcie trwania projektu oraz przekazanie wniosków dyrektorowi szkoły a dyrektor koordynatorowi;
-prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji koordynatorowi, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin.
-wspomaganie promocji i ewaluacji projektu
- informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z dyrektorem szkoły w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu;
-ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie;
-zobowiązanie do przestrzegania regulaminu sali, w której prowadzi zajęcia;
-decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce;
-bieżące informowanie koordynatora i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy;
-oznaczenie każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Szczegółowy zakres obowiązków został ujęty w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana godzin (nie dotycząca ilości) nie stanowi zmiany przedmiotu zamówienia i nie wymaga zmiany zawartej umowy. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorami szkół. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć wg niżej wymienionych rodzajów przez wykonawcę zamówienia i składa się z 26 części. Dokładne godziny wykonywania zajęć zostaną ustalone z dyrektorem szkoły.. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły i na terenie danej placówki po zakończeniu obowiązkowych zajęć wg harmonogramu opracowanego i uzgodnionego z dyrektorem szkoły.
Ponadto zajęcia muszą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że wykonawca musi prowadzić zajęcia samodzielnie.
Celem głównym (ogólnym) projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dukla. Do celów szczegółowych projektu należą:
a) zapewnienie dzieciom klas I-III szkół podstawowych gminy Dukla. oferty edukacyjno -wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi,
b) zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w w/w szkołach aktywizujących metod nauczania,
c) zwiększenie dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy pedagogiczno-psychologicznej udzielanej dzieciom, w szczególności dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, realizowanej na zajęciach terapeutycznych (terapii psychologicznej),
d) wyszczególnienie i opis metod realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia, e) wyszczególnienie i opis form realizacji programu ze szczególnym uwzględnieniem form aktywizujących pracę ucznia i jego zaangażowanie w zajęcia,
f) zadania,
g) treści i struktura programu zajęć,
h) procedury/ metody osiągania celów,
i) spodziewane efekty/rezultaty (ze szczególnym uwzględnieniem rezultatów zawartych w projekcie),
j) ewaluacja programu ( ocena przydatności i skuteczności przeprowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów),
k) ewentualne załączniki (np. zdjęcia, rysunki)...
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego,
b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu,
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach 1 - 3 szkoły podstawowej lub do realizacji zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją,
jest niezaangażowany w realizację innych projektów finansowanych w ramach PO KL 2007-2013, nie jest pracownikiem instytucji uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz legitymuje się dokumentem potwierdzającym posiadanie przygotowania pedagogicznego oraz aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego.
Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy: Indywidualizacja =edukacja DA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej gminie Dukla wniosek złożony i wyłoniony w otwartym konkursie ogłoszonym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 28
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 28/06/2013
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
Wiedza i doświadczenie:
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
Potencjał techniczny:
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
Sytuacja ekonomiczna:
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złoęznie oświadczenia wg Załącznika Nr 2 do SIWZ
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) Oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ,
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ - Zał. Nr 1 do oferty.
c) Oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ - Zał. Nr 2 do oferty.
d) Zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ - Zał. Nr 3 do oferty.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.dukla.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14
Data składania wniosków, ofert: 01/10/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 08:00
Miejsce składania:
Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
umowa o dofinansowanie Projekt : Indywidualizacja = edukacja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
522780 / 2012-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia zajęć dodatkowych-język angielski zawodowy
15175 / 2013-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć kursowych dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
65455 / 2015-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/5/15
50206 / 2015-03-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i przeprowadzenie kursu prawa jazdy dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie oraz kursu spawacza metodą MIG dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
373944 / 2012-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe w zakresie księgowość i kadry w małej firmie.
275552 / 2014-08-19 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Areszt Åšledczy w Nisku - Nisko (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie przetargowe, polegające na przeprowadzeniu 1 cyklu szkoleniowego dla grupy 10 skazanych, osadzonych w Areszcie Śledczym w Nisku i Odziale Zewnętrznym w Chmielowie.
413240 / 2012-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 kursów specjalistycznych: barmańskiego, kelnerskiego oraz obsługi kas fiskalnych, zakładania i prowadzenia własnej firmy dla uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców
254855 / 2014-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Powiatowe Centrum Rozwoju Edukacji - profesjonalny system doskonalenia nauczycieli w powiecie lubaczowskim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół PU-3211/3/14
172876 / 2013-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Agro-Technicznych w Ropczycach - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego
325998 / 2011-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Strzyżowie - Strzyżów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usługi edukacyjnej.
394460 / 2013-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP V Zadania od 1 do 4
521462 / 2012-12-20 - Inny: placówka oświatowa - Zespół Szkół
Zespół Szkół w Cmolasie - Cmolas (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów biorących udział w projekcie pn. Gimnazjalista na 5 w Publicznym Gimnazjum w Cmolasie realizowanym przez Publiczne Gimnazjum im. ks. Wojciecha Borowiusza w Cmolasie.
128292 / 2013-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP IV
234290 / 2013-06-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia barmańskiego dla uczniów/uczennic
w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
271222 / 2014-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Gorzycach - Gorzyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kategorii B w ramach realizacji projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców
384670 / 2009-11-04 - Inny: stowarzyszenie
Stowarzyszenie Społeczno-Ekonomiczne ABSOLWENT - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi szkoleniowej - trener języka polskiego w projekcie Prawie jak u siebie - skuteczne wsparcie integracji poprzez działania edukacyjne
43075 / 2014-02-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Elementy bankowości z praktyce oraz Praktyczne zastosowanie informatyki na przykładzie relacyjnej bazy danych dla studentów drugiego roku studiów zamawianych na kierunku MATEMATYKA, realizowanych w ramach zadania 4 pt.: Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego: dodatkowe zajęcia w projekcie Matematyka klucz do sukcesu
91338 / 2014-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - Frysztak (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg na organizację i prowadzenie zajęć wyrównawczych z przedmiotów zawodowych.
34407 / 2010-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stalowa Wola - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zamówienia uzupełniające do zadania /Dyżur logopedyczny w 13 przedszkolach podległych Gminie Stalowa Wola, realizowany w ramach zadania pn. Gimnastyka mowy i języka - Program rozwoju mowy dzieci w Gminie Stalowa Wola/.
310498 / 2012-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Gorzycach - Gorzyce (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.
206171 / 2012-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Raniżów - Raniżów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usług w ramach projektu Wiem i umiem