Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

310498 / 2012-08-22 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół w Gorzycach (Gorzyce)

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów w ramach projektu pn.Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Powiat Tarnobrzeski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć:
1. Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji.
Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego. Uzasadnienie (dlaczego): Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie), uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs.
2. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
3. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
4. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie: ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
5. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
6. Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie: kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
7. Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości.
8. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy / zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu,
9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu,
10. Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował program zajęć i skrypt, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej program zajęć i skrypt. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 310498

Data publikacji: 2012-08-22

Nazwa: Zespół Szkół w Gorzycach

Ulica: ul. Żwirki i Wigury 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Gorzyce

Kod pocztowy: 39-432

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 015 8362087

Numer faxu: 015 8362087

Regon: 00003721000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów realizowanych w projekcie pn. Podkarpacie stawia na zawodowców.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz kursów w ramach projektu pn.Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego przez Powiat Tarnobrzeski w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.

Zespół Szkół Nr 1 w Nowej Dębie, ul. M. Reja 7, 39-460 Nowa Dęba, i Zespół Szkół Nr 2 w Nowej Dębie im. E. Kwiatkowskiego, ul. Kościuszki 101, 39-460 Nowa Dęba.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi prowadzenie następujących rodzajów zajęć:
1. Kurs z profesjonalnej stylizacji i wizualizacji Charakterystyka: kurs specjalistyczny przeprowadzony w pracowni szkoły przez zatrudnionych z zewnątrz profesjonalistów z zakresu stylizacji i wizualizacji.
Grupa docelowa: kurs stylizacji obejmie dwie grupy po 8 uczniów głównie z technikum fryzjerskiego. Uzasadnienie (dlaczego): Współcześnie wymagania klientów zmuszają fryzjerów do posiadania wiedzy nie tylko o samej technice fryzjerskiej, ale również o modzie, stylizacji, wizażu i stosowanych kosmetykach. Kurs będzie poszerzeniem tego typu wiedzy i umiejętności. Ważnymi argumentami za przeprowadzeniem kursów jest promocja szkoły w środowisku lokalnym (uczniowie uzyskają za darmo certyfikaty o odbytym kursie), uczniowie zdobędą umiejętności dzięki którym staną się atrakcyjniejsi na rynku pracy, dostosujemy się do potrzeb regionalnego rynku pracy. Szczegóły organizacyjne: kurs oraz sprzęt specjalistyczny zapewniony przez prowadzącego kurs.
2. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (1) - Matematyka w ekonomii Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze Matematyka w ekonomii. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik ekonomista, technik handlowiec. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń procentowych, przekształcania wyrażeń algebraicznych, przeliczeń jednostek miar, obliczeń odsetek, rat kredytów i lokat, analizy i sporządzania wykresów na podstawie danych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla każdej grupy. W trakcie trwania projektu wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób). Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
3. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (2) - Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie kierunku technik mechanik, technik informatyk, technik usług fryzjerskich, technik organizacji reklamy. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
4. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (3) - zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie technikum klasy trzecie i czwarte. Uzasadnienie: ilość godzin w programie nauczania jest niewystarczająca na opanowanie w pełni podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najzdolniejszych uczniów mające na celu poszerzenie wiedzy matematycznej . Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
5. Zajęcia wyrównawcze i dodatkowe z matematyki (4) - zajęcia dodatkowe z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: uczniowie zasadniczej szkoły zawodowej. Uzasadnienie: kluczowe kompetencje matematyczne nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności zawodowych w zakresie obliczeń. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Pozwolą na dalsze rozwijanie zainteresowań technicznych. Niski poziom umiejętności matematycznych i logicznego rozumowania wpływa na obniżenie zdawalności egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
6. Zajęcia wyrównawczych z języka angielskiego i języka niemieckiego (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski)Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego i niemieckiego. Grupa docelowa: zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów w technikum Uzasadnienie: kluczowe kompetencje językowe nabywane w gimnazjum nie pozwalają na opanowanie podstawowych umiejętności językowych. Zajęcia skierowane do najsłabszych uczniów mające na celu zapobieganie drugoroczności oraz wykluczeniu. Szczegóły organizacyjne: 2 godzin zajęć na tydzień dla grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. (Wybór uczestników - najniższa średnia z) Do zajęć opracowany zostanie program zajęć i skrypt zadań dla ucznia, które stanowić będą wkład własny niepieniężny. Opracowanie graficzne i druk - usługa. Zajęcia prowadzone będą w salach, których koszt wynajęcia stanowić będzie wkład własny niepieniężny.
7. Język obcy w biznesie (1 x język niemiecki, 1 x języki angielski) Charakterystyka wydatku: zajęcia dodatkowe branżowe z języka angielskiego i niemieckiego dla klas technikum handlowego i ekonomicznego. Grupa docelowa: uczniowie klas 3 i 4 technikum handlowego z oceną powyżej 3,5. Uzasadnienie: pracodawcy zgłaszają zapotrzebowanie na pracowników bardzo dobrze posługujących się językiem obcym zawodowym. Zajęcia mają na celu udoskonalenie praktycznego zastosowania języka w sytuacjach zawodowych na stanowisku pracy. Szczegóły organizacyjne: jedna godzina zajęć na tydzień dla każdej grupy. Wsparciem objęte będą dwie grupy po 8 osób. Do zajęć opracowany zostanie program, który stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Zajęcia prowadzone będą w salach, koszt wynajęcia których stanowić będzie wkład własny niepieniężny. Po zakończeniu szkolenia wypracowane materiały wykorzystywane będą do dalszego doskonalenia językowego młodzieży w przyszłości.
8. Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego Charakterystyka wydatku: język angielski zawodowy / zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z języka ang. Uzasadnienie: kompetencje językowe nabywane w gimnazjach pozwalają jedynie na opanowaniu podstaw języka angielskiego. Zachodzi więc konieczność zorganizowania dodatkowych zajęć wyrównawczych ze szczególnym uwzględnieniem nauki zawodowego języka angielskiego. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu,
9. Zajęcia wyrównawcze z matematyki Charakterystyka wydatku: zajęcia wyrównawcze z matematyki. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego z najniższymi ocenami z matematyki. Uzasadnienie: umiejętności nabywane w gimnazjum z matematyki wymagają gruntownego utrwalenia i uzupełnienia, w szczególności pod kontem matury z matematyki. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu,
10. Zajęcia edukacyjne z zakresu hotelarstwa Charakterystyka wydatku: rozszerzające zajęcia edukacyjne z hotelarstwa w zakresie praktycznym. Grupa docelowa: Uczniowie wszystkich klas technikum hotelarskiego. Uzasadnienie: zgodnie ze spostrzeżeniami pracodawców zakres realizowanych zajęć praktycznych w ramach programu nauczania w zawodzie jest niewystarczający. Istnieje potrzeba opracowania dodatkowego harmonogramu zajęć oraz ich programu we współpracy z pracodawcami i przeszkolenia w tym zakresie uczniów. Wypracowane w ramach projektu materiały oraz metody kształcenia zostaną wykorzystane w dalszym kształceniu w zakresie rozszerzonym z przedmiotów zawodowych. Szczegóły organizacyjne: dla grupy 10 uczniów 20 godzin w danym półroczu.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca opracował program zajęć i skrypt, które powinny uzyskać akceptację osoby o kwalifikacjach, co najmniej równych kwalifikacjom osoby opracowującej program zajęć i skrypt. Zamawiający zapewnia możliwość korzystania z pomieszczeń, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Udostępnienie pomieszczeń, sprzętu i urządzeń nastąpi bezpłatnie z zachowaniem odpowiedzialności Wykonawcy za ich użytkowanie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji czasu pracy Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
802100009 (Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
805332001 (Kursy komputerowe)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
805300008 (Usługi szkolenia zawodowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/10/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,

Wiedza i doświadczenie:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,

Potencjał techniczny:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.,

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób w którym wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Sytuacja ekonomiczna:
warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji umowy w związku z: a)brakiem środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nieprzewidzianych przyczyn; b)zmiany terminu realizacji projektu; c)działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów KC. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób bezpośrednio realizujących przedmiot umowy po wcześniejszym poinformowaniu przez Wykonawcę na piśmie o konieczności dokonania takiej zmiany, z zastrzeżeniem, że osoby które zostaną włączone do realizacji przedmiotu umowy będą posiadać kwalifikacje i doświadczenie, co najmniej równe kwalifikacjom i doświadczeniu określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce tel./fax. 15/836-20-87 strona internetowa: www.zsgorzyce.pl e-mail: zsgorzyce@wp.pl.

Data składania wniosków, ofert: 30/08/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 15:00

Miejsce składania:
Zespół Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach ul. Żwirki i Wigury 2 39-432 Gorzyce

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego).

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

15175 / 2013-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla Zamawiającego zajęć kursowych dla młodzieży Zespołu Szkół Mechanicznych i Drzewnych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

39057 / 2013-03-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla studentów pierwszego roku studiów zamawianych na kierunku Matematyka realizowanych w ramach zadania nr 2 Realizacja zajęć wyrównawczych z matematyki w ramach projektu Matematyka klucz do sukcesu

426110 / 2013-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z języka angielskiego dla uczniów/uczennic w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2013/2014

230259 / 2013-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Sanocki - Sanok (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

238057 / 2011-09-06 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki oraz fizyki w systemie tradycyjnym i systemie e-learning

156647 / 2014-07-18 - Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Tarnobrzegu - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

260070 / 2013-07-04 - Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie staży zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Tarnobrzegu w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

106784 / 2013-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi szkoleniowej dot. programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

352046 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z literatury, historii i kultury dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2012/2013

390470 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grębów - Grębów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Dziecko To Skarb - Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Grębów

190695 / 2011-07-12 - Inny: jednostka oświatowa

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka - Dębica (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach cyklu pn.: PROFESJONALNA OBSŁUGA BIURA TURYSTYCZNEGO

212912 / 2014-06-25 - Inny: administracja samorzÄ…dowa ( gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna)

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów, poradnictwa w ramach kontraktów socjalnych dla 40 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

211603 / 2013-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie w roku szkolnym 2013/2014 kursów specjalistycznych: barmańskiego, kelnerskiego oraz obsługi kas fiskalnych, zakładania i prowadzenia własnej firmy dla uczniów ZSP Nr 2 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

245040 / 2014-07-22 - Inny: administracja samorzÄ…dowa (gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna)

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń, warsztatów, poradnictwa w ramach kontraktów socjalnych dla 40 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Stalowa Wola współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocyspołecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

198347 / 2010-07-24 - Administracja samorzÄ…dowa

III Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkolenia dla nauczycieli liceum ogólnokształcącego z zakresu obsługi programu ProgMan Analizator Matur dla szkoły oraz interpretacji statystycznej wyników matur w ramach projektu Program rozwoju III LO w Rzeszowie

62629 / 2012-03-19 - Uczelnia publiczna

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Specjalistyczne szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji zakupionych urządzeń naukowo - badawczych

43075 / 2014-02-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Elementy bankowości z praktyce oraz Praktyczne zastosowanie informatyki na przykładzie relacyjnej bazy danych dla studentów drugiego roku studiów zamawianych na kierunku MATEMATYKA, realizowanych w ramach zadania 4 pt.: Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego: dodatkowe zajęcia w projekcie Matematyka klucz do sukcesu

253936 / 2014-07-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych obejmujący kształcenie zawodowe na kierunku ,,technik pojazdów samochodowych w systemie modułowym w Zespole Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki