65455 / 2015-05-07 - Administracja samorządowa / Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie (Rzeszów)
Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/5/15
Opis zamówienia
1. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a. zorganizować i przeprowadzić szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 opracowanego przez Galinę Dolyę i Nikolaia Veraksę, opartego na teorii Lwa Wygotskiego. Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.
- Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną.
Część teoretyczna obejmie najważniejsze zagadnienia teorii społeczno - kulturowej Lwa Wygotskiego, sposoby wspierania rozwoju umiejętności samoregulacji, poznawczych oraz komunikacyjnych zgodnie z ideą Wygotskiego, a także umiejscowienie jej założeń na tle innych pedagogik.
Część praktyczna będzie prowadzona w oparciu o materiały autorskie Galiny Dolyi opracowane do programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 po to, by w sposób szczegółowy przedstawić metodykę pracy z programem oraz by nauczyciele po ukończonym szkoleniu mogli od razu przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne działania z dziećmi.
- Szkolenie przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się w czasie prowadzonych zajęć. Podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć opracowana przez Galinę Dolya i Nikolaia Veraksę, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych - tzw. siatek zgodności L. Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur ułatwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych.
- Czas trwania i sposób organizacji szkolenia (dla 1 grupy): 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (4 godz. dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (6 godz. dydaktycznych).
1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane w dowolne dni tygodnia ze szczególnym uwzględnieniem dni weekendowych tj. soboty i niedzieli w godzinach od 08:00 do 20:00.
- Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 4 grupy
Zamawiający przewiduje, że jednorazowo odbywać się mogą zajęcia dla 2 grup w tych samych terminach.
- Średnia liczba osób w jednej grupie: 20 (maksymalnie 25 os./gr.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 1). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
b. dostarczyć materiały szkoleniowe wszystkim uczestnikom szkolenia w postaci podręcznika metodycznego dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Motyle, autorzy: Galina Dolya, Nikolai Veraksa.
ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej, użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, wskazał pochodzenie, nazwę produktu lub producenta, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej.
Zamawiający za równoważne uzna:
1. Szkolenie jeśli:
a. przygotowuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu konkretnego, zwartego programu edukacyjnego z zakresu metodyki pracy w obszarze edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, program oparty na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera), który zostanie dołączony w postaci podręcznika metodycznego jako materiał szkoleniowy. Umożliwia osiągnięcie celu szkolenia jakim jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.
b. czas trwania szkolenia: nie mniej niż 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (nie mniej niż 4 godziny dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (nie mniej niż 6 godzin dydaktycznych)
1 godzina dydaktyczna = 45 minut
c. jest prowadzone w oparciu o materiały (karty pracy) do konkretnych zajęć z grupą 10 dzieci, opracowane do proponowanego programu edukacyjnego,
d. podczas szkolenia wykorzystane są wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku dostarczonym na szkolenie,
e. przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą 10-osobową dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób każde z dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się w czasie prowadzonych zajęć,
f. podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera),
g. ukończenie szkolenia da uczestnikowi uprawnienie do prowadzenia zajęć z proponowanego programu edukacyjnego, poświadczone zaświadczeniem zatwierdzonym przez autora metody/programu.
2. Materiały szkoleniowe jeśli:
a. jest to podręcznik metodyczny dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z zakresu edukacji matematycznej, koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby,
b. podręcznik opisuje konkretną metodykę pracy w zakresie rozumienia podstawowych relacji matematycznych i kształtowania pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, opartą na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur umożliwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych i wykorzystanie ich
do rozwiązywania różnorodnych zadań, a z drugiej strony umożliwiających rozpoznawanie istotnych cech każdego zadania poznawczego i wykonywanie operacji umysłowych potrzebnych do jego rozwiązania,
c. przedstawione w podręczniku materiały graficzne są zaprojektowane w taki sposób, by ułatwić dzieciom kształcenie procesów myślowych, takich jak: analizowanie, syntetyzowanie, porównywanie oraz czynnościowe wykorzystanie edukacji matematycznej oraz osadzają ją w rzeczywistości bliskiej dzieciom, również po to, aby umiejętności matematyczne wykorzystywać w życiu,
d. scenariusze zajęć w podręczniku są zaprojektowane tak, by czas realizacji poszczególnych zajęć był nie dłuższy niż 20 minut,
e. ilość stron podręcznika wynosi nie mniej niż 89 w formacie A4, czcionka o rozmiarze nie większym niż 12,
f. sposób zadruku podręcznika: część główna: 4/0, załączniki 1/0,
g. podręcznik zawiera:
- wprowadzenie, nie mniej niż 30 scenariuszy zajęć z dziećmi,
- nie mniej niż 49 poglądowych kolorowych ilustracji, w tym tabele przedstawiające sposób organizacji materiałów pomocniczych dla dzieci oraz przykładową ocenę diagnostyczną nawiązującą do realizowanych sesji diagnostycznych,
- następujący układ treści scenariuszy: podział tekstu na cele dydaktyczne, spis materiałów dla nauczyciela i grupy 10 dzieci, procedura przeprowadzenia zajęć, zindywidualizowany wynik dydaktyczny,
- załączniki: wzory siatek zgodności (6 rodzajów siatek zgodności Leonida Vengera) oraz arkusze do bieżącego monitorowania umiejętności dziecka
do każdych zajęć w ujęciu grupowym.
h. do podręcznika będą istniały dodatkowe karty pracy z dziećmi (minimum 258 kart pracy do scenariuszy zajęć opracowanych w podręczniku), które nauczyciel/przedszkole może nabyć we własnym zakresie
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 65455
Data publikacji: 2015-05-07
Nazwa:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Ulica: ul. Niedzielskiego 2
Numer domu: 2
Miejscowość: Rzeszów
Kod pocztowy: 35-036
Województwo / kraj: podkarpackie
Numer telefonu: 17 8534097
Numer faxu: 17 8534682
Adres strony internetowej: www.pcen.pl
Regon: 69070548200000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/5/15
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
a. zorganizować i przeprowadzić szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 opracowanego przez Galinę Dolyę i Nikolaia Veraksę, opartego na teorii Lwa Wygotskiego. Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.
- Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną.
Część teoretyczna obejmie najważniejsze zagadnienia teorii społeczno - kulturowej Lwa Wygotskiego, sposoby wspierania rozwoju umiejętności samoregulacji, poznawczych oraz komunikacyjnych zgodnie z ideą Wygotskiego, a także umiejscowienie jej założeń na tle innych pedagogik.
Część praktyczna będzie prowadzona w oparciu o materiały autorskie Galiny Dolyi opracowane do programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 po to, by w sposób szczegółowy przedstawić metodykę pracy z programem oraz by nauczyciele po ukończonym szkoleniu mogli od razu przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne działania z dziećmi.
- Szkolenie przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się w czasie prowadzonych zajęć. Podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć opracowana przez Galinę Dolya i Nikolaia Veraksę, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych - tzw. siatek zgodności L. Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur ułatwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych.
- Czas trwania i sposób organizacji szkolenia (dla 1 grupy): 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (4 godz. dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (6 godz. dydaktycznych).
1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane w dowolne dni tygodnia ze szczególnym uwzględnieniem dni weekendowych tj. soboty i niedzieli w godzinach od 08:00 do 20:00.
- Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 4 grupy
Zamawiający przewiduje, że jednorazowo odbywać się mogą zajęcia dla 2 grup w tych samych terminach.
- Średnia liczba osób w jednej grupie: 20 (maksymalnie 25 os./gr.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 1). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
b. dostarczyć materiały szkoleniowe wszystkim uczestnikom szkolenia w postaci podręcznika metodycznego dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Motyle, autorzy: Galina Dolya, Nikolai Veraksa.
ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej, użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, wskazał pochodzenie, nazwę produktu lub producenta, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej.
Zamawiający za równoważne uzna:
1. Szkolenie jeśli:
a. przygotowuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu konkretnego, zwartego programu edukacyjnego z zakresu metodyki pracy w obszarze edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, program oparty na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera), który zostanie dołączony w postaci podręcznika metodycznego jako materiał szkoleniowy. Umożliwia osiągnięcie celu szkolenia jakim jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.
b. czas trwania szkolenia: nie mniej niż 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (nie mniej niż 4 godziny dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (nie mniej niż 6 godzin dydaktycznych)
1 godzina dydaktyczna = 45 minut
c. jest prowadzone w oparciu o materiały (karty pracy) do konkretnych zajęć z grupą 10 dzieci, opracowane do proponowanego programu edukacyjnego,
d. podczas szkolenia wykorzystane są wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku dostarczonym na szkolenie,
e. przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą 10-osobową dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób każde z dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się w czasie prowadzonych zajęć,
f. podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera),
g. ukończenie szkolenia da uczestnikowi uprawnienie do prowadzenia zajęć z proponowanego programu edukacyjnego, poświadczone zaświadczeniem zatwierdzonym przez autora metody/programu.
2. Materiały szkoleniowe jeśli:
a. jest to podręcznik metodyczny dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z zakresu edukacji matematycznej, koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby,
b. podręcznik opisuje konkretną metodykę pracy w zakresie rozumienia podstawowych relacji matematycznych i kształtowania pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, opartą na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur umożliwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych i wykorzystanie ich
do rozwiązywania różnorodnych zadań, a z drugiej strony umożliwiających rozpoznawanie istotnych cech każdego zadania poznawczego i wykonywanie operacji umysłowych potrzebnych do jego rozwiązania,
c. przedstawione w podręczniku materiały graficzne są zaprojektowane w taki sposób, by ułatwić dzieciom kształcenie procesów myślowych, takich jak: analizowanie, syntetyzowanie, porównywanie oraz czynnościowe wykorzystanie edukacji matematycznej oraz osadzają ją w rzeczywistości bliskiej dzieciom, również po to, aby umiejętności matematyczne wykorzystywać w życiu,
d. scenariusze zajęć w podręczniku są zaprojektowane tak, by czas realizacji poszczególnych zajęć był nie dłuższy niż 20 minut,
e. ilość stron podręcznika wynosi nie mniej niż 89 w formacie A4, czcionka o rozmiarze nie większym niż 12,
f. sposób zadruku podręcznika: część główna: 4/0, załączniki 1/0,
g. podręcznik zawiera:
- wprowadzenie, nie mniej niż 30 scenariuszy zajęć z dziećmi,
- nie mniej niż 49 poglądowych kolorowych ilustracji, w tym tabele przedstawiające sposób organizacji materiałów pomocniczych dla dzieci oraz przykładową ocenę diagnostyczną nawiązującą do realizowanych sesji diagnostycznych,
- następujący układ treści scenariuszy: podział tekstu na cele dydaktyczne, spis materiałów dla nauczyciela i grupy 10 dzieci, procedura przeprowadzenia zajęć, zindywidualizowany wynik dydaktyczny,
- załączniki: wzory siatek zgodności (6 rodzajów siatek zgodności Leonida Vengera) oraz arkusze do bieżącego monitorowania umiejętności dziecka
do każdych zajęć w ujęciu grupowym.
h. do podręcznika będą istniały dodatkowe karty pracy z dziećmi (minimum 258 kart pracy do scenariuszy zajęć opracowanych w podręczniku), które nauczyciel/przedszkole może nabyć we własnym zakresie
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na zakupie usługi szkoleniowej objętej przedmiotowym zamówieniem dla 2 grup
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
Zaliczka: Nie
Uprawnienia: nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują:
- minimum 2 usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z programu edukacyjnego dotyczącego metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym dla grupy liczącej minimum 15 osób (podana liczba osób dotyczy każdej wykazanej usługi szkoleniowej) wraz z dostawą materiałów szkoleniowych dla uczestników w postaci podręczników dotyczących metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym do programu edukacyjnego.
Za jedną usługę szkoleniową Zamawiający uzna wyłącznie taką usługę, która została przeprowadzona na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza wykazywania kilku usług szkoleniowych z tego samego tematu (np. dla kilku grup szkoleniowych) przeprowadzonych w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia)
Potencjał techniczny: nie dotyczy
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym każda osoba musi posiadać:
- minimum wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 4 szkoleń z programu edukacyjnego dotyczącego metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym w wymiarze nie mniej niż 8 godzin dydaktycznych każde szkolenie (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) dla grupy szkoleniowej liczącej nie mniej niż 15 osób.
Jako jedno szkolenie Zamawiający rozumie wyłącznie takie szkolenie, które zostało przeprowadzone przez danego trenera na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia), niezależnie od ilości grup przeszkolonych w ramach tej umowy
Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć:
a. Wypełniony druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Wykazem doświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać także wszystkie wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ oświadczenia i dokumenty.
b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów).
c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne, nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
- zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
- innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b. zmiany terminu płatności - w przypadku:
- nie przekazania Zamawiającemu środków pieniężnych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie jako Instytucję Pośredniczącą. W takim przypadku Wykonawca nie będzie dochodził wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia,
c. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia:
- w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego,
- w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług.
W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian
w przedmiotowej umowie.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie Wykonawcy
Znaczenie kryterium 2: 40
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202a
Data składania wniosków, ofert: 15/05/2015
Godzina składania wniosków, ofert: 11:00
Miejsce składania:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat)
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
801100008 (Usługi szkolnictwa przedszkolnego)
Kod CPV piątej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV szóstej częsci zamówienia:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Podobne przetargi
41590 / 2013-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy - Jasienica Rosielna (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne - prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu pt.Równy start w przyszłość
101970 / 2010-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Rzeszowa - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie 3900 godzin zegarowych zajęć logopedycznych w 36 rzeszowskich przedszkolach
390676 / 2010-12-01 - Inny: Szkoła Publiczna
Zespół Szkół Plastycznych - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
wybór kadry do opracowania programu zajęć warsztatów ceramicznych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-18-041/10 pt. Heca z pieca!, realizowanego przez
Gminę Miasto Rzeszów/Zespół Szkół Plastycznych, w okresie od 01.12.2010 r. do 30.06.2012 r.,
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
170376 / 2015-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Czudcu - Czudec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego i matematyki
99300 / 2014-03-24 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Kolbuszowa (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Aktywna integracja w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Kolbuszowa
389714 / 2013-09-25 - Podmiot prawa publicznego
Zakład Karny w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie oraz zajęć aktywizacyjnych w ramach projektu współfinansowanego przez UE - Poddziałanie 1.3.4 POKL 2008 - 2014.
99916 / 2015-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamieniu - Kamień (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie i organizacja szkoleń w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE KAMIEŃ
243806 / 2013-06-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Nozdrzec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu systemowego Czas na aktywnośc w gminie Nozdrzec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
152791 / 2014-07-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Tarnobrzeg (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tarnobrzeg..
265645 / 2012-12-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów ECDL dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Informatycznych i Mechatronicznych w Przemyślu oraz Zespołu Szkół Elektronicznych i Ogólnokształcących w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
63530 / 2014-02-24 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z przedmiotu Elementy bankowości z praktyce dla studentów drugiego roku studiów zamawianych na kierunku MATEMATYKA, realizowanych w ramach zadania 4 pt.: Uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego: dodatkowe zajęcia w projekcie Matematyka klucz do sukcesu
181536 / 2014-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Sanocki - Sanok (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Koordynacja, zarządzanie i obsługa projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1 i 3 w Sanoku.
183951 / 2011-07-05 - Inny: jednostka oświatowa
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Janusza Korczaka - Dębica (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Åšwiadczenie usÅ‚ug szkoleniowych w ramach cyklu pn.: USÅUGI CATERINGOWE
13112 / 2014-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krosno - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca organizację i prowadzenie kursu prawa jazdy dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Krośnie, uczestników projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
13184 / 2015-01-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Czudcu - Czudec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego zawodowego oraz języka niemieckiego zawodowego z zastosowaniem innowacyjnych metod nauczania
47357 / 2013-03-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kamień - Kamień (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne w projekcie Podkarpacie stawia na zawodowców
38633 / 2009-02-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie - Brzozów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na organizację szkoleń grupowych
SPRZĘT CIĘŻKI:
Operator walca drogowego;
Operator koparko - Å‚adowarki III kl. i operator koparki;
Operator maszyn do rozkładania mas bitumicznych
286368 / 2012-08-06 - Inny: jednostka organizacyjna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu - Przemyśl (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie szkoleń zawodowych