60941 / 2011-02-22 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 60941
Data publikacji: 2011-02-22
Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli
Ulica: Aleja Solidarności 3
Numer domu: 3
Miejscowość: Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 56 62 277 47
Numer faxu: 56 62 231 81
Regon: 87123541500000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu la nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone poniżej:
a) Posiada:
-doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych
-doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu,projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.
-wykształcenie wyższe matematyczne,
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy
-doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego,
-doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej
b) Posiada poniższe kwalifikacje zawodowe:
-wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy
c) Spełnia przynajmniej trzy z poniższych warunków opcjonalnych:
-ukończone kursy edukatorskie.
-ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu.
-opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych
-doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej
-ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.
Cele ogólne :
-Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym
-Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci
-Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci
Przewidywane efekty szkolenia:
Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie;
-Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły
-Rozwijanie myślenia twórczego dzieci
-Strategii rozwiązywania zadań tekstowych
-Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych
-Realistycznego nauczania matematyki
-Strategii wykonywania obliczeń w pamięci
-Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej
-Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego
-Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci
-Budowania u dzieci intuicji geometrycznej
-Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów
MODUŁ 1
Rozwijane myślenia twórczego.
Cele szczegółowe:
- zapoznanie uczestników z podstawowymi cechami myślenia twórczego:
płynnością, giętkością i oryginalnością myślenia
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat możliwości rozwijania myślenia twórczego dzieci w klasach 1-3 oraz korzyści z tego płynących dla procesu kształcenia
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia twórczego dzieci
MODUŁ 2
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły.
Cele szczegółowe :
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat zadań ogólnych szkoły i sposobu ich realizacji na poziomie I etapu kształcenia
- zachęcanie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych w klasach 1-3 oraz przyczyn ich bardzo rzadkiej obecności w procesie kształcenia w polskiej szkole
MODUŁ 3
Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci.
Cele szczegółowe:
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat roli geometrii w nauczaniu matematyki w klasach 1-3
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci
- zapoznanie uczestników z różnymi realistycznymi kontekstami pozwalającymi na rozwijanie umiejętności geometrycznych dzieci
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykonywania z dziećmi eksperymentów geometrycznych
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie budowania intuicji i rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci
MODUŁ 4
System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego.
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad znaczeniem dobrego rozumienia systemu dziesiętnego dla procesu uczenia się dziecka
- zapoznanie uczestników z pomocami, które pozwalają zrozumieć dziecku strukturę systemu dziesiętnego
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystywania różnorodnych pomocy dydaktycznych w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego
MODUŁ 5
Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania.
Cele szczegółowe:
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat funkcji zadań tekstowych w nauczaniu matematyki
- zapoznanie uczestników z różnymi poziomami formalizmu przy rozwiązywaniu zadań tekstowych: rozwiązania enaktywne, ikoniczne i symboliczne
- zapoznanie uczestników z podstawowymi strategiami rozwiązywania zadań tekstowych
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych
MODUŁ 6
Rozwijanie sprawności rachunkowej.
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat roli obliczeń w nauczaniu matematyki
- zapoznanie uczestników z różnymi strategiami dodawania i odejmowania w pamięci
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących wykonywania obliczeń przez dzieci
- zapoznanie uczestników z różnymi sposobami rozwijania u dzieci umiejętności mnożenia i dzielenia
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie rozwijania u dzieci sprawności rachunkowej
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie obliczeń -na kartce papieru
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat funkcji notatki matematycznej
MODUŁ 7
Realistyczne nauczanie matematyki.
Cele szczegółowe:
- zapoznanie uczestników z koncepcją realistycznego nauczania matematyki
- zachęcenie uczestników do refleksji nad własną koncepcją matematycznego kształcenia dzieci
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystania w procesie matematycznego kształcenia sytuacji realistycznych oraz wiedzy nieformalnej dzieci
MODUŁ 8
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne.
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad celowością wykorzystywania elementów teorii mnogości, grafów i innych pozornych ułatwień metodycznych w nauczaniu początkowym.
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania umiejętności klasyfikowania
MODUŁ 9
Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci.
Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad stosowaną w praktyce filozofią edukacyjną
- zapoznanie uczestników z założeniami konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci
Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kod trybu postepowania: WR
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.
Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35
Miejscowość: Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-796
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa: Rozwijane myślenia twórczego.
Nr częsci: 1
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 2250,00
Cena minimalna: 2250,00
Cena maksymalna: 2250,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35
Miejscowość: Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-796
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań
Nr częsci: 2
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 900,00
Cena minimalna: 900,00
Cena maksymalna: 900,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Halina ilipiak
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35
Miejscowość: Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-796
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci.
Nr częsci: 3
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 3150,00
Cena minimalna: 3150,00
Cena maksymalna: 3150,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35
Miejscowość: Bydgoszcz
Kod pocztowy: 85-796
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego.
Nr częsci: 4
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 2250,00
Cena minimalna: 2250,00
Cena maksymalna: 2250,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19
Miejscowość: Sienno
Kod pocztowy: 86-022
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania.
Nr częsci: 5
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 2250,00
Cena minimalna: 2250,00
Cena maksymalna: 2250,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19
Miejscowość: Sienno
Kod pocztowy: 86-022
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa: Rozwijanie sprawności rachunkowej.
Nr częsci: 6
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 4500,00
Cena minimalna: 4500,00
Cena maksymalna: 4500,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Ewa Ldwikowska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19
Miejscowość: Sienno
Kod pocztowy: 86-022
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa: Realistyczne nauczanie matematyki.
Nr częsci: 7
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 900,00
Cena minimalna: 900,00
Cena maksymalna: 900,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19
Miejscowość: Sienno
Kod pocztowy: 86-022
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne.
Nr częsci: 8
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 1350,00
Cena minimalna: 1350,00
Cena maksymalna: 1350,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19
Miejscowość: Sienno
Kod pocztowy: 86-022
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Nazwa:
Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci.
Nr częsci: 9
Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00
Cena wybranej oferty: 450,00
Cena minimalna: 450,00
Cena maksymalna: 450,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
zal_pprawna_hid: a;
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a
Uzasadnienia wyboru trybu:
Z uwagi na niezgłoszenie się żadnego wykonawcy na zamówienie usługi polegającej na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas doskonalącego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej -Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, podczas dwukrotnego ogłoszenia postępowania w trybie przetargu nieograniczone zaistniała konieczność zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Podobne przetargi
125653 / 2012-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa dotycząca przeprowadzenia kursów specjalistycznych w następujących zakresach: zarządzanie zasobami ludzkimi, obsługa interesanta dla zaawansowanych, public relations w urzędzie dla maksymalnie 86 pracowników UMT objętych projektem Kompetentny Urząd-program rozwoju zasobów ludzkich UMT współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
146622 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USÅUGA SZKOLENIOWA REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY Część 1 szkolenie o nazwie Grafika komputerowa. Część 2 - szkolenie o nazwie AUTOCAD (I, II, III stopieÅ„).
421466 / 2009-12-08 - Inny: Spółka handlowa z udziałem podmiotów publicznych
Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia TARR/TRENER_31/Wyk.Pr/2009
145553 / 2011-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim - Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USÅUGI SZKOLENIOWE dla osób zakwalifikowanych do udziaÅ‚u w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu CheÅ‚miÅ„skim w zakresie podnoszÄ…cym kwalifikacje zawodowe w tym również w realizacja Programu AktywnoÅ›ci Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziaÅ‚u w wyżej wymienionym projekcie.
279206 / 2012-07-31 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chrostkowie - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kompleksowe usługi w zakresie aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej dla uczestników projektu systemowego pt. Walka o godne jutro
113342 / 2009-04-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie dla 1 osoby bezrobotnej pn: Kurs przygotowujÄ…cy do egzaminu na licencjÄ™ fizycznÄ… II stopnia pracownika ochrony.
226225 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: Operator obrabiarki sterowanej numerycznie
218502 / 2012-06-25 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja w gminie Rypin
94356 / 2015-04-24 - Inny: Zakład Karny
Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe
300541 / 2011-11-17 - Podmiot prawa publicznego
Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu la nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki
140616 / 2014-04-25 - Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USÅUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA NA OBSÅUGIWANIE, DIAGNOZOWANIE I NAPRAWĘ POJAZDÓW MARKI IVECO. Sprawa nr 25/2014
145214 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
KTÓREGO PRZEDMIOTEM JEST USÅUGA SZKOLENIOWA
REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY
Część 1 - szkolenie o nazwie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - stale nisko i wysokostopowe Część 2 - szkolenie o nazwie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - stale nisko i wysokostopowe
71869 / 2009-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
RP/ZZWR-342-34/09
93243 / 2012-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej - Åysomice (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
KOMPLEKSOWA USÅUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ AKTYWIZACYJNYCH
I INTEGRACYJNYCH DLA 26 BENEFICJENTÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO LEPSZE JUTRO W RAMACH KONTRAKTU SOCJALNEGO ORAZ PROGRAMU AKTYWNOŚCI LOKALNEJ
141926 / 2010-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatu terapeutycznego dla 15 uczestników projektu pt. Aktywni i zintegrowani w Gminie Lubicz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramch EFS