Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

60941 / 2011-02-22 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 60941

Data publikacji: 2011-02-22

Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli

Ulica: Aleja Solidarności 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Toruń

Kod pocztowy: 87-100

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 56 62 277 47

Numer faxu: 56 62 231 81

Regon: 87123541500000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu la nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone poniżej:

a) Posiada:
-doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych
-doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu,projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych.
-wykształcenie wyższe matematyczne,
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy
-doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego,
-doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej

b) Posiada poniższe kwalifikacje zawodowe:

-wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
-ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy

c) Spełnia przynajmniej trzy z poniższych warunków opcjonalnych:
-ukończone kursy edukatorskie.
-ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu.
-opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych
-doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej
-ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny.
Cele ogólne :
-Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym
-Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci
-Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci

Przewidywane efekty szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie;
-Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły
-Rozwijanie myślenia twórczego dzieci
-Strategii rozwiązywania zadań tekstowych
-Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych
-Realistycznego nauczania matematyki
-Strategii wykonywania obliczeń w pamięci
-Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej
-Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego
-Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci
-Budowania u dzieci intuicji geometrycznej
-Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów
MODUŁ 1
Rozwijane myślenia twórczego.

Cele szczegółowe:
- zapoznanie uczestników z podstawowymi cechami myślenia twórczego:
płynnością, giętkością i oryginalnością myślenia
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat możliwości rozwijania myślenia twórczego dzieci w klasach 1-3 oraz korzyści z tego płynących dla procesu kształcenia
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia twórczego dzieci


MODUŁ 2
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły.

Cele szczegółowe :
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat zadań ogólnych szkoły i sposobu ich realizacji na poziomie I etapu kształcenia

- zachęcanie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych w klasach 1-3 oraz przyczyn ich bardzo rzadkiej obecności w procesie kształcenia w polskiej szkole
MODUŁ 3
Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci.

Cele szczegółowe:
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat roli geometrii w nauczaniu matematyki w klasach 1-3
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci
- zapoznanie uczestników z różnymi realistycznymi kontekstami pozwalającymi na rozwijanie umiejętności geometrycznych dzieci
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykonywania z dziećmi eksperymentów geometrycznych
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie budowania intuicji i rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci

MODUŁ 4
System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego.

Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad znaczeniem dobrego rozumienia systemu dziesiętnego dla procesu uczenia się dziecka
- zapoznanie uczestników z pomocami, które pozwalają zrozumieć dziecku strukturę systemu dziesiętnego
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystywania różnorodnych pomocy dydaktycznych w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego


MODUŁ 5
Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania.

Cele szczegółowe:
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat funkcji zadań tekstowych w nauczaniu matematyki
- zapoznanie uczestników z różnymi poziomami formalizmu przy rozwiązywaniu zadań tekstowych: rozwiązania enaktywne, ikoniczne i symboliczne
- zapoznanie uczestników z podstawowymi strategiami rozwiązywania zadań tekstowych
- zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych

MODUŁ 6
Rozwijanie sprawności rachunkowej.

Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat roli obliczeń w nauczaniu matematyki
- zapoznanie uczestników z różnymi strategiami dodawania i odejmowania w pamięci
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących wykonywania obliczeń przez dzieci
- zapoznanie uczestników z różnymi sposobami rozwijania u dzieci umiejętności mnożenia i dzielenia
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie rozwijania u dzieci sprawności rachunkowej
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie obliczeń -na kartce papieru
- zachęcenie uczestników do dyskusji na temat funkcji notatki matematycznej


MODUŁ 7
Realistyczne nauczanie matematyki.

Cele szczegółowe:
- zapoznanie uczestników z koncepcją realistycznego nauczania matematyki
- zachęcenie uczestników do refleksji nad własną koncepcją matematycznego kształcenia dzieci
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystania w procesie matematycznego kształcenia sytuacji realistycznych oraz wiedzy nieformalnej dzieci

MODUŁ 8
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne.

Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad celowością wykorzystywania elementów teorii mnogości, grafów i innych pozornych ułatwień metodycznych w nauczaniu początkowym.
- wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania umiejętności klasyfikowania


MODUŁ 9
Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci.


Cele szczegółowe:
- zachęcenie uczestników do refleksji nad stosowaną w praktyce filozofią edukacyjną
- zapoznanie uczestników z założeniami konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.

Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35

Miejscowość: Bydgoszcz

Kod pocztowy: 85-796

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa: Rozwijane myślenia twórczego.

Nr częsci: 1

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 2250,00

Cena minimalna: 2250,00

Cena maksymalna: 2250,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35

Miejscowość: Bydgoszcz

Kod pocztowy: 85-796

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań

Nr częsci: 2

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 900,00

Cena minimalna: 900,00

Cena maksymalna: 900,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Halina ilipiak

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35

Miejscowość: Bydgoszcz

Kod pocztowy: 85-796

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci.

Nr częsci: 3

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 3150,00

Cena minimalna: 3150,00

Cena maksymalna: 3150,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35

Miejscowość: Bydgoszcz

Kod pocztowy: 85-796

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego.

Nr częsci: 4

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 2250,00

Cena minimalna: 2250,00

Cena maksymalna: 2250,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19

Miejscowość: Sienno

Kod pocztowy: 86-022

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania.

Nr częsci: 5

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 2250,00

Cena minimalna: 2250,00

Cena maksymalna: 2250,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19

Miejscowość: Sienno

Kod pocztowy: 86-022

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa: Rozwijanie sprawności rachunkowej.

Nr częsci: 6

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 4500,00

Cena minimalna: 4500,00

Cena maksymalna: 4500,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ewa Ldwikowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19

Miejscowość: Sienno

Kod pocztowy: 86-022

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa: Realistyczne nauczanie matematyki.

Nr częsci: 7

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 900,00

Cena minimalna: 900,00

Cena maksymalna: 900,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19

Miejscowość: Sienno

Kod pocztowy: 86-022

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne.

Nr częsci: 8

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 1350,00

Cena minimalna: 1350,00

Cena maksymalna: 1350,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: Ewa Ludwikowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Kotomierska 19

Miejscowość: Sienno

Kod pocztowy: 86-022

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci.

Nr częsci: 9

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 450,00

Cena minimalna: 450,00

Cena maksymalna: 450,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a

Uzasadnienia wyboru trybu:
Z uwagi na niezgłoszenie się żadnego wykonawcy na zamówienie usługi polegającej na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas doskonalącego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej -Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, podczas dwukrotnego ogłoszenia postępowania w trybie przetargu nieograniczone zaistniała konieczność zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podobne przetargi

125653 / 2012-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa dotycząca przeprowadzenia kursów specjalistycznych w następujących zakresach: zarządzanie zasobami ludzkimi, obsługa interesanta dla zaawansowanych, public relations w urzędzie dla maksymalnie 86 pracowników UMT objętych projektem Kompetentny Urząd-program rozwoju zasobów ludzkich UMT współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

146622 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USŁUGA SZKOLENIOWA REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY Część 1 szkolenie o nazwie Grafika komputerowa. Część 2 - szkolenie o nazwie AUTOCAD (I, II, III stopień).

145553 / 2011-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Chełmińskim - Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USŁUGI SZKOLENIOWE dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Radzyniu Chełmińskim w zakresie podnoszącym kwalifikacje zawodowe w tym również w realizacja Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla osób zakwalifikowanych do udziału w wyżej wymienionym projekcie.

279206 / 2012-07-31 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chrostkowie - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kompleksowe usługi w zakresie aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej dla uczestników projektu systemowego pt. Walka o godne jutro

113342 / 2009-04-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Szkolenie dla 1 osoby bezrobotnej pn: Kurs przygotowujÄ…cy do egzaminu na licencjÄ™ fizycznÄ… II stopnia pracownika ochrony.

226225 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: Operator obrabiarki sterowanej numerycznie

218502 / 2012-06-25 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja w gminie Rypin

300541 / 2011-11-17 - Podmiot prawa publicznego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu la nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki

145214 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
KTÓREGO PRZEDMIOTEM JEST USŁUGA SZKOLENIOWA REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY Część 1 - szkolenie o nazwie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - stale nisko i wysokostopowe Część 2 - szkolenie o nazwie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG - stale nisko i wysokostopowe

93243 / 2012-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
KOMPLEKSOWA USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZAJĘĆ AKTYWIZACYJNYCH I INTEGRACYJNYCH DLA 26 BENEFICJENTÓW PROJEKTU SYSTEMOWEGO LEPSZE JUTRO W RAMACH KONTRAKTU SOCJALNEGO ORAZ PROGRAMU AKTYWNOŚCI LOKALNEJ

141926 / 2010-05-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubiczu - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatu terapeutycznego dla 15 uczestników projektu pt. Aktywni i zintegrowani w Gminie Lubicz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramch EFS