Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

300541 / 2011-11-17 - Podmiot prawa publicznego / Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli (Toruń)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 300541

Data publikacji: 2011-11-17

Nazwa: Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli

Ulica: Aleja Solidarności 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Toruń

Kod pocztowy: 87-100

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 56 62 277 47

Numer faxu: 56 62 231 81

Regon: 87123541500000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie autorskich scenariuszy i prowadzenie zajęć podczas kursu la nauczycieli naucz. wczesnoszkolnego - Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzący zajęcia ma spełniać wszystkie wymagania niezbędne i co najmniej trzy wymagania dodatkowe określone poniżej: a) Posiada: -doświadczenie w zakresie edukacji dorosłych -doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń w obszarze tematyki zgłaszanej w przetargu,projekcie i na dowód tego wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym czasie przeprowadzili 3 szkolenia lub uczestniczyli jako wykładowcy w 3 szkoleniach w zakresie edukacji osób dorosłych. -wykształcenie wyższe matematyczne, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadany tytuł naukowy -doświadczenie w zakresie doskonalenia lub kształcenia nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, -doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej b) Posiada poniższe kwalifikacje zawodowe: -wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne lub posiadają tytuł naukowy c) Spełnia przynajmniej trzy z poniższych warunków opcjonalnych: -ukończone kursy edukatorskie. -ukończone kursy i warsztaty doskonalące zgodne z tematyką kursu. -opracowanie autorskich programów, materiałów dla nauczycieli oraz scenariuszy szkoleń dla nauczycieli lub podręczników szkolnych -doświadczenie przy pracy w projektach edukacyjnych związanych z nauczaniem matematyki w edukacji wczesnoszkolnej -ukończyli szkolenie z zakresu tematyki gender - w przypadku zamiaru prowadzenia szkolenia z tej tematyki jest to warunek konieczny. Cele ogólne : -Zachęcenie uczestników szkolenia do refleksji nad swoim warsztatem zawodowym -Zapoznanie uczestników ze współczesnymi światowymi tendencjami w kształceniu matematycznym dzieci -Wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia matematycznego dzieci Przewidywane efekty szkolenia: Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość wzbogacenia swojego warsztatu zawodowego w zakresie; -Wykorzystania gier i zabaw matematycznych do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci, a także do realizacji zadań ogólnych szkoły -Rozwijanie myślenia twórczego dzieci -Strategii rozwiązywania zadań tekstowych -Rozwijania u dzieci sztuki rozwiązywania zadań tekstowych -Realistycznego nauczania matematyki -Strategii wykonywania obliczeń w pamięci -Rozwijania u dzieci zaradności arytmetycznej -Rozwijania u dzieci rozumienia systemu dziesiętnego -Rozwijania wyobraźni przestrzennej dzieci -Budowania u dzieci intuicji geometrycznej -Konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych uczniów MODUŁ 1 Rozwijane myślenia twórczego. Cele szczegółowe: - zapoznanie uczestników z podstawowymi cechami myślenia twórczego: płynnością, giętkością i oryginalnością myślenia - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat możliwości rozwijania myślenia twórczego dzieci w klasach 1-3 oraz korzyści z tego płynących dla procesu kształcenia - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania myślenia twórczego dzieci MODUŁ 2 Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań ogólnych szkoły. Cele szczegółowe : - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat zadań ogólnych szkoły i sposobu ich realizacji na poziomie I etapu kształcenia - zachęcanie uczestników do refleksji na temat walorów stosowania gier i zabaw matematycznych w klasach 1-3 oraz przyczyn ich bardzo rzadkiej obecności w procesie kształcenia w polskiej szkole MODUŁ 3 Eksperymenty w rozwijaniu umiejętności geometrycznych dzieci. Cele szczegółowe: - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat roli geometrii w nauczaniu matematyki w klasach 1-3 - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci - zapoznanie uczestników z różnymi realistycznymi kontekstami pozwalającymi na rozwijanie umiejętności geometrycznych dzieci - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykonywania z dziećmi eksperymentów geometrycznych - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie budowania intuicji i rozwijania umiejętności geometrycznych dzieci MODUŁ 4 System dziesiętny. Rozwijanie rozumienia systemu dziesiętnego. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad znaczeniem dobrego rozumienia systemu dziesiętnego dla procesu uczenia się dziecka - zapoznanie uczestników z pomocami, które pozwalają zrozumieć dziecku strukturę systemu dziesiętnego - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystywania różnorodnych pomocy dydaktycznych w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie budowania u dzieci zrozumienia systemu dziesiętnego MODUŁ 5 Zadania tekstowe w nauczaniu początkowym i metody ich rozwiązywania. Cele szczegółowe: - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat funkcji zadań tekstowych w nauczaniu matematyki - zapoznanie uczestników z różnymi poziomami formalizmu przy rozwiązywaniu zadań tekstowych: rozwiązania enaktywne, ikoniczne i symboliczne - zapoznanie uczestników z podstawowymi strategiami rozwiązywania zadań tekstowych - zachęcanie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących rozwiązywania zadań tekstowych - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania u dzieci umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych MODUŁ 6 Rozwijanie sprawności rachunkowej. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat roli obliczeń w nauczaniu matematyki - zapoznanie uczestników z różnymi strategiami dodawania i odejmowania w pamięci - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat stereotypów dotyczących wykonywania obliczeń przez dzieci - zapoznanie uczestników z różnymi sposobami rozwijania u dzieci umiejętności mnożenia i dzielenia - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie stosowania gier i zabaw w procesie rozwijania u dzieci sprawności rachunkowej - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie obliczeń -na kartce papieru - zachęcenie uczestników do dyskusji na temat funkcji notatki matematycznej MODUŁ 7 Realistyczne nauczanie matematyki. Cele szczegółowe: - zapoznanie uczestników z koncepcją realistycznego nauczania matematyki - zachęcenie uczestników do refleksji nad własną koncepcją matematycznego kształcenia dzieci - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie wykorzystania w procesie matematycznego kształcenia sytuacji realistycznych oraz wiedzy nieformalnej dzieci MODUŁ 8 Rozwijanie umiejętności klasyfikowania. Pozorne ułatwienia metodyczne. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad celowością wykorzystywania elementów teorii mnogości, grafów i innych pozornych ułatwień metodycznych w nauczaniu początkowym. - wzbogacenie warsztatu zawodowego uczestników w zakresie rozwijania umiejętności klasyfikowania MODUŁ 9 Konstruktywizm w rozwijaniu umiejętności matematycznych dzieci. Cele szczegółowe: - zachęcenie uczestników do refleksji nad stosowaną w praktyce filozofią edukacyjną - zapoznanie uczestników z założeniami konstruktywistycznego podejścia do rozwijania umiejętności matematycznych dzieci.

Kody CPV:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt współfinansowany ze środków UE, POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Tytuł projektu Klucz do uczenia - program wsparcia kujawsko-pomorskich nauczycieli.

Nazwa wykonawcy: Halina Filipiak

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Berlinga 2/35

Miejscowość: Bydgoszcz

Kod pocztowy: 85-796

ID województwa: 1

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Nazwa:
Gry i zabawy matematyczne jako narzędzie realizacji zadań

Nr częsci: 2

Data udzielenie zamówienia: 14/09/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 6000,00

Cena wybranej oferty: 900,00

Cena minimalna: 900,00

Cena maksymalna: 900,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a

Uzasadnienia wyboru trybu:
Z uwagi na niezgłoszenie się żadnego wykonawcy na zamówienie usługi polegającej na przygotowaniu autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas doskonalącego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej -Skuteczne i nowoczesne nauczanie matematyki, podczas dwukrotnego ogłoszenia postępowania w trybie przetargu nieograniczone zaistniała konieczność zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt. 4) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podobne przetargi

175655 / 2012-08-14 - Inny: Stowarzyszenie

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa, gastronomiczna oraz zapewnienia sal szkoleniowych, pomieszczeń kuchennych oraz miejsc noclegowych dla osób objętych projektem Akademia Kucharza Regionu, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

206494 / 2012-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/warsztatów w związku z realizacją przez MOPS w Chełmży Projektu pod nazwą Aktywacja społeczna - zawodowa szansa na niezależność

43711 / 2011-02-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J.J. Åšniadeckich - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych pogłębiających umiejętności osobiste uczestników

112894 / 2014-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
USŁUGA SZKOLENIOWA REALIZOWANA DLA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY z podziałem na 3 części: Część nr 1 - szkolenie o nazwie Narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu i realizacji projektów informatycznych Część nr 2 - szkolenie o nazwie Podnoszenie kompetencji absolwentów kierunków informatycznych Część nr 3 - szkolenie o nazwie Szkolenie z zakresu IT

106375 / 2013-06-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świedziebni - Świedziebnia (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla osób biorących udział w projekcie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świedziebni pn. Jesteśmy aktywni

294690 / 2012-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Chodecz - Chodecz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowych usług szkoleniowych w ramach projektu Kurs na siebie

393148 / 2010-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lipnowski - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu systemów informatycznych programów EWMAPA i EWOPIS

47892 / 2011-03-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Inowrocław - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w ramach projektu Podniesienie kwalifikacji i rozwój potencjału zawodowego pracowników magistratów: Bydgoszczy, Grudziądza, Inowrocławia i Włocławka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

133004 / 2011-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, treningów i kursów zawodowych dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

198308 / 2012-06-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń społecznych i zawodowych dla uczestników projektu: Twoja Szansa w Gminie Strzelno

92058 / 2011-04-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, treningów i kursów zawodowych dla beneficjentów pomocy społecznej z terenu miasta i gminy Gniewkowo w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

310921 / 2011-11-28 - Podmiot prawa publicznego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Przygotowanie autorskich scenariuszy i przeprowadzenie zajęć podczas kursu kwalifikacyjnego dla oświatowej kadry kierowniczej

378310 / 2013-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 805000009 (Usługi szkoleniowe)
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego pn. Asystent rodziny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz wykonaniem usługi hotelarskiej i gastronomicznej w ramach projektu systemowego ROPS w Toruniu, pn. Akademia pomocy i integracji społecznej - wsparcie kadr, Priorytet VII PO KL, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.3.