Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

152033 / 2012-07-12 - Administracja samorządowa / Powiat Głogowski (Głogów)

darmowe testy na prawo jazdy

Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach

Opis zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia:

CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy
ul. Wita Stwosza 3a.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic

2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-obsługa kontroli,
-utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu,
-zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL,
-przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,
-najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych,
-sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych,
-zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie,
-dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek),
-opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć,
-potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-inne zadania nie przewidziane wyżej.

3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ
4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca.
5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ.
(1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U.
z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia:
Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15.
Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5.
Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a.
Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 152033

Data publikacji: 2012-07-12

Nazwa: Powiat Głogowski

Ulica: ul. Sikorskiego 21

Numer domu: 21

Miejscowość: Głogów

Kod pocztowy: 67-200

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: 076 7282801

Numer faxu: 076 7282817

Adres strony internetowej: www.powiat.glogow.pl

Regon: 39065211100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wybór liderów szkolnych w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na niżej wymienione części zamówienia:

CZĘŚĆ I: Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ II: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ III: Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy
ul. Wita Stwosza 3a.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic

CZĘŚĆ IV: Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1.

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic

2.Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-obsługa kontroli,
-utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu,
-zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL,
-przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,
-najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych,
-sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych,
-zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie,
-dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek),
-opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć,
-potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-inne zadania nie przewidziane wyżej.

3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
-Projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ
4. Zgodnie z art. 36 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający nie wyraża zgody na realizację zamówienia przez podwykonawców.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy pzp. W ramach każdej części wyłoniony zostanie jeden Wykonawca.
5. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę(1) oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. oraz Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22.12.2011r. - załącznik nr 1A do SIWZ.
(1) dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U.
z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu.
6. Miejsce realizacji zamówienia - siedziby szkół ponadgimnazjalnych odpowiednio dla części zamówienia:
Dla części I - II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, ul. Daszyńskiego 15.
Dla części II - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, ul. Perseusza 5.
Dla części III - Zespół Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, ul. Wita Stwosza 3a.
Dla części IV - Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1.

Kody CPV:
794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności osobami (wymagana minimum jedna osoba na daną część, na którą wykonawca składa ofertę), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda winna posiadać:
- wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pokrewne (zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U. z 2009r., Nr 50, Poz. 400 z późń. zm.),
- minimalny staż pracy pedagogicznej 10 lat, w tym na stanowisku kierowniczym związanym z prowadzeniem nadzoru pedagogicznego minimum 1 rok *stanowisko kierownicze rozumiane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 września 1991 r.
o systemie oświaty.
- Stopień awansu zawodowego nauczyciela - minimum stopień nauczyciela dyplomowanego
- Wiedzę w zakresie znajomości merytorycznej i organizacji pracy szkół ponadgimnazjalnych i gimnazjalnych.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny warunku udziału w postępowaniu.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Dla każdej części zamówienia kompletna oferta musi zawierać:
a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Integralną cześć formularza ofertowego stanowi załacznik nr 1A do SIWZ, tj. oświadczenie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO.
b)pełnomocnictwo(a) - w przypadku, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
c)dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ,
d)załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności:
1)W razie niemożności realizowania zadań wynikających z zawartej umowy przez Wykonawcę (np. zwolnienie lekarskie, zdarzenie losowe), będzie on mógł we własnym zakresie zapewnić zastąpienie go przez inną osobę. Osoba zastępująca winna spełniać wymagania określone w SIWZ. O zmianie takiej Wykonawca zobowiązany jest uprzednio poinformować Zamawiającego na piśmie w celu uzgodnienia zastępstwa.
2)Inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy przy dochowaniu należytej staranności.
3)Zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; Biuro Zamówień Publicznych pok. nr 302-303 (III piętro)

Data składania wniosków, ofert: 20/07/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Głogowie ul. Sikorskiego 21; sekretariat pok. nr 103 (I piętro)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w II Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Głogowie, przy ul. Daszyńskiego 15.

Opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-udział w spotkaniach zespołu projektowego,
-obsługa kontroli,
-utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu,
-zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
-wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
-promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL,
-przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
-prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
-przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,
-najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMENTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych, i innych określonych w pakietach szkoleniowych,
-sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
-odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
-oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
-wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
-kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
-przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
-na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
-zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych,
-zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie,
-dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
-oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
-dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
-sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
-przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
-przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek),
-opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
-bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
-monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć,
-potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
-zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
-sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJEKTU W SZCZEGÓLNOŚCI:
-rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
-prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
-zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
-poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
-przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
-opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
-bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
-inne zadania nie przewidziane wyżej,
UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2833, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 320 uczniów-uczennic

Kody CPV:
794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Głogowie, przy ul. Perseusza 5.

Opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
-udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
- udział w spotkaniach zespołu projektowego,
- obsługa kontroli,
- utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
- wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
- promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL,
- przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
- przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,
- najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły,
- inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
- dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych,
i innych określonych w pakietach szkoleniowych,
- sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
- odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
- oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
- wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
- kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
- przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
- na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
- zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych,
- zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie,
- dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
- oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
- dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
- sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
- przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
- przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek),
- opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
- bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
- monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności
z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć,
- potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
- zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
- sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI:
- rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
- prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
- zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
- poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość
w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
- opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
- bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
- inne zadania nie przewidziane wyżej,

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 774, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 48 uczniów-uczennic

Kody CPV:
794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Szkół im. J. Wyżykowskiego w Głogowie, przy ul. Wita Stwosza 3a.

Opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
- udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
- udział w spotkaniach zespołu projektowego,
- obsługa kontroli,
- utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
- wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
- promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL,
- przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
- przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,
- najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły,
- inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
- dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych,
i innych określonych w pakietach szkoleniowych,
- sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
- odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
- oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
- wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
- kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
- przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
- na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
- zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych,
- zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie,
- dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
- oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
- dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
- sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
- przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
- przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek),
- opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
- bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
- monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności
z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć,
- potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
- zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
- sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI:
- rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
- prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
- zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
- poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość
w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
- opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
- bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
- inne zadania nie przewidziane wyżej,

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 8 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 4 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 2481, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 182 uczniów-uczennic

Kody CPV:
794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1.

Opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje koordynowanie prac związanych z realizacją programu rozwojowego szkoły w zakresie:
ZADANIA OGÓLNE W SZCZEGÓLNOŚCI:
- udział w szkoleniu z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
- udział w spotkaniach zespołu projektowego,
- obsługa kontroli,
- utrzymywanie stałej współpracy z biurem projektu,
- zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości podczas realizacji projektu do biura projektu,
- wykonywanie innych obowiązków wynikających bezpośrednio z projektu i z obowiązków nałożonych przez Instytucję Pośredniczącą,
- promowanie projektu, informowanie społeczności lokalnej o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- oznaczanie wszelkiej wytwarzanej dokumentacji zgodnie z zasadami promocji POKL,
- przyjęcie dostaw materiałów biurowych na potrzeby zarządzania projektem i ich rozdysponowanie,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektu zgodnie z przekazanymi wzorami dokumentów przez biuro projektu,
- przechowywanie wszelkiej wytworzonej dokumentacji projektowej w okresie wskazanym przez biuro projektu,
- najpóźniej w ostatnim dniu trwania umowy zlecenie przekazanie pełnej dokumentacji projektowej dyrektorowi szkoły,
- inne zadania nie przewidziane wyżej
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZAKUPEM POMOCY DYDAKTYCZNYCH, W TYM ELEMNTÓW PAKIETÓW SZKOLENIOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI:
- dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargów na zakupu pomocy dydaktycznych: podręczników i innych wydawnictw, materiałów biurowych, programów komputerowych,
i innych określonych w pakietach szkoleniowych,
- sprawdzanie ofert pod kątem zgodności wykazanego towaru z założeniami projektu,
- odbiór i sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostarczanych pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych zakupionych w ramach projektu,
- oznaczanie naklejkami z logo POKL, EFS zakupionych pomocy dydaktycznych,
- wprowadzenie na stan szkoły zakupionych pomocy dydaktycznych,
- kompletowanie pakietów szkoleniowych dla ucznia i dla trenera,
- przygotowanie i rozdanie pakietów dla uczniów i nauczycieli za potwierdzeniem odbioru,
- na koniec każdej edycji zajęć dodatkowych odebranie od trenerów i uczestników projektu przekazanych pomocy dydaktycznych stanowiących majątek szkoły,
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH SZKOŁY W ZAKRESIE REALIZACJI ZAJĘĆ DODATKOWYCH W SZCZEGÓLNOŚCI::
- zapewnienie przez okres trwania zajęć bazy dydaktycznej (dostępność sal lekcyjnych, sprawność sprzętu, pomoce dydaktyczne, materiały itp.) do prowadzenia zajęć dodatkowych,
- zorganizowanie zajęć dodatkowych zgodnie z programem rozwojowym szkoły w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego ujętych projekcie,
- dbałość o zapewnienie właściwej realizacji projektu w części dotyczącej realizacji programów rozwojowych w szkołach i placówkach, zgodnej z wnioskiem o dofinansowanie oraz prawodawstwem polskim i unijnym,
- oznaczenie szkoły plakatami projektu w szczególności sal lekcyjnych, w których będą prowadzone zajęcia
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM I NADZOREM NAD ZATRUDNIONYMI TRENERAMI W SZCZEGÓLNOŚCI:
- dokonanie opisu przedmiotu zamówienia do przetargu dotyczącego zatrudniania trenerów do prowadzenia zajęć z zakresu kompetencji kluczowych oraz poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego,
- sprawdzanie ofert w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych trenerów,
- przeszkolenie zatrudnionych trenerów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn w projekcie,
- przygotowanie pakietu dokumentów dla zatrudnionych trenerów na potrzeby prowadzenia zajęć (dziennik zajęć, druki: listy obecności, wywiady dla uczniów, dokumenty rozliczeniowej. protokół odbioru, sprawozdanie, rachunek),
- opracowywanie miesięcznych zbiorczych harmonogramów zajęć w odniesieniu do swojej szkoły i ich przekazanie do biura projektu,
- bieżące gromadzenie dokumentów rozliczeniowych od trenerów i przekazanie do biura projektu,
- monitorowanie prowadzenia zajęć dodatkowych przez trenerów pod kątem zgodności
z przesłanym harmonogramem do IP, w szczególności liczby realizowanych godzin zajęć,
- potwierdzanie liczby zrealizowanych godzin zajęć przez każdego trenera w danym miesiącu,
- zgłaszanie na bieżąco wszelkich zmian w harmonogramie zajęć do biura projektu,
- sprawdzenie dokumentacji przekazanej przez trenerów po każdej edycji zajęć tj. dzienników zajęć, list obecności, wywiadów z uczniami poda kątem poprawności wypełniania oraz zgodności z zapisami projektu
- inne zadania nie przewidziane wyżej,
ZADANIA ZWIĄZANE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW PROJKETU W SZCZEGÓLNOŚCI:
- rozpowszechnieni informacji w szkole wśród uczniów o prowadzonym naborze do projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach za pomocą strony internetowej szkoły, tablicy ogłoszeń itp.
- prowadzenie procesu rekrutacji i naboru grupy docelowej uczestników projektu (gromadzenie dokumentów zgłoszeniowych, układanie list przyjętych, wywieszenie list przyjętych, złożenie sprawozdania z rekrutacji do biura projektu, zawarcie umów z pełnoletnimi uczestnikami lub ich opiekunami prawnymi),
- zgromadzenie formularzy i wprowadzenie do bazy PEFS danych uczestników projektu,
- poinformowanie uczestników projektu, że ich udział w projekcie pn. Moja przyszłość
w moich rekach jest bezpłatny, a wszystkie prowadzone działania w projekcie są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
- przeprowadzenie badania ankietowego uczestników projektu na wejście do projektu i na zakończenie udziału w projekcie w każdej edycji zajęć,
- opracowanie analizy każdego badania ewaluacyjnego oraz podsumowania obejmującego dwie edycje
- bieżące monitorowanie udziału uczestników projektu w zajęciach dodatkowych,
- inne zadania nie przewidziane wyżej,

UWAGA: Zaangażowanie tygodniowe lidera szkolnego ustala się na nie mniej niż 5 godzin pracy na tydzień w miesiącach: wrzesień - czerwiec oraz na nie mniej niż 2,5 godziny pracy na tydzień w miesiącach: lipiec, sierpień.

Planowana liczba godzina zajęć dodatkowych realizowanych w ramach programu rozwojowego w latach szkolnych 2012-2013 i 2013-2014 wynosi - 832, planowana liczba uczestników projektu wynosi - 64 uczniów-uczennic

Kody CPV:
794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

34309 / 2012-02-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wałbrzych - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługa polegająca na zarządzaniu projektem w ramach projektu pn.Nowa Szansa, nr projektu POKL.09.01.02-02-005/11

406682 / 2010-12-13 - Inny: Jednostka SamorzÄ…dowa Jednostki SamorzÄ…du Terytorialnego

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Zarządzanie infrastrukturą kolejową linii 326 na odcinku Wrocław Zakrzów - Trzebnica od km 1,260 do km 19,903. CPV 79420000-4

53173 / 2014-03-13 - Inny: jednostka budżetowa

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi Liderów Szkolnych Programów Rozwojowych na rok 2013/2014 w Projekcie pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II, w podziale na 10 części

83067 / 2014-04-15 - Inny: jednostka budżetowa

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi Liderów Szkolnych Programów Rozwojowych na rok 2013/2014 w Projekcie pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II, realizowanym w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, w podziale na 16 części.

243780 / 2013-06-25 - Inny: Instytucja Kultury

Muzeum Narodowe we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi doradztwa finansowego w zakresie rozliczania dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu pn. Rewaloryzacja i przebudowa budynku Pawilonu Czterech Kopuł na cele wystawiennicze Muzeum Narodowego we Wrocławiu.

32301 / 2014-02-18 - Inny: jednostka budżetowa

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi Liderów Szkolnych Programów Rozwojowych na rok 2013 - 2014 w Projekcie pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II.

158945 / 2012-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Głogowski - Głogów (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Wybór lidera szkolnego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie, przy ul. Sportowej 1, w ramach projektu Moja przyszłość w moich rękach

58913 / 2014-03-19 - Inny: jednostka budżetowa

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi Liderów Szkolnych Programów Rozwojowych na rok 2013/2014 w Projekcie pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II, w podziale na 39 części

305329 / 2011-11-22 - Inny: jednostka budżetowa

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Wybór lidera programu rozwojowego w Zespole Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie w ramach realizacji projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II

348134 / 2013-08-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Górowski - Góra (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego

427720 / 2009-12-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jelenia Góra - Jelenia Góra (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi związane z zarządzaniem i obsługą prawną projektu nr WND-POKL.09.01.02-02-386/08 realizowanego w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Punkt Interwencji Kryzysowej POMOCNA DŁOŃ - pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dzieci w wieku dorastania. Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

275904 / 2013-07-15 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Powiatowe Centrum Dydaktyki w Strzelinie - Strzelin (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmoderni-zowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Strzelińskim

213131 / 2013-10-14 - Inny: Jednostka budżetowa

Dolnośląskie Centrum Informacji Zawodowej i Doskonalenia Nauczycieli w Wałbrzychu - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Usługi Liderów Szkolnych Programów Rozwojowych na rok 2013/2014 w Projekcie pn. Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku II, w podziale na 4 części.

61703 / 2012-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wałbrzych - Wałbrzych (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Pełnienie funkcji nauczyciela-koordynatora, w ramach projektu pn.:Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu POKL. 09.01.02-02-010/11

17293 / 2013-02-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wołowski - Wołów (dolnośląskie)
CPV: 794200004 (Usługi związane z zarządzaniem)
Pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli drogą do sukcesu szkół w powiecie wołowskim