Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

156467 / 2014-07-18 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Częstochowa (Częstochowa)

Usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 63 części.

Opis zamówienia

1. Zakres zamówienia:
1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry,
1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - GRY I ZABAWY RUCHOWE.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego,
część 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego,
część 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3,
część 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza,
część 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 50 im. Generała Władysława Sikorskiego,
część 16: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.4. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- METODA DOBREGO STARTU.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 17: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 18: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 19: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 20: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego,
1.5. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)-METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 21: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 22: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.
1.6. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - EDUKACJA PRZEZ RUCH WEDŁUG DOROTY DZIAMSKIEJ.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 23: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3,
część 24: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.

1.7. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- wschodnie sztuki walki
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 25: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej,
część 26: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego,
część 27: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 28: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera,
część 29: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 30: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.8. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - taniec.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 31: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im.  Bolesława Chrobrego,
część 32: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 33: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 34: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego,
1.9. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - joga.
część 35: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.10. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - alternatywne metody komunikacji
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 36: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 37: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.11. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - gry i zabawy ruchowe.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 38: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej,
część 39: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
1.12.Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - terapia przez sztukę
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 40: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskieg,o
część 41: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej,
część 42: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.13. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING
AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - metoda dobrego startu.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 43: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 44: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.14. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej:
część 45: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35.
1.15. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - wschodnie sztuki walki.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 46: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej,
część 47: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego,
część 48: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 49: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej,
część 50: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.16. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - taniec.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 51: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 52: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej.
1.17. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - terapia przez sztukę:
część 53: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego.
1.18. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - metoda ruchu rozwijającego:
część 54: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego.
1.19. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - wschodnie sztuki walki.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 55: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków,
część 56: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 17 im. Huberta Wagnera,
1.20. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - pilates:
część 57: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.21. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - joga:
część 58: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 2 im. Pokolenia Kolumbów.
1.22. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - alternatywne metody komunikacji:
część 59: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida.
1.23. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - terapia przez sztukę:
część 60: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida.
1.24. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - wschodnie sztuki walki:
część 61: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida
1.25. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - taniec:
część 62: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w VI Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego.
1.26. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) -joga.
część 63: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 156467

Data publikacji: 2014-07-18

Nazwa: Gmina Miasto Częstochowa

Ulica: ul. Śląska 11/13

Numer domu: 11/13

Miejscowość: Częstochowa

Kod pocztowy: 42-217

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 34 3707100

Numer faxu: 34 3707170

Adres strony internetowej: www.czestochowa.pl

Regon: 15139900200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 63 części.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Zakres zamówienia:
1.1. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- ALTERNATYWNE METODY KOMUNIKACJI.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 1: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 2: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 3: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry,
1.2. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - GRY I ZABAWY RUCHOWE.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 4: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskiego,
część 5: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 6: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 7: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 8: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego,
część 9: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 10: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
1.3. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - TERAPIA PRZEZ SZTUKĘ.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 11: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3,
część 12: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 25 im. Stanisława Staszica,
część 13: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 32 im. Jerzego Dudy - Gracza,
część 14: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 15: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 50 im. Generała Władysława Sikorskiego,
część 16: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.4. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- METODA DOBREGO STARTU.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 17: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 18: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 19: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 20: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego,
1.5. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)-METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 21: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35,
część 22: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.
1.6. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - EDUKACJA PRZEZ RUCH WEDŁUG DOROTY DZIAMSKIEJ.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 23: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 20 w ZSP nr 3,
część 24: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 49 im. Janusza Kusocińskiego.

1.7. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III)- wschodnie sztuki walki
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 25: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej,
część 26: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego,
część 27: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 28: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 24 im. Jana Marcina Szancera,
część 29: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. Marii Skłodowskiej - Curie,
część 30: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.8. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - taniec.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 31: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im.  Bolesława Chrobrego,
część 32: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 33: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 34: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego,
1.9. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY I - III) - joga.
część 35: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.10. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - alternatywne metody komunikacji
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 36: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 37: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.11. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - gry i zabawy ruchowe.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 38: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 33 im. Marii Kownackiej,
część 39: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego
1.12.Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - terapia przez sztukę
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 40: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Wyspiańskieg,o
część 41: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej,
część 42: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.13. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING
AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - metoda dobrego startu.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 43: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 52 im. Małego Powstańca,
część 44: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.14. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej:
część 45: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 35.
1.15. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - wschodnie sztuki walki.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 46: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej,
część 47: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bolesława Chrobrego,
część 48: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 49: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej,
część 50: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.16. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (KLASY IV-VI) - taniec.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 51: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 22 im. Gabriela Narutowicza,
część 52: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Szkole Podstawowej nr 39 im. Marii Konopnickiej.
1.17. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - terapia przez sztukę:
część 53: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego.
1.18. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - metoda ruchu rozwijającego:
część 54: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 1 im. Jana III Sobieskiego.
1.19. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - wschodnie sztuki walki.
Ww. zajęcia prowadzone będą jako części:
część 55: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 8 im. Polskich Olimpijczyków,
część 56: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 17 im. Huberta Wagnera,
1.20. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - pilates:
część 57: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 10 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego.
1.21. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Gimnazja) - joga:
część 58: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w Gimnazjum nr 2 im. Pokolenia Kolumbów.
1.22. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - alternatywne metody komunikacji:
część 59: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida.
1.23. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - terapia przez sztukę:
część 60: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida.
1.24. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - wschodnie sztuki walki:
część 61: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida
1.25. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) - taniec:
część 62: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w VI Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego.
1.26. Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - TUTORING - AUTYZM I ZESPÓŁ ASPERGERA (Licea Ogólnokształcące) -joga.
część 63: Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w IX Liceum Ogólnokształcącym im. Cypriana Kamila Norwida
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 63

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 29/05/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części:
1.Części od 1 do 3 od 36 do 37 oraz 59 - alternatywne metody komunikacji, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem,
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu: Alternatywne metody komunikacji.
2. Części od 4 do 10, od 38 do 39 - gry i zabawy ruchowe, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem.
3.Części od 11 do 16, od 40 do 42 oraz 53 i 60 - terapia przez sztukę, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Terapii przez sztukę.
4.Części od 17 do 22, od 43 do 44 oraz 54 - metody dobrego startu oraz metody ruchu rozwijającego, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Metoda dobrego startu.
5.Części od 23 do 24 oraz 45 - edukacja przez ruch wg. Doroty Dziamskiej, posiadają:
a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
b) ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne z zakresu pedagogiki specjalnej,
c) co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z autyzmem
d) ukończony kurs, warsztat lub szkolenie z zakresu Edukacja przez ruch wg. Doroty Dziamskiej .
6.Części od 25 do 30, od 46 do 50, od 55 do 56 i 61 - wschodnie sztuk walki, posiadają:
a)osoba 1: instruktor wschodnich sztuk walki - I DAN, co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem
b) osoba 2: instruktor wschodnich sztuk walki, co najmniej 100 godzin w pacy z osobami z autyzmem.
7.Części od 31 do 34, od 51 do 52 oraz 62 - taniec, posiadają:
a) instruktora tańca nowoczesnego,
b) co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem.
8. Część 35, 58 i 63 - joga, posiadają:
a) instruktora jogi,
b) co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem.
9.Część 57 - pilates, posiadają:
a) instruktora pilatesu,
b) co najmniej 100 godzin w pracy z osobami z autyzmem.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1.Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji.
1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:
1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.
1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji).
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy.
1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
Dopuszczalne zmiany umowy:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części.
2. Podane liczby godzin i uczestników na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
4. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby.
5. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl

Data składania wniosków, ofert: 11/08/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:30

Miejsce składania:
Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 60

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Podobne przetargi

117200 / 2011-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych - Knurów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz psychologiczno-pedagogicznych w Miejskim Gimnazjum Nr 4 w Knurowie w ramach projektu Mądra Głowa Skarbem Knurowa - III Edycja

104824 / 2011-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych - Knurów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz psychologiczno-pedagogicznych w Miejskim Gimnazjum Nr 1 w Knurowie w ramach projektu Mądra Głowa Skarbem Knurowa - III Edycja

48663 / 2012-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach - Buczkowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

36486 / 2009-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

186382 / 2013-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Zabrze - Zabrze (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Organizacja zajęć edukacyjnych pozaszkolnych uzupełniających (w plenerze) do zajęć pozalekcyjnych w Zabytkowej Kopalni Guido w Zabrzu w ramach projektu systemowego Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Zabrzu

277843 / 2013-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Mierzęcice - Mierzęcice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Odkrywamy talenty i wyrównujemy szanse w Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Przeczycach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

345489 / 2011-12-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Goleszów - Goleszów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Jestem niepowtarzalny - daj mi szansę. III przetarg

390192 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wybór wykonawców usługi szkolnictwa podstawowego polegającej na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja nauczania początkowego w Częstochowie

36432 / 2009-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych (tj. w ramach Zadania 3. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

14635 / 2011-01-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych - Knurów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz psychologiczno-pedagogicznych w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 2 w Knurowie w ramach projektu Mądra Głowa Skarbem Knurowa - III Edycja

279557 / 2013-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Mierzęcice - Mierzęcice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Odkrywamy talenty i wyrównujemy szanse w Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Przeczycach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

79398 / 2013-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Bobrowniki - Bobrowniki (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Kuźnia Kadr współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

36330 / 2009-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych (tj. w ramach Zadania 3. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

38357 / 2012-02-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Popów Zawady - Zawady (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania klas I - III w gminie Popów

149718 / 2013-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Zabrze - Zabrze (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Organizacja zajęć edukacyjnych pozaszkolnych uzupełniających (w plenerze) do zajęć pozalekcyjnych w Planetarium Śląskim w Chorzowie w ramach projektu systemowego Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Zabrzu

14026 / 2014-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Świerklany - Jankowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla dzieci w klasach IV-VI SP 1, SP 2 i SP Jankowice w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015, dla potrzeb realizacji projektu: Przygotowani na szóstkę współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

36338 / 2009-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

9620 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Psarach - Psary (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
II Postępowanie na: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Szkoła marzeń w klasach IV-VI szkół podstawowych na terenie gminy Psary, w okresie dwóch lat szkolnych 2013/2014 i 2014/2015, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

214550 / 2013-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Zabrze - Zabrze (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Organizacja zajęć edukacyjnych teatralnych pozaszkolnych uzupełniających (w plenerze) do zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu systemowego Sukces rośnie z nami w ramach indywidualizacji procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Zabrzu

156354 / 2010-06-04 - Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorzÄ…dowej

Szkoła Podstawowa Nr 2 - Pszów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne (nauczyciel warsztaty z zakresu korygowania zaburzeń mowy- część II), Zadanie 2 w ramach projektu nr WND - POKL.09.01.02-24-208/08 pt. Nie jestem gorszy - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia

71396 / 2012-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Jaworzno (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej Nr 22 w Jaworznie, w ramach projektu systemowego Czytam! Piszę! Liczę! Wspieramy indywidualny rozwój dzieci w Jaworznie

36326 / 2009-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

59306 / 2014-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry - Tarnowskie Góry (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych z terenu Gminy Tarnowskie Góry w ramach projektu pn: Wykorzystaj swoją szansę

3300 / 2010-01-05 - Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorzÄ…dowej

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. kpt. L. Szenwalda w Pszowie - Pszów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne (nauczyciel - przygotowanie spektaklu/2), Zadanie 1 w ramach projektu WND-POKL.09.01.02-24-199/08 pt. Mądrzejsi i sprawniejsi - obywatele UE

301312 / 2009-09-01 - Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorzÄ…dowej

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. kpt. L. Szenwalda w Pszowie - Pszów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne (nauczyciel - przygotowanie spektaklu/3 - część I), Zadanie 1 w ramach projektu nr WND - POKL.09.01.02-24-199/08 pt. Mądrzejsi i sprawniejsi - obywatele UE

96174 / 2010-04-07 - Inny: AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego, zamkniętego w zakresie inwestycji kapitałowych dla pracowników Zespołu Projektowego Projektu pn. TechnoBIT Venture- wiedza i kapitał dla innowacji.

124021 / 2012-06-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Jaworzno (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w Szkole Podstawowej Nr 20 w Jaworznie, w ramach projektu systemowego Czytam! Piszę! Liczę! Wspieramy indywidualny rozwój dzieci w Jaworznie

15265 / 2009-01-14 - Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorzÄ…dowej

Szkoła Podstawowa Nr 2 - Pszów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne (nauczyciel warsztaty z zakresu korygowania zaburzeń mowy- część I), Zadanie 2 w ramach projektu nr WND - POKL.09.01.02-24-0208/08 pt. Nie jestem gorszy - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia

14631 / 2011-01-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych - Knurów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz psychologiczno-pedagogicznych w Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 3 w Knurowie w ramach projektu Mądra Głowa Skarbem Knurowa - III Edycja

198921 / 2012-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach - Buczkowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego