Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

66755 / 2013-05-05 - Administracja samorządowa / Gmina Pokój (Pokój)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-08-23 pod pozycją 182597. Zobacz ogłoszenie 182597 / 2012-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 66755

Data publikacji: 2013-05-05

Nazwa: Gmina Pokój

Ulica: ul. Sienkiewicza 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Pokój

Kod pocztowy: 46-034

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 077 4693085

Numer faxu: 077 4693085

Regon: 00055034400000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 182597

Data wydania biuletynu: 2012-08-23

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2012

Pozycja ogłoszenia: 182597

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: JA W SZKOLE II

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 6. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów 7. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów 8. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów 9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., 10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia. 12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. 13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych . 15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy 18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, 19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, 20. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów 21. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów 22. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk. 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu: - gimnastyki korekcyjnej: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie: 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac) - zajęcia logopedyczne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie wad wymowy 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć - Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych 1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć -zajęcia rozwijające zdolności teatralne 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. 2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. 10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju - zajęcia wyrównawcze 1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu 2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. 3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć. 4. Prowadzenia dziennika zajęć. 5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. 6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. 8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. 9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem 10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt JA W SZKOLE II realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Nazwa wykonawcy: ANNA PĄCZEK - PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA

Adres pocztowy wykonawcy: WARYŃSKIEGO 23/30

Miejscowość: OPOLE

Kod pocztowy: 45-047

ID województwa: 7

Województwo / kraj: opolskie

Nazwa: JA W SZKOLE II

Nr częsci: 6

Data udzielenie zamówienia: 07/09/2012

Liczba ofert: 2

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00

Cena wybranej oferty: 1470,00

Cena minimalna: 1470,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA

Adres pocztowy wykonawcy: WARYŃSKIEGO 23/30

Miejscowość: OPOLE

Kod pocztowy: 45-047

ID województwa: 7

Województwo / kraj: opolskie

Nazwa: JA W SZKOLE II

Nr częsci: 7

Data udzielenie zamówienia: 07/09/2012

Liczba ofert: 2

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00

Cena wybranej oferty: 1470,00

Cena minimalna: 1470,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA

Adres pocztowy wykonawcy: WARYŃSKIEGO 23/30

Miejscowość: OPOLE

Kod pocztowy: 45-047

ID województwa: 7

Województwo / kraj: opolskie

Nazwa: JA W SZKOLE II

Nr częsci: 8

Data udzielenie zamówienia: 07/09/2012

Liczba ofert: 2

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00

Cena wybranej oferty: 1470,00

Cena minimalna: 1470,00

Cena maksymalna: 1800,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA

Adres pocztowy wykonawcy: WARYŃSKIEGO 23/30

Miejscowość: OPOLE

Kod pocztowy: 45-047

ID województwa: 7

Województwo / kraj: opolskie

Nazwa: Ja w szkole II

Nr częsci: 20

Data udzielenie zamówienia: 07/09/2012

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00

Cena wybranej oferty: 1470,00

Cena minimalna: 1470,00

Cena maksymalna: 1470,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA

Adres pocztowy wykonawcy: WARYŃSKIEGO 23/30

Miejscowość: OPOLE

Kod pocztowy: 45-047

ID województwa: 7

Województwo / kraj: opolskie

Nazwa: JA W SZKOLE II

Nr częsci: 21

Data udzielenie zamówienia: 07/09/2012

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00

Cena wybranej oferty: 1470,00

Cena minimalna: 1470,00

Cena maksymalna: 1470,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Nazwa wykonawcy: ANNA PĄCZEK PRACOWNIA LOGOPEDYCZNA GADUŁA

Adres pocztowy wykonawcy: WARYŃSKIEGO 23/30

Miejscowość: OPOLE

Kod pocztowy: 45-047

ID województwa: 7

Województwo / kraj: opolskie

Nazwa: JA W SZKOLE II

Nr częsci: 22

Data udzielenie zamówienia: 07/09/2012

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 1500,00

Cena wybranej oferty: 1470,00

Cena minimalna: 1470,00

Cena maksymalna: 1470,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

16814 / 2011-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkoły zawodowej w ramach realizacji projektu pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem II (uczestnikami kursów będą uczniowie Zespołu Szkół Rolniczych w Namysłowie), współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013- Poddziałanie 9.2. dla niżej określonych zadań (kursów).

356140 / 2012-09-19 - Inny: SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Gminny Zarząd Oświaty - Leśnica (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Uczniowie leśnickiej gminy wspinają się na edukacyjne wyżyny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

38702 / 2012-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na szkolnego lidera w ramach projektu pod nazwą: Edukacja ku przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał

196339 / 2012-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kietrz - Kietrz (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach realizacji projektu : Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kietrz.

37372 / 2015-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

161827 / 2010-06-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń: ABC przedsiębiorczości, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, projektowanie stron internetowych z grafiką komputerową, kurs opieki nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą, samodzielny księgowy, profesjonalny sprzedawca dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

19532 / 2013-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 i nr 2 w Głuchołazach oraz Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie, w ramach realizacji projektu ,,Moja szkoła - uczy, informuje i doradza

321554 / 2013-08-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Krapkowicach - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. ,Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w zakresie doskonalenia nauczycieli w powiecie krapkowickim

129609 / 2013-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1-sprzedawca w handlu detalicznym i hurtowym; część 2 -opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 -florystyczny podstawowy; część 4 -kucharz małej gastronomi; część 5 -operator koparko - ładowarki, część 6 -magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej; część 7-księgowość, kadry, płace i archiwum dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez MOPS w K - Koźlu

77413 / 2014-04-09 - Inny: szkoła publiczna

Zespół Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie - Niemodlin (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie 16 h zajęć terapeutycznych dla uczniów gimnazjum i liceum w ramach zajęć z poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego, stanowiących część zamówienia pn: Przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, ukierunkowanych na rozwój dodatkowych zainteresowań uczniów ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji kluczowych oraz z poradnictwa i doradztwa zawodowego dla młodzieży uczęszczającej do Publicznego Gimnazjum i Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Zespołu Szkół w Niemodlinie w ramach realizacji projektu pt. Omnibus Powiatu Opolskiego

383960 / 2011-11-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczestników i uczestniczek projektu POKL pn. Profesjonalni w zawodzie

53313 / 2012-03-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych w ramach realizacji projektu pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem II

102519 / 2013-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów przygotowawczych z wykorzystaniem zagranicznej wiedzy eksperckiej w ramach projektu pn. Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w partnerstwie z Politechniką Opolską współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.1.

213983 / 2012-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Świerczów - Świerczów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Publicznego Gimnazjum w Świerczowie; Gmina Świerczów; projekt Wyrównywanie szans uczniów gimnazjów wiejskich Opolszczyzny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

309441 / 2010-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń: I. obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, II. kurs grafiki komputerowej, III. kurs opieki nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą, IV. samodzielny księgowy, V. profesjonalny sprzedawca dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

60249 / 2014-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, wykładów tematycznych oraz konsultacji podczas realizacji projektu pn. Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli

138116 / 2013-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zarząd Oświaty i Wychowania Kędzierzyn-Koźle - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi edukacyjnej /Warsztaty kreatywnego myślenia/ - prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III gimnazjum,uczestników programu pn. /Drogowskazy współpracy/ POKL.09.01.02-16-061/12 w latach szkolnych. 2021/2013 i 2013/2014.

116345 / 2013-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów przygotowawczych z wykorzystaniem krajowej wiedzy eksperckiej w ramach projektu pn. Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w partnerstwie z Politechniką Opolską współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.1.

358196 / 2014-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

395502 / 2012-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Paczków - Paczków (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizację w placówkach oświatowych położonych na terenie Gminy Paczków projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

140521 / 2009-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

415272 / 2013-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jemielnica - Jemielnica (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegającą na pełnieniu funkcji nauczyciela w ramach projektu pod nazwą Nauka to przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

209817 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Opole - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkoleń, kursów oraz warsztatów dla uczniów szkół zawodowych Miasta Opola w ramach projektu Zawodowy sukces - program rozwojowy szkół zawodowych Miasta Opola