182597 / 2012-08-23 - Administracja samorządowa / Gmina Pokój (Pokój)
Ja w szkole II
Opis zamówienia
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych.
Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:
1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych .
2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy
5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy,
6. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów
7. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów
8. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów
9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk.,
10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów
11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia.
12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk.
13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu.
Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:
14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych .
15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy
18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy,
19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy,
20. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów
21. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów
22. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów
23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów
24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów
25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk.
26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.:
a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku;
b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu:
- gimnastyki korekcyjnej:
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
- rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie:
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac)
- zajęcia logopedyczne
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie wad wymowy
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
- Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych
1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
-zajęcia rozwijające zdolności teatralne
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów.
2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju
- zajęcia wyrównawcze
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 182597
Data publikacji: 2012-08-23
Nazwa: Gmina Pokój
Ulica: ul. Sienkiewicza 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Pokój
Kod pocztowy: 46-034
Województwo / kraj: opolskie
Numer telefonu: 077 4693085
Numer faxu: 077 4693085
Adres strony internetowej: www.gminapokoj.pl
Regon: 00055034400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ja w szkole II
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania plastyczne i teatralne, specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej w klasach I-III w 2 szkołach podstawowych, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45-cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych, specjalistycznych zajęć terapeutycznych, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym zajęcia na basenie, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć plastycznych i teatralnych.
Wykaz zajęć, które będą realizowane w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:
1. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych .
2. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
3. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
4. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy
5. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy,
6. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów
7. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów
8. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów
9. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk.,
10. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów
11. specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dziecka niepełnosprawnego wymiarze 30 h (1350 minut) w 1 r. szk. dla 1 ucznia.
12. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk.
13. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 godzin w ciągu 1 r. szk. oraz udział z uczniami w 2 spektaklach teatralnych w Opolu.
Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych:
14. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych .
15. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych
17. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla I grupy
18. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla II grupy,
19. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w wymiarze 30 h (1350 minut), realizowanych w formie zajęć wyrównawczych w ciągu 1 r. szk. dla III grupy,
20. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla I grupy uczniów
21. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla II grupy uczniów
22. zajęcia logopedyczne w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy uczniów
23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów
24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów
25. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie w wym. 60 h (2700 minut) w ciągu 1 r. szk.
26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.:
a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku;
b) dodatkowo dla prowadzącego zajęcia z zakresu:
- gimnastyki korekcyjnej:
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji służb medycznych
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ skorygowanie wad postawy u 80% dzieci uczęszczających na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych zajęciach następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
- rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych plastycznie:
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
wybranych prac plastycznych wykonanych przez uczniów biorących udział w projekcie / format a4 jedna teczka - min 30 prac)
- zajęcia logopedyczne
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie wad wymowy
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji / analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
- Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, indywidualne dla dzieci niepełnosprawnych
1. Przygotowanie programu zajęć dla ucznia/uczennicy projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
-zajęcia rozwijające zdolności teatralne
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów.
2. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo-profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.
10. Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety/ testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
organizacja i udział z uczestnikami projektu w 2 spektaklach teatralnych w Opolu - dotyczy zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej w Pokoju
- zajęcia wyrównawcze
1. Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu
2. Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania.
3. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników/czek zajęć.
4. Prowadzenia dziennika zajęć.
5. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu.
6. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
7. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem.
8. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym.
9. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu :
a/ Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem
10. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów:
listy obecności uczestników spotkań
sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia.
kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć
dzienniki zajęć
ankiety - testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach.
dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 26
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Zaliczka: Nie
Uprawnienia: Na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza i doświadczenie: Na podstawie złożonego oświadczenia
Potencjał techniczny: Na podstawie złożonego oświadczenia
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawi poniższe informacje w formie określonej wg załącznika numer 1 odnośnie:
SP Pokój do części 1-5 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych),
Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 6-8 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny z zakresu logopedii ( prowadzenie zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 9: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 10: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 11: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć specjalistycznych terapeutycznych (zajęć indywidualnych dla dziecka niepełnosprawnego, symbol niepełnosprawności 10 N, specjalistycznych zajęć terapeutycznych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 12: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji plastycznej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z plastycznie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 13: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 14-19 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych),
Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 20-22 : osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny z zakresu logopedii ( prowadzenie zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniające do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 25: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji plastycznej (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z plastycznie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
SP Pokój do części 26: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny uprawniający do prowadzenia zajęć z zakresu zajęć artystycznych (prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania teatralne uczniów). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).
Sytuacja ekonomiczna: Na podstawie złożonego oświadczenia
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokument potwierdzenia III.5: Tak
Inne dokumenty potwierdzające III.5:
przygotowanie planu zajęć: analizę potrzeb w zakresie prowadzonych
zajęć w oparciu o umiejętności, kompetencje, zaburzenia, wady,
zainteresowania uczestników projektu. Cele prowadzonych zajęć, metodykę
prowadzenia zajęć, produkty i rezultaty, monitoring, ewaluację,
działania kontrole i korygujące.
inne_dokumenty:
W przypadku gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć - kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego).
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. pok. 40.
Data składania wniosków, ofert: 30/08/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Urząd Gminy Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój. sekretariat..
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt JA W SZKOLE II realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
529628 / 2012-12-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 im. Józefa Wybickiego w Głuchołazach, w ramach realizacji projektu: Moja szkoła - uczy, informuje i doradza.
308118 / 2011-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych
w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych -
w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie
278828 / 2009-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej - Niemodlin (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wzrost kompetencji życiowych i umiejętności zawodowych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Niemodlinie
100124 / 2013-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Edukacja dla najmłodszych - Realizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych w roku szkolnym 2012/2013 w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie
199787 / 2012-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Namysłów - projekt pt. Nie chcemy być gorsi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
241139 / 2011-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkoły zawodowej w ramach realizacji projektu pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem II
100664 / 2013-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Ozimka - Ozimek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów
236377 / 2012-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Prudnik - Prudnik (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu: Równym Krokiem - warsztaty matematyczno - przyrodnicze
431252 / 2011-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Radłów - Radłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Mamy coś do udowodnienia III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w roku szkolnym 2011/2012, w szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Radłów tj. Publiczna Szkoła Podstawowa w Sternalicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Kościeliskach i Publiczne Gimnazjum w Radłowie - II przetarg..
305711 / 2010-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych w ramach realizacji projektu pt. Szkoła zawodowa drogą do ciekawej przyszłości- Kurs nauki jazdy.
316385 / 2010-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: I. Kurs wizażu i autoprezentacji, II. Kurs aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem komputera i Internetu, III. Kurs komputerowy - ECDL dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
260208 / 2011-08-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - profesjonalny kurator; część 2 - masaże SPA; część 3 - operator CNC; część 4 - kierowca - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
265750 / 2013-07-08 - Inny: Edukcja
Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny - Lasowice Małe (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie, konsultacje, recenzje, testowanie interdyscyplinarnych programów nauczania w oparciu o TIK oraz stworzenie platformy e-learningowej i jej interaktywnych zasobów edukacyjnych dla szkoły podstawowej i gimnazjum w ramach projektu POKL Działanie 3.3.4 Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych
40667 / 2012-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Głogówek - Głogówek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pt. Pomocna Szkoła. Program indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych gminy Głogówek.
398458 / 2011-11-25 - Inny: Edukacja
Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących,
zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych
oraz zajęć z doradztwa zawodowego
w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół w Tułowicach
w ramach projektu pn.: Wiedza - paszportem w przyszłość, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
75920 / 2011-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas
I-III szkoły podstawowej
228605 / 2011-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursów umożliwiających zdobycie umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu Poszerz swoje możliwości nr POKL.07.01.02-16-001/11
174502 / 2014-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć doradztwa edukacyjno-zawodowego
w ramach projektu Nr: POKL.09.01.02-16-036/13 pod nazwÄ…:
/Gimnazjalny Inkubator Talentów/.
309441 / 2010-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń: I. obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, II. kurs grafiki komputerowej, III. kurs opieki nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą, IV. samodzielny księgowy, V. profesjonalny sprzedawca dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
414096 / 2012-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nr: PO KL.09.01.02-16-110 pod nazwą:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas
I-III szkoły podstawowej
271019 / 2011-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkoły zawodowej
w ramach realizacji projektu
pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem II
303872 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie nauczycieli w ramach projektu pn. Aktywnie w przyszłość
348379 / 2011-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Pokój - Pokój (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ja w szkole.
164121 / 2012-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Opole - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja szkoleń, kursów oraz warsztatów dla uczniów szkół zawodowych Miasta Opola
w ramach projektu Zawodowy sukces - program rozwojowy
szkół zawodowych Miasta Opola
126680 / 2014-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 szkoleń specjalistycznych realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy
i integracji społecznej w województwie opolskim.Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.