261951 / 2013-12-04 - Administracja samorządowa / Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego (Krotoszyn)
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.
Opis zamówienia
Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)Warsztaty: 15 godz.Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec/kwiecień 2014 r. Zadanie 2Ocenianie kształtujące Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura)18, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz.Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.Warsztaty: 15 godz.Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.
Konsultacje: 6 godz. terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola.Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura)
17, 18.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.zaprezentowanie nowości (3h)Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)Warsztaty: 15 godz.Metody i formy pracy w edukacji umysłowej
logiczne myślenie,rozwijanie mowy,praca metodą projektu (5h)Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji
Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura)20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta
Wykłady: 6 godz. budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)
Warsztaty: 15 godz. analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 261951
Data publikacji: 2013-12-04
Nazwa:
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Ulica: ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
Numer domu: 10
Miejscowość: Krotoszyn
Kod pocztowy: 63-700
Województwo / kraj: wielkopolskie
Numer telefonu: 062 7254256
Numer faxu: 062 7253423
Regon: 25085475400000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)Warsztaty: 15 godz.Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec/kwiecień 2014 r. Zadanie 2Ocenianie kształtujące Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura)18, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz.Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.Warsztaty: 15 godz.Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.
Konsultacje: 6 godz. terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola.Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura)
17, 18.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.zaprezentowanie nowości (3h)Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)Warsztaty: 15 godz.Metody i formy pracy w edukacji umysłowej
logiczne myślenie,rozwijanie mowy,praca metodą projektu (5h)Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji
Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura)20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta
Wykłady: 6 godz. budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)
Warsztaty: 15 godz. analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 5
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/04/2014
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał-przeprowadził (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) minimum 50 godzin (łącznie) doskonalenia czynnych zawodowo nauczycieli polegających na przeprowadzeniu szkoleń lub warsztatów, których wartość razem wyniosła min 3.000,00 zł brutto. Wykaz winien zawierać tematykę przeprowadzonych szkoleń lub warsztatów, ilość godzin przeprowadzonego doskonalenia, wartości zrealizowanych szkoleń lub warsztatów, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje (na podstawie § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane -Dz.U. z 2013 poz. 231)
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego wykazu usług oraz dowodów poświadczających należyte wykonanie bądź wykonywanie usług, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Potencjał techniczny:
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 ekspertem - zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wykształcenie magisterskie II stopnia z zakresu nauk pedagogicznych lub społecznych lub psychologicznych lub technicznych, posiada formalne przygotowanie do pracy trenera (posiada dokumenty potwierdzające umiejętności trenerskie np. certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych z zakresu umiejętności trenerskich) -przeprowadził co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów dla czynnych zawodowo nauczycieli, rad pedagogicznych. Ponadto Wykonawca złoży informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty na kilka zadań, Wykonawca może powołać się na tę samą osobę przeznaczoną do wykonania poszczególnych zadań, pod warunkiem, że terminy ich realizacji, podane w harmonogramie nie kolidują ze sobą.
Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy
b) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, zamiast dokumentów - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (o których mowa powyżej) - Wykonawca winien złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: Dopuszcza się zmianę osoby, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu,
b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość
3. Umowa może ulec zmianie również w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na działanie siły wyższej.
4. Dla potrzeb Umowy siła wyższa oznacza zdarzenie pozostające poza kontrolą Wykonawcy, występujące po podpisaniu Umowy przez obie Strony, przeszkadzające racjonalnemu wykonaniu przez Wykonawcę obowiązków, nie obejmujące winy własnej lub nienależytej staranności Wykonawcy lub osób, którymi się posłużył przy wykonywaniu umowy i nieprzewidywalne w dacie zawarcia niniejszej Umowy ani też niemożliwe do zapobieżenia.
5. Jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy:
a) Wykonawca , który nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania ze względu na działanie siły wyższej, zawiadomi w terminie 2 dni, na piśmie Zamawiającego o powstaniu i przewidywanym zakończeniu tego zdarzenia, przedstawiając stosowną dokumentację uzasadniającą w tym zakresie;
b) Jeżeli Zamawiający uzna argumentację Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 a, za uzasadnioną sporządzi stosowny aneks do umowy.
9. Strona przystąpi do dalszego wykonywania Umowy niezwłocznie po zakończeniu działania siły wyższej
Kod kryterium cenowe: A
Data składania wniosków, ofert: 12/12/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Zadanie 1
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną
Opis:
Zadanie 1
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną
Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp.
Liczba nauczycieli: 20
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
29, 30.01.2013 r. (I tura)
25, 26.02.2014 r. (II tura)
SORE: Alina Jańczak
Wykłady: 6 godz.
1) Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest
w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki.
Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)
2) Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.
Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)
Warsztaty: 15 godz.
1) Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)
2) Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)
Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.
Kody CPV: 840000004
Czas: D
Data zakończenia: 30/04/2014
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: Zadanie 2 Ocenianie kształtujące
Opis:
Zadanie 2
Ocenianie kształtujące
Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 14
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
23, 27.01.2014 r. (I tura)
18, 27.02.2014 r. (II tura)
SORE: Agnieszka Gierłowska
Wykłady: 6 godz.
1) Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?
2) Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.
Warsztaty: 15 godz.
1) Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania.
2) Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.
3) Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.
Konsultacje: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/04/2014
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Zadanie 3
Budowa koncepcji pracy przedszkola.
Opis:
Zadanie 3
Budowa koncepcji pracy przedszkola.
Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 10
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
29, 30.01.2014 r. (I tura)
17, 18.02.2014 r. (II tura)
SORE: Irena Grobelna
Wykłady: 6 godz.
1) Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
- zaprezentowanie nowości (3h)
2) Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)
Warsztaty: 15 godz.
1) Metody i formy pracy w edukacji umysłowej logiczne myślenie,rozwijanie mowy, praca metodą projektu (5h)
2) Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)
3) Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)
Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/04/2014
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Zadanie 4
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Opis:
Zadanie 4
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 13
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
09, 10.01.2014 r. (I tura)
20, 21.02.2014 r. (II tura)
SORE; Joanna Rogowska-Sroka
Wykłady: 6 godz.
1) Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.
Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)
2) Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h)
3) Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)
Warsztaty: 15 godz.
1) Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)
2) Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)
3) Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)
4) Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)
Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/04/2014
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Zadanie 5
Szkoła promuje wartość edukacji
Opis:
Zadanie 5
Szkoła promuje wartość edukacji
Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp.
Liczba nauczycieli: 16
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
30, 31.01.2014 r. (I tura)
20, 21.02.2014 r. (II tura)
SORE: Sylwia Minta
Wykłady: 6 godz.
1) budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),
2) promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,
3) pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,
4) działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)
Warsztaty: 15 godz.
1) analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)
2) kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)
3) strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)
Konsultacje grupowe: 6 godz.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/04/2014
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
74407 / 2010-04-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć gimnastycznych, rehabilitacyjnych, rekreacyjno-sportowych i zabawowych na terenie ogólnodostępnej strefy rekreacji dziecięcej na terenie miasta Gniezna z dziećmi i młodzieżą w wieku od lat 3 do lat 10 i od lat 10 do lat 18
245246 / 2011-08-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Kramsk - Kramsk (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu złagodzenia trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania oraz umiejętności matematycznych, korygowania zaburzeń rozwoju mowy, ułatwiania pokonywania trudności w komunikacji społecznej wśród uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu systemowego: NAUKA BEZ TRUDNOŚCI realizowanego na terenie Gminy Kramsk.
Nr POKL.09.01.02-30-010/11
505360 / 2012-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Gminy Pniewy - Pniewy (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pn.: Pokonujemy trudności! Stawiamy na zdolności! nr: POKL.09.01.02-30-220/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic
w jakości usług edukacyjnych
64264 / 2011-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych z podstaw ogrodnictwa
i sadownictwa w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku
159009 / 2013-08-09 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Gostyń (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.
181670 / 2014-05-29 - Inny: Fundacja
Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie PZP/KIP/1/2014 na przeprowadzenie 9 edycji szkoleń (1080 godz.=9x120 godz.) z języka angielskiego poziomy A1, A2, B1, B2 - kursy przygotowujący do egzaminu TELC oraz 5 edycji szkoleń (600 godz.=5x120 godz.) z języka niemieckiego poziomy A1, A2, B1, B2 - kurs przygotowujący do egzaminu TELC
381321 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
185346 / 2012-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stęszew - Stęszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów klas IV-VI oraz nauczycieli w ramach projektu pn. Mój lepszy start
244576 / 2009-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nowoczesny magazynier z uprawnieniami kierowcy wózka jezdniowego
17683 / 2014-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.
224293 / 2009-11-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Przedszkole "Bajka" w Lubaszu - Lubasz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Dodatkowe zajęcia z wychowania przedszkolnego.
262718 / 2014-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja seminariów poświęconych prowadzeniu i organizowaniu działalności kulturalnej w ramach projektu Budzik kulturalny: projekt działań promujących i aktywizujących kulturę Wielkopolski w roku 2014
381820 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych języka angielskiego i niemieckiego w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
62963 / 2011-02-23 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa - przeprowadzenie zaawansowanych szkoleń specjalistycznych zakończonych certyfikatem, dla 30 studentów ( 2 grupy) w ramach projektu
Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych
i przyrodniczych - pilotaż dla Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej
Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
395686 / 2013-09-30 - Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
272801 / 2008-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zamówienie z wolnej ręki na usługę szkoleniową
306043 / 2010-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługi szkoleniowe
279916 / 2012-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie obozu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku usytuowanym nad morzem dla niepełnosprawnych uczestników projektu Mogę-Potrafię-Teraz
82462 / 2014-03-12 - Inny: państwowa jednostka budżetowa
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla 30 uczestników projektu Nowe perspektywy 2
344472 / 2009-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
226217 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług związanych z przygotowaniem i prowadzeniem zajęć dodatkowych logopedycznych dla dzieci w wielu 3-5 lat objętych i nieobjętych edukacją przedszkolną,
na terenie Przedszkola nr 8 w Gnieźnie w latach 2012-2013
400514 / 2011-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Borek Wlkp. - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego: Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski
Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11
53587 / 2011-02-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
276221 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Piła - Piła (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ÅšWIADCZENIE USÅUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-03-050 11-00 pod nazwÄ… Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŠPODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZÄ„CYM JEST GMINA PIÅA
419426 / 2012-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dobrzyca - Dobrzyca (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAÅÓW EDUKACYJNYCH DO SZKÓŠPODSTAWOWYCH W GMINIE DOBRZYCA W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. NOWOCZESNA EDUKACJA W GMINIE DOBRZYCA WSPÓÅFINANSOWANEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAÅ LUDZKI, DZIAÅANIE 9.1. PODDZIAÅANIE 9.1.2
344464 / 2009-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki