Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

261951 / 2013-12-04 - Administracja samorządowa / Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego (Krotoszyn)

Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.

Opis zamówienia

Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)Warsztaty: 15 godz.Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec/kwiecień 2014 r. Zadanie 2Ocenianie kształtujące Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura)18, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz.Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.Warsztaty: 15 godz.Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.
Konsultacje: 6 godz. terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola.Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura)
17, 18.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.zaprezentowanie nowości (3h)Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)Warsztaty: 15 godz.Metody i formy pracy w edukacji umysłowej
logiczne myślenie,rozwijanie mowy,praca metodą projektu (5h)Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji
Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura)20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta
Wykłady: 6 godz. budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)
Warsztaty: 15 godz. analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 261951

Data publikacji: 2013-12-04

Nazwa:
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego

Ulica: ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Krotoszyn

Kod pocztowy: 63-700

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 062 7254256

Numer faxu: 062 7253423

Regon: 25085475400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zadanie 1 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 20 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2013 r. (I tura) 25, 26.02.2014 r. (II tura)SORE: Alina Jańczak Wykłady: 6 godz. Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki. Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)Warsztaty: 15 godz.Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec/kwiecień 2014 r. Zadanie 2Ocenianie kształtujące Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 14 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 23, 27.01.2014 r. (I tura)18, 27.02.2014 r. (II tura)SORE: Agnieszka Gierłowska Wykłady: 6 godz.Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.Warsztaty: 15 godz.Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania. Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.
Konsultacje: 6 godz. terminy: marzeckwiecień 2014 r. Zadanie 3 Budowa koncepcji pracy przedszkola.Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie Liczba nauczycieli: 10 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 29, 30.01.2014 r. (I tura)
17, 18.02.2014 r. (II tura)SORE: Irena Grobelna Wykłady: 6 godz. Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.zaprezentowanie nowości (3h)Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)Warsztaty: 15 godz.Metody i formy pracy w edukacji umysłowej
logiczne myślenie,rozwijanie mowy,praca metodą projektu (5h)Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz. Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 4 Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 13 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 09, 10.01.2014 r. (I tura) 20, 21.02.2014 r. (II tura)SORE; Joanna Rogowska-Sroka Wykłady: 6 godz. Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)Warsztaty: 15 godz. Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r. Zadanie 5 Szkoła promuje wartość edukacji
Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp. Liczba nauczycieli: 16 Terminy realizacji wykładów i warsztatów: 30, 31.01.2014 r. (I tura)20, 21.02.2014 r. (II tura) SORE: Sylwia Minta
Wykłady: 6 godz. budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)
Warsztaty: 15 godz. analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)Konsultacje grupowe: 6 godz.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2014

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał-przeprowadził (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) minimum 50 godzin (łącznie) doskonalenia czynnych zawodowo nauczycieli polegających na przeprowadzeniu szkoleń lub warsztatów, których wartość razem wyniosła min 3.000,00 zł brutto. Wykaz winien zawierać tematykę przeprowadzonych szkoleń lub warsztatów, ilość godzin przeprowadzonego doskonalenia, wartości zrealizowanych szkoleń lub warsztatów, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca w miejsce poświadczeń może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje (na podstawie § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane -Dz.U. z 2013 poz. 231)

Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego wykazu usług oraz dowodów poświadczających należyte wykonanie bądź wykonywanie usług, na zasadzie spełnia-nie spełnia.

Potencjał techniczny:
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 ekspertem - zdolnym do wykonania zamówienia, który posiada wykształcenie magisterskie II stopnia z zakresu nauk pedagogicznych lub społecznych lub psychologicznych lub technicznych, posiada formalne przygotowanie do pracy trenera (posiada dokumenty potwierdzające umiejętności trenerskie np. certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych z zakresu umiejętności trenerskich) -przeprowadził co najmniej 5 szkoleń lub warsztatów dla czynnych zawodowo nauczycieli, rad pedagogicznych. Ponadto Wykonawca złoży informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

W przypadku składania oferty na kilka zadań, Wykonawca może powołać się na tę samą osobę przeznaczoną do wykonania poszczególnych zadań, pod warunkiem, że terminy ich realizacji, podane w harmonogramie nie kolidują ze sobą.

Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy
b) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, zamiast dokumentów - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (o których mowa powyżej) - Wykonawca winien złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: Dopuszcza się zmianę osoby, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu,
b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość
3. Umowa może ulec zmianie również w przypadku zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na działanie siły wyższej.
4. Dla potrzeb Umowy siła wyższa oznacza zdarzenie pozostające poza kontrolą Wykonawcy, występujące po podpisaniu Umowy przez obie Strony, przeszkadzające racjonalnemu wykonaniu przez Wykonawcę obowiązków, nie obejmujące winy własnej lub nienależytej staranności Wykonawcy lub osób, którymi się posłużył przy wykonywaniu umowy i nieprzewidywalne w dacie zawarcia niniejszej Umowy ani też niemożliwe do zapobieżenia.
5. Jeżeli siła wyższa spowoduje niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy:
a) Wykonawca , który nie wykonał lub nienależycie wykonał swoje zobowiązania ze względu na działanie siły wyższej, zawiadomi w terminie 2 dni, na piśmie Zamawiającego o powstaniu i przewidywanym zakończeniu tego zdarzenia, przedstawiając stosowną dokumentację uzasadniającą w tym zakresie;
b) Jeżeli Zamawiający uzna argumentację Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 a, za uzasadnioną sporządzi stosowny aneks do umowy.
9. Strona przystąpi do dalszego wykonywania Umowy niezwłocznie po zakończeniu działania siły wyższej

Kod kryterium cenowe: A

Data składania wniosków, ofert: 12/12/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zadanie 1

Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną

Opis:
Zadanie 1

Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną
Odbiorcy- nauczyciele Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wlkp.
Liczba nauczycieli: 20
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
29, 30.01.2013 r. (I tura)
25, 26.02.2014 r. (II tura)
SORE: Alina Jańczak

Wykłady: 6 godz.
1) Nabycie i zweryfikowanie wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest
w edukacji - ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna oraz jej funkcji w procesie rozwoju placówki.
Cele i istota ewaluacji - po co jest? Założenia ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej. Analiza wymagań stawianych placówce. Obszary ewaluacji. Co oznaczają przyznawane placówce oceny? (3h)
2) Procedura prowadzenia ewaluacji - opis kolejnych działań, planowanie działań ewaluacyjnych.
Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w przeprowadzeniu ewaluacji wewnętrznej. (3h)

Warsztaty: 15 godz.
1) Warunki udanej ewaluacji. Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji. Jak przygotować się do ewaluacji zewnętrznej? Przełożenie wyników i wniosków z ewaluacji wewnętrznej na zadania. (5h)
2) Opracowanie i wdrożenie działań służących rozwojowi i doskonaleniu jakości pracy przedszkola - innowacyjne metody pracy. Współpraca ze środowiskiem lokalnym. Współpraca z rodzicami(komunikacja, formy). Oferta przedszkola. Kształcenie kompetencji w zakresie form pracy zespołowej. (10h)

Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.

Kody CPV: 840000004

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Zadanie 2 Ocenianie kształtujące

Opis:
Zadanie 2

Ocenianie kształtujące
Odbiorcy - nauczyciele Niepublicznego Gimnazjum w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 14
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
23, 27.01.2014 r. (I tura)
18, 27.02.2014 r. (II tura)
SORE: Agnieszka Gierłowska

Wykłady: 6 godz.
1) Ocenianie kształtujące SUS- czym jest, na czym polega?
2) Przygotowanie szkoły do wprowadzenia elementów ok.

Warsztaty: 15 godz.
1) Wprowadzenie do szkoły jednolitego systemu oceniania zawierającego elementy ok - opracowanie i wdrożenie jednolitego modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod ok. na wszystkich przedmiotach i zajęciach oraz jako ocenę zachowania.
2) Motywowanie uczniów, również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do nauki poprzez wprowadzanie skutecznych metod uczenia się i ich stosowanie.
3) Poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarze stosowania informacji zwrotnej w ocenianiu oraz komunikacji z rodzicami uczniów. Zaznajomienie n-la ze sposobami formułowania IZ adresowanej do ucznia w taki sposób, by motywowała ona ucznia do pracy i przyniosła obustronne korzyści. Prowokowanie ucznia do samooceny i autorefleksji jako sposobu na zwiększenie świadomości dot. własnych osiągnięć edukacyjnych.

Konsultacje: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zadanie 3
Budowa koncepcji pracy przedszkola.

Opis:
Zadanie 3
Budowa koncepcji pracy przedszkola.
Odbiorcy - nauczyciele Przedszkola nr 5 w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 10
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
29, 30.01.2014 r. (I tura)
17, 18.02.2014 r. (II tura)
SORE: Irena Grobelna

Wykłady: 6 godz.
1) Metody i formy pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
- zaprezentowanie nowości (3h)
2) Jak efektywnie rozwijać współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym (położenie nacisku na środowisko) (3h)

Warsztaty: 15 godz.
1) Metody i formy pracy w edukacji umysłowej logiczne myślenie,rozwijanie mowy, praca metodą projektu (5h)
2) Wzorcowe ułożenie koncepcji pracy przedszkola (5h)
3) Model absolwenta - jak osiągnąć założony, wzorcowy rezultat (5h)

Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zadanie 4

Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej

Opis:
Zadanie 4

Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej
Odbiorcy nauczyciele Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Krotoszynie
Liczba nauczycieli: 13
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
09, 10.01.2014 r. (I tura)
20, 21.02.2014 r. (II tura)
SORE; Joanna Rogowska-Sroka

Wykłady: 6 godz.
1) Innowacje pedagogiczne jako ciekawy sposób na realizację podstawy programowej.
Aspekty prawne tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową i procedura uzyskania wpisu do rejestru i akceptacji KO (2h)
2) Umiejętność poprawnego tworzenia innowacji pedagogicznych zgodnych z podstawą programową - jej części składowe, pułapki i najczęstsze błędy (2h)
3) Etapy, procedury wdrażania innowacji pedagogicznych w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi (2h)

Warsztaty: 15 godz.
1) Jak wybrać obszar do wprowadzenia innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową? - metody i narzędzia do diagnozy (2h)
2) Przegląd przykładowych innowacji pedagogicznych realizowanych w przedszkolach, w tym również w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi (1h)
3) Tworzenie własnej innowacji pedagogicznej zgodnej z podstawą programową i zdiagnozowanymi potrzebami przedszkola z oddziałami integracyjnymi. (10h)
4) Jak poprawnie przeprowadzić ewaluację opracowanej innowacji pedagogicznej w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi? (2h)

Konsultacje grupowe: 6 godz.
Terminy: marzec kwiecień 2014 r.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zadanie 5

Szkoła promuje wartość edukacji

Opis:
Zadanie 5

Szkoła promuje wartość edukacji
Odbiorcy - nauczyciele I Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Wlkp. w Koźminie Wlkp.
Liczba nauczycieli: 16
Terminy realizacji wykładów i warsztatów:
30, 31.01.2014 r. (I tura)
20, 21.02.2014 r. (II tura)
SORE: Sylwia Minta

Wykłady: 6 godz.
1) budowanie pozytywnego wizerunku i tożsamości szkoły (logo, strona internetowa, media relations),
2) promowanie wartości edukacji i potrzeby uczenia się w środowisku własnym i lokalnym,
3) pozyskiwanie sponsorów na realizację działań promocyjnych,
4) działania informacyjne i public relations w praktyce szkoły (6h)

Warsztaty: 15 godz.
1) analiza form promowania szkoły i ich skuteczność, metody zainteresowania szkołą i jej ofertą edukacyjną uczniów i rodziców, efektywna prezentacja szkoły na targach edukacyjnych, jak radzić sobie z negatywnymi opiniami na temat szkoły, jak zmienić stereotypy i opinie na temat szkoły (5h)
2) kampania wizerunkowo-medialna szkoły - planowanie, wdrażanie, monitoring i ewaluacja kolejnych etapów (5h)
3) strategie i formy współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz instytucjami w celu propagowania edukacji oraz promocji szkoły (5h)
Konsultacje grupowe: 6 godz.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/04/2014

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

74407 / 2010-04-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć gimnastycznych, rehabilitacyjnych, rekreacyjno-sportowych i zabawowych na terenie ogólnodostępnej strefy rekreacji dziecięcej na terenie miasta Gniezna z dziećmi i młodzieżą w wieku od lat 3 do lat 10 i od lat 10 do lat 18

245246 / 2011-08-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kramsk - Kramsk (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu złagodzenia trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania oraz umiejętności matematycznych, korygowania zaburzeń rozwoju mowy, ułatwiania pokonywania trudności w komunikacji społecznej wśród uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach projektu systemowego: NAUKA BEZ TRUDNOŚCI realizowanego na terenie Gminy Kramsk. Nr POKL.09.01.02-30-010/11

505360 / 2012-12-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Gminy Pniewy - Pniewy (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w ramach projektu pn.: Pokonujemy trudności! Stawiamy na zdolności! nr: POKL.09.01.02-30-220/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

64264 / 2011-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych z podstaw ogrodnictwa i sadownictwa w ramach realizowanego projektu Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku

159009 / 2013-08-09 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Gostyń (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji zwanego dalej SORE w projekcie: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.

181670 / 2014-05-29 - Inny: Fundacja

Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie PZP/KIP/1/2014 na przeprowadzenie 9 edycji szkoleń (1080 godz.=9x120 godz.) z języka angielskiego poziomy A1, A2, B1, B2 - kursy przygotowujący do egzaminu TELC oraz 5 edycji szkoleń (600 godz.=5x120 godz.) z języka niemieckiego poziomy A1, A2, B1, B2 - kurs przygotowujący do egzaminu TELC

381321 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

185346 / 2012-06-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stęszew - Stęszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dla uczennic i uczniów klas IV-VI oraz nauczycieli w ramach projektu pn. Mój lepszy start

17683 / 2014-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.

262718 / 2014-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - Poznań (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja seminariów poświęconych prowadzeniu i organizowaniu działalności kulturalnej w ramach projektu Budzik kulturalny: projekt działań promujących i aktywizujących kulturę Wielkopolski w roku 2014

381820 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych języka angielskiego i niemieckiego w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..

62963 / 2011-02-23 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa - przeprowadzenie zaawansowanych szkoleń specjalistycznych zakończonych certyfikatem, dla 30 studentów ( 2 grupy) w ramach projektu Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż dla Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu

395686 / 2013-09-30 - Inny: Jednostka Samorządowa Województwa Wielkopolskiego

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie kaliskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

279916 / 2012-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie obozu rehabilitacyjno-szkoleniowego w ośrodku usytuowanym nad morzem dla niepełnosprawnych uczestników projektu Mogę-Potrafię-Teraz

344472 / 2009-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

226217 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług związanych z przygotowaniem i prowadzeniem zajęć dodatkowych logopedycznych dla dzieci w wielu 3-5 lat objętych i nieobjętych edukacją przedszkolną, na terenie Przedszkola nr 8 w Gnieźnie w latach 2012-2013

400514 / 2011-11-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Borek Wlkp. - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu systemowego: Recepta na lepsze jutro - Indywidualizacja nauczania i wychowania w gminie Borek Wielkopolski Nr umowy POKL.09.01.02-30-101/11

53587 / 2011-02-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego

276221 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Piła - Piła (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-03-050 11-00 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA

419426 / 2012-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dobrzyca - Dobrzyca (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE DOBRZYCA W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. NOWOCZESNA EDUKACJA W GMINIE DOBRZYCA WSPÓŁFINANSOWANEGO Z PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, DZIAŁANIE 9.1. PODDZIAŁANIE 9.1.2

344464 / 2009-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki