8368 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Lipnowski (Lipno)
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów ZS w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Skępem, która będzie realizowana w terminie od stycznia 2014 r. do 20.06.2015 r. w formie zajęć pozalekcyjnych w godzinach od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku i od 8:00 do 12:00 w soboty oraz w formie zajęć pozaszkolnych (wycieczki) we wszystkie dni tygodnia, gdyż zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół Skępem przy ul. Wymyślińska 2. Zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów LO w Skępem. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie przez Koordynatora szkolnego w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Skępem. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) ich zakres musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części:
Część 1
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 2
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 3
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 4
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 5
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 6
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 7
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 8
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 9
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 10
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 11
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 16 godzin dla klas I-III- dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 12
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 13
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 14
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 15
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 16
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 17
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 18
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 19
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 20
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 28 godzin dla klas I-II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 21
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki przedsiębiorczości w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 1 dniowej wycieczki do jednostek mundurowych.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości wśród uczniów klas I-II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedsiębiorczości.
Część 22
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki przedsiębiorczości w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 1 dniowej wycieczki do jednostek mundurowych.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości wśród uczniów klas I-II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedsiębiorczości.
Część 23
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki przedsiębiorczości w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 1 dniowej wycieczki do jednostek mundurowych.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości wśród uczniów klas I-II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedsiębiorczości.
Część 24
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klasy II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 25
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klasy II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 26
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (14 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klasy II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 27
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki szlakiem zamków po ziemi dobrzyńskiej i 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie trwania projektu.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów LO w Skępem 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 28
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki szlakiem zamków po ziemi dobrzyńskiej i 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie w okresie trwania projektu.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 29
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (14 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki szlakiem zamków po ziemi dobrzyńskiej i 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie trwania projektu.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 30
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 6 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów LO w Skępem dla 1 grupy (12 osób) oraz 1,5 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 18 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do 31 maja 2014 r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego oraz zwiększenia szans na przyszłe zatrudnienie.
Część 31
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 6 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów LO w Skępem dla 1 grupy (12 osób) oraz 1,5 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 18 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do 31 maja 2014 r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego oraz zwiększenia szans na przyszłe zatrudnienie.
Część 32
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 6 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów LO w Skępem dla 1 grupy (12 osób) oraz 1,5 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 18 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do 31 maja 2014 r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego oraz zwiększenia szans na przyszłe zatrudnienie.
Część 33
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 12 godzin dla klas I-II LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Część 34
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy III LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Część 35
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy III LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Część 36
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy III LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych .
Część 37
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy I-II LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 8368
Data publikacji: 2014-01-09
Nazwa: Powiat Lipnowski
Ulica: ul. Sierakowskiego 10B
Numer domu: 10B
Miejscowość: Lipno
Kod pocztowy: 87-600
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 54 2872039
Numer faxu: 54 2872039
Regon: 91086972000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów ZS w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Skępem, która będzie realizowana w terminie od stycznia 2014 r. do 20.06.2015 r. w formie zajęć pozalekcyjnych w godzinach od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku i od 8:00 do 12:00 w soboty oraz w formie zajęć pozaszkolnych (wycieczki) we wszystkie dni tygodnia, gdyż zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół Skępem przy ul. Wymyślińska 2. Zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów LO w Skępem. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie przez Koordynatora szkolnego w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Skępem. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) ich zakres musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części:
Część 1
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 2
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 3
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 4
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 5
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 6
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 7
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 kwietnia 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 8
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 9
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 10
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 16 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 11
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 16 godzin dla klas I-III- dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 12
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 13
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 14
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 15
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 16
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 17
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych.
Część 18
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy I - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 19
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 28 godzin dla klasy II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 20
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 28 godzin dla klas I-II - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 21
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki przedsiębiorczości w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 1 dniowej wycieczki do jednostek mundurowych.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości wśród uczniów klas I-II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedsiębiorczości.
Część 22
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki przedsiębiorczości w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 1 dniowej wycieczki do jednostek mundurowych.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości wśród uczniów klas I-II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedsiębiorczości.
Część 23
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki przedsiębiorczości w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 1 dniowej wycieczki do jednostek mundurowych.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r. Zajęcia mają na celu podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie przedsiębiorczości wśród uczniów klas I-II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedsiębiorczości.
Część 24
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klasy II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 25
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klasy II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 26
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (14 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klasy II w LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 27
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki szlakiem zamków po ziemi dobrzyńskiej i 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie trwania projektu.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów LO w Skępem 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 28
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (13 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki szlakiem zamków po ziemi dobrzyńskiej i 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie w okresie trwania projektu.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 29
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (14 uczniów) w łącznej liczbie 10 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki szlakiem zamków po ziemi dobrzyńskiej i 1 dniowej wycieczki Żnin, Biskupin, Strzelno.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie trwania projektu.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów LO w Skępem.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 30
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 6 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów LO w Skępem dla 1 grupy (12 osób) oraz 1,5 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 18 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do 31 maja 2014 r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego oraz zwiększenia szans na przyszłe zatrudnienie.
Część 31
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 6 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów LO w Skępem dla 1 grupy (12 osób) oraz 1,5 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 18 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do 31 maja 2014 r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego oraz zwiększenia szans na przyszłe zatrudnienie.
Część 32
Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 6 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów LO w Skępem dla 1 grupy (12 osób) oraz 1,5 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 18 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w okresie od stycznia 2014 r. do 31 maja 2014 r.
Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego oraz zwiększenia szans na przyszłe zatrudnienie.
Część 33
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 12 godzin dla klas I-II LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Część 34
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 12 godzin dla klasy III LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Część 35
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy III LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Część 36
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy III LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych .
Część 37
Opracowanie programów zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego dla uczniów osiągających słabe wyniki w nauce w tym ze specjalnymi potrzebami (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) w łącznej liczbie 24 godziny dla klasy I-II LO w Skępem - dla 1 grupy (10 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu wyrównanie dysproporcji edukacyjnych poprzez realizację zajęć dydaktyczno wyrównawczych.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 37
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 20/06/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określonej poniżej w pkt I - II ( w zależności od części na jakie składa ofertę ), w celu potwierdzenia tego warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru okreśI. Osoby prowadzące zajęcia z przedmiotów ogólnych i zawodowych powinni spełniać następujące wymagania:
a) Ukończone studia wyższe magisterskie kierunkowe, zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć,
b) Posiadać przygotowanie pedagogiczne,
c) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego,
d) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat.
II. Osoby prowadzące zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego ( części 30 - 32 )
a) Wykształcenie wyższe w kierunku doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe w tym kierunku,
b) Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego z młodzieżą ponadgimnazjalną.
c) Staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego min. 1 rok. w celu potwierdzenia tego warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru określonego w załączniku nr 4.
lonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty: druk oferty, pełnomocnictwo
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: ip.lipnowski.powiat.pl/
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10 B
87-600 Lipno
Data składania wniosków, ofert: 17/01/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 11:00
Miejsce składania:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie / II piętro nr 28 /
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów ZS w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
16595 / 2014-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna - wybór osób do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu w ramach projektu>> Toruńskie szkoły zawodowe szansą na sukces<<.
193587 / 2014-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 1, Część 5, Część 6, Część 8
374272 / 2014-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć edukacyjnych w szkołach, w których realizowany jest Projekt pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
247679 / 2013-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Fabianki - Fabianki (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych oraz doposażenie bazy dydaktycznej w pięciu Szkołach Podstawowych w Gminie Fabianki w ramach projektu systemowego z zakresu Indywidualizacji nauczania w klasach I-III SP, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
213772 / 2014-06-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Inowrocławski - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna staży realizowanych w ramach projektu pn.: Twoja wiedza - Twoja przyszłość
136550 / 2014-04-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
prowadzenia zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kamieniu Krajeńskim w ramach realizacji projektu Kariera poprzez edukację
127463 / 2014-06-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasta Brodnicy - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych, transportowych, cateringowych, zakup podręczników oraz pomocy dydaktycznych, organizacja i przeprowadzenie egzaminów zewnętrznych z języka angielskiego i informatyki w ramach projektu: Kuźnia brodnickich talentów
503902 / 2013-12-05 - Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim
36395 / 2013-03-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkoleniowiec 2 z zakresu zmian proceduralnych - zadanie 3.
346030 / 2010-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, realizowanych w ramach II edycji projektu Przyszłość wytyczana pozalekcyjnymi ścieżkami wiedzy i kompetencji..
257726 / 2014-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wąbrzeźno - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych
56119 / 2013-04-13 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Koordynator ds. merytorycznych
35176 / 2014-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów
i warsztatów w publicznych 17 szkołach podstawowych, 10 gimnazjach, 5 szkołach ponadgimnazjalnych dla młodzieży oraz 4 przedszkolach na terenie powiatu świeckiego
w roku szkolnym 2013/2014 - Etap II w ramach realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny
105843 / 2013-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gąsawie - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zadanie nr 1:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w zakresie przygotowania zawodowego dla beneficjentów projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gąsawie pn. Aktywna integracja w Gminie Gąsawa realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
227425 / 2013-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu Powiatowy System Doskonalenia Nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w Powiecie Sępoleńskim
13521 / 2015-02-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ekspert wspierający pracę sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu DIAGNOZA -DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego