Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

8872 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Lipnowski (Lipno)

Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, która będzie realizowana w terminie od stycznia 2014 r. do 20.06.2015 r. w formie zajęć pozalekcyjnych w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku i od 8:00 do 12:00 w soboty oraz w formie zajęć pozaszkolnych (wycieczki) we wszystkie dni tygodnia, gdyż zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie przy ul. Okrzei 4. Zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) ich zakres musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę oraz dostosowany do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Usługa edukacyjna składa się z następujących części:

Część 1
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 2
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z biologii w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 3
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 32 godzin dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 4
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 5
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 56 godziny dla klas I- III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 6
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z biologii w łącznej liczbie 56 godziny dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 7
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 56 godziny dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 8
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 56 godziny dla klas I-III- dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 9
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych.
Część 10
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych.
Część 11
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych.
Część 12
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 13
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 14
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 15
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu.
Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 16
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu.
Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 17
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu.
Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 18
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.
Część 19
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.
Część 20
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.
Część 21
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r..
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.

Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia pozalekcyjne :
- opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych (przedmioty kluczowe), który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie,
- program zajęć będzie realizowany przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia - Dzienniki zajęć przekazać do Biura Projektu,
- opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z realizacji ścieżek edukacyjnych, który musi uwzględnić indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści zgodne z podstawą programową danej szkoły i przedstawienie go do akceptacji Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Program zajęć będzie realizowany przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia - Dzienniki zajęć, sprawozdania z wizyt u przedsiębiorców i karty wycieczek przekazać do Biura Projektu,
- przeprowadzić na zakończenie testy ewaluacyjne oceniające podniesienie wiedzy i umiejętności w porównaniu z testami przeprowadzonymi na wstępie diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne matematyki, biologii, j. angielskiego, ICT) - sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu,
- prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (specjalistycznych), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach,
- dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych) poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności - należy je odpowiednio oznakować, a po zakończeniu zajęć przekazać Zamawiającemu do Biura Projektu,
- prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu,
- w przypadku udziału w innych projektach wykonawcy będącego osobą fizyczną zobowiązany on jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć oświadczenie niezbędne do stwierdzenia kwalifikowalności wydatków związanych z angażowaniem personelu (wykonawcy) zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) i poinformowanie uczniów o fakcie współfinansowania zajęć z EFS,
- odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia,
- bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, oraz o ewentualnym zaprzestaniu uczestniczenia (rezygnacji) w prowadzonych zajęciach
- obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników, tj. liczby godzin prowadzonych zajęć oraz liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 8872

Data publikacji: 2014-01-09

Nazwa: Powiat Lipnowski

Ulica: ul. Sierakowskiego 10B

Numer domu: 10B

Miejscowość: Lipno

Kod pocztowy: 87-600

Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie

Numer telefonu: 54 2872039

Numer faxu: 54 2872039

Regon: 91086972000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, która będzie realizowana w terminie od stycznia 2014 r. do 20.06.2015 r. w formie zajęć pozalekcyjnych w godzinach od 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku i od 8:00 do 12:00 w soboty oraz w formie zajęć pozaszkolnych (wycieczki) we wszystkie dni tygodnia, gdyż zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie przy ul. Okrzei 4. Zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne (specjalistyczne) ich zakres musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę oraz dostosowany do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Usługa edukacyjna składa się z następujących części:

Część 1
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 2
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z biologii w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 3
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 32 godzin dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 4
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 32 godzin dla klas I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 5
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 56 godziny dla klas I- III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 6
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z biologii w łącznej liczbie 56 godziny dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 7
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 56 godziny dla klasy I-III - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 8
Opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z ICT w łącznej liczbie 56 godziny dla klas I-III- dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015r.
Zajęcia mają na celu podniesienie wyników nauczania.
Część 9
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych.
Część 10
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych.
Część 11
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki ekologicznej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin, odbyć 2 trzygodzinne wycieczki do lokalnych zakładów ekologicznych oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie 2 dniowej wycieczki do Osady Karbówko.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości ekologicznej wśród uczniów klasy I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów przyrodniczych.
Część 12
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 13
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 14
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki rozwoju kompetencji w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczki do miejsc kultury zgodnie z założeniami w projekcie.
Realizacja ścieżki odbędzie się w okresie od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości i ekspresji kulturalnej wśród uczniów klas I-III w Gimnazjum Specjalnym w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 15
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu.
Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 16
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu.
Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 17
Opracowanie programu zajęć i kart wycieczek z realizacji ścieżki tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego w formie zajęć pozalekcyjnych dla 1 grupy (10 uczniów) w łącznej liczbie 4 godzin oraz sprawować opiekę nad tą grupą w czasie dwóch 1 dniowych wycieczek śladami Popiela i na zamek w Golubiu-Dobrzyniu.
Realizacja ścieżki odbędzie się w od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu podniesienie świadomości tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego wśród uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie.
Program musi być opracowany i realizowany zgodnie z podstawą programową przedmiotów humanistycznych.
Część 18
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.
Część 19
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od stycznia 2014 r. do 20 czerwca 2014 r.
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.
Część 20
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r.
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.
Część 21
Opracowanie programów zajęć specjalistycznych dostosowanych do specyficznych potrzeb grupy z niepełnosprawnością intelektualną w łącznej liczbie 4 godziny w tygodniu dla klas I-III Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - dla 1 grupy (8 uczniów). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od 1 września 2014 r. do 20 czerwca 2015 r..
Zajęcia mają na celu wzmocnienie potencjału rozwojowego uczniów.

Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia pozalekcyjne :
- opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych (przedmioty kluczowe), który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie,
- program zajęć będzie realizowany przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia - Dzienniki zajęć przekazać do Biura Projektu,
- opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych z realizacji ścieżek edukacyjnych, który musi uwzględnić indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści zgodne z podstawą programową danej szkoły i przedstawienie go do akceptacji Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie. Program zajęć będzie realizowany przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia - Dzienniki zajęć, sprawozdania z wizyt u przedsiębiorców i karty wycieczek przekazać do Biura Projektu,
- przeprowadzić na zakończenie testy ewaluacyjne oceniające podniesienie wiedzy i umiejętności w porównaniu z testami przeprowadzonymi na wstępie diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne matematyki, biologii, j. angielskiego, ICT) - sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu,
- prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (specjalistycznych), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora Gimnazjum Specjalnego w Lipnie - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach,
- dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych) poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności - należy je odpowiednio oznakować, a po zakończeniu zajęć przekazać Zamawiającemu do Biura Projektu,
- prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu,
- w przypadku udziału w innych projektach wykonawcy będącego osobą fizyczną zobowiązany on jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć oświadczenie niezbędne do stwierdzenia kwalifikowalności wydatków związanych z angażowaniem personelu (wykonawcy) zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) i poinformowanie uczniów o fakcie współfinansowania zajęć z EFS,
- odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia,
- bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, oraz o ewentualnym zaprzestaniu uczestniczenia (rezygnacji) w prowadzonych zajęciach
- obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników, tj. liczby godzin prowadzonych zajęć oraz liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 21

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 20/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określonej poniżej w pkt I, w celu potwierdzenia tego warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
. Osoby prowadzące zajęcia specjalistyczne z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną powinni spełniać następujące wymagania:
a) Ukończone studia wyższe kierunkowe, zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć. Ponadto Wykonawca musi posiadać przygotowanie do prowadzenia zajęć z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną: pedagogika specjalna, oligofrenopedagika, socjoterapeutyka, logopedia,
b) Posiadać przygotowanie pedagogiczne,
c) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego,
d) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole specjalnej w okresie ostatnich 3 lat.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty: druk oferty, pełnomocnictwo

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10 B
87-600 Lipno

Data składania wniosków, ofert: 17/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:30

Miejsce składania:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie / II piętro nr 28 /

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Gimnazjum Specjalnego w Lipnie, realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Stawia na młodzież realizowanego w ramach Działania 9.1, Poddziałanie 9.1.2, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

227523 / 2014-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych oraz opieki nad uczniami podczas wyjazdów w ramach projektów: Dobry Zawód - Lepszy Start i Pogłębiaj wiedzę, rozwijaj umiejętności, poznaj swój region.

298925 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę edukacyjną polegającą na przeprowadzeniu działań potrzebnych do realizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Żnińskimwspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia pozalekcyjne przeznaczone są dla uczniów szkół kształcenia zawodowego (technika i zasadnicze zawodowe), dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński.

266251 / 2013-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 oraz realizację zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie

142910 / 2013-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lipnowski - Lipno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych - kurs kombajnisty dla 6 uczniów z ZS Dobrzyń n. Wisłą

190655 / 2014-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego

184711 / 2013-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nakielski - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Współczesny nauczyciel - program wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie nakielskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

60921 / 2015-04-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie przedsięwzięć merytorycznych związanych z upamiętnieniem kolejnej rocznicy wstąpienia Polski do NATO w oparciu o przygotowany autorski scenariusz i harmonogram

197511 / 2014-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na zajęcia pozaszkolne w zakresie kierowca wózków jezdniowych w ramach projektu SZkOlna kuźnia Profesjonalistów

60794 / 2012-02-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-04-011-11 Szkoła po szkole 3

221468 / 2011-07-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki w projekcie WND-POKL.09.01.02-04-01310 Przygoda z wiedzą

24715 / 2015-02-24 - Inny: jednostka organizacyjna samorzÄ…du terytorialnego

Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna - wybór nauczycieli do prowadzenia innowacyjnych zajęć pozalekcyjnych z zakresu przedmiotów matematyczno - przyrodniczych (matematyka, fizyka, astronomia) i naukowo - technicznych (informatyka, optyka)

210455 / 2014-10-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkola Samorządowego Gminy i Miasta w Lubrańcu - Lubraniec (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy pomocy dydaktycznych

370762 / 2010-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć z języka polskiego w projekcie WND-POKL.09.01.02-04-013/10 Przygoda z wiedzą

39322 / 2011-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie oraz przeprowadzenie zajęć dydaktycznych z matematyki oraz biologii zgodnie z opracowanym przez siebie programem nauczania, w ramach projektu Badam, poznaję, doświadczam... współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

323360 / 2014-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rojewo - Rojewo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pewniejsza przyszłość w Gminie Rojewo - wyrównywanie szans edukacyjnch uczniów Publicznego Gimnazjum w Rojewie

238943 / 2010-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto GrudziÄ…dz - GrudziÄ…dz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie nauczycieli - logopedów prowadzących zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat)

319312 / 2012-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Gruta (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi w zakresie przeprowadzenia kursów szkoleń i zajęć edukacyjno - terapeutycznych dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywna integracja w Gminie Gruta - drogą do zatrudnienia

54004 / 2010-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Nakielskiego - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Zadania projektu pt. Proste drogi do sukcesu.

244761 / 2014-11-25 - Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę

5744 / 2014-01-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nakielski - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie zajęć specjalistycznych przygotowujących do egzaminu na prawo jazdy kat. B dla 68 uczestników z 5 zespołów szkół biorących udział w projekcie Szkoła zawodowa świadomym wyborem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzi, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

150074 / 2014-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gąsawie - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w zakresie przygotowania zawodowego oraz kursów prawa jazdy dla beneficjentów projektu systemowego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gąsawie pn.Aktywna integracja w Gminie Gąsawa realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

387078 / 2012-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów obejmujących specjalistyczne zajęcia zawodowe przygotowujące do poszerzenia lub nabycia kwalifikacji zawodowych w ramach projektu systemowego pn. Moja szansa na niezależność realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

419910 / 2012-10-26 - Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa

Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu przedsiębiorczości dla 30 uczestników projektu Nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 1, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3) realizowanego przez Kujawsko-Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Brodnicy, Bydgoszczy, Inowrocławiu w ilości po 15 godzin lekcyjnych na każdą grupę