301603 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa / Gimnazjum Nr 5 (PÅ‚ock)
Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)
Opis zamówienia
Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych
Prowadzenie zajęć dla niesłyszących
Prowadzenie zajęć wyrównawczych fizyczno-chemicznych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii
Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki
Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki
Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 301603
Data publikacji: 2011-11-18
Nazwa: Gimnazjum Nr 5
Ulica: ul. Królowej Jadwigi 4
Numer domu: 4
Miejscowość: Płock
Kod pocztowy: 09-400
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 24 366 89 00
Numer faxu: 24 366 89 00
Adres strony internetowej:
www.bip.zjo.lo.pl www.gimnazjum5plock.republika.pl
Regon: 61105122000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych
Prowadzenie zajęć dla niesłyszących
Prowadzenie zajęć wyrównawczych fizyczno-chemicznych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii
Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki
Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki
Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 12
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Zaliczka: Nie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Część 1 Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia z zakresu doradztwa
zawodowego musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. przygotowanie w zakresie doradztwa zawodowego (studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny),
4. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 2 Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii lub socjologii lub studia podyplomowe w zakresie psychologii lub socjologii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 3 Prowadzenie zajęć dla niesłyszących -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla niesłyszących musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie surdopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki lub kurs kwalifikacyjny w zakresie surdopedagogiki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 4 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z fizyki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z fizyki lub studia podyplomowe z fizyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z chemii musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z chemii lub studia podyplomowe z chemii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z biologii lub studia podyplomowe z biologii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 7 Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru
fotograficznego i badań terenowych -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z historii oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z historii lub studia podyplomowe z historii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 8 Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z informatyki oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z informatyki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 10 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z matematyki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub studia podyplomowe z matematyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 11 Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii lub studia podyplomowe z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 12 Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący Klub Miłośników Muzyki i Filmu musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej lub studia podyplomowe z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy z gimnazjalistami
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokument potwierdzenia III.5: Tak
inne_dokumenty:
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gmina - Miasto Płock/Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1
Data składania wniosków, ofert: 28/11/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 09:30
Miejsce składania:
Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt - Po lekcjach ... do szkoły. Innowacyjne formy zajęć pozalekcyjnych - skierowany do uczniów Gimnazjum Nr 5 w Płocku - nr umowy:UDA-POKL.09.01.02-14-087/10-00 z dnia 06.09.2011 r.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne - 80 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych- 608 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia socjoterapeutyczne należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Prowadzenie zajęć dla niesłyszących -80 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia z surdopedagogiki należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu surdopedagogiki, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych wiadomości, umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć surdopedagogicznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2012
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - 76 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z fizyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć,
scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii -76 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z chemii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 6
Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii - 76 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny
Opis:
Do zadań prowadzącego warsztaty z historii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych,
e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
Prowadzenie warsztatów z informatyki przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny
Opis:
Do zadań prowadzącego warsztaty z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych,
e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki - 152 godziny
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 10
Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - 152 godziny
Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z matematyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 11
Nazwa:
Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki - 84 godziny
Opis:
Do zadań prowadzącego konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/03/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Numer części zamówienia: 12
Nazwa:
Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu - 114 godzin
Opis:
Do zadań prowadzącego Klub Miłośników Muzyki i Filmu należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.
Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czas: D
Data zakończenia: 31/05/2013
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym
Znaczenie kryterium 2: 10
Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania
Znaczenie kryterium 3: 10
Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu
Znaczenie kryterium 4: 10
Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń
Znaczenie kryterium 5: 10
Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi
Znaczenie kryterium 6: 10
Kody CPV:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
59510 / 2011-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Zwoleniu - Zwoleń (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe oraz przeprowadzenie badań ewaluacyjnych realizowane w ramach projektu NASZA kolej na sukces - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa
101007 / 2014-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Realizacja programu ograniczającego zagrożenia związane z substancjami psychoaktywnymi, wczesną inicjację alkoholową i przemocą w grupach klasowych.
147464 / 2009-05-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu poradnictwa i doradztwa zawodowego.
220244 / 2014-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie wyjazdowych form wsparcia dla Uczestników projektu systemowego realizowanego przez PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
62431 / 2014-03-25 - Inny: samorzÄ…dowa powiatowa jednostka organizacyjna
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Pułtusk (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie 10 dniowego wyjazdu szkoleniowo - terapeutycznego dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
63280 / 2010-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dla młodzieży - uczestników realizowanego przez Zamawiającego projektu Integracja dla samodzielności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2
80837 / 2013-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Brochów (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń w 2013 r. dla Uczestników Projektu systemowego Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1
353582 / 2013-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Realizacja w szkole podstawowej programu z zakresu rozwoju umiejętności społecznych, wspierający umiejętności radzenia sobie przez dzieci z własnymi problemami.
256070 / 2013-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz szkolenia w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
518426 / 2012-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach - Białobrzegi (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie kursu barmańskiego dla uczestników projektu Dobra Szkoła-Blisko Domu realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
201798 / 2012-06-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie - Wyszków (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie warsztatów SZKOÅA DLA RODZICÓW
321786 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 5 - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
80992 / 2010-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Usługa przeprowadzenia szkolenia warsztatowego w zakresie podnoszenia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla cudzoziemek - uczestniczek realizowanego przez Zamawiającego projektu Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2
233550 / 2014-07-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - MÅ‚awa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników uczestniczek projektu systemowego pt. Aktywna integracja społeczna i zawodowa w powiecie mławskim
26127 / 2009-01-22 - Inny: Stowarzyszenie korzystające ze środków publicznych
Stowarzyszenie na rzecz Integracji Społecznej PRO NOBIS - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
01/WA/Z/ECDL/2008
252708 / 2012-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Grójec (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej
uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanym
przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet VII. Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
Poddział. 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
39110 / 2010-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Prowadzenia w roli tutora grupy wsparcia dla cudzoziemców, uczestników projektu Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2
215798 / 2014-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie seminarium z zakresu wolontariatu w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
342451 / 2011-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gimnazjum Nr 5 - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Prowadzenie zajęć z zakresu .... (Pełna nazwa w II.3)
321157 / 2010-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
przeprowadzenie szkolenia dla młodzieży w Gdańsku Sobieszewo realizowanego w ramach projektu Aktywny Targówek
200838 / 2011-07-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach - Białobrzegi (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Wakacyjne warsztaty psychologii komunikacji i psychodietetyki dla uczestników projektu
Innowacja Edukacyjna - Zdrowie Sport Uroda realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Priorytet IX. Podniesienie wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
151948 / 2009-05-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych
445500 / 2009-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie usługi w formie indywidualnego doradztwa zawodowego.
187027 / 2009-10-23 - Administracja rzÄ…dowa centralna
Ministerstwo Edukacji Narodowej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu doskonalenia komunikacji w zespole dla pracowników MEN zaangażowanych we wdrażanie PO KL
337594 / 2009-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Warsztaty kompetencji życiowych i umiejętności społecznych
181893 / 2009-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Warsztaty kompetencji życiowych i umiejętności społecznych
86464 / 2014-03-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Realizacja programu profilaktyki uzależnień, przemocy i rozwijania umiejętności życiowych uczniów, przeznaczony dla klas I-III szkół podstawowych.