Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

301603 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa / Gimnazjum Nr 5 (PÅ‚ock)

Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)

Opis zamówienia

Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych
Prowadzenie zajęć dla niesłyszących
Prowadzenie zajęć wyrównawczych fizyczno-chemicznych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii
Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki
Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki
Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 301603

Data publikacji: 2011-11-18

Nazwa: Gimnazjum Nr 5

Ulica: ul. Królowej Jadwigi 4

Numer domu: 4

Miejscowość: Płock

Kod pocztowy: 09-400

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 24 366 89 00

Numer faxu: 24 366 89 00

Adres strony internetowej:
www.bip.zjo.lo.pl www.gimnazjum5plock.republika.pl

Regon: 61105122000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć z zakresu ... (Pełna nazwa w II.1.3)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych
Prowadzenie zajęć dla niesłyszących
Prowadzenie zajęć wyrównawczych fizyczno-chemicznych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii
Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki
Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki
Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 12

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Część 1 Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia z zakresu doradztwa
zawodowego musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. przygotowanie w zakresie doradztwa zawodowego (studia wyższe lub studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny),
4. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 2 Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia socjoterapeutyczne musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie psychologii lub socjologii lub studia podyplomowe w zakresie psychologii lub socjologii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 3 Prowadzenie zajęć dla niesłyszących -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia dla niesłyszących musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie surdopedagogiki lub studia podyplomowe w zakresie surdopedagogiki lub kurs kwalifikacyjny w zakresie surdopedagogiki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 4 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z fizyki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z fizyki lub studia podyplomowe z fizyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 5 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z chemii musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z chemii lub studia podyplomowe z chemii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 6 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z biologii lub studia podyplomowe z biologii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 7 Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru
fotograficznego i badań terenowych -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z historii oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z historii lub studia podyplomowe z historii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 8 Prowadzenie warsztatów z informatyki, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący warsztaty z informatyki oraz prowadzący i przygotowujący plener fotograficzny i badania terenowe musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 9 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z informatyki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z informatyki lub studia podyplomowe z informatyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 10 Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący zajęcia wyrównawcze z matematyki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub studia podyplomowe z matematyki,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 11 Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii lub studia podyplomowe z matematyki lub biologii lub fizyki lub chemii lub geografii,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy w gimnazjum,
Część 12 Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu -
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż prowadzący Klub Miłośników Muzyki i Filmu musi posiadać:
1. wykształcenie wyższe magisterskie z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej lub studia podyplomowe z muzyki lub edukacji czytelniczo - medialnej,
2. przygotowanie pedagogiczne (studia wyższe lub studia podyplomowe lub studium lub kurs kwalifikacyjny),
3. co najmniej 1-roczne doświadczenie zawodowe w pracy z gimnazjalistami

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

inne_dokumenty:
1. Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gmina - Miasto Płock/Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1

Data składania wniosków, ofert: 28/11/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 09:30

Miejsce składania:
Gimnazjum Nr 5, 09-400 Płock, ul. Królowej Jadwigi 4, sekretariat - pokój nr 1

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt - Po lekcjach ... do szkoły. Innowacyjne formy zajęć pozalekcyjnych - skierowany do uczniów Gimnazjum Nr 5 w Płocku - nr umowy:UDA-POKL.09.01.02-14-087/10-00 z dnia 06.09.2011 r.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego- zajęcia dla grup - 72 godziny i konsultacje indywidualne - 80 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych- 608 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia socjoterapeutyczne należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć socjoterapeutycznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Prowadzenie zajęć dla niesłyszących -80 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia z surdopedagogiki należeć będzie:

a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć z zakresu surdopedagogiki, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych wiadomości, umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć surdopedagogicznych, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z fizyki - 76 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z fizyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć,
scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z chemii -76 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z chemii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu biotechnologii - 76 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z zakresu biotechnologii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.


Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Prowadzenie warsztatów z historii, przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny

Opis:
Do zadań prowadzącego warsztaty z historii należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych,
e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Prowadzenie warsztatów z informatyki przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego i badań terenowych - 242 godziny

Opis:
Do zadań prowadzącego warsztaty z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) przygotowanie i przeprowadzenie pleneru fotograficznego oraz badań terenowych,
e) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
f) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
g) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z informatyki - 152 godziny

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z informatyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki - 152 godziny

Opis:
Do zadań prowadzącego zajęcia wyrównawcze z matematyki należą wszelkie czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć, a w szczególności:
a) dokonanie analizy poziomu wiedzy i umiejętności uczniów (ocena stanu wyjściowego),
b) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, uwzględniającego braki wskazane w analizie, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania dydaktyczno-wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiał nauczania zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji materiału nauczania (np. metody i formy pracy oraz oceny), wykaz podstawowych wiadomości i umiejętności, które powinny zostać opanowane na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
c) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, zgodnego z podstawą programową, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne,
d) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
e) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
f) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.

Zadania z pkt a) i b) i c) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Prowadzenie konsultacji indywidualnych przygotowujących do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki - 84 godziny

Opis:
Do zadań prowadzącego konsultacje indywidualne przygotowujące do udziału w Szkolnym Festiwalu Nauki należeć będzie:
a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.


Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/03/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Prowadzenie Klubu Miłośników Muzyki i Filmu - 114 godzin

Opis:
Do zadań prowadzącego Klub Miłośników Muzyki i Filmu należeć będzie:

a) opracowanie programu własnego realizacji zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: zadania wychowawcze zajęć, wynikające z oceny stanu wyjściowego oraz założonych celów zajęć, materiały szkoleniowe z zajęć, zestaw środków dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć, wskazówki do realizacji (np. metody i formy pracy), wykaz podstawowych umiejętności i kompetencji, które powinny zostać utrwalone na zajęciach, rekapitulacja oraz uwagi autora, tj. zakres pracy ucznia aby w pełni osiągnąć założone cele zajęć,
b) opracowanie rozkładu materiału do programu własnego zajęć, z uwzględnieniem takich elementów jak: dział programowy, temat i zakres treści, liczba godzin, cele zaplanowane do osiągnięcia, środki dydaktyczne.
c) udokumentowanie zrealizowanych zajęć: listami uczestników, wpisami w dzienniku zajęć, scenariuszami wszystkich zajęć, kartami pracy oraz oceną stanu końcowego wiedzy i umiejętności uczniów, które Zleceniobiorca zobowiązany jest załączyć do dokumentacji działania celem rozliczenia z koordynatorem projektu.
d) osiągnięcie wskaźników realizacji zajęć (wymaganych przez koordynatora projektu) i udokumentowanie tego faktu w formie pisemnej ustalonej przez koordynatora projektu.
e) praca zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem zajęć, dokumentowana miesięczną kartą czasu pracy zatwierdzaną przez koordynatora.


Zadania z pkt a) i b) należy zrealizować i przedłożyć do zatwierdzenia koordynatorowi przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2013

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2:
E1 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem ich poprawności w zakresie merytorycznym i dydaktycznym

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
E2 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem jakości celów kształcenia i treści nauczania

Znaczenie kryterium 3: 10

Nazwa kryterium 4:
E3-oc.dost.p. W. opisów pod wzgl. czy założenia przewidują zastos. metod aktywizujących uczn., w tym sprzyjających zastos. zdobytej wiedzy w działaniu

Znaczenie kryterium 4: 10

Nazwa kryterium 5:
E4 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem innowacyjności opisanych założeń

Znaczenie kryterium 5: 10

Nazwa kryterium 6:
E5 -ocena dostarczonych przez Wykonawcę opisów pod względem zgodności z podstawą programową i kompetencjami kluczowymi

Znaczenie kryterium 6: 10

Kody CPV:
805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

59510 / 2011-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Zwoleniu - Zwoleń (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Poradnictwo i doradztwo edukacyjno - zawodowe oraz przeprowadzenie badań ewaluacyjnych realizowane w ramach projektu NASZA kolej na sukces - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa

101007 / 2014-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Realizacja programu ograniczającego zagrożenia związane z substancjami psychoaktywnymi, wczesną inicjację alkoholową i przemocą w grupach klasowych.

220244 / 2014-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie wyjazdowych form wsparcia dla Uczestników projektu systemowego realizowanego przez PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

62431 / 2014-03-25 - Inny: samorzÄ…dowa powiatowa jednostka organizacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Pułtusk (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Zorganizowanie 10 dniowego wyjazdu szkoleniowo - terapeutycznego dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc

63280 / 2010-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia warsztatowego w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dla młodzieży - uczestników realizowanego przez Zamawiającego projektu Integracja dla samodzielności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2

80837 / 2013-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Brochów (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń w 2013 r. dla Uczestników Projektu systemowego Re/integracja osób wykluczonych/zagrożonych wykluczeniem społecznym na terenie gminy Brochów, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1

353582 / 2013-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Realizacja w szkole podstawowej programu z zakresu rozwoju umiejętności społecznych, wspierający umiejętności radzenia sobie przez dzieci z własnymi problemami.

256070 / 2013-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz szkolenia w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

518426 / 2012-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach - Białobrzegi (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przeprowadzenie kursu barmańskiego dla uczestników projektu Dobra Szkoła-Blisko Domu realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

80992 / 2010-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Usługa przeprowadzenia szkolenia warsztatowego w zakresie podnoszenia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla cudzoziemek - uczestniczek realizowanego przez Zamawiającego projektu Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2

233550 / 2014-07-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - MÅ‚awa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników uczestniczek projektu systemowego pt. Aktywna integracja społeczna i zawodowa w powiecie mławskim

252708 / 2012-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Grójec (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Kompleksowa usługa dotycząca aktywizacji edukacyjnej, społecznej i zdrowotnej uczestników projektu Praca Owocem Aktywizacji realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grójcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddział. 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

39110 / 2010-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Prowadzenia w roli tutora grupy wsparcia dla cudzoziemców, uczestników projektu Integracja dla samodzielności, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII / Działanie 7.1 / Poddziałanie 7.1.2

215798 / 2014-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie seminarium z zakresu wolontariatu w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro

200838 / 2011-07-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach - Białobrzegi (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Wakacyjne warsztaty psychologii komunikacji i psychodietetyki dla uczestników projektu Innowacja Edukacyjna - Zdrowie Sport Uroda realizowanym przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białobrzegach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Podniesienie wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

151948 / 2009-05-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Radom (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
wykonanie usługi szkoleniowej z zakresu grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych

187027 / 2009-10-23 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Edukacji Narodowej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Organizacja oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu doskonalenia komunikacji w zespole dla pracowników MEN zaangażowanych we wdrażanie PO KL

86464 / 2014-03-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 805700000 (Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego)
Realizacja programu profilaktyki uzależnień, przemocy i rozwijania umiejętności życiowych uczniów, przeznaczony dla klas I-III szkół podstawowych.