356836 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Åšwiecki (Åšwiecie)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-10-08 pod pozycją 334122. Zobacz ogłoszenie 334122 / 2014-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 356836
Data publikacji: 2014-10-27
Nazwa: Powiat Świecki
Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 9
Numer domu: 9
Miejscowość: Świecie
Kod pocztowy: 86-100
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 52 56 83 100
Numer faxu: 52 56 83 102
Regon: 09235097800000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Numer biuletynu: 1
Numer pozycji: 334122
Data wydania biuletynu: 2014-10-08
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak
Rok ogłoszenia: 2014
Pozycja ogłoszenia: 334122
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu
Rodzaj zamówienia: B
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu, w skład zakresu robót wchodzi:
a) wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na połaciach nr 31, 32, 33, 34, 35, 36, 1, 2, 7, 42, 43, 44, 45, 46 i na dwóch wieżyczkach,
b) ocieplenie dachu parterowej przybudówki,
c) ocieplenie dachu w części piętra III tj. na połaciach nr 33, 34, 36, 2, 7,
d) montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich (nie wykonanych przez poprzedniego wykonawcę),
e) montaż instalacji odgromowej (na połaciach dachowych, gdzie nie wykonał jej poprzedni wykonawca),
f) demontaż i ponowny montaż łat na połaciach nr 4, 3, 28, 29, 30, 37, 38, 39, 40, 41, 16, 26 wadliwie wykonanych przez poprzedniego wykonawcę,
g) demontaż i ponowny montaż kontrłat oraz wymiana folii paroprzepuszczalnej na połaci nr 4 (wadliwie wykonanych przez poprzedniego wykonawcę),
h) ułożenie nowych dachówek na połaciach nr 6, 4, 16, 3, 26, 28, 29, 30,
według rysunku wykonanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, na którym wskazano zakres prac wykonanych przez poprzedniego wykonawcę.
2. Szczegółowy opis robót zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z dokumentacją projektową (projektem budowlanym i wykonawczym), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie ze złożoną ofertą oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zachowaniu zawodowej staranności.
4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku, w tym infrastruktury technicznej, w szczególności okablowania strukturalnego. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych elementów i infrastruktury Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy lub odtworzenia.
5. Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W ramach prac towarzyszących Wykonawca zobowiązany będzie także do odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia mieszczącego się w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty.
6. Integralnymi składnikami niniejszej umowy są następujące dokumenty:
1) oferta Wykonawcy,
2) dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy),
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych,
4) przedmiary robót,
5) protokół inwentaryzacji robót w toku wg stanu na dzień 26.09.2014r.,
6) rysunek wykonany przez inspektora nadzoru inwestorskiego, na którym wskazano zakres prac wykonanych przez poprzedniego wykonawcę,
7) opinia techniczna Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy nr 13/2014.
7. W zakresie wzajemnego współdziałania przy realizacji zadania strony zobowiązują się działać niezwłocznie, przestrzegając obowiązujących przepisów i ustalonych zwyczajów.
8. Przedmiot umowy polegający na termomodernizacji budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu jest realizowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Oś priorytetowa 2 - Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska (Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza).
Kody CPV:
454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
453210003 (Izolacja cieplna)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia: 452610109
Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
453100003 (Roboty instalacyjne elektryczne)
Kod CPV piątej częsci zamówienia:
453300009 (Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne)
Kod trybu postepowania: WR
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Przedmiot umowy polegający na termomodernizacji budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu jest realizowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - Oś priorytetowa 2 - Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska (Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza).
Nazwa wykonawcy:
Zbigniew Ratkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zakład Blacharski Zbigniew Ratkowski
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Południowa 7
Miejscowość: Świecie
Kod pocztowy: 86-100
ID województwa: 1
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Data udzielenie zamówienia: 24/10/2014
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 362601,63
Cena wybranej oferty: 446000,00
Cena minimalna: 446000,00
Cena maksymalna: 446000,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
zal_pprawna_hid: g;
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 67 ust. 1 pkt 3
Uzasadnienia wyboru trybu:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Przesłanka z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp ma zastosowanie do postępowań wszczynanych w przypadku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych powodujących konieczność natychmiastowego działania ze strony podmiotu zobowiązanego do stosowania ustawy, a zaistniała sytuacja nie pozwala na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zachowaniem terminów przewidzianych dla trybów gwarantujących zachowanie zasady konkurencyjności.
Możliwość skorzystania z trybu z wolnej ręki wymaga łącznego spełniania wskazanych warunków, między którymi powinien zachodzić związek przyczynowo - skutkowy oraz związek czasowy.
Analiza stanu faktycznego, z którym mamy do czynienia wskazuje, że sytuacja w której znalazł się Zamawiający, należy uznać za spowodowaną wystąpieniem wyjątkowych (ponadstandardowych) okoliczności, których nie dało się wcześniej przewidzieć. Sam fakt przewidzenia w umowie możliwości odstąpienia od umowy z dotychczasowym wykonawcą nie stanowi argumentu za brakiem spełnienia w/w przesłanki. Wprowadzenie bowiem do umowy zapisów uprawniających Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy oznacza nic innego jak podjęcie dostępnych kroków prawnych mających na celu ochronę interesu publicznego na wypadek wystąpienia niepożądanych skutków związanych z ewentualnym niedochowaniem terminu i innych warunków umowy i stanowi dbałość o realizację zasad określonych w ustawie o finansach publicznych. Należy podkreślić, iż odstąpienie od umowy z Wykonawcą inwestycji nastąpiło w związku z zaistnieniem sytuacji, która nie pozwalała na terminowe wykonanie umowy. Tak znaczące (ponadstandardowe) opóźnienie i inne okoliczności na inwestycji nie były do przewidzenia przez Zamawiającego. Tak więc wprowadzona do umowy klauzula umożliwiająca Zamawiającemu odstąpienie od umowy nie powinna być w tych okolicznościach utożsamiana z przewidywalnością o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Fakt, iż wykonawca nie wywiązywał się z realizacji przedmiotu umowy, podkreśla wyjątkowość zaistniałej sytuacji. Zaistniała sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, i jest wynikiem nienależytego wykonywania umowy oraz wadliwej organizacji pracy wykonywanej przez Wykonawcę. Na etapie zawierania umowy brak było podstaw do twierdzenia, że Wykonawca uchybi jej postanowieniom. Zamawiający podejmował liczne działania ukierunkowane na przeciwdziałanie zaistniałej sytuacji, wielokrotnie mobilizując wykonawcę do sprawnego i terminowego wykonywania obowiązków. Działanie takie było oczywiste i zrozumiałe, gdyż odstąpienie od umowy musiało być poprzedzone próbą ratowania realizacji umowy. Odstąpienie od umowy nastąpiło po stwierdzeniu, na podstawie całokształtu zaistniałych okoliczności, dokumentacji i postępu prac, że nie jest już możliwe, aby Wykonawca w sposób realny podjął działania, które pozwolą skutecznie wywiązać się z umowy. Tak więc sytuacja w której Wykonawca, po zawarciu umowy, nie wywiązuje się z niej nie jest sytuacją normalną, lecz wyjątkową i nieprzewidywalną. Sytuacja, w której znalazł się Zamawiający nie zaistniała de facto wskutek jego własnej decyzji, lecz wskutek nierzetelnej realizacji umowy i była pochodną sytuacji za której powstanie odpowiada Wykonawca.
Jak wskazuje utrwalone orzecznictwo:
- uchwała KIO/KD 46/14 z dnia 19.05.2014r.: Wypowiedzenia umowy - co do zasady, niezależnie od tego, kto ją wypowiada i jakie są przyczyny takiego działania czy to wykonawcy, czy zamawiającego, jest sytuacją wyjątkową. Wypowiedzenie umowy jest możliwe po wystąpieniu okoliczności w niej wskazanych, jednak ich wystąpienie w trakcie realizacji umowy nigdy nie jest pewne. Okoliczność ta nie może więc przemawiać za brakiem możliwości uznania, że była to sytuacja nieprzewidywalna.;
- uchwała KIO/KD 13/14 z dnia 08.03.2014r.: 1. Wyjątkowość sytuacji, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, nie może kojarzyć się tylko z anomaliami pogodowymi czy siłami wyższymi. Wyjątkowość sytuacji jest związana z dużą rzadkością występowania zjawiska, szczególnością, osobliwością. Z taką wyjątkową sytuacją zamawiający ma do czynienia, gdy wykonawca nie spełnia umówionego świadczenia, tak jak o tym stanowi art. 353 § 1 k.c. 2. Zamawiający powinien zakładać, że wypełnianie przez wykonawcę świadczenia musi być uznawane za sytuację normalną czy powszechnie występującą, a więc a contrario nie można zakładać, że niewypełnianie przez wykonawcę świadczenia nie może być uznawane za sytuację wyjątkową. Dlatego niewykonanie przez konsorcjum całego lub części zamówienia, mimo prowadzonych z tym podmiotem negocjacji, można uznać za czynnik uprawniający do uznania zaistnienia wyjątkowej sytuacji. 3. Konieczność natychmiastowej reakcji nie jest związana z krótkotrwałym działaniem, ale może również mieć związek właśnie z działaniem, które może uruchomić zdarzenia, które nie będą jednorazowym faktem, lecz całym cyklem wydarzeń. Natychmiastowe wykonanie zamówienia, to właśnie m.in. sytuacja, że zaplanowane imprezy mogą się odbyć w zaplanowanym kształcie tylko, gdy zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki we wskazanym terminie na określony przedmiot zamówienia;
- uchwała KIO/KD 58/10 z dnia 06.08.2010r.: KIO uznała, że wypowiedzenie każdej umowy z dotychczasowym wykonawcą, niezależnie od przyczyn takiego działania, jest w ocenie składu orzekającego sytuacją absolutnie wyjątkową. Nikt, podpisując umowę w dobrej wierze (tym bardziej, zamawiający przeprowadzający postępowanie, którego wynikiem jest zawarcie umowy o udzielenie zamówienia publicznego), nie zakłada, że trzeba będzie od umowy odstąpić. Uwzględnia się taką możliwość w umowie, niemniej jednak nie oznacza to, że się przewiduje jej wystąpienie. Zakładanie z góry, że dojdzie do wypowiedzenia umowy o udzielenie zamówienia publicznego z winy wykonawcy i przyjmowanie, że sytuacja taka mieści się w normalnych stosunkach handlowych podważa po pierwsze cel i sens udzielenia zamówienia, po drugie - poddaje w wątpliwość rzetelność weryfikacji wykonawców na etapie oceny spełnienia przez nich warunków udziału w postępowaniu. Izba podkreśliła, iż to, że zamawiający sami podjęli decyzje o rozwiązaniu dotychczasowej umowy nie może przemawiać za brakiem możliwości uznania, że była to decyzja nieprzewidywalna - bowiem uzależniona przecież była od nieprzewidywalnych przesłanek. Podsumowując, decyzja o odstąpieniu od umowy następuje niejako automatycznie po zaistnieniu pewnych przesłanek - jednak ich zaistnienie w trakcie realizacji umowy nigdy nie jest pewne. O przewidywalności można byłoby mówić tylko wówczas, gdyby zostało wykazane, że to Zamawiający przez swoje zaniedbania w nadzorze dopuścili do opóźnień, które ostatecznie stały się podstawą wypowiedzenia umowy..
W doktrynie prawa zamówień publicznych podkreśla się, że z sytuacją, w której występuje konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia mamy do czynienia wówczas, gdy Zamawiający zmuszony jest udzielić zamówienia publicznego bez zbędnej zwłoki, a samo zamówienie winno być zrealizowane natychmiastowo.
Zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę, natychmiastowa konieczność wykonania zamówienia oznacza konieczność jego realizacji szybciej niż pilnie, czyli właściwie z dnia na dzień. Dodatkowo, konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia powinna być podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań.
W literaturze przedmiotu zgodnie podkreśla się, iż dokonując w danym stanie faktycznym analizy, czy dopuszczalne jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie przesłanki określonej w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, należy mieć na uwadze jego cel. Jest nim przede wszystkim potrzeba natychmiastowego udzielenia zamówienia podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych konsekwencji zaniechania niezwłocznego podjęcia działań mających na celu uniknięcie tych skutków. Podkreśla się ponadto, iż natychmiastowość wykonania zamówienia musi wynikać z konieczności ochrony interesu, którego naruszenie zagrożone jest wystąpieniem nieprzewidywalnych okoliczności, a który może doznać uszczerbku w przypadku zbyt długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego. Do takich interesów zalicza się ochronę zdrowia i życia, bezpieczeństwo, zapobieganie szkodzie w majątku i ochronę środowiska.
Oceniając zaistniały stan faktyczny, nie ulega wątpliwości, że zagrożenie związane z możliwością poniesienia strat materialnych w mieniu Zamawiającego, wynikające z nierealizowania przez Wykonawcę zapisów umowy, stanowi przesłankę konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia. Analizując stan faktyczny, dach budynku na którym wykonywane były roboty został odkryty i pozostawiony przez Wykonawcę bez zabezpieczenia. Połać dachowa tylko w części jest zakryta dachówkami, a reszta połaci dachowej jest odkryta i brak jest dachówek. Odkryta połać dachowa szczególnie w sezonie jesiennym jest dla Zamawiającego nieprzewidzianą okolicznością, którą Zamawiający nie mógł przewidzieć i zmusza Zamawiającego do podjęcia natychmiastowych działań mających na celu eliminację poważnych niekorzystnych konsekwencji w postaci zalewania kondygnacji budynku. Podczas deszczu pomieszczenia biurowe są zalewane co wiąże się ze znacznymi stratami materialnymi w postaci zalania sprzętu oraz wysokim ryzykiem zniszczenia/utraty danych (zalanie dokumentów) a co najważniejsze wiąże się to z niszczeniem budynku.
Odkrycie dachu spowodowało takie wychłodzenie budynku, że już w miesiącu wrześniu Zamawiający odnotowuje temperatury wewnątrz pomieszczeń biurowych na poziomie 17 stopni Celcjusza. Zgodnie z przepisami prawa pracy w pomieszczeniach pracy w których jest wykonywana praca biurowa temperatura nie może być niższa niż 18 stopni Celcjusza. Dalsze ochładzanie się w związku z sezonem jesiennym jest pewne, a niemożliwe jest podłączenie ogrzewania ponieważ instalacja centralnego ogrzewania została wycięta przez wykonawcę i pozostawiona w takim stanie, że nie jest możliwe jej podłączenie. Zamawiający odnotowuje już zwiększoną ilość zachorowań pracowników i skargi klientów urzędu. Realna jest sytuacja, w którym przy znacznym wyziębieniu budynku koniecznym będzie przeniesienie pracy urzędu do pomieszczeń zastępczych z uwagi na to, iż nie będzie dopuszczalna zgodnie z przepisami prawa pracy praca w budynku Starostwa.
Odkryta połać dachowa budynku jest niekorzystną sytuacją dla Zamawiającego, gdyż wiąże się to z niszczeniem budynku i jego dewastacją. Zaniechanie udzielenia zamówienia i jego wykonywania w trybie natychmiastowym spowodowałoby narażenie przez Zamawiającego na bardzo duże straty w mieniu publicznym.
W przedmiotowej sytuacji mamy do czynienia z koniecznością zapobieżenia katastrofie budowlanej, jaką byłoby zalanie budynku Starostwa. Jak wskazuje wyrok WSA w Warszawie sygn. akt V SA/Wa 2403/07 z dnia 26.02.2008r. Podjęcie stosownych kroków zmierzających do minimalizacji zagrożeń - w tym niedopuszczenie do wystąpienia ewentualnej katastrofy - jest konieczne, co powoduje, że taka sytuacja może być uznana za wyjątkową. Oceny tej nie zmienia to, że generalnie co do zasady za sytuację wyjątkową należy rozumieć sytuację nagłą, trudną do przewidzenia.
Każdy z trybów przewidzianych w ustawie Pzp wiąże się z określonymi prawami i obowiązkami po stronie Zamawiającego i Wykonawców. Wyłonienie kolejnego wykonawcy w trybie konkurencyjnym jest procesem czasochłonnym i uniemożliwi wykonanie prac na dachu budynku przed sezonem zimowym oraz włączenie centralnego ogrzewania w budynku Starostwa na sezon zimowy. Wykonywanie prac dekarskich przy oblodzonym dachu zagraża życiu i zdrowiu pracujących tam ludzi, a niska temperatura uniemożliwi prawidłowe funkcjonowanie urzędu.
Oczywistym zatem jest, iż z uwagi na okoliczności konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia związanego z dokończeniem robót termomodernizacyjnych w budynku Starostwa nie istnieje możliwość udzielenia przedmiotowego zamówienia w trybach podstawowych.
Wobec powyższej sytuacji, Zamawiający uważa iż uzasadnione będzie dokonanie wyboru wykonawcy który dokończy roboty w sposób określony w art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu udzielania zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja budynku przy ul. Hallera 9 w Świeciu.
Podobne przetargi
193768 / 2014-06-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Inowrocław - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
WYKONANIE REMONTU 12 LOKALI MIESZKALNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH MIASTA INOWROCLAWIA
51044 / 2015-03-09 - Podmiot prawa publicznego
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Bydgoszcz - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
REMONT LOKALI MIESZKLANYCH RZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM
148901 / 2012-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Sępólno Krajeńskie - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Remont korytarzy Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim
236853 / 2008-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
REMONT BUDYNKU BYÅYCH WARSZTATÓW SZKOLNYCH UL. POZNAŃSKA 384
W INOWROCÅAWIU
237545 / 2008-09-26 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
SÄ…d Rejonowy w Rypinie - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Wykonanie przebudowy Wydziału Ksiąg Wieczystych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Rypinie
440306 / 2013-10-29 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Remont VII piętra oraz wymiana pionu wodociągowego w budynku OR KRUS w Bydgoszczy
10667 / 2016-01-29 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Prace remontowe pomieszczeń biurowych i adaptacja części pomieszczeń piwnicznych na potrzeby Archiwum Zakładowego Collegium Medicum w budynku A przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy
36327 / 2016-04-08 - Inny: Spółka Akcyjna z 100% udziałem w kap. zakładowym Jednostki Samorządu Terytorialnego
Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A. - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Remont elewacji i dachu wraz z robotami izolacyjnymi ścian fundamentowych, przebudowa kanalizacji sanitarnej, budowa kanalizacji deszczowej oraz wykonanie iluminacji świetlnej zabytkowego kompleksu EUROPA zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 4, 87-720 Ciechocinek.
CPV - 45453000-7,45111300-1, 45410000-4, 45442100-8, 44220000-8, 45261210-9, 45261000-4, 45312310-3, 45332000-3, 45231000-5, 45233140-2, 45233222-4, 45262200-3, 45311100-1, 45262120-8, 45311100-1, 45311100-1, 45316100-6, 45443000-4
276046 / 2015-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Wymiana pokrycia dachu, remont, zmiana sposobu użytkowania i przebudowa pomieszczeń z wykonaniem kotłowni na paliwo stałe w świetlicy wiejskiej w Konojadach
147649 / 2013-07-18 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Mikołaja Kopernika - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Roboty budowlane związane z wymianą grzejników i parapetów oraz robotami malarskimi w Domu Studenckim nr 2 przy ul. Mickiewicza 6/8 w Toruniu
127623 / 2015-08-28 - Podmiot prawa publicznego
Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Bydgoszcz - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
REMONT LOKALI MIESZKALNYCH PRZED PONOWNYM ZASIEDLENIEM
393262 / 2009-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Sośno - Sośno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Remont i przebudowa świetlic wiejskich w miejscowościach: Mierucin, Skoraczewo, Tuszkowo, Wąwelno, Wielowicz oraz wyposażenia w place zabaw w miejscowościach: Mierucin, Skoraczewo, Tuszkowo, Wąwelno
92630 / 2009-04-06 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Mikołaja Kopernika - Dział Remontów - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Wykonanie remontu pomieszczeń studenckich oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegania (DSO) w Domu Studenckim nr 8 przy ul. Gagarina 17 w Toruniu.
150864 / 2009-05-15 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta Kowal - Kowal (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Termomodernizacja budynku dworca autobusowego w Kowalu
296525 / 2008-11-03 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
Izba Skarbowa w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
przetarg nieograniczony na wykonanie prac remontowo-budowlanych polegajÄ…cych na:
a) odgrzybianiu, malowaniu i montażu wentylacji w pomieszczeniu archiwum w budynku Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Toruniu, ul. Św. Jakuba 20,
b) naprawie i wymianie uszkodzonego wkładu kominowego w budynku Izby Skarbowej Bydgoszczy, ul. Czartoryskiego 20.
13956 / 2011-01-27 - Inny: Instytucja kultury
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Adaptacja budynku w Więcławicach na świetlicę wiejską
74370 / 2009-03-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Barcin - Barcin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Modernizacja posadzki i centralnego ogrzewania sali gimnastycznej Zespołu Publicznych Szkół nr 1 w Piechcinie.
204327 / 2014-09-26 - Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Remont budynku socjalnego przy Tężniach
113195 / 2009-07-16 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski w Szubinie - Szubin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
WYKONANIE REMONTU POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU PRZY ULICY KCYŃSKIEJ 34 W SZUBINIE
227915 / 2009-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Toruńskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Roboty remontowe w budynku głównym Zespołu Szkół w Chełmży, ul. Hallera 23
227871 / 2010-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 454530007 (Roboty remontowe i renowacyjne)
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Kociewskiej 37 w Toruniu.