Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

389752 / 2014-11-27 - Inny: Administracja Publiczna / Kancelaria Prezydenta RP (Warszawa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 389752

Data publikacji: 2014-11-27

Nazwa: Kancelaria Prezydenta RP

Ulica: ul. Wiejska 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-902

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 022 6952863

Numer faxu: 695-28-62

Adres strony internetowej: www.prezydent.pl

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Publiczna

Inny rodzaj zamawiającego: Administracja Publiczna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Kancelarii Prezydenta RP

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w zaproszeniu do udziału w negocjacjach

Kody CPV:
553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
553100006 (Restauracyjne usługi kelnerskie)

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Nie

Nazwa wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Gastronomiczna Jachacy Aneta Abramczyk Restauracja Pod Gigantami

Adres pocztowy wykonawcy: Al. Ujazdowskie 24

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 00-478

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Data udzielenie zamówienia: 24/11/2014

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 120000,00

Cena wybranej oferty: 120000,00

Cena minimalna: 120000,00

Cena maksymalna: 120000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: a;c;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 5 ust. 1a art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a

Uzasadnienia wyboru trybu:
Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi niepriorytetowe (restauracyjne) wymienione w załączniku II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz.68). Usługi restauracyjne zostały objęte szczególną regulacją art. 5 ust. 1a ustawy Pzp. Intencją tego przepisu jest złagodzenie reżimu zamówień publicznych i w konsekwencji uwolnienie pewnego rodzaju zamówień od nadmiernych wymogów proceduralnych, dotyczących zasad ich udzielania ze względu na szczególną specyfikę przedmiotową usług wymienionych w tym przepisie. Wyłączenie to jest wyłączeniem przedmiotowym o jego zastosowaniu decyduje przedmiot zamówienia a nie monopol wykonawcy. Przepis ten oparty jest na rozwiązaniach przyjętych w dyrektywach unijnych, implementowanych do przepisów prawa krajowego i w ogólnym skrócie przewiduje uproszczoną procedurę udzielania zamówień, których przedmiotem są tak zwane usługi o charakterze niepriorytetowym. Należy podkreślić, że usługi niepriorytetowe korzystają z dobrodziejstwa regulacji szczególnej zarówno na gruncie Dyrektywy 2004/18/WE jak i polskiej ustawy Prawo zamówień publicznych. Do usług o charakterze niepriorytetowym na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z dnia 28 stycznia 2010 r.) zalicza się m.in. usługi hotelarskie i restauracyjne (numer kategorii usług 17). Usługi hotelarskie i restauracyjne zostały wymienione jako pierwsze w w/w rozporządzeniu, wobec których istnieje złagodzony rygor udzielania zamówień publicznych. Zgodnie z art. 5 ust. 1a ustawy Pzp zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki nie tylko w przypadku zajścia okoliczności wypełniających przesłanki określone w art. 67 ust. 1 ustawy Pzp, ale także w innych uzasadnionych przypadkach. Ustawa Pzp przybliża przez podanie w art. 5 ust. 1a katalogu czterech okoliczności, kiedy zachodzi uzasadnienie do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Posłużenie się jednak w tym przepisie zwrotem w szczególności wskazuje na otwarty katalog tych okoliczności oraz możliwość powołania się przez zamawiającego również na inne uzasadnione przypadki dla zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Możliwość skorzystania z przesłanek zawartych w tym przepisie została bowiem uzależniona od zaistnienia szczególnych okoliczności powodujących, iż skorzystanie z trybów zapewniających konkurencyjność (chociażby przetarg nieograniczony) byłoby z uzasadnionych względów mniej korzystne od udzielenia zamówienia w trybie szczególnym bądź w niektórych przypadkach utrudnione, co ma miejsce w przedmiotowej sprawie. Przechodząc zatem na grunt niniejszej sprawy należy wyraźnie podkreślić, iż celem udzielenia przedmiotowych usług restauracyjnych jest należyta realizacja artykułu 126 Konstytucji RP, zgodnie z którym Prezydent jest najwyższym przedstawicielem Rzeczypospolitej Polskiej i reprezentuje Polskę nie tylko w sytuacjach, gdy tego wymaga od niego prawo krajowe lub międzynarodowe, ale także wtedy, gdy wskazują na to ogólnie przyjęte zwyczaje w stosunkach dyplomatycznych. Protokół dyplomatyczny reguluje stosunki między państwami i ich przedstawicielami, a jego ceremoniał służy organizacji uroczystości oficjalnych, szczególnie państwowych. Przyjętym zwyczajem w stosunkach dyplomatycznych podczas organizacji uroczystości państwowych jest wydawanie przez głowy państw przyjęć i bankietów. Mając powyższe na uwadze, Kancelaria Prezydenta RP w związku z funkcją reprezentacyjną najwyższego przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej, udziela zamówień publicznych na usługi restauracyjne, zawierając co roku umowy z kilkoma restauracjami, najbardziej optymalnymi z punktu widzenia interesów i aktualnych potrzeb zamawiającego. Wybór tychże restauracji tak naprawdę rozpoczyna się już dużo wcześniej niż w terminie udzielenia zamówienia. Wybór ten jest wynikiem wieloletnich obserwacji i doświadczeń, wynikających ze współpracy z danymi podmiotami, konsultacji wewnętrznych z komórkami Kancelarii jak i instytucjami współpracującymi w tym zakresie z Kancelarią Prezydenta RP, w szczególności Biurem Ochrony Rządu, które w ramach swojej działalności prewencyjnej kieruje się zdecydowanie bardziej rygorystycznymi kategoriami i przesłankami przy ocenie potencjalnych kontrahentów. Dotyczy to zarówno weryfikacji samej wybranej restauracji, źródeł zaopatrzenia i pochodzenia dostaw, jak i kluczowego personelu (kucharze i kelnerzy) pod kątem spełniania najsurowszych standardów sanitarnych i bezpieczeństwa. Co ważne podkreślenia, Biuro Ochrony Rządu nie dzieli się z Kancelarią Prezydenta RP informacjami na temat technik operacyjnych i powodów uniemożliwiających realizację usługi przez danego wykonawcę lub jego personel z uwagi na istotny interes bezpieczeństwa państwa i osób ochranianych. W art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 16 marca 2001 r. o Biurze Ochrony Rządu określone zostały metody prowadzenia działań profilaktycznych, które podobnie jak w przypadku form działań profilaktycznych można podzielić na dwa rodzaje. Pierwszy dotyczy dysponowania informacją, a precyzyjnie rzecz ujmując, gromadzenia jej, przetwarzania, jak również korzystania z niej. Drugi odnosi się do lustrowania ochranianych obiektów i urządzeń celem ujawnienia zjawisk zagrażających ich bezpieczeństwu. Ponadto w art. 18 ustawy o BOR, postanowiono, że minister właściwy do spraw wewnętrznych określi, w drodze zarządzenia, szczegółowy zakres i formy wykonywania działań, o których mowa w art. 17 ustawy o BOR. Wypełnieniem upoważnienia ustawowego zawartego w art. 18 ustawy o BOR jest zarządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Nr 03 z dnia 20 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form wykonywania przez Biuro Ochrony Rządu działań profilaktycznych. Z uwagi na fakt opatrzenia niniejszego aktu normatywnego gryfem niejawności z poziomu tajne nie jest możliwe przybliżenie jego treści. Dlatego trudno jest pogodzić fundamentalne zasady jawności wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, z koniecznością zachowania maksymalnego ograniczenia dostępu do informacji związanych z planowaniem i organizacją usług dotyczących osób ochranianych zgodnie z ustawą o BOR. Nie wydaje się zatem aby w tym przypadku priorytetem Kancelarii Prezydenta RP było podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczących tych usług w pełnym zakresie co jest nieodzownym elementem trybów konkurencyjnych, skoro art. 5 ust. 1a ustawy Pzp umożliwia ich legalne zakontraktowanie w wyniku przeprowadzenia negocjacji z uprzednio zweryfikowanym wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, bez konieczności publikacji ogłoszenia, czy informowania większej liczby podmiotów. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ usługi te, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z osobami podlegającymi ochronie Biura Ochrony Rządu, zarówno Prezydentem RP jak i przedstawicielami delegacji państw obcych przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Niezależnie od powyższego, Kancelaria Prezydenta RP mając na uwadze konieczność zachowania najwyższych standardów związanych z funkcją reprezentacyjną najwyższego przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek takiego sformułowania wymagań dotyczących przedmiotowych usług, tak by zamawiający mógł wybrać rozwiązanie najlepiej odpowiadające jego, często specyficznym potrzebom. Nie musi to wcale oznaczać, że wybrany przez jednego zamawiającego wykonawca będzie równie korzystny dla innych zamawiających. W ramach najbliższej aktywności konstytucyjnej Prezydenta RP będą miały miejsce zdarzenia podczas których odbywać się będzie promocja produktów regionalnych, tradycyjnych, ekologicznych, co z kolei ma ogromne znaczenie w kontekście realizowanego w Kancelarii Prezydenta RP projektu pt. Przyjęcia i bankiety Promocja polskiej żywności i zdrowego stylu odżywiana tradycja i nowoczesność. Zgodnie z założeniem tego projektu oraz spójnego z nim celu realizowanych usług restauracyjnych, do promocji zdrowej polskiej żywności są wykorzystywane przyjęcia i bankiety wydawane przez Prezydenta RP z okazji świąt narodowych, rocznic i innych oficjalnych uroczystości. W trakcie tych uroczystości serwowane dania przygotowywane są w oparciu o tradycyjne przepisy oraz z wykorzystaniem naturalnych (świeżych, sezonowych i ekologicznych) składników. Pozwala to na wyrażenie takich idei przyświecających Kancelarii Prezydenta RP jak natura, zdrowie, tradycja i ekologia. Każde przyjęcie wyróżnia się rodzajem potraw oraz sposobem ich przyrządzenia, związanych z charakterem uroczystości, porą roku, gronem zaproszonych gości, itp. Potrawy te posiadają swą wartość zarówno dzięki formie, jak i surowcom, z których zostały wykonane, a tradycyjne techniki i metody pracy nadają im niepowtarzalnych cech. W ramach tego działania koordynację przygotowania całego przyjęcia przejmuje wybrana restauracja, dostosowując menu oraz niezbędną infrastrukturę i obsługę kelnerską do wkładu danego województwa w postaci produktów regionalnych związanych z danym regionem Polski, prezentowanych i degustowanych w trakcie organizowanych uroczystości. Jako przykład można podać organizację przyjęcia wydawanego 11 Listopada z udziałem korpusu dyplomatycznego z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Od dwóch lat przy organizacji tego przyjęcia Kancelaria Prezydenta RP i wybrana restauracja współpracowała z województwem kujawsko pomorskim, gdzie dla zaproszonych przedstawicieli całego świata, przygotowane menu opiera się na potrawach z gęsiny, ale również z innych kujawsko-pomorskich produktów tradycyjnych, takich jak żur kujawski, gęś faszerowana, półgęsek na faworku z ciasta drożdżowego, tartinki z wędlinami oraz pasztet gęsi z żurawiną. Jednym z deserów są toruńskie pierniki. Wszystko w myśl hasła Kujawsko pomorska gęsina na świętego Marcina. Obecny na przyjęciu marszałek województwa Piotr Całbecki, dziękując, podkreślał m.in.: Od pięciu lat konsekwentnie utrwalamy tradycję spożywania gęsiny w dniu Narodowego Święta Niepodległości. Jestem przekonany, że dzięki obecności w Pałacu Prezydenckim nasze starania zyskują jeszcze szerszy odzew w całej Polsce i poza nią. Serwując gęsinę i nasze produkty tradycyjne na prezydenckim przyjęciu dzielimy się tym, co najlepsze w naszym województwie. Kolejny przykład to organizacja przyjęcia z okazji Święta Wolności organizowanego dla uczczenia rocznicy wyborów 4 czerwca 1989 r. Dwa lata temu na prezydenckim stole rządziła truskawka kaszubska. Wówczas przedstawiciele województwa pomorskiego podkreślali, że poczęstunek przygotowany na bazie lokalnych produktów z Pomorza, z Kaszub serwowany Pałacu Prezydenckim to niebywałe wyróżnienie dla naszego regionu. Z kolei rok temu w organizację przyjęcia z okazji 4 czerwca włączyło się województwo lubuskie. Zaproszenie do udziału w tej uroczystości, a także możliwość zaprezentowania tego, co najlepsze na Ziemi Lubuskiej jest wielkim zaszczytem nie tylko dla Marszałka Województwa Lubuskiego, ale przede wszystkim dla całego regionu. Prezydent dał nam wspaniałą okazję, aby przedstawić dorobek Lubuszan, ich osiągnięcia w wielu dziedzinach, takich jak kultura, nauka, ochrona środowiska naturalnego czy umiejętne korzystanie z unijnych funduszy. Pokazujemy też nasze winiarstwo, produkty regionalne i folklor, co spotyka się z ogromnym zainteresowaniem zaproszonych gości podkreślała obecna na przyjęciu Elżbieta Polak, marszałek województwa lubuskiego. Mając powyższe na uwadze należy bardzo wyraźnie podkreślić, iż nadrzędnym celem uroczystych przyjęć i bankietów wydawanych przez Prezydenta RP nie jest zapewnienie stricte potrzeb żywieniowych ale rozpowszechnienie wiedzy na temat pochodzenia, historii i metod produkcji tradycyjnej polskiej żywności, którą w pierwszej kolejności Kancelaria Prezydenta RP chce promować w związku z organizacją przyjęć w Pałacu Prezydenckim na absolutnie najwyższym możliwym poziomie. Takie działanie nie byłoby możliwe w przypadku zastosowania jakichkolwiek procedur konkurencyjnych, które ze swej istoty związanej z koniecznością zachowania maksymalnej konkurencji i dotarcia do jak największej liczby podmiotów działających na rynku, służą przede wszystkim pozyskiwaniu dóbr na średnim poziomie i o podstawowym standardzie. Kolejny istotny problem związany z zastosowaniem trybów konkurencyjnych w tym przypadku to obiektywny brak możliwości opisania wszystkich wymagań i okoliczności związanych z przedmiotem zamawianych usług na etapie poprzedzającym ich udzielenie, co jest podstawowym wymogiem prawidłowego przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego kończącego się oceną a następnie wyborem oferty. Wynika to z tego, że zarówno zakres przedmiotowych zamówień jak i perspektywa czasowa ich realizacji, podlegają dynamicznym zmianom, bowiem są uzależnione od zdarzeń zewnętrznych, wymagających aktywności głowy państwa. Tylko nieliczne tego rodzaju zdarzenia są oczekiwane i mogą być zaplanowane, co oznacza, że konkretyzacja przedmiotowych usług restauracyjnych następuje tak naprawdę w ostatniej chwili przed zaplanowanym terminem uroczystości, gdzie ostateczne menu jest wynikiem długotrwałych i wielopłaszczyznowych uzgodnień. W wyniku tych uzgodnień, wybrane menu jest niepowtarzalne i nieporównywalne z jakąkolwiek standardową ofertą wynikającą z karty dań nawet najbardziej renomowanych i najdroższych restauracji. Stąd też brak jest obiektywnych możliwości opisania przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający złożenie porównywalnych ofert oraz ich wybór na podstawie mierzalnych kryteriów. Innymi słowy, każde przyjęcie jest aranżowane pod konkretne zapotrzebowanie, wynikające ze specyfiki danej uroczystości. Jest to tak naprawdę szczególna kategoria usług restauracyjnych świadczonych na indywidualne specyficzne zamówienie Kancelarii Prezydenta RP, nie mająca nic wspólnego ze standardową ofertą na rynku usług restauracyjnych świadczonych na rzecz klienta masowego. Restauracje świadczące przedmiotowe usługi, są dobrze znane zamawiającemu i świadczą swoje usługi na najwyższym poziomie. Stąd niebagatelne znaczenie ma pełne zaufanie do tychże wykonawców oraz ich aprobata przez najważniejszych gości. Bezpieczeństwo tych restauracji przejawia się również w niedużej rotacji na stanowiskach kluczowych, tj. szefa kuchni oraz obsługi kelnerskiej. Dlatego przy ich wyborze tak ogromne znaczenie ma wspomniane zaufanie będące wynikiem wielu doświadczeń. Zaufanie, które ze względów oczywistych, nie może stanowić kryterium wyboru w trybach konkurencyjnych, ze względu na jego niemierzalny charakter. Tak samo, jak ze względów bezpieczeństwa oraz wizerunku państwa polskiego, oczywistym jest, że Para Prezydencka jak i jej goście nie mogą być testerami nowych rozwiązań dlatego też bazuje się na sprawdzonych, doświadczonych restauracjach. Dysponowanie doświadczoną obsługą kelnerską i małą rotację personelu kluczowego, to wszystko w głównej mierze zdecydowało o takim a nie innym doborze restauracji. Dokonując takiej konstrukcji zamówienia w/w usług, Kancelaria Prezydenta RP kierowała się przede wszystkim zakresem swojego działania, tj. faktem, że gros jej zadań związanych jest z funkcją reprezentacyjną najwyższego przedstawiciela Rzeczypospolitej Polskiej. W tym zakresie wymagania zamawiającego wynikają z jego specyfiki, której być może nie posiadają inni zamawiający o charakterze podobnym do zamawiającego w niniejszej sprawie. W związku z powyższym zamówienie planuje się powierzyć firmie Przedsiębiorstwo Gastronomiczne Jachacy Aneta Abramczyk Restauracja Pod Gigantami, która spełnia powyższe wymogi i pozytywnie przeszła procedurę weryfikacyjną. Ponadto, firma gwarantuje spełnienie najwyższych wymagań dotyczących jakości, różnorodności przygotowywanych dań, walorów smakowych i estetycznych oraz perfekcyjny poziom i sprawność obsługi

Podobne przetargi

115822 / 2013-03-22 - Administracja rzÄ…dowa centralna

UrzÄ…d Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Usługa cateringowa dla uczestników Międzynarodowej Konferencji z cyklu Kreatywność i Innowacyjność Kobiet, pt. Design szansą dla MŚP,

289926 / 2011-09-15 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników Ogólnopolskiej Konferencji Koordynatorów Regionalnych Programu /Śpiewająca Polska/ w ramach realizacji postanowień Porozumienia nr 694/2011 z 1 lipca 2011 r. pomiędzy Narodowym Centrum Kultury a Międzynarodowym Festiwalem Wratislavia Cantans o współorganizacji konferencji.

47475 / 2014-03-06 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Przygotowanie degustacji polskich produktów spożywczych i potraw z tych produktów, przygotowanie pokazów kulinarnych na żywo oraz zapewnienie obsługi na stoisku na Targach SALIMA 2014

60985 / 2013-04-22 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Zakup usług restauracyjnych, zapewnienie oprawy muzycznej i oświetleniowej we wskazanym obiekcie (Arkady Kubickiego) na potrzeby organizacji uroczystej kolacji w dniu 23 kwietnia 2013 r

227211 / 2009-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Zakup usługi polegającej na wynajęciu sal szkoleniowych wraz z noclegiem, cateringiem oraz transportem w celu zorganizowania 3 dwudniowych szkoleń wdrożeniowych

105647 / 2012-05-11 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - Płock (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku oraz organizacja usługi cateringowej z okazji Konferencji Naukowej Instytutu Nauk Ekonomicznych.

139126 / 2009-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Usługa cateringowa w celu przeprowadzenia warsztatów szkoleniowych przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, Wydział Szkoleń Beneficjentów Oddział Zamiejscowy w Płocku

330046 / 2011-10-11 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników szkoleń Profesjonalny sponsoring kultury oraz debaty Partner czy klient? Nowe spojrzenie na relacje kultury i biznesu

409344 / 2010-12-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Zakup usługi cateringowej na organizowane w dniu 30.11.2010 r. Radomskie Forum Wszyscy Równi poświęcone aktywizacji zawodowej i integracji osób niepełnosprawnych

41206 / 2011-03-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - Siedlce (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
świadczenie usług restauracyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, w ramach organizowanej konferencji: Geneza państwa, a problem filozofii politycznej

320591 / 2011-12-06 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - Płock (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Usługa cateringowa z okazji spotkania Wigilijnego dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.

323283 / 2011-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Świadczenie usług restauracyjnych, dotyczących dostawy i podania posiłków w ramach seminariów dla pracowników jednostek pomocy i integracji społecznej oraz innych grup zawodowych z terenu województwa mazowieckiego.

194414 / 2013-05-17 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - Płock (mazowieckie)
CPV: 553000003 (Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków)
Organizacja usługi cateringowej wraz z usługą hotelarską w czasie VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt.Banki,Przedsiębiorstwa i Społeczeństwo w warunkach niepewności.