Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

279002 / 2011-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Korytnica (Korytnica)

Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności

Opis zamówienia

Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
d) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
e) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
f) Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, żadna część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
2) Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności. (nr projektu POKL.09.01.02.-14-119-10), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX . Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

3) Informacje o projekcie.
a) Projekt realizowany jest w okresie od 08.2011 r. do 28.02.2012 r. na terenie Gminy Korytnica w Szkole Podstawowej w Sewerynowie.
b) Głównym celem projektu Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności jest realizacja programu rozwojowego SP w Sewerynowie przez zapewnienie 74 uczniom, od 08.2011 do 02.2013 roku, dostępu do szerokiej oferty wysokiej jakości usług edukacyjnych ukierunkowanych na niwelowanie braków, zmniejszenie dysproporcji i wyrównywanie szans edukacyjnych, praktyczne kształcenie kompetencji kluczowych oraz wzmocnienie ich zdolności do kontynuowania nauki i przyszłego zatrudnienia.
c) Realizacja projektu zakłada w zakresie rezultatów miękkich, m.in.: przełamanie niechęci do nauki, wzrost: zainteresowania nauką, motywacji do pracy, aktywności, kreatywności, umiejętności współdziałania.
d) Projekt zakłada prowadzenie zajęć metodami aktywizującymi, przy maksymalnym wykorzystanie technologii informacyjnej i multimedialnych pomocy, których dostarczy Zamawiający.
e) Zajęcia odbywać się będą w trybie pozalekcyjnym w Szkole Podstawowej w Sewerynowie oraz pozaszkolnym, od poniedziałku do piątku bezpośrednio po obowiązkach szkolnych oraz w dni wolne od nauki.
f) W ramach projektu uczniowie mają organizowane jednodniowe wyjazdy edukacyjne (7 wyjazdów) oraz czterodniowe warsztaty turystyczno - krajoznawcze (3 wyjazdy).

5) Oferty częściowe
a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
b) Zamówienie zostało podzielone na 19 części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych, wieku uczestników i zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku projektowym.
c) Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Zamawiający zastrzega, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 3 wybrane części, (ocena ofert będzie przeprowadzona osobno dla każdej części) przy czym łączna liczba zajęć przypadających na jedną osobę wykonującą usługi edukacyjne w projekcie Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności, nie może przekroczyć 200 godzin.
d) Złożenie - przez tego samego wykonawcę - ofert na więcej niż 3 części zamówienia lub przekroczenie w ramach złożonych ofert, 200 godzin zajęć przypadających na jedną osobę wykonującą usługi edukacyjne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert tego Wykonawcy.

6) Opis części zamówienia:

CZĘŚĆ I: Być sobą, żyć z ludźmi - warsztaty psychologiczne i indywidualne konsultacje
-2 grupy wiekowe: kl. I - III, kl. IV - VI
-22 godz. warsztatów
-11 godz. konsultacji indywidualnych i spotkań klasowych

łącznie: 33 godz.

-kwalifikacje: psycholog lub równoważne

CZĘŚĆ II: Być sobą, żyć z ludźmi - warsztaty pedagogiczne i indywidualne konsultacje
-2 grupy wiekowe: kl. I - III, kl. IV - VI
-22 godz. warsztatów
-11 godz. konsultacji indywidualnych i spotkań klasowych
łącznie: 33 godz.
-kwalifikacje: pedagog lub równoważne

CZĘŚĆ III: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa I w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. I, 2012/2013 - kl. II
-częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo
-szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ IV: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa II
w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. II, 2012/2013 - kl. III
częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ V: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa III
w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. III,
częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
łącznie: 29 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ VI: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - kl. IV-VI
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: język polski lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ VII: Gry i zabawy z językiem angielskim - kl. 0 - III
4 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 160 godz.
kwalifikacje: język angielski w kl. I - III lub równoważne

CZĘŚĆ VIII: Gry i zabawy z językiem angielskim - kl. IV - VI
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: język angielski - szkoła podstawowa

CZĘŚĆ IX: Ja też potrafię - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 3 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: terapia pedagogiczna lub równoważne

CZĘŚĆ X: Giętki język - zajęcia logopedyczne
zajęcia indywidualne
częstotliwość zajęć: 5 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 200 godz.
kwalifikacje: logopeda

CZĘŚĆ XI: Nie taki diabeł straszny - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w kl. I - III
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna


CZĘŚĆ XII: Nie taki diabeł straszny - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w kl. IV - VI
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: matematyka

CZĘŚĆ XIII: Zobaczyć, dotknąć, zrozumieć - koło przyrodniczo ekologiczne
2 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy:
o grupa I - 1 godz. tygodniowo
o grupa II - 2 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: przyroda lub równoważne

CZĘŚĆ XIV: Rusz głową - koło matematyczne dla kl. I - III
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna

CZĘŚĆ XV: Rusz głową - koło matematyczne dla kl. IV - VI
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: matematyka

CZĘŚĆ XVI: Figle i wybryki w krainie muzyki
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.

kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna, sztuka lub równoważne

CZĘŚĆ XVII: Figle i wybryki w krainie plastyki - warsztaty sobotnie
2 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 2 godz. w sobotę
szacowana liczba sobót w roku szkolnym:
o 2011/2012: 15 sobót
o 2012/2013: 5 sobót
łącznie: 80 godz.
kwalifikacje: plastyka, sztuka lub równoważne

CZĘŚĆ XVIII: Figle i wybryki w krainie tańca i gimnastyki - warsztaty sobotnie
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 2 godz. w sobotę
szacowana liczba sobót w roku szkolnym:
o 2011/2012: 15 sobót
o 2012/2013: 5 sobót
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: wychowanie fizyczne, sztuka lub równoważne

CZĘŚĆ XIX: W krainie informatyki - warsztaty sobotnie
2 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 2 godz. w sobotę
szacowana liczba sobót w roku szkolnym:
o 2011/2012: 15 sobót
o 2012/2013: 5 sobót
łącznie: 80 godz.
kwalifikacje: informatyka

7) Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu godzina dydaktyczna, czyli 45 minut, z wyłączeniem części X, dla której 1 godzina wynosi 60 minut.

8) Obowiązki wykonawcy:
a) odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć,
b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez koordynatora projektu (specyfika funkcjonowania szkoły - konieczność odwozu uczestników po zajęciach)
c) dyspozycyjność i elastyczność wobec zmian w harmonogramie, wynikających ze zmiany planu zajęć szkolnych,
d) poza wymiarem godzinowym przeznaczonym na wykonanie usługi edukacyjnej: udział w rekrutacji uczestników projektu, diagnoza poziomu wiedzy, umiejętności i postaw odbiorców usług edukacyjnych, sprawowanie opieki nad uczestnikami zajęć w czasie wyjazdów edukacyjnych i warsztatów turystyczno - krajoznawczych,
e) przygotowanie, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, koncepcji usługi edukacyjnej poprzez opracowanie programu zajęć (nie dotyczy ofert częściowych: III, IV, V, VI) i planu pracy zgodnego z założeniami projektu i dostosowanego do potrzeb uczniów; program powinien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne), przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć
f) przedstawienie programu zajęć do akceptacji Koordynatorowi Projektu,
g) opracowanie (w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy), w ramach zespołów zadaniowych (dotyczy ofert częściowych: I- XII, XIV-XV) lub samodzielnie, szczegółowego wykazu pomocy dydaktycznych i materiałów koniecznych do realizacji usługi, zgodnego z założeniami i budżetem projektu oraz przygotowaną koncepcją usługi edukacyjnej,
h) dbałość o sprzęt i pomoce edukacyjne zakupione w ramach projektu lub udostępnione przez realizatora: Szkołę Podstawową w Sewerynowie,
i) dbałość o stan pomieszczeń wyznaczonych do realizacji zajęć,
j) współpraca z pozostałym personelem projektu i Koordynatorem w zakresie przygotowania szczegółowego programu wyjazdów edukacyjnych i warsztatów turystyczno - krajoznawczych,
k) ewaluacja osiągnięć uczestników zajęć pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie,
l) mierzenie rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych.
m) sporządzanie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów,
n) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (dziennik zajęć, karta wyjazdów edukacyjnych, sprawozdania miesięczne i okresowe, karta ewidencji czasu pracy itp.),
o) poddanie się bieżącej kontroli Koordynatora projektu w zakresie: wykonywania usługi edukacyjnej poprzez hospitację zajęć (stosowanie aktywizujących metod pracy, wykorzystanie dostarczonych przez zamawiającego pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wiedzy w praktyce, atmosfera w czasie zajęć); sprawdzania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia,
p) współpraca z Koordynatorem w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji projektu,
q) informowanie Koordynatora o wszelkim problemach, związanych z realizacją usługi
r) przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci,
s) informowania o realizacji projektu w ramach działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dofinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
t) udział w okresowych naradach zwoływanych przez Koordynatora Projektu, w celu omawianie postępów w realizacji projektu oraz bieżących spraw i problemów związanych z realizacją projektu,
u) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z wykonywanie umowy,
v) informowanie Koordynatora Projektu o każdym przypadku niemożności wykonania przedmiotu umowy(w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych) zgodnie z harmonogramem,
w) w przypadku zatrudnienia w więcej niż jednym projekcie prowadzenie miesięcznej ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w które jest zaangażowany i przedstawianie jej Koordynatorowi Projektu.

9) Ze względu na specyfikę projektu, zakładającego maksymalne wykorzystanie w trakcie zajęć dostępnej w szkole pracowni komputerowej, Wykonawca musi biegle posługiwać się komputerem, pomocami multimedialnymi.
10) W zakresie realizacji obowiązków wynikających z realizacji usługi edukacyjnej Wykonawca podlega Koordynatorowi Projektu.
11) Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
12) Potwierdzenia należytego wykonania umowy dokonuje Koordynator Projektu.
13) Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za powierzony mu sprzęt i pomoce dydaktyczne.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej. Powierzenie wykonania zlecenia osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 279002

Data publikacji: 2011-09-08

Nazwa: Gmina Korytnica

Ulica: ul. Małkowskiego 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Korytnica

Kod pocztowy: 07-120

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 025 6612284

Numer faxu: 025 6612260

Regon: 00053641000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
d) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
e) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
f) Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, żadna część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
2) Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pt. Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności. (nr projektu POKL.09.01.02.-14-119-10), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX . Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

3) Informacje o projekcie.
a) Projekt realizowany jest w okresie od 08.2011 r. do 28.02.2012 r. na terenie Gminy Korytnica w Szkole Podstawowej w Sewerynowie.
b) Głównym celem projektu Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności jest realizacja programu rozwojowego SP w Sewerynowie przez zapewnienie 74 uczniom, od 08.2011 do 02.2013 roku, dostępu do szerokiej oferty wysokiej jakości usług edukacyjnych ukierunkowanych na niwelowanie braków, zmniejszenie dysproporcji i wyrównywanie szans edukacyjnych, praktyczne kształcenie kompetencji kluczowych oraz wzmocnienie ich zdolności do kontynuowania nauki i przyszłego zatrudnienia.
c) Realizacja projektu zakłada w zakresie rezultatów miękkich, m.in.: przełamanie niechęci do nauki, wzrost: zainteresowania nauką, motywacji do pracy, aktywności, kreatywności, umiejętności współdziałania.
d) Projekt zakłada prowadzenie zajęć metodami aktywizującymi, przy maksymalnym wykorzystanie technologii informacyjnej i multimedialnych pomocy, których dostarczy Zamawiający.
e) Zajęcia odbywać się będą w trybie pozalekcyjnym w Szkole Podstawowej w Sewerynowie oraz pozaszkolnym, od poniedziałku do piątku bezpośrednio po obowiązkach szkolnych oraz w dni wolne od nauki.
f) W ramach projektu uczniowie mają organizowane jednodniowe wyjazdy edukacyjne (7 wyjazdów) oraz czterodniowe warsztaty turystyczno - krajoznawcze (3 wyjazdy).

5) Oferty częściowe
a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
b) Zamówienie zostało podzielone na 19 części w zależności od rodzaju zajęć pozalekcyjnych, wieku uczestników i zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku projektowym.
c) Zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Zamawiający zastrzega, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 3 wybrane części, (ocena ofert będzie przeprowadzona osobno dla każdej części) przy czym łączna liczba zajęć przypadających na jedną osobę wykonującą usługi edukacyjne w projekcie Pokonuj trudności, rozwijaj zdolności, nie może przekroczyć 200 godzin.
d) Złożenie - przez tego samego wykonawcę - ofert na więcej niż 3 części zamówienia lub przekroczenie w ramach złożonych ofert, 200 godzin zajęć przypadających na jedną osobę wykonującą usługi edukacyjne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert tego Wykonawcy.

6) Opis części zamówienia:

CZĘŚĆ I: Być sobą, żyć z ludźmi - warsztaty psychologiczne i indywidualne konsultacje
-2 grupy wiekowe: kl. I - III, kl. IV - VI
-22 godz. warsztatów
-11 godz. konsultacji indywidualnych i spotkań klasowych

łącznie: 33 godz.

-kwalifikacje: psycholog lub równoważne

CZĘŚĆ II: Być sobą, żyć z ludźmi - warsztaty pedagogiczne i indywidualne konsultacje
-2 grupy wiekowe: kl. I - III, kl. IV - VI
-22 godz. warsztatów
-11 godz. konsultacji indywidualnych i spotkań klasowych
łącznie: 33 godz.
-kwalifikacje: pedagog lub równoważne

CZĘŚĆ III: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa I w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. I, 2012/2013 - kl. II
-częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo
-szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ IV: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa II
w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. II, 2012/2013 - kl. III
częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ V: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - grupa III
w roku szkolnym: 2011/2012 - kl. III,
częstotliwość zajęć: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
łącznie: 29 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ VI: Ortograffiti. Czytam, rozumiem, piszę - kl. IV-VI
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: język polski lub terapia pedagogiczna

CZĘŚĆ VII: Gry i zabawy z językiem angielskim - kl. 0 - III
4 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 160 godz.
kwalifikacje: język angielski w kl. I - III lub równoważne

CZĘŚĆ VIII: Gry i zabawy z językiem angielskim - kl. IV - VI
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: język angielski - szkoła podstawowa

CZĘŚĆ IX: Ja też potrafię - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 3 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: terapia pedagogiczna lub równoważne

CZĘŚĆ X: Giętki język - zajęcia logopedyczne
zajęcia indywidualne
częstotliwość zajęć: 5 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 200 godz.
kwalifikacje: logopeda

CZĘŚĆ XI: Nie taki diabeł straszny - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w kl. I - III
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna


CZĘŚĆ XII: Nie taki diabeł straszny - zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w kl. IV - VI
3 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: matematyka

CZĘŚĆ XIII: Zobaczyć, dotknąć, zrozumieć - koło przyrodniczo ekologiczne
2 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy:
o grupa I - 1 godz. tygodniowo
o grupa II - 2 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 120 godz.
kwalifikacje: przyroda lub równoważne

CZĘŚĆ XIV: Rusz głową - koło matematyczne dla kl. I - III
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna

CZĘŚĆ XV: Rusz głową - koło matematyczne dla kl. IV - VI
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: matematyka

CZĘŚĆ XVI: Figle i wybryki w krainie muzyki
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 1 godz. tygodniowo
szacowana liczba tygodni w roku szkolnym:
o 2011/2012: 29 tygodni
o 2012/2013: 11 tygodni
łącznie: 40 godz.

kwalifikacje: edukacja wczesnoszkolna, sztuka lub równoważne

CZĘŚĆ XVII: Figle i wybryki w krainie plastyki - warsztaty sobotnie
2 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 2 godz. w sobotę
szacowana liczba sobót w roku szkolnym:
o 2011/2012: 15 sobót
o 2012/2013: 5 sobót
łącznie: 80 godz.
kwalifikacje: plastyka, sztuka lub równoważne

CZĘŚĆ XVIII: Figle i wybryki w krainie tańca i gimnastyki - warsztaty sobotnie
1 grupa
częstotliwość zajęć dla grupy: 2 godz. w sobotę
szacowana liczba sobót w roku szkolnym:
o 2011/2012: 15 sobót
o 2012/2013: 5 sobót
łącznie: 40 godz.
kwalifikacje: wychowanie fizyczne, sztuka lub równoważne

CZĘŚĆ XIX: W krainie informatyki - warsztaty sobotnie
2 grupy
częstotliwość zajęć dla każdej grupy: 2 godz. w sobotę
szacowana liczba sobót w roku szkolnym:
o 2011/2012: 15 sobót
o 2012/2013: 5 sobót
łącznie: 80 godz.
kwalifikacje: informatyka

7) Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu godzina dydaktyczna, czyli 45 minut, z wyłączeniem części X, dla której 1 godzina wynosi 60 minut.

8) Obowiązki wykonawcy:
a) odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć,
b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez koordynatora projektu (specyfika funkcjonowania szkoły - konieczność odwozu uczestników po zajęciach)
c) dyspozycyjność i elastyczność wobec zmian w harmonogramie, wynikających ze zmiany planu zajęć szkolnych,
d) poza wymiarem godzinowym przeznaczonym na wykonanie usługi edukacyjnej: udział w rekrutacji uczestników projektu, diagnoza poziomu wiedzy, umiejętności i postaw odbiorców usług edukacyjnych, sprawowanie opieki nad uczestnikami zajęć w czasie wyjazdów edukacyjnych i warsztatów turystyczno - krajoznawczych,
e) przygotowanie, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, koncepcji usługi edukacyjnej poprzez opracowanie programu zajęć (nie dotyczy ofert częściowych: III, IV, V, VI) i planu pracy zgodnego z założeniami projektu i dostosowanego do potrzeb uczniów; program powinien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne), przewidywane osiągnięcia (oczekiwane efekty), sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć
f) przedstawienie programu zajęć do akceptacji Koordynatorowi Projektu,
g) opracowanie (w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy), w ramach zespołów zadaniowych (dotyczy ofert częściowych: I- XII, XIV-XV) lub samodzielnie, szczegółowego wykazu pomocy dydaktycznych i materiałów koniecznych do realizacji usługi, zgodnego z założeniami i budżetem projektu oraz przygotowaną koncepcją usługi edukacyjnej,
h) dbałość o sprzęt i pomoce edukacyjne zakupione w ramach projektu lub udostępnione przez realizatora: Szkołę Podstawową w Sewerynowie,
i) dbałość o stan pomieszczeń wyznaczonych do realizacji zajęć,
j) współpraca z pozostałym personelem projektu i Koordynatorem w zakresie przygotowania szczegółowego programu wyjazdów edukacyjnych i warsztatów turystyczno - krajoznawczych,
k) ewaluacja osiągnięć uczestników zajęć pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie,
l) mierzenie rezultatów na początku, w trakcie i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych.
m) sporządzanie sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów,
n) systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (dziennik zajęć, karta wyjazdów edukacyjnych, sprawozdania miesięczne i okresowe, karta ewidencji czasu pracy itp.),
o) poddanie się bieżącej kontroli Koordynatora projektu w zakresie: wykonywania usługi edukacyjnej poprzez hospitację zajęć (stosowanie aktywizujących metod pracy, wykorzystanie dostarczonych przez zamawiającego pomocy dydaktycznych, wykorzystywanie wiedzy w praktyce, atmosfera w czasie zajęć); sprawdzania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia,
p) współpraca z Koordynatorem w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji projektu,
q) informowanie Koordynatora o wszelkim problemach, związanych z realizacją usługi
r) przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci,
s) informowania o realizacji projektu w ramach działania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz dofinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
t) udział w okresowych naradach zwoływanych przez Koordynatora Projektu, w celu omawianie postępów w realizacji projektu oraz bieżących spraw i problemów związanych z realizacją projektu,
u) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z wykonywanie umowy,
v) informowanie Koordynatora Projektu o każdym przypadku niemożności wykonania przedmiotu umowy(w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych) zgodnie z harmonogramem,
w) w przypadku zatrudnienia w więcej niż jednym projekcie prowadzenie miesięcznej ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów, w które jest zaangażowany i przedstawianie jej Koordynatorowi Projektu.

9) Ze względu na specyfikę projektu, zakładającego maksymalne wykorzystanie w trakcie zajęć dostępnej w szkole pracowni komputerowej, Wykonawca musi biegle posługiwać się komputerem, pomocami multimedialnymi.
10) W zakresie realizacji obowiązków wynikających z realizacji usługi edukacyjnej Wykonawca podlega Koordynatorowi Projektu.
11) Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
12) Potwierdzenia należytego wykonania umowy dokonuje Koordynator Projektu.
13) Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za powierzony mu sprzęt i pomoce dydaktyczne.
14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
15) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania usługi edukacyjnej. Powierzenie wykonania zlecenia osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 19

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

data_roz: 01/10/2011

Informacja na temat wadium: nie wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach dołączonych do oferty podanych w SIWZ

Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach dołączonych do oferty podanych w SIWZ

Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach dołączonych do oferty podanych w SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach dołączonych do oferty podanych w SIWZ

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

inne_dokumenty:
-oświadczenie dotyczące posiadania wymaganych uprawnień
-oświadczenie dotyczące znajomość obsługi komputera w stopniu umożliwiającym realizację zajęć w pracowni informatycznej z wykorzystaniem pomocy multimedialnych (nie dotyczy ofert częściowych: I, II, XVI, XVII, XVII)
-oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz poświadczające pełną zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
-oświadczenia, że wykonawca posiada aktualną książeczkę zdrowia
-oświadczenie dotyczące możliwości efektywnej pracy w projekcie w czasie wolnym od pracy wykonywanej w ramach innych umów o pracę lub umów cywilnoprawnych

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje

Znaczenie kryterium 2: 40

Nazwa kryterium 3: doświadczenie

Znaczenie kryterium 3: 10

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.korytnica.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica

Data składania wniosków, ofert: 16/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Korytnica, ul. Małkowskiego 20, 07-120 Korytnica pokój nr 7

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

77160 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z informatyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z informatyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół nr 2 w Radomiu

8750 / 2012-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Sokołów Podlaski - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
USŁUGA EDUKACYJNA ORAZ DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA w ramach projektu Zajęcia dodatkowe wspierające indywidualizację procesu nauczania w szkołach podstawowych w Gminie Sokołów Podlaski Nr POKL.09.01.02-14-351/11

74840 / 2013-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć specjalistycznych logopedycznych w ramach zadania:Zajęcia specjalistyczne logopedyczne, w ramach projektu Lepsza edukacja najlepszą inwestycją- zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich podstawówek w latach 2011-2013

76541 / 2011-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy - Szczawin Kościelny (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Trębkach z projektu Równy start, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

105702 / 2012-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Radomiu

76703 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z informatyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z informatyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum Nr 8 w Radomiu

76303 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum Nr 10 w Radomiu.

227637 / 2012-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brwinów - Brwinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gminy Brwinów tj. w: Szkole Podstawowej Nr 1, Szkole Podstawowej Nr 2, Szkole Podstawowej w Otrębusach i Szkole Podstawowej w Żółwinie w ramach projektu BAWMY SIĘ I UCZMY, finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

30279 / 2012-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brwinów - Brwinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: w Zespole Szkół Nr 2, Zespole Szkół w Otrębusach oraz w Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

62203 / 2012-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z chemii w ramach zadania zajęcia dodatkowe z chemii w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publiczne Gimnazjum nr 13 w Radomiu

432372 / 2011-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Rusinów - Rusinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu: Nawet mały może wielkim mądrym być

58033 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć ekologiczno- przyrodniczych w ramach zadania zajęcia wyrównawcze ekologiczno- przyrodnicze w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół nr 2 w Radomiu

433706 / 2011-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy - Orońsko (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zajęcia dodatkowe w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych w Gminie Orońsko

432264 / 2011-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Rusinów - Rusinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu: Nawet mały może wielkim mądrym być