Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

30279 / 2012-02-06 - Administracja samorządowa / Gmina Brwinów (Brwinów)

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: w Zespole Szkół Nr 2, Zespole Szkół w Otrębusach oraz w Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch gimnazjów oraz jednego liceum ogólnokształcącego prowadzonych przez Gminę Brwinów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj. w:
- Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie, przy ul. Żwirowa 16;
- Zespole Szkół w Otrębusach, przy ul. Piaseckiego 1,
- Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, przy ul. Żwirowej 16,
w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00 - projekt pn.: Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie. Termin realizacji od marca 2012 r. do 30.06.2013 r. w sumie 14 miesięcy.

Część 1: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r.- w sumie 14 miesięcy.

Część 2: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r.. - w sumie 14 miesięcy.

Część 3: Blended learningowy kurs informatyki - zajęcia na platformie:100 godz. i zajęcia konsultacyjne:100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 31 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 4: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Dodatkowe zajęcia z matematyki: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 5: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych.
Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.


ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach. Termin realizacji od marca 2012 r. do 30.06.2013 r. w sumie 14 miesięcy.

Część 6: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 7: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 8: Blended learningowy kurs matematyki - zajęcia na platformie: 100 godz. i zajęcia konsultacyjne: 100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 31 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.


Część 9: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);
Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia.
Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 10: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);
Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych.
Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.


ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Brwinowie. Termin realizacji od marca 2012 r. do 30.04.2013 r. w sumie 12 miesięcy.

Część 11: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 20 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V w 2013 r. - w sumie 12 miesięcy.

Część 12: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów każdej grupy z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Dodatkowe zajęcia z matematyki: 72 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: II, III, IV, V w 2013 r. w sumie 12 miesięcy.

Część 13: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego). Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia.
Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 72 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: II, III, IV, V w 2013 r. w sumie 12 miesięcy.

3. Opis do zajęć prowadzonych w ramach BLENDED LEARNINGU:
a) zajęcia konsultacyjne w placówkach oświatowych odbywać się będą w wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, salach po zajęciach objętych podstawą programową; czas trwania jednej godziny zajęć konsultacyjnych to 45 minut,
b) metoda ta przewiduje prowadzenie zajęć dla uczniów w systemie on-line, na platformie e-learningowej (projekt w części szkoleniowej wykorzystuje nowoczesną metodę nauczania - blended learningu),
c) uczniowie i osoby prowadzące zajęcia będą miały wykupiony dostęp do platform e-learningowych,
d) dla każdego ucznia każdego kursu (5 grup x12 osób - język angielski, 1 grupa x 12 - informatyka, 1 grupa x 12 osób- matematyka) zostanie zakupiony elektroniczny kurs: języka angielskiego, lub informatyki, lub matematyki,
e) w ramach blended learningu osoba prowadząca zajęcia będzie monitorowała pracę uczniów podczas ich pracy na platformie oraz prowadziła dla nich odrębne zajęcia konsultacyjne - 120 godzin język angielski, 100 godzin informatyka, 100 godzin matematyka - podczas trwania projektu,
f) uczniowie biorący udział w zajęciach w ramach systemu blended learningu będą mieli do wyboru tylko jeden z proponowanych kursów.
g) każdy uczeń LO w Brwinowie biorący udział w blended learningu, który posiada komputer i dostęp do Internetu, będzie miał wykupione konto na platformie na okres 12 miesięcy (miesiące, w których odbywają się zajęcia w szkole - bez ferii letnich), które zawierać będzie dostęp do platformy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, oraz wsparcie techniczne z tzw. opcją tutora, w czasie 12 miesięcy realizacji blended learningowego kursu języka angielskiego,
h) każdy uczeń ZS nr 2 w Brwinowie oraz ZS w Otrębusach biorący udział w blended learningu, który posiada komputer i dostęp do Internetu, będzie miał wykupione konto na platformie na okres 14 miesięcy (miesiące, w których odbywają się zajęcia w szkole - bez ferii letnich), które zawierać będzie dostęp do platformy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, oraz wsparcie techniczne z tzw. opcją tutora,
w czasie 14 miesięcy realizacji blended learningowych kursów: języka angielskiego, informatyki, matematyki.
i) osoba prowadząca zajęcia w ramach blended learningu będzie miała możliwość tworzenia raportów z aktywności na platformie dla danego ucznia,
j) zakres merytoryczny zajęć - programów - przygotowany przez Wykonawcę kontentu (kursu z j. angielskiego, informatyki, matematyki) wgranego na platformę e-learningową, zostanie zaakceptowany przez osoby prowadzące zajęcia z ramienia Wykonawcy oraz Koordynatora projektu,
k) osoby prowadzące zajęcia konsultacyjne będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu, a także po zakończeniu każdego semestru,
l) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań,
m) kursy zakończą się egzaminami wewnętrznymi, po których uczniowie otrzymają certyfikaty potwierdzające poziom znajomości języka, umiejętności zdobytych przez uczestników kursu informatyki i matematyki,
n) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie blended learningu muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć na platformie, zajęć konsultacyjnych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: książki, ćwiczenia, folie do rzutników, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacze, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę).

4. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych:
a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, w których realizowany jest projekt,
b) czas trwania jednej godziny zajęć to 45 minut,
c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu, a także po zakończeniu każdego semestru,
d) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań,
e) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie tradycyjnym muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć dodatkowych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: kserokopie książek, ćwiczeń, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacie, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę).

5. Osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne metodą blended learningu i tradycyjnym mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
W przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne metodą blended learningu i tradycyjnym jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynator projektu oraz Dyrektora szkoły.

6. Dodatkowe informacje, wymagania do realizacji zadań:
1) Zajęcia w systemie blended learningu i dodatkowe zajęcia nie mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych (w szczególnych wypadkach zgodę na takie zajęcia wyrazić może koordynator i dyrektor szkoły);
2) Wykonawca opracuje Program zajęć uwzględniający zakres wynikający z założeń przyjętych do projektu, z harmonogramu realizacji projektu, dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum ogólnokształcącego i przedłożenie go dyrektorowi szkoły, a następnie Koordynatorowi projektu nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć;
3) Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do:
a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z koordynatorem projektu,
b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych
c) opracowania i przekazania Koordynatorowi Projektu miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny powinien być wcześniej zaakceptowany przez dyrektora szkoły prowadzącego w projekcie nadzór pedagogiczny),
e) przed rozpoczęciem zajęć poinformowanie uczestników, że projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
f) systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć nauczanego przedmiotu, listy obecności uczestników; oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczanie ich w wyznaczonych terminach dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu,
g) pomoc w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, formularz PEFS),
h) właściwe i celowe wykorzystanie pomocy dydaktycznych w ramach projektu,
i) przeprowadzanie ewaluacji zajęć na polecenie Koordynatora projektu,
j) pisemne informowanie Koordynatora projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć;
k) opracowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie (np. informacja o klasyfikacji rocznej i semestralnej),
l) gromadzenie wytworów prac uczestników projektu,
m) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów Koordynatora projektu i dyrektora szkoły,
n) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru,
o) rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 30279

Data publikacji: 2012-02-06

Nazwa: Gmina Brwinów

Ulica: ul. Grodziska 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Brwinów

Kod pocztowy: 05-840

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 7382567

Numer faxu: 7295940

Adres strony internetowej: www.brwinow.pl

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: w Zespole Szkół Nr 2, Zespole Szkół w Otrębusach oraz w Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch gimnazjów oraz jednego liceum ogólnokształcącego prowadzonych przez Gminę Brwinów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj. w:
- Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie, przy ul. Żwirowa 16;
- Zespole Szkół w Otrębusach, przy ul. Piaseckiego 1,
- Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, przy ul. Żwirowej 16,
w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00 - projekt pn.: Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie. Termin realizacji od marca 2012 r. do 30.06.2013 r. w sumie 14 miesięcy.

Część 1: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r.- w sumie 14 miesięcy.

Część 2: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r.. - w sumie 14 miesięcy.

Część 3: Blended learningowy kurs informatyki - zajęcia na platformie:100 godz. i zajęcia konsultacyjne:100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 31 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 4: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Dodatkowe zajęcia z matematyki: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 5: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych.
Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.


ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach. Termin realizacji od marca 2012 r. do 30.06.2013 r. w sumie 14 miesięcy.

Część 6: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 7: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 8: Blended learningowy kurs matematyki - zajęcia na platformie: 100 godz. i zajęcia konsultacyjne: 100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 31 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.


Część 9: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);
Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia.
Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Część 10: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);
Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych.
Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.


ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Brwinowie. Termin realizacji od marca 2012 r. do 30.04.2013 r. w sumie 12 miesięcy.

Część 11: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 20 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V w 2013 r. - w sumie 12 miesięcy.

Część 12: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów każdej grupy z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Dodatkowe zajęcia z matematyki: 72 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: II, III, IV, V w 2013 r. w sumie 12 miesięcy.

Część 13: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego). Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia.
Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 72 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: II, III, IV, V w 2013 r. w sumie 12 miesięcy.

3. Opis do zajęć prowadzonych w ramach BLENDED LEARNINGU:
a) zajęcia konsultacyjne w placówkach oświatowych odbywać się będą w wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, salach po zajęciach objętych podstawą programową; czas trwania jednej godziny zajęć konsultacyjnych to 45 minut,
b) metoda ta przewiduje prowadzenie zajęć dla uczniów w systemie on-line, na platformie e-learningowej (projekt w części szkoleniowej wykorzystuje nowoczesną metodę nauczania - blended learningu),
c) uczniowie i osoby prowadzące zajęcia będą miały wykupiony dostęp do platform e-learningowych,
d) dla każdego ucznia każdego kursu (5 grup x12 osób - język angielski, 1 grupa x 12 - informatyka, 1 grupa x 12 osób- matematyka) zostanie zakupiony elektroniczny kurs: języka angielskiego, lub informatyki, lub matematyki,
e) w ramach blended learningu osoba prowadząca zajęcia będzie monitorowała pracę uczniów podczas ich pracy na platformie oraz prowadziła dla nich odrębne zajęcia konsultacyjne - 120 godzin język angielski, 100 godzin informatyka, 100 godzin matematyka - podczas trwania projektu,
f) uczniowie biorący udział w zajęciach w ramach systemu blended learningu będą mieli do wyboru tylko jeden z proponowanych kursów.
g) każdy uczeń LO w Brwinowie biorący udział w blended learningu, który posiada komputer i dostęp do Internetu, będzie miał wykupione konto na platformie na okres 12 miesięcy (miesiące, w których odbywają się zajęcia w szkole - bez ferii letnich), które zawierać będzie dostęp do platformy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, oraz wsparcie techniczne z tzw. opcją tutora, w czasie 12 miesięcy realizacji blended learningowego kursu języka angielskiego,
h) każdy uczeń ZS nr 2 w Brwinowie oraz ZS w Otrębusach biorący udział w blended learningu, który posiada komputer i dostęp do Internetu, będzie miał wykupione konto na platformie na okres 14 miesięcy (miesiące, w których odbywają się zajęcia w szkole - bez ferii letnich), które zawierać będzie dostęp do platformy przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, oraz wsparcie techniczne z tzw. opcją tutora,
w czasie 14 miesięcy realizacji blended learningowych kursów: języka angielskiego, informatyki, matematyki.
i) osoba prowadząca zajęcia w ramach blended learningu będzie miała możliwość tworzenia raportów z aktywności na platformie dla danego ucznia,
j) zakres merytoryczny zajęć - programów - przygotowany przez Wykonawcę kontentu (kursu z j. angielskiego, informatyki, matematyki) wgranego na platformę e-learningową, zostanie zaakceptowany przez osoby prowadzące zajęcia z ramienia Wykonawcy oraz Koordynatora projektu,
k) osoby prowadzące zajęcia konsultacyjne będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu, a także po zakończeniu każdego semestru,
l) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań,
m) kursy zakończą się egzaminami wewnętrznymi, po których uczniowie otrzymają certyfikaty potwierdzające poziom znajomości języka, umiejętności zdobytych przez uczestników kursu informatyki i matematyki,
n) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie blended learningu muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć na platformie, zajęć konsultacyjnych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: książki, ćwiczenia, folie do rzutników, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacze, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę).

4. Opis ogólny do zajęć pozalekcyjnych:
a) zajęcia pozalekcyjne metodą tradycyjną prowadzone będą w salach wyznaczonych przez Dyrektorów placówek oświatowych, w których realizowany jest projekt,
b) czas trwania jednej godziny zajęć to 45 minut,
c) osoby prowadzące zajęcia będą prowadzić dzienniki zajęć, listy obecności, sporządzać raporty, przeprowadzać testy i sprawdziany na początku i na końcu trwania projektu, a także po zakończeniu każdego semestru,
d) osoby prowadzące zajęcia dokonają analizy wyników testów, sprawdzianów i ankiet diagnostycznych oraz będą przygotowywać okresowe raporty z wyżej wymienionych działań,
e) Wykonawca lub osoby prowadzące zajęcia w systemie tradycyjnym muszą dysponować własnym sprzętem, pomocami dydaktycznymi w czasie trwania zajęć dodatkowych (wszelkie potrzebne do realizacji zajęć materiały typu: kserokopie książek, ćwiczeń, materiały biurowe np. długopisy, zakreślacie, papier, kreda, markery do pisania itp., testy do interpretacji, testy sprawdzające wiedzę).

5. Osoby prowadzące zajęcia pozalekcyjne metodą blended learningu i tradycyjnym mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
W przypadku niedyspozycji - złego samopoczucia w podczas prowadzenia zajęć w szkole, osoba prowadząca zajęcia pozalekcyjne metodą blended learningu i tradycyjnym jest zobowiązana wcześniej poinformować Koordynator projektu oraz Dyrektora szkoły.

6. Dodatkowe informacje, wymagania do realizacji zadań:
1) Zajęcia w systemie blended learningu i dodatkowe zajęcia nie mogą się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych (w szczególnych wypadkach zgodę na takie zajęcia wyrazić może koordynator i dyrektor szkoły);
2) Wykonawca opracuje Program zajęć uwzględniający zakres wynikający z założeń przyjętych do projektu, z harmonogramu realizacji projektu, dostosowany do potrzeb i możliwości uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i liceum ogólnokształcącego i przedłożenie go dyrektorowi szkoły, a następnie Koordynatorowi projektu nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem zajęć;
3) Osoba prowadząca zajęcia zobowiązana jest do:
a) współpracy z zespołem zarządzającym projektem, a szczególnie z koordynatorem projektu,
b) terminowej realizacji umowy, terminowego składania sprawozdań miesięcznych
c) opracowania i przekazania Koordynatorowi Projektu miesięcznego harmonogramu realizacji zajęć w terminach do 15 dnia każdego miesiąca na miesiąc następny (harmonogram miesięczny powinien być wcześniej zaakceptowany przez dyrektora szkoły prowadzącego w projekcie nadzór pedagogiczny),
e) przed rozpoczęciem zajęć poinformowanie uczestników, że projekt dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
f) systematyczne prowadzenie dokumentacji zajęć, w tym: dziennika zajęć nauczanego przedmiotu, listy obecności uczestników; oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz dostarczanie ich w wyznaczonych terminach dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu,
g) pomoc w zbieraniu dokumentacji dotyczącej beneficjentów projektu (deklaracje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych, formularz PEFS),
h) właściwe i celowe wykorzystanie pomocy dydaktycznych w ramach projektu,
i) przeprowadzanie ewaluacji zajęć na polecenie Koordynatora projektu,
j) pisemne informowanie Koordynatora projektu o zagrożeniach i zmianach w realizacji zajęć;
k) opracowanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie (np. informacja o klasyfikacji rocznej i semestralnej),
l) gromadzenie wytworów prac uczestników projektu,
m) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach, informowanie o wynikach (osiągnięciach) zachowaniu uczniów Koordynatora projektu i dyrektora szkoły,
n) dodatkowe informowanie o stanie realizacji przedmiotu umowy na wniosek Zamawiającego, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru,
o) rzetelne przygotowanie i prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem;

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 13

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

Wiedza i doświadczenie:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi edukacyjne trwające przez okres co najmniej 6 miesięcy każda, których zakres jest zgodny z rodzajem zajęć (e-learning, metoda tradycyjna) i przedmiotem nauczania, na który składana jest oferta, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu; Do każdej części zamówienia ww. zapisy należy stosować odpowiednio.

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;

Potencjał techniczny: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
- dysponują lub będą dysponować co najmniej po 1 osobie (dotyczy każdej części oddzielnie)
posiadającej:
- kwalifikacje do wykonania zamówienia, uprawniające do prowadzenia zajęć na daną część, na którą Wykonawca składa ofertę, określone w obowiązujących przepisach,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy z uczniami.

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) załącznik nr 4 do IDW - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) załącznik nr 5 do IDW - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

Sytuacja ekonomiczna: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
3) zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę,
4) w przypadku konieczności zmiany osoby prowadzącej zajęcia, za zgodą Zamawiającego,
5) zmian w zakresie liczebności poszczególnych grup szkoleniowych,
6) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22, Zespół ds. Zamówień Publicznych

Data składania wniosków, ofert: 17/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 13:00

Miejsce składania:
URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch gimnazjów oraz jednego liceum ogólnokształcącego prowadzonych przez Gminę Brwinów w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00 - projekt pn.:Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie.
Część 1: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej)

Opis:
Część 1: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r.- w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie.
Część 2: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum);

Opis:
Część 2: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne:120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r.. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie.
Część 3: Blended learningowy kurs informatyki - zajęcia na platformie:100 godz. i zajęcia konsultacyjne:100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej)

Opis:
Część 3: Blended learningowy kurs informatyki - zajęcia na platformie:100 godz. i zajęcia konsultacyjne:100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Podczas zajęć dzieci doskonalić będą umiejętność posługiwania się komputerem, wykorzystania umiejętności zdobytych podczas nauki, edytowaniem i formatowaniem tekstu, posługiwaniem się programami użytkowymi Word, Paint, Excel, Power Point, poruszaniem się po zasobach internetowych, celowe gromadzenie i przetwarzanie danych.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 31 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie.
Część 4: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum);

Opis:
Część 4: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Dodatkowe zajęcia z matematyki: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
ZADANIE 1: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół Nr 2 w Brwinowie.
Część 5: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum);

Opis:
Część 5: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych.
Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach.
Część 6: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);

Opis:
Część 6: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach.
Część 7: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum);

Opis:
Część 7: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie: 120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 17 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach.
Część 8: Blended learningowy kurs matematyki - zajęcia na platformie: 100 godz. i zajęcia konsultacyjne: 100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum);

Opis:
Część 8: Blended learningowy kurs matematyki - zajęcia na platformie: 100 godz. i zajęcia konsultacyjne: 100 godz. (to jest ok. 14 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Gimnazjum); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Zajęcia skierowane są dla dzieci i młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 31 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach.
Część 9: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);

Opis:
Część 9: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);
Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia.
Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
ZADANIE 2: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Zespole Szkół w Otrębusach.
Część 10: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);

Opis:
Część 10: dodatkowe zajęcia z jęz. polskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 7 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej);
Podczas zajęć uczniowie będą doskonalić technikę czytania i kompetencję kluczową rozumienia czytanego tekstu, umiejętność budowania wypowiedzi ustnych i pisemnych poprawnych pod względem językowym i ortograficznym. Dodatkowo uczniowie będą powtarzać trudniejsze zagadnienia z lekcji, doskonalić umiejętność rozwiązywania zadań tekstowych.
Dodatkowe zajęcia z języka polskiego: 69 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 31 h w miesiącach: II, III, IV, V, VI w 2013 r. - w sumie 14 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 14

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Brwinowie.
Część 11: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 20 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego);

Opis:
Część 11: Blended learningowy kurs jęz. angielskiego - zajęcia na platformie:120 godz. i zajęcia konsultacyjne: 120 godz. (to jest ok. 20 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego); Uczniowie będą utrwalać materiał przy wykorzystaniu pomocy multimedialnych e-learningowych. Doskonalić będą umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać będą słownictwa z różnych dziedzin życia.
Zajęcia na platformie i zajęcia konsultacyjne po 78 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz po 42 h z zająć na platformie i zajęć konsultacyjnych w miesiącach: I, II, III, IV, V w 2013 r. - w sumie 12 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 12

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Brwinowie.
Część 12: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów każdej grupy z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego).

Opis:
Część 12: dodatkowe zajęcia z matematyki prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów każdej grupy z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego); Uczniowie będą powtarzać trudniejsze zadania wykonywane w czasie lekcji, utrwalać materiał. Zajęcia skierowane są dla młodzieży z trudnościami w nauce oraz tych, którzy uzyskują słabe oceny z zakresu matematyki.
Dodatkowe zajęcia z matematyki: 72 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: II, III, IV, V w 2013 r. w sumie 12 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 12

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
ZADANIE 3: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Brwinowie.
Część 13: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego).

Opis:
Część 13: dodatkowe zajęcia z jęz. angielskiego prowadzone metodą tradycyjną - po 100 godzin (to jest ok. 8 godzin miesięcznie dla wybranych 12 uczniów z klas I-II Liceum Ogólnokształcącego). Zajęcia będą w uczniach doskonalić umiejętności językowe z zakresu komunikacji, znajomości struktur gramatyczno - leksykalnych, poszerzać słownictwa z różnych dziedzin życia.
Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego: 72 h w miesiącach: III, IV, V, VI, IX, X, XI, XII 2012 r. oraz 28 h w miesiącach: II, III, IV, V w 2013 r. w sumie 12 miesięcy.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: O

Okres w miesiącach: 12

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

76395 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z informatyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z informatyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum Nr 6 w Radomiu

75425 / 2012-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brwinów - Brwinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych leżących na terenie Gminy Brwinów tj: w Zespole Szkół Nr 2, Zespole Szkół w Otrębusach oraz w Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Iwaszkiewicza w Brwinowie, w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki

326328 / 2012-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Radzanowie - Radzanów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wybór personelu projektu - osób prowadzących zajęcia w projekcie Dla sprawności i zdolności POKL.09.01.02-14-387/11 w roku szkolnym 2012/13 w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Radzanów

80163 / 2012-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z matematyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 5 im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.

438842 / 2012-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Dobre - Dobre (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Dobre, w ramach projektu systemowego: Indywidualizacji rok to dobry krok, w roku szkolnym 2012-2013 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II

58101 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia dodatkowe z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 12 im. Mikołaja Reja w Radomiu.

408418 / 2013-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć dodatkowych - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ramach projektu pn.Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I - III radomskich szkół podstawowych - II edycja.

328432 / 2012-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach zadania Zajęcia dodatkowe socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III radomskich szkół podstawowych

31320 / 2013-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Pruszków (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja programów profilaktyki uzależnień adresowanych do uczniów i rodziców szkół podstawowych w Pruszkowie

115716 / 2012-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z matematyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z matematyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Muzycznych im. Oskara Kolberga w Radomiu.

84772 / 2013-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach zadania Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauki matematyczno-przyrodnicze, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III radomskich szkół podstawowych

17772 / 2013-01-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć wyrównawczych w ramach zadania: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Lepsza edukacja najlepszą inwestycją- zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich podstawówek w latach 2011-2013.

432506 / 2011-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Rusinów - Rusinów (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizacji projektu: Nawet mały może wielkim mądrym być

76193 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć biofeedback w ramach zadania zajęcia biofeedback w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Zespole Szkół Nr 2 w Radomiu.

107348 / 2012-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z fizyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z fizyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 10 Radomiu

47526 / 2011-03-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy - Szczawin Kościelny (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej Trębkach z projektu Równy start, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

73787 / 2011-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy - Szczawin Kościelny (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wyłonienie kadry do przeprowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, korekcyjno- kompensacyjnych i zajęć z psychologiem dla uczniów Szkoły Podstawowej Trębkach z projektu Równy start który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

365624 / 2012-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew - Skaryszew (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Dziecięca akademia przyszłości w roku szkolnym 2012 2013 w Gminie Skaryszew

76305 / 2012-04-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z informatyki w ramach zadania zajęcia dodatkowe z informatyki w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 1 (ZSO nr 7) w Radomiu

77236 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Radomia - Radom (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego w ramach zadania zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego w ramach projektu Krok w lepsze jutro - zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich gimnazjów w latach 2011-2013 w Publicznym Gimnazjum nr 22 w Radomiu

267236 / 2014-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie - Skaryszew (mazowieckie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w: PSzP w Skaryszewie, PSzP w Odechowie, PSzP w Dzierzkówku Starym, PSzP w Modrzejowicach, Publicznym Gimnazjum w Skaryszewie, Publicznym Gimnazjum w Makowcu realizowanych od 01.09.2014 do 30.06.2015 w ramach projektu systemowego partnerskiego pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość.