Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

390684 / 2013-09-26 - Administracja samorządowa / Gmina Żagań o Statusie Miejskim (Żagań)

Wyrównywanie szans edukacyjnych i rozwój kompetencji kluczowych u uczniów PSP 1 i PSP 2 w Żaganiu

Opis zamówienia

Projekt obejmuje 4 narzędzia realizacji programów rozwojowych :
- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze ( matematyka, język polski, język angielski)
- dodatkowe zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe,
- doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna,
- wdrożenie innowacyjnych form nauczania i oceniania cechujących się wyższą
skutecznością niż formy tradycyjne.
Wsparciem zostanie objętych 150 uczniów klas IV, V i VI ze szkół podstawowych nr 1 i 2 w Żaganiu (podział uczniów na szkoły : PSP 1- 75 uczniów, PSP 2- 75 uczniów, w ramach :
- zajęć wyrównawczych - 90 uczniów ( 45 uczniów z PSP 1 i 45 uczniów z PSP 2)
- zajęć rozwijających (akademia) - 60 uczniów ( 30 uczniów z PSP 1 i 30 uczniów z PSP 2)
w tym:
- w ramach zajęć terapeutycznych dla uczniów niepełnoprawnych - 20 uczniów ( 10 uczniów z PSP 1 i 10 uczniów PSP 2)
- w ramach warsztatów psychologiczno-pedagogicznych - 40 uczniów (20 uczniów z PSP 1 i 20 uczniów z PSP 2)
- w ramach Dziecięcej Akademii Przedsiębiorczości - 20 uczniów ( 10 uczniów z PSP 1 i 10 uczniów z PSP 2).

Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące zadania :
Zadanie 1 : Zajęcia dydaktyczno-wyrównywacze - zajęcia kompensujące braki rozwojowe uczniów klas IV, V, VI PSP 1 realizowane w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów :
- z matematyki ( 3 grupy )- częstotliwość zajęć -1 raz w tygodniu dla 1 grupy
- z języka polskiego ( 3 grupy) - częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy
- z języka angielskiego ( 3 grupy) - częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania :
- wyrównywanie i usystematyzowanie wiedzy i umiejętności 45 uczniów PSP 1 zagrożonych niepowodzeniem po przekroczeniu progu edukacyjnego oraz przeciwdziałanie przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty ( w tym rozwój kompetencji kluczowych: między innymi porozumiewania się w języku ojczystym, w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza-prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć.
- opracowanie i wdrożenie nowe formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja- sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 2: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów klas IV, V i VI PSP1 w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów:
- z akademii matematycznej ( 3 grupy)- częstotliwość zajęć - 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii przyrodniczej (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii języka angielskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania:
- wsparcie rozwoju zainteresowań i umiejętności 30 zdolnych uczniów PSP1 z zakresu
matematyki, przyrody i języka angielskiego z zastosowaniem ICT oraz zwiększenie ich szans edukacyjnych i życiowych (w tym rozwój kompetencji kluczowych między innymi porozumiewanie się w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza - prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć.
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 3 :
Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V. VI PSP 1 z orzeczeniem o niepełnosprawności (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć: 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wsparcie edukacji integracyjnej 10uczniów niepełnosprawnych PSP 1 oraz ich wzmocnienie w środowisku szkolnym, w szczególności rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej. Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- wypracowanie systemu pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Weryfikacja- dokument przygotowany w formie pisemnej.
Zadanie 4 : Warsztat psychologiczno-pedagogiczne- terapia dla uczniów klas IV,V,VI PSP 1 o specyficznych problemach dotyczących funkcjonowania w społeczności, z problemami adaptacyjnymi (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- eliminacja dysproporcji rozwojowych u 20 uczniów PSP1 dotkniętych dysfunkcjami psycho - fizycznymi i środowiskowymi (uwzględniając rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej). Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 5 : Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości - klasy IV,V,VI PSP 1 (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2) w 1 grupie, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wzrost u 10 uczniów PSP1 zdolności do świadomego i efektywnego planowania ścieżki rozwoju i wejścia w przyszłości na lokalny rynek pracy. Zajęcia maja na celu wskazanie uczniom korzyści płynących z bycia aktywnym i umiejętności eksponowania swojej wiedzy i zalet na zewnątrz w kontekście późniejszego wejścia na rynek pracy. Zajęcia powinny być przeprowadzone jako zajęcia warsztatowe z zastosowaniem metod aktywizujących. Zajęcia maja ukształtować przedsiębiorcze postawy uczniów, takie jak : wiara we własne możliwości, wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność za podejmowanie decyzji, uczenie się na błędach, podejmowanie z własnej inicjatywy działań. Weryfikacja- diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć;
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja- sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 6 : Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze - zajęcia kompensujące braki rozwojowe uczniów klas IV,V,VI PSP 2 realizowane w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów:
- z matematyki (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 1 raz w tygodniu dla 1 grupy,
- z języka polskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 1 raz w tygodniu dla 1 grupy,
- z języka angielskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania:
- wyrównanie i usystematyzowanie wiedzy i umiejętności 45 uczniów PSP 2 zagrożonych niepowodzeniem po przekroczeniu progu edukacyjnego oraz przeciwdziałanie przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty (w tym rozwój kompetencji kluczowych: między innymi porozumiewanie się w języku ojczystym, w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ez-post, dziennik zajęć;
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 7 : Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów klas IV,V,VI PSP 2 w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów :
- z akademii matematycznej (3 grupy) - częstotliwość zajęć - 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii przyrodniczej (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii języka angielskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania:
- wsparcie rozwoju zainteresowań i umiejętności 30 zdolnych uczniów PSP 2 z zakresu
matematyki, przyrody i języka angielskiego z zastosowaniem ICT oraz zwiększenie ich szans edukacyjnych i życiowych (w tym rozwój kompetencji kluczowych między innymi porozumiewanie się w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza - prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 8 : Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V. VI PSP 2 z orzeczeniem o niepełnosprawności (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć: 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wsparcie edukacji integracyjnej 10uczniów niepełnosprawnych PSP 2 oraz ich wzmocnienie w środowisku szkolnym, w szczególności rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej. Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- wypracowanie systemu pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Weryfikacja- dokument przygotowany w formie pisemnej.
Zadanie 9 : Warsztat psychologiczno-pedagogiczne- terapia dla uczniów klas IV,V,VI PSP 2 o specyficznych problemach dotyczących funkcjonowania w społeczności, z problemami adaptacyjnymi (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- eliminacja dysproporcji rozwojowych u 20 uczniów PSP2 dotkniętych dysfunkcjami psycho - fizycznymi i środowiskowymi (uwzględniając rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej). Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 10 : Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości - klasy IV,V,VI PSP 2 (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2) w 1 grupie, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wzrost u 10 uczniów PSP 2 zdolności do świadomego i efektywnego planowania ścieżki rozwoju i wejścia w przyszłości na lokalny rynek pracy. Zajęcia maja na celu wskazanie uczniom korzyści płynących z bycia aktywnym i umiejętności eksponowania swojej wiedzy i zalet na zewnątrz w kontekście późniejszego wejścia na rynek pracy.
- Zajęcia powinny być przeprowadzone jako zajęcia warsztatowe z zastosowaniem metod aktywizujących. Zajęcia maja ukształtować przedsiębiorcze postawy uczniów, takie jak : wiara we własne możliwości, wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność za podejmowanie decyzji, uczenie się na błędach, podejmowanie z własnej inicjatywy działań. Weryfikacja- diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć.
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja- sprawozdanie w formie pisemnej.

2.2. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
Czas trwania zajęć oraz liczebność grup musi być zgodna z treścią rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Zestawienie godzin na poszczególne rodzaje zajęć oraz harmonogram - w załączniku nr 1.

Podstawowe obowiązki Wykonawcy :
1) przygotowanie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy szczegółowego programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego i założeń projektu oraz
harmonogramu realizacji zajęć zgodnego z harmonogramem Projektu i uzyskanie zatwierdzenia przygotowanych dokumentów przez Kierownika Projektu, przy czym:
a)program i harmonogram stanowią podstawę wykonania umowy i integralną jej część jako załączniki,
b)program zajęć uwzględnia zdiagnozowane potrzeby edukacyjne uczniów oraz przewiduje wykorzystanie form, metod i środków odpowiednich dla uczestników,
c) program uwzględnia opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Rozliczenie z wprowadzenia nowej formy nauczania nastąpi na zakończenie realizacji zajęć poprzez złożenie stosowanego raportu.
d) harmonogram zajęć pozalekcyjnych dostosowany jest do tygodniowego rozkładu zajęć uczestników projektu, tak aby zajęcia nie kolidowały z zajęciami wynikającymi z obowiązku szkolnego;
2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z opracowanym programem i harmonogramem, o którym mowa w podpunkcie 1 oraz osiągnięcie celów, przypisanych do rodzaju zajęć i zadania, określonych w punkcie 2.1. dot. zakresu merytorycznego projektu;
3) informowanie odbiorców usług edukacyjnych i Kierownika Projektu o wszelkich zmianach w harmonogramie w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed realizowaną zmianą i uzyskanie zgody Kierownika na proponowaną zmianę. Termin może być krótszy niż 3 dni w sytuacji, gdy zachowanie tego terminu jest obiektywnie niemożliwe;
4) korzystanie z materiałów dydaktycznych i eksploatacyjnych przekazanych uczestnikom projektu;
5) przeprowadzenie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego pomiaru umiejętności i wiedzy uczestników projektu polegającego na wykonaniu prac kontrolnych na początku (ex-ante) i na końcu (ex-post) realizacji projektu i przygotowanie raportu wskazującego na efekty prowadzonych zajęć;
6) prowadzenie ewidencji godzin (zajęć) realizowanych w ramach projektu oraz
systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (karty czasu pracy, dziennik zajęć, dokumentacja fotograficzna, materiały potwierdzające wykonanie zadań przez uczestników);
7) udostępnienie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizowanym zadaniem w celu kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy;
8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024);
9) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
10)zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym;
11)zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich okolicznościach, które pojawiły się przy wykonywaniu umowy, mających wpływ na prawidłowy przebieg realizacji umowy;
12)monitorowanie frekwencji uczestników zajęć i przełożenia zajęć na inny termin w sytuacji frekwencji poniżej 50%, informując jednocześnie o tym fakcie Koordynatora projektu:
13) Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia:
- pomieszczenia, w którym realizowane są zajęcia dydaktyczne;
- dzienników zajęć,
zgodnie z aktualnymi wytycznym dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
14)Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników zajęć oraz podmiotów
trzecich współpracujących przy organizacji zajęć oraz publiczności o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach projektu.
15)Wykonawca jest zobowiązany wykonywać swoje zobowiązanie z należytą starannością;
16)usługa winna być wykonywana zgodnie z aktualną wiedzą w danej dziedzinie;
17)Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym, w szczególności do informowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach czy utrudnieniach w prawidłowej realizacji świadczeń i wypracowywania sposobów alternatywnego i zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego sposobu realizacji świadczenia;
18)Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wyrządzone przez niego bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych;
19)Wykonawca odpowiada za naruszenie autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich, odnoszących się do przedmiotu umowy oraz oświadcza, że wszystkie wyniki prac mogące stanowić przedmiot praw autorskich, w tym w szczególności wzór ankiety, materiały szkoleniowe, prezentacje będą oryginalne, bez niedozwolonych zapożyczeń z utworów osób trzecich, a także nie będą naruszać autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich;
20)Wykonawca będzie wykorzystywał cudze utwory jedynie w ramach dozwolonego użytku zgodnie z art. 29 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83);
21)Wykonawca przenosi na Zamawiającego, z chwilą przekazania opracowań w ramach wynagrodzenia określonego w umowie całość praw autorskich majątkowych do ww. dokumentów będących utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90 poz. 631 z poźn. zm.), powstałych w celu realizacji zadania opisanego w § 1, obejmujących prawo jej eksploatacji na następujących polach:
a) utrwalanie i zwielokrotnianie egzemplarzy utworu określoną dostępną techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b) wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem oryginału utworu albo jego egzemplarzy;
c) publiczne rozpowszechnianie utworu, jego wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
Przeniesienie całości autorskich praw majątkowych powoduje również przeniesienie na Zamawiającego własności egzemplarzy dokumentów, o których mowa wyżej;
22)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie przedmiotu umowy w okresie jej trwania oraz pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe na skutek niewykonania przedmiotu umowy.
23)W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek niewykonania lub uchybień w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca obowiązany jest do pokrycia całej powstałej szkody.
24)Ponadto Wykonawca ponosi odpowiedzialność za:
1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć;
2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć;
3) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych oraz dbałość o ich należyty stan.
4) osiągniecie określonych wskaźników realizacji projektu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 390684

Data publikacji: 2013-09-26

Nazwa: Gmina Żagań o Statusie Miejskim

Ulica: Plac Słowiański 17

Numer domu: 17

Miejscowość: Żagań

Kod pocztowy: 68-100

Województwo / kraj: lubuskie

Numer telefonu: 68 4771040

Numer faxu: 68 4771017

Adres strony internetowej: www.um.zagan.pl

Regon: 00052679400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyrównywanie szans edukacyjnych i rozwój kompetencji kluczowych u uczniów PSP 1 i PSP 2 w Żaganiu

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Projekt obejmuje 4 narzędzia realizacji programów rozwojowych :
- zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze ( matematyka, język polski, język angielski)
- dodatkowe zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje kluczowe,
- doradztwo i opieka pedagogiczno-psychologiczna,
- wdrożenie innowacyjnych form nauczania i oceniania cechujących się wyższą
skutecznością niż formy tradycyjne.
Wsparciem zostanie objętych 150 uczniów klas IV, V i VI ze szkół podstawowych nr 1 i 2 w Żaganiu (podział uczniów na szkoły : PSP 1- 75 uczniów, PSP 2- 75 uczniów, w ramach :
- zajęć wyrównawczych - 90 uczniów ( 45 uczniów z PSP 1 i 45 uczniów z PSP 2)
- zajęć rozwijających (akademia) - 60 uczniów ( 30 uczniów z PSP 1 i 30 uczniów z PSP 2)
w tym:
- w ramach zajęć terapeutycznych dla uczniów niepełnoprawnych - 20 uczniów ( 10 uczniów z PSP 1 i 10 uczniów PSP 2)
- w ramach warsztatów psychologiczno-pedagogicznych - 40 uczniów (20 uczniów z PSP 1 i 20 uczniów z PSP 2)
- w ramach Dziecięcej Akademii Przedsiębiorczości - 20 uczniów ( 10 uczniów z PSP 1 i 10 uczniów z PSP 2).

Zakres merytoryczny projektu obejmuje następujące zadania :
Zadanie 1 : Zajęcia dydaktyczno-wyrównywacze - zajęcia kompensujące braki rozwojowe uczniów klas IV, V, VI PSP 1 realizowane w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów :
- z matematyki ( 3 grupy )- częstotliwość zajęć -1 raz w tygodniu dla 1 grupy
- z języka polskiego ( 3 grupy) - częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy
- z języka angielskiego ( 3 grupy) - częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania :
- wyrównywanie i usystematyzowanie wiedzy i umiejętności 45 uczniów PSP 1 zagrożonych niepowodzeniem po przekroczeniu progu edukacyjnego oraz przeciwdziałanie przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty ( w tym rozwój kompetencji kluczowych: między innymi porozumiewania się w języku ojczystym, w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza-prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć.
- opracowanie i wdrożenie nowe formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja- sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 2: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów klas IV, V i VI PSP1 w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów:
- z akademii matematycznej ( 3 grupy)- częstotliwość zajęć - 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii przyrodniczej (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii języka angielskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania:
- wsparcie rozwoju zainteresowań i umiejętności 30 zdolnych uczniów PSP1 z zakresu
matematyki, przyrody i języka angielskiego z zastosowaniem ICT oraz zwiększenie ich szans edukacyjnych i życiowych (w tym rozwój kompetencji kluczowych między innymi porozumiewanie się w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza - prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć.
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 3 :
Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V. VI PSP 1 z orzeczeniem o niepełnosprawności (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć: 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wsparcie edukacji integracyjnej 10uczniów niepełnosprawnych PSP 1 oraz ich wzmocnienie w środowisku szkolnym, w szczególności rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej. Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- wypracowanie systemu pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Weryfikacja- dokument przygotowany w formie pisemnej.
Zadanie 4 : Warsztat psychologiczno-pedagogiczne- terapia dla uczniów klas IV,V,VI PSP 1 o specyficznych problemach dotyczących funkcjonowania w społeczności, z problemami adaptacyjnymi (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- eliminacja dysproporcji rozwojowych u 20 uczniów PSP1 dotkniętych dysfunkcjami psycho - fizycznymi i środowiskowymi (uwzględniając rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej). Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 5 : Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości - klasy IV,V,VI PSP 1 (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2) w 1 grupie, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wzrost u 10 uczniów PSP1 zdolności do świadomego i efektywnego planowania ścieżki rozwoju i wejścia w przyszłości na lokalny rynek pracy. Zajęcia maja na celu wskazanie uczniom korzyści płynących z bycia aktywnym i umiejętności eksponowania swojej wiedzy i zalet na zewnątrz w kontekście późniejszego wejścia na rynek pracy. Zajęcia powinny być przeprowadzone jako zajęcia warsztatowe z zastosowaniem metod aktywizujących. Zajęcia maja ukształtować przedsiębiorcze postawy uczniów, takie jak : wiara we własne możliwości, wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność za podejmowanie decyzji, uczenie się na błędach, podejmowanie z własnej inicjatywy działań. Weryfikacja- diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć;
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja- sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 6 : Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze - zajęcia kompensujące braki rozwojowe uczniów klas IV,V,VI PSP 2 realizowane w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów:
- z matematyki (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 1 raz w tygodniu dla 1 grupy,
- z języka polskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 1 raz w tygodniu dla 1 grupy,
- z języka angielskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania:
- wyrównanie i usystematyzowanie wiedzy i umiejętności 45 uczniów PSP 2 zagrożonych niepowodzeniem po przekroczeniu progu edukacyjnego oraz przeciwdziałanie przedwczesnemu wypadnięciu z systemu oświaty (w tym rozwój kompetencji kluczowych: między innymi porozumiewanie się w języku ojczystym, w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ez-post, dziennik zajęć;
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 7 : Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów klas IV,V,VI PSP 2 w grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów :
- z akademii matematycznej (3 grupy) - częstotliwość zajęć - 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii przyrodniczej (3 grupy)- częstotliwość zajęć- 2 razy w tygodniu dla 1 grupy,
- z akademii języka angielskiego (3 grupy)- częstotliwość zajęć - 1 raz w tygodniu dla 1 grupy.
Cele zadania:
- wsparcie rozwoju zainteresowań i umiejętności 30 zdolnych uczniów PSP 2 z zakresu
matematyki, przyrody i języka angielskiego z zastosowaniem ICT oraz zwiększenie ich szans edukacyjnych i życiowych (w tym rozwój kompetencji kluczowych między innymi porozumiewanie się w języku obcym, kompetencje matematyczne i informatyczne, umiejętność uczenia się). Weryfikacja- diagnoza - prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 8 : Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V. VI PSP 2 z orzeczeniem o niepełnosprawności (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć: 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wsparcie edukacji integracyjnej 10uczniów niepełnosprawnych PSP 2 oraz ich wzmocnienie w środowisku szkolnym, w szczególności rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej. Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- wypracowanie systemu pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Weryfikacja- dokument przygotowany w formie pisemnej.
Zadanie 9 : Warsztat psychologiczno-pedagogiczne- terapia dla uczniów klas IV,V,VI PSP 2 o specyficznych problemach dotyczących funkcjonowania w społeczności, z problemami adaptacyjnymi (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2 ) w 2 grupach, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- eliminacja dysproporcji rozwojowych u 20 uczniów PSP2 dotkniętych dysfunkcjami psycho - fizycznymi i środowiskowymi (uwzględniając rozwój kompetencji kluczowych, w tym kompetencji społecznych i obywatelskich, świadomości i ekspresji kulturalnej). Weryfikacja - diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć,
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja - sprawozdanie w formie pisemnej.
Zadanie 10 : Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości - klasy IV,V,VI PSP 2 (objętych zajęciami w ramach zadania 1 i 2) w 1 grupie, dostosowanych do specyficznych potrzeb uczniów. Częstotliwość zajęć : 1 raz w tygodniu.
Cele zadania :
- wzrost u 10 uczniów PSP 2 zdolności do świadomego i efektywnego planowania ścieżki rozwoju i wejścia w przyszłości na lokalny rynek pracy. Zajęcia maja na celu wskazanie uczniom korzyści płynących z bycia aktywnym i umiejętności eksponowania swojej wiedzy i zalet na zewnątrz w kontekście późniejszego wejścia na rynek pracy.
- Zajęcia powinny być przeprowadzone jako zajęcia warsztatowe z zastosowaniem metod aktywizujących. Zajęcia maja ukształtować przedsiębiorcze postawy uczniów, takie jak : wiara we własne możliwości, wytrwałość w dążeniu do celu, odpowiedzialność za podejmowanie decyzji, uczenie się na błędach, podejmowanie z własnej inicjatywy działań. Weryfikacja- diagnoza- prace kontrolne ex-ante i ex-post, dziennik zajęć.
- opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Weryfikacja- sprawozdanie w formie pisemnej.

2.2. Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
Czas trwania zajęć oraz liczebność grup musi być zgodna z treścią rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
Zestawienie godzin na poszczególne rodzaje zajęć oraz harmonogram - w załączniku nr 1.

Podstawowe obowiązki Wykonawcy :
1) przygotowanie w terminie 5 dni od daty podpisania umowy szczegółowego programu zajęć ukierunkowanego na realizację celu głównego i założeń projektu oraz
harmonogramu realizacji zajęć zgodnego z harmonogramem Projektu i uzyskanie zatwierdzenia przygotowanych dokumentów przez Kierownika Projektu, przy czym:
a)program i harmonogram stanowią podstawę wykonania umowy i integralną jej część jako załączniki,
b)program zajęć uwzględnia zdiagnozowane potrzeby edukacyjne uczniów oraz przewiduje wykorzystanie form, metod i środków odpowiednich dla uczestników,
c) program uwzględnia opracowanie i wdrożenie nowej formy nauczania, skuteczniejszej niż stosowane formy tradycyjne. Rozliczenie z wprowadzenia nowej formy nauczania nastąpi na zakończenie realizacji zajęć poprzez złożenie stosowanego raportu.
d) harmonogram zajęć pozalekcyjnych dostosowany jest do tygodniowego rozkładu zajęć uczestników projektu, tak aby zajęcia nie kolidowały z zajęciami wynikającymi z obowiązku szkolnego;
2) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z opracowanym programem i harmonogramem, o którym mowa w podpunkcie 1 oraz osiągnięcie celów, przypisanych do rodzaju zajęć i zadania, określonych w punkcie 2.1. dot. zakresu merytorycznego projektu;
3) informowanie odbiorców usług edukacyjnych i Kierownika Projektu o wszelkich zmianach w harmonogramie w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed realizowaną zmianą i uzyskanie zgody Kierownika na proponowaną zmianę. Termin może być krótszy niż 3 dni w sytuacji, gdy zachowanie tego terminu jest obiektywnie niemożliwe;
4) korzystanie z materiałów dydaktycznych i eksploatacyjnych przekazanych uczestnikom projektu;
5) przeprowadzenie zgodnie z zaleceniami Zamawiającego pomiaru umiejętności i wiedzy uczestników projektu polegającego na wykonaniu prac kontrolnych na początku (ex-ante) i na końcu (ex-post) realizacji projektu i przygotowanie raportu wskazującego na efekty prowadzonych zajęć;
6) prowadzenie ewidencji godzin (zajęć) realizowanych w ramach projektu oraz
systematyczne i prawidłowe dokumentowanie usługi edukacyjnej (karty czasu pracy, dziennik zajęć, dokumentacja fotograficzna, materiały potwierdzające wykonanie zadań przez uczestników);
7) udostępnienie Zamawiającemu wszystkich dokumentów związanych z realizowanym zadaniem w celu kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu umowy;
8) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r, Nr 101, poz. 926 z późn. zm) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024);
9) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
10)zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. W razie stwierdzenia uchybień w należytym wykonywaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym;
11)zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich okolicznościach, które pojawiły się przy wykonywaniu umowy, mających wpływ na prawidłowy przebieg realizacji umowy;
12)monitorowanie frekwencji uczestników zajęć i przełożenia zajęć na inny termin w sytuacji frekwencji poniżej 50%, informując jednocześnie o tym fakcie Koordynatora projektu:
13) Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia:
- pomieszczenia, w którym realizowane są zajęcia dydaktyczne;
- dzienników zajęć,
zgodnie z aktualnymi wytycznym dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
14)Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników zajęć oraz podmiotów
trzecich współpracujących przy organizacji zajęć oraz publiczności o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, informowania instytucji współpracujących i społeczeństwa o fakcie współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego i osiągniętych rezultatach projektu.
15)Wykonawca jest zobowiązany wykonywać swoje zobowiązanie z należytą starannością;
16)usługa winna być wykonywana zgodnie z aktualną wiedzą w danej dziedzinie;
17)Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym, w szczególności do informowania Zamawiającego o wszelkich przeszkodach czy utrudnieniach w prawidłowej realizacji świadczeń i wypracowywania sposobów alternatywnego i zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego sposobu realizacji świadczenia;
18)Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wyrządzone przez niego bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych;
19)Wykonawca odpowiada za naruszenie autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich, odnoszących się do przedmiotu umowy oraz oświadcza, że wszystkie wyniki prac mogące stanowić przedmiot praw autorskich, w tym w szczególności wzór ankiety, materiały szkoleniowe, prezentacje będą oryginalne, bez niedozwolonych zapożyczeń z utworów osób trzecich, a także nie będą naruszać autorskich praw majątkowych i dóbr osobistych osób trzecich;
20)Wykonawca będzie wykorzystywał cudze utwory jedynie w ramach dozwolonego użytku zgodnie z art. 29 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83);
21)Wykonawca przenosi na Zamawiającego, z chwilą przekazania opracowań w ramach wynagrodzenia określonego w umowie całość praw autorskich majątkowych do ww. dokumentów będących utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90 poz. 631 z poźn. zm.), powstałych w celu realizacji zadania opisanego w § 1, obejmujących prawo jej eksploatacji na następujących polach:
a) utrwalanie i zwielokrotnianie egzemplarzy utworu określoną dostępną techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b) wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem oryginału utworu albo jego egzemplarzy;
c) publiczne rozpowszechnianie utworu, jego wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie, nadawanie a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
Przeniesienie całości autorskich praw majątkowych powoduje również przeniesienie na Zamawiającego własności egzemplarzy dokumentów, o których mowa wyżej;
22)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie przedmiotu umowy w okresie jej trwania oraz pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody powstałe na skutek niewykonania przedmiotu umowy.
23)W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody na skutek niewykonania lub uchybień w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca obowiązany jest do pokrycia całej powstałej szkody.
24)Ponadto Wykonawca ponosi odpowiedzialność za:
1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć;
2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć;
3) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych oraz dbałość o ich należyty stan.
4) osiągniecie określonych wskaźników realizacji projektu.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 18

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się - na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej, i w tym zakresie, zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda :
1) złożenia stosownego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie ;
2) w zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać;

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie
Konsorcjum). W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika Wykonawcy załączają do oferty stosowne pełnomocnictwo.

Wiedza i doświadczenie:
3) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać;

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
4) w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą (lub osobami) posiadającą 3 letnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400) oraz posiadającą odpowiednie kwalifikacje wymagane dla danej części zamówienia.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał następujące kwalifikacje :
1) w zakresie prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (dotyczy części 1 i 10 przedmiotu zamówienia ): Nauczyciel języka polskiego, posiadający przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400);
2) w zakresie zajęć dydaktyczno -wyrównawczych z matematyki oraz dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów z akademii matematycznej ( dot. części 2,4, 11,13 :Nauczyciel matematyki, posiadający przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400);
3) w zakresie zajęć dydaktyczno -wyrównawczych z języka angielskiego oraz dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów z akademii języka angielskiego ( dot. części 3, 6, 12,15) : Nauczyciel posiadający kwalifikacje i wykształcenie niezbędne do nauczania języka angielskiego tj. ukończył studia pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym Dz. U. Nr 164, poz. 1365 z późn.zm. na kierunku filologia w specjalności język angielski lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego lub ukończyli nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego, posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400);
4) zakresie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów z akademii przyrodniczej (dot. części 5,14) : Nauczyciel przyrody lub geografii lub biologii lub chemii lub fizyki, posiadając przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. Nr 50 poz. 400);
5) w zakresie zajęć terapeutycznych dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności (dot. części 7 i 16 ) : Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400);
6) w zakresie warsztatów psychologiczno - pedagogicznych (dot. części 8 i 17 ) :
Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400);
7) w zakresie Dziecięcej Akademii Przedsiębiorczości (dot. części 9 i 18 ) : Nauczyciel posiadający kwalifikacje z terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki lub pedagogiki specjalnej lub opiekuńczo-wychowawczej lub pomocy psychologicznej lub socjoterapeutycznej. Posiadają przygotowanie pedagogiczne (w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400).
2.5.Zamawiający określając wymóg w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza kwalifikacje, które zostały wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2008 r. nr 63, poz. 394). Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą
dokumenty określone w sekcji III.4.1 pozycja 1 i 2 ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w sekcji III.4.2.

Sytuacja ekonomiczna:
5) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1. Oświadczenie na podstawie art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie art. 22 ust.1 ustawy. Stosowne pełnomocnictwo w zakresie określonym w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1.Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zakresie :
a) Podwykonawstwa - Wykonawca z powodu zdarzeń losowych może powierzyć za
zgodą Zamawiającego wykonanie przedmiotu umowy osobie trzeciej -
podwykonawcy. W tym zakresie stosować należy odpowiednio art. 6471 § 2
Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym Wykonawca będzie zobowiązany do
przedstawienia Zamawiającemu własnej faktury (rachunku) i faktury (rachunku)
wystawionej przez Podwykonawcę wraz z dowodem zapłaty należności
wynikającej z faktury (rachunku) dla Podwykonawcy. W przypadku niezapłacenia
należności dla Podwykonawcy - Wykonawca wyraża zgodę na zapłacenie tej
faktury przez Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający zapłaci
wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z jego faktury (rachunku) w wysokości
pomniejszonej o tę część wynagrodzenia, która została zapłacona
Podwykonawcy,
b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezawinionych od Wykonawcy
lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron zobowiązana jest
udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja
dofinansowująca i że Zamawiający z tego tytułu nie straci dofinansowania;
c) jeżeli nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia;
d) ze względu na dofinansowanie przedmiotu zamówienia ze środków finansowych z
Unii Europejskiej możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności
dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie.
2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem w/w przepisu podlega unieważnieniu.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia:
www.um.zagan.pl lub bip.zagan.pl /zakładka przetargi publiczne

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
w Urzędzie Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 pok. nr 26,68-100 Żagań, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego - na pisemny wniosek Wykonawcy

Data składania wniosków, ofert: 04/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17,68-100 Żagań, pok. nr 26

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia publicznego jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych i rozwój kompetencji kluczowych w uczniów PSP 1 i PSP 2 w Żaganiu, realizowanych przez Gminę Żagań o statusie miejskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu ; WND-POKL.09.01.02-08-040/13.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 1 -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 1 -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 1 -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia matematyczna w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 2 - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia matematyczna
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 60 godzin. Liczba godzin łącznie - 180, w tym 60 godzin w 2013 roku i 120 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia przyrodnicza w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 2 - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia przyrodnicza
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 60 godzin. Liczba godzin łącznie - 180, w tym 60 godzin w 2013 roku i 120 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 2 - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia języka angielskiego
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V, VI z orzeczeniem o niepełnosprawności w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 3 - zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V, VI z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zajęcia w dwóch grupach mieszanych ( tj. uczniowie klas IV, V, VI razem) po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 60, w tym 20 godzin w 2013 roku i 40 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 4 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne.
Zajęcia w dwóch grupach mieszanych ( tj. uczniowie klas IV, V, VI razem) po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 60, w tym 20 godzin w 2013 roku i 40 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 7

Opis:
W zakresie zadania 5 - Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości.
Zajęcia w jednej grupie mieszanej ( tj. uczniowie klas IV, V, VI razem) 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 30, w tym 10 godzin w 2013 roku i 20 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
W zakresie zadania 6- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 6- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego.
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
W zakresie zadania 6- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 6- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
W zakresie zadania 6- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 6- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia matematyczna w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 7 - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia matematyczna
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 60 godzin. Liczba godzin łącznie - 180, w tym 60 godzin w 2013 roku i 120 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia przyrodnicza w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 7 - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia przyrodnicza
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 60 godzin. Liczba godzin łącznie - 180, w tym 60 godzin w 2013 roku i 120 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia języka angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 7 - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na rozwój zainteresowań i umiejętności uczniów - akademia języka angielskiego
Zajęcia w trzech grupach klas IV, V, VI po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 90, w tym 30 godzin w 2013 roku i 60 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V, VI z orzeczeniem o niepełnosprawności w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 8 - zajęcia terapeutyczne dla uczniów klas IV, V, VI z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Zajęcia w dwóch grupach mieszanych ( tj. uczniowie klas IV, V, VI razem) po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 60, w tym 20 godzin w 2013 roku i 40 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Warsztaty psychologiczno - pedagogiczne
w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 9 - warsztaty psychologiczno - pedagogiczne.
Zajęcia w dwóch grupach mieszanych ( tj. uczniowie klas IV, V, VI razem) po 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 60, w tym 20 godzin w 2013 roku i 40 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 18

Nazwa:
Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Żaganiu ul. Wojska Polskiego 1

Opis:
W zakresie zadania 10 - Dziecięca Akademia Przedsiębiorczości.
Zajęcia w jednej grupie mieszanej ( tj. uczniowie klas IV, V, VI razem) 30 godzin. Liczba godzin łącznie - 30, w tym 10 godzin w 2013 roku i 20 godzin w 2014 roku.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

69006 / 2012-03-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krosno Odrzańskie - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Krosno Odrzańskie.

454796 / 2013-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej w Lginiu w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III

312236 / 2013-08-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu - Międzyrzecz (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wspieranie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie międzyrzeckim - zarządzanie projektem

117966 / 2014-04-07 - Inny: Jednostka budżetowa

Zespół Szkół Odzieżowych im. Krzysztofa Kieślowskiego - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna, realizacja zajęć z języka angielskiego dla uczniów Technikum nr 4 w Gorzowie Wielkopolskim w ramach realizacji projektu pt. Usus magister est Optimus - program rozwojowy Technikum Nr 4 w Gorzowie Wlkp., w ramach Działania 9,2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

467398 / 2012-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Strzelecko-Drezdenecki - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i koordynatorów w ramach projektu pn.: Wiedzieć i umieć więcej

110560 / 2014-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III - II postępowanie

444510 / 2013-10-31 - Inny: gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Zespół Szkół Samorządowych - Krzeszyce (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Wykorzystaj swoją szansę realizowanego przez Zespół Szkół Samorządowych w Krzeszycach

202357 / 2013-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Żagański - Żagań (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa pełnienia funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i kadry pedagogicznej w Powiecie Żagańskim

211243 / 2013-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej w Lginiu w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III.

170735 / 2013-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu

165954 / 2009-05-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy w SÅ‚ubicach - SÅ‚ubice (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 6 szkoleń grupowych dla 55 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach (ZP-3/2009)

42629 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla beneficjentów projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim

63421 / 2013-04-25 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski - Drezdenko (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko.