288168 / 2012-08-06 - Administracja samorządowa / Gmina Wólka (Lublin)
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka
Opis zamówienia
<br /> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
<br />Zamówienie obejmuje:
<br />1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
<br />2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
<br />3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
<br />4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
<br />5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
<br />6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
<br />7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
<br />- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
<br />- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
<br />8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
<br />- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
<br />- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
<br />- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
<br />- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
<br />- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
<br />9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 25 części w taki sposób, że zajęcia obejmujące jedną część zamówienia może prowadzić jeden nauczyciel. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każdą cześć zamówienia ponieważ zajęcia obejmujące różne części zamówienia mogą odbywać się w tym samym czasie.
<br />10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych.
<br />Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części, czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części 7 lub 8 lub 9. Oznacza to, że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny.
<br />
Część 1. (równoważna z cz.2)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 2. (równoważna z cz.1)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 6.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 10.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).
<br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
<br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
<br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
<br />Część 16.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
<br />Część 21.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).
<br />Część 22.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).
<br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
<br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
<br /><br />Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 288168
Data publikacji: 2012-08-06
Nazwa: Gmina Wólka
Ulica: Jakubowice Murowane 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Lublin
Kod pocztowy: 20-258
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 081 7464844, 7510060
Numer faxu: 081 7465001
Adres strony internetowej: www.bip.wolka.pl
Regon: 00055155600000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
<br /> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
<br />Zamówienie obejmuje:
<br />1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
<br />2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
<br />3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
<br />4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
<br />5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
<br />6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
<br />7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
<br />- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
<br />- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
<br />8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
<br />- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
<br />- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
<br />- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
<br />- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
<br />- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
<br />9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 25 części w taki sposób, że zajęcia obejmujące jedną część zamówienia może prowadzić jeden nauczyciel. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każdą cześć zamówienia ponieważ zajęcia obejmujące różne części zamówienia mogą odbywać się w tym samym czasie.
<br />10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych.
<br />Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części, czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części 7 lub 8 lub 9. Oznacza to, że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny.
<br />
Część 1. (równoważna z cz.2)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 2. (równoważna z cz.1)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 6.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 10.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).
<br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
<br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
<br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
<br />Część 16.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
<br />Część 21.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).
<br />Część 22.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).
<br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
<br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
<br /><br />Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 25
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Potencjał techniczny:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie na jedną część zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne lub licencjat w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe jako nauczyciel co najmniej 1 rok.
<br />Wykonawca spełni powyższe warunki jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Dopuszczalne sa następujące zmiany:
<br />1. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
<br />2. jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
<br />Urząd Gminy Wólka, pok. 6,7<br />
Jakubowice Murowane 8<br />
20-258 Lublin
Data składania wniosków, ofert: 14/08/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
<br />Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat<br />
Jakubowice Murowane 8<br />
20-258 Lublin
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych- oraz budżetu państwa.
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Część 1. (równoważna z cz.2)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
<br />Część 2. (równoważna z cz.1)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Dwie grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
<br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
<br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
<br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 6
Nazwa:
<br />Część 6.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Dwie grupy od 7 do 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
<br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
<br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
<br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 10
Nazwa:
<br />Część 10.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+30+30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 11
Nazwa:
<br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 12
Nazwa:
<br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 13
Nazwa:
<br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 14
Nazwa:
<br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 15
Nazwa:
<br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 16
Nazwa:
<br />Część 16.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 4 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 17
Nazwa:
<br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 18
Nazwa:
<br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 19
Nazwa:
<br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 20
Nazwa:
<br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 21
Nazwa:
<br />Część 21.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Trzy grupy po 8 dzieci. Łącznie 72 godziny (24+24+24).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 22
Nazwa:
<br />Część 22.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Cztery grupy od 5 do 8 dzieci. Łącznie 130 godzin (30+30+30+40).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 23
Nazwa:
<br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 24
Nazwa:
<br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 25
Nazwa:
<br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie.
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
271746 / 2011-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stoczek Åukowski - Stoczek Åukowski (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonanie usÅ‚ug edukacyjnych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Stoczek Åukowski w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki projekt pt. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Stoczek Åukowski w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
225668 / 2011-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wojciechów - Wojciechów (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: /Każdy jest inny, wszyscy jesteśmy równi. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych/
206951 / 2011-07-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Niedrzwica Duża - Niedrzwica Duża (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Niedrzwica Duża POKL.09.01.02-06-483/10 w roku szkolnym 2011/12 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Niedrzwica Duża.
313392 / 2011-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Konopnica - Motycz (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów objętych projektem Modyfikacja procesu nauczania w klasach I - III Szkół Podstawowych w Gminie Konopnica
341264 / 2011-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Wójt Gminy Stanin - Stanin (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Stanin POKL.09.01.02-06-460/10 w roku szkolnym 2011-2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Stanin.
405324 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Drelów - Drelów (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Pełnienie funkcji nauczyciela zajęć specjalistycznych w projekcie Nasze przedszkole projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
220235 / 2011-08-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Hrubieszów - Hrubieszów (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Lepszy start - indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Hrubieszów - Szkole Podstawowej w Stefankowicach z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
53389 / 2013-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Niedrzwica Duża - Niedrzwica Duża (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Równamy do lepszych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
269706 / 2011-09-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mełgiew - Mełgiew (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Pełnienie funkcji nauczyciela w projekcie -Indywidualizacja procesu
247720 / 2011-08-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Siennicy Różanej - Siennica Różana (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmujące prowadzenie zajęć pt. zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w ramach projektu systemowego To nie takie trudne w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
201677 / 2013-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Samorządowych w Rejowcu Fabrycznym - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
58030 / 2014-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Annopol - Annopol (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Po ścieżkach wiedzy nr wniosku POKL.09.01.02-06-220/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
50199 / 2013-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Niedrzwica Duża - Niedrzwica Duża (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Równamy do lepszych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
249897 / 2012-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wólka - Lublin (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - drugi przetarg.
426046 / 2012-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Cyców - Cyców (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu pt.
Szkoły w Gminie Cyców szansą na lepszy start
147168 / 2014-04-30 - Inny: Szkoła publiczna
Zespół Szkół w Karczmiskach - Karczmiska (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
ZAKUP USÅUG EDUKACYJNYCH dla potrzeb realizacji projektu RadoÅ›ni w rozwoju w ramach POKL współfinansowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego
225620 / 2011-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Siennicy Różanej - Siennica Różana (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego To nie takie trudne w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki