Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

301101 / 2010-10-26 - Podmiot prawa publicznego / Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2010-09-14 pod pozycją 251147. Zobacz ogłoszenie 251147 / 2010-09-14 - Podmiot prawa publicznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 301101

Data publikacji: 2010-10-26

Nazwa: Instytut Badań Edukacyjnych

Ulica: ul. Górczewska 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 01-180

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 241 71 00

Numer faxu: 22 241 41 11

Regon: 00017823500000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 251147

Data wydania biuletynu: 2010-09-14

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2010

Pozycja ogłoszenia: 251147

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Analiza porównawcza podstaw programowych obowiązujących w roku szkolnym 2010-2011 w wybranych krajach europejskich z polską podstawą programową obowiązującą na poziomie gimnazjum.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Instytutu Badań Edukacyjnych analizy porównawczej podstaw programowych obowiązujących w roku szkolnym 2010-2011 w wybranych krajach europejskich z polską podstawą programową obowiązującą na poziomie gimnazjum. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty. Definicje: analiza porównawcza - porównanie podstawy programowej obowiązującej na terenie danego kraju z polską podstawą programową sporządzone w formie tabelarycznej w celu określenia podobieństw i różnic podstaw programowych. etap nauczania niższej szkoły średniej (ISCED2) - Poziom 2 - Kształcenie średnie (niższy poziom) lub drugi etap edukacji podstawowej wg .Międzynarodowej Standardowej Klasyfikacji Kształcenia (International Standard Classification of Education)- w Polsce gimnazjum; podstawa programowa (PP) - oficjalny dokument określające tak zwane core curriculum, school curriculum lub curricula; polska podstawa programowa - podstawa programowa wprowadzona rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół Dz.U. z 2009r. nr 4, poz. 17; raport końcowy - dokument podsumowujący realizację analizy porównawczej zawierający zestawienie analiz porównawczych wraz z wnioskami oraz spisem dokumentów na podstawie których dokonano analizy wraz z załączeniem ich treści. wykładnia przepisów dotyczących podstaw programowych- sylabusy, standardy egzaminacyjne i inne dokumenty określające sposób implementacji podstawy programowej obowiązujące na poziomie narodowym (ogólnokrajowym); Wykonawca zobowiązany jest dokonać analizy porównawczej francuskiej, angielskiej, holenderskiej, estońskiej, hiszpańskiej, fińskiej, czeskiej i norweskiej podstawy programowej wraz z dokumentami zawierającymi wykładnie przepisów dotyczących tych podstaw w zakresie nauczania przedmiotów przyrodniczych (biologia, chemia, fizyka, geografia lub zintegrowanych przedmiotów przyrodniczych, tzw. science) na etapie nauczania niższej szkoły średniej (ISCED2) odpowiadającej polskiemu gimnazjum oraz sporządzić raport końcowy zawierający porównanie podstaw programowych wg następującej struktury: 1) Status podstawy programowej; a) Jaką rangę prawną ma dokument podstawy? b) Jakie jest jego umiejscowienie w systemie edukacyjnym kraju? c) Czy wymagane są okresowe aktualizacje dokumentu podstawy? d) Czy istnieją dodatkowe akty prawne regulujące działanie podstawy programowej -akty ustanawiające podstawę, akty wykonawcze, oficjalne wykładnie prawa (jeżeli tak, należy je wymienić) 2) Budowa dokumentu (struktura) podstawy programowej;. a) Z jakich działów składa się dokument?, b) Jak uporządkowana jest treść? 3) Ponad przedmiotowe cele kształcenia ogólnego dotyczące poziomu ISCED2; Wymienić jeśli są i odnieść do celów polskiej podstawy programowej -wg załącznika 4. rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół Dz.U. z 2009r. nr 4, poz. 17; 4) Ponad przedmiotowe umiejętności uczniów zdobywane podczas kształcenia ogólnego dotyczące poziomu ISCED2 Wymienić jeśli są i odnieść do celów polskiej podstawy programowej -wg załącznika 4. rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół Dz.U. z 2009r. nr 4, poz. 17; 5) Przedmioty przyrodnicze na etapie nauczania ISCED2 a) Które przedmioty są obowiązkowe, które fakultatywne dla uczniów? b) Czy są obowiązujące poziomy podstawowy i rozszerzony? 6) Ilość godzin przeznaczonych na realizację podstawy programowej z poszczególnych przedmiotów na etapie nauczania ISCED2 a) Liczba jednostek lekcyjnych obowiązujących dla poszczególnych przedmiotów przyrodniczych? b) Stosunek liczby jednostek lekcyjnych przeznaczonych na nauczanie przedmiotów przyrodniczych do ogólnej liczby jednostek lekcyjnych. 7) Przedmiotowe cele kształcenia-wymagania ogólne a) Sposób ujęcia przedmiotowych celów kształcenia; b) Jakie są cele kształcenia? 8) Przedmiotowe treści nauczania-wymagania szczegółowe a) Sposób ujęcia oraz zakres treści. Stopień szczegółowości. 9) Wymagany sposób realizacji podstawy programowej: a) Czy i w jakim stopniu podstawa programowa zaleca lub nakazuje stosowanie w nauczaniu następujących metod: - formułowanie problemów językiem naukowym (z zastosowaniem terminologii naukowej); - udział w dyskusjach dotyczących: - roli nauki w społeczeństwie i życiu codziennym, - o sposobach zdobywani informacji i wiedzy przyrodniczej, - roli eksperymentów naukowych; - praca z eksperymentem: - demonstracje nauczyciela, - prowadzenie eksperymentu zgodnie z podaną procedurą, - samodzielne planowanie eksperymentu w odpowiedzi na problem badawczy, - weryfikowanie praw naukowych poprzez eksperyment, - formułowanie i testowanie hipotez, - prezentowanie wykonanych doświadczeń i ich wyników; - korzystanie z danych naukowych: - poszukiwanie informacji i dokumentów na zadany temat, - wyszukiwanie danych w obrębie tekstu, - podsumowanie informacji o zadanym temacie, - prezentacja zebranych informacji; - praca z nowoczesnymi technologiami: - rejestrowanie i prezentacja danych podczas prowadzonego badania, - symulacje, - wyszukiwanie informacji w Internecie, - współpraca i komunikacja z innymi uczniami; - wizyty w muzeach, laboratoriach badawczych i zakładach przemysłowych; - praca w terenie; - praca badawcza metodą projektu; - inne (jakie?). 10) Wymagania i etapy egzaminacyjne a) Na jakich etapach (np. wiek ucznia) jest prowadzone ocenianie zewnętrzne z przedmiotów przyrodniczych? b) Które etapy i egzaminy z jakich przedmiotów przyrodniczych są obligatoryjne-fakultatywne? Jakie są formuły oceniania zewnętrznego? c) Czy i w jakim stopniu sprawdzane są umiejętności rozumowania w naukach przyrodniczych? d) Jakie są sposoby oceniania poziomu uzyskanych wiadomości i umiejętności określonych w podstawie programowej ? e) Jakie aspekty wyników nauczania przedmiotów przyrodniczych są ocenia za pomocą egzaminów i w jaki sposób? Zebrane informacje mają służyć określeniu podstawowych kierunków metodologicznych systemu egzaminacyjnego. 11) wnioski- zawierające odpowiedzi pytania: - Czym polska podstawa programowa różni się od jej odpowiedników w wybranych krajach? - Czy konstrukcja polskiej podstawy programowej: określone cele kształcenia, zakres treści, posługiwanie się zapisami w formie operacyjnej, stopień szczegółowości itp. znajdują odpowiedniki w zapisach podstaw innych krajów? 12) Źródła- należy określić wszystkie dokumenty źródłowe z jakich korzystał Wykonawca w celu sporządzenia raportu końcowego w tym dokonania analiz porównawczych. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu raport w wersji elektronicznej, w formacie zgodnym z MSWord 2007 oraz w formie wydruku. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić raport i analizę porównawczą w języku polskim. Do raportu zostaną wykonawca załącza w wersji elektronicznej wszystkie dokumenty będące przedmiotem analizy w tym dokumenty w językach oryginalnych, tłumaczenia dokonane w celu realizacji opisu przedmiotu zamówienia, opinie ekspertów. Wykonawca zobowiązany jest do określenia źródeł z jakich korzystał przy dokonaniu analizy porównawczej lub sporządzeniu raportu. W przypadku gdy w treści raportu bądź analizy wystąpią zapożyczenia bądź cytaty Wykonawca jest zobowiązany do podania szczegółowych odnośników do cytowanych w analizie źródeł. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 3 etapach: a) analiza porównawcza podstaw programowych z 3 trzech pierwszych krajów: Anglia, Francja, Finlandia (przygotowanie ostatecznego szablonu-scenariusza analizy porównawczej podstawy programowej oraz wykonanie analizy podstaw programowych w tych krajach) i przedstawienie raportu cząstkowego z tego etapu badania sporządzonego wg struktury i formy określonej dla raportu końcowego - termin realizacji I etapu: 70 dni od dnia podpisania umowy.; Ostateczne szablony-scenariusze analiz porównawczych podstaw programowych podlegają akceptacji Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji ostatecznych szablonów-scenariuszy analiz porównawczych podstaw programowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym przez Wykonawcę szablonie lub scenariuszu. Zmiany zostaną przekazane przez Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę w-w dokumentów. W przypadku, w którym, w ocenie Wykonawcy, uwzględnienie ww. zmian przynajmniej utrudniałoby realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca - na piśmie - zwróci uwagę Zamawiającemu na konsekwencje uwzględnienia jego wskazówek. Jeżeli Zamawiający potwierdzi wolę uwzględnienia jego zmian, Wykonawca dostosuje się do nich¬¬. b) analiza porównawcza podstaw programowych obowiązujących w pozostałych krajach (przygotowanie ostatecznych szablonów-scenariuszy analizy porównawczej podstawy programowej oraz wykonanie analiz podstaw programowych w tych krajach) i przedstawienie raportu cząstkowego z tego etapu badania sporządzonego wg struktury i formy określonej dla raportu końcowego - termin realizacji II etapu: do dnia 30 kwietnia 2011 r. Zapisy dotyczące zatwierdzenia szablonów-scenariuszy określone w pkt a) stosuje się odpowiednio. c) Przedstawienie raportu końcowego - termin realizacji III etapu: do dnia 30.05.2011r. Wykonawca załączy do oferty wstępną wersję szablonu lub scenariusza analizy porównawczej podstawy programowej sporządzonego odrębnie dla poszczególnych krajów- 8 szablonów lub scenariuszy, które będą zawierać co najmniej: -opis metodologii wykorzystywanej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia i jej powiązanie z celami i pytaniami badawczymi wraz z uzasadnieniem wybranej metodologii; -określenie źródeł, które zostaną wykorzystane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem celowości ich wykorzystania; -harmonogram planowanych działań w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia w trzech transzach: 1. Za zrealizowanie I etapu przedmiotu zamówienia: 60% wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie; 2. Za zrealizowanie II etapu przedmiotu zamówienia: 30% wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie; 3. Za zrealizowanie III etapu przedmiotu zamówienia: 10% wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako: 73110000-6 Usługi badawcze 79131000-1 Usługi w zakresie dokumentów.

Kody CPV:
731100006 (Usługi badawcze)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
791310001 (Usługi w zakresie dokumentów)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.1- Modernizacja systemu nadzoru i zarządzania w oświacie, 3.1.1- Tworzenie warunków do monitorowania ewaluacji i badań systemu oświaty..

Nazwa wykonawcy:
Zbigniew Mularski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zarządzanie-Nieruchomości-Transport

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Różyczkowa 3

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-175

ID województwa: 14

Województwo / kraj: wielkopolskie

Data udzielenie zamówienia: 20/10/2010

Liczba ofert: 1

Liczba odrzuconych ofert: 0

Szacunkowa wartość zamówienia: 165000,00

Cena wybranej oferty: 225000,00

Cena minimalna: 225000,00

Cena maksymalna: 225000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

519992 / 2013-12-13 - Inny: Jednostka budżetowa podległa MPiPS

Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie dzieła polegającego na ocenie merytorycznej produktów wytworzonych w ramach projektu Narzędzie do Badania Kompetencji realizowanego przez eksperta do spraw metodologii tworzenia narzędzi psychometrycznych

236261 / 2014-11-13 - Inny: Fundacja

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie badań i opracowanie monografii pt. Ekonomiczne i prawne mechanizmy wspierania i ochrony rolnictwa rodzinnego.

56278 / 2016-03-14 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego:Wpływ polityki spójności 2007-2013 na rozwój i funkcjonowanie infrastruktury społecznej

328926 / 2013-08-14 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie Prognozy oddziaływania na środowisko Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2014 - 2020

56079 / 2013-04-12 - Uczelnia publiczna

Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wynagrodzenie członka zespołu projektu badawczego w ramach realizacji projektu strategicznego Opracowanie metod i wykonanie analiz bezpieczeństwa w reaktorach jądrowych przy zaburzeniach w odbiorze ciepła i w warunkach ciężkich awarii

140133 / 2012-06-27 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie analizy wpływu stosowania kwalifikowanego materiału siewnego na konkurencyjność produkcji roślinnej

346929 / 2008-12-03 - Podmiot prawa publicznego

Fundacja Fundusz Współpracy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa polegająca na przeprowadzeniu pośredniego badania ewaluacyjnego pn. Efektywność wdrażania Funduszu dla Organizacji Pozarządowych w ramach komponentu I - Demokracja i społeczeństwo obywatelskie

157304 / 2012-05-16 - Inny: ubezpieczenia społeczne

Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie śródokresowego badania ewaluacyjnego projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pt. Poprawa jakości usług świadczonych przez ZUS na rzecz przedsiębiorców, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działanie 5.1. Wzmocnienie potencjału administracji rządowej, Poddziałania 5.1.1 Modernizacja systemów zarządzania i podnoszenie kompetencji kadr Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

393364 / 2012-10-11 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Komenda Główna Policji - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie badań balistycznych hełmów, kamizelek i tarcz kuloodpornych, sprawa nr 177/Cut/12/MSz

201555 / 2009-11-09 - Uczelnia publiczna

Politechnika Warszawska - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego Projektu Program Rozwojowy Politechniki Warszawskiej - oznaczenie sprawy ZP/U/AP/51/09

75213 / 2013-05-14 - Inny: instytut badawczy

Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa w zakresie badania ilościowego i jakościowego wśród konsumentów i jakościowego wśród ekspertów

274118 / 2012-07-27 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Badanie adekwatności i efektywności realizowanego wsparcia w ramach Poddziałania 1.3.6 oraz w komponencie regionalnym PO KL w kontekście potrzeb osób niepełnosprawnych.

127703 / 2015-08-28 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
usługa polegająca na wykonaniu badania ewaluacyjnego pn.: Ocena wpływu współpracy dwustronnej na osiągnięcie celów Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego finansowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014 w Polsce

134840 / 2013-04-05 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie badania na temat: Dochody i wydatki sektora finansów publicznych w przekroju regionalnym w latach 2004-2011, ze szczególnym uwzględnieniem wydatków strukturalnych

334046 / 2009-09-25 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
usługa wykonania badań ewaluacyjnych mających na celu analizę potrzeb szkoleniowych dla właściwego ukierunkowania wiedzy przekazywanej na szkoleniach organizowanych w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego na podstawie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie.

300424 / 2011-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Mazowieckie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. Ocena stopnia osiągania celów Strategii Lizbońskiej i Strategii Europa 2020 poprzez realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013

154670 / 2015-06-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Mazowieckie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja wpływu RPO WM 2007 - 2013 na spójność komunikacyjną i przestrzenną oraz wzrost konkurencyjności województwa mazowieckiego

322465 / 2008-11-19 - Uczelnia publiczna

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badań podprojektu badawczego zamawianego pt: Rola prozdrowotnej aktywności ruchowej Polaków po 65 roku życia jako elementu profilaktyki gerontologicznej w utrzymaniu sprawności funkcjonalnej i polepszaniu jakości życia dla Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.

56067 / 2013-04-12 - Uczelnia publiczna

Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wynagrodzenie członka zespołu projektu badawczego w ramach realizacji projektu strategicznego Opracowanie metod i wykonanie analiz bezpieczeństwa w reaktorach jądrowych przy zaburzeniach w odbiorze ciepła i w warunkach ciężkich awarii

75151 / 2015-05-25 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie ewaluacji pt.Ocena efektów PO IG w zakresie ochrony własności intelektualnej

222342 / 2009-07-03 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja funkcjonowania systemu oceny i wyboru projektów w ramach PO IG - etap II - po rozpoczęciu rund aplikacyjnych

3675 / 2016-01-13 - Uczelnia publiczna

Wojskowa Akademia Techniczna - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
USŁUGA BADAWCZA W ZAKRESIE OPRACOWANIA ZAMKNIĘTEGO UKŁADU DETEKCYJNEGO DLA CZUJNIKÓW KLASY AFORS NA BAZIE MODUŁU MIOC

75661 / 2013-05-14 - Podmiot prawa publicznego

Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Zaprojektowanie, wykonanie, przebadanie i dostarczenie demonstratora systemu AIA dla transportu wodnego

90449 / 2015-06-19 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena rezultatów działań informacyjno-promocyjnych w Programie Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013