Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

13174 / 2014-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa / Powiat Nidzicki (Nidzica)

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w:
1.Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Gimnazjum), 2.Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Wyspiańskiego wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Liceum),
w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest:1.przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika - koordynatora projektu,2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie): Część 1 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 2 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 3: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 4: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 4. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 5: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 5. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 6: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 6. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 7: Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 8: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 9: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 10: Zajęcia z informatyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 11: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 2. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 12: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 3. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 13: Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 14: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 15: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 16: Warsztaty z savoir - vivre w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 17: Warsztaty z savoir - vivre w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 18: Zajęcia taneczne w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 19: Zajęcia taneczne w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 20: Zajęcia z biologii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z biologii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: przygotowanych programów dietetycznych - 1 na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 21: Zajęcia z chemii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z chemii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 22 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 23 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 4-6. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 24: Zajęcia z autoprezentacji w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Uczniowie zapoznają się z zasadami autoprezentacji w trakcie egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, technikami radzenia sobie ze stresem i opanowywania tremy Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 25 : Zajęcia z przedsiębiorczości w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Zajęcia dla tych, którzy myślą o własnej firmie. Cel zajęć to zapoznanie ucznia z zasadami prowadzenia biznesu, prowadzone przez zabawę i symulacje, np.: przez gry komputerowe - symulację procesów gospodarczych (jak np. w grze Zarządzanie firmą). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 26 : Warsztaty z równości szans w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-22. Warsztaty związane z postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program będzie składać się: projekcja filmu, dyskusje i scenki sytuacyjne (materiały własne). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 44 godziny lekcyjne (22 grupy po 2 godziny w każdym roku szkolnym).

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 13174

Data publikacji: 2014-01-13

Nazwa: Powiat Nidzicki

Ulica: ul. Traugutta 23

Numer domu: 23

Miejscowość: Nidzica

Kod pocztowy: 13-100

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 089 6253279

Numer faxu: 089 6253279

Regon: 51074250500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w:
1.Gimnazjum wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Gimnazjum), 2.Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Wyspiańskiego wchodzącym w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy (dalej Liceum),
w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest:1.przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika - koordynatora projektu,2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie): Część 1 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 2 : Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 3: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 4: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 4. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 5: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 5. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 6: Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 6. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 7: Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 8: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 9: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 10: Zajęcia z informatyki w Gimnazjum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 11: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 2. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 12: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 3. Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 13: Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 14: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 15: Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 3. Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 16: Warsztaty z savoir - vivre w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 17: Warsztaty z savoir - vivre w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 18: Zajęcia taneczne w Gimnazjum - grupa nr 1. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 19: Zajęcia taneczne w Liceum - grupa nr 2. Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym). Część 20: Zajęcia z biologii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z biologii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: przygotowanych programów dietetycznych - 1 na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 21: Zajęcia z chemii w Liceum - grupa nr 1. Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z chemii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 22 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 23 : Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 4-6. Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 24: Zajęcia z autoprezentacji w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Uczniowie zapoznają się z zasadami autoprezentacji w trakcie egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, technikami radzenia sobie ze stresem i opanowywania tremy Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 25 : Zajęcia z przedsiębiorczości w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3. Zajęcia dla tych, którzy myślą o własnej firmie. Cel zajęć to zapoznanie ucznia z zasadami prowadzenia biznesu, prowadzone przez zabawę i symulacje, np.: przez gry komputerowe - symulację procesów gospodarczych (jak np. w grze Zarządzanie firmą). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym). Część 26 : Warsztaty z równości szans w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-22. Warsztaty związane z postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program będzie składać się: projekcja filmu, dyskusje i scenki sytuacyjne (materiały własne). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 44 godziny lekcyjne (22 grupy po 2 godziny w każdym roku szkolnym).

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 3

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 6.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Potencjał techniczny:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

inne_dokumenty:
Dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające:
a.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
b.stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego,
c.kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późniejszymi zmianami),
d.życiorys osoby która będzie prowadziła zajęcia w ramach części na którą(która) Wykonawca składa ofertę.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
POWIAT NIDZICKI ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, fax. 89 6253279

Data składania wniosków, ofert: 20/01/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica pokój 33.

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Usługa edukacyjna dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 1.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa nr 2.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 3.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 4.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 5.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego w Liceum - grupa nr 6.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną i być ukierunkowana na zindywidualizowanie pracy z uczniem. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 10 indywidualnych konwersacji na 1 ucznia, min. 4 projekty - prezentacje z wykorzystaniem nowych technologii na 1 grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa: Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa nr 1.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 2.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa: Zajęcia z matematyki w Liceum - grupa nr 3.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną w oparciu o wykorzystanie nowych, multimedialnych narzędzi oraz zajęć warsztatowych przez pokazanie zastosowania matematyki w życiu prywatnym i zawodowym (np. jak mądrze wybierać kredyty, liczyć możliwości zysku z inwestycji, oceniać wartość pieniądza itp.). Warsztaty zakończą się projektem, dotyczącym jednego z omawianych tematów, opracowanym przez grupy. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 2 projekty na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa: Zajęcia z informatyki w Gimnazjum - grupa nr 1.

Opis:
Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 11

Nazwa: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 2.

Opis:
Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 12

Nazwa: Zajęcia z informatyki w Liceum - grupa nr 3.

Opis:
Tematyką zajęć będą warsztaty z programowania (odbędą się w pracowni komputerowej szkoły), projektowanie graficzne, wizualizacje 2D i 3D, prezentacje multimedialne. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 programów i grafik na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa nr 1.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 2.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV: 801000006

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Zajęcia z języka polskiego w Liceum - grupa nr 3.

Opis:
Zajęcia będą prowadzone metodą innowacyjną z wykorzystaniem interpretacji literatury poprzez teatr. Zadaniem uczniów będzie interpretacja wybranych dzieł, samodzielna adaptacji tekstu, reżyserowanie prezentacji zw. z utworem literackim. Odbędzie się konkurs na najlepszą interpretację prozy lub utworu lirycznego. Oprócz zajęć teatralnych uczniowie poprowadzą lekcje autorskie nt. epoki literackiej. Na koniec zajęć uczniowie zorganizują giełdę wiedzy - utworzą stanowiska z poradnictwa literackiego, udostępniające innym efekty pracy na zajęciach. Uwieńczeniem zajęć będzie organizacja wycieczki do teatru w Olsztynie. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 4 dramy na grupę, min. 3 lekcje autorskie na grupę, min. 1 konkurs na rok, min. 1 giełda wiedzy rocznie, 2 wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Warsztaty z savoir - vivre w Gimnazjum - grupa nr 1.

Opis:
Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 17

Nazwa: Warsztaty z savoir - vivre w Liceum - grupa nr 2.

Opis:
Zajęcia będą obejmować m.in.: zachowanie w miejscach publicznych z poszanowaniem różnic i praw płci, zapraszanie gości i zasady organizowania przyjęć, jak zachować się w pracy i w sytuacjach nieformalnych, jak się ubierać itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 scenki towarzyskie na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 18

Nazwa: Zajęcia taneczne w Gimnazjum - grupa nr 1.

Opis:
Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 19

Nazwa: Zajęcia taneczne w Liceum - grupa nr 2.

Opis:
Zajęcia będą sprzyjać podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtować estetykę i harmonię ruchu, piękną sylwetkę i poczucie rytmu. Uczniowie będą się uczyć podstawowych kroków tanecznych, a następnie poznają układy tańców towarzyskich. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: min. 3 układy taneczne na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 100 godzin lekcyjnych (1 grupa po 50 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 20

Nazwa: Zajęcia z biologii w Liceum - grupa nr 1.

Opis:
Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z biologii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: przygotowanych programów dietetycznych - 1 na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 21

Nazwa: Zajęcia z chemii w Liceum - grupa nr 1.

Opis:
Tematyką zajęć będzie pokazanie, jak można wykorzystać wiadomości z chemii w praktyce oraz zachęcić do uprawiania nauk ścisłych. Tematyką zajęć będą m.in. zaznajomienie z podstawowymi składnikami odżywczymi, w jaki sposób skomponować dietę lekkostrawną itp. Uczniowie przygotują własne programy żywieniowe i dietetyczne. W zajęciach zostaną wykorzystane materiały internetowe i własne prowadzącego. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 20 godzin lekcyjnych (1 grupa po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 22

Nazwa:
Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3.

Opis:
Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 23

Nazwa:
Zajęcia z doradztwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 4-6.

Opis:
Tematyką zajęć będzie m.in. z wyborem ścieżki edukacyjnej, zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania cv itp. Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 cv na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 24

Nazwa:
Zajęcia z autoprezentacji w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3.

Opis:
Uczniowie zapoznają się z zasadami autoprezentacji w trakcie egzaminu i rozmowy kwalifikacyjnej, technikami radzenia sobie ze stresem i opanowywania tremy Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 25

Nazwa:
Zajęcia z przedsiębiorczości w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-3.

Opis:
Zajęcia dla tych, którzy myślą o własnej firmie. Cel zajęć to zapoznanie ucznia z zasadami prowadzenia biznesu, prowadzone przez zabawę i symulacje, np.: przez gry komputerowe - symulację procesów gospodarczych (jak np. w grze - Zarządzanie firmą). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 prezentacja na ucznia. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (3 grupy po 10 godzin w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 26

Nazwa:
Warsztaty z równości szans w Gimnazjum i Liceum - grupy nr 1-22.

Opis:
Warsztaty związane z postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobiet i mężczyzn w społeczeństwie itp. Na program będzie składać się: projekcja filmu, dyskusje i scenki sytuacyjne (materiały własne). Efektem prac dla grupy w każdym roku szkolnym będą: 1 scenka na grupę. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 44 godziny lekcyjne (22 grupy po 2 godziny w każdym roku szkolnym).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Podobne przetargi

262402 / 2011-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Szczytno - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno

389754 / 2012-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Lubawa - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2012/2013r. - zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie.

336897 / 2011-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Szkół i Przedszkoli - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Biskupiec

28549 / 2012-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Ełk - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk pt. Każdy jest ważny

48166 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania II.

340224 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć biologii: Biologia do pokochania, a nie do wkuwania w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/11/09

68832 / 2014-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania II.

388254 / 2012-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Małdyty - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Akademia innowacji w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Małdytach

95856 / 2014-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III.

345156 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mikołajki - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu Indywidualność drogą do sukcesu dzieci w Gminie Mikołajki

339468 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć praktyczno-technicznych: Technika rąk i mózgu gimnastyka oraz warsztatów zawodoznawczych: Pomyśl dziś o swojej przyszłości w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/2/09

77084 / 2012-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Orneta - Orneta (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w klasach I - III szkół podstawowych w gminie Orneta w ramach projektu Indywidualizacja- szansą na sukces ucznia w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013

361802 / 2011-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem