262402 / 2011-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Szczytno (Szczytno)
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno
Opis zamówienia
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014.
Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach
Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia:
1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności.
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora.
6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny.
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny.
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru.
2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 262402
Data publikacji: 2011-08-29
Nazwa: Urząd Gminy Szczytno
Ulica: ul. Łomżyńska 3
Numer domu: 3
Miejscowość: Szczytno
Kod pocztowy: 12-100
Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie
Numer telefonu: 089 6232580, 6232584
Numer faxu: 089 6232592
Regon: 00054376900000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014.
Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach
Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia:
1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności.
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora.
6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.
Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny.
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny.
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru.
2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 6
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające że posiada wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć (warsztatów
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zaświadczenie że posiada co najmniej 2 letni staż pracy w specjalnościach na które składa ofertę lub zatrudnia pracowników z co najmniej 2 letnim stażem pracy
Potencjał techniczny:
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie, które posiadaj co najmniej 2 letni staż pracy w poszczególnych specjalnościach oraz:
- w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem
ICT jest zawodowo czynnym nauczycielem;
- w przypadku zajęć dydaktyczno- wyrównawczych posiada umiejętności obsługi
sprzętu ICT niezbędne do wykorzystania plansz interaktywnych w nauczaniu
jęz. polskiego, matematyki i jęz. angielskiego
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
Oświadczenie nr 1: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ug.szczytno.pl - zakładka z BIP
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Szczytno ul. Łomzyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 111
Data składania wniosków, ofert: 06/09/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 09:15
Miejsce składania:
Urząd Gminy Szczytno ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 206
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt dopfinansowany będzie z środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
346006 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem
434842 / 2013-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć filmowo-teatralnych w ramach projektu pn. Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapomnę; zaangażuj mnie, a zrozumiem
321202 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Dywitach - Dywity (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja w nauczaniu i wychowaniu uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Dywity
397526 / 2012-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Purda - Purda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej w Szczęsnem
28549 / 2012-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Ełk - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk
pt. Każdy jest ważny
352294 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście i gminie Miłomłyn
32939 / 2014-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie - Gierzwałd (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY
391650 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne - I Ty możesz być mistrzem.
267372 / 2008-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Węgorzewo - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Szkolenia i warsztaty przewidziane w projekcie pt. Mam swój cel i do niego dążę.
409620 / 2012-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Małdyty - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Akademia innowacji w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Małdytach.
5559 / 2013-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski w Pasłęku - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć realizowanych w ramach projektu systemowego >Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Pasłęk<
68832 / 2014-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania II.
164109 / 2014-07-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Szkół i Przedszkoli - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć z matematyki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Biskupcu oraz zajęć z biologii w Zespole Szkół w Kobułtach - Gimnazjum z podziałem na zadania.
317529 / 2011-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne dla dzieci klas I-III w Nowym Mieście Lubawskim
48230 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Nidzicki - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy.
2942 / 2012-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne -I Ty możesz być mistrzem.
415794 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Administracyjny Oświaty w Bartoszycach - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne - I Ty możesz być mistrzem.
339468 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja
Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć praktyczno-technicznych: Technika rąk i mózgu gimnastyka oraz warsztatów zawodoznawczych: Pomyśl dziś o swojej przyszłości w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/2/09
84494 / 2013-03-01 - Inny: Szkoła Podstawowa
Urząd Gminy Małdyty - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Akademia innowacji w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Małdytach
27775 / 2012-02-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek
26270 / 2014-01-23 - Inny: szkoła podstawowa
Publiczna Szkoła Podstawowa w Miłomłynie im. I Dywizji Tadeusza Kościuszki - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Młodzi europejczycy to my
160951 / 2013-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Gimnazjum nowych horyzontów
418524 / 2011-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne dla dzieci klas I-III w Nowym Mieście Lubawskim
407850 / 2012-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Purda - Purda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne w zakresie prowadzenia specjalistycznych zajęć psychologiczno-pedagogicznych metodą podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniu w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów, w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkołach Podstawowych Gminy Purda