Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

262402 / 2011-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa / UrzÄ…d Gminy Szczytno (Szczytno)

Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno

Opis zamówienia

Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014.
Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach

Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia:

1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363.

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności.
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora.
6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny.
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny.

Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru.
2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 262402

Data publikacji: 2011-08-29

Nazwa: Urząd Gminy Szczytno

Ulica: ul. Łomżyńska 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Szczytno

Kod pocztowy: 12-100

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 089 6232580, 6232584

Numer faxu: 089 6232592

Regon: 00054376900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pn: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem ICT w formie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas IV, V i VI szkoły podstawowej w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014.
Ogółem: 8 rodzajów zajęć - 2058 godzin lekcyjnych z uczniami i 30 godzin warsztatów z rodzicami uczniów uczestniczących w projekcie pt.: Równajmy do lepszych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części w celu realizacji zamówienia w częściach

Szczegółowy opis ze wskazaniem wielkości i zakresu poszczególnych rodzajów zajęć zamówienia:

1 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie psychologicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI, (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie psychologicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia w pedagogiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

2 rodzaj zajęć: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie pedagogicznym dla uczniów wykazujących deficyty wiedzy w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.). Dodatkowo, raz w miesiącu po 1 godz. odbywać będą się zajęcia łączone wszystkich klas (1 godz. x 10 miesięcy x 3 lata = ogółem 30 godz.). Łączna liczba godzin: 363.

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych w zakresie pedagogicznym i współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z uczniami rozpoczynającymi uczestnictwo w projekcie (łącznie 47) i opracowanie dla wszystkich diagnoz psychologicznych,
6)opracowanie półrocznych planów działań socjoterapeutycznych do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z uczniami na koniec każdego semestru oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
9)przeprowadzenie zajęć łączonych wszystkich klas z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności.
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

3 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

4 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka angielskiego (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


5 rodzaj zajęć: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV,V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)Opracowanie półrocznych planów zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora.
6)Opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)wykorzystanie podczas zajęć tablicy interaktywnej wraz z merytorycznym oprogramowaniem,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


6 rodzaj zajęć: Zajęcia z wykorzystaniem ICT w klasach IV, V, VI szkoły podstawowej.

Zajęcia odbywać będą się: w 3 grupach wg kryterium podziału na klasy IV, V, VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 333 godzin lekcyjnych (3 godz. x 37 tyg. x 3 lata = ogółem 333 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie zajęć z wykorzystaniem ICT (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
4)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów wstępnych dla każdej grupy uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)opracowanie półrocznych planów zajęć z wykorzystaniem ICT i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
6)opracowanie testów i przeprowadzenie sprawdzianów dla każdej grupy uczniów na koniec każdego semestru,
7)prowadzenie dokumentacji w indywidualnych teczkach ucznia,
8)przygotowanie z uczniami komputerowych prezentacji z zajęć zrealizowanych w roku szkolnym,
9)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
10)merytoryczna i organizacyjna współpraca z dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
11)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


7 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt psychologiczny.
Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru,
2)prowadzenie wspólnie z pedagogiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie psychologicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z pedagogiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń do realizacji wespół z pedagogiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia pedagogiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.


8 rodzaj zajęć: Warsztaty dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci - aspekt pedagogiczny.

Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kształcenia i wychowania dzieci dla rodziców uczniów klas IV-VI w latach szkolnych 2011.2012, 2012.2013 i 2013.2014 w łącznym wymiarze 15 godzin. Warsztaty odbywać będą się co 2 miesiące. (5 godzin w roku x 3 lata = 15 godz.).

Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.:
1)znajomość realizowanego projektu - celu ogólnego, celów szczegółowych, realizowanego zadania, wskaźnika pomiaru celu z jego źródłami weryfikacji i częstotliwości pomiaru.
2)prowadzenie wspólnie z psychologiem warsztatów dla rodziców z zakresu kształcenia i wychowania dzieci w aspekcie pedagogicznym (w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30.06.2014 r. co dwa miesiące z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień w 2012 i 2013 roku,
3)dokumentowanie warsztatów (karty czasu pracy, list obecności),
4)opracowanie wraz z psychologiem ankiet i przeprowadzenie badań wstępnych dla każdej grupy rodziców uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie - w 2011 r. dla klas IV, V i VI, w 2012 r. dla nowej kl. IV, w 2013 r. dla nowej kl. IV,
5)przeprowadzenie wstępnych rozmów indywidualnych z rodzicami uczniów rozpoczynających uczestnictwo w projekcie i opracowanie ocen ich poziomu wiedzy i umiejętności,
6)opracowanie półrocznych planów szkoleń z zakresu pedagogiki do realizacji wespół z psychologiem i przedkładanie ich do akceptacji asystentowi koordynatora,
7)opracowanie ankiet, przeprowadzenie badań i rozmów indywidualnych z rodzicami na koniec każdego półrocza oraz sporządzanie pisemnych opinii,
8)prowadzenie dokumentacji z badań ankietowych i rozmów indywidualnych,
9)przeprowadzenie zajęć z zakresu kształtowania postaw zgodnych z zasadą równości płci, nauki współpracy i pozytywnego postrzegania różnorodności,
10)sporządzanie półrocznych sprawozdań uwzględniających wskaźnik pomiaru celu i przedkładanie ich asystentowi koordynatora,
11)merytoryczna i organizacyjna współpraca z współprowadzącym zajęcia psychologiem, dyrektorem szkoły oraz asystentem koordynatora,
12)przestrzeganie harmonogramu przewidzianego w projekcie.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 6

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające że posiada wykształcenie wyższe kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku zajęć (warsztatów

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi zaświadczenie że posiada co najmniej 2 letni staż pracy w specjalnościach na które składa ofertę lub zatrudnia pracowników z co najmniej 2 letnim stażem pracy

Potencjał techniczny:
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie, które posiadaj co najmniej 2 letni staż pracy w poszczególnych specjalnościach oraz:
- w przypadku zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć z wykorzystaniem
ICT jest zawodowo czynnym nauczycielem;
- w przypadku zajęć dydaktyczno- wyrównawczych posiada umiejętności obsługi
sprzętu ICT niezbędne do wykorzystania plansz interaktywnych w nauczaniu
jęz. polskiego, matematyki i jęz. angielskiego

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków, będzie wynikało że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ug.szczytno.pl - zakładka z BIP

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Szczytno ul. Łomzyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 111

Data składania wniosków, ofert: 06/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 09:15

Miejsce składania:
Urząd Gminy Szczytno ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno pok. nr 206

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt dopfinansowany będzie z środków Unii Europejskiej, z programu Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

346006 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem

434842 / 2013-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć filmowo-teatralnych w ramach projektu pn. Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapomnę; zaangażuj mnie, a zrozumiem

321202 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Dywitach - Dywity (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja w nauczaniu i wychowaniu uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Dywity

397526 / 2012-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Purda - Purda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej w Szczęsnem

28549 / 2012-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Ełk - Ełk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Ełk pt. Każdy jest ważny

352294 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście i gminie Miłomłyn

267372 / 2008-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Węgorzewo - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Szkolenia i warsztaty przewidziane w projekcie pt. Mam swój cel i do niego dążę.

409620 / 2012-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Małdyty - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Akademia innowacji w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Małdytach.

5559 / 2013-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Pasłęku - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć realizowanych w ramach projektu systemowego >Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Pasłęk<

68832 / 2014-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania II.

164109 / 2014-07-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Szkół i Przedszkoli - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć z matematyki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Biskupcu oraz zajęć z biologii w Zespole Szkół w Kobułtach - Gimnazjum z podziałem na zadania.

48230 / 2014-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nidzicki - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy.

339468 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć praktyczno-technicznych: Technika rąk i mózgu gimnastyka oraz warsztatów zawodoznawczych: Pomyśl dziś o swojej przyszłości w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/2/09

84494 / 2013-03-01 - Inny: Szkoła Podstawowa

Urząd Gminy Małdyty - Małdyty (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Akademia innowacji w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Małdytach

27775 / 2012-02-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Olsztynek

160951 / 2013-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Gimnazjum nowych horyzontów

407850 / 2012-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Purda - Purda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne w zakresie prowadzenia specjalistycznych zajęć psychologiczno-pedagogicznych metodą podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniu w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów, w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Szkołach Podstawowych Gminy Purda