Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

90283 / 2016-06-16 - Inny: Samorządowa instytucja kultury / "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi (Łódź)

Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych
z kulturą filmową.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową.

Projekt zakłada wypracowanie nowego modelu współpracy pomiędzy łódzkimi instytucjami związanymi z kulturą filmową (zwanymi dalej ŁIKF) w celu lepszego wykorzystania ich potencjału kulturalnego oraz komercyjnego oraz właściwego zabezpieczenia zasobów dziedzictwa filmowego. Zasoby, o których mowa, mają nieocenioną wartość kulturową oraz posiadają pewną wartość komercyjną. Zacieśnienie współpracy pomiędzy ŁIKF pozwoli na uzyskanie efektu synergii
w wykorzystaniu zasobów filmowych Łodzi oraz na zachowanie łódzkiego dziedzictwa filmowego zarówno w sferze materialnej, jak i symbolicznej.

Celami projektu są w szczególności:
1) Uzyskanie efektu synergii pomiędzy działającymi ŁIKF, w tym wypracowanie efektywnego modelu współpracy między nimi a nowopowstałym Narodowym Centrum Kultury Filmowej (zwanego dalej NCKF), działającym jako oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi (zwanym dalej EC1). Dotyczy to zwłaszcza podmiotów, których organizatorem i,lub właścicielem jest Miasto Łódź i Województwo Łódzkie;
2) Stworzenie optymalnego modelu działania ŁIKF poprzez zwiększenie ich aktywności na polu kultury oraz efektywności komercyjnej;
3) Odbudowanie wizerunku Łodzi filmowej jako wiodącego ośrodka kultury filmowej
w Polsce oraz poza jej granicami;
4) Zachowanie i zabezpieczenie najcenniejszych elementów dziedzictwa filmowego Łodzi oraz umożliwienie ich wykorzystania w działalności upowszechniania kultury filmowej przez NCKF oraz inne ŁIKF, poprzez między innymi optymalizację procesów magazynowania zasobów ŁIKF;
5) Upowszechnianie wiedzy o filmie poprzez m.in. digitalizację wybranych zasobów dziedzictwa filmowego oraz ich udostępnienie za pośrednictwem sieci Internet;
6) Wykorzystanie dziedzictwa ŁIKF do stworzenia najbardziej atrakcyjnej dla różnych grup społecznych i zawodowych oferty artystycznej, edukacyjnej i rozrywkowej.

Narodowe Centrum Kultury Filmowej to specjalistyczny oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi - instytucji kultury prowadzonej wspólnie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasto Łódź. NCKF został powołany w połowie 2015 roku i zainaugurował swoją działalność
z początkiem 2016 roku. Po zakończeniu inwestycji planowanej na lata 2016-2019 NCKF będzie centralnym w Polsce i unikatowym w tej części Europy ośrodkiem kulturalno-edukacyjnym dla osób zainteresowanych światem filmu i audiowizualności.

Zgodnie z obowiązującym Statutem EC1, upowszechnianie kultury filmowej w NCKF odbywać się będzie poprzez:
1. upowszechnianie i popularyzację kultury filmowej poprzez organizację wystaw, przeglądów
i innych przedsięwzięć o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
2. prowadzenie wieloaspektowej działalności edukacyjnej dotyczącej historii filmu polskiego
i światowego, estetyki filmowej i środków wyrazu, społecznych funkcji filmu,
3. prezentację dorobku polskiej i światowej kinematografii, między innymi poprzez prowadzenie pokazów i prezentacji multimedialnych, w tym również w kinie sferycznym;

Powstanie NCKF skłania do wypracowania nowego modelu współpracy pomiędzy różnymi podmiotami z obszaru kultury filmowej w celu ich pełniejszego wykorzystania ich zasobów. Będzie miało wpływ na wzmocnienie kulturalno-gospodarczej pozycji nie tylko Łodzi ale również i całego regionu.

W ramach zamówienia wymagane jest przeprowadzenie analizy wykonalności koncepcji współpracy ŁIKF, stworzonej przez EC1 oraz opracowanie strategii jej implementacji.

Analiza wykonalności musi obejmować poszczególne założenia zaproponowane w koncepcji Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że określone założenia nie będą możliwe do realizacji (np. z przyczyn finansowych, prawnych, ekonomicznych itp.) Wykonawca musi przedstawić alternatywne rozwiązanie, pozwalające na osiągnięcie celów współpracy ŁIKF.

Końcowym elementem analizy wykonalności musi być wskazanie, które założenia projektu pozwolą na osiągnięcie celów projektu przy uwzględnieniu, że:
a. muszą one obejmować uzyskiwanie najlepszych efektów z danych nakładów,
b. muszą zawierać optymalny dobór metod i środków służących osiągnięciu założonych celów,
c. założenia muszą zapewnić wykonanie przedsięwzięcia w sposób umożliwiający terminową realizację poszczególnych zadań, podzadań w perspektywie do końca roku 2020.
Kluczowym zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie szczegółowych rozwiązań w zakresie wdrożenia założeń koncepcji, które będzie uwzględniało NCKF oraz strategię budowy i rozwoju tejże części EC1 jako centralnego ośrodka związanego z kulturą filmową w Łodzi wspierającego pozycję Łodzi filmowej.
Wybrane założenia stanowić będą podstawę do stworzenia Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową (zwaną dalej Strategią).

Opracowana przez Wykonawcę Strategia zawierać musi co najmniej następujące elementy:
1. Analizę otoczenia ŁIKF;
2. Koncepcję projektu;
3. Harmonogram finansowo-rzeczowy implementacji Strategii, z podziałem na poszczególne zadania, podzadania;
4. Rekomendacje dotyczące tego, jaka instytucja oraz w jakim terminie powinna wdrożyć określone rozwiązania, zmiany;
5. Budżet związany z implementacją Strategii podzielony na zadania, podzadania;
6. Istniejące niepożądane zjawiska (w tym zmienność otoczenia) i związane z nimi występujące lub potencjalne ryzyko, które oddziałuje i-lub w najbliższym czasie może w sposób negatywny oddziaływać na implementację Strategii.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Zamawiający, w czasie realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przewiduje prowadzenie regularnych spotkań, które będą miały na celu monitorowanie postępów prac oraz bieżącą wymianę informacji w zakresie podjętej współpracy, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 90283

Data publikacji: 2016-06-16

Nazwa: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi

Ulica: ul. Targowa 1/3

Numer domu: 1/3

Miejscowość: Łódź

Kod pocztowy: 90-022

Województwo / kraj: łódzkie

Numer telefonu: 42 638 59 53

Numer faxu: 42 638 59 58

Regon: 10052223800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Inny rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych
z kulturą filmową.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi o charakterze doradczym, której przedmiotem jest opracowanie strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową.

Projekt zakłada wypracowanie nowego modelu współpracy pomiędzy łódzkimi instytucjami związanymi z kulturą filmową (zwanymi dalej ŁIKF) w celu lepszego wykorzystania ich potencjału kulturalnego oraz komercyjnego oraz właściwego zabezpieczenia zasobów dziedzictwa filmowego. Zasoby, o których mowa, mają nieocenioną wartość kulturową oraz posiadają pewną wartość komercyjną. Zacieśnienie współpracy pomiędzy ŁIKF pozwoli na uzyskanie efektu synergii
w wykorzystaniu zasobów filmowych Łodzi oraz na zachowanie łódzkiego dziedzictwa filmowego zarówno w sferze materialnej, jak i symbolicznej.

Celami projektu są w szczególności:
1) Uzyskanie efektu synergii pomiędzy działającymi ŁIKF, w tym wypracowanie efektywnego modelu współpracy między nimi a nowopowstałym Narodowym Centrum Kultury Filmowej (zwanego dalej NCKF), działającym jako oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi (zwanym dalej EC1). Dotyczy to zwłaszcza podmiotów, których organizatorem i,lub właścicielem jest Miasto Łódź i Województwo Łódzkie;
2) Stworzenie optymalnego modelu działania ŁIKF poprzez zwiększenie ich aktywności na polu kultury oraz efektywności komercyjnej;
3) Odbudowanie wizerunku Łodzi filmowej jako wiodącego ośrodka kultury filmowej
w Polsce oraz poza jej granicami;
4) Zachowanie i zabezpieczenie najcenniejszych elementów dziedzictwa filmowego Łodzi oraz umożliwienie ich wykorzystania w działalności upowszechniania kultury filmowej przez NCKF oraz inne ŁIKF, poprzez między innymi optymalizację procesów magazynowania zasobów ŁIKF;
5) Upowszechnianie wiedzy o filmie poprzez m.in. digitalizację wybranych zasobów dziedzictwa filmowego oraz ich udostępnienie za pośrednictwem sieci Internet;
6) Wykorzystanie dziedzictwa ŁIKF do stworzenia najbardziej atrakcyjnej dla różnych grup społecznych i zawodowych oferty artystycznej, edukacyjnej i rozrywkowej.

Narodowe Centrum Kultury Filmowej to specjalistyczny oddział EC1 Łódź - Miasto Kultury w Łodzi - instytucji kultury prowadzonej wspólnie przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasto Łódź. NCKF został powołany w połowie 2015 roku i zainaugurował swoją działalność
z początkiem 2016 roku. Po zakończeniu inwestycji planowanej na lata 2016-2019 NCKF będzie centralnym w Polsce i unikatowym w tej części Europy ośrodkiem kulturalno-edukacyjnym dla osób zainteresowanych światem filmu i audiowizualności.

Zgodnie z obowiązującym Statutem EC1, upowszechnianie kultury filmowej w NCKF odbywać się będzie poprzez:
1. upowszechnianie i popularyzację kultury filmowej poprzez organizację wystaw, przeglądów
i innych przedsięwzięć o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
2. prowadzenie wieloaspektowej działalności edukacyjnej dotyczącej historii filmu polskiego
i światowego, estetyki filmowej i środków wyrazu, społecznych funkcji filmu,
3. prezentację dorobku polskiej i światowej kinematografii, między innymi poprzez prowadzenie pokazów i prezentacji multimedialnych, w tym również w kinie sferycznym;

Powstanie NCKF skłania do wypracowania nowego modelu współpracy pomiędzy różnymi podmiotami z obszaru kultury filmowej w celu ich pełniejszego wykorzystania ich zasobów. Będzie miało wpływ na wzmocnienie kulturalno-gospodarczej pozycji nie tylko Łodzi ale również i całego regionu.

W ramach zamówienia wymagane jest przeprowadzenie analizy wykonalności koncepcji współpracy ŁIKF, stworzonej przez EC1 oraz opracowanie strategii jej implementacji.

Analiza wykonalności musi obejmować poszczególne założenia zaproponowane w koncepcji Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że określone założenia nie będą możliwe do realizacji (np. z przyczyn finansowych, prawnych, ekonomicznych itp.) Wykonawca musi przedstawić alternatywne rozwiązanie, pozwalające na osiągnięcie celów współpracy ŁIKF.

Końcowym elementem analizy wykonalności musi być wskazanie, które założenia projektu pozwolą na osiągnięcie celów projektu przy uwzględnieniu, że:
a. muszą one obejmować uzyskiwanie najlepszych efektów z danych nakładów,
b. muszą zawierać optymalny dobór metod i środków służących osiągnięciu założonych celów,
c. założenia muszą zapewnić wykonanie przedsięwzięcia w sposób umożliwiający terminową realizację poszczególnych zadań, podzadań w perspektywie do końca roku 2020.
Kluczowym zadaniem Wykonawcy będzie przedstawienie szczegółowych rozwiązań w zakresie wdrożenia założeń koncepcji, które będzie uwzględniało NCKF oraz strategię budowy i rozwoju tejże części EC1 jako centralnego ośrodka związanego z kulturą filmową w Łodzi wspierającego pozycję Łodzi filmowej.
Wybrane założenia stanowić będą podstawę do stworzenia Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową (zwaną dalej Strategią).

Opracowana przez Wykonawcę Strategia zawierać musi co najmniej następujące elementy:
1. Analizę otoczenia ŁIKF;
2. Koncepcję projektu;
3. Harmonogram finansowo-rzeczowy implementacji Strategii, z podziałem na poszczególne zadania, podzadania;
4. Rekomendacje dotyczące tego, jaka instytucja oraz w jakim terminie powinna wdrożyć określone rozwiązania, zmiany;
5. Budżet związany z implementacją Strategii podzielony na zadania, podzadania;
6. Istniejące niepożądane zjawiska (w tym zmienność otoczenia) i związane z nimi występujące lub potencjalne ryzyko, które oddziałuje i-lub w najbliższym czasie może w sposób negatywny oddziaływać na implementację Strategii.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Zamawiający, w czasie realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przewiduje prowadzenie regularnych spotkań, które będą miały na celu monitorowanie postępów prac oraz bieżącą wymianę informacji w zakresie podjętej współpracy, zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Czas: D

Data zakończenia: 05/12/2016

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości 8000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

2. FORMA, Termin i miejsce wniesienia wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP S.A. Oddział w Łodzi, ul. Rzgowska 34/36, 93-172 Łódź,
numer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp.
5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób:
WADIUM postępowanie nr 135-WR-P0-2016
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zawierać następujące elementy:
1) oznaczenie dającego zlecenie, beneficjenta gwarancji - tj. Zamawiającego, gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (wykonawców),
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),
5) nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że:
a) Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp lub
b) Wykonawca (którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub
c) Wykonawca (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lub
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
6) Postanowienia ust. 6 powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w pkt. 2e.
7) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
11.3. Utrata wadium
Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art.46 ustawy Pzp.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie:
1. WYKONAWCA musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie:
A) co najmniej dwie usługi doradztwa polegające na opracowaniu strategii na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych i/lub innym podmiotem**, o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto* (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy) każda, przy czym co najmniej jedna z ww. usług zakresem tematycznym obejmowała analizę otoczenia;
B) co najmniej dwie usługi doradztwa polegające na doradztwie finansowym i podatkowym
o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto* każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
C) co najmniej jedną usługę doradztwa polegającą na opracowaniu i,lub wdrożeniu procesów reorganizacji grupy podmiotów o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto* każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
D) co najmniej jedną usługę doradztwa polegającą na zaprojektowaniu i, lub wdrożeniu rozwiązań z zakresu digitalizacji zasobów o wartości usługi nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto* (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
E) co najmniej jedną usługę doradztwa polegającą na zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązań z zakresu magazynowania wielkopowierzchniowego, przy czym Zamawiający pod pojęciem magazynowania wielkopowierzchniowego rozumie budynki o funkcjach magazynowych,
o powierzchni magazynowej nie mniejszej niż 2 000 m2 i wysokości nie mniejszej niż 3 m, umożliwiających wprowadzenie do nich i przechowywanie obiektów o znacznej kubaturze.

* Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN
do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany,
** Zamawiający pod pojęciem jednostki sektora finansów publicznych rozumie podmioty wskazane w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938, 1646 z późn. zm.) oraz spółki prawa handlowego, przedsiębiorstwa, instytuty badawcze, banki.

2. W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, ZAMAWIAJĄCY:
zastrzega, iż minimalna liczba wykonanych usług wskazana odpowiednio w punktach od A do E jest obligatoryjnym do spełnienia warunkiem udziału w postępowaniu,
w przypadku spełnienia warunków przez więcej niż 5 Wykonawców, zastosuje punktową kwalifikację WYKONAWCÓW, w której każdy WYKONAWCA będzie mógł uzyskać maksymalnie sumę 10 (słownie: dziesięć) punktów.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
A) Kierownik zespołu doradczego:
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie,
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach kierującego zadaniami audytowymi o charakterze zapewniającym i/lub doradczym,
oraz osoba ta kierowała co najmniej dwoma projektami o charakterze doradczym i/lub wdrożeniowym o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy) każda;
B) Specjalista ds. strategii:
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie,
co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe przy opracowywaniu strategii biznesowych, w tym co najmniej jedno opracowanie o charterze strategicznym na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych i/lub innym podmiotem**, przy czym doświadczenie to obejmuje swoim zakresem również doświadczenie w zakresie analizy otoczenia;
C) Specjalista ds. ekonomiczono-finansowych:
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych,
co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane ze sporządzaniem analiz o charakterze ekonomiczno - finansowym i opracowywaniem modeli i projekcji;
D) Specjalista ds. analizy popytu:
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie w zakresie nauk ekonomicznych,
co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu analizy popytu dla przedsięwzięć;
E) Prawnik:
wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk prawniczych,
co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym doświadczenie zawodowe przy opracowaniu i/lub wdrożeniu procesów związanych z restrukturyzacją grupy podmiotów;
F) Prawnik:
wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk prawniczych,
co najmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem zawodu radcy prawnego lub adwokata, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zagadnień pomocy publicznej;
G) Specjalista IT:
wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauk informatycznych,
doświadczenie zawodowe w projektowaniu i/lub wdrażaniu rozwiązań z zakresu digitalizacji zasobów, w tym budowy infrastruktury fizycznej i logicznej w tym zakresie;
H) Specjalista ds. technicznych:
wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie techniczne,
doświadczenie zawodowe w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań z zakresu magazynowania wielkopowierzchniowego, zgodnie z definicją znaczeniową tego pojęcia nadaną przez Zamawiającego w sekcji Wiedza i doświadczenie;
I) Specjalista ds. dziedzictwa kulturowego:
wykształcenie wyższe,
co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przechowywania muzealiów (zgodnie z definicją z Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach - t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 987, z 2015 r. poz. 1505, z 2016 r. poz. 352.) oraz ochrony dziedzictwa kulturowego;
J) Specjalista ds. sektora kultury i sektora audiowizualnego:
wykształcenie co najmniej wyższe,
doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania analiz dla podmiotów z sektora audiowizualnego (co najmniej 2 analizy,raporty).

W przypadku wykształcenia zdobytego zagranicą, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte
w innych państwach z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 z późn. zm.)

* Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN
do tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia
w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany,
** Zamawiający pod pojęciem jednostki sektora finansów publicznych rozumie podmioty wskazane w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938, 1646 z późn. zm.) oraz spółki prawa handlowego, przedsiębiorstwa, instytuty badawcze, banki.
.

2. Osoby wskazane w punktach od A do J stanowią obligatoryjny do spełnienia warunek udziału w postępowaniu. Poszczególne osoby wykazane w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1, mogą łączyć kompetencje wskazane w maksymalnie w 2 punktach.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Na etapie składania przez Wykonawców Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść złożonych dokumentów, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do wniosku wypełniony i podpisany właściwy załącznik oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób zapewniający ich właściwą ochronę;
3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Na etapie zaproszenia Wykonawcy przez Zamawiającego do składania ofert:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty;
2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę;
3) Pozostałe dokumenty Wykonawca składa, zgodnie ze wzorami do SIWZ;
4)Dowód wniesienia wadium - dla formy innej niż pieniądz Zamawiający wymaga, aby kopia dokumentu (potwierdzona za zgodność z oryginałem) gwarancji
lub poręczenia była trwale złączona z ofertą, a oryginał był składany jako odrębny dokument przed upływem terminu składania ofert (oryginał może znajdować się w tej samej kopercie, co oferta, ale nie może być z nią trwale złączony).
5) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia własnego Wykonawcy w postaci jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia według Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia - dalej zwanego JEDZ (Dz.Urz. UE L 3/16), przy czym w przypadku nie dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania zastosowanie znajduje art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający może odstąpić od wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku gdy:
1) Wykonawca powołuje się w JEDZ na dostępność tych dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej i wskazuje te bazy danych, a Zamawiający samodzielnie może pobrać te dokumenty,
2) Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, które są już w posiadaniu Zamawiającego.
JEDZ złożony przez:
1) Wykonawcę - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców;
2) Podmioty trzecie - formularz JEDZ podmiotu trzeciego składa Wykonawca, jeżeli powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. JEDZ powinien być wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego . JEDZ powinien dotyczyć także weryfikacji podstaw wykluczenia. Dotyczy to sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim Podwykonawcą będzie;
3) Podwykonawcę - dotyczy podwykonawców wskazanych przez wykonawcę którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, jeżeli zamawiający w postępowaniu takiego wskazania podwykonawców wymaga. JEDZ powinien dotyczyć weryfikacji podstaw wykluczenia.
4) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy
w wysokości 5% wynagrodzenia brutto. 70 % kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy przeznaczone jest jako gwarancja zgodnego z umową wykonania usług, zaś 30% wniesionego zabezpieczenia jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady.Okres rękojmi za wady zostaje przedłużony do udzielonego przez Wykonawcę okresu gwarancji tj. na okres 36 miesięcy.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PO

Liczba wykonawców: 5

Warunki wyboru wykonawców:
1.W przypadku gdy liczba WYKONAWCÓW, którzy wykażą spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5 (słownie: pięciu) ZAMAWIAJĄCY zaprosi do składania ofert wszystkich WYKONAWCÓW spełniających te warunki;
2.W przypadku gdy więcej niż 5 (słownie: pięciu) WYKONAWCÓW wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu i uzyska taką samą ilość punktów, ZAMAWIAJĄCY zaprosi WYKONAWCÓW, którzy wykażą najwyższą liczbę wykonanych usług doradztwa, polegającego na opracowaniu strategii na rzecz podmiotu będącego jednostką sektora finansów publicznych i lub innym podmiotem*, o wartości usługi nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy) każda.
W tym przypadku Zamawiający zastosuje punktową kwalifikację WYKONAWCÓW, w której każdy WYKONAWCA będzie mógł uzyskać maksymalnie sumę 10 (słownie: dziesięć) punktów.

Dodatkowe punkty, o których mowa w punkcie drugim niniejszego ustępu - zostaną przyznane za wykonanie usług przewyższających minimalną wskazaną w nich liczbę w spełnieniu warunków udziału, po jednym punkcie za każdą usługę (max. 10 punktów). Punkty za dodatkowe doświadczenie, o których mowa, Zamawiający przyzna wyłącznie za doświadczenie własne Wykonawcy, a nie podmiotu trzeciego.

*Zamawiający pod pojęciem jednostki sektora finansów publicznych rozumie podmioty wskazane w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885, 938, 1646 z późn. zm.) oraz spółki prawa handlowego, przedsiębiorstwa, instytuty badawcze, banki.

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Niedopuszczalna jest - pod rygorem nieważności - zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w OP i SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie
w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian treści umowy dotyczących terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na:
a) niezbędną zmianę sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
c) pojawienie się okoliczności i/lub dokumentów jeśli w toku realizacji opracowania okaże się, iż należy je uwzględnić;
d) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy np. zmiany prawa, zagrożenie terrorystyczne.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
5. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących zakresach:
a) terminu wykonania przedmiotu umowy oraz obniżenie wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia przez Strony zakresu wykonywanego zamówienia o wartość proporcjonalną do zakresu zmniejszenia zamówienia;
b) podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
c) zmian organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy;
d) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez strony;
e) terminu i sposobu zapłaty wynagrodzenia w sytuacji: zmiany zasad finansowania zamówienia przez Zamawiającego, zmiany terminu wykonania zamówienia w wyniku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, zmiany przepisów prawa,
f) zmiany korzystnych dla Zamawiającego, w przypadkach, gdy potrzeba zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa lub okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy;
g) zmiana podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w OPZ i SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych
w OPZ/SIWZ,
h) zmiany personelu, o której mowa w § 14 umowy.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: METODYKA REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Znaczenie kryterium 2: 40

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ec1lodz.pl/ bipec1lodz.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
EC1 Łódź Miasto Kultury w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź

Data składania wniosków, ofert: 24/06/2016

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
EC1 Łódź Miasto Kultury w Łodzi
ul. Targowa 1/3
90-022 Łódź
Sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
722220007 (Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
722200003 (Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne)

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wartości 50% wartości brutto zamówienia w zakresie dodatnia nie więcej niż 3 łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową, które należy ująć w opracowanej Strategii funkcjonowania i współpracy wybranych łódzkich instytucji związanych z kulturą filmową, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach zgodnych z przedmiotem tego zamówienia, w szczególności z przyjętymi w zamówieniu podstawowym terminami płatności, zasadami odbioru. Szczegółowe warunki zamówienia uzupełniającego określi umowa.

Podobne przetargi

292816 / 2011-09-16 - Inny: Instytucja Kultury

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Wykonanie usługi doradczej dotyczącej badania i analizy stanu realizacji Programu Nowe Centrum Łodzi(NCŁ) wdrażanego przez Miasto Łódź na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 28 sierpnia 2007 r., przedstawienie oceny realizacji Programu w istniejącym układzie organizacyjnym oraz przedstawienie rekomendacji dotyczącej organizacji prac oraz metodyki zarządzania tymi pracami.

234951 / 2014-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie analizy obszaru zarządzania finansami miasta oraz świadczenie usług doradczych/eksperckich

136320 / 2016-05-27 - Inny: SamorzÄ…dowa instytucja kultury

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Opracowanie dokumentacji związanej z przygotowaniem realizacji projektu pn. Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym

486748 / 2013-11-27 - Inny: SamorzÄ…dowa Instytucja Kultury

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Analiza dotycząca możliwości rozszerzenia zakresu wykorzystania powierzchni użytkowych w budynku EC-1 - Wschód (Centrum Sztuki Filmowej), rewitalizowanego w ramach projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne oraz opracowanie projektu umowy pomiędzy Miastem Łódź a Instytucją Kultury EC-1 Łódź - Miasto Kultury na świadczenie usług w ogólnym interesie gospodarczym (UOIG) wraz z ustaleniem zasad obliczania rekompensaty z tytułu świadczenia UOIG

121943 / 2009-07-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Łódzkie - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Usługi doradcze dla Beneficjentów przy przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013

188595 / 2014-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Łódź, Oddział ds. Usług w Wydziale Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie analizy obszaru zarządzania finansami miasta oraz świadczenie usług doradczych/eksperckich

522294 / 2012-12-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kutnowski - Kutno (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Świadczenie doradztwa prywatyzacyjnego dla Powiatu Kutnowskiego w procesie zbycia udziałów spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. z siedzibą w Kutnie

386832 / 2013-09-24 - Inny: SamorzÄ…dowa Instytucja Kultury

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Analiza dotycząca możliwości rozszerzenia zakresu wykorzystania powierzchni użytkowych w budynku EC-1 - Wschód (Centrum Sztuki Filmowej), rewitalizowanego w ramach projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne oraz opracowanie projektu umowy pomiędzy Miastem Łódź a Instytucją Kultury EC-1 Łódź - Miasto Kultury na świadczenie usług w ogólnym interesie gospodarczym UOIG wraz z ustaleniem zasad obliczania rekompensaty z tytułu świadczenia UOIG

70180 / 2009-03-19 - Inny: Park Przemysłowo Technologiczny Instytucja Otoczenia Biznesu

Bełchatowsko-Kleszczowski Park Przemysłowo-Technologiczny Sp. z o.o. - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Usługi doradcze w ramach realizowanego projektu: Własna Firma - Szansa na sukces III, POKL 2007-2013, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

43936 / 2013-02-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kutnowski - Kutno (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Świadczenie doradztwa prywatyzacyjnego dla Powiatu Kutnowskiego w procesie zbycia udziałów spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. z siedzibą w Kutnie

212541 / 2013-10-11 - Inny: SamorzÄ…dowa Instytucja Kultury

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Analiza dotycząca możliwości rozszerzenia zakresu wykorzystania powierzchni użytkowych w budynku EC-1 - Wschód (Centrum Sztuki Filmowej), rewitalizowanego w ramach projektu pn. Rewitalizacja EC-1 i jej adaptacja na cele kulturalno-artystyczne oraz opracowanie projektu umowy pomiędzy Miastem Łódź a Instytucją Kultury EC-1 Łódź - Miasto Kultury na świadczenie usług w ogólnym interesie gospodarczym (UOIG) wraz z ustaleniem zasad obliczania rekompensaty z tytułu świadczenia UOIG.

120116 / 2009-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Łódzkie - Łódź (łódzkie)
CPV: 794000008 (Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne)
Usługi doradcze dla Beneficjentów przy przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013