Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

367414 / 2012-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Purda (Purda)

usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych Gminy Purda

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Gminę Purda w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrekcje placówek. Prowadzący zajęcia ponosi pełną odpowiedzialność za:
a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć,
b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest:
1.przygotować program pracy:
a.w oparciu o wytyczne dyrekcji szkoły,
b.uwzględniający potrzeby uczniów w realizowanym zadaniu,
2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć
3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.
Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie):

Część 1:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 2:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 3:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 4:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 5:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 6:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 7:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 8:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 9:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, rozwój pisania poprzez zabawę (komiksy, bajki, dziennikarstwo). Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 10:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, przygotowanie kampanii reklamowych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 11:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, interaktywne zabawy i ćwiczenia ortograficzne. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 12:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, interaktywne zabawy i ćwiczenia ortograficzne. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 13:
Innowacyjne zajęcia z przyrody Na tropach sekretów przyrody w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia terenowo-eksperymentalne. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywnymi - uczniowie będą przeprowadzać eksperymenty, doświadczenia, prowadzić hodowle i obserwacje oraz korzystać ze sprzętu interaktywnego. Częścią zajęć będą wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 14:
Innowacyjne zajęcia z przyrody Na tropach sekretów przyrody w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia terenowo-eksperymentalne. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywnymi - uczniowie będą przeprowadzać eksperymenty, doświadczenia, prowadzić hodowle i obserwacje oraz korzystać ze sprzętu interaktywnego. Częścią zajęć będą wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 15:
Innowacyjne zajęcia z historii Żywe lekcje historii w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia będą realizowane przez dramę i inscenizację wybranych wydarzeń, projekty grupowe (wykonanie modeli plastycznych). Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 16:
Innowacyjne zajęcia teatralne Tworzymy baśnie w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia będą realizowane poprzez inscenizacje, wycieczki, przygotowanie rekwizytów i warsztaty prowadzą do poznania teatru. Planuje się wspólne warsztaty z animatorem teatru lalkowego / aktorem. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 17:
Zajęcia z równości szans kobiet i mężczyzn w: Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach, Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim, Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie, Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Warsztaty na temat stereotypów postrzegania płci, norm zachowań i ról kobiet i mężczyzn. Forma pogadanek, dyskusji, warsztatów i scenek sytuacyjnych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 32 godzin lekcyjnych (8 grup po 2 godziny, w każdym roku szkolnym - w każdej szkole po 2 grupy rocznie).

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 367414

Data publikacji: 2012-09-26

Nazwa: Gmina Purda

Miejscowość: Purda

Kod pocztowy: 11-030

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 89 5122223

Numer faxu: 89 5122280

Adres strony internetowej: www.purda.pl, www.bip.purda.pl

Regon: 51074318900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych Gminy Purda

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Gminę Purda w ramach projektu Klub Młodych Omnibusów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez dyrekcje placówek. Prowadzący zajęcia ponosi pełną odpowiedzialność za:
a.bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć,
b.jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
c.szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest:
1.przygotować program pracy:
a.w oparciu o wytyczne dyrekcji szkoły,
b.uwzględniający potrzeby uczniów w realizowanym zadaniu,
2.prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć
3.po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.
Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie):

Część 1:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 2:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (1 grupa po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 3:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 4:
Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego Klub młodych filologó w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone metodą komunikatywną z wykorzystaniem dramy, programów multimedialnych oraz przyborów plastycznych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 240 godzin lekcyjnych (2 grupy po 60 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 5:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 6:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 7:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 8:
Innowacyjne zajęcia z matematyki Kraina matematyki w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem tablic interaktywnych i programów komputerowych, poprzez zabawę i pokazanie wykorzystania matematyki w życiu codziennym. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 9:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, rozwój pisania poprzez zabawę (komiksy, bajki, dziennikarstwo). Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 10:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, przygotowanie kampanii reklamowych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 11:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, interaktywne zabawy i ćwiczenia ortograficzne. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 120 godzin lekcyjnych (2 grupy po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 12:
Innowacyjne zajęcia z języka polskiego Zabawy z językiem polskim w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia mają być prowadzone z użyciem zestawów multimedialnych i programów komputerowych, interaktywne zabawy i ćwiczenia ortograficzne. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 13:
Innowacyjne zajęcia z przyrody Na tropach sekretów przyrody w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia terenowo-eksperymentalne. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywnymi - uczniowie będą przeprowadzać eksperymenty, doświadczenia, prowadzić hodowle i obserwacje oraz korzystać ze sprzętu interaktywnego. Częścią zajęć będą wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 14:
Innowacyjne zajęcia z przyrody Na tropach sekretów przyrody w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia terenowo-eksperymentalne. Zajęcia mają być prowadzone metodami aktywnymi - uczniowie będą przeprowadzać eksperymenty, doświadczenia, prowadzić hodowle i obserwacje oraz korzystać ze sprzętu interaktywnego. Częścią zajęć będą wycieczki. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 15:
Innowacyjne zajęcia z historii Żywe lekcje historii w Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach. Zajęcia będą realizowane przez dramę i inscenizację wybranych wydarzeń, projekty grupowe (wykonanie modeli plastycznych). Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 16:
Innowacyjne zajęcia teatralne Tworzymy baśnie w Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Zajęcia będą realizowane poprzez inscenizacje, wycieczki, przygotowanie rekwizytów i warsztaty prowadzą do poznania teatru. Planuje się wspólne warsztaty z animatorem teatru lalkowego / aktorem. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych (1 grupa po 30 godzin, w każdym roku szkolnym).

Część 17:
Zajęcia z równości szans kobiet i mężczyzn w: Szkole Podstawowej im. Franciszka Barcza w Butrynach, Szkole Podstawowej w Klebarku Wielkim, Szkole Podstawowej im. Tadeusza Pezały w Purdzie, Szkole Podstawowej w Szczęsnem. Warsztaty na temat stereotypów postrzegania płci, norm zachowań i ról kobiet i mężczyzn. Forma pogadanek, dyskusji, warsztatów i scenek sytuacyjnych. Zajęcia w 2 latach szkolnych będą trwały w sumie 32 godzin lekcyjnych (8 grup po 2 godziny, w każdym roku szkolnym - w każdej szkole po 2 grupy rocznie).

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 17

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
3.1.Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
5.1.1.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w pkt. 6.1 oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3 SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Potencjał techniczny:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego -spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt. 6.3. SIWZ
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.1.1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji, lub którzy złożyli dokumenty i oświadczenia, wskazane w punkcie VI specyfikacji, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu składania ofert.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

inne_dokumenty:
6.1W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) wykonawcy mają dostarczyć:
1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
2.aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.2W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji).
6.3W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków dotyczących:
1.posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2.posiadania wiedzy i doświadczenia,
3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
Wykonawcy mają dostarczyć:
1.oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, (Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji),
2.Część 1-16, 21 dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające:
a.wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
b.stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
3.Część 17-20 dokumenty osoby wykonującej usługę potwierdzające:
a.wykształcenie wyższe na kierunkach pedagogika lub psychologia,
b.stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego,
5.1.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisy § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.purda.pl, www.bip.purda.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Urząd Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19

Data składania wniosków, ofert: 04/10/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Sekretariat Urzedu Gminy w Purdzie, 11-030 Purda 19

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

340218 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć fizyki: Fizykę mam za przyjaciela, nie straszna mi era inżyniera w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/9/09

336897 / 2011-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Szkół i Przedszkoli - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III w Gminie Biskupiec

41134 / 2015-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla szkół podstawowych w gminie Wydminy

436336 / 2011-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście i gminie Miłomłyn

80264 / 2013-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Lubawa - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Lubawie w roku szkolnym 2012/2013r.

336806 / 2011-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Szczytno - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu na rzecz realizacji projektu pt.: Równajmy do lepszych zajęć socjoterapeutyczno-pedagogicznych w formie zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2011-2012, 2012-2013 i 2013-2014 dla uczniów klas IV, V i VI Szkoły Podstawowej w Wawrochach, dla której organem prowadzącym jest Gmina Szczytno.

94912 / 2013-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Bartoszyce - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie socjoterapeutycznych zajęć pozalekcyjnych w klasach I - III w Szkole Podstawowej w Galinach wramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

340204 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć języka angielskiego: Jeśli chcesz lepiej poznać angielski, słuchaj i ucz się poprzez piosenki w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/5/09

164109 / 2014-07-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Szkół i Przedszkoli - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć z matematyki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Biskupcu oraz zajęć z biologii w Zespole Szkół w Kobułtach - Gimnazjum z podziałem na zadania.

324758 / 2011-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Powiedz mi, a zapomnę; pokaż mi, a zapamiętam; zaangażuj mnie, a zrozumiem

339414 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć profilaktyczno-wychowawczych: Nie pozwól wpuścić się w maliny oraz warsztatów zawodoznawczych: Pomyśl dziś o swojej przyszłości w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/1/09

53186 / 2015-03-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Opiekun zajęć wspierających aktywność artystyczno-ruchową Jak ryba w wodzie dla szkół podstawowych w gminie Wydminy.

339468 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć praktyczno-technicznych: Technika rąk i mózgu gimnastyka oraz warsztatów zawodoznawczych: Pomyśl dziś o swojej przyszłości w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/2/09

34029 / 2012-02-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne - w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

340222 / 2009-09-30 - Inny: Edukacja

Gimnazjum Samorządowe nr 1 Iława - Iława (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
na usługę prowadzenia zajęć geografii: Przyjdź na geografię , a nie zgubisz się na mapie w ramach projektu: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Postępowanie znak: GS1/341/ZP/10/09

392162 / 2011-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miłomłyn - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w mieście i gminie Miłomłyn

323427 / 2011-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Ostróda - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych

13174 / 2014-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Nidzicki - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu EduStrefa w Nidzicy w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Nidzicy