18482 / 2014-01-16 - Administracja samorządowa / Gmina Włocławek (Włocławek)
Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Włocławek w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn. Nauka szansą dzieci z Gminy Włocławek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis zamówienia
Realizacja zajęć pozalekcyjnych Zajęcia przewidziane do realizacji w Szkole Podstawowej w Smólniku 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.), 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.), 3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć(60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.), 5. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodniczo liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: polonistycznie liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 7. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystycznie liczba grup1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć(45 min.). Zajęcia przewidziane do realizacji w Szkole Podstawowej w Kruszynie 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup1,liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.). Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą realizowane na terenie szkół objętych projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dla każdej ze szkół, zawierający co najmniej: terminy realizacji zajęć (dni, godziny), nauczyciela prowadzącego, wykaz uczestników w grupie
Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkół, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek: przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem, prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia końcowych ocen uczestników zajęć
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013 r. poz. 1207). Dostawa materiałów edukacyjnych Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Smólniku 1) Pomoc dydaktyczna na poziomie dla uczniów bardziej zaawansowanych w czytaniu. Służy do usprawniania u dzieci widzenia obuocznego, koncentracji, uwagi wzrokowej. Pakowane w wygodne pudełko tekturowe ułatwiające przechowywanie. W zestawie znajdują się dodatkowo instrukcja i 4 tablice do ćwiczeń z różnymi tekstami. szt. 6 2) Zestaw składający się z 8 kart o wym. 29,7 x 10,5 cm służący do zabawy polegającej na ułożeniu z klocków zawierających literki wyrazów będących podpisem do ilustracji znajdującej się na karcie z liter na niej wymienionych. szt. 6 3) Zestaw składający się z 75 kart (15 kart z ilustracjami + 60 kart z tekstami) umożliwiający ćwiczenia mowy. Pięć serii ilustracji wraz z tekstami obrazującymi wspomaga budowanie poprawnych gramatycznie zdań oraz niweluje trudności w porozumiewaniu się. szt. 5 4) Pomoc dydaktyczna poprawiająca u dzieci umiejętności manualne, koordynację wzrokowo-ruchową, twórcze myślenie, znajdowanie różnic i podobieństw. Ćwiczenia polegają m.in. na odwzorowywaniu obrazków znajdujących się na 20 kartach przy pomocy kolorowych elementów w różnych kształtach. W skład zestawu wchodzi 20 kart, kolorowe elementy, drewniane opakowanie. szt. 6 5) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie dodawania i odejmowania do 20. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 6 6) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie dodawania i odejmowania do 100. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt.6 7) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie mnożenia i dzielenia do 100. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt.6 8) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie miar wagowych. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 8 9) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie miar długości. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 8 10) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie sekund, minut i godzin. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania.szt. 8
11) Waga metalowa wym. 14 x 17 x 40 cm max ciężar 2 kg. nie zawiera odważników szt.1 12) Zestaw 10 odważników w pudełku: 2 x 1 g 2 x 2 g 2 x 5 g 2 x 10 g 1 x 20 g 1 x 50 g szt.3 13) Mata przeznaczona do fizykoterapii oraz ćwiczeń psychoruchowych. Pokryta wypustkami stymulującymi receptory oraz układ krążenia. Waga 4kg, wymiary 120cmx60cm, szt. 4 14) Specjalistyczne oprogramowanie wspomagające profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną, pozwalające na przeprowadzenie profesjonalnej, efektywnej i atrakcyjnej dla dziecka terapii trudności w nauce czytania i pisania. Oprogramowanie musi składać się z modułu wspomagającego diagnozę oraz modułu terapeutycznego.szt.2 b) Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Kruszynie 15) Pakiet multimedialny służący do rozszerzonej terapii logopedycznej. Program ten musi zawierać: - 14 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg szumiący: moduł podstawowy, Szereg syczący: moduł podstawowy, Szereg ciszący: moduł podstawowy, Szereg szumiący: moduł profesjonalny, Szereg syczący: moduł profesjonalny, Szereg ciszący: moduł profesjonalny, Różnicowanie szeregów, Głoska r: moduł podstawowy, Głoski r, l: moduł profesjonalny, Głoski tylnojęzykowe k, g, h, Mowa bezdźwięczna, Sfonem, Echokorektor, Trening logopedyczny-Aplikacja logopedy z Modułem diagnostycznym - zestaw pomocy dydaktycznych - profesjonalny mikrofon , szt 1 16) Komplet 68 kart (12,5 x 11 cm) ćwiczący spostrzegawczość i logiczne myślenie. Składający się z obrazków przedstawiających nietypowe sytuacje pełne nieścisłości. szt. 1 17) Zestaw 252 obrazków i wyrazów na kartonikach do badania i doskonalenia słuchu fonemowego dzieci., szt. 1 18) Trójelementowe puzzle nie stanowiące całości pod względem tematycznym, ale odnoszące się do określonych zależności. Zadaniem dziecka jest wybranie 3 właściwych kart, wykorzystując logiczne myślenie i odwołując się do swojej wiedzy o świecie., szt. 1 19) Puzzle logopedyczne zawierające materiał ćwiczeniowy utrwalający prawidłową wymowę, utrwalający wiedzę, rozwijający spostrzegawczość i wyobraźnię, kształtujący umiejętność określania stosunków przestrzennych pomiędzy elementami, rozwijający umiejętność logicznego myślenia i zapamiętywania, wzmacniający koncentrację. Komplet składający się z 2 zestawów ćwiczeń oraz 2 kompletów puzzli. , szt.1 20) Puzzle logopedyczne zawierające materiał ćwiczeniowy . Komplet składający się z 2 zestawów ćwiczeń oraz 2 kompletów puzzli. Zestaw zawierający materiał językowy do utrwalania właściwej wymowy głosek: j, ł, ch, n, m, ich poprawnego czytania, pisania oraz dzielenia wyrazów na sylaby., szt.1 21) Gra skojarzeniowa przeznaczona do nauki odpowiedniej postawy i zachowania w stosunku do kolegów z klasy. Polegająca na dopasowaniu 17 par różnych postaw i określenia, co jest właściwe, a co nie. W zestawie: 34 karty (9 x 9 cm) oraz przewodnik metodyczny., szt. 1 22) Piłka do masażu z kolcami - mała śr.16 cm, szt. 1 23) Piłka do masażu z kolcami Śr. 11cm, szt. 1 24) Piłka do masażu z kolcami Śr. 9cm, szt. 1 25) Elastyczna piłeczka do zabawy i gimnastyki dłoni. Wypełniona twardym, ruchomym granulatem stymulująca zakończenia nerwowe na skórze. Wykorzystywana do automasażu, stymulująca odnowienie wrażeń czuciowych. Średnica 7 cm., szt. 2 26) Miękki kolczasty wałeczek z przeznaczeniem do ćwiczeń wzmacniających mięśnie palców, dłoni, przedramienia, ramienia, a także do masażu relaksującego. Waga 250 g., szt. 1 27) Gra polegająca na układaniu dziecięcych twarzy z elementów, które dzieci wybierają po wyrzuceniu 3 kostek. Po złożeniu obrazka w całość opisują wyrażane emocje. W zestawie 21 elementów. Wym. opakowania: 22,5 x 22,5 x 4,5 cm, szt.1 28) Zestaw 5 małych i 5 dużych dysków przeznaczony do budowania ścieżki zdrowia dla małych stóp. Intensywne kolory oraz różne faktury zapewniają stymulację wielozmysłową. Wym. 27 x 5 cm oraz 11 x 5 cm. , szt.1 29) Pojazd dla przedszkolaków, kształtujący sylwetkę. Wym.: 41 x 31 cm., szt.1 30) Platforma równoważna - koło. Śr.: 40 cm, + 3 piłki. Obciążenie do 80 kg., szt. 1 31) Mały mikrofon bezprzewodowy MP3 z możliwością nagrywania (4h dźwięku wysokiej jakości) i odtwarzania. Wyposażony w wejście USB (schowane w końcówce rączki), W zestawie smycz oraz kabel USB. Wym.: śr. 4,3 cm, dł. 13 cm., szt.1 32) Pomoc dydaktyczna polegająca na zabawie latającym jajem. Doskonali zręczność, koncentrację uwagi, spryt, spostrzegawczość ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność przewidywania. Przy okazji uczestnik, zupełnie nieświadomie, ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność przewidywania. Przy okazji uczestnik, zupełnie nieświadomie, wykonuje wiele ćwiczeń fizycznych. Długość sznurka: 220 cm, wym. jaja: 20 x 13 cm, szt. 1 33) Zestaw 50 kart demonstracyjnych z różnego typu ubraniami, butami. Karty wykonane z lakierowanej tektury wysokiej jakości. Wym.: 20,9 x 14,9 cm. Całość zapakowana w trwałe opakowanie (22,5 x 16 x 6,4 cm) ze specjalnym systemem otwierania., szt. 1 34) Piłki - woreczki rehabilitacyjne do ćwiczeń równoważnych. Zestaw zawierający 6 sztuk woreczków. Waga: 300 g., szt.1 35) Piłka do masażu z wypustkami. Maksymalne obciążenie 150 kg.Wym.: śr. 40 cm., szt.1 36) Piłka na sznurku z przeznaczaniem do ćwiczeń ruchowych, kształtowania precyzji ruchu, zręczności, sprytu oraz umiejętności panowania nad własnym ciałem. Śr. piłki 20 cm, dł. linki 150 cm, szt. 2 37) Piłki wypełnione kuleczkami z PVC i nietoksycznym żelem umożliwiające przemieszczanie się kulek podczas ściskania. W zestawie 3 szt. Śr.: 10 cm., szt. 1 38) Pomoc składająca się z 3 elastycznych krążków z kolcami o różnej twardości zapewniających kojącą stymulację dotykową (poprzez skręcanie, ściskanie, kręcenie), rozwijanie mięśni śródręcza. Śr. 15 cm, gr. 3 cm., szt. 1 39) Ściskacz sensoryczny pobudzający krążenie krwi w dłoniach i palcach, wzmacniający mięśnie, masujący dłoń. W zestawie 6 szt. o śr. 6,5 cm i gr. 1,3 cm., szt.1 40) Pomoc dydaktyczna polegająca na łapaniu piłki ćwicząca koordynację wzrokowo ruchową, zręczność, spostrzegawczość, doskonaląca szybkość reakcji. Zawartość zestawu: 3 szt. pomocy do łapania piłek Dł. 38 cm, śr. piłki: 7 cm., szt.1 41) Multimedialne oprogramowanie do nauki czytania i pisania. Program zawierający różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narrację, dostosowane do wieku odbiorcy, wprowadzające go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów. Program zawierający ćwiczenia o narastającym poziomie trudności, rozwijające kreatywność oraz umiejętność kojarzenia pojęć, a także doskonalące koncentrację. Pomoc zawierająca zagadnienia : rozpoznawania i pisania wszystkich liter polskiego alfabetu, składania liter, sylab i głosek w wyrazy, nauki pisania i czytania wyrazów, czytania i rozumienia zdań o zróżnicowanej budowie gramatycznej i składniowej, rozumienia sensu wypowiedzi i ciągu przyczynowo - skutkowego, tworzenia tekstów., szt.1 42) Logiczna gra matematyczna doskonaląca i rozwijająca umiejętności matematyczne. W zestawie: 104 plastikowe kostki o wym. 2,5 x 3,9 x 0,5 cm z liczbami 1-13 w 4 kolorach, w tym 2 kostki-joker oraz 4 czarne stojące podstawki o wym. 33,5 x 9 cm. Gra przeznaczona dla 2-4 osób., szt. 1 43) Pakiet 18 zeszytów pozwalających poznać wszystkie litery polskiego alfabetu, wcześnie rozpocząć naukę czytania, zwiększać zasób słownictwa, opanować strukturę czytania ze zrozumieniem, nauczyć się w przyszłości pisowni trudnych wyrazów. Zawartość: 18 zeszytów, szt. 2 44) Tarcza z znajdującymi się na jej obwodzie sylabami początkowymi i końcowymi, w środku z sylabą powtarzającą się we wszystkich wyrazach. W zestawie: 30 tarcz oraz pomoce ułatwiające łączenie odpowiednich sylab w wyrazy: strzała oraz tarcza z okienkiem., szt.6 45) Zestaw klocków z alfabetem (bez polskich znaków) do wykorzystania w czasie zabaw językowych m.in. do układanek wyrazowych o różnym stopniu trudności w jęz. polskim i angielskim. 135 el., szt. 4 46) Pomoc dydaktyczna składająca się z klocków z polskimi literami w dwóch klasycznych kolorach: czerwone samogłoski i niebieskie spółgłoski. 146 el., szt. 4 47) Duży zestaw klocków do zajęć matematycznych: nauka liczenia porównywanie wielkości i ilości dodawanie i odejmowanie. Pomoc składająca się z 259 el. oraz kart pracy. szt.4 48) Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od 7 do 100 lat. W skład zestawu wchodzą: sztywna, lakierowana plansza, 108 plakietek z obrazkami produktów, pieniążki do gry, 4 koszyczki na zakupy, 4 różnokolorowe pionki, 2 kostki do gry,25 kart niespodzianek, instrukcja., szt.2 49) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym występują 4 plansze o wym. 98 x 17 cm wykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. Gra dla dzieci od 6 roku życia; w zestawie podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym, szt. 2 50) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym występują 4 plansze o wym. 98 x 17 cm wykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. Z grafiką oraz szerokością linii (1cm) przeznaczony jest dla małych dzieci od 4 roku życia;, szt. 2 51) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym też występują 4 plansze o wym. 98 x 17cmwykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. w zestawie: podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym; gruszki; wisienki, szt. 2 52) Domino, w którym każdej kostce znajdują się dwie sylaby otwarte. Gra polega na łączeniu kostek z takimi samymi sylabami. wym. kostki 3 5 x 7 cm zawartość 24 kostki, szt. 3 53) Zestaw 136 dwustronnych kartoników służących do układania w puzzle podzielnych na cztery kategorie: trzysylabowe wyrazy, dwusylabowe wyrazy. małe i duże litery, wyrazy ilustrowane obrazkami. Zestaw zawiera instrukcję przykładowych zabaw i ćwiczeń., szt.3 54) Jest to zestaw uświadamiający że te same sylaby mogą tworzyć różne wyrazy. Komplet 24 klocków wym. 3 5x7cm z dwuliterowymi sylabami otwartymi. Zadaniem dziecka jest układanie z nich wyrazów., szt. 4 55) Matematyczna gra ruchowa w formie maty podłogowej do nauki dodawania i odejmowania w zakresie 12. Mata winylowa o wym. 122 x 152 cm; 2 kostki piankowe z liczbami (dł. boku 12 7 cm); 1 kostka piankowa ze znakami plus i minus (dł. boku 12 7 cm); 28 kartonowych żetonów, szt. 1 56) Waga metalowa wym. 14 x 17 x 40 cm max ciężar 2 kg. nie zawiera odważników, szt. 1 57) Zestaw 10 odważników w pudełku: 2 x 1 g 2 x 2 g 2 x 5 g 2 x 10 g 1 x 20 g 1 x 50 g, szt. 1 58) Mata z dwoma ruchomymi wskazówkami: godzinową i minutową umożliwiającym ćwiczenia odczytywania i zapisywania czasu. Mata winylowa o boku 137 cm; 2 nadmuchiwane kostki o boku 12 cm, szt.1 59) Mapa o wadze 2,140 kg przedstawiająca Europę z zaznaczonymi kolorowymi państwami, które można dopasowywać do ich konturów., szt.1 60) Zestaw instrumentów tamburyn, tamburyn z membraną, 5 trójkątów (10-20 cm), 2 drewniane marakasy, duże guiro z tarką, 2 tonblok, 2 tony tonblok (1 ton). Zestaw spakowany w wygodną torbę z trwałej tkaniny wyposażoną w zamek, ułatwiającą transportowanie instrumentów., szt.1 61) Plansze edukacyjne do nauki języka angielskiego wykonane z tektury w formie 4 sezonowych drzew (wys. 63 5 cm)., szt.1 62) 10 plansz w 3 linie (tło czarne, linie białe - rewers czarny), do ćwiczeń grafomotorycznych (kreślenie liter) z wykorzystaniem białego ołówka. tablice zmywalne na mokro. wym. 20,5 x 24,5 cm, szt.4 63) Białe ołówki do rysowania na tablicach zmywalnych 12 szt., szt.10 64) Składanka harmonijkowa w formie gąsienicy zawierająca 40 suwaków z powtarzającą się sylabą początkową (nagłosową) oraz 40 z powtarzającą się sylabą końcową (wygłosową)., szt.4 65) Basen piankowy o wymiarach wym. 2 x 2 x 0,6 m - pow. wewn. 2,6 m2 wypełniony 4000 plastikowymi piłeczkami o śr. 6,5 cm. , szt.1 66) Kolorowe ślady stóp . 6 par wym. 22,5 cm Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 67) Kolorowe ślady dłoni. 6 par wym. 22,5 cm Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 68) Kolorowe kreski 6 szt. dł. 34,5 cm szer. 7,2 cm. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt. 4 69) Kolorowe proste strzałki 6 szt. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 70) Lakierowane karty połączone w książeczkę. Służące do nauki się rozróżniania tworzywa: szkło drewno plastik tkanina papier oraz przyporządkowywania przedmiotów z nich zrobionych. wym. 28,5 x 10,5 cm, szt.1 71) Kolorowe kierunkowe strzałki 6 szt. 6 kolorów szer. 9 cm. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt. 4 72) Zestaw 48 zdjęć które tworzą logiczne pary do wykorzystania przy zabawach edukacyjnych. 48 zdjęć o wym. 10 x 15 cm, szt.1 73) Układanka logopedyczna w formie piramidy. Zawiera 25 trójkątów z wyrazami, literami. Zabawa uczy prawidłowej wymowy głosek: b-p, d-t, w-f. Wym. trójkątów: 8 x 8 x 8 cm. Wym. opakowania: 17,4 x 4 cm., szt. 1
Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Włocławek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru.
Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla dzieci ze szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne dla dzieci.
Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia.
Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Ponadto, do obowiązków wykonawcy należało będzie opracowanie informacji do Wniosku beneficjenta o płatność POKL w zakresie: postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia, w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 18482
Data publikacji: 2014-01-16
Nazwa: Gmina Włocławek
Ulica: ul. Królewiecka 7
Numer domu: 7
Miejscowość: Włocławek
Kod pocztowy: 87-800
Województwo / kraj: kujawsko-pomorskie
Numer telefonu: 0-54 230 53 00; 230 53 37
Numer faxu: 054 230 53 53
Adres strony internetowej: www.gmina.wloclawek.pl
Regon: 00055129500000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Włocławek w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn. Nauka szansą dzieci z Gminy Włocławek współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Realizacja zajęć pozalekcyjnych Zajęcia przewidziane do realizacji w Szkole Podstawowej w Smólniku 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.), 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.), 3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć(60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.), 5. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodniczo liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 6. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: polonistycznie liczba grup 1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 7. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: artystycznie liczba grup1, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć(45 min.). Zajęcia przewidziane do realizacji w Szkole Podstawowej w Kruszynie 1. zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych liczba grup1,liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (45 min.) 3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.) 4. gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy liczba grup 2, liczba godzin zajęć na grupę 30, długość 1 godziny zajęć (60 min.). Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2013/2014. Zajęcia będą realizowane na terenie szkół objętych projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dla każdej ze szkół, zawierający co najmniej: terminy realizacji zajęć (dni, godziny), nauczyciela prowadzącego, wykaz uczestników w grupie
Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkół, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek: przygotowania programów poszczególnych zajęć uwzględniających indywidualną pracę z uczniem, prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, prowadzenia dzienników zajęć (jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia końcowych ocen uczestników zajęć
Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013 r. poz. 1207). Dostawa materiałów edukacyjnych Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Smólniku 1) Pomoc dydaktyczna na poziomie dla uczniów bardziej zaawansowanych w czytaniu. Służy do usprawniania u dzieci widzenia obuocznego, koncentracji, uwagi wzrokowej. Pakowane w wygodne pudełko tekturowe ułatwiające przechowywanie. W zestawie znajdują się dodatkowo instrukcja i 4 tablice do ćwiczeń z różnymi tekstami. szt. 6 2) Zestaw składający się z 8 kart o wym. 29,7 x 10,5 cm służący do zabawy polegającej na ułożeniu z klocków zawierających literki wyrazów będących podpisem do ilustracji znajdującej się na karcie z liter na niej wymienionych. szt. 6 3) Zestaw składający się z 75 kart (15 kart z ilustracjami + 60 kart z tekstami) umożliwiający ćwiczenia mowy. Pięć serii ilustracji wraz z tekstami obrazującymi wspomaga budowanie poprawnych gramatycznie zdań oraz niweluje trudności w porozumiewaniu się. szt. 5 4) Pomoc dydaktyczna poprawiająca u dzieci umiejętności manualne, koordynację wzrokowo-ruchową, twórcze myślenie, znajdowanie różnic i podobieństw. Ćwiczenia polegają m.in. na odwzorowywaniu obrazków znajdujących się na 20 kartach przy pomocy kolorowych elementów w różnych kształtach. W skład zestawu wchodzi 20 kart, kolorowe elementy, drewniane opakowanie. szt. 6 5) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie dodawania i odejmowania do 20. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 6 6) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie dodawania i odejmowania do 100. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt.6 7) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie mnożenia i dzielenia do 100. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt.6 8) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie miar wagowych. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 8 9) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie miar długości. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania. szt. 8 10) Układanki edukacyjne, składające się z trójkątnych elementów, na których bokach zapisane są zadania bądź odpowiedzi w zakresie sekund, minut i godzin. Zabawa polega na układaniu trójkątów tak, aby do zadań dopasować odpowiedzi tworząc z trójkątów odpowiednią figurę. Zestaw zawiera 2 układanki po 24 elementy; łącznie 48 kart (o boku 6 cm) w pudełku z wkładką do sortowania.szt. 8
11) Waga metalowa wym. 14 x 17 x 40 cm max ciężar 2 kg. nie zawiera odważników szt.1 12) Zestaw 10 odważników w pudełku: 2 x 1 g 2 x 2 g 2 x 5 g 2 x 10 g 1 x 20 g 1 x 50 g szt.3 13) Mata przeznaczona do fizykoterapii oraz ćwiczeń psychoruchowych. Pokryta wypustkami stymulującymi receptory oraz układ krążenia. Waga 4kg, wymiary 120cmx60cm, szt. 4 14) Specjalistyczne oprogramowanie wspomagające profilaktykę, diagnozę i terapię pedagogiczną, pozwalające na przeprowadzenie profesjonalnej, efektywnej i atrakcyjnej dla dziecka terapii trudności w nauce czytania i pisania. Oprogramowanie musi składać się z modułu wspomagającego diagnozę oraz modułu terapeutycznego.szt.2 b) Materiały dydaktyczne do realizacji zajęć w Szkole Podstawowej w Kruszynie 15) Pakiet multimedialny służący do rozszerzonej terapii logopedycznej. Program ten musi zawierać: - 14 programów do diagnozy i terapii logopedycznej: Szereg szumiący: moduł podstawowy, Szereg syczący: moduł podstawowy, Szereg ciszący: moduł podstawowy, Szereg szumiący: moduł profesjonalny, Szereg syczący: moduł profesjonalny, Szereg ciszący: moduł profesjonalny, Różnicowanie szeregów, Głoska r: moduł podstawowy, Głoski r, l: moduł profesjonalny, Głoski tylnojęzykowe k, g, h, Mowa bezdźwięczna, Sfonem, Echokorektor, Trening logopedyczny-Aplikacja logopedy z Modułem diagnostycznym - zestaw pomocy dydaktycznych - profesjonalny mikrofon , szt 1 16) Komplet 68 kart (12,5 x 11 cm) ćwiczący spostrzegawczość i logiczne myślenie. Składający się z obrazków przedstawiających nietypowe sytuacje pełne nieścisłości. szt. 1 17) Zestaw 252 obrazków i wyrazów na kartonikach do badania i doskonalenia słuchu fonemowego dzieci., szt. 1 18) Trójelementowe puzzle nie stanowiące całości pod względem tematycznym, ale odnoszące się do określonych zależności. Zadaniem dziecka jest wybranie 3 właściwych kart, wykorzystując logiczne myślenie i odwołując się do swojej wiedzy o świecie., szt. 1 19) Puzzle logopedyczne zawierające materiał ćwiczeniowy utrwalający prawidłową wymowę, utrwalający wiedzę, rozwijający spostrzegawczość i wyobraźnię, kształtujący umiejętność określania stosunków przestrzennych pomiędzy elementami, rozwijający umiejętność logicznego myślenia i zapamiętywania, wzmacniający koncentrację. Komplet składający się z 2 zestawów ćwiczeń oraz 2 kompletów puzzli. , szt.1 20) Puzzle logopedyczne zawierające materiał ćwiczeniowy . Komplet składający się z 2 zestawów ćwiczeń oraz 2 kompletów puzzli. Zestaw zawierający materiał językowy do utrwalania właściwej wymowy głosek: j, ł, ch, n, m, ich poprawnego czytania, pisania oraz dzielenia wyrazów na sylaby., szt.1 21) Gra skojarzeniowa przeznaczona do nauki odpowiedniej postawy i zachowania w stosunku do kolegów z klasy. Polegająca na dopasowaniu 17 par różnych postaw i określenia, co jest właściwe, a co nie. W zestawie: 34 karty (9 x 9 cm) oraz przewodnik metodyczny., szt. 1 22) Piłka do masażu z kolcami - mała śr.16 cm, szt. 1 23) Piłka do masażu z kolcami Śr. 11cm, szt. 1 24) Piłka do masażu z kolcami Śr. 9cm, szt. 1 25) Elastyczna piłeczka do zabawy i gimnastyki dłoni. Wypełniona twardym, ruchomym granulatem stymulująca zakończenia nerwowe na skórze. Wykorzystywana do automasażu, stymulująca odnowienie wrażeń czuciowych. Średnica 7 cm., szt. 2 26) Miękki kolczasty wałeczek z przeznaczeniem do ćwiczeń wzmacniających mięśnie palców, dłoni, przedramienia, ramienia, a także do masażu relaksującego. Waga 250 g., szt. 1 27) Gra polegająca na układaniu dziecięcych twarzy z elementów, które dzieci wybierają po wyrzuceniu 3 kostek. Po złożeniu obrazka w całość opisują wyrażane emocje. W zestawie 21 elementów. Wym. opakowania: 22,5 x 22,5 x 4,5 cm, szt.1 28) Zestaw 5 małych i 5 dużych dysków przeznaczony do budowania ścieżki zdrowia dla małych stóp. Intensywne kolory oraz różne faktury zapewniają stymulację wielozmysłową. Wym. 27 x 5 cm oraz 11 x 5 cm. , szt.1 29) Pojazd dla przedszkolaków, kształtujący sylwetkę. Wym.: 41 x 31 cm., szt.1 30) Platforma równoważna - koło. Śr.: 40 cm, + 3 piłki. Obciążenie do 80 kg., szt. 1 31) Mały mikrofon bezprzewodowy MP3 z możliwością nagrywania (4h dźwięku wysokiej jakości) i odtwarzania. Wyposażony w wejście USB (schowane w końcówce rączki), W zestawie smycz oraz kabel USB. Wym.: śr. 4,3 cm, dł. 13 cm., szt.1 32) Pomoc dydaktyczna polegająca na zabawie latającym jajem. Doskonali zręczność, koncentrację uwagi, spryt, spostrzegawczość ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność przewidywania. Przy okazji uczestnik, zupełnie nieświadomie, ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową, zdolność przewidywania. Przy okazji uczestnik, zupełnie nieświadomie, wykonuje wiele ćwiczeń fizycznych. Długość sznurka: 220 cm, wym. jaja: 20 x 13 cm, szt. 1 33) Zestaw 50 kart demonstracyjnych z różnego typu ubraniami, butami. Karty wykonane z lakierowanej tektury wysokiej jakości. Wym.: 20,9 x 14,9 cm. Całość zapakowana w trwałe opakowanie (22,5 x 16 x 6,4 cm) ze specjalnym systemem otwierania., szt. 1 34) Piłki - woreczki rehabilitacyjne do ćwiczeń równoważnych. Zestaw zawierający 6 sztuk woreczków. Waga: 300 g., szt.1 35) Piłka do masażu z wypustkami. Maksymalne obciążenie 150 kg.Wym.: śr. 40 cm., szt.1 36) Piłka na sznurku z przeznaczaniem do ćwiczeń ruchowych, kształtowania precyzji ruchu, zręczności, sprytu oraz umiejętności panowania nad własnym ciałem. Śr. piłki 20 cm, dł. linki 150 cm, szt. 2 37) Piłki wypełnione kuleczkami z PVC i nietoksycznym żelem umożliwiające przemieszczanie się kulek podczas ściskania. W zestawie 3 szt. Śr.: 10 cm., szt. 1 38) Pomoc składająca się z 3 elastycznych krążków z kolcami o różnej twardości zapewniających kojącą stymulację dotykową (poprzez skręcanie, ściskanie, kręcenie), rozwijanie mięśni śródręcza. Śr. 15 cm, gr. 3 cm., szt. 1 39) Ściskacz sensoryczny pobudzający krążenie krwi w dłoniach i palcach, wzmacniający mięśnie, masujący dłoń. W zestawie 6 szt. o śr. 6,5 cm i gr. 1,3 cm., szt.1 40) Pomoc dydaktyczna polegająca na łapaniu piłki ćwicząca koordynację wzrokowo ruchową, zręczność, spostrzegawczość, doskonaląca szybkość reakcji. Zawartość zestawu: 3 szt. pomocy do łapania piłek Dł. 38 cm, śr. piłki: 7 cm., szt.1 41) Multimedialne oprogramowanie do nauki czytania i pisania. Program zawierający różnorodne ćwiczenia interaktywne, animacje, kolorowe ilustracje i narrację, dostosowane do wieku odbiorcy, wprowadzające go w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów. Program zawierający ćwiczenia o narastającym poziomie trudności, rozwijające kreatywność oraz umiejętność kojarzenia pojęć, a także doskonalące koncentrację. Pomoc zawierająca zagadnienia : rozpoznawania i pisania wszystkich liter polskiego alfabetu, składania liter, sylab i głosek w wyrazy, nauki pisania i czytania wyrazów, czytania i rozumienia zdań o zróżnicowanej budowie gramatycznej i składniowej, rozumienia sensu wypowiedzi i ciągu przyczynowo - skutkowego, tworzenia tekstów., szt.1 42) Logiczna gra matematyczna doskonaląca i rozwijająca umiejętności matematyczne. W zestawie: 104 plastikowe kostki o wym. 2,5 x 3,9 x 0,5 cm z liczbami 1-13 w 4 kolorach, w tym 2 kostki-joker oraz 4 czarne stojące podstawki o wym. 33,5 x 9 cm. Gra przeznaczona dla 2-4 osób., szt. 1 43) Pakiet 18 zeszytów pozwalających poznać wszystkie litery polskiego alfabetu, wcześnie rozpocząć naukę czytania, zwiększać zasób słownictwa, opanować strukturę czytania ze zrozumieniem, nauczyć się w przyszłości pisowni trudnych wyrazów. Zawartość: 18 zeszytów, szt. 2 44) Tarcza z znajdującymi się na jej obwodzie sylabami początkowymi i końcowymi, w środku z sylabą powtarzającą się we wszystkich wyrazach. W zestawie: 30 tarcz oraz pomoce ułatwiające łączenie odpowiednich sylab w wyrazy: strzała oraz tarcza z okienkiem., szt.6 45) Zestaw klocków z alfabetem (bez polskich znaków) do wykorzystania w czasie zabaw językowych m.in. do układanek wyrazowych o różnym stopniu trudności w jęz. polskim i angielskim. 135 el., szt. 4 46) Pomoc dydaktyczna składająca się z klocków z polskimi literami w dwóch klasycznych kolorach: czerwone samogłoski i niebieskie spółgłoski. 146 el., szt. 4 47) Duży zestaw klocków do zajęć matematycznych: nauka liczenia porównywanie wielkości i ilości dodawanie i odejmowanie. Pomoc składająca się z 259 el. oraz kart pracy. szt.4 48) Gra przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku od 7 do 100 lat. W skład zestawu wchodzą: sztywna, lakierowana plansza, 108 plakietek z obrazkami produktów, pieniążki do gry, 4 koszyczki na zakupy, 4 różnokolorowe pionki, 2 kostki do gry,25 kart niespodzianek, instrukcja., szt.2 49) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym występują 4 plansze o wym. 98 x 17 cm wykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. Gra dla dzieci od 6 roku życia; w zestawie podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym, szt. 2 50) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym występują 4 plansze o wym. 98 x 17 cm wykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. Z grafiką oraz szerokością linii (1cm) przeznaczony jest dla małych dzieci od 4 roku życia;, szt. 2 51) Zestawy szlaczków graficznych wspomagających ćwiczenia rozmachowe. W każdym też występują 4 plansze o wym. 98 x 17cmwykonane z tworzywa po których można pisać suchościeralnymi mazakami. w zestawie: podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym; gruszki; wisienki, szt. 2 52) Domino, w którym każdej kostce znajdują się dwie sylaby otwarte. Gra polega na łączeniu kostek z takimi samymi sylabami. wym. kostki 3 5 x 7 cm zawartość 24 kostki, szt. 3 53) Zestaw 136 dwustronnych kartoników służących do układania w puzzle podzielnych na cztery kategorie: trzysylabowe wyrazy, dwusylabowe wyrazy. małe i duże litery, wyrazy ilustrowane obrazkami. Zestaw zawiera instrukcję przykładowych zabaw i ćwiczeń., szt.3 54) Jest to zestaw uświadamiający że te same sylaby mogą tworzyć różne wyrazy. Komplet 24 klocków wym. 3 5x7cm z dwuliterowymi sylabami otwartymi. Zadaniem dziecka jest układanie z nich wyrazów., szt. 4 55) Matematyczna gra ruchowa w formie maty podłogowej do nauki dodawania i odejmowania w zakresie 12. Mata winylowa o wym. 122 x 152 cm; 2 kostki piankowe z liczbami (dł. boku 12 7 cm); 1 kostka piankowa ze znakami plus i minus (dł. boku 12 7 cm); 28 kartonowych żetonów, szt. 1 56) Waga metalowa wym. 14 x 17 x 40 cm max ciężar 2 kg. nie zawiera odważników, szt. 1 57) Zestaw 10 odważników w pudełku: 2 x 1 g 2 x 2 g 2 x 5 g 2 x 10 g 1 x 20 g 1 x 50 g, szt. 1 58) Mata z dwoma ruchomymi wskazówkami: godzinową i minutową umożliwiającym ćwiczenia odczytywania i zapisywania czasu. Mata winylowa o boku 137 cm; 2 nadmuchiwane kostki o boku 12 cm, szt.1 59) Mapa o wadze 2,140 kg przedstawiająca Europę z zaznaczonymi kolorowymi państwami, które można dopasowywać do ich konturów., szt.1 60) Zestaw instrumentów tamburyn, tamburyn z membraną, 5 trójkątów (10-20 cm), 2 drewniane marakasy, duże guiro z tarką, 2 tonblok, 2 tony tonblok (1 ton). Zestaw spakowany w wygodną torbę z trwałej tkaniny wyposażoną w zamek, ułatwiającą transportowanie instrumentów., szt.1 61) Plansze edukacyjne do nauki języka angielskiego wykonane z tektury w formie 4 sezonowych drzew (wys. 63 5 cm)., szt.1 62) 10 plansz w 3 linie (tło czarne, linie białe - rewers czarny), do ćwiczeń grafomotorycznych (kreślenie liter) z wykorzystaniem białego ołówka. tablice zmywalne na mokro. wym. 20,5 x 24,5 cm, szt.4 63) Białe ołówki do rysowania na tablicach zmywalnych 12 szt., szt.10 64) Składanka harmonijkowa w formie gąsienicy zawierająca 40 suwaków z powtarzającą się sylabą początkową (nagłosową) oraz 40 z powtarzającą się sylabą końcową (wygłosową)., szt.4 65) Basen piankowy o wymiarach wym. 2 x 2 x 0,6 m - pow. wewn. 2,6 m2 wypełniony 4000 plastikowymi piłeczkami o śr. 6,5 cm. , szt.1 66) Kolorowe ślady stóp . 6 par wym. 22,5 cm Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 67) Kolorowe ślady dłoni. 6 par wym. 22,5 cm Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 68) Kolorowe kreski 6 szt. dł. 34,5 cm szer. 7,2 cm. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt. 4 69) Kolorowe proste strzałki 6 szt. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt.4 70) Lakierowane karty połączone w książeczkę. Służące do nauki się rozróżniania tworzywa: szkło drewno plastik tkanina papier oraz przyporządkowywania przedmiotów z nich zrobionych. wym. 28,5 x 10,5 cm, szt.1 71) Kolorowe kierunkowe strzałki 6 szt. 6 kolorów szer. 9 cm. Wykonane z elastycznego, trwałego tworzywa., szt. 4 72) Zestaw 48 zdjęć które tworzą logiczne pary do wykorzystania przy zabawach edukacyjnych. 48 zdjęć o wym. 10 x 15 cm, szt.1 73) Układanka logopedyczna w formie piramidy. Zawiera 25 trójkątów z wyrazami, literami. Zabawa uczy prawidłowej wymowy głosek: b-p, d-t, w-f. Wym. trójkątów: 8 x 8 x 8 cm. Wym. opakowania: 17,4 x 4 cm., szt. 1
Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Włocławek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawy nastąpią bezpośrednio do siedziby szkół, na koszt wykonawcy. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie przez uprawnionego pracownika szkoły protokołu odbioru.
Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla dzieci ze szkół podstawowych do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w pełni bezpieczne dla dzieci.
Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia.
Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Ponadto, do obowiązków wykonawcy należało będzie opracowanie informacji do Wniosku beneficjenta o płatność POKL w zakresie: postępu rzeczowego realizacji projektu (z uwzględnieniem działań na rzecz równości szans kobiet i mężczyzn), szczegółowej charakterystyki udzielonego wsparcia, w tym stopnia osiągnięcia wartości wskaźników.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację minimum dwóch zamówień podobnych zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł brutto każda. Przez zamówienie podobne zamawiający rozumie zamówienia realizowane w ramach projektów z Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, których przedmiotem były łącznie: usługi edukacyjne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania oraz dostawy materiałów edukacyjnych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o wykonaniu lub wykonaniu należycie - stosując formułę spełnia/ nie spełnia.
Potencjał techniczny:
Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą prowadzić zajęcia dydaktyczne posiadają kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2013 r. poz. 1207)
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna:
Potwierdzeniem ww. warunku będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty, stosując formułę spełnia/nie spełnia.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) ofertę sporządzoną według wzoru formularza oferty,
b) wzór umowy - podparafowany na każdej stronie i zaakceptowany na ostatniej stronie przez Wykonawcę załączony do SIWZ
c) pełnomocnictwa dla osób składających ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika z zakresem upełnomocnienia,
d) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zakresem upełnomocnienia,
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza istotne zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego; - wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy, tj. obniżeniu lub podwyższeniu ceny wskutek zmiany przez władzę ustawodawczą stawki podatku VAT; - odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych w sytuacji niedostępności ich na rynku (np. zaprzestanie publikacji, wydawania, wycofanie ze sprzedaży itp.). Powyższa zmiana dopuszczalna jest
w przypadku zagwarantowania towaru równoważnego i wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 70
Nazwa kryterium 2: doświadczenie
Znaczenie kryterium 2: 30
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
W siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek
Data składania wniosków, ofert: 24/01/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek , sekretariat - pokój nr 5 (piętro).
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Oświadczenie nr 4: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Podobne przetargi
126240 / 2014-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Brodnicki - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu nr WND-POKL.09.02.00-04-014/13 Centrum Sukcesu Zawodowego - edycja 2.
233799 / 2014-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - Część 8
228851 / 2013-10-30 - Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim.
142661 / 2010-06-02 - Inny: Pomoc Społeczna
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów/działań edukacyjno- terapeutycznych i doradczych dla osób niepełnosprawnych i ich rodziców/opiekunów uczestniczących w projekcie systemowym Krok do przodu realizowanym przez MOPS w Bydgoszczy
171178 / 2014-05-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Sośno - Sośno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia edukacyjne projektu Rozwój gimnazjalisty.
283395 / 2013-12-31 - Inny: Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim
214811 / 2013-10-15 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zastępca kierownika projektu innowacyjnego: Przedsiębiorczość akademicka dźwignią innowacyjnej gospodarki WKP
269439 / 2013-12-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu Powiatowy System Doskonalenia Nauczycieli szansą na podniesienie jakości szkolnictwa w Powiecie Sępoleńskim
439394 / 2013-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Żninie - Żnin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych w latach szkolnych 2013-2014 i 2014-2015 w ramach projektu Kształcenie zawodowe dla pracywspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia pozalekcyjne przeznaczone są dla uczniów szkół kształcenia zawodowego (technika i zasadnicze zawodowe), dla których organem prowadzącym jest Powiat Żniński.
210455 / 2014-10-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkola Samorządowego Gminy i Miasta w Lubrańcu - Lubraniec (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy pomocy dydaktycznych
358754 / 2013-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
nr 5 do realizacji Projektu pn.: Kompleksowe wsparcie szkół i przedszkoli w Powiecie Świeckim - szansą na sukces edukacyjny
115257 / 2015-08-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Toruń (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
organizacja szkoleń i warsztatów dla uczestników i partnerów projektu e-Usługi - e-Organizacja - pakiet rozwiązań informatycznych dla jednostek organizacyjnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego, moduł e-Kultura oraz e-Edukacja
56117 / 2013-04-13 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Koordynator ds. finansowych.
367132 / 2011-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Mogilnie - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne w ramach Projektu pt.: Szkolnictwo zawodowe podstawą rozwoju Powiatu Mogileńskiego - III realizowanego w ramach
Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
54162 / 2015-03-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Rypiński - Rypin (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ekspert wspierajÄ…cy proces kompleksowego wspomagania
w szkole/przedszkolu w ramach projektu DIAGNOZA -DOSKONALENIE - ROZWÓJ. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Rypińskiego - V postępowanie
56119 / 2013-04-13 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Koordynator ds. merytorycznych
17403 / 2015-02-09 - Inny: szkoła ponadgimnazjalna
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - Lubicz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi szkoleniowe związane z przeprowadzeniem kursów spawania - spawanie łukowe elektrodą otuloną - metoda MMA oraz spawanie elektrodą w osłonie gazów aktywnych - metoda MAG w ramach projektu Szkoła przyszła do Ciebie - wykorzystaj tę szansę
262881 / 2012-12-11 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Specjalista ds. wdrażania systemów(specjalista 1 ds. wdrożenia rozwiązania ERP i Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów)
235791 / 2012-11-08 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami
236965 / 2014-11-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dąbrowa Chełmińska - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w projekcie Gimnazjalista na szóstkę - II postępowanie
142499 / 2014-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w projekcie praktyczna szkoła 2
389378 / 2013-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór Koordynatora Sieci współpracy
i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli
67754 / 2015-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Åšwiecki - Åšwiecie (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór ekspertów do przeprowadzenia wykładów i warsztatów w publicznych 4 szkołach ponadgimnazjalnych, 1 szkole podstawowej oraz 1 gimnazjum na terenie powiatu świeckiego w roku szkolnym 2014/2015 - Etap VI