5786 / 2014-01-07 - Administracja samorządowa / Miasto Suwałki (Suwałki)
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 33 części
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki:
Część 1 - Emisja głosu
Część 2 - Profilaktyka wypalenia zawodowego
Część 3 - Tworzenie strony internetowej szkoły
Część 4 - Prezentacje PREZI
Część 5 - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych
Część 6 - Edukacja teatralno - filmowa na III i IV etapie edukacyjnym
Część 7 - Profil osobowościowy współczesnego ucznia, nauczyciela, rodzica,
Część 8 - Budowa koncepcji i wizerunku szkoły/przedszkola,
Część 9 - Praca zespołowa nauczycieli,
Część 10 - Nowatorskie metody i techniki pracy z uczniem,
Część 11 - Sposoby motywowania uczniów do nauki,
Część 12 - Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach w szkole,
Część 13 - Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach w przedszkolu,
Część 14 - Współpraca z rodzicami w obszarze monitorowania postępów edukacyjnych ucznia,
Część 15 - Kształtowanie postaw dzieci w przedszkolu we współpracy z rodzicami,
Część 16 - Kształtowanie postaw uczniów we współpracy z rodzicami,
Część 17 - Budowanie partnerskich realizacji z rodzicami w przedszkolu,
Część 18 - Budowanie partnerskich relacji z rodzicami w szkole,
Część 19 - Ocenianie wspierające rozwój ucznia,
Część 20 - Diagnoza dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
Część 21 - Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia,
Część 22 - Postępowanie z dzieckiem niepełnosprawnym w przedszkolu
Część 23 - Zdrowie psychiczne dziecka w wieku przedszkolnym,
Część 24 - Dziecko zdolne w przedszkolu - nowatorskie metody i techniki pracy,
Część 25 - Dziecko z zaburzeniami zachowania w grupie przedszkolnej,
Część 26 - Współpraca z rodzicem ucznia niepełnosprawnego,
Część 27 - Współpraca nauczyciela przedmiotu z nauczycielem wspomagającym,
Część 28 - Ocenianie wspierające rozwój ucznia niepełnosprawnego,
Część 29 - Model pracy z uczniem ze spektrum autyzmu,
Część 30 - Model pracy z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową,
Część 31 - Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych w przedszkolu,
Część 32 - Kreatywna matematyka w przedszkolu,
Część 33 - Artystyczny rozwój dziecka w przedszkolu.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Projekt pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki o nr WND-POKL.03.05.00-00-225/12 (nr umowy: UDA-POKL. 03.05.00-00-225/12-00), realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 5786
Data publikacji: 2014-01-07
Nazwa: Miasto Suwałki
Ulica: ul. Mickiewicza 1
Numer domu: 1
Miejscowość: Suwałki
Kod pocztowy: 16-400
Województwo / kraj: podlaskie
Numer telefonu: 087 5628000
Numer faxu: 087 5628098
Adres strony internetowej: www.um.suwalki.pl
Regon: 79067103000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkoleniowa w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki - 33 części
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu usługi szkolenia w ramach projektu pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki:
Część 1 - Emisja głosu
Część 2 - Profilaktyka wypalenia zawodowego
Część 3 - Tworzenie strony internetowej szkoły
Część 4 - Prezentacje PREZI
Część 5 - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych
Część 6 - Edukacja teatralno - filmowa na III i IV etapie edukacyjnym
Część 7 - Profil osobowościowy współczesnego ucznia, nauczyciela, rodzica,
Część 8 - Budowa koncepcji i wizerunku szkoły/przedszkola,
Część 9 - Praca zespołowa nauczycieli,
Część 10 - Nowatorskie metody i techniki pracy z uczniem,
Część 11 - Sposoby motywowania uczniów do nauki,
Część 12 - Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach w szkole,
Część 13 - Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach w przedszkolu,
Część 14 - Współpraca z rodzicami w obszarze monitorowania postępów edukacyjnych ucznia,
Część 15 - Kształtowanie postaw dzieci w przedszkolu we współpracy z rodzicami,
Część 16 - Kształtowanie postaw uczniów we współpracy z rodzicami,
Część 17 - Budowanie partnerskich realizacji z rodzicami w przedszkolu,
Część 18 - Budowanie partnerskich relacji z rodzicami w szkole,
Część 19 - Ocenianie wspierające rozwój ucznia,
Część 20 - Diagnoza dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
Część 21 - Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia,
Część 22 - Postępowanie z dzieckiem niepełnosprawnym w przedszkolu
Część 23 - Zdrowie psychiczne dziecka w wieku przedszkolnym,
Część 24 - Dziecko zdolne w przedszkolu - nowatorskie metody i techniki pracy,
Część 25 - Dziecko z zaburzeniami zachowania w grupie przedszkolnej,
Część 26 - Współpraca z rodzicem ucznia niepełnosprawnego,
Część 27 - Współpraca nauczyciela przedmiotu z nauczycielem wspomagającym,
Część 28 - Ocenianie wspierające rozwój ucznia niepełnosprawnego,
Część 29 - Model pracy z uczniem ze spektrum autyzmu,
Część 30 - Model pracy z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową,
Część 31 - Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych w przedszkolu,
Część 32 - Kreatywna matematyka w przedszkolu,
Część 33 - Artystyczny rozwój dziecka w przedszkolu.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Projekt pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki o nr WND-POKL.03.05.00-00-225/12 (nr umowy: UDA-POKL. 03.05.00-00-225/12-00), realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 33
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2014
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
Potencjał techniczny:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji jakie zostaną jej powierzone tj. minimum posiadają:
Część 1 - Emisja głosu
wykształcenie wyższe magisterskie logopedia lub
wykształcenie wyższe magisterskie neurologopedia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe logopedia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe neurologopedia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe logorytmika lub
wykształcenie wyższe magisterskie i kurs trenera terapii mowy lub trenera głosu oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 2 - Profilaktyka wypalenia zawodowego
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i uprawnienia terapeuty NLP oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 3 - Tworzenie strony internetowej szkoły
wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe informatyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe grafika komputerowa i multimedialna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe edukacja zdalna i grafika komputerowa lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe Projektowanie Multimedialnych Serwisów Internetowych oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 4 - Prezentacje PREZI
wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe informatyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe grafika komputerowa i multimedialna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe edukacja zdalna i grafika komputerowa oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 5 - Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych
wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe informatyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe grafika komputerowa i multimedialna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe Projektowanie Multimedialnych Serwisów Internetowych lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe Multimedialny warsztat pracy nauczyciela oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 6 - Edukacja teatralno - filmowa na III i IV etapie edukacyjnym
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe arteterapeutyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe edukacja medialna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe specjalność animacja społeczno-kulturowa oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 7 - Profil osobowościowy współczesnego ucznia, nauczyciela, rodzica,
wykształcenie wyższe magisterskie socjologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe socjologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i uprawienia terapeuty NLP oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 8 - Budowa koncepcji i wizerunku szkoły/przedszkola,
wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu zarządzania lub
wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne i kurs zarządzania oświatą lub
wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe zarządzanie oświatą lub
wykształcenie wyższe magisterskie i studia podyplomowe w zakresie marketingu oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 9 - Praca zespołowa nauczycieli,
wykształcenie wyższe magisterskie socjologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 10 - Nowatorskie metody i techniki pracy z uczniem,
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub
doradca metodyczny/konsultant/pracownik uczelni prowadzący zajęcia z metodyki oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 11 - Sposoby motywowania uczniów do nauki,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 12 - Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach w szkole,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 13 - Komunikacja z rodzicami w trudnych sytuacjach w przedszkolu,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 14 - Współpraca z rodzicami w obszarze monitorowania postępów edukacyjnych ucznia,
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub
doradca metodyczny/konsultant/pracownik uczelni prowadzący zajęcia z metodyki oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 15 - Kształtowanie postaw dzieci w przedszkolu we współpracy z rodzicami,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 16 - Kształtowanie postaw uczniów we współpracy z rodzicami,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 17 - Budowanie partnerskich realizacji z rodzicami w przedszkolu,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz
potwierdzone kwalifikacje w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 18 - Budowanie partnerskich relacji z rodzicami w szkole,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 19 - Ocenianie wspierające rozwój ucznia,
doradca metodyczny/konsultant/pracownik uczelni prowadzący zajęcia z metodyki lub
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 20 - Diagnoza dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 21 - Dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości ucznia,
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub
doradca metodyczny/konsultant/pracownik uczelni prowadzący zajęcia z metodyki oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 22 - Postępowanie z dzieckiem niepełnosprawnym w przedszkolu
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji pedagogika specjalna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 23 - Zdrowie psychiczne dziecka w wieku przedszkolnym,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychiatria oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 24 - Dziecko zdolne w przedszkolu - nowatorskie metody i techniki pracy,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub
doradca metodyczny/konsultant/pracownik uczelni prowadzący zajęcia z metodyki oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 25 - Dziecko z zaburzeniami zachowania w grupie przedszkolnej,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji socjoterapia oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 26 - Współpraca z rodzicem ucznia niepełnosprawnego,
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji pedagogika specjalna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 27 - Współpraca nauczyciela przedmiotu z nauczycielem wspomagającym,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu komunikacji społecznej oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 28 - Ocenianie wspierające rozwój ucznia niepełnosprawnego,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji pedagogika specjalna oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 29 - Model pracy z uczniem ze spektrum autyzmu,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji pedagogika specjalna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i szkolenie min. 180 godz. z zakresu autyzmu lub
wykształcenie wyższe magisterskie i szkolenie min. 180 godz. z zakresu zespołu Aspergera lub
wykształcenie wyższe magisterskie i szkolenie min. 180 godz. z zakresu całościowych zaburzeń rozwojowych - diagnoza i terapia oraz
uprawnienia w zakresie umiejętnosci trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 30 - Model pracy z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki specjalnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia społeczna lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji psychologia kliniczna i zdrowia lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne o specjalizacji pedagogika specjalna lub
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 31 - Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych w przedszkolu,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe arteterapeutyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu edukacji medialnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu muzykoterapii lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe o specjalności animacji społeczno-kulturowej lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu edukacji artystycznej oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 32 - Kreatywna matematyka w przedszkolu,
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki przedszkolnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie z pedagogiki wczesnoszkolnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie z matematyki z przygotowaniem pedagogicznym oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Część 33 - Artystyczny rozwój dziecka w przedszkolu.
wykształcenie wyższe magisterskie psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe psychologiczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe arteterapeutyczne lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu edukacji medialnej lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe z zakresu muzykoterapii lub
wykształcenie wyższe magisterskie i podyplomowe o specjalności animacji społeczno-kulturowej oraz
uprawnienia w zakresie umiejętności trenerskich, tutora, coacha, edukatora
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
Sytuacja ekonomiczna:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie nr 10: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
inne_dokumenty:
Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale z zachowaniem formy pisemnej.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń instytucji Pośredniczącej lub Zarządzającej,
d) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;
e) w przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dodanie kolejnych osób do realizacji zamówienia przez Wykonawcę, na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego.
f) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 e) niniejszego paragrafu, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków, na każdym jego etapie realizacji usługi, jeżeli grupa uczestniczących w nim nauczycieli stwierdzi brak kompetencji wykładowcy i/lub sposób przekazywania wiedzy i prowadzenia zajęć będzie niezrozumiały. Wówczas Zamawiający wyznaczy nowy termin realizacji danej formy doskonalenia, po uprzednim przedstawieniu dla Zamawiającego propozycji zmiany wykładowcy.
2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży
w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia |
w określonym pierwotnie terminie,
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy.
3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 60
Nazwa kryterium 2:
Doświadczenie w realizacji szkoleń w określonej tematyce
Znaczenie kryterium 2: 40
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski
Wydział Zamówień Publicznych
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
Data składania wniosków, ofert: 21/01/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Urząd Miejski
Kancelaria Ogólna - pokój nr 6
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Profesjonalny nauczyciel - wyższa jakość suwalskiej szkoły na terenie Powiatu Miasta Suwałki o nr WND-POKL.03.05.00-00-225/12 (nr umowy: UDA-POKL. 03.05.00-00-225/12-00), realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)
Podobne przetargi
187001 / 2009-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs zawodowy zakresie bukieciarz-florysta z modułem obsługi kas fiskalnych dla 2 beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesuwspółfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
435554 / 2012-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Jarosława Iwaszkiewicza - Ciechanowiec (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu -Nowoczesna gastronomia- w ZSOiZ w Ciechanowcu, którego organem prowadzącym jest Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
442846 / 2012-11-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Brańsk - Brańsk (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w związku z projektem Równe Szanse w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
390568 / 2009-11-10 - Inny: Stowarzyszenie
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzanie spotkań dla najwyższego kierownictwa jednostek samorządu terytorialnego, szkolenia zespołów pilotowych, szkolenia pracowników JST oraz pełnienie funkcji doradcy dla kadry projektującej system zarządzania przy realizacji projektu pn. ISO 9001 w administracji samorządowej Polski Wschodniej
376464 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Drohiczyn - Drohiczyn (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór personelu merytorycznego do prowadzenia dodatkowych zajęć w ramach realizacji projektu pt. Prosimy o szansę, a rozwiniemy skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Drohiczynie.
532406 / 2012-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 8 w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne - zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające kompetencje kluczowe uczniów - w ramach realizacji projektu Szkoła Młodych Inżynierów nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-745/12.
352164 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Gastronomicznych - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów gastronomicznych
376312 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Goniądzu - Goniądz (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w Gimnazjum w Goniądzu w ramach projektu POKL 9.1.2 pt. Edukacja - każdy może osiągnąć sukces
341828 / 2013-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Szumowo - Szumowo (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja projektu Nauka szansą na udany start w przyszłość
25495 / 2012-01-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Szkoła Podstawowa w Szczuczynie - Szczuczyn (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie usług edukacyjnych w klasach I - III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczuczyn
39015 / 2010-02-24 - Inny: stowarzyszenie
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Doradztwo dla kadry projektującej system zarządzania jakością ISO 9001 w administracji samorządowej Polski Wschodniej
422554 / 2013-10-17 - Inny: szkoła
Augustowskie Centrum Edukacyjne - Augustów (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie eksperta ds. jakości wdrażanych projektów w szkołach w projekcie Z Wojskową Akademią Techniczną nauka jest fascynująca!
322956 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Małym Płocku - Mały Płock (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór wykonawcy usługi: prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki, prowadzenie zajęć logopedycznych w ramach Projektu Wesołe Przedszkole
188961 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Szypliszki - Szypliszki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Działam, myślę, jestem, w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Kaletniku (kadra zarządzająca)
421328 / 2012-10-28 - Inny: szkoła p[opnadpodstawowa
Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego - Augustów (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługa edukacyjna w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego ze środków EFS w ramach POKL
8706 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Rudka - Rudka (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą: Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL
85283 / 2012-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina WÄ…sosz - WÄ…sosz (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1.2 pod tytułem Przez zabawę uczymy się i rozwijamy realizowanych przez sześć Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wąsosz
148378 / 2014-05-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia z psychologiem sportu
222429 / 2014-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski w Szczuczynie - Szczuczyn (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów biorących udział w proj. o nrWND-POKL.09.01.02-853/13 pn.Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie współfinansowanym ze środków EFS, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług eduk. świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług eduk. POKL 2007-2013 realizowanym przez Urząd Miejski w Szczuczynie
260722 / 2009-07-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Warsztaty z rozwoju osobistego i doradztwo zawodowe dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
153334 / 2013-04-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Szkół Gminy Turośl - Turośl (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Turośl nr umowy UDA-POKL.09.01.02-20-758/12-00 w roku szkolnym 2012/2013 w pięciu szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Turośl..
377306 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Drohiczyn - Drohiczyn (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór personelu merytorycznego do prowadzenia dodatkowych zajęć w ramach realizacji projektu pt. Prosimy o szansę, a rozwiniemy skrzydła - wyrównanie szans edukacyjnych uczniów/uczennic Zespołu Szkół w Drohiczynie.
388334 / 2013-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kursy zawodowe dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
231019 / 2013-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Szkół w Choroszczy - Choroszcz (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Choroszcz
215407 / 2013-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa
ÅomżyÅ„skie Centrum Rozwoju Edukacji w Åomży - Åomża (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów zewnÄ™trznych wykÅ‚adów, warsztatów, konsultacji grupowych podczas realizacji projektu: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansÄ… na lepszÄ… jakość edukacji w powiecie m. Åomża.
67090 / 2011-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta Grajewo - Grajewo (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie.
312036 / 2013-08-02 - Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów, warsztatów i szkoleń w projekcie PRZEMOCY MÓWIMY - NIE!, realizowanym w ramach programu osłonowego Wspieranie jednostek samorządu terytorialnego w tworzeniu systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie.