Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

215407 / 2013-10-16 - Administracja samorządowa / Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży (Łomża)

Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych podczas realizacji projektu: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych podczas realizacji projektu Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża, realizowanego przez Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży. Zamówienie dotyczy wspomagania 15 szkół i 9 przedszkoli z powiatu m. Łomża. Projekt realizowany w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Część 1. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. Przedszkole Publiczne nr 1 w Łomży.Część 2. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. Przedszkole Publiczne nr 2 w Łomży.
Część 3. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 4 w Łomży.Część 4. Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola. Przedszkole Publiczne nr 5 w Łomży.Część 5. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 8 w Łomży.Część 6. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 9 w Łomży.Część 7. Rodzice są partnerami szkoły, przedszkola. Przedszkole Publiczne nr 10 w Łomży.Część 8. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 14 w Łomży.
Część 9. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 15 w Łomży.Część 10. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Szkoła Podstawowa nr 2 w Łomży.Część 11. Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się.Szkoła Podstawowa nr 4 w Łomży. Część 12. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Szkoła Podstawowa nr 5 w Łomży.Część 13. Praca z uczniem zdolnym. Szkoła Podstawowa nr 7 w Łomży.Część 14. Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Szkoła Podstawowa nr 9 w Łomży.
Część 15. Rodzice są partnerami szkoły/ przedszkola. Szkoła Podstawowa nr 10 w Łomży.Część 16. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Publiczne Gimnazjum nr 1 w Łomży
Część 17. Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się Publiczne Gimnazjum nr 2 w Łomży. Część 18. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Publiczne Gimnazjum nr 8 w Łomży.
Część 19. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. II Liceum Ogólnokształcące w Łomży.
Część 20. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
III Liceum Ogólnokształcące w Łomży.
Część 21. Szkoła promuje wartość edukacji. Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 4 w Łomży.Część 22. Szkoła promuje wartość edukacji. Technikum nr 5 w Zespole Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących nr 5 w Łomży. Część 23. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Technikum nr 6 w Zespole Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 w Łomży.
Część 24. Rodzice są partnerami szkoły, przedszkola. Technikum nr 7 w Zespole Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących nr 7 w Łomży.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 215407

Data publikacji: 2013-10-16

Nazwa: Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży

Ulica: ul. Polna 16

Numer domu: 16

Miejscowość: Łomża

Kod pocztowy: 18-400

Województwo / kraj: podlaskie

Numer telefonu: 86 218 05 44

Numer faxu: 86 218 05 44

Adres strony internetowej: www.lcre-lomza.webd.pl

Regon: 20071824000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych podczas realizacji projektu: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych wykładów, warsztatów, konsultacji grupowych podczas realizacji projektu Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża, realizowanego przez Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży. Zamówienie dotyczy wspomagania 15 szkół i 9 przedszkoli z powiatu m. Łomża. Projekt realizowany w ramach POKL, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Część 1. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. Przedszkole Publiczne nr 1 w Łomży.Część 2. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. Przedszkole Publiczne nr 2 w Łomży.
Część 3. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 4 w Łomży.Część 4. Rodzice są partnerami szkoły/przedszkola. Przedszkole Publiczne nr 5 w Łomży.Część 5. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 8 w Łomży.Część 6. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 9 w Łomży.Część 7. Rodzice są partnerami szkoły, przedszkola. Przedszkole Publiczne nr 10 w Łomży.Część 8. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 14 w Łomży.
Część 9. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Przedszkole Publiczne nr 15 w Łomży.Część 10. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Szkoła Podstawowa nr 2 w Łomży.Część 11. Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się.Szkoła Podstawowa nr 4 w Łomży. Część 12. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Szkoła Podstawowa nr 5 w Łomży.Część 13. Praca z uczniem zdolnym. Szkoła Podstawowa nr 7 w Łomży.Część 14. Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Szkoła Podstawowa nr 9 w Łomży.
Część 15. Rodzice są partnerami szkoły/ przedszkola. Szkoła Podstawowa nr 10 w Łomży.Część 16. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Publiczne Gimnazjum nr 1 w Łomży
Część 17. Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się Publiczne Gimnazjum nr 2 w Łomży. Część 18. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Publiczne Gimnazjum nr 8 w Łomży.
Część 19. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. II Liceum Ogólnokształcące w Łomży.
Część 20. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.
III Liceum Ogólnokształcące w Łomży.
Część 21. Szkoła promuje wartość edukacji. Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 4 w Łomży.Część 22. Szkoła promuje wartość edukacji. Technikum nr 5 w Zespole Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących nr 5 w Łomży. Część 23. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Technikum nr 6 w Zespole Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 w Łomży.
Część 24. Rodzice są partnerami szkoły, przedszkola. Technikum nr 7 w Zespole Szkół Weterynaryjnych i Ogólnokształcących nr 7 w Łomży.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 24

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie; za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 1
do SIWZ.
Wykonawca posiada wpis do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli lub statut lub akt założycielski placówki doskonalenia nauczycieli. (powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych).

Wiedza i doświadczenie:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki,W części 1-szejZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi dotyczących opracowania innowacji i programów autorskich w kontekście nowej podstawy programowej, pracy metodą projektu w przedszkolu, współpracy przedszkola z rodzicami i środowiskiem lokalnym.
W części 2-giej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem - osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym;
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi dotyczących opracowywania innowacji, programów autorskich, modyfikacji programów do zajęć metodą Wygotskiego, współpraca przedszkola z rodzicami i środowiskiem lokalnym.
W części 3-ciej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi, w tym w zakresie pracy metodami Montessori, Sherborne, Ayers (SI) W części 4-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,
- doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym
w zakresie komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, planowania i realizacji wspólnych (rodzic, nauczyciel, przedszkole) działań wychowawczych, komunikacji z rodzicem agresywnym, roszczeniowym.W części 5-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego konsultanta,
doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych dzieci, metod rozwijających kreatywność dziecka, współpracy w grupie i z partnerem zewnętrznym. W części 6-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego konsultanta,
doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych dzieci sprawiających trudności wychowawcze, metod rozwijających kreatywność dziecka, współpracy w grupie i z partnerem zewnętrznym. W części 7-mej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem tj. osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego konsultanta,doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także w zakresie komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, planowania i realizacji wspólnych, rodzic-nauczyciel-przedszkole, działań wychowawczych, komunikacji z rodzicem agresywnym, roszczeniowym.
W części 8-mej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
- doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych dzieci, metod rozwijających kreatywność dziecka, współpracy w grupie i z partnerem zewnętrznym.
W części 9-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych, dostosowywania metod i form pracy edukacyjnej do potrzeb indywidualnych dzieci, metod rozwijających kreatywność dziecka, współpracy w grupie i z partnerem zewnętrznym.W części 10-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych oraz gotowości szkolnej uczniów, szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się, dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach w nauce, planowania i organizacji pracy w zespołach.
W części 11-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada:
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
-doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
- kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,
- doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania, kreatywności, współpracy i inicjatyw uczniowskich, metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się.
W części 12-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, w tym wychowawcy klasy lub grupy
w bursie, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących podstaw planowania i realizacji działań wychowawczych, przeciwdziałania agresji rówieśniczej, agresji rodziców wobec dzieci/podstaw prawnych interwencji wychowawczych/polityki bezpieczeństwa w szkole/placówce oświatowej.W części 13-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów/motywowania/aktywizowania/ metod i technik pracy z uczniami, indywidualnych strategii uczenia się, dostosowywania metod i form pracy do potrzeb uczniów zdolnych, udzielania uczniom i rodzicom informacji o postępach
i trudnościach w nauce, diagnozowania zdolności uczniów.W części 14-tej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących uwarunkowań optymalnej realizacji procesów edukacyjnych, umiejętności społecznych, motywowania, aktywizowania/ kreatywności, współpracy i inicjatyw uczniowskich, nowatorskich metod i technik pracy z uczniami, stylów uczenia się, aktywizowania, kreatywności, współpracy rodziców.W części 15-tej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, w tym doświadczenie jako wychowawca klasy, grupy,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także w zakresie komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, planowania i realizacji wspólnych (rodzic, nauczyciel, szkoła) działań wychowawczych, rozwijania kompetencji społecznych
i emocjonalnych motywowania, aktywizowania, kreatywności rodziców, relacji nauczyciel - rodzic, podstaw prawnych interwencji wychowawczych.
W części 16-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym dotyczących szkolnej strategii wspierania rozwoju uczniów, motywowania, aktywizowania, metod i technik pracy z uczniami ,indywidualnych strategii uczenia się, dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów, udzielania uczniom i rodzicom informacji
o postępach i trudnościach w nauce, wykorzystania TIK w pracy nauczyciela, doświadczenie w zakresie diagnozowania możliwości i potrzeb rozwojowych ucznia.
W części 17-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących sposobów rozpoznawania zdolności uczniów/metod pracy kształtujących u ucznia świadomość jego mocnych i słabych stron oraz odpowiedzialność za własny rozwój/budowania szkolnej oferty dla ucznia zdolnego/szkolnej procedury wspierania zrównoważonego rozwoju ucznia zdolnego/metod pracy z uczniem zdolnym, w tym roli tutoringu, mentoringu, coachingu i dramy we wspomaganiu ucznia zdolnego, kształtowania umiejętności radzenia sobie z emocjami, z porażką i sukcesem, komunikacji interpersonalnej (nauczyciel-uczeń; nauczyciel -rodzic) W części 18-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym dotyczących indywidualnych
strategii uczenia się/dostosowywania metod i form pracy do potrzeb rozwojowych uczniów/motywujących do metod pracy z uczniem zdolnym i mającym trudności w nauce/umiejętności coachingowych nauczyciela doświadczenie w zakresie budowania narzędzi, minimum 2- autor lub współautor, do ewaluacji działań promocyjnych szkoły. W części 19-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,
doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących czynników warunkujących dobór sposobów motywowania uczniów do nauki, technik uczenia się i zapamiętywania, budowania poczucia własnej wartości, aktywizowania, metod pracy z uczniem zdolnym, technik nauczania-uczenia się sprzyjających budowaniu poczucia odpowiedzialności za własny rozwój, stylów uczenia się, treningu interpersonalnego, metody projektu edukacyjnego.W części 20-tej
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących różnych form motywowania klasy szkolnej jako grupy i ucznia do pracy, umiejętności coachingowych w pracy nauczyciela, technik efektywnego uczenia się i nauczania, pracy metodą projektu edukacyjnego, wykorzystania mediów w edukacji, form oceniania i sprawdzania osiągnięć.
W części 21-szej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta, doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela, doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących asertywności, sposobów radzenia sobie ze stresem, planowania przez młodzież własnej przyszłości zawodowej, komunikacji interpersonalnej, współpracy zespołów nauczycielskich wokół profili kształcenia, narzędzi promocji szkoły. W części 22-giej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,
doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących strategii motywujących uczniów zdolnych i mających trudności w nauce, form i sposobów promowania szkoły w środowisku lokalnym, umiejętności coachingowych w pracy nauczyciela,
doświadczenie w zakresie budowania narzędzi, minimum 2- autor lub współautor, do ewaluacji działań promocyjnych szkoły.W części 23-ciej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego-konsultanta,doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym także dotyczących diagnozowania mocnych i słabych stron ucznia, nowych technik uczenia się, form i metod pracy z dorosłymi, asertywności i radzenia sobie ze stresem, umiejętności coachingowych w pracy nauczyciela, budowania autorytetu nauczyciela, relacji nauczyciel-rodzic, aktywizowania rodziców, wykorzystania TIK w pracy nauczyciela W części 24-tej Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 ekspertem- osobą zdolną do wykonania zamówienia, która spełnia poniższe warunki, tj. posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje coacha lub trenera lub tutora lub edukatora lub doradcy metodycznego -konsultanta,
doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,doświadczenie z 2 ostatnich lat w prowadzeniu zajęć z dorosłymi w tym dotyczących form integracji i komunikacji szkoły, nauczyciela z rodzicami, pracy z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych, technik efektywnego uczenia się i zapamiętywania, metod i technik aktywizujących w pracy z uczniami.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ);

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca będący osobą fizyczną powinien zabezpieczyć realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w maksimum 2 częściach. Wykonawca - firma - powinien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia przy czym jedna osoba może realizować maksimum 2 części.

Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1do SIWZ).

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Przewiduje się istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany postanowień oraz określenie warunków zmian: Zamawiający dopuszcza zmiany w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia,terminu wykonania zamówienia z powodu zmian w terminie projektu,zmiany osób wymienionych w umowie reprezentujących strony lub zmiany osób przy pomocy których realizuje się zamówienie - Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowania.Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.
Wszystkie zmiany mogą być dokonane na podstawie aneksu do umowy wprowadzającego te zmiany podpisanego przez obie strony umowy.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje

Znaczenie kryterium 2: 10

Nazwa kryterium 3:
doświadczenie w prowadzeniu w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych na terenie większym niż jedno województwo w ciągu ostatnich 2 lat pracy

Znaczenie kryterium 3: 20

Nazwa kryterium 4:
doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych w ciągu ostatnich 2 lat pracy

Znaczenie kryterium 4: 10

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.lcre-lomza-webd.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży (ŁCRE) ul. Polna 16, 18-400 Łomża lub pobrać ze strony internetowej.

Data składania wniosków, ofert: 23/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 14:00

Miejsce składania:
Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży (ŁCRE) ul. Polna 16, 18-400 Łomża l

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

257347 / 2011-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Grajewo - Grajewo (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie.

16487 / 2012-01-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Nowinka - Nowinka (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Nowinka WND-POKL.09.01.02-20-632/11 w roku szkolnym 2011/12.

73687 / 2015-05-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży - Łomża (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w zakresie obsługi komputera i wykorzystania Internetu dla uczestników projektu realizowanego przez Miasta Łomża pn. Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 POIG.08.03.00-20-168/10.

88793 / 2013-05-24 - Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w projekcie W TROSCE O BEZPIECZNY DOM, realizowanego w ramach rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej

279440 / 2011-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Grajewo - Grajewo (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, dotyczące prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.0-2-20-483/10 pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Grajewie.

23059 / 2014-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Bielsk Podlaski - Bielsk Podlaski (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne w ramach projektu pod nazwą: Bielskie Gimnazja- dobry start i pewna przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL

246765 / 2013-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina PiÄ…tnica - PiÄ…tnica Poduchowna (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu zajęć lekcyjnych w ramach projektu Gmina Piątnica Indywidualizację zaczyna realizowanego przez szkoły podstawowe z terenu Gminy Piątnica

421320 / 2012-10-28 - Inny: szkoła p[opnadpodstawowa

Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego - Augustów (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługa edukacyjna w ramach projektu Mój zawód - moja przyszłość współfinansowanego ze środków EFS w ramach POKL

45310 / 2014-02-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rudka - Rudka (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pod nazwą: Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL

91664 / 2013-03-06 - Uczelnia publiczna

Szkoła Podstawowa w Kroszewie - Bargłów (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja nauczania w Gminie Bargłów Kościelny - usługi edukacyjne

380574 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Åšniadowo - Åšniadowo (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
na usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. (Razem po wiedzę) zajęcia pozalekcyjne w szkołach z terenu Gminy Śniadowo Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach w Gminie Śniadowo

141193 / 2013-07-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina WÄ…sosz - WÄ…sosz (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór nauczycieli do prowadzenia zajęć logopedycznych i zajęć z języka angielskiego w Punktach Przedszkolnych utworzonych przy Szkole Podstawowej w Ławsku i przy Szkole Podstawowej w Sulewie- Kownatach w ramach projektu p.t. Przedszkolaki z Gminy Wąsosz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach działania 9.1 , poddziałania 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej

16932 / 2011-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża - Łomża (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu PROGRAMY INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH w Gminie Łomża

40635 / 2012-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Nowinka - Nowinka (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Nowinka WND-POKL.09.01.02-20-632/11 w roku szkolnym 2011/12

32514 / 2010-02-04 - Inny: stowarzyszenie

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Doradztwo dla kadry projektującej system zarządzania jakością ISO 9001 w administracji samorządowej Polski Wschodniej

227905 / 2014-10-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji w Łomży - Łomża (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
prowadzenie przez ekspertów zewnętrznych szkoleń w ramach sieci współpracy i samokształcenia podczas realizacji projektu: Zmodernizowane doskonalenie nauczycieli szansą na lepszą jakość edukacji w powiecie m. Łomża.

200453 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Szypliszki - Szypliszki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PO KL + 9.1.2 = lepsza szkoła!w Zespole Szkół w Słobódce..

302043 / 2010-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku - Białystok (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kursy zawodowe dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

34193 / 2015-03-11 - Inny: jednostka samorządu terytorialnego-szkoła ponadgimnazjalna

Zespół Szkół Rolniczych - Drohiczyn (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie kursów ukierunkowanych na rozwój wiedzy i umiejętności zawodowych w ramach projektu Kompetencje kluczowe drogą do kariery realizowanego przez Zespół Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach, w ramach Priorytetu IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

383772 / 2013-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach - Suwałki (podlaskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usług edukacyjnych realizowanych w ramach Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych projekt pt. Akademia Sukcesu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki