Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

46281 / 2015-04-02 - Administracja samorządowa / Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie (Rzeszów)

Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego -Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1- wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/3/15

Opis zamówienia

1. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację
i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych.

3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:

a. zorganizować i przeprowadzić szkolenie przygotowujące nauczycieli
do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 opracowanego przez Galinę Dolyę i Nikolaia Veraksę, opartego na teorii Lwa Wygotskiego. Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.

- Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną.

Część teoretyczna obejmie najważniejsze zagadnienia teorii społeczno - kulturowej Lwa Wygotskiego, sposoby wspierania rozwoju umiejętności samoregulacji, poznawczych oraz komunikacyjnych zgodnie z ideą Wygotskiego, a także umiejscowienie jej założeń na tle innych pedagogik.

Część praktyczna będzie prowadzona w oparciu o materiały autorskie Galiny Dolyi opracowane do programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 po to,
by w sposób szczegółowy przedstawić metodykę pracy z programem oraz by nauczyciele po ukończonym szkoleniu mogli od razu przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne działania z dziećmi.

- Szkolenie przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się
w czasie prowadzonych zajęć. Podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć opracowana przez Galinę Dolya i Nikolaia Veraksę, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych - tzw. siatek zgodności L. Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur ułatwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych.

- Czas trwania i sposób organizacji szkolenia (dla 1 grupy): 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (4 godz. dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (6 godz. dydaktycznych).
1 godzina dydaktyczna = 45 minut

Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane w dowolne dni tygodnia ze szczególnym uwzględnieniem dni weekendowych
tj. soboty i niedzieli w godzinach od 08:00 do 20:00.

- Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 8 grup
Zamawiający przewiduje, że jednorazowo odbywać się mogą zajęcia
dla 2 grup w tych samych terminach.

- Średnia liczba osób w jednej grupie: 20 (maksymalnie 25 os./gr.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 3). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.

b. dostarczyć materiały szkoleniowe wszystkim uczestnikom szkolenia
w postaci podręcznika metodycznego dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Motyle, autorzy: Galina Dolya, Nikolai Veraksa.


ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE

W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej, użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, wskazał pochodzenie, nazwę produktu lub producenta, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne,
z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne
i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej.


Zamawiający za równoważne uzna:

1. Szkolenie jeśli:

a. przygotowuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu konkretnego, zwartego programu edukacyjnego z zakresu metodyki pracy w obszarze edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, program oparty na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera), który zostanie dołączony w postaci podręcznika metodycznego jako materiał szkoleniowy. Umożliwia osiągnięcie celu szkolenia jakim jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.

b. czas trwania szkolenia: nie mniej niż 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (nie mniej niż 4 godziny dydaktyczne) oraz warsztaty połączone
z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia
do prowadzenia zajęć z dziećmi (nie mniej niż 6 godzin dydaktycznych)
1 godzina dydaktyczna = 45 minut

c. jest prowadzone w oparciu o materiały (karty pracy) do konkretnych zajęć
z grupą 10 dzieci, opracowane do proponowanego programu edukacyjnego,

d. podczas szkolenia wykorzystane są wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku dostarczonym na szkolenie,

e. przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą 10-osobową dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób każde z dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się
w czasie prowadzonych zajęć,

f. podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera),

g. ukończenie szkolenia da uczestnikowi uprawnienie do prowadzenia zajęć
z proponowanego programu edukacyjnego, poświadczone zaświadczeniem zatwierdzonym przez autora metody/programu.

2. Materiały szkoleniowe jeśli:

a. jest to podręcznik metodyczny dla nauczycieli do programu edukacyjnego
do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z zakresu edukacji matematycznej, koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby,

b. podręcznik opisuje konkretną metodykę pracy w zakresie rozumienia podstawowych relacji matematycznych i kształtowania pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, opartą na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur umożliwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych i wykorzystanie ich
do rozwiązywania różnorodnych zadań, a z drugiej strony umożliwiających rozpoznawanie istotnych cech każdego zadania poznawczego i wykonywanie operacji umysłowych potrzebnych do jego rozwiązania,

c. przedstawione w podręczniku materiały graficzne są zaprojektowane w taki sposób, by ułatwić dzieciom kształcenie procesów myślowych, takich jak: analizowanie, syntetyzowanie, porównywanie oraz czynnościowe wykorzystanie edukacji matematycznej oraz osadzają ją w rzeczywistości bliskiej dzieciom, również po to, aby umiejętności matematyczne wykorzystywać w życiu,

d. scenariusze zajęć w podręczniku są zaprojektowane tak, by czas realizacji poszczególnych zajęć był nie dłuższy niż 20 minut,

e. ilość stron podręcznika wynosi nie mniej niż 89 w formacie A4, czcionka o rozmiarze nie większym niż 12,

f. sposób zadruku podręcznika: część główna : 4/0, załączniki 1/0,

g. podręcznik zawiera:
- wprowadzenie, nie mniej niż 30 scenariuszy zajęć z dziećmi,
- nie mniej niż 49 poglądowych kolorowych ilustracji, w tym tabele przedstawiające sposób organizacji materiałów pomocniczych dla dzieci oraz przykładową ocenę diagnostyczną nawiązującą do realizowanych sesji diagnostycznych,
- następujący układ treści scenariuszy: podział tekstu na cele dydaktyczne, spis materiałów dla nauczyciela i grupy 10 dzieci, procedura przeprowadzenia zajęć, zindywidualizowany wynik dydaktyczny,
- załączniki: wzory siatek zgodności (6 rodzajów siatek zgodności Leonida Vengera) oraz arkusze do bieżącego monitorowania umiejętności dziecka
do każdych zajęć w ujęciu grupowym.

h. do podręcznika będą istniały dodatkowe karty pracy z dziećmi (minimum 258 kart pracy do scenariuszy zajęć opracowanych w podręczniku), które nauczyciel/przedszkole może nabyć we własnym zakresie.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 46281

Data publikacji: 2015-04-02

Nazwa:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie

Ulica: ul. Niedzielskiego 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-036

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 17 8534097

Numer faxu: 17 8534682

Adres strony internetowej: www.pcen.pl

Regon: 69070548200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego -Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1- wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/3/15

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację
i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych.

3. W ramach przedmiotu zamówienia należy:

a. zorganizować i przeprowadzić szkolenie przygotowujące nauczycieli
do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 opracowanego przez Galinę Dolyę i Nikolaia Veraksę, opartego na teorii Lwa Wygotskiego. Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.

- Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną.

Część teoretyczna obejmie najważniejsze zagadnienia teorii społeczno - kulturowej Lwa Wygotskiego, sposoby wspierania rozwoju umiejętności samoregulacji, poznawczych oraz komunikacyjnych zgodnie z ideą Wygotskiego, a także umiejscowienie jej założeń na tle innych pedagogik.

Część praktyczna będzie prowadzona w oparciu o materiały autorskie Galiny Dolyi opracowane do programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 po to,
by w sposób szczegółowy przedstawić metodykę pracy z programem oraz by nauczyciele po ukończonym szkoleniu mogli od razu przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne działania z dziećmi.

- Szkolenie przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się
w czasie prowadzonych zajęć. Podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć opracowana przez Galinę Dolya i Nikolaia Veraksę, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych - tzw. siatek zgodności L. Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur ułatwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych.

- Czas trwania i sposób organizacji szkolenia (dla 1 grupy): 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (4 godz. dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (6 godz. dydaktycznych).
1 godzina dydaktyczna = 45 minut

Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane w dowolne dni tygodnia ze szczególnym uwzględnieniem dni weekendowych
tj. soboty i niedzieli w godzinach od 08:00 do 20:00.

- Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 8 grup
Zamawiający przewiduje, że jednorazowo odbywać się mogą zajęcia
dla 2 grup w tych samych terminach.

- Średnia liczba osób w jednej grupie: 20 (maksymalnie 25 os./gr.).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 3). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.

b. dostarczyć materiały szkoleniowe wszystkim uczestnikom szkolenia
w postaci podręcznika metodycznego dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Motyle, autorzy: Galina Dolya, Nikolai Veraksa.


ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE

W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej, użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, wskazał pochodzenie, nazwę produktu lub producenta, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne,
z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne
i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej.


Zamawiający za równoważne uzna:

1. Szkolenie jeśli:

a. przygotowuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu konkretnego, zwartego programu edukacyjnego z zakresu metodyki pracy w obszarze edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, program oparty na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera), który zostanie dołączony w postaci podręcznika metodycznego jako materiał szkoleniowy. Umożliwia osiągnięcie celu szkolenia jakim jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby.

b. czas trwania szkolenia: nie mniej niż 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (nie mniej niż 4 godziny dydaktyczne) oraz warsztaty połączone
z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia
do prowadzenia zajęć z dziećmi (nie mniej niż 6 godzin dydaktycznych)
1 godzina dydaktyczna = 45 minut

c. jest prowadzone w oparciu o materiały (karty pracy) do konkretnych zajęć
z grupą 10 dzieci, opracowane do proponowanego programu edukacyjnego,

d. podczas szkolenia wykorzystane są wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku dostarczonym na szkolenie,

e. przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą 10-osobową dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób każde z dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się
w czasie prowadzonych zajęć,

f. podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera),

g. ukończenie szkolenia da uczestnikowi uprawnienie do prowadzenia zajęć
z proponowanego programu edukacyjnego, poświadczone zaświadczeniem zatwierdzonym przez autora metody/programu.

2. Materiały szkoleniowe jeśli:

a. jest to podręcznik metodyczny dla nauczycieli do programu edukacyjnego
do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z zakresu edukacji matematycznej, koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby,

b. podręcznik opisuje konkretną metodykę pracy w zakresie rozumienia podstawowych relacji matematycznych i kształtowania pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, opartą na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur umożliwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych i wykorzystanie ich
do rozwiązywania różnorodnych zadań, a z drugiej strony umożliwiających rozpoznawanie istotnych cech każdego zadania poznawczego i wykonywanie operacji umysłowych potrzebnych do jego rozwiązania,

c. przedstawione w podręczniku materiały graficzne są zaprojektowane w taki sposób, by ułatwić dzieciom kształcenie procesów myślowych, takich jak: analizowanie, syntetyzowanie, porównywanie oraz czynnościowe wykorzystanie edukacji matematycznej oraz osadzają ją w rzeczywistości bliskiej dzieciom, również po to, aby umiejętności matematyczne wykorzystywać w życiu,

d. scenariusze zajęć w podręczniku są zaprojektowane tak, by czas realizacji poszczególnych zajęć był nie dłuższy niż 20 minut,

e. ilość stron podręcznika wynosi nie mniej niż 89 w formacie A4, czcionka o rozmiarze nie większym niż 12,

f. sposób zadruku podręcznika: część główna : 4/0, załączniki 1/0,

g. podręcznik zawiera:
- wprowadzenie, nie mniej niż 30 scenariuszy zajęć z dziećmi,
- nie mniej niż 49 poglądowych kolorowych ilustracji, w tym tabele przedstawiające sposób organizacji materiałów pomocniczych dla dzieci oraz przykładową ocenę diagnostyczną nawiązującą do realizowanych sesji diagnostycznych,
- następujący układ treści scenariuszy: podział tekstu na cele dydaktyczne, spis materiałów dla nauczyciela i grupy 10 dzieci, procedura przeprowadzenia zajęć, zindywidualizowany wynik dydaktyczny,
- załączniki: wzory siatek zgodności (6 rodzajów siatek zgodności Leonida Vengera) oraz arkusze do bieżącego monitorowania umiejętności dziecka
do każdych zajęć w ujęciu grupowym.

h. do podręcznika będą istniały dodatkowe karty pracy z dziećmi (minimum 258 kart pracy do scenariuszy zajęć opracowanych w podręczniku), które nauczyciel/przedszkole może nabyć we własnym zakresie.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na zakupie usługi szkoleniowej objętej przedmiotowym zamówieniem dla 2 grup.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku
do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują:
- minimum 3 usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
z programu edukacyjnego dotyczącego metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym dla grupy liczącej minimum 15 osób (podana liczba osób dotyczy każdej wykazanej usługi szkoleniowej) wraz z dostawą materiałów szkoleniowych dla uczestników w postaci podręczników dotyczących metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się
na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym do programu edukacyjnego.

Za jedną usługę szkoleniową Zamawiający uzna wyłącznie taką usługę, która została przeprowadzona na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza wykazywania kilku usług szkoleniowych z tego samego tematu (np. dla kilku grup szkoleniowych) przeprowadzonych w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia).

Potencjał techniczny: nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym każda osoba musi posiadać:
- minimum wykształcenie wyższe magisterskie,
- doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 4 szkoleń z programu edukacyjnego dotyczącego metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby
w okresie przedliczbowym w wymiarze nie mniej niż 8 godzin dydaktycznych każde szkolenie (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
dla grupy szkoleniowej liczącej nie mniej niż 15 osób.
Jako jedno szkolenie Zamawiający rozumie wyłącznie takie szkolenie, które zostało przeprowadzone przez danego trenera na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia), niezależnie
od ilości grup przeszkolonych w ramach tej umowy.

Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć:
a. Wypełniony druk Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Wykazem doświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać także wszystkie wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ oświadczenia i dokumenty.
b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów).
c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia:
- siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne, nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
- zmian we wniosku o dofinansowanie projektu,
- innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b. zmiany terminu płatności - w przypadku:
- nie przekazania Zamawiającemu środków pieniężnych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie jako Instytucję Pośredniczącą. W takim przypadku Wykonawca nie będzie dochodził wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia,
c. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia:
- w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego,
- w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług.
W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian
w przedmiotowej umowie.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę
do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 70

Nazwa kryterium 2: Doświadczenie Wykonawcy

Znaczenie kryterium 2: 30

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2,
35-036 Rzeszów, pokój nr 202a.

Data składania wniosków, ofert: 13/04/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli
w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat).

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
801100008 (Usługi szkolnictwa przedszkolnego)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV szóstej częsci zamówienia:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Podobne przetargi

270206 / 2012-07-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Jasło (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób uczestniczących w projekcie Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2012 r

66496 / 2014-02-26 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatu naukowego Molecular methods in constructing strains used in detoxification of the environment oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych do warsztatów w formie skryptu w ramach projektu Integracja naukowa obszaru pogranicza polsko - ukraińskiego w zakresie monitoringu i detoksykacji substancji szkodliwych w środowisku w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007- 2013

99304 / 2015-04-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Lubaczowski - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja kursu rzeźbienia owoców i warzyw dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców

360560 / 2014-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Sanocki - Sanok (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług obejmujących zajęcia edukacyjne, szkolenia i kursy, doradztwo edukacyjno-zawodowe oraz wyjazdy studyjne w ramach projektu systemowego pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, WND-POKL.09.02.00-001/12 dofinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet IX, działanie 9.2 w Powiecie Sanockim w Zespołach Szkół nr 1 oraz 3 w Sanoku

82465 / 2014-04-15 - Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Tryńczy - Tryńcza (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi szkoleniowej kursów zawodowych, doradztwa zawodowego, warsztatów kompetencji społecznych i warsztatów aktywności zawodowej dla 15 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w gminie Tryńcza realizowanych w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Poddziałnie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

214705 / 2012-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Kańczuga - Kańczuga (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych/pozalekcyjnych w ramach projektu Szkoła wykorzystanych możliwości dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - ETAP III

433332 / 2012-11-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia ze zdobnictwa cukierniczego dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Iwoniczu Zdroju w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w roku szkolnym 2012/2013

410866 / 2011-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mielec - Mielec (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg na prowadzenie zajęć edukacyjnych w klasach I - VI w Szkole Podstawowej w Rydzowie w ramach projektu:Szansa na lepsze jutro - program rozwoju Szkoły Podstawowej w Rydzowie w ramach POKL

404984 / 2013-10-04 - Inny: Gminna jednostka samorzÄ…du terytorialnego

Zespół Szkół Ogólnokształcących - Grębów (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionych zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia

135570 / 2013-04-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Chmielniku - Chmielnik (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. Chcemy się rozwijać! - programy rozwojowe Gimnazjum w Chmielniku i szkół podstawowych w Zabratówce i Woli Rafałowskiej, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

38803 / 2011-02-02 - Inny: szkoła publiczna ponadgimnazjalna

Zespół Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych im. Komisji Edukacji Narodowej w Weryni - Kolbuszowa (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskiego i barmańskiego dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Agrotechniczno - Ekonomicznych, w Weryni w ramach projektu /Młodzi Pewni Wykwalifikowani/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

308502 / 2014-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego - Krosno (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć teoretycznych i praktycznych z przedmiotu obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie w Zespole Szkół w Jedliczu w ramach realizowanego projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

444548 / 2013-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych im. prof. Karola Olszewskiego - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.