Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

299888 / 2014-09-09 - Administracja samorządowa / Gmina Dobrzyniewo Duże (Dobrzyniewo Duże)

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym

Opis zamówienia

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć,
b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest:
1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika-koordynatora projektu,
2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć,
3. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.
Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie):

Część 1
Zajęcia z języka polskiego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 2
Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 3
Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 4
Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 5
Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą prowadzone metodą tradycyjną i komunikatywną, przy wykorzystaniu pomocy interaktywnych i podręczników. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 6
Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą miały na celu wyrównanie braków uczniów, stwierdzonych podczas zajęć obowiązkowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 7
Zajęcia klubu filmowego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 8
Zajęcia klubu filmowego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 9
Warsztaty plastyczne w Szkole Podstawowej - grupa 1. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 10
Warsztaty plastyczne w Gimnazjum - grupa 2. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 11
Koło kultury w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 12
Koło kultury w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 13
Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie).


Część 14
Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie).

Część 15
Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie).

Część 16
Warsztaty związane z tematyką równości szans w Szkole Podstawowej - grupy 1-6. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 1-6 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie).

Część 17
Warsztaty związane z tematyką równości szans w Gimnazjum - grupy 7-12. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 7-12 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie).

Część 18
Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie).

Część 19
Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie).

Część 20
Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie).

Część 21
Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie).

Wykonawca musi posiadać osoby o następujących kwalifikacjach :
a. części 1-17:
i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
iii. kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r., poz. 1207 z późn. zm.).

b. części 18-19:
i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
iii. kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga szkolnego.

c. części 20-21:
i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
ii. kwalifikacje do wykonywania zawodu seksuologa dziecięcego

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 299888

Data publikacji: 2014-09-09

Nazwa: Gmina Dobrzyniewo Duże

Ulica: ul. Białostocka 25

Numer domu: 25

Miejscowość: Dobrzyniewo Duże

Kod pocztowy: 16-002

Województwo / kraj: podlaskie

Numer telefonu: 85 7428155

Numer faxu: 85 7197147

Adres strony internetowej: www.dobrzyniewo.pl

Regon: 05065925000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dobrzyniewie Dużym w ramach projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów wyznaczonych przez dyrekcje szkół. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć,
b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wykonawca zobowiązany jest:
1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty opiekuna metodycznego. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Wykonawca przygotuje wykaz niezbędnych pomocy dydaktycznych na zasadach ustalonych przez kierownika-koordynatora projektu,
2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć,
3. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty.
Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie):

Część 1
Zajęcia z języka polskiego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 2
Zajęcia z języka polskiego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć planowane jest prowadzenie warsztatów literackich - nauki pisania wierszy i prozy, zakończonych przygotowaniem tomiku poezji. W trakcie zajęć będą wykorzystane programy interaktywne, zabawy i ćwiczenia. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 tomik literacki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 3
Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 4
Zajęcia z dziennikarstwa w Szkole Podstawowej - grupa 1. Program będzie oparty na nauce pisania krótkich tekstów, reportaży, wędrówkach reportażowych, prowadzeniu gazetki szkolnej itp. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 wydania gazetki szkolnej, min. 2 napisane reportaże, min. 4 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 5
Zajęcia z języka angielskiego w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą prowadzone metodą tradycyjną i komunikatywną, przy wykorzystaniu pomocy interaktywnych i podręczników. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 6
Zajęcia z matematyki w Gimnazjum - grupa 1. Zajęcia będą miały na celu wyrównanie braków uczniów, stwierdzonych podczas zajęć obowiązkowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 3 testy rocznie (na wejście, sprawdzający, końcowy). Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 7
Zajęcia klubu filmowego w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 8
Zajęcia klubu filmowego w Gimnazjum - grupa 2. W ramach klubu odbędą się prezentacje ekranizacji lektur oraz klasyki kina poparte panelami dyskusyjnymi zawierającym m.in. dyskusje nad alternatywnym zakończeniem filmów. W ramach zajęć uczniowie będą poznawać definicje nowych pojęć, rozwijać umiejętność wczuwania się sytuację i przyjmowania różnych punktów widzenia, rozwijać postawę poznawczą, otwarcie dyskutować, dzielić się opiniami i wyrażać swoje poglądy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 9
Warsztaty plastyczne w Szkole Podstawowej - grupa 1. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 10
Warsztaty plastyczne w Gimnazjum - grupa 2. Warsztaty będą skoncentrowane na ćwiczeniu umiejętności manualnych uczestników przez zastosowanie różnorodnych technik artystycznych - malarstwa, rysunku, collageu itp. Planuje się zorganizowanie 2 plenerów malarskich na grupę. Efektem prac dla grupy będą: 10 plac plastycznych na każdego uczestnika. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 11
Koło kultury w Szkole Podstawowej - grupa 1. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 12
Koło kultury w Gimnazjum - grupa 2. W ramach zajęć uczniowie poznają techniki aktorskie, będą uczestniczyli w ćwiczeniach dykcji i interpretacji tekstu, przeprowadzą próby teatralne oraz przygotują przedstawienia teatralne. Zostaną zorganizowane wycieczki do teatru lalek i dramatycznego, podczas których uczniowie zwiedzą zaplecze teatralne oraz obejrzą spektakl teatralny. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 przedstawienie, min. 2 wycieczki. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 60 godzin lekcyjnych. W ramach tej części będzie zrealizowane 60 godzin (1 grupa - 60 godzin w projekcie).

Część 13
Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie).


Część 14
Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie).

Część 15
Zajęcia z doradztwa i poradnictwa edukacyjno - zawodowego w Gimnazjum - grupy 1-2. Zajęcia będą związane z wyborem szkoły i zawodu, lokalnym rynkiem pracy, świadomości własnych umiejętności, przygotowania CV, ćwiczone będą umiejętności autoprezentacji itp. Po zajęciach grupowych zostaną przeprowadzone zajęcia indywidualne, w ramach których będzie prowadzona diagnoza umiejętności i potencjału ucznia, określenia celów edukacyjno - zawodowych, planu działania i rekomendacji do dalszych działań. Efektem będzie opracowanie Indywidualnego Planu Działań Edukacyjno - Zawodowych. Efektem prac dla grupy będą: min. 4 prezentacje, 8 CV, 8 indywidualnych planów działań.. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie: 46 godzin lekcyjnych w tym: 6 godzin lekcyjnych grupowych i 40 godzin zajęć indywidualnych (5 godzin na każdego uczestnika). Zajęcia dla wszystkich 6 grup będą trwały łącznie 92 godzin zajęć. W ramach tej części będzie zrealizowane 92 godziny (2 grupy - 92 godzin w projekcie).

Część 16
Warsztaty związane z tematyką równości szans w Szkole Podstawowej - grupy 1-6. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 1-6 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie).

Część 17
Warsztaty związane z tematyką równości szans w Gimnazjum - grupy 7-12. Dwugodzinne warsztaty na tematy związane ze stereotypowym postrzeganiem płci, normami zachowań, rolą kobit i mężczyzn w społeczeństwie itp. Wykonane będą plakaty informacyjne związane z tematyką warsztatów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 plakat. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 2 godziny lekcyjne. Zajęcia dla grup 7-12 będą łącznie trwały 12 godzin. W ramach tej części będzie zrealizowane 12 godzin (6 grup - 12 godzin w projekcie).

Część 18
Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie).

Część 19
Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (pedagog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 25 godzin (1 grupa - 25 godzin w projekcie).

Część 20
Zajęcia z rozwoju osobowego w Szkole Podstawowej - grupa 1 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie).

Część 21
Zajęcia z rozwoju osobowego w Gimnazjum - grupa 2 (seksuolog). Zajęcia zostały zaplanowane jako warsztaty mające na celu poznanie siebie, swoich umiejętności i otaczającego świata. Zajęcia pokażą uczestnikom metody efektywnego uczenia się, rozwiązywanie konfliktów, tematy związane z uzależnieniami, spotkania z seksuologiem, naukę tolerancji wobec różnorodności etnicznej i kulturowej. Planuje się organizację wycieczek mających na celu przybliżenie różnorodności etnicznej i kulturowej w Polsce, oraz wycieczkę do Warszawy. Zajęcia będą prowadzone metoda warsztatową przez wykwalifikowanych pedagogów. Efektem prac dla grupy będą: min. 1 wycieczka lokalna i 1 wycieczka do Warszawy. Zajęcia dla grupy w projekcie będą trwały w sumie 30 godzin (25 godzin pedagog i 5 godzin seksuolog). W ramach tej części będzie zrealizowane 5 godzin (1 grupa - 5 godzin w projekcie).

Wykonawca musi posiadać osoby o następujących kwalifikacjach :
a. części 1-17:
i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
iii. kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013 r., poz. 1207 z późn. zm.).

b. części 18-19:
i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
ii. stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego,
iii. kwalifikacje do pełnienia funkcji pedagoga szkolnego.

c. części 20-21:
i. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
ii. kwalifikacje do wykonywania zawodu seksuologa dziecięcego

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 21

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 26/06/2015

Informacja na temat wadium:
W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

Potencjał techniczny:
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW.

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia. - złożone w oryginale bądź kopii poświadczonej notarialnie,
2)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
3) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy:
i. upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z innego dokumentu
ii. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, (dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego).

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:

1) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy,
2) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania,
3) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy),
4) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony,
5) w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
6) zmiany terminu wykonania zamówienia,
7) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej.
8) zmniejszenia z uwagi na uzasadnione potrzeby Zamawiającego, zakresu usług objętych umową wraz z proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia.
9) rozwiązania umowy o dofinansowanie projektu Dobry start w Dobrzyniewie Dużym,
10) przerwania realizacji projektu z jakichkolwiek przyczyn,
11) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie wywiązywania się Wykonawcy z ciążących na nim obowiązków.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urzęd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże

Data składania wniosków, ofert: 17/09/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urzęd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, p. nr 1

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Dobry start w Dobrzyniewie Dużym jest współfinansowany w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Podobne przetargi

445976 / 2013-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu, Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6, Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - Szkoła na szóstkę, Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu, Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach

8670 / 2014-01-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę

148122 / 2014-05-02 - Inny: szkoła

Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Ciekawość - pierwszy stopień do Nobla dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

372048 / 2012-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki

31874 / 2011-02-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Zambrowie - Zambrów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Miasto Zambrów

525682 / 2013-12-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - szkoła na szóstkę

48220 / 2011-03-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Zambrowie - Zambrów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych prowadzonych przez Miasto Zambrów

205291 / 2013-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Wiedza - kluczem do sukcesu, Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6, Szkoła Podstawowa nr 6 w Suwałkach - Szkoła na szóstkę, Szkoła Podstawowa nr 4 - Suwalski Klucz do Sukcesu, Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach

341278 / 2012-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów - Augustów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z dziećmi w SP w Kolnicy w ramach realizacji projektu: WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ nr POKL.09.01.02-20-729/12

33225 / 2011-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Wysokie Mazowieckie - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Dać szansę każdemu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

395266 / 2012-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych - Miasto Suwałki

353498 / 2013-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów - Augustów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z dziećmi w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Augustów.

370360 / 2009-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe - Łomża (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych.

46494 / 2011-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Wysokie Mazowieckie - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Dać szansę każdemu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

534164 / 2012-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów - Augustów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z dziećmi w SP w Netcie w ramach realizacji projektu: Równy start dla Netty nr POKL.09.01.02-20-682/12

48224 / 2011-03-18 - Inny: Jednostka budżetowa - organizacyjna Miasta Zambrów ( samorządowa )

Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego w Zambrowie - Zambrów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Zambrów Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych w gminie Miasta Zambrów.

435860 / 2012-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Suwałki - Suwałki (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Otwarty umysł - drogą do sukcesu

32386 / 2011-03-01 - Inny: Jednostka budrzetowa Miasta Zambrów (samorządowa) / edukacja

Szkoła Podstawowa nr 4 im.Władysława Broniewskiego w Zambrowie - Zambrów (podlaskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Zambrów Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowane w Szkołach Podstawowych w gminie Miasta Zambrów.