Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

418270 / 2013-10-15 - Administracja samorządowa / Gmina Gołuchów (Gołuchów)

Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach

Opis zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kucharki Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I Dostawa wyposażenia klas - opis w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych. Część II Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Część III Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Dostawa wyposażenia i sprzętu określonego w części 1 - 3 musi być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Kucharkach, staraniem i na koszt Wykonawcy. Odbiór towarów, pierwsze uruchomienie dokonane zostanie w obecności przedstawiciela zamawiającego i poświadczone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym, który podpisany bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.10.00.00-3; Meble CPV 39.11.20.00-0; Krzesła CPV 39.12.10.00-6; Biurka i stoły CPV 39.16.21.00-6; Materiały dydaktyczne CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny CPV 30.23.11.00-8; Komputery CPV 30.23.12.50-4; Monitory ekranowe CPV 30.23.32.31-9; Drukarki laserowe CPV 30.21.32.00-7; Laptopy CPV 30.23.20.00-4; Różny sprzęt komputerowy 3. Uwaga: - ilekroć w specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne , tzn. że produkty, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za zadanie wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia zadania.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 418270

Data publikacji: 2013-10-15

Nazwa: Gmina Gołuchów

Ulica: ul. Lipowa 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Gołuchów

Kod pocztowy: 63-322

Numer telefonu: 062 7617017

Regon: 00054395300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach

Rodzaj zamówienia: D

Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kucharki Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I Dostawa wyposażenia klas - opis w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych. Część II Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Część III Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania - opis w załączniku nr I Informacja dotycząca ofert częściowych. Dostawa wyposażenia i sprzętu określonego w części 1 - 3 musi być zrealizowana do Szkoły Podstawowej w Kucharkach, staraniem i na koszt Wykonawcy. Odbiór towarów, pierwsze uruchomienie dokonane zostanie w obecności przedstawiciela zamawiającego i poświadczone zostanie protokołem zdawczo-odbiorczym, który podpisany bez uwag będzie podstawą do wystawienia faktury. 2) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 39.10.00.00-3; Meble CPV 39.11.20.00-0; Krzesła CPV 39.12.10.00-6; Biurka i stoły CPV 39.16.21.00-6; Materiały dydaktyczne CPV 39.16.21.10-9; Sprzęt dydaktyczny CPV 30.23.11.00-8; Komputery CPV 30.23.12.50-4; Monitory ekranowe CPV 30.23.32.31-9; Drukarki laserowe CPV 30.21.32.00-7; Laptopy CPV 30.23.20.00-4; Różny sprzęt komputerowy 3. Uwaga: - ilekroć w specyfikacji technicznej, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne , tzn. że produkty, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres zamówienia określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk Informacja o podwykonawcach stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości zamówienia. UWAGA ! Jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał na rzecz tego podwykonawcy przelewu (cesji) swojej wierzytelności w zakresie zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia za zadanie wykonane przez podwykonawcę. Przedstawienie w/w umowy przelewu wierzytelności będzie warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do rozliczenia zadania.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 3

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 16/12/2013

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 1). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 2). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

Potencjał techniczny:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potęcjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 3). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wg załącznik nr 2 do SIWZ - pkt 4). Zamawiający dokona oceny w/w warunków na podstawie dokumentu załączonego przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

inne_dokumenty:
1) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Informacje o podwykonawcach załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku braku podwykonawców wpisać nie dotyczy 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.goluchow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów ( pok. 23 ) lub za zaliczeniem pocztowym (koszty przesłania)

Data składania wniosków, ofert: 25/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Gołuchów, ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów Pokój nr 16 (sekretariat)

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Dostawa wyposażenia klas

Opis:
1.Ławki uczniowskie - szt. 52
Ławki uczniowskie w wersji 2 - osobowej, blat z płyty laminowanej na stelażu metalowym
- 9 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 1 - wysokość stołu 46 cm
- 17 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 2 - wysokość stołu 53 cm
- 13 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 3 - wysokość stołu 59 cm
- 9 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 4 - wysokość stołu 64 cm
- 4 szt. dwuosobowe stoły w rozmiarze 5 - wysokość stołu 71 cm
Blaty stołów w kolorze buku wykonane z wysokiej jakości laminatu HPL odporne na zarysowania i uderzenia, wykończone obrzeżem drewnianym odpornym na zarysowania i uderzenia.
Każdy stolik ma zamocowaną metalową półkę pod blatem oraz haczyki na plecak.
Stelaż metalowy wykonany z profilu płaskoowalnego w kolorze zgodnie z rozmiarem stołu. Stoliki posiadają masywne podwójne nogi zakończone podstawami wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem.
2. Krzesła uczniowskie - szt. 104
Krzesła uczniowskie - stelaż metalowy, siedziska i oparcia z wyprofilowanej sklejki
- 18 szt. w rozmiarze 1 - wysokość siedziska 26 cm
- 34 szt. w rozmiarze 2 - wysokość siedziska 31 cm
- 26 szt. w rozmiarze 3 - wysokość siedziska 35 cm
- 18 szt. w rozmiarze 4 - wysokość siedziska 38 cm
- 8 szt. w rozmiarze 5 - wysokość siedziska 43 cm
Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w tonacji buku
Oparcie szerokie i delikatnie wygięte zwiększające komfort siedzenia. Siedzisko wyprofilowane. Krzesło pod siedziskiem ma ochronne zatyczki, aby zabezpieczyć blat przed zarysowaniem.
Stelaż metalowy wykonany z profilu płaskoowalnego w kolorze zgodnie z rozmiarem krzesła. Na górze stelaż zakończony ochronną zatyczką.
Podstawa krzesła w kształcie litery H zapewnia stabilność, zakończona zatyczkami chroniącymi podłogę przed zarysowaniami.
3. Segmenty meblowe do klas - szt. 5
Meble wykonane z płyty wiórowej w jasnych tonacjach z kolorowymi drzwiczkami.
Segment meblowy zestaw nr 1
Zestaw szafek dziecięcych o długości 550 +/- 20 cm zawierający:
- 3 komody po 8 szuflad i każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- szafka dwudrzwiowa z 2 szufladami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- szafka narożna o wymiarach 65 x 65 x wysokość od 100 do130cm
- regał z 3 półkami o wymiarach 69 x 45 x wysokość od 100 do130cm
Segment meblowy zestaw nr 2
Zestaw szafek dziecięcych o długości 548 +/- 20 cm zawierający:
- 3 komody po 8 szuflad każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- szafka dwudrzwiowa z 2 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- regał z pólkami i przegrodą na środku o wymiarach 132 x 65 x wysokość od 100 do130 cm
Segment meblowy zestaw nr 3
Zestaw szafek dziecięcych o długości 482 +/- 20 cm zawierający:
- 1 regał narożny z 2 półkami o wymiarach 80 x 80 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 szafka dwudrzwiowa o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm cm
- 2 komody po 8 szuflad każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 regał z 3 półkami o wymiarach 90 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
Segment meblowy zestaw nr 4
Zestaw szafek dziecięcych o długości 437 +/- 20 cm ( ustawiany na dwóch przyległych ścianach)zawierający:
- 1 regał narożny wewnętrzny z 2 półkami o wymiarach 80 x 80 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 regał z 3 szufladami i 2 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- 1 regał narożny zewnętrzny o wymiarach 45 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- 1 komoda z 6 szufladami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- 1 komoda z 8 szufladami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
Segment meblowy zestaw nr 5
Zestaw szafek dziecięcych o długości 416 +/- 20 cm zawierający:
- 2 komody z 8 szufladami każda o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130 cm
- 1 regał z 3 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
- 1 szafka dwudrzwiowa z 3 półkami o wymiarach 104 x 45 x wysokość od 100 do130cm
Meble wykonane w całości z płyty laminowanej w tonacji buku i frontami w kolorze jasnoniebieskim, jasnozielonym, żółtym i czerwonym ( jasne, pastelowe kolory)
Uchwyty do szuflad, drzwiczek schowane są w płycie i muszą być bezpieczne dla dzieci
Wszystkie szafki muszą posiadać bezpieczne dla dzieci wykończenia w postaci zaokrąglonych narożników, odpornym na uderzenia i zarysowania.
Boki i tylna ścianka wszystkich szafek wystają ponad wierzch.
4. Biurka dla n-la - szt. 5
Biurka dla nauczyciela z płyt laminowanych
Wykonane z płyty laminowanej w tonacji buku. Szafka i szuflada znajduje się po prawej stronie. Blat biurka oraz drzwiczki do szafki i szuflada wykonane w kolorze (żółtym 2 szt., jasnozielonym 2 szt., jasnoniebieskim 1 szt.). Blat biurka wykończone zaokrąglonym obrzeżem odpornym na uderzenia i zarysowania.
5. Tablica tryptyk - szt. 3
Tablica składająca się z trzech części, w tym jedna poliniowana, druga pokratkowana, trzecia gładka o wymiarach w rozwinięciu minimum 340 x 100 cm, kredowa, zielona, wyposażona w rynnę na kredę i z zaokrąglonymi brzegami
6. Tablica biała - szt. 3
Suchościeralne tablice o wymiarach minimum 170 x 100 cm, biała
7. Tablice korkowe - szt. 5
Tablice korkowe służące do prezentacji prac uczniów i materiałów dydaktycznych o wymiarach minimum 170 x 100 cm
8. Sztalugi dwustronne - szt. 12
Sztalugi wykorzystane do tworzenia prac plastycznych, wymiar sztalug minimum 60 x 130 cm
9. Ekran na statywie - szt. 3
Ekran ręcznie rozwijany na trójnogu:
- 2 ekrany o wymiarach co najmniej 120 x 165 cm,
- 1 ekran o wymiarach co najmniej 145 x 195 cm
10. Rzutnik pisma przenośny - szt. 2
Rzutnik pisma przenośny do prezentacji wizualnej materiałów dydaktycznych przygotowanych na folii, zamykany w walizeczce
11. Stolik pod rzutnik przenośny - szt. 2
Stolik pod rzutnik przenośny, blat z płyty laminowanej na stelażu metalowym

Kody CPV:
391000003 (Meble)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
391120000 (Krzesła)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
391210006 (Biurka i stoły)

Czas: D

Data zakończenia: 16/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Dostawa edukacyjnych pomocy dydaktycznych

Opis:
1. Kompleksowy materiał dydaktyczny pozwalający nauczycielowi w edukacji wczesnoszkolnej ułatwić każdemu dziecku naukę pisania, czytania, opowiadania, słuchania.
Materiał dydaktyczny powinien zawierać co najmniej różnorodne karty do analizy i syntezy wzrokowej, tablice z ćwiczeniami do nauki czytania, nagrania bajek wraz z zestawem układanek do bajek, różnorodne logiczne układanki, karty umożliwiające rozwój narządów artykulacyjnych, karty rozwijające spostrzegawczość. - kpl. 1
2. Pakiet specjalistycznej pomocy multimedialnej z zakresu eliminowania trudności dzieci w czytaniu i pisaniu. Powinien składać się z co najmniej dwóch części oraz być atrakcyjną i ciekawą formą nauki. Programy powinny ułatwiać nauczycielowi diagnostykę, przeprowadzenie terapii, prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Pakiet powinien być dostosowany dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej.
Pakiet powinien zapewnić co najmniej karty do przeprowadzania ćwiczeń, ilustracje ułatwiające naukę, prowadzenie dokumentacji diagnostycznej i prób oraz opierać się na Skali Ryzyka Dyslekcji.
Dotyczyć wspomagania co najmniej nauki liter, badania dzieci, profilaktyki w dyslekcji, poprzez różnorodne ćwiczenia, także ruchowe itp. Dzięki pakietowy nauczyciel powinien mieć ułatwioną ocenę przyczyn trudności dziecka i rozwiązywanie tych problemów. kpl. 1
3. Gra edukacyjna dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Poprzez zabawę dziecko powinno zostać wprowadzone co najmniej w świat liter, czytania i pisania. Program powinien zawierać min. różnego typu ćwiczenia interaktywne, ilustracje, animacje, które ułatwiają dzieciom naukę płynnego czytania oraz poprawnego pisania. szt. 18
4. Drewniane plansze z różnorodnymi labiryntami z przesuwanymi kształtami do zawieszenia na ścianę do ćwiczeń rozwijających sprawność manualną dłoni i koordynacji wzrokowo - ruchowej, rozwijających spostrzegawczość i wyobraźnię o wymiarach min. 0,5 x 1,5 x 0,5 m szt. 10
5. Przestrzenna trójwymiarowa stojąca drewniana konstrukcja składająca się z co najmniej czterech ścian zawierających różnorodne złożone labirynty do ćwiczeń usprawniających motorykę palców i dłoni. Każda ścianka wyposażona jest w różnego rodzaju pomoce. Przestrzenna konstrukcja pozwala na zabawę jednocześnie min. 4 dzieci, o wymiarach min. 1,20 x 1,20 x 0,8 m szt. 1
6. Przestrzenna trójwymiarowa stojąca drewniana konstrukcja składająca się z co najmniej trzech ścian, z których każda zawiera inny labirynt do ćwiczeń usprawniających motorykę i sprawność manualną dłoni oraz rozwija koordynację wzrokowo - ruchową.
Przestrzenna konstrukcja pozwala na zabawę jednocześnie min. 3 dzieci.
Wymiary jednej ścianki co najmniej 70 x 100 cm szt. 1
7. Gra ucząca rozpoznawania głosów zwierząt. Powinna być wyposażona co najmniej w płytę CD z nagraniem, min. 6 kart ze zdjęciami i żetony. Dziecko powinno mieć możliwość zidentyfikowania poprzez grę co najmniej 30 odgłosów zwierząt szt. 1
8. Gra ucząca koncentracji uwagi, identyfikowania i różnicowania dźwięków. Dziecko dzięki grze powinno zdobyć umiejętność rozpoznawania dźwięków. Pomoc dydaktyczna powinna zawierać co najmniej płytę CD z nagraniem min. 20 dźwięków, min. 20 dwustronnych kart oraz min. 100 żetonów. szt. 1
9. Gra polega na rozpoznawaniu dźwięków i kojarzeniu ich z obrazem. Ćwiczy koncentrację, kojarzenie i pamięć słuchową, wzbogaca słownictwo. Gra powinna zawierać min. 30 ścieżek dźwiękowych na płycie CD, żetony, min. 20 kart, ilustrowanych dwustronnie, przedstawiających różne zwierzęta, naturę itp. szt. 1

10. Pakiet obejmujący cały materiał nauczania matematyki, który w pełni odpowiada podstawie programowej w szkole podstawowej w klasach 1-6. Pozwala na konkretnych zjawiskach i codziennych sytuacjach pokazać istotę działań matematycznych, uczy logicznego myślenia, szacowania, szybkiego liczenia, ćwiczy matematykę praktyczną. kpl. 1
11. Pakiet do terapii pedagogicznej z przedmiotu matematyka. Wspomagający diagnozę i terapię zaburzeń w szkole podstawowej, pomaga w nauczaniu matematyki. Pakiet powinien składać się z ćwiczeń wprowadzających i utrwalających wiedzę, zadań o różnym stopniu trudności, gier, testów, co najmniej kilku części o zróżnicowanym stopniu trudności. Pakiet powinien obejmować co najmniej następujący zakres tematyczny: Działania na liczbach do 1000, Działania na liczbach wielocyfrowych, ułamki, procenty. kpl. 1
12. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak dodawanie i odejmowania do maksymalnie 30, porównywanie liczb, zbiory, liczby jedno i dwucyfrowe, ciągi liczbowe, liczy naturalne szt. 18
13. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak dodawanie i odejmowania do maksymalnie 100, porządkowanie liczb, liczby na osi, mnożenie liczb do maksymalnie 30, pole powierzchni. Program powinien również dawać możliwość rejestrowania zdobytych przez dzieci wyników. szt. 18
14. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Przeznaczona dla klas I-III szkoły podstawowej. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak min. dodawanie i odejmowanie liczb do 1000; mnożenie i dzielenie liczb do 100; zadania z niewiadomą; działania na liczbach; figury; określanie dat; długości. szt. 18
15. Multimedialna edukacyjna gra matematyczna, która poprzez zabawę powinna rozwijać i uczyć dziecko matematyki. Przeznaczona dla klas I-III szkoły podstawowej. Program powinien składać się z co najmniej 100 interaktywnych ćwiczeń matematycznych, zabaw na spostrzegawczość, różnych poziomów trudności, przyjemnych i ciekawych dla dziecka animacji, ilustracji i narracji z minimum takich zakresów tematycznych jak min.
- dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie liczb do 10 000; grafy; działania arytmetyczne; algorytmy; działania na ułamkach; waluty, pojemności; figury przestrzenne; bryły. szt. 18
16. Gra dydaktyczna rozwijająca i doskonaląca sprawność manualną, celność ruchów, koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację uwagi, współdziałanie w grupie poprzez dopasowywanie elementów do planszy przez gracza. Gra powinna zawierać co najmniej planszę o średnicy min. 40 cm, która jest podzielona na kolorowe strefy. szt. 1
17. Pakiet zawiera zestaw pomocy dydaktycznych, co najmniej gier, układanek, opowiadań, wierszyków, piosenek, który pomaga nauczycielom organizowania ciekawych i wartościowych zajęć uczących dziecko funkcjonowania w grupie, nawiązywania relacji z innymi ludźmi, przybliżyć dziecku normy i zasady funkcjonowania w grupie, radzenia sobie z lękiem. kpl. 1
18. Pakiet materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych, zawierający min. słuchowiska logopedyczne, zbiór obrazków i plakatów wspomagających badanie mowy, szereg materiałów do ćwiczenia fazy wydechowej, gry logopedyczne, materiały wyrazowo - obrazkowe do utrwalania poprawnej wymowy głosek, bajeczki logopedyczne, wierszyki logopedyczne. Pakiet programów powinien być przeznaczony dla dzieci w wieku szkolnym i zawierać następujące minimum tematyczne: szereg ciszący, syczący i szumiący, głoska r, mowa bezdźwięczna.
kpl. 1

19. Program multimedialny wykorzystujący muzykę w profilaktyce i terapii logopedycznej, zawierający zestaw ćwiczeń kształtujących umiejętności językowo - słuchowo - ruchowe dziecka.
kpl. 1
20. Pakiet materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla dzieci z różnymi typami niepełnosprawności, zawiera co najmniej dotykowe kształty, domina, loteryjki, zgadywanki, pozwalający dostosować treści nauczania i metody do możliwości psychofizycznych dziecka. kpl.1
21. Pakiet pomocy przeznaczony do pracy z uczniem szkoły podstawowej o wyjątkowych zdolnościach, który pozwoli na rozwój zainteresowań matematyczno-przyrodniczych, zawierający co najmniej gry dydaktyczne, karty, układanki, domino, rozwijające umiejętności matematyczne i wiedzę o przyrodzie oraz elementy umożliwiające przeprowadzanie eksperymentów. kpl.1
22. Pakiet składający się z co najmniej 3 interaktywnych gier edukacyjnych umożliwiających dzieciom z klas I-III szkoły podstawowej zdobycie wiedzy o zjawiskach i prawach przyrody. Uczeń może również przeprowadzać eksperymenty naukowe. Dzięki grze dziecko powinno przeżyć ciekawą przygodę i zdobyć wiedzę min. z zagadnienia pogoda i ziemia. kpl. 18
23. Multimedialny program do nauki języka angielskiego, przeznaczony dla klas I - III oraz IV - VI wyposażony w co najmniej różnorodne ćwiczenia, gry z bogatą grafiką oraz atrakcyjną fabułą.
Program powinien być dostosowany do podstawy programowej, w wersji sieciowej - licencja na min. 18 stanowisk. kpl. 18
24. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu język polski. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania języka polskiego w szkole podstawowej klasy 4-6. Materiały powinny zawierać min. tematyczne dotyczące języka, słowotwórstwa, leksyki, literatury, teatru, fonetyki i ortografii.szt.1
25. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu matematyka. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania matematyki w szkole podstawowej klasy 4-6. Materiały powinny zawierać następujące minimum tematyczne: liczby naturalne i całkowite, ułamki, procenty, figury, bryły.szt.1
26. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu przyroda. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania przyrody w szkole podstawowej. Materiały powinny zawierać min. następujące tematy: rośliny, zwierzęta, człowiek, mapa, odkrywcy, piętra roślinności, światło.
szt. 1
27. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu historia. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania historii w szkole podstawowej. Materiały powinny zawierać min. tematyczne: podwaliny kontynentu europejskiego, państwo polskie, Rzeczpospolita Obojga Narodów, walka o niepodległość. szt.1
28.Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej z przedmiotu języka angielskiego. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania języka angielskiego w szkole podstawowej. Materiały powinny zawierać słownictwo z minimum następujących działów tematycznych: wygląd ludzi, ubiór, miejsca i kultura krajów anglojęzycznych. szt.1
29. Plansze interaktywne dla szkoły podstawowej klasy I-III. Program powinien składać się z min. kilkudziesięciu plansz interaktywnych zawierających treści edukacyjne zgodne z podstawą programową do nauczania w klasach I-III w szkole podstawowej. Plansze powinny przedstawiać następujące min. tematyczne: nauka litery, odejmowanie, zasady bezpieczeństwa i znaki drogowe, oś liczbowa, informacje o Polsce, zasady ortograficzne, sylab, alfabet, kształty i kolory, owoce i warzywa, układ słoneczny i planety, przymiotniki, kolory itp. szt. 1
30. Program multimedialny do pokonywania trudności w czytaniu dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej. Program powinien służyć pomocą na zajęciach kompensacyjno-wyrównawczych dla dzieci dyslektycznych w klasach 1-3. Program powinien uczyć poprzez animowane prezentacje liter, zawierać min. 80 zabaw, krzyżówek, zagadek, rebusów, łamigłówek; min. 100 układanek typu puzzle połączonych z odczytywaniem nazw układanych przedmiotów z podziałem na sylaby i głoski. szt. 18
31. Program multimedialny do nauki liczenia dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej.
Nauka liczenia opiera się poprzez zabawę w połączeniu poznania matematyki i przyrody np. w domu, lesie czy mieście. szt. 18
32. Program multimedialny do nauki ortografii poprzez zabawę dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej.
Program powinien zawierać min. 80 komputerowych zabaw z ortografią, w formie ćwiczeń, które przyswoją i nauczą ortografii. szt. 18
33. Program multimedialny do nauki zasad ruchu drogowego, dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej. Poprzez zabawę z programem dziecko powinno zdobyć umiejętność bezpiecznego zachowania się na drodze. Program powinien zawierać minimum 80 gier i zabaw, które m.in. kreują spostrzegawczość, umożliwiają analizowanie sytuacji na drodze i uczą orientacji w terenie. szt. 18
34. Program multimedialny, który wprowadza dziecko w świat muzyki. Program przeznaczony dla klas I-III szkoły podstawowej. Nauka powinna opierać się na zabawach muzycznych, popularnych piosenkach, które cechują się prostotą, łatwą linią melodyczną i przyswajalnym rytem, dzięki czemu uczniowie zdobędą możliwość m.in. nauki śpiewu oraz gry na instrumentach klawiszowych.
szt. 18

Kody CPV:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
391621109 (Sprzęt dydaktyczny)

Czas: D

Data zakończenia: 16/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Dostawa nowoczesnego sprzętu, zestawów komputerowych, oprogramowania

Kody CPV:
302311008 (Terminale komputerowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia: 302312504

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia: 302332319

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
302132007 (Komputer tablet)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
302320004 (Sprzęt peryferyjny)

Czas: D

Data zakończenia: 16/12/2013

Kod kryterium cenowe: A

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Kody CPV:
391000003 (Meble)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
391120000 (Krzesła)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
391210006 (Biurka i stoły)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
391621006 (Pomoce dydaktyczne)

Kod CPV piątej częsci zamówienia:
391621109 (Sprzęt dydaktyczny)

Kod CPV szóstej częsci zamówienia:
302311008 (Terminale komputerowe)

Kod CPV siódmej częsci zamówienia: 302312504

Kod CPV ósmej częsci zamówienia: 302332319

Kod CPV dziewiątej częsci zamówienia:
302132007 (Komputer tablet)

Kod CPV dziesiątej częsci zamówienia:
302320004 (Sprzęt peryferyjny)

Podobne przetargi

215152 / 2013-06-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gołuchów - Gołuchów (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli

233633 / 2009-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Rzeczenica - Rzeczenica (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Dostawa wyposażenia do świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie

337884 / 2014-10-11 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Konsulat Generalny RP we Lwowie - 79011 Lwów, Ukraina (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Zakup, dostawa, montaż mebli i wyposażenia biurowego oraz mieszkaniowego przeznaczonego dla potrzeb Konsulatu Generalnego we Lwowie.

160792 / 2013-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gołuchów - Gołuchów (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli

140008 / 2013-04-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gołuchów - Gołuchów (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Dostawa stołów i krzeseł do wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Szkudli

245010 / 2008-11-13 - Inny: Fundacja

Fundacja Familijny Poznań - Poznań (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Dostawa mebli do placówek przedszkolnych na terenie województwa dolnośląskiego, łódzkiego i wielkopolskiego

504942 / 2013-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gołuchów - Gołuchów (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
stawa wyposażenia Szkoły Podstawowej w Kucharkach w ramach Projektu pn. Przebudowa starego budynku, przebudowa boisk i zagospodarowanie infrastruktury wokół Szkoły Podstawowej w Kucharkach

518940 / 2013-12-13 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Konsulat Generalny RP w Kolonii - Kolonia (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
741-5-2013 wybór dostawcy mebli i sprzętu biurowego do nowej siedziby KG w Kolonii

3678 / 2011-01-11 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach - Suwałki (##wojewodztwo##)
CPV: 391000003 (Meble)
Dostawa i montaż mebli do wyposażenia pracowni transportu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach