34170 / 2012-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Dobryszyce (Dobryszyce)
świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 3.
SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h,
SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h,
Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi :
Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 2.
SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h,
Zajęcia logopedyczne:
Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 6.
SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h,
SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h,
Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej :
Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 4.
SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h,
SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h.
3.2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Dobryszyce., tj.: Szkoła Podstawowa w Dobryszycach, Szkoła Podstawowa w Bloku Dobryszyce.
3.3. Zajęcia będą odbywały się w Szkole Podstawowej w Dobryszycach oraz w Szkole Podstawowej
w Bloku Dobryszyce.
3.4. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia
w ww. szkołach.
3.5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
3.5.1. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu w ramach POKL, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.5.2. zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego,
3.5.3. opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i harmonogramu prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Program może ulec zmianie z inicjatywy obu stron umowy. W przypadku zmiany programu powinien być on uzgodniony i zaakceptowany przez obie strony umowy.
3.5.4. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem,
3.5.5. bieżące prowadzenie dzienników zajęć wraz listami obecności uczniów oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) o stanie realizacji programu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin,
3.5.6. sporządzanie wszelkich sprawozdań i innych dokumentów (wspólnie z Zamawiającym
lub osobą przez niego wyznaczoną) wymaganych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
3.5.7. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z Zamawiającym (lub osobą wskazaną przez Zamawiającego) w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu,
3.5.8. przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowniach, w której będą prowadzone zajęcia,
3.6. Za wypadki i szkody powstałe podczas świadczenia usługi odpowiada Wykonawca.
3.7. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
3.7.1.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Dobryszyce :
Alfabet ruchomy. Małe i duże litery lub równoważne (duże i małe litery alfabetu służące jako pomoc w nauce czytania i pisania; litery wykonane z trwałego tworzywa, które można ze sobą łączyć tworząc słowa)- 5szt,
Rebusy obrazkowe lub równoważne (pomoc rozwijająca wyobraźnię, kształcąca umiejętność kojarzenia, zachęcająca do uważnej obserwacji. Pomoc utrwalająca znajomość liter, uświadamiająca różnicę między głoską a literą, rozwijająca koordynację wzrokowo - ruchową. - 24 kostki (rebusy) o wym. 7x3,5cm)- 4szt,
Mozaika na magnesie lub równoważne (kolorowe elementy wykonane z drewna, podklejone magnesem, stanowiące możliwość różnorodnej kombinacji kształtów i wzorów. zestaw 250 elementów; wym. podstawy 37x28,5x2cm)- 2szt,
Układanka poznajemy cyferki lub równoważne (układanka edukacyjna w drewnianym pudełku o wymiarach 24 x 14 x 3 cm, w pudełku znajdują się w trzech przegródkach płytki
z obrazkami przedstawiającymi liczbę w aspekcie kardynalnym i porządkowym. Układanka, która pomaga dziecku zrozumieć istotę monografii liczby)- 1szt,
Spadochron edukacyjny lub równoważne (chusta o średnicy 6 m posiadająca 12 uchwytów)- 2 szt,
Zestaw Piłek do masażu lub równoważne (zestaw 3 gumowych piłek z wypustkami
o średnicy 65mm)- 10szt,
Fotel rehabilitacyjny (fotel przeznaczony głównie dla dzieci niepełnosprawnych. Fotel posiadający różne wysokości fotela dzięki czemu dziecko znajdować się może w pozycji pozwalającej na manipulację przedmiotami trzymanymi przed sobą. Fotel posiadający wałek
z rzepem, który przytrzymuje dziecko na odpowiedniej wysokości. Fotel o wym. 110x70x36cm)- 2szt,
Gra logiczna wedle wyboru Wykonawcy (plansze z zadaniami do ćwiczeń logicznych; ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość, wymagające skupienia uwagi)- 1szt,
3.7.2.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Bloku Dobryszyce :
Książeczka ABC1 lub równoważne (książeczka służąca rozpoznawaniu
i rozróżnianiu liter A - L. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci
w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt,
Książeczka ABC2 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem litery alfabetu od Ł do Z. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)-1szt,
Książeczka ABC3 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem dwuznaki. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt,
Zestaw 4 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania lub równoważne (książeczki mające na celu przybliżenie dzieciom zagadnień związanych w literami, sylabami, spółgłoskami
i samogłoskami)- 1szt,
Książeczka Jaki? Jaka? Jakie? lub równoważne (książeczka, która służy do kształtowani pojęcia przymiotnika. Ćwiczenia i obserwacje językowe pomagające dziecku odkryć najważniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając ciekawego słownictwa i okazji
do posługiwania się nim w różnych sytuacjach. Książeczka służąca do zajęć wyrównawczych
i ukierunkowanej pracy z dziećmi z dysleksją i dysortografią oraz w terapii logopedycznej. Różnorodność form ćwiczeń oraz ich zabawowy charakter uatrakcyjniają proces uczenia opierając go na aktywności i samodzielności dziecka.)-1szt,
Książeczka Gramatyka na wesoło 1 lub równoważne (książeczka mająca na celu przystępniejsze i bardziej przejrzyste ujęcie trudnych dla dziecka zagadnień - przekształcenie żmudnej nauki pisowni wyrazów w sprawdzoną zabawę. Książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają znacznie wiedzę dziecka o poznanych częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień, a także różnych form przymiotnika, liczebnika czasownika)- 1szt,
Książeczka Gramatyka na wesoło 2 lub równoważne (książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają wiedzę dziecka o częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień a także różnych form przymiotnika, liczebnika, czasownika i zaimka)- 1szt,
Książeczka Co robi? Co robią? lub równoważne (książeczka, która zawiera zabawy
i ćwiczenia związane z kształtowaniem i utrwalaniem pojęcia czasownika i jego funkcji
w języku polskim; pomoc dostarczająca dzieciom okazji do obserwacji użycia czasownika
w różnych kontekstach i sytuacjach, mówienia na poziomie wyrazów, związków wyrazowych, zdań i dłuższych wypowiedzi, doskonali umiejętności posługiwania się tą częścią mowy. materiał językowy uporządkowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności; łączy zagadnienia gramatyki, frazeologii, stylistyki)- 1szt,
Książeczka Ortografia ch-h lub równoważne (książeczka pomagająca dziecku zgłębić zasady ortografii języka polskiego. Zawarty w niej materiał przybliża podstawowe reguły ortograficzne uzasadniające pisownię z ch; ćwiczenia ukierunkowane na zapamiętywanie
i utrwalanie)- 1szt,
Książeczka Ortografia zmiękczenia lub równoważne (książeczka dotycząca zagadnień pisowni wyrazów z: ó-u, rz-ż, ch-h oraz zmiękczenia. Służy utrwalaniu i pogłębianiu zasad zapisu wyrazów z trudnościami ortograficznymi oraz zainteresowania dziecka ortografią. Zawarte w książeczkach ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czynność ortograficzną)- 1szt,
Książeczka Kruk z Kruklanki lub równoważne (książeczka do opanowania umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się; książeczka zwierająca ćwiczenia dla dzieci mających problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu
i pisaniu)- 1szt,
Zestaw klocków LOGO wraz z instrukcją lub równoważne (klocki do zabawy i nauki wymowy, czytania, pisania, ortografii i matematyki. Kasetka z 150 klockami, na których umieszczony jest pełny zestaw 44 liter, cyfr, znaków interpunkcyjnych i matematycznych. Zielony szlaczek
u dołu każdego z czterech wariantów liter umożliwia właściwe umieszczanie oraz postrzeganie liter)- 1szt,
Zgadywanki Wiosna lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Zgadywanki Lato lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Zgadywanki Jesień lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Zgadywanki Zima lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Książeczka Idę do szkoły 1 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Idę do szkoły 2 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Idę do szkoły 3 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Idę do szkoły 4 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Królewna Śnieżka lub równoważne (książeczka ucząca czytania
ze zrozumieniem, ortografii i gramatyki języka polskiego)- 1szt,
Książeczki 100 pytań i odpowiedzi lub równoważne (komplet 2 części książeczek; ćwiczenia w formie quizu, który nie sprawia nawet najmłodszym dzieciom problemów. Książeczki uczą dzieci formułowania pytań i wyszukiwania odpowiedzi. W książeczce są czarno - białe ilustracje co zmusza dzieci do logicznego myślenia, pobudza ich wyobraźnię, zachęca
do samodzielnych obserwacji i doświadczeń.) -1szt,
Zestaw kontrolny PUS lub równoważne (zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw służy połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie Kontrolnym z wzorem znajdującym się w książeczce, otrzymywana jest informacja o poprawności wybranych odpowiedzi)- 1szt,
Książeczka Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu
lub równoważne (ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nauce języka przede wszystkim dla zagrożonych dysleksją, ale także dla niesłyszących, z zespołem Aspergera,
z dyslalią i innymi dysfunkcjami rozwojowymi)- 1szt,
Gra edukacyjna Domino wyrazowo- dwusylabowe lub równoważne (zestaw sylab
do tworzenia 17 prostych słów. 34 kartoniki o wym. 4 x 8 cm)- 1szt,
Gra edukacyjna Domino obrazkowo- sylabowe lub równoważne (gra polegająca
na dopasowywaniu podpisu do obrazka. 28 kartoników, wym. 4 x 8 cm; 8 x 1,3 cm)- 1szt,
Książeczka Skoncentruj się cz. 1 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt,
Książeczka Skoncentruj się cz. 2 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt,
Książeczka Rusz głową 1 lub równoważne (zabawy i ćwiczenia logiczne wpływające
na rozwój podstawowych i szczególnie przydatnych w okresie szkolnym sprawności intelektualnych dziecka, takich jak: spostrzeganie, koncentracja uwagi, zapamiętywanie, analiza i synteza wzrokowa)- 1szt,
Komplet 5 części Liczę w pamięci lub równoważne (zbiór zadań dotyczących
4 podstawowych działań arytmetycznych. Pomoc służąca poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań)- 1szt,
Karty Alfabet z obrazkami lub równoważne (zestaw dwustronnych 44 kart do demonstracji liter. Każda karta zawiera z jednej strony literę drukowaną i pisaną (wraz z kierunkiem jej pisania), ilustrację wraz z podpisem. Druga strona natomiast nie posiada obrazka - jedynie zapis litery, co daje możliwość zaadoptowania karty według własnych potrzeb. Wystarczy nakleić wybrany obrazek lub wykonać ilustrację. W ten sposób można dostosowywać wyrazy związane z wprowadzaną literą do umiejętności czy zainteresowań uczniów. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo - ruchową, umiejętność słuchania i spostrzegania. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci,
u których należy wspomagać rozwój mowy, z zaburzonym funkcjonowaniem analizatora słuchowego i wzrokowego, z obniżonym poziomem grafomotorycznym i płynnością ruchów,
z zaburzoną koordynacją wzrokowo - ruchową, u których chcemy wspomagać umiejętność prawidłowego kreślenia liter pojedynczych jak również dwuznaków i zmiękczeń)- 1szt,
Tabliczka ze szlaczkami 1 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek z ciekawymi rysunkami - narysowanymi linią kropkowaną. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania
od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt,
Tabliczka ze szlaczkami 2 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek ze szlaczkami przygotowującymi do nauki pisania. Propozycja wzorów łatwych i trudniejszych, również znaki literopodobne. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo - ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony.
Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt,
Książeczka Trudne litery lub równoważne (książeczka mająca na celu zapobieganie trudnościom oraz pomoc w prawidłowym spostrzeganiu, zapamiętywaniu i rozpoznawaniu liter b, d, g, p - które są do siebie podobne pod względem kształtu, natomiast inaczej ułożone
w przestrzeni. W ćwiczeniach wykorzystuje się technikę wielozmysłowego uczenia się, tak aby uczeń efektywnie opanował umiejętność rozróżniania ww. liter. Zadania pogrupowane
na trzy zestawy: litery drukowane małe, litery drukowane wielkie i małe, litery pisane)- 1szt,
Warsztat doskonalenia graficznego lub równoważne (ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. Dzięki ćwiczeniom dzieci uczą się łatwości i płynności w rysowaniu linii,
by lepiej przygotować się do umiejętności pisania. Zestaw 6 przezroczystych teczek, 30 kart
o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków)- 1szt,
Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 1 lub równoważne (60 obrazków
z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt,
Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 2 lub równoważne (60 obrazków
z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt.
(Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty
i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 34170
Data publikacji: 2012-02-03
Nazwa: Gmina Dobryszyce
Ulica: ul. Wolności 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Dobryszyce
Kod pocztowy: 97-505
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 044 6811193, 6811168
Numer faxu: 044 6811193
Adres strony internetowej: www.dobryszyce.i-bip.pl
Regon: 59064797700000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Dobryszyce
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III współfinansowane przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu :
Ilość godzin - 180h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 3.
SP w Dobryszycach 1 gr. 8-osobowa - 60 h,
SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-6-osobowa - 120 h,
Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi :
Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 2.
SP w Dobryszycach 2 gr. 6-osobowa - 120 h,
Zajęcia logopedyczne:
Ilość godzin - 360h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 6.
SP w Dobryszycach 3 gr. 4-osobowa - 180 h,
SP w Bloku Dobryszyce 3 gr. 4-osobowa - 180 h,
Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej :
Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup,
Ilość grup - 4.
SP w Dobryszycach 2 gr. 5-osobowa - 120 h,
SP w Bloku Dobryszyce 2 gr. 5-osobowa - 120 h.
3.2. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Dobryszyce., tj.: Szkoła Podstawowa w Dobryszycach, Szkoła Podstawowa w Bloku Dobryszyce.
3.3. Zajęcia będą odbywały się w Szkole Podstawowej w Dobryszycach oraz w Szkole Podstawowej
w Bloku Dobryszyce.
3.4. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia
w ww. szkołach.
3.5. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności:
3.5.1. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z założeniami i wymogami projektu w ramach POKL, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3.5.2. zachowanie przy realizacji przedmiotu umowy należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego,
3.5.3. opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i harmonogramu prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Program może ulec zmianie z inicjatywy obu stron umowy. W przypadku zmiany programu powinien być on uzgodniony i zaakceptowany przez obie strony umowy.
3.5.4. prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem,
3.5.5. bieżące prowadzenie dzienników zajęć wraz listami obecności uczniów oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji Zamawiającemu (lub osobie wskazanej przez Zamawiającego) o stanie realizacji programu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin,
3.5.6. sporządzanie wszelkich sprawozdań i innych dokumentów (wspólnie z Zamawiającym
lub osobą przez niego wyznaczoną) wymaganych do prawidłowej realizacji i rozliczenia projektu w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,
3.5.7. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL oraz współpraca z Zamawiającym (lub osobą wskazaną przez Zamawiającego) w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu,
3.5.8. przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowniach, w której będą prowadzone zajęcia,
3.6. Za wypadki i szkody powstałe podczas świadczenia usługi odpowiada Wykonawca.
3.7. Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:
3.7.1.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Dobryszyce :
Alfabet ruchomy. Małe i duże litery lub równoważne (duże i małe litery alfabetu służące jako pomoc w nauce czytania i pisania; litery wykonane z trwałego tworzywa, które można ze sobą łączyć tworząc słowa)- 5szt,
Rebusy obrazkowe lub równoważne (pomoc rozwijająca wyobraźnię, kształcąca umiejętność kojarzenia, zachęcająca do uważnej obserwacji. Pomoc utrwalająca znajomość liter, uświadamiająca różnicę między głoską a literą, rozwijająca koordynację wzrokowo - ruchową. - 24 kostki (rebusy) o wym. 7x3,5cm)- 4szt,
Mozaika na magnesie lub równoważne (kolorowe elementy wykonane z drewna, podklejone magnesem, stanowiące możliwość różnorodnej kombinacji kształtów i wzorów. zestaw 250 elementów; wym. podstawy 37x28,5x2cm)- 2szt,
Układanka poznajemy cyferki lub równoważne (układanka edukacyjna w drewnianym pudełku o wymiarach 24 x 14 x 3 cm, w pudełku znajdują się w trzech przegródkach płytki
z obrazkami przedstawiającymi liczbę w aspekcie kardynalnym i porządkowym. Układanka, która pomaga dziecku zrozumieć istotę monografii liczby)- 1szt,
Spadochron edukacyjny lub równoważne (chusta o średnicy 6 m posiadająca 12 uchwytów)- 2 szt,
Zestaw Piłek do masażu lub równoważne (zestaw 3 gumowych piłek z wypustkami
o średnicy 65mm)- 10szt,
Fotel rehabilitacyjny (fotel przeznaczony głównie dla dzieci niepełnosprawnych. Fotel posiadający różne wysokości fotela dzięki czemu dziecko znajdować się może w pozycji pozwalającej na manipulację przedmiotami trzymanymi przed sobą. Fotel posiadający wałek
z rzepem, który przytrzymuje dziecko na odpowiedniej wysokości. Fotel o wym. 110x70x36cm)- 2szt,
Gra logiczna wedle wyboru Wykonawcy (plansze z zadaniami do ćwiczeń logicznych; ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość, wymagające skupienia uwagi)- 1szt,
3.7.2.Doposażenie bazy dydaktycznej w SP Bloku Dobryszyce :
Książeczka ABC1 lub równoważne (książeczka służąca rozpoznawaniu
i rozróżnianiu liter A - L. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci
w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt,
Książeczka ABC2 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem litery alfabetu od Ł do Z. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)-1szt,
Książeczka ABC3 lub równoważne (książeczka obejmująca swoim zakresem dwuznaki. Zabawy i ćwiczenia zawarte w książeczce wprowadzają dzieci w świat liter, uczą rozpoznawania ich kształtu, wielkości, kolejności w alfabecie, a następnie łączenia w wyrazy)- 1szt,
Zestaw 4 książeczek Łatwe ćwiczenia do nauki czytania lub równoważne (książeczki mające na celu przybliżenie dzieciom zagadnień związanych w literami, sylabami, spółgłoskami
i samogłoskami)- 1szt,
Książeczka Jaki? Jaka? Jakie? lub równoważne (książeczka, która służy do kształtowani pojęcia przymiotnika. Ćwiczenia i obserwacje językowe pomagające dziecku odkryć najważniejsze cechy i funkcje tej części mowy, dostarczając ciekawego słownictwa i okazji
do posługiwania się nim w różnych sytuacjach. Książeczka służąca do zajęć wyrównawczych
i ukierunkowanej pracy z dziećmi z dysleksją i dysortografią oraz w terapii logopedycznej. Różnorodność form ćwiczeń oraz ich zabawowy charakter uatrakcyjniają proces uczenia opierając go na aktywności i samodzielności dziecka.)-1szt,
Książeczka Gramatyka na wesoło 1 lub równoważne (książeczka mająca na celu przystępniejsze i bardziej przejrzyste ujęcie trudnych dla dziecka zagadnień - przekształcenie żmudnej nauki pisowni wyrazów w sprawdzoną zabawę. Książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają znacznie wiedzę dziecka o poznanych częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień, a także różnych form przymiotnika, liczebnika czasownika)- 1szt,
Książeczka Gramatyka na wesoło 2 lub równoważne (książeczka z ćwiczeniami, które poszerzają wiedzę dziecka o częściach mowy i ich związkach wyrazowych. Dają możliwość praktycznego zastosowania wyrazów bliskoznacznych, przeciwstawnych, zdrobnień a także różnych form przymiotnika, liczebnika, czasownika i zaimka)- 1szt,
Książeczka Co robi? Co robią? lub równoważne (książeczka, która zawiera zabawy
i ćwiczenia związane z kształtowaniem i utrwalaniem pojęcia czasownika i jego funkcji
w języku polskim; pomoc dostarczająca dzieciom okazji do obserwacji użycia czasownika
w różnych kontekstach i sytuacjach, mówienia na poziomie wyrazów, związków wyrazowych, zdań i dłuższych wypowiedzi, doskonali umiejętności posługiwania się tą częścią mowy. materiał językowy uporządkowany zgodnie z zasadą stopniowania trudności; łączy zagadnienia gramatyki, frazeologii, stylistyki)- 1szt,
Książeczka Ortografia ch-h lub równoważne (książeczka pomagająca dziecku zgłębić zasady ortografii języka polskiego. Zawarty w niej materiał przybliża podstawowe reguły ortograficzne uzasadniające pisownię z ch; ćwiczenia ukierunkowane na zapamiętywanie
i utrwalanie)- 1szt,
Książeczka Ortografia zmiękczenia lub równoważne (książeczka dotycząca zagadnień pisowni wyrazów z: ó-u, rz-ż, ch-h oraz zmiękczenia. Służy utrwalaniu i pogłębianiu zasad zapisu wyrazów z trudnościami ortograficznymi oraz zainteresowania dziecka ortografią. Zawarte w książeczkach ćwiczenia przygotowują dziecko do zadawania pytań, uświadamiają problem błędu, uwrażliwiają na błąd, rozbudzają czynność ortograficzną)- 1szt,
Książeczka Kruk z Kruklanki lub równoważne (książeczka do opanowania umiejętności poprawnego pod względem artykulacyjnym wysławiania się; książeczka zwierająca ćwiczenia dla dzieci mających problemy w komunikacji z otoczeniem oraz trudności w czytaniu
i pisaniu)- 1szt,
Zestaw klocków LOGO wraz z instrukcją lub równoważne (klocki do zabawy i nauki wymowy, czytania, pisania, ortografii i matematyki. Kasetka z 150 klockami, na których umieszczony jest pełny zestaw 44 liter, cyfr, znaków interpunkcyjnych i matematycznych. Zielony szlaczek
u dołu każdego z czterech wariantów liter umożliwia właściwe umieszczanie oraz postrzeganie liter)- 1szt,
Zgadywanki Wiosna lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Zgadywanki Lato lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Zgadywanki Jesień lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Zgadywanki Zima lub równoważne (zbiór zagadek, łamigłówek i rymowanek, które tematycznie związane są z porami roku i wydarzeniami następującymi w roku szkolnym. Pomoc dostarczająca dzieciom nowego słownictwa, wiadomości o zjawiskach zachodzących w przyrodzie i prawach nią rządzących, a także o ich najbliższym otoczeniu. Zawarty
w książeczkach materiał językowy służy doskonaleniu umiejętności czytania ze zrozumieniem oraz poprawnego pisania i mówienia.)-1szt,
Książeczka Idę do szkoły 1 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Idę do szkoły 2 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Idę do szkoły 3 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Idę do szkoły 4 lub równoważne (książeczka pełna gier i zabaw ogólnorozwojowych w formie obrazkowej, dla starszych przedszkolaków i dzieci rozpoczynających naukę w szkole, np. rozróżnianie odległości, kształtu i wielkości, dobieranie obrazków logicznie do siebie pasujących)- 1szt,
Książeczka Królewna Śnieżka lub równoważne (książeczka ucząca czytania
ze zrozumieniem, ortografii i gramatyki języka polskiego)- 1szt,
Książeczki 100 pytań i odpowiedzi lub równoważne (komplet 2 części książeczek; ćwiczenia w formie quizu, który nie sprawia nawet najmłodszym dzieciom problemów. Książeczki uczą dzieci formułowania pytań i wyszukiwania odpowiedzi. W książeczce są czarno - białe ilustracje co zmusza dzieci do logicznego myślenia, pobudza ich wyobraźnię, zachęca
do samodzielnych obserwacji i doświadczeń.) -1szt,
Zestaw kontrolny PUS lub równoważne (zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw służy połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie Kontrolnym z wzorem znajdującym się w książeczce, otrzymywana jest informacja o poprawności wybranych odpowiedzi)- 1szt,
Książeczka Terapia dzieci zagrożonych dysleksją. Stymulacja lewej półkuli mózgu
lub równoważne (ćwiczenia przeznaczone dla dzieci z trudnościami w nauce języka przede wszystkim dla zagrożonych dysleksją, ale także dla niesłyszących, z zespołem Aspergera,
z dyslalią i innymi dysfunkcjami rozwojowymi)- 1szt,
Gra edukacyjna Domino wyrazowo- dwusylabowe lub równoważne (zestaw sylab
do tworzenia 17 prostych słów. 34 kartoniki o wym. 4 x 8 cm)- 1szt,
Gra edukacyjna Domino obrazkowo- sylabowe lub równoważne (gra polegająca
na dopasowywaniu podpisu do obrazka. 28 kartoników, wym. 4 x 8 cm; 8 x 1,3 cm)- 1szt,
Książeczka Skoncentruj się cz. 1 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt,
Książeczka Skoncentruj się cz. 2 lub równoważne (ćwiczenia zapewniające efektywny rozwój zdolności koncentracji, wpływające na uwrażliwienie spostrzegawczości poprzez wnikliwe obserwowanie kształtu, wielkości i położenia przestrzennego figur, rozróżnianie figury i tła, porównywanie, segregowanie oraz wyszukiwanie różnic i podobieństw)- 1szt,
Książeczka Rusz głową 1 lub równoważne (zabawy i ćwiczenia logiczne wpływające
na rozwój podstawowych i szczególnie przydatnych w okresie szkolnym sprawności intelektualnych dziecka, takich jak: spostrzeganie, koncentracja uwagi, zapamiętywanie, analiza i synteza wzrokowa)- 1szt,
Komplet 5 części Liczę w pamięci lub równoważne (zbiór zadań dotyczących
4 podstawowych działań arytmetycznych. Pomoc służąca poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań)- 1szt,
Karty Alfabet z obrazkami lub równoważne (zestaw dwustronnych 44 kart do demonstracji liter. Każda karta zawiera z jednej strony literę drukowaną i pisaną (wraz z kierunkiem jej pisania), ilustrację wraz z podpisem. Druga strona natomiast nie posiada obrazka - jedynie zapis litery, co daje możliwość zaadoptowania karty według własnych potrzeb. Wystarczy nakleić wybrany obrazek lub wykonać ilustrację. W ten sposób można dostosowywać wyrazy związane z wprowadzaną literą do umiejętności czy zainteresowań uczniów. Pomoc rozwija rozumienie mowy, wzbogaca słownictwo, orientację przestrzenną, koordynację wzrokowo - ruchową, umiejętność słuchania i spostrzegania. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci,
u których należy wspomagać rozwój mowy, z zaburzonym funkcjonowaniem analizatora słuchowego i wzrokowego, z obniżonym poziomem grafomotorycznym i płynnością ruchów,
z zaburzoną koordynacją wzrokowo - ruchową, u których chcemy wspomagać umiejętność prawidłowego kreślenia liter pojedynczych jak również dwuznaków i zmiękczeń)- 1szt,
Tabliczka ze szlaczkami 1 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek z ciekawymi rysunkami - narysowanymi linią kropkowaną. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania
od lewej do prawej strony. Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt,
Tabliczka ze szlaczkami 2 lub równoważne (6 dużych, dwustronnych tabliczek ze szlaczkami przygotowującymi do nauki pisania. Propozycja wzorów łatwych i trudniejszych, również znaki literopodobne. Rysowanie po linii stymuluje rozwój sprawności grafomotorycznej, koordynacji wzrokowo - ruchowej, koncentracji, utrwala nawyk pisania od lewej do prawej strony.
Do rysowania z białymi ołówkami. wym. 36 x 30 cm)- 1szt,
Książeczka Trudne litery lub równoważne (książeczka mająca na celu zapobieganie trudnościom oraz pomoc w prawidłowym spostrzeganiu, zapamiętywaniu i rozpoznawaniu liter b, d, g, p - które są do siebie podobne pod względem kształtu, natomiast inaczej ułożone
w przestrzeni. W ćwiczeniach wykorzystuje się technikę wielozmysłowego uczenia się, tak aby uczeń efektywnie opanował umiejętność rozróżniania ww. liter. Zadania pogrupowane
na trzy zestawy: litery drukowane małe, litery drukowane wielkie i małe, litery pisane)- 1szt,
Warsztat doskonalenia graficznego lub równoważne (ilustracje ukazujące różne kształty linii, które wprowadzają progresję stopnia trudności: linie ukośne, linie proste długie, spirale, znaki literopodobne. Dzięki ćwiczeniom dzieci uczą się łatwości i płynności w rysowaniu linii,
by lepiej przygotować się do umiejętności pisania. Zestaw 6 przezroczystych teczek, 30 kart
o wym. 30 x 21 cm, 8 mazaków)- 1szt,
Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 1 lub równoważne (60 obrazków
z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt,
Rozsypanki obrazkowe, sylabowe, głoskowe. Zestaw 2 lub równoważne (60 obrazków
z podpisami umieszczonymi w liniaturze. Wszystkie obrazki są łatwo rozpoznawalne przez przedszkolaka, a słowa pod nimi umieszczone, dzięki odstępom między literami, można bez trudu wykorzystać do ćwiczeń syntezy i analizy słuchowej i wzrokowej, doprowadzając dzieci do opanowania umiejętności czytania i pisania)- 1szt.
(Rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty
i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wiedza i doświadczenie:
Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy:
wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą
na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych o wartości co najmniej 50 000 zł (brutto), współfinansowaną ze środków UE.
Potencjał techniczny: Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy:
dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej odpowiednie wykształcenie kierunkowe
przewidzianej do prowadzenia danego rodzaju zajęć, zgodnie z kwalifikacjami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków,
w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) i posiadającej
co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu danych zajęć oraz posiadającej przeszkolenie w zakresie zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
Sytuacja ekonomiczna:
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu się spełnienia warunku udziału w postępowaniu
na potencjał podmiotu trzeciego , który będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego w zakresie wymagany dla Wykonawcy określonym
w punkcie 9.2. SIWZ.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień umowy
w następującym przypadku i na określonych warunkach:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z treścią § 4 ust. 2 umowy,
2) w przypadku przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy,
3) w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Dobryszyce
ul. Wolności 8
97-505 Dobryszyce
Data składania wniosków, ofert: 17/02/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 09:00
Miejsce składania:
Urząd Gminy Dobryszyce
ul. Wolności 8
97-505 Dobryszyce
SEKRETARIAT - pokój nr 1
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe: Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
288678 / 2011-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zelowie w ramach projektu WYRÓWNAJMY SZANSE
62279 / 2015-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 kursów dla uczestniczek i uczestników projektu (BO) Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
161844 / 2013-04-23 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
237921 / 2011-09-06 - Administracja rzÄ…dowa terenowa
OkrÄ™gowa Komisja Egzaminacyjna w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi szkolenia kandydatów na autorów zadań egzaminacyjnych do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
163472 / 2010-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni.
261476 / 2012-07-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Rząśnia - Rząśnia (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizację zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Rząśnia
127490 / 2013-04-02 - Inny: fundacja jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów - Kleszczów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
KURS JĘZYKOWY WRAZ Z WYPOCZYNKIEM
230836 / 2011-08-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zelów - Zelów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Liceum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zelowie
w ramach projektu WYRÓWNAJMY SZANSE
276171 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu bukieciarstwa w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
165300 / 2010-06-11 - Inny: Gimnazjum Publiczne jednostka samorzÄ…du gminnego
Publiczne Gimnazjum w Warcie - Warta (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w projekcie pt. Przed gimnazjalistą z Warty świat stoi otwarty.
225697 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno - Opoczno (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Nowoczesna szkoła - kluczem do sukcesu. Realizacja kursów Linux oraz zajęć dydaktyczno- wyrównawczych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
39175 / 2014-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Skomlin - Skomlin (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna dla projektu pn. Szkoły równych szans w gminie Skomlin, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
74710 / 2009-03-24 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i szkoleniowe - prowadzenie lektoratów obowiązkowych w ramach działalności Studium Języków Obcych
84360 / 2010-03-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób
253740 / 2013-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Gminy Aleksandrów Åódzki - Aleksandrów Åódzki (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces
w przyszÅ‚oÅ›ci realizowanego przez GminÄ™ Aleksandrów Åódzki w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki, współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego
400078 / 2013-10-02 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Koordynatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji część II
382960 / 2012-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Sadkowice - Sadkowice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZATRUDNIENIE NAUCZYCIELI DO PROWADZENIA ZAJĘĆ DODATKOWYCH W RAMACH PROJEKTU POD NAZWÄ„ INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA W KLASACH I-III W GMINIE SADKOWICE W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAÅ LUDZKI WSPÓÅFINANSOWANEGO ZE ÅšRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOÅECZNEGO - PRIORYTET IX DZIAÅANIE 9.1 PODDZIAÅANIE 9.1.2
175839 / 2014-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego - Zgierz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji SORE w celu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli, w związku z realizacją projektu WIĘKSZA WIEDZA - SKUTECZNA PRAKTYKA-DOSKONALENIE KADR OŚWIATY POWIATU ZGIERSKIEGO
476750 / 2013-11-21 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
418218 / 2013-10-15 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Część XV-7 - Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
485694 / 2012-12-03 - Inny: jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚uga - przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykoÅ„czeniowych/ dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi.
444818 / 2013-10-31 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi szkoleniowej - prowadzenie lektoratu z języka angielskiego w ramach lektoratów obowiązkowych
228192 / 2013-06-13 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Część III-2 - Techniki uczenia i metody motywujące do nauki
86106 / 2015-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dalików - Dalików (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku Prowadzącego zajęcia pozalekcyjne obejmujące przedmioty: chemia i historia/WOS w ramach projektu: Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe
371688 / 2012-09-28 - Inny: fundacja jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Fundacja Rozwoju Gminy Kleszczów - Kleszczów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
KURS PRAWA JAZDY i PRZEWOZU RZECZY
143287 / 2009-08-31 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa prowadzenia szkoleń z języka francuskiego
471664 / 2013-11-19 - Inny: Jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego /Technolog robót wykoÅ„czeniowych/ dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi