253740 / 2013-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa / Burmistrz Gminy Aleksandrów Åódzki (Aleksandrów Åódzki)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces
w przyszłości realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI trzech szkół podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych).
2. Usługi będą realizowane w trzech szkołach podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki:
- Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
- Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi i. J. Korczaka w Rudzie Bugaj
- Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
w Rąbieniu
Jednostka 1h w SIWZ jest rozumiana jako:
a) 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć wyrównawczych
i rozwijających zainteresowania.
b) 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut - w przypadku zajęć specjalistycznych.
Zajęcia wyrównawcze we wszystkich trzech szkołach:
- zajęcia polonistyczne z wykorzystaniem TIK,
- zajęcia matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line,
- zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.
Zajęcia rozwijające zainteresowania: w zależności od szkoły, w której będą prowadzone:
SP w Bełdowie:
- przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK,
- przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK,
- matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line,
- polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK,
- języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.
SP w Rudzie Bugaj:
- matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line,
- polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK,
- języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.
SP w Rąbieniu:
- fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK
i językowej platformy edukacyjnej on-line,
- teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK,
- literackie z wykorzystaniem TIK,
- matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej
on-line,
- przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK,
- historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK,
Zajęcia specjalistyczne:
- techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania,
- trening słuchowy - metoda Tomatisa,
- terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta
- terapia pedagogiczna - z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii
Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny prowadzone być
w oparciu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych oraz rzutników multimedialnych.
Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn. zm.). Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015.
Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach zostaną ustalone przez dyrektorów tych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Harmonogram może ulegać zmianie w każdym semestrze szkolnym.
Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć przez wykonawcę wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z składa się z następujących części:
Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
Część zamówienia nr 1 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna)
liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 2; liczba godzin - 120h /2 lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 2 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli - 1; liczba grup -; liczba godzin - 180 h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
Część zamówienia nr 3 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2gr. x 30 h= 60 h 2gr. X 30 h= 60 h 120 h
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA
Część zamówienia nr 4 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 60 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 5 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 6 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60h
Część zamówienia nr 7 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 8 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK
i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
ZAJĘCIE SPECJALISTYCZNE
Część zamówienia nr 9 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania;
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 10 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa;
liczba nauczycieli: 1; 360/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h
tj. 3 gr. x 30 h +
6gr. x 15 h 3 gr. x 60 h= 180 h
tj. 3 gr. x 30 h +
6gr. x 15 h 360 h
Część zamówienia nr 11 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka
w Rudzie Bugaj
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
Część zamówienia nr 12 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
Część zamówienia nr 13 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
Część zamówienia nr 14 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA
Część zamówienia nr 15 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30h 60 h
Część zamówienia nr 16 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli:1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 17 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli:1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 18 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania;
liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
Dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h = 120 h 2 gr. x 60 h = 120 h 240 h
Część zamówienia nr 19 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa;
liczba nauczycieli: 1; 840h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 7 grup 7 7 gr. x 60 h= 420 h
tj. 7 gr. x 30 h +
14 gr. x 15 h 7 gr. x 60 h= 420 h
tj. 7 gr. x 30 h +
14 gr. x 15 h 840 h
Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
Część zamówienia nr 20 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 6; liczba godzin - 360/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 21 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 22 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 150h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2/3 grup 2/ 3 2 gr. x 30 h= 60 h 3 gr. x 30 h= 90 h 150 h
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA
Część zamówienia nr 23 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim
z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 24 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno- filmowe z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
Część zamówienia nr 25 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
Część zamówienia nr 26 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
Część zamówienia nr 27 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo- badawcze z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 28 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno- regionalne z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE
Część zamówienia nr 29 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania;
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 30 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa;
liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h= 120 h
tj. 2 gr. x 30 h +
4 gr. x 15 2 gr. x 60 h= 120 h
tj. 2 gr. x 30 h +
4 gr. x 15 240 h
Część zamówienia nr 31 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii
i arteterapii;
liczba nauczycieli:1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
3.1 Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się według ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół harmonogramów, w sposób nie kolidujący z obowiązkami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach oraz dowozem dzieci do i ze szkoły.
3.2 Zajęcia odbywać się będą bezpośrednio po zajęciach szkolnych, w dniach od poniedziałku do piątku, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty bądź w dni wolne od zajęć dydaktycznych, w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki na dziećmi po zajęciach i odpowiada za ich bezpieczeństwo do momentu wejścia dzieci do autobusu szkolnego.
3.4 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć.
3.5 Ze względów organizacyjnych (zajęcia będą realizowane w trzech różnych szkołach przypuszczalnie w tym samym czasie oraz dostosowane organizacyjnie do dowozów szkolnych) do prowadzenia zajęć powinno być zgłoszonych co najmniej:
- zajęcia wyrównawcze - powinno być zgłoszonych co najmniej - 9 nauczycieli;
tj. po jednym nauczycielu do każdej części (troje w każdej szkole);
- zajęcia rozwijające - powinno być zgłoszonych co najmniej - 14 nauczycieli;
tj. po jednym nauczycieli do każdej części; (w tym:
w Szkole Podstawowej w Bełdowie - 5 nauczycieli,
w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj - 3 nauczycieli,
w Szkole Podstawowej w Rąbieniu - 6 nauczycieli);
- zajęci specjalistyczne, w tym:
- trening słuchowy metodą prof. Tomatisa - powinno być zgłoszonych
3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły);
- techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły)
- terapia pedagogiczna - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów
(po 1 specjaliście: do Szkoły Podstawowej w Bełdowie
i Szkoły Podstawowej w Rąbieniu).
3.6 Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny być prowadzone w oparci i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych. Dostęp do platform edukacyjnych oraz sprzęt zapewnia Zamawiający.
3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć treningu słuchowego metodą prof. Tomatisa:
a) posiadanie 3 szt. urządzeń, tzw. elektronicznego ucha (w zakresie części zamówienia nr: 10, 19 i 30 wykonawca musi posiadać po 3 sztuki urządzeń na każdą z wymaganych części) , przetwarzającego dźwięk
w sposób analogowy umożliwiający
- prowadzenie ćwiczeń aktywnych polegających na pracy z mikrofonem
- prowadzenie treningu dla grup 2-4 osobowych,
b) zajęcia prowadzone zgodnie z założeniami metody prof. Tomatisa;
c) terapia każdego z uczniów musi zostać poprzedzona badaniem uwagi słuchowej
i lateralizacji przeprowadzonym z wykorzystaniem audiometru (wymagany jest aktualny dokument potwierdzający kalibrację urządzenia);
d) programy terapeutyczne winny być tworzone w oparciu o wyniki diagnozy
i dostosowanie do potrzeb uczniów w zależności od czynionych postępów.
3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej;
a) terapia pedagogiczna prowadzona techniką Celestyna-Freineta
- znajomość i wykorzystanie technik Celestyna-Freineta, min.: swobodny tekst, kartoteki ćwiczeń samokontrolnych (fiszek autokorektywnych), swobodna ekspresja plastyczna, doświadczenia poszukujące, gazetka szkolna;
b) terapia pedagogiczna prowadzona z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii:
- wykorzystanie min.: płyt - zestawów terapeutycznych (muzyki i bajek), zestawów doskonalących percepcję wzrokowo-słuchową, leniwej ósemki,
3.8 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, przeprowadzenia testów umiejętności przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (2 x w trakcie trwania projektu: w pierwszym i drugim roku szkolnym) oraz ich opracowania; w tym:
a) w ramach zajęć wyrównawczych oraz rozwijających:
- test powinien zawierać min. 5 pytań z zakresu tematycznego prowadzonych zajęć;
- każde pytanie będzie posiadało trzy odpowiedzi, z czego tylko jedna będzie poprawna;
- treść testu z odpowiedziami musi być zaakceptowana przez dyrektora szkoły oraz Zleceniodawcy;
- test wypełnia każdy uczeń uczestniczący w danych zajęciach, czytelnie wpisując swoje imię i nazwisko, zaznaczając odpowiedź na każde pytanie;
- test należy przygotować na wzorze dokumentu, który dostarczy Zleceniodawca;
b) w ramach zajęć specjalistycznych:
- w zakresie metody Tomatisa:
- badanie uwagi i lateralizacji słuchowej za pomocą audiometru kalibrowanego
- skali Ryzyka Dysleksji SRD
- skali do badania kompetencji komunikacyjnych M. Kielar-Turskiej;
- przy pozostałych zajęciach specjalistycznych:
- kwestionariusze obserwacji - na arkuszach dostarczonych przez Zleceniodawcę.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem,
w tym:
- systematycznego dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych;
- w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazywania w formie pisemnej informacji o liczbie zrealizowanych godzin;
- po zakończonych okresach rozliczeniowych przekazania sprawozdania dotyczącego prowadzonych zajęć;
- w terminie 5 dni od zakończenia realizacji zajęć w każdym roku szkolnym dostarczenie ankiet, dokumentacji fotograficznej i innych dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę.
b) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia każdego roku szkolnego raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu;
c) informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów;
d) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci;
e) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy
z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu;
f) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia;
g) oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
h) stosowania zasady równości szans w projekcie.
3.10 Od Wykonawcy oczekiwana jest wysoka kultura osobista, rozumienie potrzeb dzieci oraz umiejętność kontaktowania się i porozumiewania się z dziećmi.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 253740
Data publikacji: 2013-07-01
Nazwa: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki
Ulica: Pl. Kościuszki 2
Numer domu: 2
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Kod pocztowy: 95-070
Województwo / kraj: łódzkie
Numer telefonu: 042 7121018, 7121620
Numer faxu: 042 7121780
Adres strony internetowej: www.aleksandrow-lodzki.pl
Regon: 00053261300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces
w przyszłości realizowanego przez Gminę Aleksandrów Łódzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczniów klas IV - VI trzech szkół podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki, w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszłości współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych).
2. Usługi będą realizowane w trzech szkołach podstawowych z siedzibą na terenie wiejskim Gminy Aleksandrów Łódzki:
- Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
- Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi i. J. Korczaka w Rudzie Bugaj
- Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia
w Rąbieniu
Jednostka 1h w SIWZ jest rozumiana jako:
a) 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut - w przypadku zajęć wyrównawczych
i rozwijających zainteresowania.
b) 1 godziny zegarowej, czyli 60 minut - w przypadku zajęć specjalistycznych.
Zajęcia wyrównawcze we wszystkich trzech szkołach:
- zajęcia polonistyczne z wykorzystaniem TIK,
- zajęcia matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line,
- zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.
Zajęcia rozwijające zainteresowania: w zależności od szkoły, w której będą prowadzone:
SP w Bełdowie:
- przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK,
- przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK,
- matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line,
- polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK,
- języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.
SP w Rudzie Bugaj:
- matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line,
- polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK,
- języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line.
SP w Rąbieniu:
- fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK
i językowej platformy edukacyjnej on-line,
- teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK,
- literackie z wykorzystaniem TIK,
- matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej
on-line,
- przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK,
- historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK,
Zajęcia specjalistyczne:
- techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania,
- trening słuchowy - metoda Tomatisa,
- terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta
- terapia pedagogiczna - z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii
Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny prowadzone być
w oparciu i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK), tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych oraz rzutników multimedialnych.
Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U.10.228.1487 z późn. zm.). Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2013/2014 oraz w roku szkolnym 2014/2015.
Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach zostaną ustalone przez dyrektorów tych szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Harmonogram może ulegać zmianie w każdym semestrze szkolnym.
Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć przez wykonawcę wg niżej wymienionych rodzajów i składa się z składa się z następujących części:
Zajęcia w Szkole Podstawowej im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
Część zamówienia nr 1 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna)
liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 2; liczba godzin - 120h /2 lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 2 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli - 1; liczba grup -; liczba godzin - 180 h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
Część zamówienia nr 3 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2gr. x 30 h= 60 h 2gr. X 30 h= 60 h 120 h
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA
Część zamówienia nr 4 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 60 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 5 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 6 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60h
Część zamówienia nr 7 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h = 60 h 2 gr. x 30 h = 60 h 120 h
Część zamówienia nr 8 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK
i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
ZAJĘCIE SPECJALISTYCZNE
Część zamówienia nr 9 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania;
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 10 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa;
liczba nauczycieli: 1; 360/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h
tj. 3 gr. x 30 h +
6gr. x 15 h 3 gr. x 60 h= 180 h
tj. 3 gr. x 30 h +
6gr. x 15 h 360 h
Część zamówienia nr 11 (SP Bełdów)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi im. Janusza Korczaka
w Rudzie Bugaj
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
Część zamówienia nr 12 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
Część zamówienia nr 13 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
Część zamówienia nr 14 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 180h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3gr. x 30 h= 90 h 3gr. x 30 h= 90 h 180 h
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA
Część zamówienia nr 15 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno- przyrodnicze z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30h 60 h
Część zamówienia nr 16 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli:1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 17 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli:1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 18 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania;
liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
Dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h = 120 h 2 gr. x 60 h = 120 h 240 h
Część zamówienia nr 19 (SP Ruda Bugaj)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa;
liczba nauczycieli: 1; 840h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 7 grup 7 7 gr. x 60 h= 420 h
tj. 7 gr. x 30 h +
14 gr. x 15 h 7 gr. x 60 h= 420 h
tj. 7 gr. x 30 h +
14 gr. x 15 h 840 h
Szkoła Podstawowa im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Rąbieniu
ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE
Część zamówienia nr 20 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli - 1; liczba grup - 6; liczba godzin - 360/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 21 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 6 grup 6 6 gr. x 30 h= 180 h 6 gr. x 30 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 22 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 150h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2/3 grup 2/ 3 2 gr. x 30 h= 60 h 3 gr. x 30 h= 90 h 150 h
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄJCE ZAINTERESOWANIA
Część zamówienia nr 23 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim
z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 24 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno- filmowe z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
Część zamówienia nr 25 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
Część zamówienia nr 26 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line;
liczba nauczycieli: 1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
Część zamówienia nr 27 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo- badawcze z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
Część zamówienia nr 28 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno- regionalne z wykorzystaniem TIK;
liczba nauczycieli: 1; 60h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1 1 1gr. x 30 h= 30 h 1gr. x 30 h= 30 h 60 h
ZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE
Część zamówienia nr 29 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania;
liczba nauczycieli: 1; 360h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 3 grup 3 3 gr. x 60 h= 180 h 3 gr. x 60 h= 180 h 360 h
Część zamówienia nr 30 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne trening słuchowy - metoda Tomatisa;
liczba nauczycieli: 1; 240h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 60 h= 120 h
tj. 2 gr. x 30 h +
4 gr. x 15 2 gr. x 60 h= 120 h
tj. 2 gr. x 30 h +
4 gr. x 15 240 h
Część zamówienia nr 31 (SP Rąbień)
Rodzaj zajęć: zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii
i arteterapii;
liczba nauczycieli:1; 120h/2lata
Liczba nauczycieli liczba grup liczba godzin w roku szkolnym 2013/2014 liczba godzin w roku szkolnym 2014/2015 liczba godzin ogółem
1
dla 2 grup 2 2 gr. x 30 h= 60 h 2 gr. x 30 h= 60 h 120 h
3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
3.1 Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się według ustalonego przez dyrektorów poszczególnych szkół harmonogramów, w sposób nie kolidujący z obowiązkami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach oraz dowozem dzieci do i ze szkoły.
3.2 Zajęcia odbywać się będą bezpośrednio po zajęciach szkolnych, w dniach od poniedziałku do piątku, w szczególnych i uzasadnionych przypadkach także w soboty bądź w dni wolne od zajęć dydaktycznych, w pomieszczeniach Szkoły Podstawowej, której dotyczą poszczególne części przedmiotu zamówienia.
3.3 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki na dziećmi po zajęciach i odpowiada za ich bezpieczeństwo do momentu wejścia dzieci do autobusu szkolnego.
3.4 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej. Plan pracy Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć.
3.5 Ze względów organizacyjnych (zajęcia będą realizowane w trzech różnych szkołach przypuszczalnie w tym samym czasie oraz dostosowane organizacyjnie do dowozów szkolnych) do prowadzenia zajęć powinno być zgłoszonych co najmniej:
- zajęcia wyrównawcze - powinno być zgłoszonych co najmniej - 9 nauczycieli;
tj. po jednym nauczycielu do każdej części (troje w każdej szkole);
- zajęcia rozwijające - powinno być zgłoszonych co najmniej - 14 nauczycieli;
tj. po jednym nauczycieli do każdej części; (w tym:
w Szkole Podstawowej w Bełdowie - 5 nauczycieli,
w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj - 3 nauczycieli,
w Szkole Podstawowej w Rąbieniu - 6 nauczycieli);
- zajęci specjalistyczne, w tym:
- trening słuchowy metodą prof. Tomatisa - powinno być zgłoszonych
3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły);
- techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania - powinno być zgłoszonych 3 specjalistów (po jednym do każdej szkoły)
- terapia pedagogiczna - powinno być zgłoszonych 2 specjalistów
(po 1 specjaliście: do Szkoły Podstawowej w Bełdowie
i Szkoły Podstawowej w Rąbieniu).
3.6 Zajęcia wyrównawcze i rozwijające zainteresowania powinny być prowadzone w oparci i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych, tj. tabletów, platform edukacyjnych (matematycznej i języka angielskiego), tablic interaktywnych, rzutników multimedialnych. Dostęp do platform edukacyjnych oraz sprzęt zapewnia Zamawiający.
3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć treningu słuchowego metodą prof. Tomatisa:
a) posiadanie 3 szt. urządzeń, tzw. elektronicznego ucha (w zakresie części zamówienia nr: 10, 19 i 30 wykonawca musi posiadać po 3 sztuki urządzeń na każdą z wymaganych części) , przetwarzającego dźwięk
w sposób analogowy umożliwiający
- prowadzenie ćwiczeń aktywnych polegających na pracy z mikrofonem
- prowadzenie treningu dla grup 2-4 osobowych,
b) zajęcia prowadzone zgodnie z założeniami metody prof. Tomatisa;
c) terapia każdego z uczniów musi zostać poprzedzona badaniem uwagi słuchowej
i lateralizacji przeprowadzonym z wykorzystaniem audiometru (wymagany jest aktualny dokument potwierdzający kalibrację urządzenia);
d) programy terapeutyczne winny być tworzone w oparciu o wyniki diagnozy
i dostosowanie do potrzeb uczniów w zależności od czynionych postępów.
3.7 Wymagania dotyczące prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej;
a) terapia pedagogiczna prowadzona techniką Celestyna-Freineta
- znajomość i wykorzystanie technik Celestyna-Freineta, min.: swobodny tekst, kartoteki ćwiczeń samokontrolnych (fiszek autokorektywnych), swobodna ekspresja plastyczna, doświadczenia poszukujące, gazetka szkolna;
b) terapia pedagogiczna prowadzona z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii:
- wykorzystanie min.: płyt - zestawów terapeutycznych (muzyki i bajek), zestawów doskonalących percepcję wzrokowo-słuchową, leniwej ósemki,
3.8 Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania, przeprowadzenia testów umiejętności przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (2 x w trakcie trwania projektu: w pierwszym i drugim roku szkolnym) oraz ich opracowania; w tym:
a) w ramach zajęć wyrównawczych oraz rozwijających:
- test powinien zawierać min. 5 pytań z zakresu tematycznego prowadzonych zajęć;
- każde pytanie będzie posiadało trzy odpowiedzi, z czego tylko jedna będzie poprawna;
- treść testu z odpowiedziami musi być zaakceptowana przez dyrektora szkoły oraz Zleceniodawcy;
- test wypełnia każdy uczeń uczestniczący w danych zajęciach, czytelnie wpisując swoje imię i nazwisko, zaznaczając odpowiedź na każde pytanie;
- test należy przygotować na wzorze dokumentu, który dostarczy Zleceniodawca;
b) w ramach zajęć specjalistycznych:
- w zakresie metody Tomatisa:
- badanie uwagi i lateralizacji słuchowej za pomocą audiometru kalibrowanego
- skali Ryzyka Dysleksji SRD
- skali do badania kompetencji komunikacyjnych M. Kielar-Turskiej;
- przy pozostałych zajęciach specjalistycznych:
- kwestionariusze obserwacji - na arkuszach dostarczonych przez Zleceniodawcę.
3.9 Wykonawca zobowiązany jest do:
a) rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem,
w tym:
- systematycznego dokumentowania zajęć w dzienniku zajęć pozalekcyjnych;
- w terminie 5 dni po zakończeniu każdego miesiąca przekazywania w formie pisemnej informacji o liczbie zrealizowanych godzin;
- po zakończonych okresach rozliczeniowych przekazania sprawozdania dotyczącego prowadzonych zajęć;
- w terminie 5 dni od zakończenia realizacji zajęć w każdym roku szkolnym dostarczenie ankiet, dokumentacji fotograficznej i innych dokumentów wymaganych przez Zleceniodawcę.
b) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia każdego roku szkolnego raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu;
c) informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów;
d) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci;
e) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy
z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu;
f) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzone są zajęcia;
g) oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
h) stosowania zasady równości szans w projekcie.
3.10 Od Wykonawcy oczekiwana jest wysoka kultura osobista, rozumienie potrzeb dzieci oraz umiejętność kontaktowania się i porozumiewania się z dziećmi.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 31
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 21/06/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać , iż dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu:
Część zamówienia: nr 1 (SP Bełdów)
Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna)
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 2 (SP Bełdów)
Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 3 (SP Bełdów)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 4 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-filmowe z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - wykształcenie w zakresie operatora filmowego (szkoła filmowa).
Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych z wykorzystaniem technologii filmowej.
Część zamówienia: nr 5 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych.
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy przy realizacji projektów przyrodniczych.
Część zamówienia: nr 6 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 7 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe
z zakresu j. polskiego
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 8 (SP Bełdów)
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK
i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych, osiągnięcia w pracy z uczniami zdolnymi i doświadczenie w realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 9 (SP Bełdów)
Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania
Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Część zamówienia: nr 10 (SP Bełdów)
Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis.
Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności
z dziećmi niepełnosprawnymi.
Część zamówienia: nr 11 (SP Bełdów)
Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna - technika Celestyna Freineta
Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej, umiejętność stosowania technik Celestyna Freineta.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego
Część zamówienia: nr 12 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 13 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK
i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 14 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI,
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 15 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów z zakresu matematyki lub przyrody.
Część zamówienia: nr 16 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia rozwijające zainteresowania polonistyczno-dziennikarskie z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe
z zakresu j. polskiego
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 17 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi oraz doświadczenie w pracy przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 18 (SP Ruda Bugaj)
Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania
Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Część zamówienia: nr 19 ( SP Ruda Bugaj)
Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis.
Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi.
Część zamówienia: nr 20 (SP Rąbień)
Zajęcia wyrównawcze polonistyczne z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. polskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 21 (SP Rąbień)
Zajęcia wyrównawcze matematyczno-komputerowe z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki oraz studia podyplomowe bądź kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 22 (SP Rąbień)
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego z wykorzystaniem TIK, metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu filologii angielskiej lub posiadanie uprawnień do nauczania j. angielskiego w szkole w klasach IV-VI, ukończony kurs I stopnia Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbone
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły podstawowej.
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych.
Część zamówienia: nr 23 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania fotograficzne prowadzone w języku angielskim z wykorzystaniem TIK i językowej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - w zakresie filologii angielskiej oraz kwalifikacje dotyczące mass mediów.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela kontraktowego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 24 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralno-filmowe z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie oraz studium techniki teatralnej i filmowej.
Staż - min. 3 lata oraz doświadczenie w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 25 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania literackie z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu filologii polskiej lub studia podyplomowe z zakresu j. polskiego.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 26 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne z wykorzystaniem TIK i matematycznej platformy edukacyjnej on-line
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu matematyki lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania matematyki w szkole podstawowej oraz kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu informatyki.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów z zakresu matematyki.
Część zamówienia: nr 27 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-badawcze z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia wyższe magisterskie z zakresu biologii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania przyrody w szkole podstawowej.
Staż - min. 3 lata oraz udokumentowane doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w zakresie przedmiotów przyrodniczych.
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów przyrodniczych.
Część zamówienia: nr 28 (SP Rąbień)
Zajęcia rozwijające zainteresowania historyczno-regionalne z wykorzystaniem TIK
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu historii lub studia podyplomowe dające uprawnienia do nauczania historii w szkole podstawowej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok - udokumentowane doświadczenie w pracy z praktycznym wykorzystywaniem technologii informatycznych w czasie zajęć dydaktycznych z uczniami zdolnymi przy realizacji projektów.
Część zamówienia: nr 29 (SP Rąbień)
Zajęcia specjalistyczne: techniki szybkiego czytania, pisania i zapamiętywania
Wykształcenie - studia magisterskie oraz certyfikat potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia zajęć z zakresu technik pamięciowych i twórczego myślenia, a także kinezjologii edukacyjnej.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Część zamówienia: nr 30 (SP Rąbień)
Zajęcia specjalistyczne: trening słuchowy - metoda Tomatisa
Wykształcenie - studia magisterskie z zakresu psychologii, pedagogiki lub logopedii oraz uprawnienia do wykorzystywania metody Tomatisa w pracy z dziećmi i certyfikat potwierdzający umiejętności obsługi sprzętu do terapii słuchowej Tomatis.
Staż - min. 5 lat z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w szczególności z dziećmi niepełnosprawnymi.
Część zamówienia: nr 31 (SP Rąbień)
Zajęcia specjalistyczne: terapia pedagogiczna z zastosowaniem muzykoterapii i arteterapii
Wykształcenie - wyższe studia magisterskie oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej oraz ukończone kursy z zakresu muzykoterapii i arteterapii.
Staż - min. 3 lata w pracy z uczniami w wieku szkolnym (szkoła podstawowa).
Co najmniej: stopień nauczyciela mianowanego.
Co najmniej: 1 rok udokumentowanego doświadczenia w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.1.
Postanowienie o weryfikacji wykazu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia stosuje się odpowiednio do innego podmiotu udostępniającego zasoby.
Przy ocenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane.
Stosownie do art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki
Data składania wniosków, ofert: 09/07/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 12:00
Miejsce składania:
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Biuro Podawcze
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt Dobry start - to sukces w przyszłości, nr umowy UDA-POKL.09.01.02-10-088/12 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
175635 / 2013-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs z zakresu obsługi komputera i programów komputerowych dla uczestniczek i uczestników projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
325792 / 2013-08-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Gminy Aleksandrów Åódzki - Aleksandrów Åódzki (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚ugi edukacyjne w ramach projektu Dobry start - to sukces w przyszÅ‚oÅ›ci realizowanego przez GminÄ™ Aleksandrów Åódzki w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki, współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego
451474 / 2012-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach instrumentów aktywizacji edukacyjnej
200818 / 2010-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie szkolenia/kursu kosmetyka i wizaż, uprawniający do podjęcia zatrudnienia dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni.
276199 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Zduńska Wola (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie kursu dokształcającego początkowego ADR: kursu podstawowego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych wszystkich klas oraz kursu specjalistycznego w zakresie przewozu drogowego towarów niebezpiecznych w cysternach w ramach projektu Z myślą o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
341858 / 2011-10-19 - Inny: Produkcja, transport oraz dystrybucja gazu i energii cieplnej
Mazowiecka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. OddziaÅ‚ ZakÅ‚ad Gazowniczy Åódź - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Obsługa projektu POKL z komponentem narodowym
81123 / 2010-04-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚uga szkoleniowa- prowadzenie ćwiczeÅ„ z przedmiotu Technologie informacyjne na studiach stacjonarnych w ramach projektu Edukacja - Regiony - Regionalizacja: Program rozwoju WydziaÅ‚u Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Åódzkiego
291020 / 2011-09-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń dla 10 uczestników projektu Daj sobie szansę
263840 / 2012-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski w Åowiczu - Åowicz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Tęczowe lekcje - szansą dla uczniów
55946 / 2012-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Nieborów - Nieborów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Nieborów
142210 / 2011-06-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs z zakresu samoobsługi i czynności dnia dla osób niewidomych i niedowidzących uczestników projektu Daj sobie szansę
115682 / 2010-04-26 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Åódzki - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
UsÅ‚uga szkoleniowa- prowadzenie wykÅ‚adów z przedmiotu Historii wychowania i myÅ›li pedagogicznej na studiach niestacjonarnych w ramach projektu Edukacja - Regiony - Regionalizacja: Program rozwoju WydziaÅ‚u Nauk o Wychowaniu w ramach strategii rozwoju Uniwersytetu Åódzkiego
249153 / 2013-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Mniszków - Mniszków (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych
w projekcie (Patrząc w przyszłość) dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego.
81692 / 2015-04-10 - Inny: Jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykoÅ„czeniowych/dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi
193485 / 2012-09-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie szkolenia zawodowego dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Aktywni - Poddziałanie 7.1.2 Rozwój
i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie organizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego - Indywidualne zajęcia edukacyjne z języka angielskiego
390380 / 2014-11-27 - Inny: jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu /Kosmetycznego - manicure i stylizacja paznokci/ dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi
228310 / 2013-06-13 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
prowadzenie przez ekspertów w 2013 roku warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji realizowanego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Część III-4 - Techniki uczenia i metody motywujące do nauki
316480 / 2009-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie - Bełchatów (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie w zakresie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG/MIG.
476750 / 2013-11-21 - Inny: jednostka samorzÄ…du terytorialnego
Åódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i KsztaÅ‚cenia Praktycznego - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie przez ekspertów w roku szkolnym 2013/2014 warsztatów, spotkań indywidualnych i konsultacji grupowych podczas realizacji projektu pn. Kompleksowe wsparcie szkół - sukces edukacji
285366 / 2010-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Skierniewice (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie szkolenia/kursu fryzjerskiego, uprawniającego do podjęcia zatrudnienia dla osoby zakwalifikowanej do udziału w projekcie systemowym Aktywni
73695 / 2011-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Sieradz - Sieradz (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć specjalistycznych w ramach projektu Przedszkola równych szans, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
93195 / 2011-03-23 - Inny: jednostka penitencjarna
ZakÅ‚ad Karny nr 1 w Åodzi - Åódź (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie 1 edycji kursu kwalifikacyjnego Wykonywanie prac wykoÅ„czeniowych w budownictwie dla osadzonych odbywajÄ…cych karÄ™ pozbawienia wolnoÅ›ci w ZakÅ‚adzie Karnym Nr 1 w Åodzi.
47317 / 2014-03-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Gałkowie Dużym - Gałków Duży (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć językowych dla uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej i Gimnazjum z Zespołu Szkół w Gałkowie Dużym w ramach realizacji projektu pt. PWP - Autostrada do kariery - łamiemy wszystkie bariery w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego z EFS
225767 / 2008-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy - Brzeziny (łódzkie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie ABC Przedsiębiorczości