Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

226297 / 2012-10-24 - Administracja samorządowa / Gmina Pokój (Pokój)

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - VIII przetarg

Opis zamówienia

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do: _zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia rozwijające zdolności teatralne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia wyrównawcze Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 4 części przetargu

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 226297

Data publikacji: 2012-10-24

Nazwa: Gmina Pokój

Ulica: ul. Sienkiewicza 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Pokój

Kod pocztowy: 46-034

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 077 4693085

Numer faxu: 077 4693085

Regon: 00055034400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w ramach projektu POKL pod nazwą: Ja w szkole II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - VIII przetarg

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno_wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania teatralne, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, w klasach I_III w 1 szkole podstawowej, w ramach projektu Ja w szkole II. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostkowy czas trwania godziny zajęć rozwijających zainteresowania we wszystkich wyspecyfikowanych grupach tematycznych wynosi jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45_cio minutowy wymiar. Zgodnie z § 13 ust 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno -pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487): godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych_60 minut. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć teatralnych. Wykaz zajęć, które będą realizowane w Szkole Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Domaradzu w ramach projektu JA W SZKOLE II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych: 16. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. dla III grupy, realizowanych w formie zajęć wyrównawczych 23. gimnastyka korekcyjna w wymiarze 50 godzin (2250 minut) w ciągu 1 r. szk., w tym zajęcia realizowane na basenie 5 wyjazdów - 10 godzin (600 minut) zajęć na basenie dla I i II grupy uczniów 24. zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30 h (1800 minut) w ciągu 1 r. szk., dla I grupy uczniów 26. zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych teatralnie w wymiarze 30 h (1350 minut) w ciągu 1 r. szk. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach i w dni wolne od nauki w szkole, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do: _zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony test kompetencji_analizę uczniów w zakresie zaburzeń komunikacji społecznej Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników/uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu. Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia rozwijające zdolności teatralne Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzoną analizę zainteresowań uczniów. Bieżące informowanie Zleceniodawcę na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników_czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zapewnienie każdemu dziecku, objętego wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno wychowawczo_profilaktycznej zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, w okresie do końca realizacji projektu.Przekazania Zleceniodawcy, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć _zajęcia wyrównawcze Przygotowanie programu zajęć dla uczniów i uczennic projektu w oparciu o przeprowadzony wewnętrzny test kompetencji i analizę dokumentacji uczestników projektu Bieżące informowanie Zamawiającego na piśmie o przypadkach rezygnacji uczęszczających z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania. Prowadzenia listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników-czek zajęć. Prowadzenia dziennika zajęć. Przeprowadzenie testów na początku i po upływie 75% zaplanowanych godzin oraz po zakończeniu zajęć przeprowadzonych w czasie trwania projektu. Informowania uczestników_uczestniczki projektu że zajęcia finansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem. Współpraca z wychowawcą i pedagogiem szkolnym. Osiągnięcia celów szczegółowych projektu : a Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u 80% uczniów objętych wsparciem Przekazania Zamawiającemu, po zakończonych spotkań następujących dokumentów: listy obecności uczestników spotkań sprawozdanie merytoryczne z wykonania zlecenia. kartę czasu pracy z zajęć zawierającą wymiar godzin oraz tematy zajęć dzienniki zajęć ankiety_testy monitoringowe badające postęp uczęszczających na zajęciach. dokumentacji fotograficznej z opisem wykonanej na własnym sprzęcie, dokumentującej realizację zajęć c) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 4 części przetargu

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: n/d

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: Na podstawie złożonego oświadczenia

Wiedza i doświadczenie: Na podstawie złożonego oświadczenia

Potencjał techniczny: Na podstawie złożonego oświadczenia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
SP Domaradz do części 16: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej (prowadzenie zajęć wyrównawczych), Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 23: osoba posiadająca co najmniej stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela stażysty oraz wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej (prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w tym samodzielne prowadzenie zajęć na basenie). Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 24: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych). SP Domaradz do części 26: osoba posiadająca wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Posiadają wpis do właściwego rejestru jednostek szkoleniowych (dotyczy firm szkoleniowych).

Sytuacja ekonomiczna: Na podstawie złożonego oświadczenia

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
przygotowanie planu zajęć: analizę potrzeb w zakresie prowadzonych zajęć w oparciu o umiejętności, kompetencje, zaburzenia, wady, zainteresowania uczestników projektu. Cele prowadzonych zajęć, metodykę prowadzenia zajęć, produkty i rezultaty, monitoring, ewaluację, działania kontrole i korygujące.

inne_dokumenty:
W przypadku, gdy wykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą należy przedłożyć kserokopię aktualnego potwierdzenia z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji lub pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego)

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: ww.gminapokoj.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8 46-034 Pokój, biuro nr 40

Data składania wniosków, ofert: 31/10/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Pokój ul. Sienkiewicza 8 46-034 Pokój, sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Ja w szkole II, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

316389 / 2010-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: I. Kurs pisanie bezwzrokowe, II. Kurs komputerowy - ECDL dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

385182 / 2012-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

17435 / 2012-01-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łambinowice - Łambinowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne związane z realizacją w roku szkolnym 2011/2012, Projektu Dobry Start dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

135757 / 2011-05-12 - Uczelnia publiczna

Politechnika Opolska - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów pomocy (beneficjentów ostatecznych) w ramach projektu unijnego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (nr sprawy ZP/D/23/2011)

284732 / 2015-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w

277187 / 2013-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Brzeski - Brzeg (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji - SORE- w ramach projektu Brzeski program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli

199923 / 2009-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i szkoleniowe - temat szkolenia - Wsparcie ze strony UE dla inwestorów zagranicznych

89754 / 2014-03-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, dydaktyczno-wyrównawczych, doradztwa i opieki psychologiczno-pedagogicznej z zakresu prewencji oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego w ramach projektu Nr: POKL.09.01.02-16-036/13 pod nazwą - /Gimnazjalny Inkubator Talentów/.

316385 / 2010-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: I. Kurs wizażu i autoprezentacji, II. Kurs aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem komputera i Internetu, III. Kurs komputerowy - ECDL dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

232157 / 2009-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI EDUKACYJNE I SZKOLENIOWE - temat szkolenia - Savoir vivre u w biznesie, Różnice kulturowe w obsłudze zagranicznego inwestora

483232 / 2012-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym Świętowie, w ramach realizacji projektu: Moja szkoła - uczy, informuje i doradza.

387708 / 2013-09-24 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń wraz z usługami cateringowymi oraz wykonanie materiałów szkoleniowych w ramach projektu New Design CAD - tworzenie, analiza i optymalizacja projektów

192372 / 2013-05-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie wykonawcy na opracowanie i druk materiałów szkoleniowych oraz usługi szkoleniowej na potrzeby projektu Nauka dla przemysłu - przemysł z nauką 2

210947 / 2012-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Murów - Murów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć dodatkowych edukacyjno- wychowawczych i opiekuńczych dla uczniów klas I-VI szkół podstawowych, w ramach projektu Szkoła na szóstkę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

344792 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

385492 / 2014-11-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
IV przetarg nieograniczony na usługi edukacyjne realizowane w ramach projektu nr POKL.09.01.02-16 - 036/13 pod nazwą -Gimnazjalny Inkubator Talentów-współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

11171 / 2013-01-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łambinowice - Łambinowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, transportowe i turystyczne związane z realizacją w roku szkolnym 2012/2013 Projektu Dobry Start i Dobry Start Gimnazjalisty dofinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.

3943 / 2015-01-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Otmuchów - Otmuchów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych, rozwijających kompetencje kluczowe oraz doradztwa zawodowego, w Gimnazjum w Otmuchowie, Gimnazjum w Jarnołtowie, Liceum w Otmuchowie w ramach projektu pod nazwą: Swoją przyszłość wykuwamy dziś.

326288 / 2009-09-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Opolski - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie usługi edukacyjnej w ramach Studiów I stopnia -licencjackich niestacjonarnych na kierunku Praca socjalna realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekt 1.20 Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników pomocy i integracji społecznej w zakresie przedmiotu pn Wprowadzenie do nauk społecznych w liczbie godzin: 15 godz. wykładów oraz 45 godz. ćwiczeń w ramach I semestru oraz II semestru studiów - łącznie 120 godzin.

123976 / 2012-04-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gogolin - Gogolin (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zamówienie: na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu POKL.09.01.02-16-086/11 pod nazwą: Razem możemy - indywidualizacja nauczania w Gminie Gogolin, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki