Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

104228 / 2013-03-15 - Administracja samorządowa / Gmina Miasto Częstochowa (Częstochowa)

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa

Opis zamówienia

Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 87 części:
CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: Kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne.
CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 37: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne.
CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 40: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 44: Prowadzenie warsztatu artystyczno-tetralno-filmowego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 45: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 46: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 47: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 48: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 49: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 50: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 51: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 52: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 53: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 54: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 55: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 56: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi
im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 57: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi
im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 58: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 48
z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 59: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 48
z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 60: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 61: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 62: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 63: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 49
im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 64: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 49
im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 65: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 66: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 67: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 68: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 69: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.

CZĘŚĆ nr 70: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.


CZĘŚĆ nr 71: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4
im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób.
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.

CZĘŚĆ nr 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne

CZĘŚĆ nr 73: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 51
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.

CZĘŚĆ nr 74: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.

CZĘŚĆ nr 75: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 52 im. Małego Powstańca dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 76: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego
CZĘŚĆ nr 77: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 78: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 83: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 85: Prowadzenie warsztatu terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 osób.
CZĘŚĆ nr 87: Prowadzenie zajęć alternatywne metody komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
2. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się
w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu.
3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego.
4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w Szkołach Specjalnych).
6. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 104228

Data publikacji: 2013-03-15

Nazwa: Gmina Miasto Częstochowa

Ulica: ul. Śląska 11/13

Numer domu: 11/13

Miejscowość: Częstochowa

Kod pocztowy: 42-217

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 34 3707100

Numer faxu: 34 3707170

Adres strony internetowej: www.czestochowa.pl

Regon: 15139900200000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 87 części:
CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 im. Zdobywców Przestworzy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 2 im. K. K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: Kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 2 im. K.K. Baczyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 8 im. H. Poświatowskiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego z elementami informatyki w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 13 im. K. Makuszyńskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 15 w Zespole Szkół nr 2 im. Polskich Noblistów
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 19 w Zespole Szkół nr 15 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 27 w Zespole Szkół nr 3 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne.
CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 30 im. Por. M. Brzeskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 30: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 31: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 32: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 33: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 34: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 32 im. Jerzego Dudy-Gracza dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 35: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 36: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 37: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne.
CZĘŚĆ nr 38: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 39: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 40: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 41: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 42: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 43: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 44: Prowadzenie warsztatu artystyczno-tetralno-filmowego w SP nr 36 dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 45: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 46: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 47: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 38 im. L. Zamenhofa dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 48: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 49: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 50: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 42 im. J. Brzechwy dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 51: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 52: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 53: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 54: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 55: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 47 im. M. Konopnickiej dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 56: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi
im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 57: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi
im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 58: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 48
z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 59: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 48
z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 60: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. Z. Berlinga dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 61: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 62: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 63: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 49
im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 64: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 49
im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 65: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 49 im. J. Kusocińskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 66: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 67: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.
CZĘŚĆ nr 68: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: przedstawienie muzyczne.
CZĘŚĆ nr 69: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.

CZĘŚĆ nr 70: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 50 im. gen. W. Sikorskiego dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.


CZĘŚĆ nr 71: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4
im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób.
Produkt pracy grupy: kółko zainteresowań zakończone wystawą.

CZĘŚĆ nr 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: przedstawienie artystyczne

CZĘŚĆ nr 73: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 51
w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 10 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.

CZĘŚĆ nr 74: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 51 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 45 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 12 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.

CZĘŚĆ nr 75: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 52 im. Małego Powstańca dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 90 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 11 osób.
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 76: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej; projektu graficznego
CZĘŚĆ nr 77: Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu plastycznego.
CZĘŚĆ nr 78: Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 53 z Oddziałami Integracyjnymi im. M. Skłodowskiej-Curie dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie wytworu artystycznego.
CZĘŚĆ nr 79: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w SP nr 54 w Zespole Szkół nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstania Warszawskiego dla uczniów klas V
Produkt pracy grupy: stworzenie strony internetowej, projektu graficznego.
CZĘŚĆ nr 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 83: Prowadzenie warsztatu matematyczno-przyrodniczego
z elementami informatyki w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 85: Prowadzenie warsztatu terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
CZĘŚĆ nr 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 4 osób.
CZĘŚĆ nr 87: Prowadzenie zajęć alternatywne metody komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V
Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby;
Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia wynosi łącznie 120 h;
Przewidywalna liczba grup: 1;
Przewidywana liczba uczestników zajęć wynosi łącznie 5 osób.
2. Zajęcia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w pomieszczeniach udostępnionych przez dyrektorów szkół. W dni nauki zajęcia będą mogły odbywać się
w przerwach między poszczególnymi zajęciami wynikającymi z planu zajęć oraz przed lub po odbyciu wszystkich zajęć lekcyjnych w danym dniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany powyższych terminów po konsultacjach z Wykonawcą. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym i dostosowany do możliwości lokalowych i czasowych szkół biorących udział w projekcie oraz uczestników projektu.
3. Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego.
4. Podane liczby godzin na poszczególne części są orientacyjne i w toku realizacji umowy liczba godzin może ulec zmianie.
5. Jedną godzinę zajęć należy traktować jako godzinę lekcyjną, tj. 45 minut (60 minut w przypadku zajęć specjalistycznych w Szkołach Specjalnych).
6. Za realizację zamówienia Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby godzin realizacji usługi oraz oferowanej ceny jednostkowej za 1 godzinę za wykonywanie usługi.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 87

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie poszczególnych części dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi poniższe kryteria:

W zakresie części: 1, 3, 7, 12, 19, 22, 26, 30, 35, 40, 45, 48, 51, 56, 61, 66, 75, 76, 79, 83: Prowadzenie warsztatu matematyczo-przyrodniczego z elementami informatyki dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe o kierunkach matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub informatycznych, z przygotowaniem pedagogicznym;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć matematycznych i/lub przyrodniczych i/lub informatycznych.

W zakresie części: 2, 11, 16, 25, 34, 39, 47, 50, 55, 60, 65, 70, 74,78 : Prowadzenie warsztatu artystyczno-teatralno-filmowego w SP nr 1 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym lub udokumentowana praca związana z teatrem i/lub filmem;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć o tematyce teatralno-filmowej i/lub doświadczenie w pracy przy filmie i/lub doświadczenie w pracy przy sztuce teatralnej.

W zakresie części: 4, 8, 13, 17, 27, 31, 36, 41, 49, 52, 57, 62, 67, 71, 84: Prowadzenie warsztatu humanistycznego z akcentem na regionalizm dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe o kierunku polonistyka i/lub historia, z przygotowaniem pedagogicznym;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć humanistycznych.

W zakresie części: 5, 9, 14, 20, 23, 28, 32, 37, 42, 46, 53, 58, 63, 68, 72: Prowadzenie warsztatu artystyczno-muzycznego dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe o kierunkach muzyka i/lub sztuka, z przygotowaniem pedagogicznym;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzycznych i/lub doświadczenie w pracy związanej z tematyką muzyczną.

W zakresie części: 6, 10, 15, 18, 21, 24, 29, 33, 38, 43, 54, 59, 64, 69, 73, 77 Prowadzenie warsztatu artystyczno-plastycznego dla uczniów klas V:
wykształcenie wyższe o kierunkach plastyka i/lub sztuka, z przygotowaniem pedagogicznym;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych i/lub doświadczenie w pracy związanej z tematyką plastyczną.

W zakresie części 80: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
-kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
-kwalifikacje do prowadzenia integracji sensorycznej
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 81: Prowadzenie kinezjologii edukacyjnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
-kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
-kwalifikacje do prowadzenia kinezjologii edukacyjnej;
-minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć kinezjologii edukacyjnej
z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 82: Prowadzenie poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym nr 1 dla uczniów klas V
wykształcenie wyższe psychologiczne;
-kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami)uprawniające do pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną;
-kwalifikacje do prowadzenia poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego;
-minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego u dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 85: Prowadzenie terapii integracji sensorycznej w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika
-kursy integracji sensorycznej
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 86: Prowadzenie terapii metodą Tomatisa w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika
-kursy pracy z dziećmi metodą Tomatisa
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii metodą Tomatisa z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

W zakresie części 87: Prowadzenie alternatywnych metod komunikacji w Zespole Szkół Specjalnych nr 28 dla uczniów klas V:
-wykształcenie wyższe i oligofrenopedagogika i surdopedagogika
-kursy z zakresu alternatywnych metod komunikacji
-kurs z zakresu terapii patologii zachowań
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi do 13. roku życia;
-przynajmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu alternatywnych metod komunikacji z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

inne_dokumenty:
1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punkcie 6.1. siwz
1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1 muszą być złożone w oryginale.
1.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć oświadczenie wymienione w punkcie 6.1.a) wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.b) siwz. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach dolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.
1.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a) Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do siwz, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zleceniodawca dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od zleceniobiorcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
e-mail: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl,oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

Data składania wniosków, ofert: 04/04/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 08:30

Miejsce składania:
Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 60

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

222423 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach - Buczkowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

36316 / 2009-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych (tj. w ramach Zadania 3. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

345232 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ciasna - Ciasna (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Ciasna

222453 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach - Buczkowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

209715 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Mierzęcice - Mierzęcice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie kursu z języka angielskiego oraz pomoce dydaktyczne dla uczestników projektu pn.: Podstawa języka obcego - wiedzą dla przedszkolaka!, Angielskiego się uczymy i dobrze się bawimy! w Przedszkolach Publicznych na terenie Gminy Mierzęcice, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

101031 / 2014-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Prezydent Miasta Piekary Śląskie - Piekary Śląskie (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja Projektu Dziecięca Akademia Umiejętności w Piekarach Śląskich: Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i dodatkowych (pozalekcyjnych) dla uczniów 10 szkół podstawowych (MSP nr 1, 5, 9, 11, 12, 13, 14, 15, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 i Zespołu Szkół im. M. Grzegorzewskiej)

361306 / 2011-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta Radlin - Radlin (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z uczniami szkół podstawowych w ramach projektu NIE TAKA MATMA STRASZNA JAK JĄ MALUJĄ - dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze w Sportowej Szkole Podstawowej Nr 2 w Radlinie oraz prowadzenie zajęć edukacyjnych z uczniami szkół podstawowych i gimnazjalnych w ramach projektu LEPSZY START NA PRZYSZŁOŚĆ - dodatkowe zajęcia matematyczno-informatyczne w Gimnazjum nr 1 w Radlinie - zadanie nr 2.

182549 / 2014-08-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - niepełnosprawność wzroku w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 19 części

36358 / 2009-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

368727 / 2010-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zespół Jednostek Oświatowych - Knurów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz psychologiczno-pedagogicznych w Miejskim Gimnazjum Nr 2 w Knurowie w ramach projektu Mądra Głowa Skarbem Knurowa

36390 / 2009-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

265591 / 2012-12-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Radzionkowie - Radzionków (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie języka angielskiego w Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Radzionkowie w związku z realizacją projektu pn. Nasze dzieci dzisiaj - jutro PO KL

218703 / 2012-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach - Buczkowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa prowadzenia indywidualnych zajęć specjalistycznych w ramach Zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej realizowanych w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

488352 / 2012-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Wodzisław Śląski - Wodzisław Śląski (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu systemowego: Równy Start Dzieci z Miasta Wodzisław Śląski współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

36474 / 2009-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

76528 / 2011-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Olsztyn - Olsztyn (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
ŚWIADCZENIE USŁUGI PROWADZENIA ZAJĘĆ DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W GMINIE OLSZTYN W RAMACH PROJEKTU PN. IM WCZEŚNIEJ TYM ŁATWIEJ - POSZERZENIE OFERTY PRZEDSZKOLNEJ W GMINIE OLSZTYN WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

74162 / 2012-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kochanowice - Kochanowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kochanowice realizowanego w gminie Kochanowice w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kochanowice

3300 / 2010-01-05 - Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorzÄ…dowej

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. kpt. L. Szenwalda w Pszowie - Pszów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne (nauczyciel - przygotowanie spektaklu/2), Zadanie 1 w ramach projektu WND-POKL.09.01.02-24-199/08 pt. Mądrzejsi i sprawniejsi - obywatele UE

156467 / 2014-07-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa przeprowadzenia zajęć integracyjnych w ramach tutoringu - autyzm i zespół aspergera - w placówkach szkolnych podlegających Gminie Miastu Częstochowie biorących udział w projekcie pn. Szkoła bez barier - 63 części.

36528 / 2009-02-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych (tj. w ramach Zadania 3. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

139433 / 2011-05-17 - Inny: Szkoła Podstawowa Publiczna

Szkoła Podstawowa w Toporowicach - Mierzęcice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup i dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych na zajęcia realizowane w ramach projektu Inwestycja w edukację uczniów szkół podstawowych Gminy Mierzęcice finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

240772 / 2013-06-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć warsztatowych pozalekcyjnych w ramach kompetencji kluczowych oraz dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów i uczennic V klas 23 Szkół Podstawowych (w tym 2 Szkół Podstawowych Specjalnych) dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Częstochowa, na potrzeby projektu Koniec języka za przewodnika - 86 części.

430652 / 2013-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Bobrowniki - Bobrowniki (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Kuźnia Kadr współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

48757 / 2014-03-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Mierzęcice - Mierzęcice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: MOJA SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

329828 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta Radlin - Radlin (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z uczniami szkół podstawowych w ramach projektu NIE TAKA MATMA STRASZNA JAK JĄ MALUJĄ z podziałem na 16 zadań zadanie 16.

36302 / 2009-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)

479442 / 2012-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich - Mikołów (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania w klasach I - III szkół podstawowych.

48199 / 2014-03-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Mierzęcice - Mierzęcice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej obejmującej prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: MOJA SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS

36336 / 2009-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Wilamowice - Wilamowice (śląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych, w tym ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych (tj. w ramach Zadania 4. projektu Wilamowice, Edukacja, Rozwój)