Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

311764 / 2011-09-29 - / Powiat Brzeski (Brzeg)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-09-23 pod pozycją 303872. Zobacz ogłoszenie 303872 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 311764

Data publikacji: 2011-09-29

Nazwa: Powiat Brzeski

Ulica: ul. Robotnicza 20

Numer domu: 20

Miejscowość: Brzeg

Kod pocztowy: 49-300

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 077 444 79 00

Numer faxu: 077 444 79 03

Adres strony internetowej: www.brzeg-powiat.pl

Regon: 53141244400000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 303872

Data wydania biuletynu: 2011-09-23

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zadanie 7: Zajęcia z chemii prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w 2011r.
Jedna grupa zajęciowa - 10 uczniów
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących zdolności; zainteresowania; wartości oraz motywację osiągnięć ;prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 7: Zajęcia z chemii prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w 2011r.
Jedna grupa zajęciowa - 10 uczniów
Częstotliwość zajęć - 1 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących zdolności; zainteresowania; wartości oraz motywację osiągnięć ;prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zadanie 8: Zajęcia z geografii prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie.
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w 2011r.
Jedna grupa zajęciowa - 10 uczniów
Częstotliwość zajęć - 2 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie geografii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie geografii wraz z opracowaniem wyników przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 8: Zajęcia z geografii prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie.
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w 2011r.
Jedna grupa zajęciowa - 10 uczniów
Częstotliwość zajęć - 1 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie geografii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie geografii wraz z opracowaniem wyników przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zajęcia z j. angielskiego w II Liceum Ogólnokształcącym w Brzegu
Liczba godzin 14 godzin dydaktycznych w 2011r. i 30 godzin w 2012r.
Jedna grupa zajęciowa po 15 uczniów w 2011r. i jedna grupa zajęciowa po 15 os. w 2012r.
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo na grupę
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie j. angielskiego zawodowego na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - technikum
Miejsce realizacji II Liceum Ogólnokształcące w Brzegu, ul. 1 Maja 7
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 44 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie j. angielskiego wraz z opracowaniem wyników, przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 13: Zajęcia z j. angielskiego w II Liceum Ogólnokształcącym w Brzegu
Liczba godzin 14 godzin dydaktycznych w 2011r. i 30 godzin w 2012r.
Jedna grupa zajęciowa po 15 uczniów w 2011r. i jedna grupa zajęciowa po 15 os. w 2012r.
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo na grupę
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie j. angielskiego na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej -liceum
Miejsce realizacji II Liceum Ogólnokształcące w Brzegu
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 44 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie j. angielskiego wraz z opracowaniem wyników, przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zadanie 18: Zajęcia z doradztwa zawodowego prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin: 4 godziny dydaktyczne w okresie 2011r.
Jedna grupa zajęciowa - 40 uczniów
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo na grupę
Cel zajęć: poinformowanie uczniów o korzyściach z wyboru ścieżki edukacyjnej
Miejsce realizacji Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 4 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie wiedzy nt. korzyści z wyboru ścieżki edukacyjnej; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 18: Zajęcia z doradztwa zawodowego prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin: 4 godziny dydaktyczne w okresie 2011r. (po 2 godz. na grupę)
Dwie grupy zajęciowe - 40 uczniów (po 20 osób w grupie)
Częstotliwość zajęć - 1 godz. tygodniowo na grupę
Cel zajęć: poinformowanie uczniów o korzyściach z wyboru ścieżki edukacyjnej
Miejsce realizacji Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 4 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie wiedzy nt. korzyści z wyboru ścieżki edukacyjnej; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zadanie 22: Zajęcia z matematyki prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w okresie 2012r.
Jedna grupa zajęciowa -10 uczniów/uczennic
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie matematyki wraz z opracowaniem wyników; przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 22: Zajęcia z matematyki prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w okresie 2012r.
Jedna grupa zajęciowa -10 uczniów/uczennic
Częstotliwość zajęć - 1 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie matematyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie matematyki wraz z opracowaniem wyników; przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zadanie 23: Zajęcia z fizyki prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w okresie 2012r.
Jedna grupa zajęciowa -10 uczniów/uczennic
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie matematyki wraz z opracowaniem wyników; przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 23: Zajęcia z fizyki prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w okresie 2012r.
Jedna grupa zajęciowa -10 uczniów/uczennic
Częstotliwość zajęć - 1godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie fizyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- rzygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie matematyki wraz z opracowaniem wyników; przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Miejsce składania: ZAŁĄCZNIK

Przed wprowadzeniem zmainy:
Zadanie 24: Zajęcia z biologii prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w okresie 2012r.
Jedna grupa zajęciowa -10 uczniów/uczennic
Częstotliwość zajęć - 1-2 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie matematyki wraz z opracowaniem wyników; przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Po wprowadzeniu zmiany:
Zadanie 24: Zajęcia z biologii prowadzone w Liceum Ogólnokształcącym w Grodkowie
Liczba godzin 6 godzin dydaktycznych w okresie 2012r.
Jedna grupa zajęciowa -10 uczniów/uczennic
Częstotliwość zajęć - 1 godz. tygodniowo
Cel zajęć: podniesienie kompetencji uczniów w zakresie biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej - liceum
Miejsce realizacji: Liceum Ogólnokształcące w Grodkowie
Zakres czynności:
- przygotowanie autorskiego programu zajęć; przeprowadzenie 6 godzin zajęć wg ustalonego harmonogramu zajęć; opracowanie i przeprowadzenie testów diagnozujących braki edukacyjne w zakresie matematyki wraz z opracowaniem wyników; przeprowadzenie końcowych testów sprawdzających; prowadzenie dziennika zajęć; prowadzenie kart ewidencji godzin pracy; gromadzenie dokumentacji fotograficznej realizowanego zadania; współpraca z koordynatorem projektu i asystentem koordynatora w zakresie monitoringu oraz ewaluacji projektu

Podobne przetargi