4985 / 2011-01-05 - Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie / Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie (Konin)
Zlecenie na wykonanie usług Lekcji Pokazowych świadczonych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w ramach działania 9.1.2 (ZP-1/2011)
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Lekcji Pokazowych świadczonych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w ramach działania 9.1.2 w roku szkolnym 2010/2011 z następujących przedmiotów:
2.2 Lekcje Pokazowe z fizyki - Część I
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
a) maksymalnie 43 Lekcji Pokazowych (z tym, że jedna Lekcja Pokazowa może odbyć się w jednej grupie), na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy nr POKL.09.01.02-30-084/09-00,
b) w miejscu realizacji - szkołach gimnazjalnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy (Lista szkół gimnazjalnych ze wskazaniem ilości grup w danej szkole),
c) zajęć zgodnie z ustalonym formularzem Harmonogramu zajęć stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy.
2.2.1 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych z pokazem i warsztatów, zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami fizycznymi. Program zajęć multimedialnych z pokazem i warsztatów powinien zainteresować uczniów oraz powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum,
b) przeprowadzić zajęcia multimedialne z pokazem z fizyki składające się z dwóch części: Zajęć multimedialnych z pokazem - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (czas trwania 1 godzina zegarowa z 15 min. przerwą) oraz Warsztatów fizycznych - zajęcia warsztatowe, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 2 godziny zegarowe z 15 min przerwą). Czas trwania jednej Lekcji Pokazowej składającej się z dwóch części to 3 godziny zegarowe.
c) zawrzeć w programie zagadnienia związane z:
- elektromagnetyzmem, a w szczególności z:
- nanomagnetyzmem, działo magnetyczne (nanotechnologią) [Nobel z fizyki 2010],
- kształtem linii pola magnetycznego (ciecz ferromagnetyczna),
- wzbudzaniem pola elektromagnetycznego oraz jego wpływem na organizmy żywe;
- optyką, a w szczególności z:
- transmisją światła poprzez włókna optyczne [Nobel z fizyki 2009],
- zjawiskiem załamania światła w zależności od badanego ośrodka,
- zjawiskiem fluorescencji ciał stałych oraz cieczy,
- zjawiskiem dyfrakcji światła,
- wpływem zmian natężenia światła na organizmy żywe;
- budową materii, a w szczególności z:
- budową i własnościami kondensatu Bosego-Einsteina [Nobel z fizyki 2001],
- budową i własnościami cieczy nienewtonowskiej,
- budową i własnościami zawiesin (na przykładzie lampy żelowej)
- oraz inne zgodnie z tematyką,
d) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów,
e) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów,
f) przygotować Harmonogram zajęć realizowanych w 20 szkołach gimnazjalnych oraz przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy,
g) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.
2.3 Lekcje Pokazowe z chemii - Część II
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
a) maksymalnie 43 Lekcji Pokazowych (z tym, że jedna Lekcja Pokazowa może odbyć się w 1 grupie), na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy nr POKL.09.01.02-30-084/09- 00,
b) w miejscu realizacji - w szkołach gimnazjalnych zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy Lista szkół gimnazjalnych z wskazaniem ilości grup w danej szkole,
c) zajęć zgodnie z ustalonym formularzem Harmonogramu zajęć stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
2.3.1 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych i warsztatów zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami chemicznymi i przyrodniczymi. Program zajęć multimedialnych i warsztatów powinien zainteresować uczniów oraz powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum,
b) przeprowadzić Zajęcia multimedialne i warsztaty z chemii składające się z dwóch części: I - Zajęć wspomaganych multimedialnie - zajęcia eksperymentalne z tablicą interaktywną i nowoczesnymi pomocami dydaktycznymi (czas trwania 1,5 godziny zegarowej z 15 minutową przerwą) oraz II- przeprowadzenia warsztatów (1,5 godziny zegarowej). Czas trwania jednej lekcji składającej się z dwóch części to 3 godziny zegarowe. W części warsztatowej każdy uczeń powinien mieć szansę samodzielnie wykonać eksperymenty, wśród których muszą znaleźć się:
- otrzymywanie chloru i badanie jego właściwości wybielających,
- określanie obecności chlorowodoru w powietrzu i badanie jego odczynu,
- reakcje w roztworach wodnych (wytrącanie soli i reakcje barwne),
- typy reakcji chemicznych: analizy, wymiany, syntezy,
- i inne, zgodne z tematyką Chemia w służbie środowiska - w technice chemii w małej skali - polecanej przez twórców obowiązującej podstawy programowej z chemii, uzyskać wyjaśnienia dotyczące nurtujących go problemów, nauczyć się poprawnie dydaktycznie opisywać doświadczenia, natomiast w części wspomaganej multimedialnie każdy uczeń powinien mieć szansę na przeprowadzenie kilku efektownych doświadczeń chemicznych, wśród których muszą znaleźć się:
- rozkład termiczny soli (np.: galusanu bizmutu(III)),
- bezpieczne mieszaniny zapalne w zmniejszonej skali (np. azotany(V)) - minimum 3 barwy płomienia powstałe w wyniku inicjacji,
- mieszaniny wybuchowe w zmniejszonej skali (np.: mieszanina powietrza z wodorem, fosforu z solami wybuchowymi) - minimum jedna mieszanina w stałym stanie skupienia oraz jedna w stanie gazowym,
- reakcje otrzymywania tlenku węgla(IV) (np.: z reakcji kwasu octowego z sodą oczyszczoną),
- spalanie pierwiastków w tlenie (siarki, fosforu, węgla),
- badanie właściwości węgla (jego rola w przyrodzie i zastosowanie w nanotechnologii - np. nanorurki <Nobel z Fizyki 2010>),
- współczesne ogniwa paliwowe (nowoczesne technologie, prezentacja mechanizmu działania urządzeń napędzanych w wyniku reakcji elektrolizy),
- doświadczenia z użyciem katalizatorów (np.: katalityczne rozkłady roztworu nadtlenku wodoru, współczesne katalizatory - biokatalizatory <jak działają, jak je otrzymać>).
uczeń musi mieć również umożliwioną pracę z tablicą interaktywną (gry dydaktyczne, krzyżówki, szarady, łamigłówki, plansze interaktywne) oraz pracę z systemem bezprzewodowego głosowania (ankiety, quizy). Zadania interaktywne muszą stanowić oprawę dydaktyczną do pokazu.
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów,
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów,
e) przygotować Harmonogram zajęć realizowanych w 20 szkołach gimnazjalnych oraz przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy,
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.
W opisach Lekcji Pokazowych podano maksymalną ilość lekcji, które mogą ulec zmniejszeniu.
Zapłata będzie następować za faktycznie wykonaną usługę (rzeczywistą liczbę przeprowadzonych Lekcji Pokazowych), na podstawie faktury wystawionej raz na kwartał.
Za jedną Lekcję Pokazową ustala się jednorazowe przeprowadzenie Zajęć Pokazowych dla jednej grupy.
2.4 Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na jedną lub dwie części). Jeżeli wykonawca pragnie złożyć ofertę na więcej , niż jedną część jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert finansowych, na odrębnych formularzach ofertowych w jednej kopercie.
2.5 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 4985
Data publikacji: 2011-01-05
Nazwa: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Ulica: ul. Zakładowa 4
Numer domu: 4
Miejscowość: Konin
Kod pocztowy: 62-510
Województwo / kraj: wielkopolskie
Numer telefonu: 63 2453095
Numer faxu: 63 2422229
Adres strony internetowej: www.arrkonin.org.pl
Regon: 31050869000000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Inny rodzaj zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zlecenie na wykonanie usług Lekcji Pokazowych świadczonych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w ramach działania 9.1.2 (ZP-1/2011)
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Lekcji Pokazowych świadczonych w ramach projektu Gimnazjalna Akademia Nauk dla subregionu konińskiego w ramach działania 9.1.2 w roku szkolnym 2010/2011 z następujących przedmiotów:
2.2 Lekcje Pokazowe z fizyki - Część I
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
a) maksymalnie 43 Lekcji Pokazowych (z tym, że jedna Lekcja Pokazowa może odbyć się w jednej grupie), na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy nr POKL.09.01.02-30-084/09-00,
b) w miejscu realizacji - szkołach gimnazjalnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy (Lista szkół gimnazjalnych ze wskazaniem ilości grup w danej szkole),
c) zajęć zgodnie z ustalonym formularzem Harmonogramu zajęć stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy.
2.2.1 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych z pokazem i warsztatów, zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami fizycznymi. Program zajęć multimedialnych z pokazem i warsztatów powinien zainteresować uczniów oraz powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum,
b) przeprowadzić zajęcia multimedialne z pokazem z fizyki składające się z dwóch części: Zajęć multimedialnych z pokazem - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (czas trwania 1 godzina zegarowa z 15 min. przerwą) oraz Warsztatów fizycznych - zajęcia warsztatowe, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 2 godziny zegarowe z 15 min przerwą). Czas trwania jednej Lekcji Pokazowej składającej się z dwóch części to 3 godziny zegarowe.
c) zawrzeć w programie zagadnienia związane z:
- elektromagnetyzmem, a w szczególności z:
- nanomagnetyzmem, działo magnetyczne (nanotechnologią) [Nobel z fizyki 2010],
- kształtem linii pola magnetycznego (ciecz ferromagnetyczna),
- wzbudzaniem pola elektromagnetycznego oraz jego wpływem na organizmy żywe;
- optyką, a w szczególności z:
- transmisją światła poprzez włókna optyczne [Nobel z fizyki 2009],
- zjawiskiem załamania światła w zależności od badanego ośrodka,
- zjawiskiem fluorescencji ciał stałych oraz cieczy,
- zjawiskiem dyfrakcji światła,
- wpływem zmian natężenia światła na organizmy żywe;
- budową materii, a w szczególności z:
- budową i własnościami kondensatu Bosego-Einsteina [Nobel z fizyki 2001],
- budową i własnościami cieczy nienewtonowskiej,
- budową i własnościami zawiesin (na przykładzie lampy żelowej)
- oraz inne zgodnie z tematyką,
d) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów,
e) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów,
f) przygotować Harmonogram zajęć realizowanych w 20 szkołach gimnazjalnych oraz przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy,
g) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.
2.3 Lekcje Pokazowe z chemii - Część II
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
a) maksymalnie 43 Lekcji Pokazowych (z tym, że jedna Lekcja Pokazowa może odbyć się w 1 grupie), na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy nr POKL.09.01.02-30-084/09- 00,
b) w miejscu realizacji - w szkołach gimnazjalnych zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy Lista szkół gimnazjalnych z wskazaniem ilości grup w danej szkole,
c) zajęć zgodnie z ustalonym formularzem Harmonogramu zajęć stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
2.3.1 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych i warsztatów zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami chemicznymi i przyrodniczymi. Program zajęć multimedialnych i warsztatów powinien zainteresować uczniów oraz powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum,
b) przeprowadzić Zajęcia multimedialne i warsztaty z chemii składające się z dwóch części: I - Zajęć wspomaganych multimedialnie - zajęcia eksperymentalne z tablicą interaktywną i nowoczesnymi pomocami dydaktycznymi (czas trwania 1,5 godziny zegarowej z 15 minutową przerwą) oraz II- przeprowadzenia warsztatów (1,5 godziny zegarowej). Czas trwania jednej lekcji składającej się z dwóch części to 3 godziny zegarowe. W części warsztatowej każdy uczeń powinien mieć szansę samodzielnie wykonać eksperymenty, wśród których muszą znaleźć się:
- otrzymywanie chloru i badanie jego właściwości wybielających,
- określanie obecności chlorowodoru w powietrzu i badanie jego odczynu,
- reakcje w roztworach wodnych (wytrącanie soli i reakcje barwne),
- typy reakcji chemicznych: analizy, wymiany, syntezy,
- i inne, zgodne z tematyką Chemia w służbie środowiska - w technice chemii w małej skali - polecanej przez twórców obowiązującej podstawy programowej z chemii, uzyskać wyjaśnienia dotyczące nurtujących go problemów, nauczyć się poprawnie dydaktycznie opisywać doświadczenia, natomiast w części wspomaganej multimedialnie każdy uczeń powinien mieć szansę na przeprowadzenie kilku efektownych doświadczeń chemicznych, wśród których muszą znaleźć się:
- rozkład termiczny soli (np.: galusanu bizmutu(III)),
- bezpieczne mieszaniny zapalne w zmniejszonej skali (np. azotany(V)) - minimum 3 barwy płomienia powstałe w wyniku inicjacji,
- mieszaniny wybuchowe w zmniejszonej skali (np.: mieszanina powietrza z wodorem, fosforu z solami wybuchowymi) - minimum jedna mieszanina w stałym stanie skupienia oraz jedna w stanie gazowym,
- reakcje otrzymywania tlenku węgla(IV) (np.: z reakcji kwasu octowego z sodą oczyszczoną),
- spalanie pierwiastków w tlenie (siarki, fosforu, węgla),
- badanie właściwości węgla (jego rola w przyrodzie i zastosowanie w nanotechnologii - np. nanorurki <Nobel z Fizyki 2010>),
- współczesne ogniwa paliwowe (nowoczesne technologie, prezentacja mechanizmu działania urządzeń napędzanych w wyniku reakcji elektrolizy),
- doświadczenia z użyciem katalizatorów (np.: katalityczne rozkłady roztworu nadtlenku wodoru, współczesne katalizatory - biokatalizatory <jak działają, jak je otrzymać>).
uczeń musi mieć również umożliwioną pracę z tablicą interaktywną (gry dydaktyczne, krzyżówki, szarady, łamigłówki, plansze interaktywne) oraz pracę z systemem bezprzewodowego głosowania (ankiety, quizy). Zadania interaktywne muszą stanowić oprawę dydaktyczną do pokazu.
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów,
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów,
e) przygotować Harmonogram zajęć realizowanych w 20 szkołach gimnazjalnych oraz przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy,
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.
W opisach Lekcji Pokazowych podano maksymalną ilość lekcji, które mogą ulec zmniejszeniu.
Zapłata będzie następować za faktycznie wykonaną usługę (rzeczywistą liczbę przeprowadzonych Lekcji Pokazowych), na podstawie faktury wystawionej raz na kwartał.
Za jedną Lekcję Pokazową ustala się jednorazowe przeprowadzenie Zajęć Pokazowych dla jednej grupy.
2.4 Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na jedną lub dwie części). Jeżeli wykonawca pragnie złożyć ofertę na więcej , niż jedną część jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert finansowych, na odrębnych formularzach ofertowych w jednej kopercie.
2.5 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 2
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 24/06/2011
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wskazać minimum 4 osoby, posiadające wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym (minimum licencjat), oraz dwuletni staż pracy w charakterze nauczyciela fizyki i/lub chemii stosownie do części 1 i 2 zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400). Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin
Data składania wniosków, ofert: 12/01/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, , Sekretariat, III piętro
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe: PO KL
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa: Lekcje Pokazowe z fizyki
Opis:
Lekcje Pokazowe z fizyki - Część I
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
a) maksymalnie 43 Lekcji Pokazowych (z tym, że jedna Lekcja Pokazowa może odbyć się w jednej grupie), na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy nr POKL.09.01.02-30-084/09-00,
b) w miejscu realizacji - szkołach gimnazjalnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy (Lista szkół gimnazjalnych ze wskazaniem ilości grup w danej szkole),
c) zajęć zgodnie z ustalonym formularzem Harmonogramu zajęć stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy.
2.2.1 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych z pokazem i warsztatów, zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami fizycznymi. Program zajęć multimedialnych z pokazem i warsztatów powinien zainteresować uczniów oraz powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum,
b) przeprowadzić zajęcia multimedialne z pokazem z fizyki składające się z dwóch części: /Zajęć multimedialnych z pokazem/ - zajęcia eksperymentalne z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (czas trwania 1 godzina zegarowa z 15 min. przerwą) oraz /Warsztatów fizycznych/ - zajęcia warsztatowe, na których uczniowie pracują samodzielnie (czas trwania, 2 godziny zegarowe z 15 min przerwą). Czas trwania jednej Lekcji Pokazowej składającej się z dwóch części to 3 godziny zegarowe.
c) zawrzeć w programie zagadnienia związane z:
- elektromagnetyzmem, a w szczególności z:
- nanomagnetyzmem, działo magnetyczne (nanotechnologią) [Nobel z fizyki 2010],
- kształtem linii pola magnetycznego (ciecz ferromagnetyczna),
- wzbudzaniem pola elektromagnetycznego oraz jego wpływem na organizmy żywe;
- optyką, a w szczególności z:
- transmisją światła poprzez włókna optyczne [Nobel z fizyki 2009],
- zjawiskiem załamania światła w zależności od badanego ośrodka,
- zjawiskiem fluorescencji ciał stałych oraz cieczy,
- zjawiskiem dyfrakcji światła,
- wpływem zmian natężenia światła na organizmy żywe;
- budową materii, a w szczególności z:
- budową i własnościami kondensatu Bosego-Einsteina [Nobel z fizyki 2001],
- budową i własnościami cieczy nienewtonowskiej,
- budową i własnościami zawiesin (na przykładzie lampy żelowej)
- oraz inne zgodnie z tematyką,
d) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów,
e) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów,
f) przygotować Harmonogram zajęć realizowanych w 20 szkołach gimnazjalnych oraz przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy,
g) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 24/06/2011
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: Lekcje pokazowe z chemii
Opis:
Lekcje Pokazowe z chemii - Część II
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
a) maksymalnie 43 Lekcji Pokazowych (z tym, że jedna Lekcja Pokazowa może odbyć się w 1 grupie), na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy nr POKL.09.01.02-30-084/09- 00,
b) w miejscu realizacji - w szkołach gimnazjalnych zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy Lista szkół gimnazjalnych z wskazaniem ilości grup w danej szkole,
c) zajęć zgodnie z ustalonym formularzem Harmonogramu zajęć stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy.
2.3.1 W trakcie realizacji usługi Wykonawca zobowiązuje się:
a) przygotować program zajęć multimedialnych i warsztatów zapewniających zapoznanie się ucznia z ciekawymi zjawiskami chemicznymi i przyrodniczymi. Program zajęć multimedialnych i warsztatów powinien zainteresować uczniów oraz powinien być dostosowany do umiejętności i wiedzy przeciętnego ucznia w gimnazjum,
b) przeprowadzić Zajęcia multimedialne i warsztaty z chemii składające się z dwóch części: I - Zajęć wspomaganych multimedialnie - zajęcia eksperymentalne z tablicą interaktywną i nowoczesnymi pomocami dydaktycznymi (czas trwania 1,5 godziny zegarowej z 15 minutową przerwą) oraz II- przeprowadzenia warsztatów (1,5 godziny zegarowej). Czas trwania jednej lekcji składającej się z dwóch części to 3 godziny zegarowe. W części warsztatowej każdy uczeń powinien mieć szansę samodzielnie wykonać eksperymenty, wśród których muszą znaleźć się:
- otrzymywanie chloru i badanie jego właściwości wybielających,
- określanie obecności chlorowodoru w powietrzu i badanie jego odczynu,
- reakcje w roztworach wodnych (wytrącanie soli i reakcje barwne),
- typy reakcji chemicznych: analizy, wymiany, syntezy,
- i inne, zgodne z tematyką Chemia w służbie środowiska - w technice chemii w małej skali - polecanej przez twórców obowiązującej podstawy programowej z chemii, uzyskać wyjaśnienia dotyczące nurtujących go problemów, nauczyć się poprawnie dydaktycznie opisywać doświadczenia, natomiast w części wspomaganej multimedialnie każdy uczeń powinien mieć szansę na przeprowadzenie kilku efektownych doświadczeń chemicznych, wśród których muszą znaleźć się:
- rozkład termiczny soli (np.: galusanu bizmutu(III)),
- bezpieczne mieszaniny zapalne w zmniejszonej skali (np. azotany(V)) - minimum 3 barwy płomienia powstałe w wyniku inicjacji,
- mieszaniny wybuchowe w zmniejszonej skali (np.: mieszanina powietrza z wodorem, fosforu z solami wybuchowymi) - minimum jedna mieszanina w stałym stanie skupienia oraz jedna w stanie gazowym,
- reakcje otrzymywania tlenku węgla(IV) (np.: z reakcji kwasu octowego z sodą oczyszczoną),
- spalanie pierwiastków w tlenie (siarki, fosforu, węgla),
- badanie właściwości węgla (jego rola w przyrodzie i zastosowanie w nanotechnologii - np. nanorurki <Nobel z Fizyki 2010>),
- współczesne ogniwa paliwowe (nowoczesne technologie, prezentacja mechanizmu działania urządzeń napędzanych w wyniku reakcji elektrolizy),
- doświadczenia z użyciem katalizatorów (np.: katalityczne rozkłady roztworu nadtlenku wodoru, współczesne katalizatory - biokatalizatory <jak działają, jak je otrzymać>).
uczeń musi mieć również umożliwioną pracę z tablicą interaktywną (gry dydaktyczne, krzyżówki, szarady, łamigłówki, plansze interaktywne) oraz pracę z systemem bezprzewodowego głosowania (ankiety, quizy). Zadania interaktywne muszą stanowić oprawę dydaktyczną do pokazu.
c) wykorzystać możliwości tablicy interaktywnej w trakcie prowadzonych zajęć oraz zapewnić w części warsztatowej samodzielne wykonanie eksperymentów przez uczniów, a także udzielić wyjaśnień dotyczących nurtujących ich problemów,
d) zapewnić urządzenia oraz materiały używane do wykonywanych ćwiczeń i prowadzenia warsztatów,
e) przygotować Harmonogram zajęć realizowanych w 20 szkołach gimnazjalnych oraz przekazać Zamawiającemu w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy,
f) przekazać każdemu uczniowi broszury z omówieniem prezentowanych doświadczeń.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 24/06/2011
Kod kryterium cenowe: A
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Oświadczenie nr 6: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji gdy:
a) zmiana jest dla niego korzystna,
b) w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT
c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.
Podobne przetargi
82679 / 2015-06-08 - Administracja samorzÄ…dowa
ZarzÄ…d Powiatu Tureckiego - Turek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ÅšWIADCZENIE USÅUG SZKOLENIOWYCH POLEGAJÄ„CYCH NA ZORGANIZOWANIU
I PRZEPROWADZENIU SIECI WSPÓÅPRACY I SAMOKSZTAÅCENIA DLA NAUCZYCIELI W RAMACH PROJEKTU PN.POWIAT TURECKI STAWIA NA EDUKACJĘ. PROJEKT REALIZOWANY W RAMACH POKL PRIORYTET III: WYSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OÅšWIATY DZIAÅANIE 3.5 KOMPLEKSOWE WSPOMAGANIE ROZWOJU SZKÓÅ
74875 / 2010-04-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Gniezno - Gniezno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć gimnastycznych, rehabilitacyjnych, rekreacyjno-sportowych i zabawowych na terenie ogólnodostępnej strefy rekreacji dziecięcej na terenie miasta Gniezna z dziećmi i młodzieżą w wieku od lat 3 do lat 10 i od lat 10 do lat 18
233378 / 2012-07-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Przedszkole nr 1 im. "Chatka Puchatka" - Trzemeszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nauczyciela języka angielskiego ze specjalnością nauczanie przedszkolne.
420252 / 2011-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Koźminek - Koźminek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich
22962 / 2014-01-21 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy - Trzcinica (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedszkole marzeń - usługa edukacyjna współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
180998 / 2011-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto i Gmina Pleszew - Pleszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć sportowych LETNIA SZKOÅA w ramach Programu OMNIBUS
267247 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zbąszyń - Zbąszyń (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe dla uczniów i uczennic klas
I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Zbąszyń, będące kontynuacją indywidualizacji pracy z uczniem
w ramach obowiązkowych zajęć edukacyjnych oraz wspierające indywidualizację procesu dydaktycznego,
w zależności od rozpoznanych potrzeb w ramach projektu pn. Na dobry początek w drodze ku dorosłości
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
335402 / 2012-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stare Miasto - Stare Miasto (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Razem po sukces II
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
294330 / 2014-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenia usługi nauki pływania dzieci 6-letnich z Przedszkoli nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, Nasz Domek, a także sześciolatków z klas pierwszych Szkół Podstawowych nr: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13, SP Spółdzielni Oświatowej Edukator, Polsko-Kanadyjskiej SP
379616 / 2013-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie ośmiu Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji do realizacji projektu Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego w okresie od 02.09. 2013 r. do 30.06.2015 r.
58233 / 2014-03-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja ofert doskonalenia na potrzeby sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów i nauczycieli w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.
41465 / 2013-03-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej 112, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
222203 / 2014-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat WÄ…growiecki - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa przeprowadzenia 110 dni szkoleń IT (łącznie 110 dni x 8h =880h) dla potrzeb przeszkolenia 266 pracowników administracji samorządowej oraz przeprowadzenie egzaminów EPP e-Urzędnik (e-Clerk) dla 192 osób
65717 / 2011-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Rychwał - Rychwał (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja pracy realizowanego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Rychwał
29317 / 2011-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
250753 / 2011-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Duszniki - Duszniki (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach indywidualizacji procesu nauczania dla uczniów klas I - III Szkoły Podstawowej w Dusznikach, Grzebienisku i Sędzinku
320224 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miasta i Gminy w Żerkowie - Żerków (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZP.271.15.2011 Realizacja projektu Gdy dorosnę będę realizowanego przez GZEAS Żerków
363170 / 2011-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dominowo - Dominowo (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych z terenu gminy Dominowo w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania szkół podstawowych kl. I-III.
1019 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
381822 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych języka angielskiego i niemieckiego w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze - edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku..
437658 / 2013-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy - Trzcinica (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedszkole marzeń - usługa edukacyjna współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
381197 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
280157 / 2011-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina DÄ…bie - DÄ…bie (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć językowych w ramach projektu Z Dąbia wszędzie blisko realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
357980 / 2015-12-30 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Åšrem (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia pn. Wykorzystanie TIK podczas lekcji w ramach sieci nr 1 Jak wspierać dziecko/ ucznia w uczeniu się matematyki
319904 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto i Gmina Pleszew - Pleszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć sportowych w Szkołach Podstawowych i Gimnazjum w ramach Programu OMNIBUS
234835 / 2008-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
kurs komputerowy I stopnia z warsztatmi aktywizujacymi z udziałem psychologa